Rekisteröidy,

niin voit osallistua keskusteluihin
niin foorumilla kuin IRC-kanavallakin.
Rekisteröidy nyt!

Kirjaudu!

N64/3DS - The Legend of Zelda: Ocarina of Time

09.12.07 - klo:17:39

Riby Poissa

• Anon9746
    • Resetti.net
Ocarina of Timeä on usein tituleerattu sekä Zelda-pelisarjan parhaaksi peliksi, että maailman parhaaksi peliksi. Ocarina of Time piti kauan aikaa parhaan arvostelukeskiarvon ennätystä, kunnes Super Mario Galaxy meni pelin ohi vuoden 2007 joulukuussa. Ocarina of Time pitää ykkössijaa IGN:n 100:n parhaan vdeopelin listassa.

Ocarina of Time on peli, joka toi Zelda-sarjan 3D-aikakaudelle, joten siltä odotettiin aikoinaan erittäin paljon.
Kun Ocarina of Time (silloiselta nimeltään "Zelda 64") julkistettiin vuoden 1995 SpaceWorld-messuilla, oli reaktio  samanlainen kuin Twilight Princessin julkistamistilaisuudessa. Vain viisi kertaa suurempana.
<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/HgOWYH0FNLw&rel=0&color1=0x3a3a3a&color2=0x999999&border=0"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/HgOWYH0FNLw&rel=0&color1=0x3a3a3a&color2=0x999999&border=0" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>
Traileri oli luultavasti tehty tietokoneella, eikä ollut nähnytkään vielä oikeaa "Nkuusnepaa" tuossa vaiheessa, joten traileri ei ole juonellisesti mitenkään merkittävä. Siitä kuitenkin nähdään, kuinka vahvasti Zelda 64 käytti Super Mario 64:ää pohjana.
Miyamoto on haastatteluissaan paljastanut useita seikkoja "Zelda 64":stä. Alunperin Miyamoto halusi, että uudesta 3D-Zeldasta tehdään SM64:n tyylinen. Pelaajalla olisi mahdollisuus liikkua vain Hyrule Castlen kaupungissa ja sen läheisessä linnassa/linnoissa.

Hyrule Castle Townin oli toki tarkoitus olla siihen aikaan paljon isompi ja laajempi, siellä kun vietettiin lähes kaikki aika pelissä. Suunnitelmien muututtua Hyrule Castle Town muokattiin paljon pienemmäksi luultavasti tilanpuutteen takia. Omasta mielestäni Iso N olisi kuitenkin voinut panostaa loppuversion "kaupunkiin" kuitenkin edes vähän enemmän.

Kuten kuvista välkyimmät ovat jo saattaneet huomata, idea muhi Nintendolla myös silloin, kun he aloittivat pelin kunnollisen työstön. Tässä vielä uudempi video
JATKUU. Tästä tulee iso.
« Viimeksi muokattu: 06.12.12 - klo:03:35 kirjoittanut Osiris »
* Kullanmurut *

<div class="signature">', $message['member']['signature'], '</div>';
Kirjattu
  • ::
  • 11.12.07 - klo:16:06

jerskale Poissa

• ohmo
    Juu, elikkä tämäkin on loistava peli. Tähän jää todella helposti koukkuun ja pelaa joka päivä paljon. Minulla on tämä Wiin Virtual Consolessa ja pelasin aika pitkälle, kunnes tuli yksi todella ärsyttävä paikka, johon halusin väkisinkin lopettaa. Ajattelin tässä pelata jokupäivä loppuun saakka, sillä kyseessä on yksi parhaista peleistä ikinä.
    Kirjattu
  • 15.12.07 - klo:22:47
    Kuusnelosella omistan. Nyt se on tosin lainassa kaverilla. Täydellinen peli. Ei voi muuta sanoa.
    Kirjattu
  • 16.12.07 - klo:01:42
    Yliarvostettuu settii. Itse pelasin vesitemppeliin asti kunnes oksensin pelin päälle. Ei todellakaan ole tapana jättää pelejä kesken, en tee niin ikinä, mutta tämä on poikkeus. Niin hemmetin tylsä, ettei voi muuta kuin roflata. No, ehkäpä se tylsyys johtuu vain grafiikoiden surkeudesta, sillä Twilight princessistä pidin todella paljon.

Kai tämä monia vuosia sitten olisi maistunut, mutta ei oikein tänä päivänä nappaa.
    Kirjattu
  • 16.12.07 - klo:12:33

Arctic Fox Poissa

• Vulpes Arctos
    En ole koskaan pelannut Ocarina of Timea läpi, koska peli ei tosiaan tuntunut kovinkaan hääppöiseltä uusimpien Zeldojen jälkeen. Kai tällä joillekin on kova nostalgia-arvo, mutta ihan nykymittapuulla ajan hammas ei ole ollut OoT:lle armollinen. Metsätemppeliin saakka olen parhaimmillaan jaksanut.

Ai niin, omistan Ocarina of Timen kolmena versiona. The Wind Wakerin bonuslevyllä on OoT ja OoT Master Quest, ja myöhemmin sain myös Zelda Collector's Editionin, josta löytyy OoT. Enkä ole pelannut mitään näistä läpi.
    Kirjattu
  • 16.12.07 - klo:12:55
    Kyllä peli koukuttaa vaikka sitä ei ennen olisi pelannutkaan. Eniten vain häiritsee se, että ulkokuoren alta löytyy niin vähän verrattuna seuraaviin sarjan peleihin. Hahmot ovat tylsiä, ja peli painottuu lähinnä dungeonista toiseen ramppaamiseen. En ole tosin pelannut peliä kahteen viikkoon, vaikka olen loppuvastuksessa :P. Syyttäkää F-Zero GX:ää.
    Kirjattu
  • 16.12.07 - klo:18:22

mosse Poissa

• Mosse
    En ole koskaan pelannut Ocarina of Timea läpi, koska peli ei tosiaan tuntunut kovinkaan hääppöiseltä uusimpien Zeldojen jälkeen. Kai tällä joillekin on kova nostalgia-arvo, mutta ihan nykymittapuulla ajan hammas ei ole ollut OoT:lle armollinen. Metsätemppeliin saakka olen parhaimmillaan jaksanut.

Paskat. OoT on kyllä kestänyt aikaa enemmän kuin hyvin. Rautainen pelattavuus ja hyvä pelisuunnittelu kyllä kestävät, vaikka ulkoasu ja äänimaailma vähän kärsisivätkin verrattaessa nykypeleihin.
    [22:22] <+Linkkiro> Miks Mosse tietää kaiken >_>
    [22:23] <+pandem> koska mosse on paras
    Kirjattu
  • 17.12.07 - klo:00:15

eebrozgi Poissa

• spoiler: eero

Paskat. OoT on kyllä kestänyt aikaa enemmän kuin hyvin. Rautainen pelattavuus ja hyvä pelisuunnittelu kyllä kestävät, vaikka ulkoasu ja äänimaailma vähän kärsisivätkin verrattaessa nykypeleihin.

Tosi on. Pari vuotta sitten sain koklata tätä ekan kerran, ja rakastuin heti. Vasta vuosi sitten sain perehtyä peliin kunnolla... Eipä ollut kohdallani mitään nostalgia-arvoja vaikuttamassa ja silti OoT iski ihan järjettömän kovaa.
    « Viimeksi muokattu: 17.12.07 - klo:00:18 kirjoittanut eebrozgi »
    KEEP YOUR COOL!
    Kirjattu
  • 17.12.07 - klo:00:42
    Artic Fox on tunnustautunut hifisti joten annetaan miehen suosiolla pitää päänsä.
    Kirjattu
  • 17.12.07 - klo:15:38
    Kirjattu
  • 17.12.07 - klo:17:45
    ^Kuole.

Hei halloo, fisu sentään perusteli mielipiteensä. ;_;
    "I'll go walking in circles while doubting the very ground beneath me"
    Kirjattu
  • 17.12.07 - klo:18:39

Artsi2 Poissa

• Graafikkotaituri
      • blogi
    Nostalgiaa. Saimme Ocarina of Timen kuusneloselle kun oltiin ala-asteella ja se peli räjäytti tajunnan totaalisesti D:
    Kirjattu
  • 17.12.07 - klo:18:39
    Hei halloo, fisu sentään perusteli mielipiteensä. ;_;

Mutta se on silti niin väärä. Tyi. :D
    Kirjattu
  • 17.12.07 - klo:18:40

mosse Poissa

• Mosse
    Te ette kunnioita toisten mielipiteitä. Hävetkää.

Ei huonoja mielipiteitä pidäkään kunnioittaa.
    Kirjattu
  • 17.12.07 - klo:21:33
    Paitsi minua, tai poistan ääneni Wikipediasta ;).
    Kirjattu
  • 17.12.07 - klo:21:57

Riby Poissa

• Anon9746
      • Resetti.net
    Noniin pojjaat, pysytäämpä aiheessa : >
    * Kullanmurut *

Kirjattu
  • 18.12.07 - klo:19:02
    Mutta niin, eikös joku suomalainen pidä tällä hetkellä hallussaan OoT:n maailmanennätystä?
    « Viimeksi muokattu: 26.02.11 - klo:16:08 kirjoittanut Tube »
    Kirjattu
  • 18.12.07 - klo:19:24

Riby Poissa

• Anon9746
      • Resetti.net
    Henkilökohtainen inspaajani ja sankarini(:P) Kazooiehan sitä pitää. Pari kertaa tultu miehen kanssa jutusteltua lyhyesti ja paljon tuntuu tietävän. Hän on  kuitenkin enemmän käytännön miehiä, ainakin ymmärtääkseni. Käyttää muiden löydöksiä (upealla tavalla) hyväksi.

Kazooiellahan on nyt projektina TP. Voin linkittää videoita kumpiikin läpipeluihin.
    * Kullanmurut *

Kirjattu
  • 18.12.07 - klo:20:15
    Itse olen katsonut suurimmilta osin sen OoT:n runnauksen. Todistaa kaksi asiaa: 1) Minulla ei ole elämää. 2) En ole ainut. (c) Ircquote.net :)

Mutta niin, ihan siististi kyllä veti sen runnauksen. Ice Caverit ja kumppanit jätti kokonaan vetämättä ja tämmöstä. Ihan taitava sälli.
    Kirjattu
  • 19.12.07 - klo:14:53
    Voin linkittää videoita kumpiikin läpipeluihin.

Pistäppäs linkkejä peliin.

Loistava peli, pari kertaa olen mennyt tämän läpi. Kesällä oli tarkoitus ottaa uusiksi, mutta jumituin Water Templeen enkä enää muista, mitä olen siellä tehnyt. Täytyisi varmaan ostaa tämä Virtual Consolesta, mutta sitten aikanaan.
    « Viimeksi muokattu: 19.12.07 - klo:15:08 kirjoittanut Tumppa »
    Kirjattu
  • 21.12.07 - klo:16:04
    Pelasin tätä vasta TP:n jälkeen, peli oli siitä huolimatta loistava. En ymmärrä edes miten tämä muka niin paljon huonompi on uudemmista Zeldoista, jos ei tietenkään grafiikoita ja muita vertailla. Okei, ruudunpäivitys on varsin perseestä ja Linkin iskut lähtee viiveellä, mutta kyllä noiden kanssa voi vielä elää. Eihän tämä missään nimessä keskity taistelemiseen, joten kyllä minä ainakin voin muutamat viiveen takia rasittavat kohdat antaa anteeksi. Eponakin muutamassa kohdassa käyttäytyy kuin täydellinen idiootti, mutta ei näihin jaksa puuttua muun parhauden takia. Maailma tässä pelissä on kuitenkin edelleen huikea ja tunnelma on edelleen mahtava.

Ja vielä dungeoneista sen verran, että pakkohan sitä Spirit Templen takia oli pari huonompaa dungeonia olla mukana, pelaajat olisivat muuten menneet sekaisin siitä huikeuden määrästä. ;)
    Kirjattu
  • 27.12.07 - klo:02:43
    Mä ihmettelen, että miksi Shadow Templeä dissataan, mun mielestä se on ihanan härö.
    Kirjattu
  • 27.12.07 - klo:14:53

mosse Poissa

• Mosse
    Mä ihmettelen, että miksi Shadow Templeä dissataan, mun mielestä se on ihanan härö.

Se nyt sattuu olemaan temppeleistä se tylsin. Tai no, Fire Temple on suht lähellä.
    Kirjattu
  • 27.12.07 - klo:14:59
    Shadow Templessä ei ole mitään tylsää, sehän on Ocarina of Timen temppeleistä juuri se mielenkiintoisin. Olen itsekin ollut jo vuosia hieman hämmentynyt tästä dissaamisesta.
    Kirjattu
  • 27.12.07 - klo:17:00
    1.Soon lyhyt 2.Kaivon pohja on härömpi.

Itse en kyllä ole kuullut missään haukuttavan tätä luolaa, lähinnä Water Templen dislaikkausta on esiintynyt kaikkialla :I
    Kirjattu
  • 27.12.07 - klo:18:04

mosse Poissa

• Mosse
    1.Soon lyhyt 2.Kaivon pohja on härömpi.

Itse en kyllä ole kuullut missään haukuttavan tätä luolaa, lähinnä Water Templen dislaikkausta on esiintynyt kaikkialla :I

Se taitaa mennä niin, että ne, jotka eivät osaa, haukkuvat Water Templeä vaikeaksi ja sitten kun sen vaiheen yli on päästy ja jostain luolasta on valitettava, niin otetaan se Shadow Temple kun se on niin tylsä ja ankea.
    Kirjattu
  • 27.12.07 - klo:18:15
    Vedin tämän eilen läpi, kun riitti aikaa loppuvastuksen nuijimiseen. Lopputaisto oli eeppinen, mutta linnasta pakeneminen oli epäeeppistä. Onneksi Ganonia vastaan taistelu oli niin eeppistä, että epäeeppisyys unohtui. Lopetusruutu oli eeppisin ikinä, en tajua miten ovat voineetkin keksiä lopettaa sellaiseen eeppisyyteen.

Mitä noihin temppeleihin tulee, niin ehdottomat inhokit ovat lapsuudesta. Kaikki aikuisiän temppelit ovat mukavaa säätämistä, Water Templen ollessa ehkä paras.
    Kirjattu
  • 27.12.07 - klo:22:03

Turjake Poissa

• Törö
    • Hail to the King, baby!
      • Törön vuodatus, teh blogi
    Vedin tämän eilen läpi, kun riitti aikaa loppuvastuksen nuijimiseen. Lopputaisto oli eeppinen, mutta linnasta pakeneminen oli epäeeppistä. Onneksi Ganonia vastaan taistelu oli niin eeppistä, että epäeeppisyys unohtui. Lopetusruutu oli eeppisin ikinä, en tajua miten ovat voineetkin keksiä lopettaa sellaiseen eeppisyyteen.

Suhteellisen eeppinen postaus.

Water Temple on läpi (kiitokset ascalonille, pusipusi) ja sitten pitäisi jaksaa vetää siitä eteenpäin. Nyt on vaan muita parempia (olen jo käytännössä kuollut äskeisen jälkeen) pelejä pelattavana, niin en ole jaksanut tätä pelata.
    <+Cyna> Turjake on resetin paras tyyppi, aattelin mainita
    <Tinglemies> välillä en itsekään erota pelaanko personaa vai nussinko törön kaa
    <+mm. Detonat, coconuut, Linkkiro> Törö adminiks

ANIME ON PASKAA USKOKAA JO SKYWARD SWORD MYÖS JA DC
    Kirjattu
  • 27.12.07 - klo:22:55

Kurathesis

Water Templeä en ole kuullut vaikeaksi sanottavan. Minunkaan mielestäni se ei missään nimessä ole vaikea, vaikka jumitinkin siinä monta kuukautta (passiivisesti).

...Ja minusta tuntuu että se on tuo Tuben mainitsema avain, jonka takia lähes kaikki temppeliin jumiutuneet ovat ylipäänsä, no, jumiutuneet. Nykyään taidan suunnilleen muistaa jo, mitä temppelissä pitää tehdä, mutta ei se ollut vain ekalla kerralla kun itse jumiuduin. Silloin vain turhautuminen oli suurta ja jatkamisen kynnys tehtävän mahdottomuuden takia niin kova. Mitään nettejä ei tietenkään talossa ollut ja hotlineen soittaminen ei koskaan tuntunut edes vaihtoehdolta.
    « Viimeksi muokattu: 28.12.07 - klo:01:55 kirjoittanut Kurathesis »
    Kirjattu
  • 28.12.07 - klo:00:56
    (click to show/hide)
    Kirjattu
  • 29.12.07 - klo:16:26

Atte666

Itse pidin Water Templestä enemmän kuin muista temppeleistä, johtuen siitä että siellä sai jo miettiä mitä seuraavaksi tekisi tai minne pitäisi mennä. Shadow templessä eniten otti päähän se seinien läpi hyppiminen ja liiallinen helppous, Bongo Petteri kusi täysin, 8-vuotias siskonikin pystyi pieksemään sen..
    Kirjattu
  • 15.01.08 - klo:00:01

caision

Tänään latasin tämänkin mahtavuuden virtual consolesta, mutten ole vielä aloittanut... Ja sitten latasin ihan ekan Zeldan, jota hakkasin joskus 10-kesäsenä, enkä tajunnu silloin mitään... pakko vähän palata ajassa taaksepäin...

Nyt on sitten TP, Ocarina, eka Nesin zelda ja SNES ja SNEsillä a link to the past... Nyt sitten pärjää vähän aikaa... :)
    Kirjattu
  • 18.02.08 - klo:19:02

Pulppu Poissa

• Konstaapeli
    • Hyvää jouluu kaikille.
    Latasin pari päivää sitten tän VC:stä ja ihan hyvältä on vaikuttanut. Todellakin kympin arvonen peli (1000wp=10€)
    Kirjattu
  • 18.02.08 - klo:23:06

Agutski Poissa

• Beer Baron
    Latasin pari päivää sitten tän VC:stä ja ihan hyvältä on vaikuttanut. Todellakin kympin arvonen peli (1000wp=10€)
    Hyvä juttu ehehehehe.
    Mahti peli on :) tämä on yksi niistä harvoista peleistä, jotka ansaitsevat täyden 10/10 kun osaavat vaan yllättää loistavuudellaan. Pitäs tääki joskus vetästä läpi, Spirit Templessä mennään :F
     Alotin pelaamisen julkasussa, siitä on kauan aikaa ja olinkin Forest Templessä passiivisesti jumissa joku päälle 2 vuotta, kun ne pääkallo miekkamiehet oli niin vatun pelottavia sillon, ei uskaltanu pelata :O
    Smokin' Sick Style
    Kirjattu
  • 09.03.08 - klo:10:14
    Mun mielestä Shadow Temple oli pelottava. :<
    Mutta sen bossi oli kyllä ihan paras.
    Kirjattu
  • 27.03.08 - klo:01:25

caision

Musta toi OoT on ainaki tähän asti ollut aivan loistava! Ja olen siis vasta siellä Jabu-Jabun mahassa hillumassa (monia läpipelanneita varmaan naurattaa, olen siis tosi alussa).  Juoni ollut tähän asti paljon hauskempi kuin TP:n. Ainoa mikä mua ottaa päähän, on se, että pitää olla vanha ohjain, eikä pääse heilumaan Wiin omilla ohjaimilla. Kun on pelannut kauan Wiin ohjaimiin tottuneena,niin paluu takaisin "viime vuosituhannelle" (mulla on SNES ja siinä tietenkin Zelda) oli aika kauhea. Mulla on toi GameCuben ohjain ja voi helvetti, miten vaikeaa oli oppia nuo ohjaimet. Vieläkin on miekkataidoissa vähän hiomisen varaa ja ottaa välillä päähän kun kuolee vähän kömpelöihin kohtiin. Se ehkä ainoa miinus.

Grafiikka ei mun päätä rasita, johtuen ehkä siitä että edellinen konsolini ennen Wii:tä oli ala-asteella hankittu SNES (ja siinä Zelda vieläkin tallella ja toimii). Sitten tulikin 10 vuoden tauko konsoleihin ja nyt vuoden verran oltu taas Wiin kautta takaisin pelimaailmassa (ja kehitys on... hmmm ollut vähän hurja). Mut pakko myöntää, että jotenkin tykkään näistä vanhoista grafiikoista paljon enemmän.

Mutta OoT on näinkin alussa ollut aivan uskomattoman makea. Kauheaa vittuilua koko ajan tolle Linkille ja muutenkin ihan hullu koko juoni tähän asti. Olen vaan naureskellut ja haahuillut niin pitkälle joka puolelle kuin vain pääsee. Kiusannut kaikkea, mitä voi ja tehnyt omia tyhmiä Zelda-juttuja koko ajan.  Ja kuollut kömpelön ohjauksen takia liian monta turhaa kertaa.

Varmaan sitten kun etenen tossa pelissä niin tulen tänne kiroilemaan monen monta kertaa, mutta tähänasti ei todellakaan mitää valittamista.
    Kirjattu
  • 16.05.08 - klo:22:00

Creature Poissa

• Blargh!
    Legendaarista. yksi sana pystyy melkein kuvaamaan OoT:tia... Melkein. Toista lause= The Legend of zelda: Ocarina of Time pari tuhatta kertaa päässä ja ajattele triforcea samalla niin tiiät miltä Linkistä tuntuu...      Master sword! jumankekka että ne on osannu tuputtaa täyteen asioita yhen pelin   ...kalastus... yks sana LEGENDAARISTA!!!!!!!!! kuusnepalla oli joku kalastuspeli jonka nimeä en muista, ja OoT hakkas sen paskaksi!

tulipa kuuma... liikaa asiaa... no ainaki tullu pelattua 100 kertaa läpi... ainaki... vain yks toinen peli on pystyny siihen että on jaksanu peleta läpi ältsin monta kertaa: Half-Life 2   mutta ei niin hyvin kuin OoT

« Viimeksi muokattu: 16.05.08 - klo:22:07 kirjoittanut Creature »
    Posissaoloni jälkeen kukaan ei muista minua... excellent...
    Kirjattu
  • 19.05.08 - klo:15:08
    Pelihän toki on iha hyvä mutta kyllä se alkaa tylsäksi käymää jos sitä pelaa kuukaus toisensa perää ja saanu nii monesti nii paljo äänii on ollu vähän mietteliästä mun mielestä
    Kirjattu
  • 19.05.08 - klo:15:40
    Jaa, että alkaa tylsistyttää, jos peliä pelaa kuukausi toisensa perään? Alkaisi varmastikin useimmilla, oli kyseessä sitten kuinka jumalpeli tahansa.
    « Viimeksi muokattu: 19.05.08 - klo:15:55 kirjoittanut Olimar »
    Kirjattu
  • 19.05.08 - klo:21:42

Kaiser Dragon Poissa

• King Of Darkness
    Kyllä tämä on loistava peli. Emulaattorilla kokeilin ja kun olin vetänyt Ganondorffin läpi niin voin sanoa yhden asian: Peli on loistava ja siinä riitti jännitystä.
    Dragons forever!
    Kirjattu
  • 19.05.08 - klo:23:18

Kurathesis

Aikamoinen kokeilu. Kestikö kauankin pelata koko jättimäinen peli läpi nuolinäppäimillä? Köh...
    Kirjattu
  • 20.05.08 - klo:17:02
    Kukas nyt nuolinäppäimillä mitään N64-peliä lähtis pelaamaan :D Ehkäpä kuitenkin oli Bingolla Joypadi.
    Kirjattu
  • 20.05.08 - klo:17:26
    Ei ole mitään mahdotonta pelata nuolinäppäimillä, armoton Zeppeni. Olen monta kertaa pelannut erästä nimeltä mainitsematonta peliä, jonka omistan, pelkästään cheattien ja tekstuurien editoimisen takia. Hyvin on sujunut, näppäimistöllä toimii ihan hyvin.
    全力で!
    Kirjattu
  • 20.05.08 - klo:21:35

Kurathesis

Kukas nyt nuolinäppäimillä mitään N64-peliä lähtis pelaamaan :D Ehkäpä kuitenkin oli Bingolla Joypadi.

ZeppelinK, on tapauksia ja sitten on toisia tapauksia. Minulla on syytä epäillä ettei mies pelannut koko peliä ensimmäistä dungeonia pidemmälle, jos sinnekään.

Aa, lisättäköön vielä, että voisit vilkaista vähän King Boon Mario 64:n peluuta YouTubesta, jos et muuten ole perillä mistään, ZeppelinK, sinä kerrassaan pisteliäs huippuobservoija.
    « Viimeksi muokattu: 20.05.08 - klo:22:08 kirjoittanut Kurathesis »
    Kirjattu
  • 01.06.08 - klo:02:51
    Taitaa olla jo vanha juttu, mutta OoT on jälleen ottanut haltuunsa ansaitsemansa paikan.

*Klik*
    Kirjattu
  • 01.06.08 - klo:09:05
    Kirjattu
  • 01.06.08 - klo:13:21
    Kyllä ne GTA:t putoavat vähitellen SMG:n alapuolellekin, jossain vaiheessa väkisinkin. Oli miten oli, ensimmäiset 10 peliä tuolta listalta on vähintäänkin kokemisen arvoisia kaikki.
    Kirjattu
  • 01.06.08 - klo:13:52

Tapza Poissa

• Katkeroitunut nörtti
    ^ Komppaan.

Jeps, hetken jo luulin että Ocarina of Time on vihdoinkin lyöty, mutta eipä tainnut käydä niin tälläkään kertaa. Saa nähdä kuinka kauan aikaa kuluu, ennen kuin seuraava haastaja ilmestyy listoille.
    Lasken pääomaa.
    Kirjattu
  • 20.06.08 - klo:06:08

Kurathesis

Arghh. Master Quest käytännössä lävitse ilman mitään apuja (eipä tämä kyllä alkuperäiselle Second Questille pottumaisuudessa vertoja vedäkään) ja nytkö pitäisi Ganonin linnassa jonkun hikisen avaimen takia turvautua oppaaseen? Sieltä arkusta, josta piti löytyä avain, paukahtikin nimittäin typerä sydän. Tässähän tätä harhailee ympäriinsä kun ei ole hajuakaan, mistä avainta pitäisi etsiä.

Sinänsä hassua miten en alkuperäisessä seikkailussa koskaan kerännyt kaikkia Poeta ja Skulltuloita, mutta nyt MQ:ssa tuli ainakin se helpompi jo tehtyäkin.
    Kirjattu
  • 22.06.08 - klo:23:54
    On tämä pariin otteeseen menty läpi, kerran n46 ohjaimella, kerran gamecube ohjaimella, kerran näppiksellä ja nyt on edessä vielä yksi kerta X0 ohjaimen kanssa : )
    Kirjattu