Rekisteröidy,

niin voit osallistua keskusteluihin
niin foorumilla kuin IRC-kanavallakin.
Rekisteröidy nyt!

Kirjaudu!

Pysy aina kirjautuneena sisälle

Viihde-elektroniikka

18.11.10 - klo:17:17
Niinjoo, tuli tässä pari viikkoa sitten venytettyä vähän budjettia ja ostettua nuo Steelseriesin Siberia v2:t, kun sattuivat löytymään matkanvarrella olleen koneboxin aletarjouksesta kuudellakympillä. Pakko kyllä itsekin todeta, että mikään muu käyttämäni headset ei ole tuntunut näin mukavalta päässä. Äänenlaatukin on pelatessa tosi jees ja musiikinkin kuuntelussa esimerkiksi kaverin Fatal1tyjä paremmat. Kiitokset suositteluista, en kadu ostamista yhtään.  ^^
Makkaralla on kaksi päätä. Siinä se on onnellisemmassa asemmassa kuin me muut.
Kirjattu
  • ::
  • 02.12.10 - klo:17:52

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    Porukat ovat ostamassa uutta televisiota. Hintaluokkana 500-600 euroa ja kokoa ovat ajatelleet 40" tai 42". LED-telkkaria tuolla ei saa, mutta ajattelivatkin tyytyä ihan perus LCD:hen. Teräväpiirto tietenkin ja 100Hz olisi kanssa toivomuslistalla. Onko jollain jotain kokemusta, että mikä olisi tällä hetkellä paras töllötin tuohon koloon?

LG:tä itse karsastan, koska olen törmännyt kahteen LG:n telkkariin, joilla on mustan kanssa ongelmia. Aina, kun on joku tumma kuva, muut värit varjostavat. Toinen on oma telkkari, toinen on koulukaverin. Muita vastaavasta viasta kärsiviä ei ole tullut vastaan.
    Kirjattu
  • 02.12.10 - klo:18:05
    LG LD450 taitaa olla edelleen tuossa hintaluokassa parhaita valintoja, mikäli merkkikammosta pääsee yli.
    Kirjattu
  • 20.04.12 - klo:09:41

Arctic Fox Poissa

• Vulpes Arctos
    Nosto! Auttakaa miestä ahdingossa!

Olen jo pidemmän aikaa suunnitellut uuden iPodin ostoa. Kolme vuotta sitten sain syntymäpäivälahjaksi sinisen neljännen sukupolven iPod Nanon, joka on edelleen paras ikinä omistamani musiikkisoitin. Kaunis, pieni ja uskomattoman hyvällä käyttiksellä varustettu iPod Nano kulki mukanani jokaisella pyörälenkillä, kesämatkalla ja koulussa. Ikävä kyllä se meni täysin sekaisin ja lakkasi toimimasta jo vähän yli vuoden käytön jälkeen. Nyt on taas iskenyt tarve hankkia Applen soitin, mutta valinnanvaikeus on melkoinen.

Uusi iPod Nano on postimerkin kokoinen, eikä siinä ole lainkaan näppäimiä. Rakastamani scroll wheel on poistettu, mikä pakostakin huonontaa laitteen käyttöä esimerkiksi lenkkeilyn aikana. Shuffle on lelu, eikä minulla välttämättä ole tarvetta Classicin kiintolevykapasiteetille. Siksi olenkin kallistunut iPod Touchin puoleen. Multi Touch-retinanäyttö sekä ladattavat sovellukset kuulostavat kivoilta.

Mieltäni kuitenkin kalvaa epäilys, olisiko nurkan takana odottamassa täysin uusi iPod Touch -malli? Ilmeisesti tämä neljännen sukupolven iPod Touch on ollut markkinoilla jo vuoden 2010 lopusta saakka. En yhtään epäile, etteikö laite olisi upea. Kuitenkin vituttaisi ostaa kallis soitin, kun joskus heinäkuussa ilmestyy aivan uuden sukupolven versio. Onko uuden sukupolven iPod Touchista kuulunut mitään konkreettisia huhuja? Jos uusi malli ilmestyy vasta loppuvuodesta, uskaltaisin ostaa tämän nykyisen version hyvällä omallatunnolla...
    Kirjattu
  • 20.04.12 - klo:10:30

Hero Poissa

• Internet-ritari
    • Välillä sattuu päähän kuinka hyvä olen.
    Miten olisi iPhone?
    Kirjattu
  • 20.04.12 - klo:10:33

Arctic Fox Poissa

• Vulpes Arctos
    Liian kallis.

EDIT: Älä Kasuli myy sitä pois. Tuohan on kohta jo retroa.  B)
    « Viimeksi muokattu: 20.04.12 - klo:12:53 kirjoittanut Arctic Fox »
    Kirjattu
  • 20.04.12 - klo:10:55

Kasuli Poissa

• Piparisensei
      • Porkkanakaupunki
    Multa saat ensimmäisen generaation iPod Touchin ~40e sisältäen postit B) ei tarvi murehtia kun on monta uutta mallia jo markkinoilla!
    VAIHTELEEPA SITTENKIN >: (
    Kirjattu
  • 21.04.12 - klo:07:26

Arctic Fox Poissa

• Vulpes Arctos
    No menin sitten ostamaan valkoisen iPod Touchin. Tämä laite on unelmien täyttymys, vaikka 8 gigaa onkin suoraan sanoen vähän niukka määrä musiikeille, videoille ja sovelluksille. Toisaalta 32 gigan malli olisi sitten maksanut noin 300 euroa, mikä on pelottavan lähellä iPhonen hintaa. Pitää vain rajata turhat kamat pois, ja Touch ajaa asiansa paremmin kuin hyvin!
    Kirjattu
  • 22.04.12 - klo:12:42
    Ajattelin hommata lenkkeilyseuraksi mp3-soittimen. Aluksi mielessä oli joku 16gb-soitin, kun musiikkia on aika paljon koneella, mutta sitten tuli mieleen, että voisinko hommata 8gb-soittimen, jossa on muistikorttipaikka ja hankkia sen kaveriksi 8gb-muistikortin? Näin ollen voisin pistää puolet soittimen muistiin ja puolet muistikortille ja kyllähän tuossa jonkin verran hinnassa säästäisi (vrt. muistikortti + soitin ja pelkkä soitin).
    Kirjattu
  • 22.04.12 - klo:13:06

Nipa Poissa

• ._.
    8 gigaa on enemmän kun tarpeeks musalle, just sayin'
    Kirjattu
  • 22.04.12 - klo:13:14
    Mulla on juuri tuollainen 8GB Sansa Clip, mutta sain puolet halvemmalla. Käytän pienempää muistikorttia, mutta toisaalta vaihtelen soittimessa pyörivää musiikka, jottei siihen kyllästy liian äkkiä. Todellista tallennustilaa soittimessa on sen seitsemisen gigaa.

Ihan kätevän pieni ja se klipsi oikeasti toimii. Välillä se pieni koko johtaa siihen, että jos näppäimiä ei näe, painaa väärää, esimerkiksi pausea nextin sijasta. Näppäinlukko on kierosti kätketty tuonne Home-näppäimen pohjassa pitämiseen, eli melkein pitää katsoa näytöltä, että aukesiko lukitus.
    Kirjattu
  • 22.04.12 - klo:13:20
    8 gigaa on enemmän kun tarpeeks musalle, just sayin'

No enpä tiedä. En itse omista mitään hirveän suurta musiikkikokoelmaa koneella, mutta sekin vie jo 19 gigaa. Toki sieltä voi valikoida niitä bändejä joita kuuntelee useammin, mutta mieluummin kantaisin koko musiikkikirjastoani mukanani, sitä kun ei koskaan tiedä mitä bändiä tekisi milloinkin mieli kuunnella. Sitten bussissa potuttaa kun ei löydäkään sitä tiettyä artistia iPodiltaan.

Oma iPodini jumiutui totaalisesti hieman ennen vuodenvaihdetta ja siitä lähtien on tullut käytettyä puhelinta musiikkisoittimena, eikä ainakaan toistaiseksi ole tehnyt yhtään mieli ostaa mitään erillistä musiikkihärpäkettä. En muutenkaan ihan tajua jonkin iPod Touchin ostamista, kun voisi saman tien ostaa älypuhelimen ja siihen 16Gt tai vastaavan muistikortin.
    « Viimeksi muokattu: 22.04.12 - klo:13:24 kirjoittanut Zoink »
    Viesti saattaa sisältää paloja sarkasmia tai pähkinää.
    Kirjattu
  • 22.04.12 - klo:13:25
    En muutenkaan ihan tajua jonkin iPod Touchin ostamista, kun voisi saman tien ostaa älypuhelimen ja siihen 16Gt tai vastaavan muistikortin.
    Näen kaksi positiivista puolta iPod Touchissa verrattuna lähestulkoon älypuhelimeen kuin älypuhelimeen. Tärkeysjärjestyksessä:

1) Akunkesto. Oman 2. sukupolven iPod Touchini akku kestää selvästi yli viikon, mikäli verkko-ominaisuudet pitää poissa päältä, kun laitetta ei käytä tai niitä ei tarvitse (Airplane Mode esimerkiksi on hyvä tähän). Puhelimessa sen sijaan on hieman vaikeaa laittaa yhteyksiä nurin, mikäli haluaa puhelinta käyttää puhelimenakin. Ja ne syövät nykyään akkua niin paljon, että älypuhelimia voisi melkein kutsua uuden sukupolven lankapuhelimiksi.

2) Hinta. IPod Touchin hinta on ainakin toistaiseksi pysytellyt huomattavasti vastaavaa puhelinmallia - iPhonea - alempana. Kun iPod Touchin kaveriksi ottaa vaikka halvan nokialaisen peruspuhelimen, ominaisuudet ovat käytännössä lähes samat ja hinta n. 300 euroa vähemmän.
    Kirjattu
  • 20.09.12 - klo:00:26

eebrozgi Poissa

• spoiler: eero
    Kuukauden vanhassa näytössä väreilevä vihreä pikseli kultaisen leikkauksen kohdalla.

Mmmmmh maistuu hyvälle.

Ja sitten se katos. Ehdin jo vimmoissani avata 6 välilehteä aiheesta ja valmistautua valvomaan vielä yhden yön sen puolesta.
    « Viimeksi muokattu: 20.09.12 - klo:00:43 kirjoittanut eebrozgi »
    KEEP YOUR COOL!
    Kirjattu
  • 03.12.12 - klo:22:54

Arctic Fox Poissa

• Vulpes Arctos
    Ei helvetti, mä en kestä! Ostin köyhänä opiskelijana itelleni uuden Full HD-telkkarin. Pelit näyttivät uskomattoman kivoilta isolla, tarkalla ja värikylläisellä ruudulla. Viikonlopun yli se jaksoi toimia ongelmitta, nyt näytönn poikki kulkee punainen raita täynnä kuolleita pikseleitä.

Kysymys kuuluukin: Heittäisinkö tuon telkkarin ikkunasta vai hyppäisinkö itse ensin?

Toki tuotteella pitäisi olla kahden vuoden takuu, mutta vituttaa alkaa palautella telkkaria ympäri maailmaa ja odottaa uuden saapumista. Miksei mikään voi toimia niin kuin pitää?
    Kirjattu
  • 03.12.12 - klo:23:18
    Au.  :(

Nyt vaan takuusta kaikki ilo irti ja uutta odottelemaan. Oma 32" LG ei ole vielä ilmoittanut minkäänlaisista vioista, vaikka onkin kohta neljä vuotias.
    Kirjattu
  • 14.12.12 - klo:04:14

Echo Poissa

• Touhoun ainoa miesbossi
      • Mun profiili
    Jos kannettavan haluatte niin ostakaa ihan kunnon läppäri. Nämä tehottomat miniläppäripaskaromut on niin avuttomia. :D

Enpä ainakaan ole hupiukko.
    Kirjattu
  • 14.12.12 - klo:10:45

Arctic Fox Poissa

• Vulpes Arctos
    Vanhempieni kämpillä lojuva läppäri se vasta onkin hieno. Youtube-videot näyttävät powerpoint-esityksiltä ja uuden välilehden avaaminen lyö koneen lukkoon useammaksi sekunniksi. Ja auta armias, jos erehdyt avaamaan jonkun muun ohjelman kuin selaimen! Kokonaisuuden kruunaa kosketushäiriöistä kärsivä näppäimistö, joka tekee kirjoittamisesta liki mahdotonta! Tuon vanhan romun kanssa olen joutunut aina kotipaikassani vieraillessa taistelemaan, mutta nyt jouluna raahaan oman pöytäkoneeni Kemijärvelle. Kolme viikkoa ilman KUNNON tietokonetta olisi tuskaa.
    Kirjattu
  • 14.10.13 - klo:16:41

Tapza Poissa

• Katkeroitunut nörtti
    Aion hankkia telkkarin, suosituksia? Kooksi olin kaavaillut jotain 40 luokkaa, hinta ei mielellään yli 500, smart-ominaisuudet ei pakollisia. Mikä ois hinta-laatusuhteeltaan paras vehje? Olen tässä jo selaillut kauppojen tarjontaa, mutta ajattelinpa kysyä neuvoja täältäkin.
    Lasken pääomaa.
    Kirjattu
  • 14.10.13 - klo:17:10
    No jos toiveet noin tarkkoja niin sitten vaan se laitos mikä tarjouksesta halvalla irtoaa ja tarjoaa halutut liitännät... HD-viritintä itse koittaisin katsella kun yle uhkaillut että kaiken matskun näkee hd:na jo parin vuoden päästä. Edes paskat kaiuttimet itse haluaisin telkkarin kaveriksi kun ne omathan nyt tunnetusti on ihan hirveää kuraa. Nostaa fiilistä pelatessa ja leffoissa ihan eri tavalla kuin joku vähän testiohjelman mukaan parempi kuva.
    -
    Kirjattu
  • 19.11.14 - klo:13:30
    Jolla-tabletti. Pakkohan se oli ottaa First Sailor -paketti.
    Kirjattu
  • 19.11.14 - klo:15:07

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    Itse taas tilasin OnePlus Onen maanantaina. Se on käytännössä huippuälypuhelin melkein puoleen hintaan. Ostaminen ei normaalisti onnistu ilman kutsuja, koska puhelinten kysyntä on niin kova, ettei tuotantoketju pystyisi vastaamaan kysyntään muutoin, mutta maanantaina oli yksi tunti, jonka aikana puhelimen pystyi ennakkotilaamaan ilman kutsua. Postittavat viikon tai kahden kuluessa, eli saan jouluksi itselleni uuden kännykän.

Tehoiltaan vastaa jotain Z2:sta tai S4:ää, mutta hinta on tosiaan 300 euroa (+ 24 euroa posteihin). Softasta vastaa Cyanogenmod, mikä on sekin pelkkää plussaa.

https://oneplus.net/
    Kirjattu
  • 30.11.14 - klo:06:16
    wii u on hyvä mut ei soita dvd tai bluray aika paskaa
    elämä on paskaa
    Kirjattu
  • 30.11.14 - klo:13:19

Tingle Poissa

• Paavo
      • Academic Nintendo Club RY
    onneksi se soittaa kaljaa
    <Tapza> tinglest on kyl vähän hankala ottaa selvää
    <Tapza> se on tollanen saatananmoinen kusipää ja paras tuntemani ihminen, tosi mukava ja aivan perseestä
    <Kraidi> tarvitset vieroitusta epätodellisuudesta
    <JJJANI> vittu ku paavolle ei voi ees vittuilla ilman et menee ite ihan sekasin
    <henuck> olis kyl melkonen auschwitz olla jumissa jossain ovessa/sen takana ja kuunnella ffxiii ja paavon paskalaatikkojuttuja
    <Turjake> VITTU TINGLE NYT TURPA KIINNI
    Kirjattu
  • 30.11.14 - klo:13:30

Koivari

Lisäksi kokemuksieni perusteella se toistaa myös paskaa.
    Kirjattu
  • 16.01.15 - klo:23:04
    Hyvä ettei ihan romua tullut kaupattua mututuntumalla. Läppärien kuulokelähtö tosin on melkolailla poikkeuksetta niin onneton, että ihmettelen jos tilannetta saisi huonommaksi edes sillä kaikkein halvimmalla kiinan lelulla.

Karmea polte olisi jatkuvasti tätä omaa settiäkin uusia, vähän järeämpää daccia ja siirtymistä stereovahvistimeen tästä ziljoonan liitännän kotiteatteripaskeestä olen tässä pyöritellyt jo pari vuotta. Onneksi olen ainakin tähän asti malttanut mieleni kun kiinnostavat laitokset eivät ihan ilmaisia ole.

-
    Kirjattu
  • 16.06.18 - klo:21:37

Riby Poissa

• Anon9746
      • Resetti.net
    Aattelin ostaa uuden puhelimen ja Nokia 7 plus on kiinnostanut, vaikka sen näyttö tuntuukin liian isolta. Toiset vaihtoehdot, joita olen harkinnut, ovat Oneplus 6 ja Huawei P20 Pro, mutta ne ovat kumpikin mielestäni vähän rumia. Mitä muita hyviä vaihtoehtoja olisi olemassa ja onko jollain kokemusta noista yllämainituista luureista? :)
    <div class="signature">', $message['member']['signature'], '</div>';
    Kirjattu
  • 16.06.18 - klo:22:05

Tingle Poissa

• Paavo
      • Academic Nintendo Club RY
    Mulla on joku Huawei. Kyllä tää toimii. Muita älypuhelimia en ole käyttänytkään.
    <Tapza> tinglest on kyl vähän hankala ottaa selvää
    <Tapza> se on tollanen saatananmoinen kusipää ja paras tuntemani ihminen, tosi mukava ja aivan perseestä
    <Kraidi> tarvitset vieroitusta epätodellisuudesta
    <JJJANI> vittu ku paavolle ei voi ees vittuilla ilman et menee ite ihan sekasin
    <henuck> olis kyl melkonen auschwitz olla jumissa jossain ovessa/sen takana ja kuunnella ffxiii ja paavon paskalaatikkojuttuja
    <Turjake> VITTU TINGLE NYT TURPA KIINNI
    Kirjattu
  • 21.06.18 - klo:04:36

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    Itse olen ollut tämänhetkiseen OnePlus 3:eni tyytyväinen, ja vaikka tähän asti olen vaihtanut puhelimeni kerran kahdessa vuodessa, niin OP3 lähtee kolmannelle kierrokselle, koska tämä vaan vetelee. Marques Brownlee arvosteli OP6:n vähän aikaa sitten, jos siitä olisi lisäapua päätöksentekoon. Oma seuraava puhelimeni ei välttämättä ole OP, ihan sen takia, että muut valmistajat ovat vähän saaneet kiinni. OPO:n jälkeen olin varma, että seuraava puhelimeni on myös OP, mutta nyt en ole enää aivan varma. Nokian ohjelmistopäivitykset kiinnostavat ainakin itseäni. Samaten Blackberryn fyysiset näppäimistöt. Keskihintaisena puhelimena OP on kuitenkin melkolailla kärkipäätä.
    Kirjattu
  • 22.06.18 - klo:12:35

Riby Poissa

• Anon9746
      • Resetti.net
    Päädyin ostamaan Huawei Mate 10 Pron, kun sain sen kaverin kautta uutena 450€:lla. Ei ainakaan vielä ole kaduttanut. :)
    Netflixissä tosin tulee tummissa kohtauksissa aika paljon enemmän artifacteja, kuin iPhonella tai iPadilla. Onko tämä yleistä Android-laitteissa?
    <div class="signature">', $message['member']['signature'], '</div>';
    Kirjattu