Rekisteröidy,

niin voit osallistua keskusteluihin
niin foorumilla kuin IRC-kanavallakin.
Rekisteröidy nyt!

Kirjaudu!

Pysy aina kirjautuneena sisälle

Opiskelu ja koulunkäynti

04.09.12 - klo:21:10

scira

Hetkonen... Päivälukioon? Itselläni ei kestäisi pää. Tuossa iässä kyllä tekisi mieli käydä iltalukiossa homma loppuun. Onnea kuitenkin tuohon puuhaan!

mulla on aika huono itsekuri, joten jos en KÄY koulussa niin en mä osaa tehdä tehtäviäkään itsenäisesti (siis en jaksa).

noi 16-vuotiaat on ollut ihan yllättävän hauskoja, lukuunottamatta outoja repeilykohtauksia ja ylikuluneita vitsejä... ehkä mä oon vaan ikiteini...  ^_^
Kirjattu
  • ::
  • 06.09.12 - klo:17:07

Tingle Poissa

• Paavo
      • Academic Nintendo Club RY
    Olin Esko Valtaojan luennolla aiheesta maailmankaikkeus ja sen lait. Odotin syvää paskaa, sain johdantoluennon fysiikkaan ja filosofiaan.

Ps. mielestäni ketjun nimelle pitäisi tehdä jotain esimerkiksi vaihtaa se opiskeluksi sillä yliopisto ei ole koulu vaan tiedeyhteisö!!!!!
    <Tapza> tinglest on kyl vähän hankala ottaa selvää
    <Tapza> se on tollanen saatananmoinen kusipää ja paras tuntemani ihminen, tosi mukava ja aivan perseestä
    <Kraidi> tarvitset vieroitusta epätodellisuudesta
    <JJJANI> vittu ku paavolle ei voi ees vittuilla ilman et menee ite ihan sekasin
    <henuck> olis kyl melkonen auschwitz olla jumissa jossain ovessa/sen takana ja kuunnella ffxiii ja paavon paskalaatikkojuttuja
    <Turjake> VITTU TINGLE NYT TURPA KIINNI
    Kirjattu
  • 07.09.12 - klo:09:46

Agutski Poissa

• Beer Baron
    Yliopisto on elämäntapa
    Smokin' Sick Style
    Kirjattu
  • 07.09.12 - klo:12:04
    Kolme tuntia koulua tänään, kaks tuntia uintia ja yks musiikkia. Taitaa olla paras Perjantai pitkään aikaan.

Nyt vielä ku tulis se opintoraha niin saisin ostettua itelleni sen kitaran :U
    Kirjattu
  • 08.09.12 - klo:03:24

Tapza Poissa

• Katkeroitunut nörtti
    Mulla ei ollu mitään. Tulinkin jo torstai-iltapäivänä Vaasaan viikonloppua viettämään, eli pääasiassa makaamaan saamattomana sisällä.

Ruotsin tasokokeesta sain 22/38 pistettä, mikä tarkoitti "Suosittelen osallistumaan kertauskurssille". Olin kiltti poika ja menin. Viime aikoina olen ihan aidosti pohtinut asiaa ja tullut siihen tulokseen, että haluan osata ruotsia paremmin.

Enkun vastaavasta testistä keräsin 42/42p. Menin kertauskurssille, vaikkei kuulemma olisi tarvinnut.

//E: Opiskelen tosiaan ammattikorkeakoulussa koska olin liian idiootti yliopistoon. Mutta tähän mennessä tämä ei ole ollut hassumpaa.
    « Viimeksi muokattu: 08.09.12 - klo:04:50 kirjoittanut Tapza »
    Lasken pääomaa.
    Kirjattu
  • 12.09.12 - klo:17:36

Tapza Poissa

• Katkeroitunut nörtti
    Menin englannin kertauskurssin ensimmäiselle tunnille puoliläpällä.

En ilmoittautunut kurssille. En tarvitse sitä.

Olen silti kurssilla.

Mikä tätä mestaa vaivaa.
    Lasken pääomaa.
    Kirjattu
  • 17.09.12 - klo:16:41

Tingle Poissa

• Paavo
    Tunteeni kun oltuani apuna fukseille logiikan demoissa he tulevat lällättämään miten demonstraattori sanoi minua vastaan. Sitten demonstraattori tulee laitoksen käytävällä vastaan "ai Paavo on eri mieltä? No hän on varmaan sitten oikeassa"
    ps. olen oikeassa

Kieleni kun kirjallisen viestinnän kurssilla annetaan kotitehtäväksi kirjoittaa ainakin kolmesataa ja viiskyt näitä on -sanainen essee. Humanistinen tiedekunta ei selvästikään halua minusta kandia.
    « Viimeksi muokattu: 17.09.12 - klo:16:50 kirjoittanut Tingle »
    <Tapza> se on tollanen saatananmoinen kusipää ja paras tuntemani ihminen, tosi mukava ja aivan perseestä
    <henuck> olis kyl melkonen auschwitz olla jumissa jossain ovessa/sen takana ja kuunnella ffxiii ja paavon paskalaatikkojuttuja
    Kirjattu
  • 20.09.12 - klo:13:04

Tingle Poissa

• Paavo
    Luulin että meidän laitoksella on maailman parhaat luennoitsijat.

Nyt erään heistä kännykkänsä soi luennolla. Soittoäänenä Super Mario Sunshinen Delfino Plaza.

Tätäkö on ihastus?
    Kirjattu
  • 20.09.12 - klo:13:23

Tapza Poissa

• Katkeroitunut nörtti
    Torstai-iltapäivän IT-tunnit (eli viimeiset ennen viikonloppua): Opettaja puhuu itsekseen 1,5h opiskelijoiden surffatessa inter nedsissä.
    Lasken pääomaa.
    Kirjattu
  • 21.09.12 - klo:13:34

Tingle Poissa

• Paavo
    Pelinkehityksen luennolla.

Habbo Hotellin äijät selittää miten pelin pitää olla ilmainen ja myydä paljon hattuja.
    Kirjattu
  • 21.09.12 - klo:13:48

eebrozgi Poissa

• spoiler: eero
    Oi kyllä.

Minulla oli mahdollisuus kuunnella tänään Peter Vesterbackaa pelteollisuuden globaaleista mahdollisuuksista, mutta palasin Mikkeliin jo eilen. Harmittaa vähän, oisin mielelläni mennyt kuuntelemaan josko sieltä tulis jotain samantasoista juttua mitä paavo kertoi. Tosin se ei ollut kai pelinkehitykseen liittyvää niinkään.
    KEEP YOUR COOL!
    Kirjattu
  • 21.09.12 - klo:14:02

Tingle Poissa

• Paavo
    Nyt ne demoaa jotain pay-to-win flashpeliä. Mitä minä teen täällä? ;_;
    Kirjattu
  • 21.09.12 - klo:16:34

eebrozgi Poissa

Kai joku älähti jo? Murra jää jos ei.

Note to self: tämmönen postaus ei ehkä toimikaan 2 tuntia jäljessä.
    « Viimeksi muokattu: 21.09.12 - klo:16:36 kirjoittanut eebrozgi »
    KEEP YOUR COOL!
    Kirjattu
  • 22.09.12 - klo:16:29

Tapza Poissa

• Katkeroitunut nörtti
    Etätehtävän palautus olikin jo eilen HUPS! Noh, palautan tässä viikonlopun aikana ja väitän, ettei netti toiminut aiemmin.

Tässä vaiheessa sitä kai pitäisi oikeasti ruveta tekemään jotain koulun ulkopuolellakin. Oh gob.
    Lasken pääomaa.
    Kirjattu
  • 27.09.12 - klo:00:42

eebrozgi Poissa

Olipa juuri fuksiaiset.

Käsitin sen olevan ytimeltään se suurin sosiaalinen tapahtuma missä ihmisiin tutustutaan mitä kieroimmissa ja hauskemmissa merkeissä.

Se olikin ytimeltään jotakin muuta. Kirjaimellisesti puolet rasteista ja melkein kaikki muut-kuin-rastit oli lähinnä alkoholin (lähes) pakottamista jokaisen kurkkuun. Asenne "raittiit voi haistaa vaikka vitun ja mennä kotiin jos ei hauska kelpaa" huokui aika monesta raosta.

Vaan kai ne on monelle sama asia.
    KEEP YOUR COOL!
    Kirjattu
  • 27.09.12 - klo:01:04
    Voitin juuri joukkueeni kanssa Oulun yliopiston humanistisen killan fuksisuunnistuksen. Olimme "The Topless Linguists", probably enough said.
    Kirjattu
  • 27.09.12 - klo:06:01

Tapza Poissa

• Katkeroitunut nörtti
    Itellä oli justiin tällaset mini-tursajaiset (eli niinku mini-fuksiaiset) ja ihan hauskaa kyl oli. En alkohpoloin pakottamisesta osaa itse sanoa, koska olin itsekin sen alaisena, mutta ei kai tuonne selvin päin kukaan lähtenytkään. Tosin kyllä absolutisteillekin pitäisi antaa tilaisuus hauskanpitoon joo, mutta tosiaan itellä oli varsin hauskaa. Kurkku haarovälissä käveleminen ja sen syöminen oli ehkä hauskin rasti ja sit kans jonkun härön mössön syöminen oli jees koska olin kait ainoo joka veti koko lautasellisen sitä åpaskaa. Sain aplodid tutoreilta ja rastinpitöjiltö ja tietysti omilta ryhmäläisiltä. Ihan hauska ilta oli. Kävelin taas tytön kanssa kotiin.
    Lasken pääomaa.
    Kirjattu
  • 27.09.12 - klo:09:50

eebrozgi Poissa

Mietin tässä kuinka saisin kysyttyä/heräteltyä kysymystä noiden järkkääjien päässä, että onko yliopistossa mitään tapaa tutustua muihin ilman hermoston lamaannuttamista. Anonyymisti, koska saisin muuten heti ilonpilaajan leiman.
    Eilisillan nautinnollisin hetki oli, kun yksi rastinpitäjä puhui jotain "Miks te ootte noin apeita hei teidän pitää olla enemmän kännissä! Juokaa nyt nyt nyt!" ja soin sille niin murhaavan katseen että se nielaisi paniikissa puheensa välittömästi.

Oli siellä kyllä muitakin ihan hienoja hetkiä. Tapahtuman sävy kokonaisuudessaan jäi minulle vaan aika paskaiseksi. Olin kyllä hyväksynyt etukäteen että kaikki muut on kännissä, mutta se oli tilanteen aliarvioimista.
    « Viimeksi muokattu: 27.09.12 - klo:11:14 kirjoittanut eebrozgi »
    KEEP YOUR COOL!
    Kirjattu
  • 27.09.12 - klo:11:09

Tingle Poissa

• Paavo
    Meillä taas yhteiskuntatieteellisen tiedekunnan kastajaisten rasteilla on enimmäkseen ollut eri opinaloihin "liittyvää" peliä ja puuhaa. On koetettu iskeä taloustieteilijää, avauduttu isäsuhteesta psykologeille, riisuuduttu logopedeille jne. Alkoholi toki virtaa aina ja kaikkialla, mutta kun se ei ollut se homman pihvi niin absolutisteillakin oli mukavaa :)

Kyllä noissa alajärjestöpuuhissa yleensä on myös sen verran absolutisteja että muunkinlaista touhua esiintyy. Jollet muuta keksi niin liity vaikka johonkin mieluiseen harrastusyhdistykseen jossa alkoholi on korkeintaan se juoma jota juodaan tekemisen ohessa.
    Kirjattu
  • 27.09.12 - klo:11:31
    Itsellänikin oli eilen fuksiaiset jotka vastasivat suurimmalta osin odotuksia. Meillä ei oikeastaan kuin ensimmäinen rasti liittynyt alkoholiin ja sekin oli vain juomalaulun vääntäminen perinteisestä lastenlaulusta, eli ei itse aineen nauttimista. Toisaalta kaikki rastit olivat baareissa pitkin Kalliota, joten tulihan siinä sivussakin juotua suhteellisen runsaasti. Oikeastaan suurin möksötykseni näissä tapahtumissa on ollut se, että paikan päällä liikutaan niissä omissa pienissä ryhmissä, joista tuntee jo kaikki ihmiset. Onneksi sentään ryhmäläiseni ovat mukavaa porukkaa, joten eipä se niin hirveästi haittaa.

Ei siinä, itseänikin häiritsee tuo alkoholin tuputtaminen aina silloin tällöin, varsinkin kun rahatilanteeni on mitä on. Oikeastaan ainoat raittiit tapahtumat koulun puolesta ovat olleet metrosport eli urheilutapahtuma ja jokin pieni s-burgermiitti koulun tiloissa jonne oli tarkoitus kasata vain ihmisiä joilla on ollut vaikeuksia tutustua vielä kehenkään. En edes tiedä menikö sinne ketään.
    Viesti saattaa sisältää paloja sarkasmia tai pähkinää.
    Kirjattu
  • 27.09.12 - klo:12:24

eebrozgi Poissa

Kiitos näistä näkökulmista, ilmeisesti fuksiaisten kuuluukin olla sitä mitä oletin.

Aion kirjoittaa aiheesta kirjeen ainejärjestölle. Toivottavasti tämän johdosta ensi vuoden s-purger-fukseilla voisi olla vähän parempi tilaisuus hauskanpitoon.
    KEEP YOUR COOL!
    Kirjattu
  • 27.09.12 - klo:12:32

eebrozgi Poissa

Nope, mustat jätesäkit ja punavalkoiset nauhat. Samoilla tienoilla pyörittiin kumminkin.
    KEEP YOUR COOL!
    Kirjattu
  • 27.09.12 - klo:13:30

Tapza Poissa

• Katkeroitunut nörtti
    Meillä yksikään rasti ei suoranaisesti liittynyt alkoholiin. Oli pantomiimiesitystä, jonkun todella härön mössön syömistä, ilmapallon päälle istumista, karaokea jne. Tosin kaikki osallistujat itseni mukaan lukien kyllä olivat aineen vaikutuksen alaisena, koska silloin tuollaiset typerät jutut yleensä tuntuvat hauskemmilta. Mielestäni pieni rohkaisu on vain hyvä juttu, enkä nyt tosiaan tarkoita, että pitäisi kunnolla kännissä olla. Itse taluttelin erästä ryhmäläistäni kädestä jo iltaseitsemän aikoihin, koska tämä oli sellaisessa kuosissa, ettei oikeasti pysynyt pystyssä. Se olkoon esimerkki selvästä ylilyönnistä.

Eeron viesti sai kyllä ajattelemaan asiaa, koska en sinänsä pohtinut, miltä meininki tuntuu absolutistin näkökulmasta. Varmasti olisin itsekin tuntunut oloni hiukan ikäväksi ja ulkopuoliseksi (tämä oli myös syy, miksi alun perin aloin opiskelijabileisiin osallistumaan), ainakin siinä vaiheessa kun porukka lähti jatkoille. Oma sosiaalisuuteni on noussut merkittävästi sen jälkeen, kun "opettelin" juomaan, mutta tuntuisi todella röyhkeältä rohkaista muita samaan, jos nämä eivät sitä tosissaan halua.

Toivottavasti jatkossa opiskelijoiden hauskanpitotapahtumat ovat sinulle mieluisampia. :)

Lasken pääomaa.
    Kirjattu
  • 27.09.12 - klo:14:02

eebrozgi Poissa

Jos se ei vielä käynyt selväksi, niin meidän fuksiaisissa puolet niistä rasteista oli oikeasti ihan silkkaa ryyppäämistä ja kovin luovasti siinä kyljessä riisuuntumista. Teidän muiden fuksiaiset vaikuttivat kokemustenne pohjalta niin paljon asiallisemmilta, että minun on pakko antaa palautetta meidän järkkääjille päin.
    KEEP YOUR COOL!
    Kirjattu
  • 27.09.12 - klo:14:08

Tapza Poissa

• Katkeroitunut nörtti
    Asia selvä, tuo on kyllä todella huonosti järkätty tapahtuma sitten. :/ Alkoholin pitäisi olla vaihtoehtoinen piriste, ei suinkaan pakollinen osa ohjelmaa.
    Lasken pääomaa.
    Kirjattu
  • 27.09.12 - klo:14:37
    Meilläkään ei ainakaan omalle joukkueelle sattunut yhtä ainoaa juomisrastia kohdalle. Riisuutuminen olikin sitten ihan oma-aloitteista >_>
    Kirjattu
  • 27.09.12 - klo:16:10

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    Meilläkin oli monta rastia silkkaa alkoholilla läträämistä kastajaisissa. En edes oikeastaan miettinyt, että miten absolutistit tuollaisissa tilanteissa olisivat toimineet. Muutamat meidän porukasta vähemmän alkoholia käyttävät ainakin vain taipuivat siihen, että kastajaisissa juodaan, mutta jos on todella ehdoton alkoholinsa suhteen, niin mitenköhän olisi toiminut? Sanonut vaan, että ei juo alkoholia ja vaikka jäänyt alkoholillisilta rasteilta ulos kenties? Puoliin rasteista kuitenkin alkoholi jossain määrin liittyi.
    « Viimeksi muokattu: 27.09.12 - klo:22:34 kirjoittanut Tube »
    Kirjattu
  • 27.09.12 - klo:18:44
    En halua tuomita ketään, mutta mielestäni se on huonosti suunnitellun tapahtuman merkki.
    Kirjattu
  • 27.09.12 - klo:19:07
    Itse jätin fuksiaiset suosiolla väliin, sillä kävi jo etukäteen aika selväksi, että millainen meininki siellä tulee olemaan.
    Kirjattu
  • 28.09.12 - klo:00:33

Tapza Poissa

• Katkeroitunut nörtti
    Hyvä meininki?

// Paitsi jos kuten Eerolla.
    « Viimeksi muokattu: 28.09.12 - klo:00:34 kirjoittanut Tapza »
    Lasken pääomaa.
    Kirjattu
  • 28.09.12 - klo:03:56

Artsi2 Poissa

• Graafikkotaituri
      • blogi
    Näkikö Osse mahdollisesti fuksisuunnistuksessa mun veikkaa? Se opiskelee luonnotieteellisessä tiedekunnassa.
    Kirjattu
  • 28.09.12 - klo:11:22
    En varmaankaan, koska meillä oli vain humanistisen tiedekunnan porukka siellä. Kaikille tiedekunnilla on ollu eri aikoina ilmeisesti.
    Kirjattu
  • 28.09.12 - klo:13:30

Artsi2 Poissa

• Graafikkotaituri
      • blogi
    Aijaa  :(

Omissa fuksiaisissa ei myöskään ollut juomarasteja. Oikeastaan ihan mukavia tehtäviä. Alkoholilla lahjominen kuitenkin vaikutti saamiimme pisteisiin. Yhdellä rastilla meidän piti ostaa juomat, jotka toimivat pesuaineena ja kuljettaa "ne kolmen jalan"-viestinä tuomareiden käsissä oleviin "pesukoneisiin". Ovelaa.
    Kirjattu
  • 28.09.12 - klo:16:19
    En tajua fysiikasta vittuakaan, olin 2 viikkoa kipeänä hiljattain, tänään oli koe, en löytänyt laskinta joten piti laskea kaikki päässälaskulla.

Ei ees vituta.  v_v
    Kirjattu
  • 28.09.12 - klo:16:20

eebrozgi Poissa

Eikö siellä edes tarjottu lainalaskinta?
    KEEP YOUR COOL!
    Kirjattu
  • 28.09.12 - klo:16:27
    Oli 3 MAOL varakirjaa joita en sentäs kaivannut ja 1 laskin, jonka joku ehti pyyhkäistä saman tien.

No vituikshan tuo koe meni mut oikeastaan jopa paremmin kuin odotin kummiskin. Vaikka paska matikassa olenkin niin onneksi omaan tuon päässälaskun taidon.
    Kirjattu
  • 28.09.12 - klo:19:46
    En tajua fysiikasta vittuakaan, olin 2 viikkoa kipeänä hiljattain, tänään oli koe, en löytänyt laskinta joten piti laskea kaikki päässälaskulla.

Ei ees vituta.  v_v

Minä laskin kerran jonkin desimaaliluvun potenssilaskun (e.g. 3.14^6) ilman laskinta (allekainlaskuna).

Sitten huomasin että olin laskenut väärän laskun.

Vitutti mutta se tentti meni läpi silti  :>
    « Viimeksi muokattu: 28.09.12 - klo:19:48 kirjoittanut phail3d »
    Kirjattu
  • 07.10.12 - klo:12:52
    Jaa opiskelu, teen mä joskus sitäki.

No ei, vakavasti puhuen tässä on matematiikka tullut harvinaisen tutuksi, siinä määrin että kevyemmät derivaata ja integraalitskin menee nykyään päässä.
    Kirjattu
  • 09.10.12 - klo:10:12

Tapza Poissa

• Katkeroitunut nörtti
    Ainakaan ei ole tarvetta pitää omaa vapaata, kun puolet tunneista on peruttu. Äskenkin koulussa reippaana kymmeneltä (meinasin jäädä kotiin nukkumaan, mutta päätin että joku roti) ja kuinka ollakaan, no lessons. 12:30 alkaisi seuraava, mutta saa nähdä jaksanko oikeasti enää tämän jälkeen vaivautua sinne.
    Lasken pääomaa.
    Kirjattu
  • 11.10.12 - klo:10:51
    Ilmeeni kun päivän molemmat luennot on peruttu. Aamun luento peruttu tyylikkäästi 30 min ennen kuin sen piti alkaa.
    Kirjattu
  • 11.10.12 - klo:13:03

Ei ees vituta.  v_v
    Sain 7½. Mitä helvettiä. :D

Jessss, musiikin poissaoloista tuli lisätehtävä, ja ilmeisesti saan kitaran lainaksi ja pitää opetella joku biisi kotona jotenkuten hyvin (viikko aikaa vissiinkin). Lisätehtäväähän tää on mutta ou jea saan ränkyttää rauhassa ja vielä ilmaiseksi ennen kuin saan massia omaan skittaan. B)
    Kirjattu
  • 12.10.12 - klo:14:51

Tapza Poissa

• Katkeroitunut nörtti
    Keskiviikkona oli sitten ne varsinaiset Tursajaiset, jotka pidettiin Kokkolassa. Oli aika hauskaa. Valitettavasti en oikeasti muista rasteista juuri mitään, koska

a) minun ei annettu osallistua kaikille koska olin niin kännissä
    b) olin niin kännissä

Rehellisyyden nimissä en itse usko olleeni sen pahemmin juovuksissa kuin opiskelijatoverini, mutta I digress.

Joka tapauksessa tapahtuma oli mielestäni aika jees, eikä yksikään rasti jonka muistan liittynyt juomiseen millään tapaa. Riisuutumista kyllä piisasi ja muutakin typerää toimintaa, mutta alkoholin nauttiminen oli täysin vapaaehtoista. Näin sen mielestäni pitäisi ehdottomasti olla.

Bussi Jeppikseen lähti klo 04:00, mutta olisi puolestani voinut vähän aiemminkin. Olin jo puoliltaöin melko finaalissa (baariin mentiin kymmeneltä) ja viimeiset tunnit tuntuivat suorastaan ikävystyttäviltä. Taisin kolmen jälkeen mennä ulos ja istuskella siellä loppuajan, jutellen muille klubilta ulostautuneille.

Varsin hauska ilta oli kaikesta huolimatta. Tapasin yhden vanhoista intti"kavereistani"kin (olin hänen kanssaan jonkin verran tekemisissä ja samassa tuvassakin hetken aikaa, mutta varsinaisia kavereita emme todellakaan olleet), jonka kanssa puhuin varmaan enemmän kuin koko palvelusaikana yhteensä.

//E: Ennen kuin joku ymmärtää väärin, tarkoitukseni ei millään tavalla ole lesoilla alkoholin käytölläni. Jos olisin fiksumpi, olisin juonut vähemmän, jolloin illastakin olisi saattanut jäädä enemmän käteen. Rahaa menikin kyllä sen verran paljon, että taidan olla juomiseni juonut tässä kuussa. Ehkä voisi loppuajan keskittyä siihen opiskeluun ja muuhun järkevämpään toimintaan.
    « Viimeksi muokattu: 12.10.12 - klo:14:54 kirjoittanut Tapza »
    Lasken pääomaa.
    Kirjattu
  • 12.10.12 - klo:15:08
    Minä en tuota lesoiluna kelaa, mutta arvioin kyllä alkoholin hallintaasi heikohkoksi. :D Paha sanoa kun ei olla käyty kierroksel. :)
    Kirjattu
  • 19.10.12 - klo:13:52

Agutski Poissa

• Beer Baron
    Eka tenttiviikko yliopistolla ohi, 2/3 tenteistä 100% varmasti läpi, että ei tässä muutaku et jallupullon korkki goes naks :))))))))
    Smokin' Sick Style
    Kirjattu
  • 30.10.12 - klo:12:45

fazerin sininen

Viisumeita ja lisävakutuksia pitäisi hankkia, lomakkeita täytellä ja kaikkea muuta. Lievästi stressaa, mutta toisaalta perheitä etsitään vasta. Joulukuussa saan tietää vasta, että lähdenkö Japaniin vuodeksi vaiko en. Hieman turhauttavaa tehdä kaikki valmistelut kun ei ole tietoa pääsenkö sinne.
    Kirjattu
  • 30.10.12 - klo:15:00

Tapza Poissa

• Katkeroitunut nörtti
    Meinasin jäädä koko päiväksi nukkumaan, mutta sitten kelasin et joku roti, kyllä minä nyt viimeselle tunnille sentään menen. Ulkona satoi, maa loskassa, kaaduin pyörällä, loukkasin polveni ja hajotin farkkuni, päästyäni koululle kuulin että tunti perutti. Olisihan se tässä vaiheessa pitänyt osata jo itse päätellä.
    Lasken pääomaa.
    Kirjattu
  • 22.11.12 - klo:21:48

mosse Poissa

• Mosse
    Tykkään yliopistosta. Yrityksen tarjoaa ilmaista viinaa enemmän kuin jaksaa juoda. Paskana puolena vaan se, että joku kandityö pitäisi jaksaa tehdä.

//Meinas unohtua. Matikka on perseestä.
    « Viimeksi muokattu: 22.11.12 - klo:21:54 kirjoittanut ascalon »
    [22:22] <+Linkkiro> Miks Mosse tietää kaiken >_>
    [22:23] <+pandem> koska mosse on paras
    Kirjattu
  • 27.11.12 - klo:11:40

Tapza Poissa

• Katkeroitunut nörtti
    Juuh elikkäs ensimmäinen hylätty arvosana tentistä get. Sanoin siis itselleni, että nyt vittu oikeesti ja tein päätöksen jopa lukea seuraavaan, joka sattuupi olemaan jo huomenna. En kyllä tiedä miksi, kun ei oikeastaan kiinnosta paskaakaan tämä, mutta hyvä se on jotain rotia pitää.
    Lasken pääomaa.
    Kirjattu
  • 27.11.12 - klo:13:25
    Itsellänikin on ollut pienoista motivaation puutetta opiskelujen suhteen. Kotitehtävien ja esitelmien sun muiden teon aloittaminen tuntuu vain jotenkin niin vaikealta ja kaikki jää viime tippaan. Pitää itsekin koettaa vähän skarpata.
    Kirjattu
  • 04.12.12 - klo:08:20

Tapza Poissa

• Katkeroitunut nörtti
    Word-asiakirjakoe oli viime viikolla ja nyt se oli palautettu Optimaan kommenttien kera.

"Tässä ei kyllä, Tapani, valitettavasti ole oikein mitään oikein. 17/50 p = Hylätty"

:D
    Lasken pääomaa.
    Kirjattu