Rekisteröidy,

niin voit osallistua keskusteluihin
niin foorumilla kuin IRC-kanavallakin.
Rekisteröidy nyt!

Kirjaudu!

Pysy aina kirjautuneena sisälle

Viihde-elektroniikka

15.12.07 - klo:16:45
Tänne kaikki keskustelua yleisesti kaikesta tietotekniikasta; tietokoneista, matkapuhelimista, musiikki/media soittimista ja yleensä kaikesta viihde-elektroniikkaan ja tietotekniikkaan liittyvistä asiosta. On sitten ongelmia laajakaista, tietokoneen tai iPodin kanssa, tänne vaan kirjoittelemaan. Ei kuitenkaan keskustelua peleistä tänne, niille on sitten ihan omat alueet. Muuten vapaasti keskustelua näistä tekniikan ihmeistä, jotka helpottavat arkea tai vain yksinkertaisesti tekevät siitä mukavampaa.

Ja sitten täytyy täälläkin itkeä tietokoneen hajoamista. Mokoma otti loparit, eikä enää suostu käynnistymään. Tuulettimet hurahtaa täyislle, mutta muuta ei tapahdu. Kone lähtee takuu huoltoon ja viettää siellä 1-2 viikkoa. En kestä! :'(
« Viimeksi muokattu: 22.01.09 - klo:20:14 kirjoittanut Influ »
Kirjattu
  • ::
  • 15.12.07 - klo:19:57
    Hah, sainpas tässä uuden näytön. Aiemmasta 15-vuotiaasta 15" kuvaputkesta suoraan Samsungin uusimpaan 22" litteään. Nice.
    Kirjattu
  • 15.12.07 - klo:19:57

Kasuli Poissa

• Piparisensei
      • Porkkanakaupunki
    Mukavaa. Itellä ois Full HD 24" tähtäimessä, vois pelata boxiakin. :3
    VAIHTELEEPA SITTENKIN >: (
    Kirjattu
  • 15.12.07 - klo:20:05
    Oishan se kiva joo, jos olis varaa ostaa Full HD töllö. Kelpais ostella blu-ray leffoja ja pelailla pelejä 1080p. Mutta kun ei, niin ostolistalla on joku halpa 32" HD Ready telkku. Uus tietokoneen näyttökin olis aika pro, tuon vanhan 17" VGA rouskun tilalle. Tuppaavat vaan olemaan nykyään laajakuvaisia nuo näytötkin. Ja laajakuvanäyttöähän minä en halua.
    Kirjattu
  • 15.12.07 - klo:22:49

Arctic Fox Poissa

• Vulpes Arctos
    Saan joululahjaksi  Nokian 5700 Xpress Music- kännykän, joka löytyy jo kaveriltani Darkilta. Upea kännykkä tosiaan, juuri sopiva musiikin kuunteluun. Vielä kun muotoilukin miellyttää silmää ja muistiakin riittää, on 5700 helposti hintansa (340 euroa) väärti.

Ja kyllä HD-Ready- telkkarilla pärjää ihan hyvin, pelit näyttävät sillä namulta. Full HD- töllötin olisi kyllä aivan upeaa, mutta hinta masentaa.
    Kirjattu
  • 16.12.07 - klo:02:05

Pulppu Poissa

• Konstaapeli
    • Hyvää jouluu kaikille.
    Alkaa tua 3 vuatta vanha Nokian 3220 lahoamaan käsiksi. Tällä viikolla siitä posahti jtn. että oikein poksahti eikä lähtenyt päälle n. 8tuntiin. Varmaan tässä puolen vuoden sisällä teen kännykän ostoreissun, mutta vähän mietityttää saako kaiken kattavaa kännykkää suht koht uusilla ominaisuuksilla alle kahdella sataa? Mieluiten nokian kännykkää kun niitä nyt on tullut näpräiltyä eniten a vaihto samsungiin tai motorolaan tuntuu kaukaiselta.
    Kirjattu
  • 16.12.07 - klo:15:09

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    Itelleni taidetaan tässä hankkia myös uusi Nokian kapula. Kytkykaupalla tietysti. Vanha on myös vähän hajoamassa. Akku ei pysy paikallaan => virta menee => kellonajan joutuu asettamaan uusiksi. Toinen vika on se, että vaikka kuuloke vasta korjattiin toimii se jälleen vähän miten sattuu. Ei ole kivaa laittaa kerran kuussa 30 euroa korjaukseen ja pelata jonkun paskan kännykän kanssa kun oma luuri on huollossa :/
    Kirjattu
  • 16.12.07 - klo:21:04
    Operation "Formating PC" has begun.
    Kirjattu
  • 16.12.07 - klo:21:28

Kasuli Poissa

• Piparisensei
      • Porkkanakaupunki
    Operation "Formating PC" has begun.
    Mulla loppu eilen : p

...Niin ku tosin alkoki.
    Kirjattu
  • 16.12.07 - klo:21:35

Riby Poissa

• Anon9746
      • Resetti.net
    Mien uskalla formatoida tätä :< Kuitenki sössin jotaki ja sit tulee itkuparku.
    Tuntuu kuitenkin olevan formatoinnin tarpeessa tää kone. Alussa en osannut käyttää yhtään tätä(taisipa olla ilman virusturvaakin pari päivää netissä :D) ja nyt kolmen vuoden jälkeen on hirveetä arpapeliä tää toiminta. Äsken kesti 20min tyhjentää roskakori .__.
    <div class="signature">', $message['member']['signature'], '</div>';
    Kirjattu
  • 16.12.07 - klo:23:22
    Operation has been successfully completed. Now retuning files...
    Kirjattu
  • 17.12.07 - klo:18:03
    Hajonneiden Applen kamojen kanssa ei tarvitse näköjään kauaa säätää. Reilu vuoden vanha iPodini hajosi ja sain viikon sisään kauppaan valittamisesta aivan uuden samanlaisen.
    « Viimeksi muokattu: 17.12.07 - klo:18:05 kirjoittanut Nösse »
    Kirjattu
  • 17.12.07 - klo:21:42

pandem Poissa

• aika lol
    Whee. Ite formatoin jo kuukausi sitten, eikä kone kuitenkaan toimi... Damn.

Paras näytönohjain-valmistaja on...?
    Nvidia.
    Tosin kannattaa katsoa emon merkki kun mietit näytönohjainta.
    Kirjattu
  • 17.12.07 - klo:21:46

Kasuli Poissa

• Piparisensei
      • Porkkanakaupunki
    Olen muuten huomannut, että olen osien valinnassa äärimmäisen huono, pitäisi varmaan alkaa tutustumaan enemmän, mikä voi olla pullonkaula millekin ja mitkä ovat merkkien väliset erot. Osaanhan minä koneen kasata, mutta oikeiden osien valitseminen on vielä hieman hakusessa. Sitten kannattaisi varmaan hommata siihen vielä rahaakin :p
    Kirjattu
  • 18.12.07 - klo:18:14

Pulppu Poissa

• Konstaapeli
    • Hyvää jouluu kaikille.
    Noniin tänään se sitten tapahtui; vanha kunnon 3220 ei lähde enään päälle. Uuden kännykän osto edessä. Ajattelin ehkä ostaa 5200, koska siinä näyttää olevan kaikki "tarpeellinen": Kunnon kamera, Bluetooth, muistikorttipaikka ja MP3-soitin.
    Kirjattu
  • 18.12.07 - klo:19:43
    Tai sitten ostat tuon minun puhelimen. Siinä on kaikki tarpeellinen ja vielä ihan vitusti päälle. :D

Ediit: Jipii kivaa! Nyt ei buuttaa enää Xubuntu, kiitos Grillin uusimman firmware päivityksen. Heti kun saan PC:n takaisin huollosta, niin vaihtuu kyllä Xubuntu Yellow Dogiin, sen verran paskasti tuo toimii nyt yhteen PS3:n kanssa. Joku firmware päivitys taisi hävittää langattoman verkon asetuksetkin (ja pisti kyllä WLAN reitittimenkin solmuun :D).
    « Viimeksi muokattu: 18.12.07 - klo:19:54 kirjoittanut Influenssa »
    Kirjattu
  • 18.12.07 - klo:21:06

Kraton Poissa

• Publicly humiliated criminal fugitive with no girlfriend.
      • Nordic Training Journal
    Uskallanpa sanoa, että Viihde-elektroniikka on yksi maailman parhaista asioista.
    Kirjattu
  • 18.12.07 - klo:21:17
    Kirjattu
  • 18.12.07 - klo:22:22

Pulppu Poissa

• Konstaapeli
    • Hyvää jouluu kaikille.
    Tai sitten ostat tuon minun puhelimen. Siinä on kaikki tarpeellinen ja vielä ihan vitusti päälle. :D

Plus kalliin hinnan...

Kunnon kamera
    Tuo kamera ei ole kunnollista nähnykkään. :/

Juu se tuli todettua hieman selattuani eri keskustelupalstoja.. Olin vahingossa sekoittanut 5200 5300:seen. Mutta en ostanut kumpaakaan vaan päädyin 3500, jossa mm. 2megapixelin kamera ja MP3 soitin ym. kaikkea näperreltävää. Maksoi 155€uroa.
    Kirjattu
  • 18.12.07 - klo:22:59

Arctic Fox Poissa

• Vulpes Arctos
    Uskallanpa sanoa, että Viihde-elektroniikka on yksi maailman parhaista asioista.
    Niinpä, kuinka ihmiset pärjäsivät aikoinaan ilman?
    Kirjattu
  • 18.12.07 - klo:23:24
    Helposti, ei ihminen tarvi mitään mitä se ei tiedä. :) Kaukana menneisyydessä lapsi oli varmasti onnellinen leikkiessään hyrrällä ja käpylehmillä.
    Kirjattu
  • 18.12.07 - klo:23:28
    Itse en voi tajuta, miten olen voinut joskus tulla toimeen ilman kännykkää. Toisaalta kivikaudella ihmisten ei tarvinnut kestää sitä tuskaa, kun jokin (lue: mikään) laite ei toimikaan.
    Kirjattu
  • 18.12.07 - klo:23:31

Arctic Fox Poissa

• Vulpes Arctos
    Helposti, ei ihminen tarvi mitään mitä se ei tiedä. :) Kaukana menneisyydessä lapsi oli varmasti onnellinen leikkiessään hyrrällä ja käpylehmillä.

Niin, kyllähän minäkin aikanaan katselin VHS- elokuvia innoissani. Nykyään herkät silmäni vuotavat verta kun katsoo sitä värisevää ja suttuista kuvaa. Mutta ei silloin osannut kaivata DVD:itä. Teräväpiirrosta puhumattakaan! Voi noita kaukaisia aikoja...

Mutta aikaa vaikkapa ennen televisiota on jokseenkin vaikea kuvitella. Ihmiset kai lukivat tai jotain? Hui kauhistus, jo ajatus ajaa minut lämmittelemään PSP:n ikuisesti hohtavan laajakuvaruudun ääreen. Kyllä nykyään on kaikki paremmin.
    Kirjattu
  • 22.12.07 - klo:19:17

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    Morjensta. Olen sitten päättänyt hankkia Saunalahdelta kytkykaupalla puhelimen, jonka on oltava Nokia. Ei vastalauseita.

Liittymäksi olen valinnut ViestiX 3G -liittymän, koska se palvelisi varmasti hyvin minun tarpeitani. Wlania ei luurista tarvitsisi löytyä, koska ViestiX 3G -liittymässä on rajaton 384 kbit/s-nettiyhteyden käyttö. Liittymän ja puhelimen yhteisen kuukausihinnan suuruudeksi olisi hyvä jäädä alle 25 euroa.

Mihin puhelinta sitten käyttäisin? Satunnaisten valokuvien näppäilyyn, perheen yhteinen kamera kun ei aina ole mukana. Lisäksi MP3-soitin olisi hyvä lisä, MP3-soitinta kun en ole vieläkään hankkinut ja olisihan kätevämpää kun se olisi samoissa kuorissa kännykän kanssa.

Elikkä, suositelkaas ...Ja muistakaa: Nokia.

E: Tähän asti olen itse ajatellut N76:sta ja N73:n musiikkieditiota. Onko N76:ssa liian paskat näppäimet tekstaamiseen? Siltä ne kuvassa näyttää, mutta kuva voi pettää.

E: Okei, kattelen sitä tossa joku päivä. Joulun jälkeen varmaan hankin uuden luurin.
    « Viimeksi muokattu: 22.12.07 - klo:21:04 kirjoittanut Tubelinus »
    Kirjattu
  • 22.12.07 - klo:20:47

Arctic Fox Poissa

• Vulpes Arctos
    ^ N76:sta minulla ei ole kokemusta, mutta tuo Nokia 5700 Xpress Music päihittää ainakin N73:n. Sisältää loistavan musiikkisoittimen ja muutenkin hyvin monipuolinen kännykkä.
    Kirjattu
  • 23.12.07 - klo:01:09
    Kytkyllä nyt tuki sitten tämä N81 hankittua. Hyvältä kalikaltahan tämä vaikuttaa. Äänenlaatu yllätti todella mukavasti, jopa kajareista lähtee mukavan selkeä ääni. Vielä kun saisi tietokoneen takaisin huollosta, niin voisi siirtää tähän enemmän musaa yms. saissea puhelimeen. Ei tuo 8Gt:n muisti ihan heti täytykään..

Hikisissä käsissä on kyllä petollisen liukas. Varmasti ottaa lentoa ainakin humalapäissä pyöriessä... :D
    Kirjattu
  • 27.12.07 - klo:22:05

Kraton Poissa

Itse en ole mikään hifittelijä ja porvari kun rahaa ei ole niin paljoa, että pysyisin aina uusimmissa puhelinmalleissa ja omistaisin parhaat HD-telkkarit. Olen viettänyt lähes koko elämän JoenZoon ghetossa, niin kaikki raha mitä on löytynyt on pitänyt pistää talteen sillä ilman sitä ei olisi pärjännyt. Uskon kuitenkin että vanhempana kun on työpaikka jne.. olen aika hifittelijä :S

Miten te oikein saatte rahaa noihin hemmetin kalliisiin puhelimiin ja muihin? Ootteko jotain lellittyjä toimitusjohtajan lapsia vai?
    Kirjattu
  • 27.12.07 - klo:23:12

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    Kytkykaupalla se <25e/kk ei tunnu niin kamalalta kun ei se puhuminen muutenkaan ilmaista ole.
    « Viimeksi muokattu: 28.12.07 - klo:19:07 kirjoittanut Tubelinus »
    Kirjattu
  • 28.12.07 - klo:19:05

Cebbo

Nyt olen sitten saanut uuden koneen. Vanhemmat eivät näköjään olleet ostaneet halvinta versiota vaan sen kalliimman. O_O Sentään Leacingillä ovat hankkineet. Prosessorin nopeus onkin 2,2 GHz, Combo Drive vaihtunut kaksikerros 8x Super Driveen, 120Gt 80Gt:n sijaan ja muistiakin on lisätty maksimi määrä eli 4Gt. Pitäisi vaan jokin peli hankkia, jotta nopeutta voisi testailla ja nauttia pelistä.
    Kirjattu
  • 28.12.07 - klo:19:10

Arctic Fox Poissa

• Vulpes Arctos
    Miten te oikein saatte rahaa noihin hemmetin kalliisiin puhelimiin ja muihin? Ootteko jotain lellittyjä toimitusjohtajan lapsia vai?

Hyvän puhelimen saa jo reilulla 300:lla eurolla, mikä ei ole lainkaan kova hinta, jos kännyköitä ei osta kovin monta kertaa vuodessa. :) Ja hyviäkin teräväpiirtotelkkareita saa jo siihen 600 egen hintaan. Vanhemmat näitä ostaa, itse kulutan rahani peleihin ja muuhun sellaiseen.
    Kirjattu
  • 29.12.07 - klo:16:25

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    Aina ei voi voittaa.

Mulla on näköjään ADSL-modeemissa ja tukiasemassa yhtä suuri liitin... Mutta ei jännite ja virta toisiaan tietenkään vastaa. Sai tukiasema nyt vähän liikaa virtaa. Normaalisti saa 3,11V ja 2A, nyt laitoin sitten virtapiuhat väärinpäin ja se sai ADSL-modeemille tarkoitetut 12V ja 8A. Pitää vaan koittaa mennä kauppaan valittamaan, että "mithään en oo tehnyt, mutha rikki se vaan meni...".

Nooh, tilattiin mulle tänään Saunalahdelta Nokia N73 Music Edition. Tulee postissa ehkä ensi viikolla. Siihen asti pitää vielä sinnitellä nykyisellä.
    Kirjattu
  • 30.12.07 - klo:23:16

Samirai Poissa

• JÄÄTELÖAUTOOOOO!!!11

Hyvän puhelimen saa jo reilulla 300:lla eurolla, mikä ei ole lainkaan kova hinta, jos kännyköitä ei osta kovin monta kertaa vuodessa. :) Ja hyviäkin teräväpiirtotelkkareita saa jo siihen 600 egen hintaan. Vanhemmat näitä ostaa, itse kulutan rahani peleihin ja muuhun sellaiseen.

Jo reilulla 300:lla, ei kovin monesti vuodessa ja "siihen" 600 egen hintaan... Ai ei ole lainkaan kova hinta!?!? Sori että on pakko puuttua, mutta tollanen rahamäärä oisi ainakin itselle omaisuus ja en ymmärrä miten tollasta rahamäärää viitsii tuhlata niin joutavanpäiväisiin asioihin kuin puhelimeen tai uusimpaan telkkariin. Jos vähän vertailukohtaa niin itse olen viisi vuotta hyvin pärjäillyt aikanaan satasen maksaneella puhelimella ja vaihtoon ei ole menossa vielä pitkään aikaan. Muutenkin itse en tajua miks kännykässä pitää olla kameroita ja nettejä ja ties mitä... Netissä saa viettää aikaansa ihan tarpeeksi elämän aikana, eikä sitä kännykän kameraa kovin moni tule käyttämään kuin kännykän saadessaan, mutta jos niitä saa joka vuosi uuden niin kait siitä sitten on jotain iloa >_> Telkkareista... Pelitelkkarina ei todellakaan itsellä ole mitään HD kapistusta, eikä edes laajakuva vehjettä, vaan ihan normi Philipsin 10 vuotta vanha perustoosa. Enpä ole koskaan uuempaan malliin huomannut kyllä tarvettakaan. Nyt on ollu jo pari vuotta perheellä kunnon säästö päällä, että saatais ens vuonna sitten oikea 42 tuumanen taulu-TV ja se tuleekin olemaan vuoden kohokohta kun sitä pääsee koittamaan, mutta peliteeveenä toimii senkin jälkeen sama Philips, vanha olkkari telkkari kun on sitäkin vanhempi, vaikka eiköhän sekin jonnekkin mene, ehkä miulle kun opiskeleen lähden.  Mutta on kyllä vanhemmat tosi rikkaita tai hirveissä veloissa jos jokaista nykyaikaista toosaa pukkaa kaikista rööreistä. Itse olen nyt Wiinkin ostamista lykännyt sen julkaisusta lähtien odottaen hinnanalennusta ja rahat siihen sain kasaan juuri kuukausi sitten. Älkää luulkokaan että meilläpäin vanhemmat kustantaisivat pelikonsolit... Saati nettiä. "Itse käytät, itse maksat" sillä asenteella mennään, tosin tililtä onneksi ei tule rahat loppumaan kiitos kesätöiden, mutta tosiaan en ole rahojani uutuuksien osteluun tuhlaamassa, niiden kun pitää riittää sitten siihen opiskeluunkin, sillä tämä poika ei aio lainoja pankilta pyydellä.

Kiitos taas kun jaksoitte höyryjen päästelyni kunnialla loppuun. Aina välillä hyvä hiukan saada ääntään kuuluville, niin ei tarvi ärsyyntyä muiden tuhlaavaisuudesta hermoromahduksen partaalle ^^

Kirjattu
  • 31.12.07 - klo:00:24

Kraton Poissa

Mun puolella mennään aika samaa linjaa ku Samirailla. En ole ikinä yhtäkään puhelinta ostanut, vaan vanhemmat kustanti mun ekan puhelimen vuosia sitten ja käytän sitä edelleen. Vanhempani onneksi maksavat nettimaksut ja puhelinlaskut, mutta eivät jotain pelikoneita tai telkkareita niitä varten. Mulla on kymmentä vuottakin vanhempi töllö.

Viihde-elektroniikka tulee tosiaan harvoin ostettua, sillä en itse ainakaan saa viikko- tai kuukausirahaa. Ainut raha jota saan tulee töistä, juhlapäivistä ja kokeista, joista saan 8-10 arvosanasta muutaman euron.
    Kirjattu
  • 31.12.07 - klo:02:22

Arctic Fox Poissa

• Vulpes Arctos
    Heh, kommenttini oli vähän läppä, en itsekään ostaisi useaa kännykkää vuodessa. Nyt sain sellaisen 340 euron luurin lahjaksi ja sillä ajattelin pärjätä pari vuotta. Ja minullapa ei edes ole omaa telkkaria huoneessani, pelaan olohuoneen HD-töllöttimellä. Eli en ihan porvari ole kuitenkaan. Vanhemmat ostavat meillä sellaiset isot ostokset, kuten telkkarit, tietokoneet ja kännykät, mutta peleihin niiltä ei liikene rahaa. Ne ostan itse, samoin kuin konsolit.

Mutta totuus on, että laadukkaasta viihde-elektroniikasta kannattaa maksaa. Omasta mielestäni yli 40-tuumainen teräväpiirototelkkari on helposti siihen kulutetun tonnin arvoinen. Ja kun puhelimella teen oikeastaan kaikkea muuta paitsi puhun, on se kivaa saada aina parin vuoden välein monitoimiluuri.

Se pinkki... -Tube

Kieltäydyn käyttämästä pinkkiä fonttia. Viva la resistance!
    « Viimeksi muokattu: 01.01.08 - klo:02:52 kirjoittanut Arctic Fox »
    Kirjattu
  • 01.01.08 - klo:01:59
    Joo, meillä lienee ihan riittävästi tätä elektoniikkaa. Kotona on neljä TV:tä, yksi 44' Sonyn litu, kaksi Philipsin putki 32' laajakuvaa ja minulla talon köyhin 14' Finlux. Faijalla on hifistinä ihan siis olkkari tavaroineen jonka tästäkin kuvasta]http://i3.photobucket.com/albums/y66/Henukki/PICT0023.jpg]kuvasta huomannee.

Kännyköitä nyt emme erityisen usein uusi. Minulla on N91, jonka sain viime vuonna joululahjaksi. Erinomainen luuri ja MP3-soitin. Muilla perheenjäsenillä on N95, 6130 (?), SGH-S300M ja 6030 (?).

Tietokoneemme eivät ole erityisen uusia. Mulla on PIII aikainen läppäri, veljellä samojen aikojen pöytäkone vanhalla näytöllä, äidillä kohtuu moderni läppäri. Isällä taas on ties kuinka monta työsuhde läppäriä.

Pelit, pelikoneet ja vastaavat on itse hankittuja.
    -
    Kirjattu
  • 04.01.08 - klo:16:08
    Jei. Tietokone tuli huollosta uuden emolevyn kera. Ja no-lifetys jatkuu.
    Kirjattu
  • 09.01.08 - klo:20:27

pandem Poissa

• aika lol
    Mikäs olisi paras foorumisofta? SMF on aika namu, mutta taitaa olla myös vaikea tehdä. Kuulin jotain, että kaikki  filut pitäisi uppia yksitellen.
    Kirjattu
  • 14.01.08 - klo:15:07

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    No niin. Uusi kännykkä, uudet kujeet. Nokia N73 tuli postissa perjantaina ja nyt aukesi Saunalahden ViestiX-liittymä eli 1000 tekstaria ja rajaton 384kb/s netti. Tämänkin kirjoitin kännykällä.
    Kirjattu
  • 14.01.08 - klo:15:48

Kraton Poissa

Mikäs olisi paras foorumisofta? SMF on aika namu, mutta taitaa olla myös vaikea tehdä. Kuulin jotain, että kaikki  filut pitäisi uppia yksitellen.

lol :D
    Kirjattu
  • 17.01.08 - klo:15:08
    Jees, huomenna kaista levenee 2Mb --> 8Mb. Warewarewarewaaare, waree.
    Kirjattu
  • 17.01.08 - klo:15:30
    ^Ei sillä ole mitään väliä, vaan palvelimen ja oman koneen välisellä nopeudella... Ja yleensä ne on sitä max. 1mb/s luokkaa...
    Kirjattu
  • 17.01.08 - klo:15:34
    Bittorrenttia käytän ja siinä lataillaan kyllä useammalta, kuin yhdeltä palvelimelta/käyttäjältä miksi haluaakaan kutsua. Toki riippuu täysin myös torrentista, käyttäjien kaistoista ja etäisyydestä muihin käyttäjiin. Ja kyllä itsellä nykyään suurin osa suorista latauksista tulee sitä ~200kt/s.

E: Btw, on aika tuhnu palvelin, jos on 1Mb:n uppikaista tai rajattu siihen. Jenkkilän servut nyt erikseen, kun ovat niin kaakana.
    « Viimeksi muokattu: 17.01.08 - klo:15:40 kirjoittanut Influenssa »
    Kirjattu
  • 20.01.08 - klo:19:49
    Kaista laajeni ja vanha ystävä katkeileva nettiyhteys tuli takaisin! Jippee.
    Kirjattu
  • 20.01.08 - klo:20:27

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    Siis se datasiirtomaksu siinä on juuri se mikä maksaa. Lisäksi toi koko juttu on kusetusta, koska netti on täynnä aivan ilmaisia meseklienttejä, jotka voi asentaa kännykkään.
    Kirjattu
  • 23.01.08 - klo:00:44
    Vittu että ottaa Soneran tanelit aivoon. Niille vaikka sanoo suoraan mikä on ongelma ja miten se korjautuu, niin ei ne saatana älyä.
    Kirjattu
  • 23.01.08 - klo:15:31

Kraton Poissa

Vittu että ottaa Soneran tanelit aivoon. Niille vaikka sanoo suoraan mikä on ongelma ja miten se korjautuu, niin ei ne saatana älyä.

Meneppäs sitten Elisan leiriin. Yli vuoden vanhoja laskuja tulaa postiluukusta ja nettiyhteydet eivät ikinä toimi Elisalla. Kokemusta on - nykyään sonera
    « Viimeksi muokattu: 23.01.08 - klo:18:18 kirjoittanut Kraton »
    Kirjattu
  • 23.01.08 - klo:15:43
    Ei kyllä ollut operaattorin vaihto mielessäkään. Taisipa isä pappa vielä sitoutua joksikin aikaa tuohon sopimukseen, kun oli aika kova tarjous. Mutta silti olisi kiva, jos netti toimis kunnolla. Mutta saatanpa saada ihan omilla sähellyksillä ongelman aisoihin, ehkä on jopa parempi ratkaisu.
    Kirjattu
  • 23.01.08 - klo:18:18

Kraton Poissa

Ei kyllä ollut operaattorin vaihto mielessäkään. Taisipa isä pappa vielä sitoutua joksikin aikaa tuohon sopimukseen, kun oli aika kova tarjous. Mutta silti olisi kiva, jos netti toimis kunnolla. Mutta saatanpa saada ihan omilla sähellyksillä ongelman aisoihin, ehkä on jopa parempi ratkaisu.

No oho, selvensin omaa viestiäni, kun laitoin sen aika kaksimielisesti. Tarkoitin siis, että Elisa kusee ja kunnolla, mutta Sonera pelittää hyvin.
    Kirjattu
  • 23.01.08 - klo:18:28
    Joo kyllä sen älysin. Mutta aina ollut Sonera ja aina ollut samat ongelmat. Nyt vasta on alkanut tosissaan vituttaa ne. Muttah, toivottavasti häviävät, kun pistän pitkän ja paskan puhelin jatkojohdon sijasta modeemin toiseen huoneeseen ja siitä pitkä ethernet kaapeli sitten koneelle. Kun ei ne Soneran asentajat nyt sitten tehnyt niin, kun minä niille niin ystävällisesti neuvoin.
    Kirjattu
  • 23.01.08 - klo:20:29

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    Meneppäs sitten Elisan leiriin. Yli vuoden vanhoja laskuja tulaa postiluukusta ja nettiyhteydet eivät ikinä toimi Elisalla. Kokemusta on - nykyään sonera
    No kokemuksia on sitten vähän joka sorttia, itselläni ei mitään ongelmia elisan kanssa.
    Kirjattu