Rekisteröidy,


niin voit osallistua keskusteluihin
niin foorumilla kuin IRC-kanavallakin.
Rekisteröidy nyt!

Kirjaudu!



Pysy aina kirjautuneena sisälle

The Legend of Zelda: The Wind Waker

11.10.13 - klo:10:52
Itse asiassa siihen hahmomallien muovisuuteen ei edes kiinnitä paljoakaan huomiota, kun pääsee pelaamaan. Laitettiin eilen vielä Cube kiinni telkkuun ja pienen vertailun jälkeen oli selvää, ettei ole enää yhtäkään syytä palata alkuperäisen painoksen pariin.

The Wind Waker HD on sama vanha peli, mutta kaikki pikkuviat on hiottu vahvuuksiksi. Itse olen Deku Treen luona tällä hetkellä.
Kirjattu
  • ::
  • 11.10.13 - klo:11:38

    Ihanaakin ihanampi Tomoko

    Itse asiassa siihen hahmomallien muovisuuteen ei edes kiinnitä paljoakaan huomiota, kun pääsee pelaamaan.

    Minä huomaan muovisuutta pelkästään soihtujen lähettyvillä tai arkkuja avatessa. Kai tämäkin sitten on jokin Nintendon ihan tietoisesti kehittämä tyylivalinta liittyen pelin valo-objekteihin, kun ei sitä oikein esiinny muualla pelissä.

    Niin, tosiaan, minua ehkä häiritsee ihan vähän se, miten moni vanhasta pelistä tuttu (esim. valikkotoimintaan liittyvä) ääniefekti joko puuttuu kokonaan tai on korvattu jollain vaihtoehtoisella. Game Over -ruudussakin ne putoavat kirjaimet vain tippuvat ilman minkäänlaista tuttua "tömps, tömps, tömps!" -ääntä, mutta ehkä näihin sitten kiinnittääkin huomiota vain jos on pelannut alkuperäisen pelin lähemmäs kaksikymmentä kertaa...
    Kirjattu
  • ::
  • 11.10.13 - klo:16:26

    Tapza Poissa

    • /)^ɛ^(\
    • Rappiolla
      • Wii-numero: 7790-9571-7387-3403
      • Xbox Live Gamertag: Tapzaa
      • Steam ID: Thapzaa
    Ennemminkin uskon sen olevan seurausta uudesta valaistuksesta ja varjostuksesta, jotka on istutettu peliin kaikesta päätellen varsin huolimattomasti. Näyttää hienoilta suurimman osan ajasta, mutta tietyissä kohdissa artstyle on karkeasti sanottuna pilalla. Siitä ei kuitenkaan mitä ilmeisimmin ole jaksettu välittää.
    Gabe is thin. Gabe is thin. Gabe is thin.
    Kirjattu
  • ::
  • 13.10.13 - klo:19:15
    Kirjattu
  • ::
  • 05.11.13 - klo:19:47

    Echo Poissa

    • Touhoun ainoa miesbossi
      • Nintendo Network ID: EchouR
      • 3DS-ystäväkoodi: 3883-8022-6252
      • Xbox Live Gamertag: EchouFIN
      • PSN ID: EchouFIN
      • Steam ID: FrostByteFIN
      • Mun profiili
    WiiUn mukana TWWHD. Mukava päästä kokemaan tämä peli itsekin kun en ole kattonut ollenkaan gameplayta. Tiedän vaan että veneellä mennään. :P

    Enpä ainakaan ole hupiukko.
    Kirjattu
  • ::
  • 05.11.13 - klo:21:10

    Tingle Poissa

    • Paavo
      • 3DS-ystäväkoodi: 1478-3942-1487
      • Xbox Live Gamertag: Tinglemies
      • Steam ID: Paavomies
      • Academic Nintendo Club RY
    Onnea. Peli on varsin mukava :)
    <Tapza> tinglest on kyl vähän hankala ottaa selvää
    <Tapza> se on tollanen saatananmoinen kusipää ja paras tuntemani ihminen, tosi mukava ja aivan perseestä
    <Kraidi> tarvitset vieroitusta epätodellisuudesta
    <JJJANI> vittu ku paavolle ei voi ees vittuilla ilman et menee ite ihan sekasin
    <henuck> olis kyl melkonen auschwitz olla jumissa jossain ovessa/sen takana ja kuunnella ffxiii ja paavon paskalaatikkojuttuja
    <Turjake> VITTU TINGLE NYT TURPA KIINNI
    Kirjattu
  • ::
  • 22.12.13 - klo:11:29
    Omat TWWHD-pelailut etenevät tässä pikkuhiljaa. Yritän pelata kuin pelaisin ekaa kertaa ja eihän ekan luolaston bossi ei kyllä käy järkeen. Nappaat koukulla hännästä kiinni ok, mutta siinä roikkuessa loogisin veto olisi pudottautua miekka edellä mörkölin ammottavaan silmään, eikä hypätä pois jolloin epämääräinen kivilevy putoaa bossin päälle jonka jälkeen bossi pistää levyn varovasti takaisin kattoon niin että häntä ei litisty. Muutens, luulin kiinnittäväni huomiota juoneen, mutta kerrottiinko missään vaiheessa miksi laiva passittaa Dragon Roostille aloittamaan pearlien metsästyksen? Jos sisko oli pelastettavana niin miten nämä pearlit mihinkään mitenkään liittyvät? Vai selitettiinkö se jossain myöhemmässä vaiheessa ja tuossa kohtaan pelaajan on vaan mentävä sinne minne peli sallii?

    Hero-mode on kyllä kiva, vähän uudenlaista maustetta TWW:hen kun perus tappeluissakin voi käydä köpelösti. Blokkaavatko vihut myös enemmän? Dragon Roostin luolaston välibossiin en meinannut millään saada osumia kun mokoma blokkasi kaikki iskuyritykset, hyvin vahva muistikuva että aiemmin napin naputtamisella on selviytynyt useimmista vihuista helposti.

    En tiedä puhuuko massiivinen nostalgia mutta on tämä vain kerrassaan upea ja vahvatunnelmainen seikkailupeli. Maailma on vain niin elävä, jokaisella vastaantulijalla on sanottavaa ja kaikki pelaa yhteen. Peli oli aiemmin jo nätti ja nyt HD:na aivan tajuton, tämä värien riemuvoitto. Eräskin auringonlasku oli niin älyttömän nätti että meinasin kuolla. En ehtinyt kuviakaan ottamaan. :(

    Ja alleviivataan vielä tuota tunnelmaa, harvoin tulee näin maailmaansa mukaansa imaisevia pelejä vastaan. Päivisin maailma elää, kaikki kukoistaa upeilla väreillään ja taustalla soi tilanteeseen täydellisesti sopiva musiikki. Öisin todellakin tuntuu siltä, että muu maailma on unessa. Minun ei välttämättä edes olisi tarvinnut hommata tuota nopeampaa purjetta koska sehän vain vähentää sitä aikaa jota voisin käyttää vahvasta tunnelmasta nauttimiseen, ja voihan seilauksen aikana räplätä pädillä karttoja ja twitteriä.

    Ok aika munasuu tekstiksi meni. Tasapainotetaan tähän loppuun että sisätilojen valoitukset tosiaan saavat hahmomodelit näyttämään välillä todella karuilta ja että tuomitsen frameraten putoilut, hyihyi. Myöskin Gamepadin tärinä on todella kehno, ei kovin voimakas mutta sitäkin äänekkäämpi.
    Kirjattu
  • ::
  • 22.12.13 - klo:14:09
    Muutens, luulin kiinnittäväni huomiota juoneen, mutta kerrottiinko missään vaiheessa miksi laiva passittaa Dragon Roostille aloittamaan pearlien metsästyksen? Jos sisko oli pelastettavana niin miten nämä pearlit mihinkään mitenkään liittyvät? Vai selitettiinkö se jossain myöhemmässä vaiheessa ja tuossa kohtaan pelaajan on vaan mentävä sinne minne peli sallii?
    Muistaakseni laiva esittelymonologissaan mainitsi että koska Ganonia ei saa listittyä tosta noin, pitää hakea vähän voimaa pelaamalla Paatti Käskee- peliä. Dragon Roostiin mentiin ainakin alkuperäisessä koska tuulee sopivaan suuntaan (ja paatti ei osaa tuulenmuutosbiisiä).

    Korjasin quoten -Osiris
    « Viimeksi muokattu: 22.12.13 - klo:14:43 kirjoittanut Osireon »
    Kirjattu
  • ::
  • 07.10.16 - klo:13:23
    <a href="https://www.youtube.com/v/IaksmndynT8" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/IaksmndynT8</a>

    WTF :D
    Kirjattu
  • ::