Rekisteröidy,

niin voit osallistua keskusteluihin
niin foorumilla kuin IRC-kanavallakin.
Rekisteröidy nyt!

Kirjaudu!

Pysy aina kirjautuneena sisälle

Viihde-elektroniikka

1 2 [3] 4 5 ... 7   Siirry alas
24.07.08 - klo:00:37
Kannattaa sitten ostaa soittimen kaveriksi vielä kuulokkeet kun soittimien mukana tulevat ovat aika säälittäviä lähes poikkeuksetta, etenkin tuossa Creativessa. Koss Spark Plug tai Creative Ep-630 on sopiva, maksavat 20€ ja hinta/laatu-suhde on loistava.
Kirjattu
  • ::
  • 24.07.08 - klo:09:15
    Tämä paljon puhuttu isonäyttöinen 4/8gb Zen on veljellä, ja kortin kanssa on tosiaan välillä ongelmia. Piirrettyjä katsoessa kuva on ainakin siinä hyvä, kirkas ja selvä, kunnon leffoja ei olla kokeiltu. Ja sekin on testattu minun puolesta, että kestää 20m lentomatkan kiveen ja siitä nurmikkoon... vain parilla naarmulla. Tosin itse sain vähän muutakin kuin vain naarmuja...
    Kirjattu
  • 26.07.08 - klo:01:18

Arctic Fox Poissa

• Vulpes Arctos
    Kannattaa sitten ostaa soittimen kaveriksi vielä kuulokkeet kun soittimien mukana tulevat ovat aika säälittäviä lähes poikkeuksetta, etenkin tuossa Creativessa.

Suosittelen lämpimästi Skullcandyn kuulokkeita. Ne ovat todella tyylikkäitä ja äänenlaadultaan mainioita. Itse ostin vähän päälle viikko sitten Skullcandy HESH- malliset isot kuulokkeet, eikä 55 euron hinta kaduta lainkaan. Loistava äänenlaatu ja ulkonäkö. Myös Skullcandy Lowriderit ovat todella laadukkaat ja huomattavasti pienemmät. Ja ne vasta ovatkin tyylikkäät. Näilläkin toki on hintaa paljon enemmän kuin Chillyn mainitsemilla kuulokkeilla.
    Kirjattu
  • 26.07.08 - klo:12:23

NoFair Poissa

• Horoperse
    Oon kans ajatellut ostaa tuommosen Creativen 8 gigan Zenin. Käy tuo vanha LG:n 1gb nii pieneksi(on vielä yhteinen siskon kanssa). Kuhan vaan pääsis oulussa käymään jossaki välissä nii tarttus mukaan. Hyvät kuulokkeet tuli ostettua luokkaretkeltä(Sony MDR-NE3, kait :P). Joutuihan noista 35 euroa pulittamaan, mutta mielestäni ihan sen arvoiset.
    Kirjattu
  • 26.07.08 - klo:15:25
    Kannattaa sitten ostaa soittimen kaveriksi vielä kuulokkeet kun soittimien mukana tulevat ovat aika säälittäviä lähes poikkeuksetta, etenkin tuossa Creativessa.

Suosittelen lämpimästi Skullcandyn kuulokkeita. Ne ovat todella tyylikkäitä ja äänenlaadultaan mainioita. Itse ostin vähän päälle viikko sitten Skullcandy HESH- malliset isot kuulokkeet, eikä 55 euron hinta kaduta lainkaan. Loistava äänenlaatu ja ulkonäkö. Myös Skullcandy Lowriderit ovat todella laadukkaat ja huomattavasti pienemmät. Ja ne vasta ovatkin tyylikkäät. Näilläkin toki on hintaa paljon enemmän kuin Chillyn mainitsemilla kuulokkeilla.

Niin, puhuin siis tulppakuulokkeista. Jos tuollaisia isoja munkkikuulokkeita on ostamassa niin sitten ehdottomasti Koss Porta Pro. Pelkkää positiivsta noista kuullut ja testeissäkin pärjännyt paremmin kuin muut vastavaat. Hintakaan ei ole paha, halvimmillaan 40 eurolla lähtee. Skullcandien äänestä en kyllä tiedä mutta ainakin ne ovat tyylikkäitä, itse kuitenkin pistän äänenlaadun ulkonäön edelle.
    Kirjattu
  • 10.08.08 - klo:01:05

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    Onko jollain kokemusta LG:n 32LG3000-televisiosta. Sellaisen kun meinasin ostaa, joko Verkkokauppa.comista tai Gigantista, jos saa tingittyä hinnan alas (:

Kontrasti on kuitenkin 1:15000, löytyy kolme HDMI:ta, kaksi scarttia, komponentti-, s-video, komponentti- ja VGA-liitännät. Vasteaika näemmä 8ms ja katselukulmakin kiitettävät 176 astetta.

Huonoiksi puoliksi (ainakin paperilla) jää maksukorttituen puuttuminen, joka ei haittaa, koska en ole aikeissa hankkia moista, edes olohuoneessa meillä ei ole maksukorttia. Telkkarille ei myöskään löydy 100 hertsin tukea, mutta onko se niin ratkaisevaa?

Paperilla ainakin ihan vakuuttava televisio, ja Afterdawn.fi:n käyttäjiltäkin saanut ihan mukavaa palautetta, mutta onko joku joka osaisi kiinnittää huomiota epäilyttäviin kohtiin, tai jolla olisi itsellään kokemusta ko. töllöttimestä? "Kaksoisnäytönohjain" ollaan ainakin saatu hienosti tuotekuvauksessa käännettyä positiiviseksi asiaksi, mutta se kuulostaa juuri siltä, että se on oikeasti jotain paskaa, jonka saa vaan kuulostamaan hyvältä tyhmille asiakkaille. Kaiken saa kuulostamaan hyvältä, etenkin asiaan kovin tarkasti perehtymättömien korviin: "Vain 25% rasvaa!" "Klassisen ajokokemuksen sailymisen turvaamiseksi uusi Lada ei sisällä lainkaan ajonvakautusjärjestelmää tai ABS-jarruja."
    Kirjattu
  • 10.08.08 - klo:01:07

Raitoningu Poissa

• From Valhalla
    Uusin viihde-elektroniikka hankintani on Nokia N95 8GB :)
    Kirjattu
  • 10.08.08 - klo:02:13

PetskuZ Poissa

• Äijä
    Noi sun pasteemat speksit vaikuttaa ainakin ihan hyviltä. Paljos tuo kustantaisi? Kannattaa lukea arvosteluja ja vertailla hintoja. Käy myös liikkeissä katsomassa, älä osta pelkän paperifaktan perusteella.

LG tekijänä ei välttämättä lupaa hyvää. Meillä on niiden mikro ja laatu ei hinnasta huolimatta ole mikään järkyttävän hyvä. Toimiihan se, mutta joku pieni ongelma yhdessä lämmön säätövivussa). Palvelu oli kuitenkin todella huonoa, kun ongelmaa selvitettiin, eikä LG:n maine yleensäkään ole käsitykseni mukaan kovin hyvä.

Ennemmin siis lähtisin hakemaan jotain Samsungia tai Sonya. Meiltä löytyy kaksi Samsungia. Ovat toimineet moitteetta ja niistä saa yleensä pidemmän takuunkin kilpailijoihin verrattuna. Niiden ulkonäkökin miellyttää, jos esim. LG:hen tai Sonyyn vertaa.

En nyt oikein tarkemmin jaksaisi tuosta televisiosta tietoja etsiä, mutta onko kyseessä plasma vai lcd? Jos se on lcd, niin katseluetäisyys kannattaa kyllä pitää siinä kolmen metrin paikkeilla. Yleensäkin nyrkkisääntönä voi pitää tätä: 32" --> 3.2 metriä, 40" --> 4 metriä jne.
    Mario Kart Wii: 3566-1753-9788
    Guitar Hero World Tour: 3051-1642-7447
    Kirjattu
  • 10.08.08 - klo:03:20

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    LCD:hän tuo on. Verkkokauppa.comissa kustantaa 500 euroa, mutta olen tätä nähnyt ihan "kohtuuhintaisissa" kaupoissa myytävän seitsemälläkin sadalla. Tarkoitus on maanantaina marssia Giganttiin ja mikäli hinta ei putoa alle 550 euron, tilaan sen Verkkokauppa.comista (posteineen 550 euroa).

LG:n näytöistä ja telkkareista en ole paljoa pahaa kuullut o_O Ja kuten sanoin, Afterdawn.comin käyttäjäarvostelujen mukaan kyseessä on hyvä televisio, ja onpahan se saanut myös muilta sivuilta ysin paikkeille kipuavia arvosanoja. Samsung ja Sony voisivat olla muuten OK, mutta etenkin jälkimmäisen hinnat kipuavat melko korkealle ja pyrin juuri ostamaan sellaisen television, joka olisi mahdollisimman halpa, ja mahdollisimman hyvä. Näillä kriteereillä tämä LG:n 32LG3000 vaikuttaa parhaalta hankinnalta ainakin papereilla.

Lehtien testejä en tuotteesta löytänyt. Kaupoissa vertaileminen nyt on melkein yhtä tyhjän kanssa, ovathan kauppiaat säätäneet kalliimmat televisiot hyville asetuksille halvempien mallien pyöriessä perusasetuksilla.
    Kirjattu
  • 10.08.08 - klo:11:19
    Näihin tuoteselosteisiin ei ikinä kannata luottaa TV:tä ostaessa. Netistä tai lehdistä kannattaa haeskella arvosteluita. Tuon Mirain 32-tuumaisen saisi netistä 400€:llä, ja se ei ole hintaansa nähden ollenkaan hullumpi. Kaukosäädin on aika huono ja käyttömukavuutta saisi muutenkin parantaa omien kokemusten perusteella, mutta parempi näin, sillä rahat menevät suurimmaksi osaksi kuvanlaatuun joka on varsin mainio etenkin pelikonsolikäytössä. TV-kuva on sitten aika rosoinen mutta se on itselleni täysin sama koska en sillä muutenkaan TV:tä katsoisi. Itse olen joskus ostamassa tälläistä, ellei uutta ja parempaa ole siihen mennessä tullut.
    Kirjattu
  • 23.08.08 - klo:22:05

Pulppu Poissa

• Konstaapeli
    • Hyvää jouluu kaikille.
    Luultavasti ens viikolla ostan/pappa betallar uuden koneen. Mikäköhän noista gigantin nettikaupan koneista olis hintalaatusuhteelta paras pelikoneeksi? Ja älkää vastatko että kasaa ite, koska se ei ole nyt vaihtoehto.
    Kirjattu
  • 23.08.08 - klo:22:19
    Mitä jos kuitenkin harkitsisit. Mene ennemmin Indesoliin (tai muuhun vastaavaan liikkeeseen) ja sano mihin hintaluokkaan koneen pitäisi sattua, niin siellä sitten kootaan sopiva kone. Melko varmasti voisin väittää, että tulee parempi paketti kuin nuo Gigantin koneet.
    1,323,425 people bought Ikaruga only to find out that they suck at video games.

I found out that I kick ass.
    Kirjattu
  • 23.08.08 - klo:22:55

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    Älkää ikinä ostako pakettikoneita. Vaikkei niissä mukana tulevassa hardwaressa olisikaan kummemin vikaa, on bundle-Windowsit aina täyttä kuraa (kokemusta on kavereiden ja tuttavien koneiden kanssa leikkimisestä). Jotenkin tuntuu myös, että pakettikoneet ovat aina jumissa, kun taas ei-pakettikoneet rullaavat. Johtunee tosin siitä, että pakettikoneen ostaja tietää useasti vähemmän tietokoneista kuin ei-pakettikoneen ostaja, mutta saattaahan itse koneellakin olla jokin osuus tässä sopassa.

Jos välttämättä haluat ostaa pakettikoneen niin osta samalla ainakin normaali Windows ja asenna se, ettei tarvitse käyttöjärjestelmään kiinnitettyjen softien kanssa pelleillä. Pakettikoneen ostaessasi et voi kuin hävitä. Tietokoneliikkeeseen kävellessäsi ja pyytäessäsi koneen kasaamista saat kasauspalvelunkin mukaan laskettuna specseiltään vähintään yhtä hyvän koneen kuin muuten. Lisäksi tietokoneliikkeessä on edes jonkinmoista asiantuntemusta, eikä sinne aivan surkeita komponentteja tilatakaan, kun taas suuret tietokoneyhtiöt tuntuvat pyrkivän siihen, että saadaan mahdollisimman monia asiakkaita hassutettua suurilla numeroilla komponenttien ollessa tarkempaa tarkastelua kestämättömiä.

//En nyt väitä, että pakettikoneet ovat aina aivan kelvottomia ja surkeita tapauksia, mutta liikkeessä kootut ovat vain parempia. Samalla hinnalla saat enemmän ja sellaista, joka toimii. Ihmisille, jotka eivät tiedä tietokoneista mitään tuntuu pakettikoneen ostaminen yleensä helpommalta ratkaisulta, mutta loppujen lopuksi se tietää vain harmia, kun pitää pelleillä kömpelöiden esiasennettujen HP:n hallintatyökalujen ja Nortonin kahden viikonkokeiluversioiden kanssa.
    « Viimeksi muokattu: 23.08.08 - klo:22:58 kirjoittanut Tubelinus »
    Kirjattu
  • 23.08.08 - klo:22:56

Mat Poissa

• Weasel
    • :ooops:
    Vaikka yhä hieman kalliimmaksi kuin kokoaminen tulee niin Jimm's PC-Storessa on hyvä valikoima konepaketteja, joissa on paaljon paremmat osat kuin Gigantin koneissa.

http://www.jimmspc-store.fi/listaa/vendor/470/11

Tuolta esim. Basic Gamer Intel Edition ja Pro Gamer GT vaikuttivat oikein hyviltä paketeilta.
    Ja mikäli käyttöjärjestelmän tarvitset, niin alhaalla on myös paketti joka sisältää käyttiksen, virustorjunnan ja ajureiden asennuksen.

Tässä nyt helppo mutta suht. varteenotettava vaihtoehto, jos se itse kasaaminen ei vaihtoehtona ole.
    hurrr
    Kirjattu
  • 24.08.08 - klo:20:38
    Jos isommassa kaupungissa asustelet niin vielä helpommin käy jos käväiset paikallisessa ATK-kaupassa vilkuilemassa. Siis ihan tietokonekomponenttien myyntiin ja kasailuun tarkoitetussa liikkeessä.
    Kirjattu
  • 25.08.08 - klo:21:57
    Lokakuussa veli tuo Jenkeistä iPod Touchin, todennäköisesti 16 gb.
    Kirjattu
  • 25.08.08 - klo:22:10
    Dodiin, kaipaisin vinkkejä uusien kuulokkeiden ostoon, kun Kossit taas perinteisesti hajosivat puolen vuoden käytön jälkeen (vastahan on kuudet menneet reilun kolmen vuoden aikana).

Ensimmäiset viidet kuulokkeet olivat Sparkplugit ja viimeisin Plug. Tykkään paljon enemmän Plugin äänimaailmasta kun taas pitkästä aikaa kokeiltuani kaverin Sparkkeja, huomasin että niiden toisto painottuu aivan liikaa bassoon. Haussa siis pienikokoiset ja kevyet kuulokkeet, joiden hinta ei ainakaan reilusti ylittäisi kolmeakymppiä. Pitääkö pysytellä hajoilevissa Kosseissa, vai löytyykö parempaa suunilleen samalla hinnalla markkinoilta. Haussa ei siis välttämättä ole samantyyliset kuulokkeet, kriitereinä hinta, äänenlaatu, kestävyys ja koko.
    -
    Kirjattu
  • 25.08.08 - klo:22:14

Kasuli Poissa

• Piparisensei
      • Porkkanakaupunki
    kriitereinä hinta, äänenlaatu, kestävyys ja koko.
    Eivät tapaa mahtua kaikki yksiin kuulokkeisiin kerralla...
    VAIHTELEEPA SITTENKIN >: (
    Kirjattu
  • 25.08.08 - klo:22:58
    Dodiin, kaipaisin vinkkejä uusien kuulokkeiden ostoon, kun Kossit taas perinteisesti hajosivat puolen vuoden käytön jälkeen (vastahan on kuudet menneet reilun kolmen vuoden aikana).
    Ei tullut takuu mieleen?
    Kirjattu
  • 26.08.08 - klo:18:26

Samirai Poissa

• JÄÄTELÖAUTOOOOO!!!11
    Joo... Ostinpa tossa sitten äsken uuden näytön... 24 tuumaa ja järkyttävän iso on, ainakin verrattuna edelliseen 17 tuumaseen joka ei ollu edes laajakuva... Teknisiä tietoja ja koko käytännössä
    Kirjattu
  • 26.08.08 - klo:18:54

Pulppu Poissa

• Konstaapeli
    • Hyvää jouluu kaikille.
    Joo... Ostinpa tossa sitten äsken uuden näytön... 24 tuumaa ja järkyttävän iso on, ainakin verrattuna edelliseen 17 tuumaseen joka ei ollu edes laajakuva... Teknisiä tietoja ja koko käytännössä

Iteki ostin just 21.6 tuumasen Benq:n näytön. Gigantista 149€.
    Kirjattu
  • 26.08.08 - klo:20:39

Kraton Poissa

• Publicly humiliated criminal fugitive with no girlfriend.
      • Nordic Training Journal
    Ultimate Gadgets Jimiltä on kyl aika hyvä sarja ja vielä ihanasti niin tuore. Johnny Leeta mm. näkyy 3D hommien kanssa ja ollaan ihan kunnolla ajantasalla kaikesta.

Siinä oli tämän päivän jaksossa noita soitin vertailuja, niin lopputulos oli että iPod Nano päätyi viimeiseksi sisältäen pienimmän akunkeston, vähiten ominaisuuksia ja kalleimman hinnan. En muista mikä merkki oli se paras, mutta ero oli kyl kaiken suhteen huomattava, kun se sisälsi mm. 3.5 tuuman näytön, hyvän käytettävyyden, kosketusnäytön, erinomaisen äänenlaadun, pitkän akunkeston ja oli silti monta kymppiä iPod Nanoa halvempi. 8GB malleja oli jokainen.
    Kirjattu
  • 26.08.08 - klo:20:43
    Ei tullut takuu mieleen?
    Onko niillä vai puolta vuotta pidempi takuu? Itse olen elännyt käsityksessä että kuulokkeissa takuu on voimassa vain hetkisen (3kk tai jotain sinne päin)

Olen tainnut olla aika tyhmä :). No, rahaa tulee ja menee.
    -
    Kirjattu
  • 26.08.08 - klo:20:48
    Onko niillä vai puolta vuotta pidempi takuu? Itse olen elännyt käsityksessä että kuulokkeissa takuu on voimassa vain hetkisen (3kk tai jotain sinne päin)
    Stockmannilta ostaessani sain vuoden Kossilta ja toisen Stokkalta, sekä elinikäisen rekisteröitymällä Kossin kotisivuilla.
    Kirjattu
  • 27.08.08 - klo:19:11
    Joo ei todellakaan kannata ostaa pakettikonetta. Näissä lähes poikkeuksetta on paskat emolevyt ja emolevyt, eikä virtalähteestäkään aina voi mennä takuuseen. Ja softat ovat myös jokseenkin kusiset. Mieluummin itse valitsee mieluiset osat ja ottaa jollain muutamalla kympillä liikkeestä kasauspalvelun niin siinäpä säästät monituista euroa ja saa vielä paljon tehokkaamman ja luotettavamman koneen.

Itelle lähtee varmaankin ensi viikolla tai sen jälkeen tilaukseen konepakettia, saa nähdä miten nyt tulee ja menee rahaa.
    Kirjattu
  • 28.08.08 - klo:15:46
    Joo ei todellakaan kannata ostaa pakettikonetta. Näissä lähes poikkeuksetta on paskat emolevyt ja emolevyt, eikä virtalähteestäkään aina voi mennä takuuseen. Ja softat ovat myös jokseenkin kusiset. Mieluummin itse valitsee mieluiset osat ja ottaa jollain muutamalla kympillä liikkeestä kasauspalvelun niin siinäpä säästät monituista euroa ja saa vielä paljon tehokkaamman ja luotettavamman koneen.
    Tai sitten kasaa itse, jolloin tietää tasan tarkkaan, missä mikäkin on ja miten ne on sinne laitettu. Päivitystä ajatellen ihan hyvä tietää.
    Kirjattu
  • 29.08.08 - klo:18:20

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    Ihan jees. Tietokone on kytkettynä nyt 32" LG:n telsuun. Brawlia tuossa jo pelailin, näyttää hyvältä näin isolla näytöllä. Tarkkaan kun katselee, alkavat sottuisatkin kohdat näkyä, muttei niin kamalasti. Kyllä tällä isolla näytöllä kelpaisi irkkailla jne :D

Vähän päälle 500 euroa tuli kotiin kuljetettuna maksamaan, mutta ostin samalla myös komponenttikaapelin, joka nostatti hintaa pikkasen. Toistaiseksi ei liiemmin valittamista. Tässä on hyvä odottaa, että saan antennin, jotta pääsen Wiin ja tietokoneen lisäksi hyödyntämään telkkaria televisio-ohjelmia katsellessa. Kaapelitelevision ostamisen jätin saman tien väliin, halvimmat kaapelit kun ovat seitsemästä sadasta eurosta ylöspäin, laadusta mitään puhumatta. Vajaalla viidelläsadalla sain kuitenkin ensivaikutelmien perusteella ihan hyvän antennidigitelevision.

//Ja nyt on asetuksetkin kohdallaan ja kuvasuhteet ovat ainakin samat. Kyllä se tätä silti kai skaalaa johonkin suuntaan.
    « Viimeksi muokattu: 29.08.08 - klo:18:32 kirjoittanut Tubelinus »
    Kirjattu
  • 01.09.08 - klo:21:19
    Noniin, tarvitsisin hieman teidän kaikkitietävien Resettiläisten apua viihde-elektroniikan saralla. Vanhat kuulokkeeni, joita käytin tietokoneellani, menivät rikki ja tarvitsen uudet. Suositelkaa siis joitain tietokoneella hyviä kuulokkeita, joiden hinta on alle 50 euroa.

E: Lähinnä musiikin kuuntelun siis tarkoitin mutta ei ole haittaa, jos mukana tulee mikrofoni.
    « Viimeksi muokattu: 01.09.08 - klo:21:42 kirjoittanut Octorok »
    Makkaralla on kaksi päätä. Siinä se on onnellisemmassa asemmassa kuin me muut.
    Kirjattu
  • 01.09.08 - klo:21:47
    Koss Porta Pro ehdottomasti. Hakkaa äänenlaadussa keposesti yli 100€ kuulokkeitakin. Lukekaa vaikka arvosteluita. Sopii siis musiikin kuunteluun, pelikäyttöön ei niinkään. Paikallisista Anttiloista, Prismoista yms. noita saa n. 40€ hintaan. Sopii loistavasti myös MP3-soittimille.
    Kirjattu
  • 01.09.08 - klo:22:04
    Kirjattu
  • 01.09.08 - klo:22:16

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    Mulla on tommoset Kossit. Todella hyvä äänenlaatu, mutten ole koneella noita käyttänyt, koska äänen säätäminen koneenlta on niin vaivalloista (oma asteikko 1/50 - 1/10 maksimista, joten tarkan säädön saaminen on vaikeaa). MP3-soittimessa (kännykkä) noi menee upeasti. Voisi melkein hankkia jonkun toisenkin softan pienentämään äänenvoimakkuutta, jotta voisin noita koneella käyttää. Äänenlaatu on kyllä mahtava!
    Kirjattu
  • 28.09.08 - klo:21:01

24carat

Nyt kun täällä yleisestikin puhutaan kuulokkeista, niin minulle on tulossa eräät langattomat Sennheiserit, tietokoneilua varten. Kerron sitten myöhemmin lisää ja vaikka käyttökokemuksia niistä, kunhan vain saapuvat perille.
    Kirjattu
  • 28.09.08 - klo:22:02
    Langattomat tuppaa olemaan painavia, ja painavat sattuu päähän pidemmän datauksen jälkeen.
    Kirjattu
  • 28.09.08 - klo:22:25

Kasuli Poissa

• Piparisensei
      • Porkkanakaupunki
    Aha? Itse en kyllä noissa omissani ole mitään huomannut. En minä koskaan niitä käytä, syövät tuhottomasti pattereita.
    Kirjattu
  • 28.09.08 - klo:22:33

24carat

On mulla kyllä ollut yhden langattomat käytössä, mutta ne oli jotku 30€ Clas Ohlson -kuulokkeet, ei niitä kauheasti tullut käytettyä :D
    Toivottavasti noi olis hiukan paremmat, kyllä ainakin merkin pitäis olla kohdallaan (Sennheiser)... Ei kyllä ole tuosta merkistä ennestään kokemuksia, mutta kyllä sitä ollaan kehuttu.
    Kirjattu
  • 29.09.08 - klo:08:43
    syövät tuhottomasti pattereita.
    Ladattavista löytyy ratkaisu jos niitä jaksaa latailla yhtenään.
    Kirjattu
  • 29.09.08 - klo:14:17

Kasuli Poissa

• Piparisensei
      • Porkkanakaupunki
    Sehän siinä, kun ei jaksa, eikä viitsisi ostaa kuulokkeille monen kympin lisälaitetta. Nappikuulokkeet ovat kätevämmätkin, ei tosin konekäytössä.
    Kirjattu
  • 29.09.08 - klo:14:54
    Sehän siinä, kun ei jaksa, eikä viitsisi ostaa kuulokkeille monen kympin lisälaitetta. Nappikuulokkeet ovat kätevämmätkin, ei tosin konekäytössä.
    Oma laturini + 4 AAA-paristoa maksoivat yhteensä kympin. Ei se nyt niin kauhea hinta ole.
    Kirjattu
  • 29.09.08 - klo:17:43

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    Melko useassa lanagattomassa kuulokkeessa on laturi pakattu kuulokkeisiin itseensä. Telakasta vaan piuha kuulokkeihin ja kyllä lataa. Meillä on kahdet langattomat kuulokkeet ja molemmat toimivat tällä periaatteella.
    Kirjattu
  • 02.10.08 - klo:17:10

Zhircon Poissa

• Pedro
    Kiva juttu: 24" laajakuvalittua on ihan mukava käyttää 19" putken jälkeen.

Paksa mäihä: Vanhan näyttiksen DVI-liitäntä on ilmeisesti paskana, joten toistaiseksi joudun tyytymään D-Subiin. Perkule.
    Kirjattu
  • 02.10.08 - klo:21:13

24carat

Nyt ne sitten tulivat. Sennheiser RS 85 -langattomat kuulokkeet. http://www.sennheiserusa.com/newsite/productdetail.asp?transid=004959
    Avasin paketin ja yllätyin hiukan kuulokkeitten kokoon, kuvista voisi päätellä näiden olevan suuremmat.
    Ensimmäiset kokemukset olivat melko kamalia, kun liitin kuulokkeiden lähettimen kaiuttimien ohjausyksikköön (Logitech Z-5400). Tuli vähän väliä hirveä rämähdys ja signaali katkesi. Laitoin lähettimen menemään suoraan tietokoneeseen ja nyt tuntuu toimivan hyvin, ja hyvä niin. Pakko sanoa että oli hiukan pelottava ensin käyttää näitä kuulokkeita tuon tapahtuneen jälkeen.
    Ääni näissä on ihan kohtuullinen, mutta minkä äänessä häviää langallisille, niin sen saa takaisin mukavuutena. On meinaa yllättävän kevyet ja langattomuus tietenkin omalla tavallaan lisää vapautta. Painoa kuulokkeilla, ellen nyt ihan väärin muista, 160 grammaa akkuineen. Ja akkujakin mukana tulee kaksi kappaletta, ja molempia pystyy siis tuossa lähettimessä lataamaan vaikka yhtä aikaa.

Elikkä siihen hintaan hyvät, mitä itse näistä maksoin (55€)
    Kirjattu
  • 25.10.08 - klo:19:13
    Jooh. Suositelkaa jotain hyvää mp3-soitinta, jossa ainakin joku kahdeksan gigaa tilaa. Eikä sitten iPod Touchia, se maksaa tyyliin satasen siinä se pelkkä kosketusominaisuus. ._.

Creative Zeniä tai Zen X-Fi:tä olen ajatellut, mutta senkus suosittelette mitä haluatte. Saa kertoa mielipiteet tuosta Zenistä myös jos omistaa/on kokeillut.
    "I'll go walking in circles while doubting the very ground beneath me"
    Kirjattu
  • 25.10.08 - klo:19:14

heplo Poissa

• Resetin paskin jätkä
    • I'm back and I'm watching you.
    iPodit on reippaasti parhaita markkinoilla olevia. Ja Touchin "hintavuus" tulee kyllä muustakin kuin kosketusnäytöstä. >_>
    I Päiväkotikerho I
    "Joka reikään banaania."
    Kirjattu
  • 25.10.08 - klo:19:21
    Kirjattu
  • 25.10.08 - klo:19:40
    Ja Touchin "hintavuus" tulee kyllä muustakin kuin kosketusnäytöstä. >_>

Kuten Applen logosta.

:)

Tuleehan se toki muustakin kuin kosketusnäytöstä mutta mieluummin ottaisin 120 gigan Classicin kuin 8 gigan Touchin jos pitäisi valita, kumman ostaa. ._.

Niin ja tuota muuten, miksi mieluummin joku 8/16 gigan iPod kuin 8/16 gigan Zen?
    « Viimeksi muokattu: 25.10.08 - klo:19:54 kirjoittanut Tzibo »
    Kirjattu
  • 25.10.08 - klo:21:06
    Tiedä sitten Zeneistä, mutta iPodin voit boxiisikin connectata.
    Kirjattu
  • 25.10.08 - klo:21:07

Turjake Poissa

• Törö
    • Hail to the King, baby!
      • Törön vuodatus, teh blogi
    <+Cyna> Turjake on resetin paras tyyppi, aattelin mainita
    <Tinglemies> välillä en itsekään erota pelaanko personaa vai nussinko törön kaa
    <+mm. Detonat, coconuut, Linkkiro> Törö adminiks

ANIME ON PASKAA USKOKAA JO SKYWARD SWORD MYÖS JA DC
    Kirjattu
  • 25.10.08 - klo:23:08
    Zenit ovat muovisia ja halvan oloisia ja X-FI:n näppäimet ovat helvetillisen ärsyttävät. SD-kortilta toistonkin ovat sössineet joten ei siiitäkään ole oikein iloa jos ei halua kuljettaa muita tiedostoja soittimellaan. Siirtonopeus tietokoneelta soittimelle on myös tuskallisen hidas eikä akkukestokaan kestä niin kauaa kun on luvattu. Jos iPod nano ei ole vaihtoehto niin suosittelen Sonyn Walkmaneja. Akkukestokin on perusmalleissakin sen päälle 40h ja mukana tulevat kuulokkeet on mahtavia verrattuna siihen mitä normaalisti soittimien mukana tulee, poislukien halvimmat mallit. Käyttömukavuuskin on ihan eri luokkaa kun Zeneissä. Näin olen kuullut ja itse erästä mallia kokeillut.
    Kirjattu
  • 25.10.08 - klo:23:16
    Creative Zen on paras MP3-soitin jonka olen nähnyt. Päihittää ainakin normi iPodin helposti. >_>

X-Fi on sitten selvästi huonompi malli, mutta perusmalli on ehdottomasti loistava. Ei todellakaan ole "halvan oloinen". Ja siirtonopeus muka hidas? Jos tuota siirtonopeutta ei kestä, on kyllä päässä vikaa. Yksi kappale siirtyy ainakin itselläni helposti 5-20sek riippuen tietenkin kappaleen kestosta, eikä ole koskaan edes käynyt mielessä, että tuo olisi hidas. ._.

Akkukesto muka huono? Lataan Creative Zenini kerran viikossa, ja käytän sitä jokapäivä täysillä asetuksilla (= jotka kuluttavat eniten virtaa) noin 4-8 tunnin ajan.

Ainoa valituksen asia, mitä tuosta soittimesta olen löytänyt, on videontoisto ja mukana tulevat kuulokkeet. Jälkimmäisen saa korjattua ostamalla noin 20 €:lla Creativen hieman paremmat, mutta videotoistossa on pientä ongelmaa; WMV-videot tökkivät aina välillä hieman. Tuo SD-korttihomma on tietysti hieman surkea, mutta 8gb musiikeille on ihan tarpeeksi, ja muistikorteille voi laittaa sitten vaikka videoita: Ne eivät tarvitse omia soittolistojaan.

Voi olla, että iPodin kuoret näyttävät hienommilta ja laite tuntuu "laadukkaammalta", mutta näistä maksetaankin varmaan se väh ~100e ylimääräistä. 8gb:n Zenin saa kuitenkin jo alle 120 €:n helposti uutena. Walkmaneista ei ole kokemuksia, mutta tuo Zen on niin loistava, että en voi muita suositella.
    全力で!
    Kirjattu
  • 25.10.08 - klo:23:48
    X-Fi on sitten selvästi huonompi malli, mutta perusmalli on ehdottomasti loistava. Ei todellakaan ole "halvan oloinen".
    Onhan se sellainen muovinen, mutta en mä nyt tiedä, kutsuisko sitä halvan oloiseksi, vaikka iPod tuntuukin jotenkin "vankemmalta", niin onhan sen hintakin sitten korkeampi..
    Ja siirtonopeus muka hidas? Jos tuota siirtonopeutta ei kestä, on kyllä päässä vikaa. Yksi kappale siirtyy ainakin itselläni helposti 5-20sek riippuen tietenkin kappaleen kestosta, eikä ole koskaan edes käynyt mielessä, että tuo olisi hidas. ._.

Hm, ja sitäpaitsi, vaikka siinä menisi puolikintoista tuntia täyttämään se muisti, tapahtuu se kuitenkin vain aniharvoin.

Akkukesto muka huono? Lataan Creative Zenini kerran viikossa, ja käytän sitä jokapäivä täysillä asetuksilla (= jotka kuluttavat eniten virtaa) noin 4-8 tunnin ajan.
    Mikäli tämä on huono akkukesto niin enpä minä ainakaan parempaa tarvitse.

Ainoa valituksen asia, mitä tuosta soittimesta olen löytänyt, on videontoisto ja mukana tulevat kuulokkeet. Jälkimmäisen saa korjattua ostamalla noin 20 €:lla Creativen hieman paremmat, mutta videotoistossa on pientä ongelmaa; WMV-videot tökkivät aina välillä hieman. Tuo SD-korttihomma on tietysti hieman surkea, mutta 8gb musiikeille on ihan tarpeeksi, ja muistikorteille voi laittaa sitten vaikka videoita: Ne eivät tarvitse omia soittolistojaan.

Jooh, no kuulokkeet onkin sitten ihan eri asia. Enpä minä nappikuulokkeilla varmaan erityisemmin kuuntelekaan vaan omilla (köhhalpisköh)sankakuulokkeillani... Jaa WMV-videot tökkivät... :( No pitääpi käyttää jtn muuta formaattia?

Voi olla, että iPodin kuoret näyttävät hienommilta ja laite tuntuu "laadukkaammalta", mutta näistä maksetaankin varmaan se väh ~100e ylimääräistä. 8gb:n Zenin saa kuitenkin jo alle 120 €:n helposti uutena. Walkmaneista ei ole kokemuksia, mutta tuo Zen on niin loistava, että en voi muita suositella.

Zen lähtee Cdonin alesta 107 €.

Oliko se niin että Zenissä voi siirtää biisejä etc. ihan Windows Explorerissa vai tarvitseeko siinäkin sählätä jotain niinkuin se iPodin iTunes -jutska? Ja voiko biisejä etc. poistaa ilman että soitin tarvitsee liittää koneeseen?
    Kirjattu