Rekisteröidy,

niin voit osallistua keskusteluihin
niin foorumilla kuin IRC-kanavallakin.
Rekisteröidy nyt!

Kirjaudu!

Pysy aina kirjautuneena sisälle

N64/3DS - The Legend of Zelda: Ocarina of Time

23.06.08 - klo:14:27

heplo Poissa

• Resetin paskin jätkä
  • I'm back and I'm watching you.
kerran n46 ohjaimella

Mii wants.

Pelihän on täyttä parhautta, mikäli grafiikkaa ei oteta huomioon. Ei kalpene vertailussa nykypäivän peleihinkään. Toivottavasti Nintendon nykyinenkin pelituotanto pääsisi edes lähelle tätä.
I Päiväkotikerho I
"Joka reikään banaania."
Kirjattu
  • ::
  • 25.06.08 - klo:03:30

Tapza Poissa

• Katkeroitunut nörtti
      • Wii-numero: 7790-9571-7387-3403
      • Xbox Live Gamertag: Tapzaa
      • Steam ID: Thapzaa
    Kuinkas ihmeessä en ole tänne vastannut? O_o

Ocarina of Time on myös minun kirjoissani se paras Zelda-peli. Mistään nostalgiasta on turha itkeä, sillä ensimmäinen Zeldani oli The Wind Waker ja ekaakin LoZia ehdin kokeilla ennen okariinaan perehtymistä. Twilight Princessiä pelasin vain pari kuukautta sen jälkeen kun olin OoT:in saanut päätökseen, eli eipä sitä nostalgiaa ole hirveästi ehtinyt kertyä.

Silti mielestäni paras Zelda. Kuten heplo sanoi, ei kalpene vertailussa nykyajan peleihinkään. Ajan hammas on nakertanut peliä ainoastaan grafiikan ja äänien osalta, hyvä pelisuunnittelu ei koskaan vanhene. Pelattavuuskin on yllättävän toimivaa vielä tänäkin päivänä, ensimmäisellä kerralla oli hieman ongelmia kameran kanssa, mutta kun aloitin uudestaan pelaamaan läpi, ihmettelin miten senkin kanssa oli joskus ollut probleemeja.

Juoni on sitä peruszeldaa, mutta yllättävän hyvin kerrottuna. Erityisesti loppukohtaus ja sitä edeltänyt eeppinen taistelu talonkokoista villisikaa vastaan ovat piirtyneet mieleeni eräinä ikimuistoisimpina kohtauksina koko videopelihistoriassa. Harva peli saa aikaan tällaisia fiiliksiä ja vielä niin monessa kohtaa.

Todellinen mestariteos, siis. Ei ehkä aivan maailman paras peli, mutta ainakin helkutin lähellä.
    Lasken pääomaa.
    Kirjattu
  • 25.06.08 - klo:22:05
    Todellinen mestariteos, siis. Ei ehkä aivan maailman paras peli, mutta ainakin helkutin lähellä.
    Juu, TWW on parempi... Tosin tämä on aivan vain oma henkilökohtainen mielipiteeni, ja jos minulta kysyttäisiin maailman parasta peliä, vastaisin kuitenkin: "OoT."

Mun mielestä edes musiikit eivät ole vanhentuneet. Midipimputus on paljon nautittavampaa kuin orkesterimusiikki, ainakin useimmissa tapauksissa. Tietysti muu äänimaailma on mitä on, etenkin Navin huudahdukset ja esim. jousipyssyn ja hookshootin äänet.
    Kirjattu
  • 14.08.08 - klo:18:05

Creature Poissa

• Blargh!
    Olishan se hauskaa jos Nintendo jaksais tehä remaken OoT:sta. Se vaan että siinä saattais nostalgia lähteä vek. Pelin pelannu läpi N64 ja cubella, ja alkuperäisellä ohjaimella tietenki paljon paremmat kookemukset pelin pelattavuudesta. Sopii ku nyrkki silmään, etc...  se vaan että tatti hyytyi vähän aikaa sitte jousen tehtyä temput. purettuani ohjaimen huomasin ette korjausta ole tehtävissä jännän paskakerroksen ja kuluneiden nivelten takia...
    Posissaoloni jälkeen kukaan ei muista minua... excellent...
    Kirjattu
  • 06.11.08 - klo:00:32
    http://www.youtube.com/watch?v=24nOQhiURHs

2:20 ja eteenpäin tuo sotilaskohta loppuun. En ole koskaan ennen tiennyt.
    Kirjattu
  • 06.11.08 - klo:09:18
    Juu, mullekki toi tuli vasta äsketttäin tietoon kun NoFista luin.
    Ja toimii muullakin kuin MQ:lla.
    Kirjattu
  • 06.11.08 - klo:15:03

Tapza Poissa

• Katkeroitunut nörtti
    Hassua että noin moni pitkäaikainen fani ei ole tuosta sotilaskohtauksesta tiennyt, sillä itse sain sen tietooni melko pian ensimmäisen läpipeluukerran jälkeen (joskus pari vuotta sitten). Toisella kerralla päätin sitten poiketa siellä ja varmistua asiasta.
    Lasken pääomaa.
    Kirjattu
  • 06.11.08 - klo:16:26

mosse Poissa

• Mosse
    En kyllä minäkään tuota tiennyt. Eipä toisaalta ole Back Alleyllä tultu käytyä kuin Bombchuja ostamassa joskus Forest Templen jälkeen, joten on siitäkin syystä jäänyt tuo näkemättä, enkä siitä ole koskaan kuullut puhuttavankaan.
    [22:22] <+Linkkiro> Miks Mosse tietää kaiken >_>
    [22:23] <+pandem> koska mosse on paras
    Kirjattu
  • 06.11.08 - klo:17:18

Riby Poissa

• Anon9746
      • Wii-numero: 1435 9560 2543 3701
      • Xbox Live Gamertag: Ribyli
      • PSN ID: Ribbyli
      • Steam ID: Riby
      • Resetti.net
    Tuo on yleensä ollut sellainen tosifanin mitta. Jos ei tuota tiedä, niin ei voi sanoa perehtyneensä OoT:iin.
    Itsekkään en tuota läpipeluukerroillani huomannut, vaan Trega sen minulle ystävällisesti Tiltissäoloaikanani kertoi. Piti ihan varta vasten aloittaa tuon takia OoT pitkästä aikaa alusta ja mitäs se sitten saikaan aikaiseksi... :)
    * Kullanmurut *

<div class="signature">', $message['member']['signature'], '</div>';
    Kirjattu
  • 06.11.08 - klo:17:27
    Tiesin kyllä tuosta, mutta olin saanut sen selville olisiko ollut ihan viime kevään tienoilla. Ihmeen vaitonaisia ovat ihmiset tuosta kohtauksesta. ._.
    Kirjattu
  • 06.11.08 - klo:20:48

Tapza Poissa

• Katkeroitunut nörtti
    Ehkäpä ovat vaitonaisia juuri siksi, kun sitä ei turhan moni ole nähnyt. :P

Ja jonkinlainen tosifanin mitta tämä tosiaan tuntuu olevan, kuten Riby jo sanoikin. Itse tosin kuulin siitä ennen kuin olin edes vuotta Zeldoja pelaillut, enkä ollut uskoa että ne kymmeniä kertoja Ocarinan läpivetäneet eivät olleet koskaan aiemmin tienneet koko asiasta. ._.

Lainaus
    Tiltissäoloaikanani
    Heh, Tiltissä pyöriessäni minäkin tästä muistaakseni ensimmäisen kerran kuulin. Paras foorumi ikinä.
    « Viimeksi muokattu: 06.11.08 - klo:20:50 kirjoittanut Tapza »
    Lasken pääomaa.
    Kirjattu
  • 06.11.08 - klo:22:34

mosse Poissa

• Mosse
    Heh, Tiltissä pyöriessäni minäkin tästä muistaakseni ensimmäisen kerran kuulin. Paras foorumi ikinä.

Se punainen skinikin oli aivan helvetin loistava. ^^
    Kirjattu
  • 06.11.08 - klo:22:55

Se punainen skinikin oli aivan helvetin loistava. ^^

Ja se tsätti oli trollien taivas.
    Kirjattu
  • 06.11.08 - klo:23:13

Tapza Poissa

• Katkeroitunut nörtti
    Chatissa en koskaan jaksanut käydä, mutta kyllä ne foorumitkin varsinaista peelojen temmellyskenttää oli. Oli mukava aina aamulla huomata, kuinka joku alue oli spämmätty täyteen PASKA!/HOMO!-nimisiä ketjuja. Puna-tilt, oi niitä aikoja.

Offtopicia? No eihän.

Ocarina of Time on kiva peli.

Parhaitahan oli ne, joissa joka ikinen alue oli floodattu täyteen sivukaupalla samanlaisia ketjuja.
    Jeps, juuri nuo. :D
    « Viimeksi muokattu: 06.11.08 - klo:23:35 kirjoittanut Tapza »
    Lasken pääomaa.
    Kirjattu
  • 06.11.08 - klo:23:14

mosse Poissa

• Mosse
    Chatissa en koskaan jaksanut käydä, mutta kyllä ne foorumitkin varsinaista peelojen temmellyskenttää oli. Oli mukava aina aamulla huomata, kuinka joku alue oli spämmätty täyteen PASKA!/HOMO!-nimisiä ketjuja. Puna-tilt, oi niitä aikoja.

Parhaitahan oli ne, joissa joka ikinen alue oli floodattu täyteen sivukaupalla samanlaisia ketjuja.
    Kirjattu
  • 06.11.08 - klo:23:18

Riby Poissa

• Anon9746
      • Resetti.net
    « Viimeksi muokattu: 06.11.08 - klo:23:20 kirjoittanut Riby »
    * Kullanmurut *

Kirjattu
  • 08.11.08 - klo:14:37

Kurathesis

Tuo on yleensä ollut sellainen tosifanin mitta. Jos ei tuota tiedä, niin ei voi sanoa perehtyneensä OoT:iin.

Tyhmä juttu? :D

Itsekään en tuota sotilasta koskaan pelatessani löytänyt, mutta näin Youtubesta muutamia kuukausia sitten videon, joka oli omistettu kohtaukselle. Takakujalle pitää pamahtaa niin kummallisessa kohdassa ettei moni sitä tule tehneeksi. Kaikilla on kiire Temple of Timeen aikuistumaan tuossa vaiheessa, ellen aivan väärin muista, ja myöhemmin kuja on tyhjä.
    Kirjattu
  • 09.11.08 - klo:22:50
    Enpä itsekään tuossa vaiheessa juuri ajatellut takakujia kun teki mieli survoa ganonia aivoon, ja oli tosiaan kiirus tarpoa myös sinne aikatemppeliin. En kuitenkaan koe itseäni vähemmän faniksi vaikka tälläisen erheen suoritinkin. Tietenkin harmittaa että sain selville koko jutun nofin oot-ketjusta enkä itse pelistä, sen verta kokemus tuonkin löytäminen varmaan ollut.
    Kirjattu
  • 04.12.08 - klo:08:35
    Itekki olen monesti jo pelannu OoT:n läpi enkä ole vieläkään kyllästyny, niin loistava peli on:P
    Kirjattu
  • 23.12.08 - klo:21:12

Riby Poissa

• Anon9746
      • Resetti.net
    Ajattelin heittää tämän tänne, kun tuli samasta aiheesta keskustelua seuraavana päivänä Coldinkin kanssa. :D En jaksa selittää tätä useampaan otteeseen, joten lukekaa ja kysykää, jos tulee kysyttävää. Aiheena siis on Ocarina of Timen beta- ja alphavaiheet.

Viittasin tuossa pariin asiaan, linkittelen tässä kuvia ja todisteita sitämukaa, kun niitä haluatte. :)

Kuvia betapuista. Mahd. käytetty vanhassa Lost Woodsissa tai HF:ssä.

Beta Great Fairy. IMO 250x upeempi kuin nykyinen.

Muunmuassa tämän me menetimme URA-Zeldan takia lopullisesta pelistä. Sarjassamme viimehetken poistot.

Saria's song a Song of Storms MM:ssä

Tässä siis .rtf-tiedosto Tuben ja minun keskustelusta.
    « Viimeksi muokattu: 23.12.08 - klo:21:53 kirjoittanut Joulupukki-Riby »
    * Kullanmurut *

Kirjattu
  • 04.01.09 - klo:19:04

eebrozgi Poissa

• spoiler: eero
      • Nintendo Network ID: eebrozgi
      • Wii-numero: 3590 5048 9464 7022
      • 3DS-ystäväkoodi: 3952-8077-6581
      • Xbox Live Gamertag: eebrozgi
      • Steam ID: eebrozgi
    O_o asdasd! Nyt ei taida uni tulla Jumal-Zeldaa miettiessä...
    KEEP YOUR COOL!
    Kirjattu
  • 02.02.09 - klo:20:03

Kraid

Miksi, Tubelinus, Ocarina of Time ei olisi maailman yliarvostetuin peli?
    Kirjattu
  • 02.02.09 - klo:20:08
    Koska se on ansainnut saamansa arvostuksen. Simple.
    Kirjattu
  • 02.02.09 - klo:20:10
    Koska se on ansainnut saamansa arvostuksen. Simple.

Näin, ja lisäksi ihmiset jotka sanovat sitä maailman parhaaksi, huomioivat juonen ennen muuta.

You know you've lost when...

My name is Legion, for we are many.
    Kirjattu
  • 02.02.09 - klo:20:11

Kraid

En kysynyt teiltä kummaltakaan, kysyin Tubelta. Miten maailman "paras" peli ei muka voisi olla yliarvostettu? Siinäpä vasta pähkinä.
    Kirjattu
  • 02.02.09 - klo:20:54
    En kysynyt teiltä kummaltakaan, kysyin Tubelta. Miten maailman "paras" peli ei muka voisi olla yliarvostettu? Siinäpä vasta pähkinä.

Kysyit Tubelta tai et, sait täydellisen vastauksen. Ja jos OoT on yliarvostettu, niin onko Morrowind ja Oblivion myös? Tai kenties Final Fantasyt?

Tuskin kukaan pelaisi noita jos niissä ei olisi toimivaa pääjuonta, joka jo itsessään on lähes puolet siitä minkä pohjalla pelit useimmiten arvostellaan. Tietty graafiset ominaisuudet, pelattavuus ja käyttäjäystävällisyys otetaan huomioon, mutta kun Vuoden Paras Peli-palkintoa valitaan, huomioon otetaan ennen kaikkea pääasiallinen juoni.

Joten: OoT ei voi olla yliarvostettu, kun siinä on niin loistava juoni. Ja et voi mennä haukkumaan huononnäköiseksi peliksi jossa on huono grafiikka ja takkuava ohjaus tms, sillä otetaan huomioon, että kyseessä on N64:n varmaankin suurin hitti jossa on oman aikansa parhaimmat grafiikat, äänistä nyt puhumattakaan. Toki ohjaus voisi olla sulavampi, mutta ei se haittaa kun juoni on yksinkertaisesti vain loistava.

//E: Korjaus. SINÄ saatat pitää sitä yliarvotettuna, me muut (ainakin minä, Tube ja Influ) pidämme tätä hyvänä kaikin puolin.
    « Viimeksi muokattu: 02.02.09 - klo:20:56 kirjoittanut GaS »

Kirjattu
  • 02.02.09 - klo:21:06

Kraid

Kysyit Tubelta tai et, sait täydellisen vastauksen. Ja jos OoT on yliarvostettu, niin onko Morrowind ja Oblivion myös? Tai kenties Final Fantasyt?

En saanut mielestäni täydellistä vastausta, Ocarina of Timeä ei voi myöskään verrata koko Final Fantasy -pelisarjaan. Posketonta.

Minun mielestäni Ocarina of Time on yliarvostetuin peli ikinä (no ainakin Nintendon osalta imo). Varmasti se silloin aikoinaan oli ihan käsittämätön tapaus - enkä muuten ole sanonut Ocarinaa huonoksi jos niin käsitit - upea peli, jossa on nerokkaat luolastot, hieno maailma (vaikkakin aika-ajoin kökkö), hyvä tarina ja kaikki mitä ikinä ollaan hehkutettu. Miksei hyvä peli voisi olla sitten yliarvostetuin peli ikinä (vaikka sitten hyvällä tapaan)?

Tykkäsin muuten TP:stä ja TWW:stä sata kertaa enemmän. Lyökää minua, jos haluatte.
    Kirjattu
  • 02.02.09 - klo:21:07
    Jep jep, nimenomaan, vaikka Kraidi tai joku muu ei pidäkkään Ocarinasta yhtä paljon, kuin moni muu, ei tee siitä yliarvostettua. Vai onko kaikki asiat, joista on eroavia mielipiteitä sitten yli/aliarvostettuja?
    Kirjattu
  • 02.02.09 - klo:21:08

Tapza Poissa

• Katkeroitunut nörtti
    Koska on niitä huonompiakin pelejä, jotka ovat saaneet aivan käsittämätöntä hehkutusta osakseen. OoT saattaa olla yliarvostettu, mutta se on kuitenkin niin hemmetin hyvä peli, ettei se minun kirjoissani voi ikinä olla kaikkien aikojen yliarvostetuin.

//Kraidin viestiin siis vastasin.
    Lasken pääomaa.
    Kirjattu
  • 02.02.09 - klo:21:50

En saanut mielestäni täydellistä vastausta, Ocarina of Timeä ei voi myöskään verrata koko Final Fantasy -pelisarjaan. Posketonta.

Minun mielestäni Ocarina of Time on yliarvostetuin peli ikinä (no ainakin Nintendon osalta imo). Varmasti se silloin aikoinaan oli ihan käsittämätön tapaus - enkä muuten ole sanonut Ocarinaa huonoksi jos niin käsitit - upea peli, jossa on nerokkaat luolastot, hieno maailma (vaikkakin aika-ajoin kökkö), hyvä tarina ja kaikki mitä ikinä ollaan hehkutettu. Miksei hyvä peli voisi olla sitten yliarvostetuin peli ikinä (vaikka sitten hyvällä tapaan)?

Tykkäsin muuten TP:stä ja TWW:stä sata kertaa enemmän. Lyökää minua, jos haluatte.

Ahem. Ok myönnän olleeni turhan radikaali ja nuo vertaukset oli liian övereitä. Mutta jos oikeasti olet sitä mieltä että peli on yliarvostettu, annan asian olla.

"Antaa kaikkien kukkien kukkia ja jos ei diggaa ei oo pakko osallistua."
    - Riku Rantala @ Koh Samui, Thailand

Kirjattu
  • 03.02.09 - klo:13:13
    Kraidi, se ei ole yliarvostettu, koska se on niin hyvä, että se ansaitsee kaiken suitsutuksen minkä on saanutkin. Simple as that.
    Kirjattu
  • 03.02.09 - klo:14:23
    Sana yliarvostettu on enemmän yliarvostettu kuin joku peli. >_>
    elämä on paskaa
    Kirjattu
  • 03.02.09 - klo:14:27
    OoT ei voi olla maailman yliarvostetuin peli jo pelkästään yhden syyn vuoksi. Se titteli on varattu jo GTA IV:lle. JA tiedän mistä puhun. Siihen en puutu, onko OoT ylipäänsä yliarvostettu. Hyvin mahdollista, mutta kun ottaa huomioon että peli on perkeleen hyvä eikä todellakaan yllä myyntiluvuiltaan kovimpaan kärkeen, kyseessä voisi olla melkein aliarvostettu tekele.
    Kirjattu
  • 03.02.09 - klo:20:05

Arctic Fox Poissa

• Vulpes Arctos
      • Nintendo Network ID: VulpesArctos
      • Wii-numero: 3209 8382 1974 7037
      • 3DS-ystäväkoodi: 3737 - 9594 - 1755
      • Xbox Live Gamertag: Vulpes Arctos
      • Steam ID: Vulpes_Arctos
    "Minä en tykkää pelistä X, mutta kaikki muut pitävät siitä ja sitä on arvosteluissakin kehuttu. Niinpä he ovat kaikki väärässä ja minä oikeassa."

Tuotahan se käytännössä tarkoittaa, kun jonkun mielestä peli on yliarvostettu. ;D Itse en Gamecube-kasvattina oikein käsitä Ocarinan mahtavuutta, mutta mielipiteistähän näissä "yliarvostettu/aliarvostettu"- jutuissa on aina kyse. Kyllä OoT:llä on omat pelilliset ansionsa, joten ei se ainakaan maailman yliarvostetuin tekele taida olla.
    Kirjattu
  • 03.02.09 - klo:20:40
    Minua koukutti aika pahasti OoT vaikka pelasin sitä ensimmäistä kertaa vasta joulukuussa 2007. Vuosikymmenen jälkeen sen vasta näkee mikä peli on hyvä ja mikä ei. Hyviä pelejä pelataan vielä silloinkin.
    Kirjattu
  • 03.02.09 - klo:20:48
    Ocarina maistuu minulle myös ehdottomasti, vaikka pelin sainkin vasta vuonna 2008. Lumoava peli suorastaan. Tästä voisi tehdä remakenkin wiille, mutta haaveeksi tämäkin jää luultavasti..
    Kirjattu
  • 03.02.09 - klo:21:01
    "Minä en tykkää pelistä X, mutta kaikki muut pitävät siitä ja sitä on arvosteluissakin kehuttu. Niinpä he ovat kaikki väärässä ja minä oikeassa."

Tuotahan se käytännössä tarkoittaa, kun jonkun mielestä peli on yliarvostettu. ;D Itse en Gamecube-kasvattina oikein käsitä Ocarinan mahtavuutta, mutta mielipiteistähän näissä "yliarvostettu/aliarvostettu"- jutuissa on aina kyse. Kyllä OoT:llä on omat pelilliset ansionsa, joten ei se ainakaan maailman yliarvostetuin tekele taida olla.

Kraidihan tykkää OoTista. Hän vain ihmettelee, että kuinka peli on saanut niin suuren arvostuksen.
    Kirjattu
  • 06.02.09 - klo:18:41
    Kraidihan tykkää OoTista. Hän vain ihmettelee, että kuinka peli on saanut niin suuren arvostuksen.

Niin tai sitten ei itse arvosta sitä niin paljoa kuin suurin osa sitä pelanneista ja täten väittää sitä yliarvostetuksi.

Kirjattu
  • 06.02.09 - klo:19:32

Kraidi

Niin tai sitten ei itse arvosta sitä niin paljoa kuin suurin osa sitä pelanneista ja täten väittää sitä yliarvostetuksi.

...enkä muuten ole sanonut Ocarinaa huonoksi jos niin käsitit - upea peli, jossa on nerokkaat luolastot, hieno maailma (vaikkakin aika-ajoin kökkö), hyvä tarina ja kaikki mitä ikinä ollaan hehkutettu. Miksei hyvä peli voisi olla sitten yliarvostetuin peli ikinä (vaikka sitten hyvällä tapaan)?
    Kirjattu
  • 19.02.09 - klo:00:19

...enkä muuten ole sanonut Ocarinaa huonoksi jos niin käsitit - upea peli, jossa on nerokkaat luolastot, hieno maailma (vaikkakin aika-ajoin kökkö), hyvä tarina ja kaikki mitä ikinä ollaan hehkutettu. Miksei hyvä peli voisi olla sitten yliarvostetuin peli ikinä (vaikka sitten hyvällä tapaan)?

Nyt voin sanoa ettei kommunikaatio pelaa ihan niin hyvin kuin minä... Hain tuolla kommentillani siis sitä ettet ehkä itse arvosta k.o. peliä, mutta nyt kun oikaisit, niin lunastaisin sanani takaisin tällä**, jos vain sopii? :D

**Huom. Suomalaisethan kävivät kovaa kauppaa oravannahoilla ennen kunnon rahoja.

Kirjattu
  • 19.02.09 - klo:18:10
    Imo OoT on ainakin siinä mielessä yliarvostettu, että voisi sen "maailman parhaan pelin" tittelin antaa vaivatta myös jollekin muulle pelille. Pirun kova peli silti, ja vaikka monilla tässä painaakin nostalgia aika paljon, niin itse tein sellaisen tempun, että pelasin OoT:n läpi TP:n jälkeen. Ja pidin Ocariinasta enemmän...
    Kirjattu
  • 19.02.09 - klo:19:03
    Jos jotain oikeasti pidetään paraana pelinä enemmän kuin muita peliä, niin tarkoittaako se vain sitä, että he ovat kaikki niin tyhmiä ja heidän mielipiteensä ovat vääriä? Ocarina ei yleensä ole ainakaan näkemissäni "Yliarvostetuin peli?"-äänestyksissä onnistunut pääsemään lähellekään kärkeä, toisin kuin joku GTA4, joka on usein listan kärjessä. Vaikkei peli itseä miellytäkkään yhtä paljon kuin muita, niin ei sitä silti voida yliarvostettuna mielestäni pitää, koska harva on tullut OoT:ta edes haukkuneeksi.
    Kirjattu
  • 19.02.09 - klo:19:09

Tapza Poissa

• Katkeroitunut nörtti
    Siis yliarvostettuhan meinaa ainakin oman käsitykseni mukaan sitä, että "kaikki muut tykkää paitsi minä ja ne muut on väärässä". Yliarvostettua peliä ei voida siis mitenkään määrittää, se on täysin henkilöstä kiinni, mistä tykkää/ei tykkää ja minkä näkee yliarvostettuna. "OoT on yliarvostettu" on siis sekin vain puhdas mielipide, ei sen enempää.
    Lasken pääomaa.
    Kirjattu
  • 19.02.09 - klo:20:20
    Niin siis tuotahan juuri vähän naureskelinkin. Sen lisäksi se, ettei OoT ole juuri "pärjännyt" tällaisissa yleisesti yliarvostettuina pidettyjen pelien listoissa.
    Kirjattu
  • 20.02.09 - klo:16:01
    Lainaus käyttäjältä: Tubelinus
    Sen lisäksi se, ettei OoT ole juuri "pärjännyt" tällaisissa yleisesti yliarvostettuina pidettyjen pelien listoissa.

Ja tuon lisäksi kaikki kyseiseen/kyseisiin äänestykseen/äänestyksiin osallistuneet ovat vain antaneet oman mielipiteensä.

Joten josko keksisimme jotain muuta puheenaihetta, tätä "yliarvostettu"-kinaa on käyty jo sivun verran? :D

Kirjattu
  • 20.02.09 - klo:17:17
    Jospa ei keksimällä keksitä mitään, vaan annetaan keskustelun virrata kuten se on tähänkin asti tehnyt. Tämän yliarvostus-jutun ansiosta tässä ylipäänsä on keskustelua tällä hetkellä >_>. Duh.
    Kirjattu
  • 20.02.09 - klo:21:26
    Lainaus
    itse tein sellaisen tempun, että pelasin OoT:n läpi TP:n jälkeen. Ja pidin Ocariinasta enemmän...
    Niin, mietiskelin tota et oisko kyseinen peli niin kova juttu jos en olisi sitä joskus 10 vuotta sitten hakannut vaan sen sijaan päässyt vasta tänä päivänä pelaamaan. Vastaus varmaankin on "Ei" :(

Vaikka pelinä pidän Majoras maskia (ja ehkä TPtä pienellä varauksella) jonkin verran parempana runsaine sivutehtävineen (ei kyllä päde TPn tapauksessa) ja tunnelmineen, pelikokemuksena Ocarinan tasolle ei ole päässyt eikä tule koskaan pääsemään mikään toinen. Pelitunteja kelloon tuli varmaan reilusti yli 100, eri kohtiin saattoi jäädä jumiin pitkäksi aikaa, uudet alueet olivat jännittäviä, kaikkea mahdollista polygonimoskaa ihmeteltiin, kaikkialle pysähdyttiin.

Jos pelaisin nyt peliä ensimmäistä kertaa läpi, olisi se varmasti loistavaa tavaraa silloinkin Majoras Maskin ja muiden Zeldojen ohella. Siitä vain puuttuisi nostalgia, joka riittää korottamaan OoT:n ensimmäisen läpipeluukerran pelikokemuksena ylittämättömälle tasolle.
    Kirjattu
  • 20.02.09 - klo:22:46
    No näinhän se menee. Voisi itse jostain haalia sen WW:n paketin missä on OoT ja Master Quest. :P
    Siis jos vain jostain löytää halvalla. :D

Kirjattu
  • 19.07.09 - klo:18:35

Riby Poissa

• Anon9746
      • Resetti.net
    Fado-kokiri ja kaksi muuta beta-kokiria on palautettu OoT:iin!
    Aivan uskomattoman hienoa, miten OoT:sta löytyy kokoajan lisää ja lisää mielenkiintoista tavaraa. Nuo beta-kokirit ovat osa suurempaa Beta Restoration Projectia, minkä tavoitteena on palauttaa OoT mahdollisimman alkuperäiseen muotoonsa.
    * Kullanmurut *

Kirjattu
  • 19.07.09 - klo:18:43

Relix Poissa

• Defective
    • Wää
    "Jee!"

Mikähän järki tuossakin loppujen lopuksi on, saisivat mielummin selville onko Arwingia mahdollista löytää ilman extra välineitä (luultavasti ei).
    Kirjattu