Rekisteröidy,

niin voit osallistua keskusteluihin
niin foorumilla kuin IRC-kanavallakin.
Rekisteröidy nyt!

Kirjaudu!

The Legend of Zelda: The Wind Waker

16.12.07 - klo:14:10

Kraid

Itse ainakin pidin kovasti purjehtelemisesta, tosin joidenkin mielestä se oli tylsää puuhaa. TWW:ssä hauskinta on juuri meren tutkiminen ja tahtipuikolla leikkiminen. Inhosin kuitenkin:

(click to show/hide)

Vastuksetkin ovat mielestäni aivan liian helppoja, kuten luolastotkin. Rattoisaa meininkiä kuitenkin, vaikka onkin lyhyt peli. Pidän hieman parempana, kuin TP:tä. Jotenkin vain eloisampi ja pirteämpi. Tarina on kuitenkin hieman sekava, verrattuna TP:n tarinaan. Intro oli kuitenkin loistava tässä osassa.

TWW ei todellakaan ole lyhytikäinen peli. Kerää Nintendo Galleryyn kaikki figuurit ja itke vasta sitten.

No tarkoitinkin lähinnä tarinaa, en sivutehtäviä.
« Viimeksi muokattu: 23.01.13 - klo:17:28 kirjoittanut coconuut »
Kirjattu
  • ::
  • 16.12.07 - klo:15:14
    TWW ei todellakaan ole lyhytikäinen peli. Kerää Nintendo Galleryyn kaikki figuurit ja itke vasta sitten.

EDIT: Kaikki paitsi yhden, ja ei se yksi ole niiiiiin tärkeä (?). Itsekin tykkäsin Triforce Shardien keräämisestä. Ihmettelen miksi sitä haukutaan niin kamalasti. Ainut asia, joka minua nakersi TWW:ssä oli liika helppous... Ja okei, olisi luolastoja voinut olla kaksi enemmän. Ritot Greatfish Islandille, kuten aluksi oli tarkoitus ja Goronit Dragonroost Islandille. Sitten vaan Greatfish Islandille Helmiluolasto ja Goroneille temppeli, niin ei se muuta olisi kaivannut :) Näillä parannuksilla TWW olisi ollut maailman paras peli.
    « Viimeksi muokattu: 16.12.07 - klo:16:20 kirjoittanut Tubelinus »
    Kirjattu
  • 16.12.07 - klo:16:00
    Figuurien keräämisessä on sellainen ikävä ongelma että kaikkia ei voi saada ilman sitä GBA-linkkikaapelia.

Minua se Triforce-kohta ei hirveästi häirinnyt, karttojen saamiseksihan piti aina läpäistä joku mukava pikkuluola.

Edit:Ja WW ei tosiaankaan ole lyhyt peli, ei ollenkaan.
    « Viimeksi muokattu: 16.12.07 - klo:16:15 kirjoittanut Odolwa »
    Kirjattu
  • 17.12.07 - klo:18:42

mosse Poissa

• Mosse
    Vähiten hyvä läpäisemistäni Zeldoista. Kyllähän tuo meri-idea on äärettömän toimiva, mutta ei peli silti koukuta niin armottomasti kuin muut Zeldat. Tiedä sitten mistä se johtuu. Helppo vaikeusaste yhdistettynä vähän tylsiin luoliin ja niiden ulkopuoliseen maailmaan eivät ole mikään tappoyhdistelmä, vaikka pelaaminen itsessään suht hauskaa onkin.
    [22:22] <+Linkkiro> Miks Mosse tietää kaiken >_>
    [22:23] <+pandem> koska mosse on paras
    Kirjattu
  • 17.12.07 - klo:20:23
    Mun mielestä NPC:itten syvällisyys tekee pelistä erittäin toimivan. Jokaisen kasvon takana on tarina. Vrt. TP. Kasvotonta massaa vaeltaa pitkin Hyrule Townia. Hyi yäk! Vihaan sitä TP:ssä, vaikka muuten onkin loistava peli.

Mun mielestä vaan on loistava peli. Kunhan "emu" palauttaa vaan, niin lähtee pileet pystyyn :)
    Kirjattu
  • 17.12.07 - klo:20:44

Kasuli Poissa

• Piparisensei
      • Porkkanakaupunki
    Jep, varmasti halutaan pelata lisää pakkopullaa sen jo valmiiksi kamalan Triforce-keräilyn jälkeen!
    VAIHTELEEPA SITTENKIN >: (
    Kirjattu
  • 17.12.07 - klo:21:49
    Jep, varmasti halutaan pelata lisää pakkopullaa sen jo valmiiksi kamalan Triforce-keräilyn jälkeen!
    :O Mun mielestä se oli kivaa... Tosin se, että figuurin teko = vuorokausi = puuduttavaa. Jopa sen biisin kanssa.
    Jos tuuli on vaikka vastainen ja kohde varsin lähellä, veivaan sen luo mieluummin kaartelemalla eestaas kuin käyttämällä sitä wind wakeria :P.
    Täytyy myönää, että sama juttu on itselläni. Nintnendo Galleryn kohdalla on vaan vienyt voiton se, että mun mielestä on kiva lukea niitä tarinoita niistä hahmoista.
    « Viimeksi muokattu: 19.12.07 - klo:14:56 kirjoittanut Tubelinus »
    Kirjattu
  • 17.12.07 - klo:21:57
    :O Mun mielestä se oli kivaa... Tosin se, että figuurin teko = vuorokausi = puuduttavaa. Jopa sen biisin kanssa.

Olen aina tyssännyt valokuvausoperaatiossa tähän. Wind Wakerin soittaminen on toki helppoa, mutta siihen tuhrautuu aina niin pirusti aikaa ettei jaksaisi. Sama juttu veneillessä, en millään jaksaisi kääntää tuulen suuntaa joka kerta. Jos tuuli on vaikka vastainen ja kohde varsin lähellä, veivaan sen luo mieluummin kaartelemalla eestaas kuin käyttämällä sitä wind wakeria :P.
    Kirjattu
  • 19.12.07 - klo:18:37

JoneZi Poissa

• Ammatti kokki
    • Badass
    Tämän pelin grafiikka on aika jännä.
    Sitä on haukuttu ja siitä on pidetty. Itse kuitenkin tykkään siitä. Hahmojen ilmeet ja kaikki on toteutettu niin somasti. Onhan toki joitain kohtia missä graffa näyttää hieman hassulta. Kuten vaikka Floormaster.
    Meri teema on mielestäni ehkä poikkeuksellinen, mutta todella hienosti toteutettu. Hieman erimaisemissa. Tarinakin on varsin kiehtova ja jälleen kerran OoT:n läpi peluu auttaa ymmärtämään siitä enemmän. Musiikitkin ovat tässä pelissä oikein hyviä.

Dragon Roost Island on ehdottomasti parhaimmistoa musiikkeissa.
    Kyllä, niin se on.
    Kirjattu
  • 19.12.07 - klo:20:46
    Voi hemmetin hemmetin hemmetti, arvatkaa nakertaako, kun ei mistään löydy peliä uutena. Cubea en edelleenkään silloin aikoinaan hommannutkaan, ja nyt Wiillä pääsisi vihdoin pelaamaan, ellei Nintendon pelit sattuisi olemaan keräilyharvinaisuuksia. Ei löydy nettikaupoista, eikä löydy muistakaan kaupoista täältä päin, perseestä asua täällä. Ainoa vaihtoehto taitaisi olla se, että joku löytäisi pelin, ostaisi sen, lähettäisi tänne ja minä pyöräyttäisin postissa rahat takaisin. Uskaltaako kukaan tehdä tuollaista temppua? Löytyykö peliä Suomen maasta enään ollenkaan? ^_^

Minua pelin grafiikat miellyttävät suuresti, ja mitä musiikkeja olen kuunnellut, ovat nekin todella huikeaa ja ainakin hieman erilaista kuunneltavaa muihin Zeldoihin verrattuna. Meri teema kiinnostaa myös aivan pirusti, ja onhan tämä sentään Zelda, ja Zeldoja pitää aina päästä pelaamaan. Olisi todella muikeaa päästä tätä tykittämään, mutta ei... [/angst]
    Kirjattu
  • 19.12.07 - klo:21:33

pandem Poissa

• aika lol
    http://www.gamelife.fi/?viewproduct=7573&p=4&c=13
    Tuosta kannattaa nopeasti tilata kun on kerran Limited Edition, joka on vielä harvinaisempi.
    Kirjattu
  • 19.12.07 - klo:21:44
    Harmi vain, että se on käytetty. En oikein pidä käytetyistä, sillä kuka takaa että ne ovat ehjiä? Omatkin pelit ovat aivan hajalla, vaikka kohtelen niitä silkkihanskoin, niin mitenkäs nuo, en oikein uskalla käytettyjä tilailla. Kaupassa on eriasia, kun sen levyn kunnon voi nähdä. Kai olen vainoharhainen...

Täytyy tosin käytettyihinkin varmaan vielä joskus sortua, jos vaikuttaa muuten mahdottomalta, tiedä sitten...

E: Mainittakoon nyt sitten vielä, että minulla on gamelifesta ja etenkin sen henkilökunnasta huonoja kokemuksia :P
    « Viimeksi muokattu: 19.12.07 - klo:21:50 kirjoittanut Orhyanos »
    Kirjattu
  • 19.12.07 - klo:21:46

Pallokala Poissa

No kyllähän ne siellä kaupassa tarkistaa että toimiiko ne.
    Kirjattu
  • 20.12.07 - klo:15:20
    Harmi vain, että se on käytetty. En oikein pidä käytetyistä, sillä kuka takaa että ne ovat ehjiä?
    Suomen kuluttajasuojalaki. Jos ei toimi, niin puhelimessa muuttuu tympeällä myyjällä asenne asiakkaaseen ennen kuin ehtii sanomaan "kuluttajasuojaviranomaiset" loppuun.
    Kirjattu
  • 20.12.07 - klo:17:41
    [.
    On tosiaan. Veikkaanpa että Nintendo halusi vain varmistaa että kukaan ei ikinä kerää kaikkia figuureita, ite ainakin lopetin koko phazkan tuon vuorokausisysteemin takia.
    « Viimeksi muokattu: 20.12.07 - klo:18:10 kirjoittanut Odolwa »
    Kirjattu
  • 20.12.07 - klo:18:54
    Kuten jo sanottu, mä keräsin. Ihan vain sen takia, että se on niin hienoa, kun saa lukea noita tekstejä niistä hahmoista. Jos tota Nintendo Glleryä ei kerää täyteen ja lue niitä hahmojen taustoja, niin ei tiedä mitään koko pelistä. 90% kaikesta hahmoista annettavista tiedoista annetaan Nintendo Galleryssä.

Ja helppejä Nintendo Galleryn täyttämiseen.
    Kirjattu
  • 20.12.07 - klo:20:25
    Otan tuon galleryn projektiksi loman aikana - se tosin tarkoittaa sitä, että pitää vetää WW kaksi kertaa läpi, samalla säätäen kaiken mahdollisen kanssa :S. Ultimaattinen läpiveto on sitten tavoitteessa se toinen osa-alue, kaikki sydämenpalat jne pitäisi kerätä. Sitten miekkaa aivo-onteloon ja homma pakettiin, ei kuiteskaan kuusen alle.
    Kirjattu
  • 20.12.07 - klo:20:33
    Itseasiassa kaikki figuurit on mahdollista saada ensimmäisellä läpipeluukerralla. Arylin figuurin saa kun valokuvaa Linkin isoäidin ja kaikki merirosvot saa, kun kuvaa Tetran. Hänet voi kuvata kun viet hänet vedenalaiseen Hyruleen turvaan Ganondorfilta.

EDIT: Ja niin, Dragon Roost Cavernin pääkkärin saa Ganondorffin linnasta. Vaikkei se Nintendo Galleryn heebo normaalisti hyväksykään mustavalkoisia kuvia, mutta Ganondorffin linnassa olevat mustavalkoiset taistelut ovat jotenkin poikkeuksia.
    « Viimeksi muokattu: 20.12.07 - klo:20:35 kirjoittanut Tubelinus »
    Kirjattu
  • 21.12.07 - klo:14:46
    Otan tuon galleryn projektiksi loman aikana - se tosin tarkoittaa sitä, että pitää vetää WW kaksi kertaa läpi, samalla säätäen kaiken mahdollisen kanssa...
    Muista myös ostaa se GBA-linkkikaapeli, jota tarvitset saadaksesi sinisen Tinglen(En muista nimeä) galleriaan.

-Forget Not
    Kirjattu
  • 21.12.07 - klo:15:53
    Ei ole GBA:ta saati linkkikaapelia. Virtsainen juttu :D. Suoritan koko operaation joka tapauksessa.

Ellei sitten joku halua lahjoittaa minulle noita vehkeitä?
    Kirjattu
  • 25.12.07 - klo:11:04

Cebbo

En osaa oikein sanoa onko TWW vai TP parempi...TWW loistaa grafiikalla (kuten TP:kin), tuoreudella ja sivutehtävillä. TP taas on älyttömän eeppinen seikkailu.
    Mutta joo, The Wind Waker oli ensimmäinen Zeldani ja ainakin toiseksi paras. Nyt jälkeempäin on ostettu sitten Collector's Edition ja pelattu GBA Zeldoja. Purjehtiminen on varsin rentoa puuhaa, mutta tahtipuikon kanssa vekslaaminen tuulensuuntia vaihdellen ja warppaillen ja jatkuva esineiden vaihteleminen valikosta esinenäppäimille on ärsyttävää, kun on pelannut peliä paljon. Lopparit liian helppoja puhumattakaan Ganondorfista, mutta luolastot ovat silti mahtavia ja niiden pienempi luukumäärä tekee niistä ainutlaatuisempia. Ja luolastot eivät ole enää pelin keskipiste mikä oli minusta hyvä juttu. Tärkeimmät tehtävät taitaapi löytyä mereltä.
    Ei Famitsu turhaan antanut pelille täysiä pisteitä.
    Kirjattu
  • 27.12.07 - klo:02:44
    Ei ole GBA:ta saati linkkikaapelia. Virtsainen juttu :D. Suoritan koko operaation joka tapauksessa.
    Asutko jotain foorumin heeboa lähellä, jolla on GBA + GBA - NGC -kaapeli? Jos asut, niin pyydä kyläilemään :)
    Kirjattu
  • 15.01.08 - klo:00:15

caision

Tässä kuumeisesti Wind Wakeria etsin. Kysyin paikallisesta pelikaupasta, mutta ei ollut käytettynä ja veikkaan, että aika vaikea on löytää...
    Kirjattu
  • 15.01.08 - klo:16:22
    Tässä kuumeisesti Wind Wakeria etsin. Kysyin paikallisesta pelikaupasta, mutta ei ollut käytettynä ja veikkaan, että aika vaikea on löytää...
    no jos jostain edes haluat sen, niin suuntaa huuto.nettiin. (mutta siellä välillä tulee epäkestävää romua)...
    Kirjattu
  • 15.01.08 - klo:19:27

Kurathesis

Ellei sitten joku halua lahjoittaa minulle noita vehkeitä?

Vielä mitä, minä tulen sinne välineiden kanssa ja sitten etsitään niitä tyhmiä patsaita kolme viikkoa. En ole itsekään jaksanut vielä saada päätökseen GBA:n kanssa pelaamista saati sitten figuurien keräilyä. Tuleeko niistä Tingle-patsaiden keräilystä joku vinkeä minipeli, vai olenko kuullut ihan höpöjä? Olisi nimittäin aika laimeaa jos sitä olisi niin vaikea pelata.
    Kirjattu
  • 15.01.08 - klo:19:33
    Vielä mitä, minä tulen sinne välineiden kanssa ja sitten etsitään niitä tyhmiä patsaita kolme viikkoa. En ole itsekään jaksanut vielä saada päätökseen GBA:n kanssa pelaamista saati sitten figuurien keräilyä.

Juu, samassa rytäkässä otat sitten sen Luigi's Mansionin :D.

Enkä edes ehtinyt aloittaa koko patsasoperaatiota joululomalla. Eräät kolme ämmää veivät huomioni tyystin. Majora's Mask & Muuttotyöt.
    Kirjattu
  • 13.02.08 - klo:22:19
    Lennä lentokone lennä...

Ugh, tilasin siis tämän jostain totaalisen randomilla löytyneestä Englannissa sijaitsevasta puljusta. Pari päivää sitten aamulla oli vain sellainen fiilis, että nyt minä sen tilaan, ja selasin sitten kaikki suomalaiset pelikaupat läpi, joista kaikista se oli edelleenkin loppu. En oikeasti enää tiedä miten tämän liikkeen sitten löysin, mutta löytyipähän vain, ja nyt tuli jo sähköpostia, peli on lähetetty. Eihän tätä olla kuin vuosi himoittu. Perkele, onko tämä unta? Peli on lähetetty! Tulee luultavasti sotkemaan koeviikon!

Niin, ja peli on uusi, ei käytetty, eli sehän tässä on ihmeellistä. Nyt kun se pirun lentokone vielä osaisi olla feilaamatta ja ymmärtäisi pysyä ilmassa. >_>
    Kirjattu
  • 13.02.08 - klo:23:22
    Lentokone tekee pakkolaskun saarelle ja sen matkustajat päätyvät näpyttelemään numeroita kellariin ja etsimään salaisia vihjeitä sun TWW:stäsi.

Onnittelut hyvästä ostoksesta. Limited Edition, normaali vai Player's Choise?
    Kirjattu
  • 14.02.08 - klo:16:01
    Jaahas, jaahas. Siksikö se Jack haluaa niin palavasti takaisin? Wind Waker unohtui? Varsin pätevä syy palata. Seuraavassa tuotantokaudessa etsitään sitten Wind Wakeriä, kenties kaikki paha on lähtöisin Nintendon pelistä? Minäkö tämän aiheutin? O_o

Player's Choice.

Edit: Pelin siis piti olla Player's Choice, mutta kummasti tuossa komeilee teksti "limited edition!". Kertokaapas nyt tyhmälle, että mitä eroa on Limitedillä ja Player's Chocella/normaalilla, kun kokoajan olen siinä ymmärryksessä ollut, että OoT ja Master Quest tulevat kaikkien versioiden mukana joka tapauksessa. Niin on ainakin kiven kovaan väitetty, mutta eihän tässä ole mitään järkeä!? ;/
    « Viimeksi muokattu: 15.02.08 - klo:14:22 kirjoittanut Orhyanos »
    Kirjattu
  • 15.02.08 - klo:14:34

Kasuli Poissa

• Piparisensei
      • Porkkanakaupunki
    Ei OoTteja tule kyllä muissa kuin tuossa.
    VAIHTELEEPA SITTENKIN >: (
    Kirjattu
  • 15.02.08 - klo:14:47
    Minulle on siis puhuttu paskaa, voi ei. Joku harjoittelija kai evotti, jee! Mitähän minä vielä täällä teen, lähden nyt pelittämään ja jossain vaiheessa spämmin pelistä romaanin verran tekstiä. Halusittepa sitä tai ette. ; )
    Kirjattu
  • 05.05.08 - klo:20:15
    No niin. Sain The Wind Wakerin takaisin. Oli Emulla lainassa reilusti yli vuoden. Nyt pitää sitten vetää loppuun toi tallennus, joka on tarkoitus vetää 100% läpi. Muistaakseni olen nyt vetänyt kolme ensimmäistä dungeonia.

Kesän aikana voisin myös TWW:n pelata ranskaksi läpi, jotta syksyllä muistaa kielestä vielä jotain.
    Kirjattu
  • 05.05.08 - klo:20:18
    Kesän aikana voisin myös TWW:n pelata ranskaksi läpi, jotta syksyllä muistaa kielestä vielä jotain.

Haluun kyl kuulla ku koulussa selität taikakeijuista, suuresta puusta ja aarrearkuista O__O
    Kirjattu
  • 06.05.08 - klo:00:24

jerskale Poissa

• ohmo
    Je ainsi lutin, grand amre m et tresorcoffre.
    Kirjattu
  • 06.05.08 - klo:09:45
    No siis sanavaraston karttuminenhan on aina sopiviinen asia : )

Toinen rundi oli näemmä menossa kun eilen katsoin pikaisesti. Kolmannen helmen olin juuri saanut, laitoin ne paikalleen ja pian saa sisko (tai Faust tai joku) auttaa Tower of Godsissa, ottamalla Tinglen ohjaksiinsa, jotta saan kolmannen Tingle-patsaan.
    Kirjattu
  • 08.08.08 - klo:16:50

Creature Poissa

• Blargh!
    Neuvo vaan sitte ettei sitä pientä vihreää miestä vaan niitä vihollisia... Isoveli nääs pommitti minut koko ajan kuoliaaksi ja uhkas hakata jos pluggaan sen kaapelin cubesta... Saatii loppujenlopuksi kaikki patsaat ja minä melkein mustan silmän...
    Posissaoloni jälkeen kukaan ei muista minua... excellent...
    Kirjattu
  • 22.11.08 - klo:20:10

Kraid

Jos minulta kysytään, niin TWW on paras Zelda.
    Kirjattu
  • 23.11.08 - klo:01:19
    Sama.

Niin iloinen ja mukava, mutta kuitenkin siinä on kaikki se, mitä Zeldoissa rakastan. TWW:tä ei ikävä kyllä vaikeudella olla pilattu, mutta muuten aivan mahtava! Merillä seilaaminen on tavallaan erittäin mukavaa, rasittavaksi sitä en sanoisi, kuten jotkut.
    Kirjattu
  • 23.11.08 - klo:02:14

Samirai Poissa

• JÄÄTELÖAUTOOOOO!!!11
    Liian vähän luolastoja ja liikaa sinistä. Siksi en laske parhaimmaksi Zeldaksi.
    Kirjattu
  • 23.11.08 - klo:03:27

Tapza Poissa

• Katkeroitunut nörtti
    Luolastojen lukumäärä ei sinänsä jäänyt harmittamaan (MM:ssä luolia löytyy hulppeat neljä, eikä niitä oikeastaan kaivannut lisää kun painopiste oli ihan muualla), vaan pikemminkin se, etteivät ne laadullisesti ole aivan Zeldojen parhaimmistoa. Turhan helppoja ja eteneminen usein melko lineaarista, vaikka myöhemmissä tyrmissä kaikenlaisia hauskoja jippoja ja oivalluksia löytyykin.

Siitä huolimatta yksi parhaimmista Zeldoista. Muistan olleeni melko järkyttynyt kun ensimmäisen kerran luin netissä keskustelua kyseisestä pelistä ja huomasin, että lähes kaikki inhosivat purjehdusta! Itse en kertaakaan pelin aikana ajatellut, että onpas rasittavaa puuhaa. Toisaalta, minä en myöskään pitänyt OoT:n Navia missään määrin ärsyttävänä hahmona missään vaiheessa peliä.
    Lasken pääomaa.
    Kirjattu
  • 23.11.08 - klo:13:21
    Purjehtiminen oli mukavan rentouttavaa puuhaa, tosiaan. Aina löytyi myös aarteita, joten touhu ei ikinä muuttunut niin rennoksi, että nukahtamaan olisi päässyt. Siinä oli vain jotain fiilistä ja vapauden tuntua, varsinkin ensimmäinen purjehdusreissu jäi mieleen, vaikkei siinä vielä ihan minne vaan saanut mennäkään.

Pidän Wind Wakerin maailmasta tosi paljon, graafinen tyyli käy meriteeman kanssa yhtä hyvin yhteen kuin nenä päähän. Dragon Roost Island, Forest Haven, Windfall Island ja Outset Island, pelissä on tosi paljon nättejä paikkoja. En tiedä iskeekö meriteema enemmän kuin Twilight Princessin teema, joka vaihteli todella paljon, mutta ainakin Wind Wakerin maailma on toteutettu huomattavasti paremmin. Twilight Princess on autio, putkimainen ja kuollut, eikä tunnu kovin yhtenäiseltä kokonaisuudelta kuten niin monesti on sanottu. Meri saa Wind Wakerin maailman tuntumaan aidolta, kuin saisit mennä minne tahansa.

Mutta ne dungeonit. Pidän niistä enemmän kuin OoT:n vastaavista, koska niistä suurin osa oli harvinaisen vittumaisia, mutta TP sen sijaan pieksee Wind Wakeriä luolastojen osalta ihan miten vaan. Pidin Wind Wakerin luolastojen teemoista, mutta eivät ne tuntuneet luolastoilta vaan läpijuoksuilta, pomotkin massiivisuudestaan huolimatta kaatuivat todella helposti.

Mihin tästä päästään? Ei mihinkään. Zeldat on hyviä pelejä ja silleen, tuli vain tarve kirjoittaa seinällinen tekstiä. ;D
    Kirjattu
  • 23.11.08 - klo:14:51

Kurathesis

Mielestäni ne luolastotkin on kyllä Wind Wakerissa sen verran nerokkaita että kyseessä on kepeästi paras Zelda. Medlin ja Makarin kanssa pelleily on varsinkin jäänyt tosi positiivisena vaihteluna mieleen ja luolastojen teemat ovat selkeästi toisistaan erottuvia ja hyviä. Sellaiset pomotkin kuin Jalhalla eivät välttämättä ole liian vaikeita, mutta sitäkin yksinkertaisesti hauskempia ja parempia lopputaisteluja.
    Kirjattu
  • 23.11.08 - klo:18:44
    TWW... Paras Zelda?! O___o
    Wouh.
    Kirjattu
  • 23.11.08 - klo:18:51

Kraid

On se, jos minulta kysytään.
    Kirjattu
  • 23.11.08 - klo:18:55

mosse Poissa

• Mosse
    Kirjattu
  • 23.11.08 - klo:19:15

Kurathesis

Kirjattu
  • 23.11.08 - klo:19:51

mosse Poissa

• Mosse
    Kirjattu
  • 23.11.08 - klo:20:00
    Helposti on huonoin.
    Fix'd.
    Jos ei huonoin, niin ei kyllä paraskaan. Wind Wakerin vertaaminen Majora's Maskiin on kuin vertaisi amerikkalaista viskiä skottilaiseen.
    Kirjattu
  • 23.11.08 - klo:20:15

Kurathesis

Jaa, ja viskien tapauksessahan ei siis ole kyseessä makukysymys?
    Kirjattu
  • 23.11.08 - klo:20:48
    On. Mutta maistettuaan molempia kuka tahansa valitsisi skottilaisen.
    Kirjattu