Rekisteröidy,

niin voit osallistua keskusteluihin
niin foorumilla kuin IRC-kanavallakin.
Rekisteröidy nyt!

Kirjaudu!

Pysy aina kirjautuneena sisälle

Viihde-elektroniikka

23.01.08 - klo:20:58

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
asiakaspalveluun soitto yhtä helvettiä...
Aijuu, ton unohdin ja samalla tuli mieleen ongelma, joka oli alussa. Muistin sen ku jonotin silloin varmaan 40 minuuttia asiakaspalveluun. Nettiä ei kytketty. Tosin se johtui siitä, että Soneralla oltiin töpeksitty, koska elisa vuokraa piuhat Soneralta (tai jotain vastaavaa) täällä Turussa.
Kirjattu
  • ::
  • 23.01.08 - klo:21:01

Kraton Poissa

• Publicly humiliated criminal fugitive with no girlfriend.
      • Nordic Training Journal
    asiakaspalveluun soitto yhtä helvettiä...
    Aijuu, ton unohdin ja samalla tuli mieleen ongelma, joka oli alussa. Muistin sen ku jonotin silloin varmaan 40 minuuttia asiakaspalveluun. Nettiä ei kytketty. Tosin se johtui siitä, että Soneralla oltiin töpeksitty, koska elisa vuokraa piuhat Soneralta (tai jotain vastaavaa) täällä Turussa.

Oot onnekas, että Elisan ongelmat eivät sattuneet sulle. Joka puolella uutisissa ollut, että ihmiset ovat todella närkästyneet Elisan laskutukseen ja netin omaavat saavat oikein itkeä kun ei toimi.
    Kirjattu
  • 23.01.08 - klo:21:05
    Minulla ei ole Elisaa vastaan muuta kuin niiden puhelinpalvelun jonotusajat ja -musiikit. Monesti siellä vastaa myös sellaisia "ei vois vähempää kiinnostaa" -datiksia. Netti ei ole katkennut vähään aikaan, vaikka on sitäkin muutaman kerran tapahtunut. Kerran oli hieman suurempaa probleemaa, niin joutuivat säätämään uuden liittymän tjms. kun eivät muuten osanneet.
    Kirjattu
  • 24.01.08 - klo:19:12
    Noniin. Nyt on puhelinpiuha vaihdettu lyhkäseen ja pitkä eetteri kaapeli sen sijasta. Mutta pätkiminen ja CRC virheet jatkuu. Ja Sonera sanoo, että "No can do, itke taloyhtiölle". Imekööt säkkejään sitte vaan.

E: Puhelinpiuhoista matkapuhelimiin. N81 tuli nyt päivitettyä. Toivottavasti hävisi ainakin se ärsyttävä tekstari bugi, ettei pystynyt avaamaan viestiä, jos puhelin oli näppäinlukossa viestin saapumisen aikana.

Noniin vittu jes. Huomasin sitte että on tossa yläreunassa olevien näppäimien toi läpyskä halennu. :( Vittu mitä laatua.
    « Viimeksi muokattu: 25.01.08 - klo:19:17 kirjoittanut Influenssa »
    Kirjattu
  • 26.01.08 - klo:17:24
    "Mokkula tuo netin kaikkialle. Myös Turkuun"

Go Turku \o/
    Kirjattu
  • 26.01.08 - klo:17:35

Tube Poissa

• Moi oon Tube.

Go Turku \o/
    Hä? : D

EDIT: Aijaa? Turku-vitsit on muuten yleensä melko hyviä, vaikkei niissä olekaan mitään perää, näin turkulaisena voisin todeta. Tosin jotkut on aina liian väkisinväännettyjä.
    « Viimeksi muokattu: 26.01.08 - klo:17:39 kirjoittanut Tubelinus »
    Kirjattu
  • 26.01.08 - klo:17:36

Go Turku \o/
    Hä? : D

Ite taisin kekata sen Turku-vitsiksi :D
    Kirjattu
  • 29.01.08 - klo:19:31
    Mjaaha, latasin Firefox 3:n Betan, ja on aika hirveä :S
    Kirjattu
  • 29.01.08 - klo:20:55

Kasuli Poissa

• Piparisensei
      • Porkkanakaupunki
    Samahan se suunnilleen on... Osoitepalkissa vähän graafisia onkelmia.

Btw, Firefox Personas: Viva Firefox <3
    VAIHTELEEPA SITTENKIN >: (
    Kirjattu
  • 16.02.08 - klo:18:14

Turpo

Ärsyttää! Vanha kuvaputkitelkkarini otti loparit.Täytyypi lähteä joku päivä ostamaan uutta telkkaria.
    Kirjattu
  • 23.02.08 - klo:22:07

Cebbo

Ehdin jo luulla, että saisin 14" putkiteeveeni monoäänen tilalle jostain ikivanhasta möskästä stereoäänen, mutta ei...Ennen kuin yritin tätä laittaa päälle, laite oli itse mennyt päälle ja valinnut CD-aseman, kasetin, radion ja äänen sisääntulon mikä on yleisesti mahdotonta ja samalla se väänti volyymin nollille, eikä sitä siitä pois saanut. Välillä se väänti volyymin täysille, muttei mitään kuulunut ja sitten laitoin suosiolla äänikaapelit töllöön ja stereosta virran pois.
    Kirjattu
  • 31.05.08 - klo:17:30
    http://fin.afterdawn.com/uutiset/arkisto/14305.cfm
    WOAH! Jos ois loppu vielä auki, niin ois hauskaa nähä monta eri versiota :)
    Kirjattu
  • 31.05.08 - klo:18:20

Turjake Poissa

• Törö
    • Hail to the King, baby!
      • Törön vuodatus, teh blogi
    Mjaaha, latasin Firefox 3:n Betan, ja on aika hirveä :S

Firefox 3:n beta on aivan kammottavaa shaibaa. Poistin heti ja latasin vanhan kunnon kakkosen takaisin.
    <+Cyna> Turjake on resetin paras tyyppi, aattelin mainita
    <Tinglemies> välillä en itsekään erota pelaanko personaa vai nussinko törön kaa
    <+mm. Detonat, coconuut, Linkkiro> Törö adminiks

ANIME ON PASKAA USKOKAA JO SKYWARD SWORD MYÖS JA DC
    Kirjattu
  • 31.05.08 - klo:19:43

PetskuZ Poissa

• Äijä
    Kertokaa nyt ihmeessä, mikä siinä on niin kauheaa? Itse meinasin ladata aiemmin, mutta enpäs sitten ladannutkaan. Taisi olla hyvä päätös?
    Mario Kart Wii: 3566-1753-9788
    Guitar Hero World Tour: 3051-1642-7447
    Kirjattu
  • 31.05.08 - klo:19:45
    Hommatkaa vaan se Opera. Niin paljon kevyempi, kauniimpi ja muokattavampi kuin foxi.
    Kirjattu
  • 31.05.08 - klo:19:56

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    Kirjattu
  • 24.06.08 - klo:17:40

juzi da man Poissa

• Minä
    • things i say -->
    FF sucks!!1 IE FTW!!!! IE , connectin smart guys. FF ,connecting nerds. ;D
    Kirjattu
  • 24.06.08 - klo:17:43

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    Kirjattu
  • 24.06.08 - klo:18:00
    Kirjattu
  • 24.06.08 - klo:18:08

Pulppu Poissa

• Konstaapeli
    • Hyvää jouluu kaikille.
    IE , connectin smart guys.
    Joo, on huomattu, köh.

:D

Tulipahan tänään huomattua että telkkarini tukee NTSC:tä (vaimikäseoli). Iskin tänään No more heroesin usa-version sisään ja hyvin pelitti.
    Kirjattu
  • 24.06.08 - klo:18:15
    Ite taas saan Perjantaina iskettyä mahtavan pelin Wiihin! Kaikki odotus on silloin palkittu! <3

No More Heroes!
    Kirjattu
  • 17.07.08 - klo:11:31
    Suositelkaapa joku kytkytön, melko laadukas puhelin. N-sarjaa olen harkinnut, onko ne mistään kokoisin? Rippilahjaksi kun saan, niin eipä hinnalla sen pahemmin väliä ole, kunhan ei mitään ihan ökykallista.
    Kirjattu
  • 17.07.08 - klo:12:41
    Riippuu varmaan pitkälti mitä ominaisuuksia haet kännykältä, että mikä kannattaa ostaa.
    Kirjattu
  • 17.07.08 - klo:14:50
    Ihan sellanen yleishyvä känny. Nokia 6630 on ollut varsin hyvä, mutta se alkaa selvästi olemaan vanhentunut. Kelpo (video)kamera, hyvät musaominaisuudet, nopea käyttöliittymä (oikea termi? :p).
    Kirjattu
  • 17.07.08 - klo:18:04
    Hmm, on nyt ihan pakko tässä mainostaa, kun itellä vieläkin ois Nokia N93 myynnissä sellaseen 200 euron hintaan ja siinä ainakaan ei ole pahemmin musa ja kuvausominaisuuksissa puutteita, paitsi hämärässä kuvauksen tulokset ei ole aina kovin mullistavia. Hemmetin hyvä luuri kyllä. Nyt en ole oikeestaan varma onko se huuto.netissä, mutta kysele vaikka yv:llä lisää jos kiinnostaa. Laittelen muita suosituksia tähän jos muistan/jaksan.
    Kirjattu
  • 17.07.08 - klo:18:06

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    nopea käyttöliittymä
    Nokia 3310.

Kaikissa älypuhelimissa on aivan helvetin tahmainen käyttöliittymä. Lisää vaan visuaalisia efektejä ja sirkushuveja, eihän puhelimen käyttäjällä voi joskus olla esimerkiksi kiirettä tarkistaa nopeasti mitä siinä edellisessä tekstarissa lukikaan, eihän?

Itselläni siis nyt Nokia N71, muuten oikea unelma, mutta lisää nopeutta, piru vie. Vaikka onhan niitä hitaampiakin.
    Kirjattu
  • 17.07.08 - klo:18:10
    Ite oon kyllä yllättynyt ihan oman N81 käyttöliittymän nopeuteen. Pyörii jopa nopeammin, kuin tuossa N93 joka ennen oli, vaikka tuo olikin sitten muuten tehoissaan ihan omaa luokkaansa. Mutta tosiaan, saa mennä johonkin paljon yksinkertaisempaa puhelimeen jos haluaa jotain oikeasti nopeaa. >_> N-sarjalaisista nyt ainakin itelle jäänyt hyviä kokemuksia.
    Kirjattu
  • 17.07.08 - klo:20:43
    Nuo tietokoneiden monitorit ovat muuten todella käteviä näyttöpäätteiksi pelikonsoleille etenkin pieneen tilaan. Laadukkaan 24" monitorin jossa on hdmi ja joka pystyy toistamaan full hd-kuvaa saa nykyään sillä 350-400€. 1920x1200 resoluutio televisioissa tähän hintaluokkaan on pelkkä haave vielä todella pitkään ja kuvanlaatukin hakkaa tuon hintaluokan televisiot mennen tullen, mutta isompaa kuvaa havitellessa taitaa on aika turha tälläisiä vilkuilla.
    Kirjattu
  • 17.07.08 - klo:20:46
    Toistaalta noin pienessä ruudussa siitä FullHD tarkkuudesta saatava ero on sen verran marginaalinen, että se kannattaa myös huomioida siinä hinnassa.
    Kirjattu
  • 17.07.08 - klo:21:35

Kasuli Poissa

• Piparisensei
      • Porkkanakaupunki
    Itse maksoin omasta 24" monitoristani 299, normaalihintana oli tosin 599 (anttila). Netistä olisi ilmeisesti saanut halvimmillaan ~450. Kontrasti ei ole parhaasta päästä, mutta liitäntöjä on monipuolisesti ja reso on kuitenkin sen 1920x1200. En ole koskaan mustan laadusta valittanut, joten tämä on itselleni loistonäyttö. Kuumenee tosin hieman.
    Kirjattu
  • 18.07.08 - klo:20:07
    Toistaalta noin pienessä ruudussa siitä FullHD tarkkuudesta saatava ero on sen verran marginaalinen, että se kannattaa myös huomioida siinä hinnassa.

Hyöty on varsin suuri jos näyttöä töllistellään samalta etäisyydellä kun tietokonekäytössä, sitäpaitsi eihän 24" monitoreja ole edes muilla resoluutioilla saatavilla.
    Kirjattu
  • 18.07.08 - klo:20:36
    No juujaa, kuitenkin se hyöty on ihan eri jos ajatellaan fullHD televisioita 37" ylöspäin. Näissä ero alkaa olla jo mieletön. Mutta itsekkin kyllä menossa nyt 24" Hyundai W240D:tä hakemaan maanantaina hintaan 299. >_>
    Kirjattu
  • 18.07.08 - klo:20:49

Kasuli Poissa

• Piparisensei
      • Porkkanakaupunki
    Kirjattu
  • 19.07.08 - klo:14:06

Nipa Poissa

• ._.
    Mutta itsekkin kyllä menossa nyt 24" Hyundai W240D:tä hakemaan maanantaina hintaan 299. >_>
    Mistä...?

E.Ohoh, siis anttilasta. Kuvaputki vai LCD?
    « Viimeksi muokattu: 19.07.08 - klo:14:13 kirjoittanut nipa »
    Kirjattu
  • 19.07.08 - klo:22:04
    Kuvaputki vai LCD?

Kuvaputkiahan ei edes lähes mistään saa uutena, eikä olisi mitään järkeä ostaakkaan. TFT näyttö on tuo. En oo vaan varma on TN vai S-PVA paneelilla, kun tuosta on molemmat versiot... Toivottavasti ei oo TN. Onneks sai varattua vielä oman kun ei ollut kun kaks jäljellä.
    Kirjattu
  • 20.07.08 - klo:20:26
    TN paneeli tuossa on kaverin mukaan, ellei näiden kanssa ole sitten samanlaista arpapeliä paneeleiden kanssa kuten Samsungilla on tapana. Itse ostan tuossa jonkun ajan päästä BenQn vastaavan monitorin joka on tosin 50€ kalliimpi, mutta arvosteluissa on ainakin tullut parempia tuloksia ja se osaa muuntaa sen kuvasuhteen oikeaksi pelikonsoleilla.
    Kirjattu
  • 20.07.08 - klo:21:09
    Kyllä on arpapeliä tuon paneelin kanssa, kun netistä olen lueskellut niin Anttilasta on saanut S-PVA:lla ja TN paneelilla tuota näyttöä. Tukeehan tuo Hyundain näyttökin 16:9 ja muita kuvasuhteita ja 1:1 pixel matching löytyy myös.

E: Yippee, nyt on näyttö ja eipä toimi HDMI liitäntä... Kuvaa ei tule PS3:sta eikä PC:stä ulos. Molemmat laitteet toimii kyllä DVI:ssä. Paskan möivät prkl. Eikä kyllä anna kuvasuhteitakaan vaihtaa, että huu. Pyh, en vaan älynnyt miten sen vaihto toimii. <_>
    « Viimeksi muokattu: 22.07.08 - klo:22:06 kirjoittanut Influenssa »
    Kirjattu
  • 23.07.08 - klo:14:25

24carat

Nyt mun täytyy kyllä tänne hiukan kirjoitella noista Koss SparkPlug -kuulokkeista. Kenelläkään kokemusta?
    Mulla itsellä lähti nyt käyttöön ilmeisesti kuudennet moiset tai jotain tuollaista, aina hajonnut, mutta silti oon ostanut uudet.
    Olen mä kyllä pari kertaa palautellutkin, kummallinen vika aina tullut, mitään ulkoista vahinkoa ei ole, mutta toiselta puolelta lähtee aina ääni jonkun n. puolen vuoden käytön jälkeen.
    Tänään taas tuli CDON.comista uudet, mutta tällä kertaa hommat on muuttuneet sen verran, että pakkaus on uusi ja itse kuulokkeetkin ovat saaneet pieniä uudistuksia. Syyksi noihin hajoamisiin on ennen kai ollut tuo liitin, mutta nyt se näyttää vahvemmalta. Ilmeisesti myös elementit on päivitetty.

Toivotaan parasta, pelätään pahinta...
    Kirjattu
  • 23.07.08 - klo:16:25

Maveric Poissa

• Mecha
      • JuuTuuppi
    Nyt mun täytyy kyllä tänne hiukan kirjoitella noista Koss SparkPlug -kuulokkeista. Kenelläkään kokemusta?
    Mulla itsellä lähti nyt käyttöön ilmeisesti kuudennet moiset tai jotain tuollaista, aina hajonnut, mutta silti oon ostanut uudet.
    Olen mä kyllä pari kertaa palautellutkin, kummallinen vika aina tullut, mitään ulkoista vahinkoa ei ole, mutta toiselta puolelta lähtee aina ääni jonkun n. puolen vuoden käytön jälkeen.
    Tänään taas tuli CDON.comista uudet, mutta tällä kertaa hommat on muuttuneet sen verran, että pakkaus on uusi ja itse kuulokkeetkin ovat saaneet pieniä uudistuksia. Syyksi noihin hajoamisiin on ennen kai ollut tuo liitin, mutta nyt se näyttää vahvemmalta. Ilmeisesti myös elementit on päivitetty.

Itselläni ei kyseisten kuulokkeiden kanssa tuollaista ongelmaa ole ollut, mutta kaikkien muiden kansa on. Kyseessä on kosketushäiriö siinä MP3-soittimeen/radioon/johonkin muuhun työnnettävässä tapissa. Ongelman aiheuttajaa en tiedä, jonka vuoksi se on aikamoinen kirous. Epäilen aiheuttajan olevan sen liittimen (vai mikä se tappi nyt onkaan) johdon kiskominen tai taittaminen. Itse olen nyt välttänyt sen vahingoittamista uusien kuulokkeideni kohdalla, mutta silti on toukokuun lopussa ostetuissa kuulokkeissa jo ongelmia. Vielä kumminkin kuuluu, joten en ihan heti joudu kuulokkeita vaihtamaan.
    Kirjattu
  • 23.07.08 - klo:16:33
    Jees, sai vaihdettua nyt toimivaan tän näytön. Olipa vielä paremmalla paneelillakin, kuin se edellinen, mustakin on paljon mustempaa. Toivottavasti ei tuu enää jatkossa ongelmia. <_>
    Kirjattu
  • 23.07.08 - klo:19:06

Itselläni ei kyseisten kuulokkeiden kanssa tuollaista ongelmaa ole ollut, mutta kaikkien muiden kansa on. Kyseessä on kosketushäiriö siinä MP3-soittimeen/radioon/johonkin muuhun työnnettävässä tapissa. Ongelman aiheuttajaa en tiedä, jonka vuoksi se on aikamoinen kirous. Epäilen aiheuttajan olevan sen liittimen (vai mikä se tappi nyt onkaan) johdon kiskominen tai taittaminen. Itse olen nyt välttänyt sen vahingoittamista uusien kuulokkeideni kohdalla, mutta silti on toukokuun lopussa ostetuissa kuulokkeissa jo ongelmia. Vielä kumminkin kuuluu, joten en ihan heti joudu kuulokkeita vaihtamaan.

Kärsin tismalleen samasta ongelmasta. Toisspäivänä hajosi varmaan kuudennet tai seitsemännet kuulokkeet. Ongelma johtuu todennäköisesti johdon liiallisesti taipumisesta, sillä edelliset kuulokkeet toimivat oikein kun johtoa piti oikeassa asennossa mutta ääni meni toisesta kuulokkeesta heti kun se taipui liikaa. Ei siis kannata esim. keriä kuulokkeita soittimen ympärille tai muuta sellaista. Nyt olisi tarkoitus ostaa uudet vähän kalliimmat nappikuulokkeet ja sattuikin sopivasti että seuraavassa MikroBitissä on vertailu niistä.
    Kirjattu
  • 23.07.08 - klo:21:27
    Olisiko Creativen Zen 8gb hyvä mp3-soitin? Maksaa vain 100 € Gigantista, ja pidän ainakin ulkoasusta ja valikoista. Myös SD-korttipaikka lisätilaa varten (4gb muistari maksaa sen 20e) vaikuttaa mahtavalta idealta.
    全力で!
    Kirjattu
  • 23.07.08 - klo:21:34
    Kaverilta löytyy tuo ja hän ainakin on soitinta kehunut. Ei ole edes takkuillut lainkaan hänellä. Mukana tulevat nappikuulokkeet eivät välttämättä ole sitä parasta laatua, mutta silti 100 euroa kannattaa tuosta maksaa.
    Voi helvetti kun oma 1 giganen mp3-soittimeni makso 150 euroa vuonna 2004 ja nykyään saa halvemalla tollasia. >_>
    Makkaralla on kaksi päätä. Siinä se on onnellisemmassa asemmassa kuin me muut.
    Kirjattu
  • 23.07.08 - klo:21:43

24carat

Ongelma johtuu todennäköisesti johdon liiallisesti taipumisesta, sillä edelliset kuulokkeet toimivat oikein kun johtoa piti oikeassa asennossa mutta ääni meni toisesta kuulokkeesta heti kun se taipui liikaa.
    Joo, itse olen myös huomannut tuon. Juuri täyttelin palautuslomakkeen ja laitoin kuulokkeet kuoreen, pian lähtee vanhat sinne CDON.comille takaisin. Elinikäistä takuuta mainostavat noissa, uudessa paketissa vieläkin selkeämmin, mutta ei taida olla täällä moinen voimassa?
    Ja noissa vanhoissa oli kanssa sellainen hiukan ärsyttävä juttu, kun ne nitisi ja rätisi kun pisti korvaan tai hiukan ne korvassa liikahtivat. Ilmeisesti johtui sellaisesta muovikalvosta, joka oli elementin päällä, niin se nyt varmaan on noissa uusissa korjattu. Kahdet lähetin myös tämän takia sinne takaisin.
    Mut kyllä vaan aina haluaa uudet tuollaiset, kun mitkä kuulokkeet olisivat paremmat tuohon hintaan (n. 10€)?
    Hyvä ääni ja mukavat, kun vähentää taustamelua. Perusnapeilla ei todellakaan tee mieli kuunnella, kyllä noi in-earit on ainakin mun juttu.

Olisiko Creativen Zen 8gb hyvä mp3-soitin? Maksaa vain 100 € Gigantista, ja pidän ainakin ulkoasusta ja valikoista. Myös SD-korttipaikka lisätilaa varten (4gb muistari maksaa sen 20e) vaikuttaa mahtavalta idealta.
    Olen kanssa itsekin hiukan harkinnut tuota soitinta, ja jos saa 8gb:n jo satasella, niin ihan mielenkiintoinen tarjous.
    Mutta tuosta muistikorttijutusta... Muistelisin vain lukeneeni, että se SD-kortti ei toimi yhteen kovin mukavasti sen soittimen muistin kanssa. Voin yrittää etsiä sitä artikkelia, jos haluat nähdä.
    Eli kannattaa varmaan ostaa sen verran suurella sisäisellä muistilla varustettu, kuin tarvitsee.

Kirjattu
  • 23.07.08 - klo:21:46
    Oct, eikös tuohon mene kuitenkin täysin normaalit nappikuulokkeet, jos tiedät? Itse olen hieman ulkona näistä asioista, tietääkseni iPodeilla on ainakin oma kuulokeliitäntä?

Kuulostaa hyvältä kyllä. Ja mitäköhän taas menin ajattelemaan, kyllä tuo sen 150 € maksoi. 4gb malli oli sen 100 €, mutta eipä tuo 50 € niin suuri raha ole. Vertasin monia eri 150 €:n soittimia, ja tämä kyllä vakuutti todellakin eniten ulkopuolisesti. iPod Nanon kyllä saisi samaan hintaan, mutta... Hmm...

24carat, jeps, luin hieman sellaista, ettei muistikortilla olevia kappaleita voi lisätä soittolistoihin, eikä valikkoihin voi mennä sillä aikaa, kun niitä kuuntelee... 8gb on kuitenkin todella suuri määrä musiikeille, ja esim. videoita voi varmaankin toistaa muistikortin kautta?
    全力で!
    Kirjattu
  • 23.07.08 - klo:21:52

24carat

Muistelin tässä vain, että jokunen viikko sitten tuota Zeniä sai Stockalta hintaan 159€... Vai oliko 169€. Saattaa jopa vielä olla moinen voimassa, en ole vähään aikaan käynyt katsomassa. Toi 150 egee on jo sit aika perus tuosta 8 gigaisesta. Ja tuosta soittimesta on tulossa uusi malli, Creative Zen X-fi, joka kyllä näyttäisi vielä mielenkiintoisemmalta.
    -> http://tekniikanihmelapsi.com/2008/07/14/creative-zen-x-fi-wlan-soitin-julkaistu/

179€ - 16 gigaa + Wlan (!) Saas sitten nähdä että mikä hinnaksi oikeasti tulee...
    « Viimeksi muokattu: 23.07.08 - klo:21:54 kirjoittanut 24carat »
    Kirjattu
  • 23.07.08 - klo:22:20
    Oct, eikös tuohon mene kuitenkin täysin normaalit nappikuulokkeet, jos tiedät? Itse olen hieman ulkona näistä asioista, tietääkseni iPodeilla on ainakin oma kuulokeliitäntä?
    Juu juu, kyllä menee. Tarkoitin vaan sitä, että kannattaa ehkä hankkia paremmat kuulokkeet tai jos omaa toiset, käyttää niitä.
    Makkaralla on kaksi päätä. Siinä se on onnellisemmassa asemmassa kuin me muut.
    Kirjattu
  • 23.07.08 - klo:22:29
    Muistelin tässä vain, että jokunen viikko sitten tuota Zeniä sai Stockalta hintaan 159€... Vai oliko 169€. Saattaa jopa vielä olla moinen voimassa, en ole vähään aikaan käynyt katsomassa. Toi 150 egee on jo sit aika perus tuosta 8 gigaisesta. Ja tuosta soittimesta on tulossa uusi malli, Creative Zen X-fi, joka kyllä näyttäisi vielä mielenkiintoisemmalta.
    -> http://tekniikanihmelapsi.com/2008/07/14/creative-zen-x-fi-wlan-soitin-julkaistu/

179€ - 16 gigaa + Wlan (!) Saas sitten nähdä että mikä hinnaksi oikeasti tulee...

Hienolta kuulostaa... paitsi kaiuttimet. Se on juuri yksi syy, miksi haluan oikean mp3-soittimen: Ääntä ei tule vahingossakaan mistään muualta kuin kuulokkeista. Muuten kyllä tuo kuulosti paljon paremmalta, mutta mikäli tuota kaiutinta ei saa pois päältä, tyydyn vanhempaan versioon, sanotte mitä sanotte. Verkkokaupassa oli muutes tuo 16gb perus Zeni sen 160 €, ja 8gb:n malli oli vaivaiset 120 €. Eli oli se 8gb:n soitin sittenkin lähellä satasta, heh. Harmi vain, että aion hakea soittimen paikan päältä, enkä tilata netistä.

Jeps Oct, täytyi vain varmistaa. Eihän sellaiset kunnon kuulokkeet maksa kuin korkeintaan 10-20 €, pikkurahoja.
    全力で!
    Kirjattu
  • 23.07.08 - klo:23:02

24carat

Hienolta kuulostaa... paitsi kaiuttimet. Se on juuri yksi syy, miksi haluan oikean mp3-soittimen: Ääntä ei tule vahingossakaan mistään muualta kuin kuulokkeista.
    Joo ymmärrän, samasta syystä en itsekään puhelinta musiikin kuunteluun käytä.

Eihän sellaiset kunnon kuulokkeet maksa kuin korkeintaan 10-20 €, pikkurahoja.
    SparkPlugit (CDON.com myy noita 9.95€ hintaan ja nyt on postimaksuvapaa viikko) ;)
    Ja jos hajoaa, niin vaihto uusiin on mulla ainakin käynyt kätevästi.
    Kirjattu
  • 23.07.08 - klo:23:39

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    Hienolta kuulostaa... paitsi kaiuttimet. Se on juuri yksi syy, miksi haluan oikean mp3-soittimen: Ääntä ei tule vahingossakaan mistään muualta kuin kuulokkeista.
    Joo ymmärrän, samasta syystä en itsekään puhelinta musiikin kuunteluun käytä.
    Eikö se ole vain mukavaa, että junavaunullinen ihmisiä kuulee, jos satut vaikka kuuntelemaan Kalajoen naisia?
    Kirjattu