Rekisteröidy,

niin voit osallistua keskusteluihin
niin foorumilla kuin IRC-kanavallakin.
Rekisteröidy nyt!

Kirjaudu!

Pysy aina kirjautuneena sisälle

PlayStation

26.02.08 - klo:16:20
Moi! Muistaako kukaan kuinka hyviä pelejä oli pleikkari ykköselle??
Mielestäni paras retro konsoli nes:sin lisäksi.
Tyhmää vaan, kun siihen ei enää saa pelejä paitsi huuto.netistä.

Ketjun nimi muutettu yhdenmukaisemmaksi foorumin muiden konsoliketjujen kanssa. -Tube
« Viimeksi muokattu: 06.12.12 - klo:03:47 kirjoittanut Osiris »
Kirjattu
  • ::
  • 26.02.08 - klo:17:20

Kraton Poissa

• Publicly humiliated criminal fugitive with no girlfriend.
      • Nordic Training Journal
    Mulla on PS1 ja pelejä sille pari kymmentä kappaletta. Koin PSX:lla vaikka mitä nautintoa Final Fantasyiden, Resident Evileiden, Tomb Raidereiden, Metalgear solidien ja Tekkenien parissa. Kas kummaa kun nykyään lähes jokaisessa pelisarjassa on taso laskenut osittain jopa sonnaksi, kun PS1 aikaan ne olivat vielä niin hyviä.
    Kirjattu
  • 26.02.08 - klo:21:41

Arctic Fox Poissa

• Vulpes Arctos
      • Nintendo Network ID: VulpesArctos
      • Wii-numero: 3209 8382 1974 7037
      • 3DS-ystäväkoodi: 3737 - 9594 - 1755
      • Xbox Live Gamertag: Vulpes Arctos
      • Steam ID: Vulpes_Arctos
    ^ No ainakin mainitsemiesi pelisarjojen uusimmat osat ovat itse asiassa vallan mainioita, ja joissain taso on jopa parantunut ihka ensimmäisen PlayStationin ajoilta. Tomb Raiderit kyllä kävivät pohjalla, mutta nykyään nekin ovat oikein hyviä.

Mutta PlayStationilla suosikkipelejäni lapsuudesta ovat Spyrot ja Crash Badicootit. Ne vasta olivat pelejä! Etenkin Spyro2 on legendaarisista legendaarisin. Spyrot ja Crashit ovat kestäneet aikaa erittäin hyvin ja niiden parissa viettää aikaa vielä nykyäänkin. Tai ainakin viettäisi jos Wartin pleikkari ei olisi paskana! :'( Näiden pelisarjojen taso onkin sitten laskenut rytinällä. Tai siis katsokaapa vaikka Crash of the Titansia, ihan itkettää.

EDIT:Niin, Naughty Dog ja Insomniac jatkoivat onneksi huippupelien tekemistä PS2:lla. Mutta Crash ja Spyro ansaitsevat parempaa.
    « Viimeksi muokattu: 26.02.08 - klo:21:49 kirjoittanut Arctic Fox »
    Kirjattu
  • 26.02.08 - klo:22:09

eebrozgi Poissa

• spoiler: eero
      • Nintendo Network ID: eebrozgi
      • Wii-numero: 3590 5048 9464 7022
      • 3DS-ystäväkoodi: 3952-8077-6581
      • Xbox Live Gamertag: eebrozgi
      • Steam ID: eebrozgi
    Rayman! Ja Megaman X6:sta tuli pienenä kaverien luona hakattua aikalailla. Kaikki Crashitkin olivat laatua, vaikka jotkut kopioivatkin häiikäiilemättömästi muita pelejä.

v Ainiin! Mätin serkkujen pleikkarilla myös Tombin demoa. Varsin riemukas peli.
    « Viimeksi muokattu: 26.02.08 - klo:22:42 kirjoittanut eebrozgi »
    KEEP YOUR COOL!
    Kirjattu
  • 26.02.08 - klo:22:38
    PlayStation pelimuistoista yksi loistaa ylitse muiden:

Kirjattu
  • 26.02.08 - klo:23:12

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/3/32/Tombi_cover_pal.jpg/250px-Tombi_cover_pal.jpg

Kyllä ebbo osaa. Serkulla tuo peli ja onhan sitä tullut testailtua, sen verran hauska se on. Jotenkin ulkoasu on vaan niin viehättävä. : P Ja ne eriväriset puvut...: D

Mutta ei se muiden yli loista ainakaan minun mielestäni, itselläni Crashit pwnaa, Croc on kiva, Music 2000:lla sai väännettyä kaikkea mukavaa, Rage- ja Rapid Racerit olivat molemmat myös todella hauskoja silloin joskus. Ja Running Wild on niin huvittava peli - sitä paukutin mirror modellakin ja multiplayerinä oli erittäin hauskaa. Muita ei nyt vielä tule mieleen, muokkaan kun muistan.
    "I'll go walking in circles while doubting the very ground beneath me"
    Kirjattu
  • 27.02.08 - klo:01:38
    Koin PSX:lla vaikka mitä nautintoa... Metalgear solidien... parissa.

En usko.

Hmm. PS1:ltä ei ole jäänyt niin paljon pelejä mieleen, kun en niin kova pelaaja ollut silloin snadina. Mutta täytyy sanoa, että se 2000 vuonna julkaistu Spider-man peli on aivan loistava. :D Kesällä tuli pelailtua sitä taas ja ihan viihdyttävä peli edelleen. Metal Gear Solidia en ole päässyt pahemmin pelailemaan, mutta tuo virhe korjaantuu heti, kun saan tilaisuuden. Ellen sitten osta Twin Snakesia. Tosin siitä huolimatta tilaisuuden tullen pelaan kyllä myös originaalin läpi.
    Kirjattu
  • 27.02.08 - klo:08:29

Anty Poissa

• Konduktööri
    • Nyapakapow!
      • Nintendo Network ID: Antyes
      • Wii-numero: 0412-9823-2546-3713
      • PSN ID: Antyd
      • Steam ID: Antyes
    Crash, Spyro, Croc ja Tombi <3

E: MediEvil & Gran Turismo
    « Viimeksi muokattu: 08.03.08 - klo:18:32 kirjoittanut Nanton »
    Kirjattu
  • 27.02.08 - klo:12:54
    Crashit, Spyrot, Final Fantasyt, Ressat, Tomb Raiderit! <3

Ikimuistoisimmat muistot löytyy noista peleistä.

E: Aijjoo, MediEvil <3!
    « Viimeksi muokattu: 27.02.08 - klo:19:19 kirjoittanut FeltHed »
    Kirjattu
  • 27.02.08 - klo:19:09

Dragonride

Crocit ruletti täysillä. Mutta enemmän pidin Crashista ja Spyrosta. Spyro 2 on paras Spyro, mitä on.
    Kirjattu
  • 27.02.08 - klo:19:11

Kraid

Silent Hill oli kaikessa sairaudessaan jumalattoman loistava peli.
    Kirjattu
  • 27.02.08 - klo:19:12

mosse Poissa

• Mosse

Mä oon pelannu vaan ton demoa ja sekin on helvetin loistava.

MediEvil <3
    [22:22] <+Linkkiro> Miks Mosse tietää kaiken >_>
    [22:23] <+pandem> koska mosse on paras
    Kirjattu
  • 01.03.08 - klo:13:32

Agutski Poissa

• Beer Baron
      • Xbox Live Gamertag: IKSTUGA
      • PSN ID: Agutski
      • Steam ID: AndersHelFin91
    Parhaiten PSX:stä minulla on jäänyt mieleen Crashit 1-3 ja Bash (CTR on sianpaskaa), Spyrot, Worms Armageddon <3, GTA, Wipeoutit, Disneyn muikeat tasoloikat :D, Mega Man X5 <3<3<3<3, Resident Evilet, Dino Crisikset <3<3<3 (nyyh menin myymään kaverille kakkosen) ja Quake II.
    Vielä haluaisin PSX-peleistä testata/omistaa muunmuassa Castlevania: Symphony Of The Nighti, Mega Man X4, X6, Mega Man 8, Final Fantasy Tactics, Final Fantasy VII-IX, GTA 2, Duke Nukem 3D (pelannut olen, mutta haluaisin omistaa), Chrono Cross, Chrono Trigger remake ja en keksi enempää tähän hätään.
     Tomb Raiderit on paskoja, Omistan vitosen ja 1-3 olen pelannut.
    Smokin' Sick Style
    Kirjattu
  • 01.03.08 - klo:16:50
    Grandia on PS1:sen paras peli. FF:t, Crashit ja Spyrotkin ovat hyviä.
    elämä on paskaa
    Kirjattu
  • 01.03.08 - klo:17:30

Rottiss Poissa

• Sulava herrasmies
    • "A wild Rottiss appears!"
      • Xbox Live Gamertag: finRatman X3
      • PSN ID: Ratman_Fi
      • YouTube profiilini
    Olihan ne Bonditkin ihan kivoja PS1:lle. Uudet sukkaa.

Crocit, Spyrot, Crashit ja Medievil olivat myös ihan huippuja. Silent Hill himottais.

Alien Resurrection PS1:lle oli muuten aika pelottava, ja nätit grafiikat. Alienit muistuttivat paljon elokuvien alieneita. Pomppivat katoissa ja seinillä ja juoksee syömään sinut nopiasti. :)
    * Kullanmurut *

Kirjattu
  • 01.03.08 - klo:19:23
    Paljon on hyviä muistoja PS1-peleistä. Crash Bandicootit ja Spyrot sun muut tuli pentuna pelattua moneen kertaan läpi. Oma suosikkini on kuitenkin:

Tuo Tombi pitäisi kyllä ostaa joskus. Tombi 2 oli oikein hauska peli aikoinaan ja monet sanovat ensimmäisen osan olevan vielä parempi.
    Kirjattu
  • 04.03.08 - klo:11:59
    Omasta mielestäni hyviä PS1-pelejä ovat Alundra, MediEvil, Final Fantasyt (7-9), Final Doom ja GTA 1 ja 2. :)

You know you've lost when...

My name is Legion, for we are many.
    Kirjattu
  • 06.03.08 - klo:10:10
    MediEvil, Final Fantasyt (7 ja 9), GTA 1 ja 2. :)

Näin mun makuuni.
    Kirjattu
  • 07.03.08 - klo:18:52

Dragonride

Kirjattu
  • 07.03.08 - klo:18:53
    Grandia II peittoaaa ykkösen  6-0, vaikka ykkönenkin mahtava!
    Kirjattu
  • 12.03.08 - klo:15:54

Grandia on PS1:sen paras peli.

Outspeed.

EDIT: HOLD IT! Unohdin sanoa, että se on paras RPG peli mitä olen pelannut. ;D

Grandia II peittoaaa ykkösen  6-0, vaikka ykkönenkin mahtava!

Ei todellakaan voita. ;P
    « Viimeksi muokattu: 12.03.08 - klo:16:14 kirjoittanut Linkkiro »
    elämä on paskaa
    Kirjattu
  • 13.03.08 - klo:17:15

Rottiss Poissa

• Sulava herrasmies
    • "A wild Rottiss appears!"
      • Xbox Live Gamertag: finRatman X3
      • PSN ID: Ratman_Fi
      • YouTube profiilini
    Alien Resurrectionista pari videota:

http://www.youtube.com/watch?v=RQb3Poq6U8k&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=W4Bp_65zRV0&feature=related Spämmää laaserilla...

Aika pirun nätti vanhaksi PSX peliksi.
    * Kullanmurut *

Kirjattu
  • 13.03.08 - klo:19:51

Kraton Poissa

Azure Dreams oli yksi PS1:n parhaista RPG:sta.

Olin tosi iloinen kun kuulin joskus huhun, että Azure Dreamsin remake olisi tulossa DS:lle, mutta eipä näköjään ole tulossa :S
    Kirjattu
  • 13.03.08 - klo:22:56
    Spyrot ja Crashit ovat kestäneet aikaa erittäin hyvin ja niiden parissa viettää aikaa vielä nykyäänkin. Tai ainakin viettäisi jos Wartin pleikkari ei olisi paskana! :'(
    Eihän toi pleikkari paskana ole. Ohjain vain ei ole kovin hyvässä kunnossa.
    Tosiaan Crashit ja Spyrot ovat kyllä legendoja, mutta on sitä tullut pelattua vaikka ja mitä elämän aikana. Kuten Gran Turismoja, Drivereita, Colin McRae Rallyja, Tekkeneitä jne. on tullut hakattua.
    Olen muuten tässä alkanut suunnittelemaan, jos aloittaisi pelaamaan uudestaan Metal Gear Solidia.
    Kirjattu
  • 20.03.08 - klo:23:07

Tapza Poissa

• Katkeroitunut nörtti
      • Wii-numero: 7790-9571-7387-3403
      • Xbox Live Gamertag: Tapzaa
      • Steam ID: Thapzaa
    Parhaiten PSX:stä minulla on jäänyt mieleen Crashit 1-3 ja Bash (CTR on sianpaskaa)
    Höpönlöpön, CTR on paras Crash Bandicoot koskaan (Tosin Warped on aika tasoissa, mitä nyt olen vähän pelaillut). Muista osista sen verran, että Crash 1 oli parhaimmillaan tosi viihdyttävä tasoloikka, Crash 2 vielä huomattavasti viihdyttävämpi. Bash puolestaan oli pidemmän päälle pohjattoman tylsää party-"hubailua", huomasi heti ettei Naughty Dog enää ollut puikoissa.

PSykkösestä on kauniita muistoja. Ensimmäinen koskaan omistamani pelikonsoli, ja edelleen ylivoimainen suosikkini. Spyro the Dragon oli ensimmäinen konsolipelini, aivan pohjattoman nostalginen ja tärkeä tekele siis. Toki sen seuraajatkin (2 & 3) olivat hyviä, itse asiassa jopa parempia, mutta rakkaimmat muistot tulevat ensimmäisestä osasta. Olivat nekin niin helvetin kovia pelejä.

Final Fantasy VII:tä pidän edelleen kaikkien aikojen parhaimpana pelinä, vaikken todellakaan ole mikään japsiropejen suurkuluttaja. Erittäin vähän pelailen ylipäätään roolipelejä, joten on vaikea sanoa miksi tämä sitten on niin hyvä. Nostalgia toki vaikuttava tekijä sekin...
    Myös IX on mainio peli, tosin sitä pääsin kunnolla pelaamaan vasta viime jouluna. Joskus ala-asteella tuli lainattua kaverilta ko. peli mutta jumituttiin siskon kanssa Black Waltz no. 2:een (joka myöhemmin osoittautui aivan älyttömän helpoksi) eikä päästy sitä millään läpi, joten jäi loppupeli tuolloin kokematta. Nyt on tullut pelailtua ahkerasti, ja upea tekele sekin on, täytyy myöntää. VIII ei koskaan iskenyt yhtä kovaa, mutta eipä sitäkään millään kehtaa huonoksi sanoa.

Metal Gear Solidia pelailin vain kaverilla, enkä edes muistanut pelanneeni juuri sitä peliä ennen kuin rupesin näkemään Twin Snakesin huoneissa ja kohtauksissa jotain tuttua. Hei, täähän on tämä peli! Pitää jostain kyllä hommata tuo alkuperäinenkin, sitä kun tuli aivan liian vähän pelattua.

Loistava laite, paljon loistavia pelejä. Niitäkin enemmän surkeita ja/tai keskinkertaisia julkaisuja mutta väliäkös tuolla.
    Lasken pääomaa.
    Kirjattu
  • 21.03.08 - klo:22:02
    ^Tuli muuten toissapäivänä pelattua läpi uudemman kerran tuo MGS. On kyllä parhaita pelejä joita olen pelannut. Harmi kun en PS2:sta omista, niin on jäänyt MGS2 ja MGS3 väliin, samoin Portable Ops. Luultavasti jää MGS4:kin väliin, kun en ole PS3:sta ostamassa.
    Kirjattu
  • 24.03.08 - klo:21:34
    Aijjaijjai, mitä olenkaan unohtanut tästä ketjusta!

Oddworld: Abe's Oddysee

Loistopeli...tai -demo, sitä kun olen vain pelannut. Toki on ollut nyt tässä lähiaikoina vähän etsinnässä Oddysee (tai Exoddus, jos vain löytyy) PC:lle mutta ei oikein löydy. Joka tapauksessa, demo oli aika mahtava vaikka pienenä pelkäsinkin näitä örkkejä. Olihan se myös kohtuullisen vaikea, mutta hauska se oli. Voi sitä tunnetta kun pääsi siirtämään Abe:n "sielun" Sligiin ja pääsi räiskimään toisia Sligejä Abe:n ollessa itse jossain ylempänä hallitsemassa tämän Sligin mieltä...lopuksi painoin Selectin pohjaan ja katselin kuinka tämä ko. Sligin ruumis posahti osiksi. Tai sitten Paramitet, nuo pelottavat otukset jotka syövät Aben jo pelkästään nähdessään hänet...niitä oli parasta väistellä! :O

...toivon että DS:lle tulisi tämä. Ja vaikkapa Exoddus myös. Ja Stranger's Wrathista (Xbox, LOISTAVA peli!) saisi tehdä Wiimaken. : )

PS. Alk. per. Game Boyn Oddworld ei ole sitten niin hyvä, välttäkää. Itse omistan ko. tekeleen. -.-
    Kirjattu
  • 26.03.08 - klo:22:18

Echo Poissa

• Touhoun ainoa miesbossi
      • Nintendo Network ID: EchouR
      • 3DS-ystäväkoodi: 3883-8022-6252
      • Xbox Live Gamertag: EchouFIN
      • PSN ID: EchouFIN
      • Steam ID: FrostByteFIN
      • Mun profiili
    *d'oh* Unohdin tyystin ja täysin tuon pelin! Sairaan mahtava peli, sanon minä. Tätä oli sitten PS1:n valtakauden aikana pelattu joka ilta :)

Enpä ainakaan ole hupiukko.
    Kirjattu
  • 26.03.08 - klo:23:10
    Näin tuosta Oddworldista pienempänä painajaisia. Mustaakin mustempaa huumoria kun ei polvenkorkuisena vielä osanut pahemmin arvostaa. Vaan kyllä sitä tuli pelattua kavereilla vähän liikaakin.
    Kirjattu
  • 26.03.08 - klo:23:19
    Itte en ihan painajaisia tainnut nähdä mutta pelottava se kyllä oli. :'(

GB-Oddworld ei niinkään. Se on vain painajaismaisen vaikea - epäreilulla tavalla. -.-;
    Kirjattu
  • 27.03.08 - klo:22:04

jerskale Poissa

• ohmo
      • Xbox Live Gamertag: Jerskaleh
    Eihän mulla ollutkaan täällä viestiä.
    Pleikkari 1 oli aikoinaan loistava kone ja sillä on unohtumattomia pelejä. Hyvänä esimerkkinä Spyro sarja. Ostin jokuaika sitten kaverilta toimivan pleikkari ykkösen, koska halusin pelata vanhat huippupelit uudestaan läpi. Heti kun sain käsiini huippupelin, spyro kakkosen niin pelasin sen 100% läpi.

Ps1:sen parhaat pelit:
    -Spyro 1-3
    -Crash Bandicoot 1-3, crash bash ja crash team racing
    -Rayman 1 ja 2
    -Final Fantasy VII
    -Spiderman
    -Tekken 1-3

Muita hyviä pelejä on lukemattomia.
    Kirjattu
  • 21.08.08 - klo:16:53
    Sanokaas minkäslainen peli Parasite Eve on? Ainaski musiikki on kohallaan.
    Kirjattu
  • 21.08.08 - klo:18:47

Prime Poissa

• When the wild finn blows.
      • FinZelda, Zeldan asialla
    Ehdottomasti parhaiten PS1 peleistä mieleen jäänyt on Star Wars: masters fo teräskäsi, jos oikein muistan. Sitten on niitä Crasheja...
    « Viimeksi muokattu: 29.09.08 - klo:14:36 kirjoittanut Prime »
    Kirjattu
  • 28.09.08 - klo:22:06

Arctic Fox Poissa

• Vulpes Arctos
      • Nintendo Network ID: VulpesArctos
      • Wii-numero: 3209 8382 1974 7037
      • 3DS-ystäväkoodi: 3737 - 9594 - 1755
      • Xbox Live Gamertag: Vulpes Arctos
      • Steam ID: Vulpes_Arctos
    Varoitus. Viesti sisältää ruikuttamista.

PlayStationin ja N64:n aikaan ainakin nähtiin kunnon tasoloikkia. Mieleeni juolahti kysymys, miksei sellaisia kohtuullisen yksinkertaisia ja hyväntuulisia pompiskelupelejä enää osata tehdä? Nykyään Spyro luulee olevansa Taru sormusten herrasta ja Crash on vain... vajaa. Molemmat pelisarjat ovat myös vajonneet pelattavuudeltaan enemmän nujakointiin kuin tasoloikkimiseen keskittyviksi. Minä en ainakaan pidä tästä yhtään.

Ja miksi Playstation Storeen ei koskaan päivity mitään kunnon PS1-pelejä, joita pelata PSP:llä? Nyt sieltä löytyy kaikkien kaipaamia klassikoita kuten Reel Fishing, Theme Hospital ja Bishi Bashi Special. ._. Toki siellä on joitain ihan hyviäkin, mutta miksi ainuttakaan Spyroa tai esim. Worms Armageddonia ei saada Euroopan Storeen saakka. Vammaista.

E: Kassu, oikeassa olet. Banjo Kazooie <3!
    « Viimeksi muokattu: 28.09.08 - klo:22:36 kirjoittanut Arctic Fox »
    Kirjattu
  • 28.09.08 - klo:22:32

Kasuli Poissa

• Piparisensei
      • Porkkanakaupunki
    Onneksi on aina XBLA. :)
    VAIHTELEEPA SITTENKIN >: (
    Kirjattu
  • 29.09.08 - klo:14:33
    Onko Final Fantasy VII arvokas/kiinnostaako ketään se? (= Vaihtaisiko GoWin tuohon FF:ään...)

E: No platinumpa tietenkin...
    « Viimeksi muokattu: 29.09.08 - klo:16:51 kirjoittanut Japle »

Xbox 360 | PS3 | DSLite | PC | Sony Bravia 40" FullHD KDL-40W4000
    Kirjattu
  • 29.09.08 - klo:15:14

Pallokala Poissa

• PSN ID: omenaaa_
      • Steam ID: _asdfghjkl_
    Riippuu onko se originaali vai platinum. Originaalin hinnat on jossain yli 50 euron paikkeilla.
    Kirjattu
  • 15.10.08 - klo:00:22

Kraton Poissa

Mul on aito FFVII, mutta kannet on rikki ja levyt naarmuisia, mutta toimii täydellisesti. Ei noi kannet ja ne levyn kiinnityshommat kestä tommosissa koteloissa ikinä.
    Kirjattu
  • 22.01.09 - klo:21:15

fazerin sininen

Löysin tänään MGS:sän demon tombi 2 kansista, Loistava peli tuo MGS.
    Kirjattu
  • 22.01.09 - klo:21:18

Sotakoira Poissa

• D-Dog
      • PSN ID: Dracoaeon
      • Steam ID: Sotakoira
    Löysin tänään MGS:sän demon tombi 2 kansista, Loistava peli tuo MGS.
    Tottakai! Ei Hideo Kojima ole huonoa peliä ikinä tehnytkään.  >_>
    Itse olen pelannut peliä jonkun verran, vaikken sitä omistakaan. (Peli on ollut minulla Ruusubokserilta lainassa.)
    Kirjattu
  • 22.01.09 - klo:21:28

Tapza Poissa

• Katkeroitunut nörtti
    Kaivoin PS1:n autotallista ja ei voi sanoin kuvailla, millaiset muistojen hyökyaallot iskivät pääni sisällä kun pitelin konsolia käsissäni. Harmi, että laitteen johdot häämöttävät vielä jossain autotallin pimeimmissä ja likaisimmissa nurkissa, valtaisien tavara- ja pahvilaatikkokasojen ympäröimänä. Näin ollen en vielä pääse verestämään muistojani ja hakkaamaan ykköspleikan uskomattoman vahvan pelikirjaston kirkkaimpia helmiä. Täytynee Vagrant Storykin pelailla läpi PS2:lla, ellen sattumalta kompuroi johtojen luokse vaikkapa huomenna autotallissa vieraillessani.

Konsolin sisälle oli myös jäänyt eräs peli, ties kuinka kauan siellä köllöttänyt, joka nopean nimenlukaisun jälkeen paljastui Crash Bashiksi. Ei mikään hääppöinen tekele, mutta toivottavasti toimis vielä.
    Lasken pääomaa.
    Kirjattu
  • 22.01.09 - klo:21:30

fazerin sininen

Konsolin sisälle oli myös jäänyt eräs peli, ties kuinka kauan siellä köllöttänyt, joka nopean nimenlukaisun jälkeen paljastui Crash Bashiksi. Ei mikään hääppöinen tekele, mutta toivottavasti toimis vielä.
    Loistava peli, ainakin kaverin kanssa.
    Kirjattu
  • 22.01.09 - klo:21:32

Sotakoira Poissa

• D-Dog
      • PSN ID: Dracoaeon
      • Steam ID: Sotakoira
    Heh. Crash Bash on yksin aika surkea peli, jos totta puhutaan, mutta kaksinpelinä vallan loistava.  :3

Minun top-5 listani PS1:lle olisi kai seuraavanlainen, mutta varmaan muuttuu sitten, kun taas muistan lisää pelejä:
    1. The Legend of Dragoon
    2. Dragon Valor
    3. Metal Gear Solid
    4. Final Fantasy VII
    5. Dino Crisis II

E: Olen samaa mieltä fazerin sinisen kanssa.
    Kirjattu
  • 22.01.09 - klo:21:58

Tapza Poissa

• Katkeroitunut nörtti
    Onhan se hauskaa party-hubailua, mutta ennemmin minä CTR:ää kavereiden kanssa pelaan. ^^
    Lasken pääomaa.
    Kirjattu
  • 22.01.09 - klo:22:00

fazerin sininen

Onhan se hauskaa party-hubailua, mutta ennemmin minä CTR:ää kavereiden kanssa pelaan. ^^
    Mutta Crash Bashissa voi mennä tarins moodin läpi ksverin kanssa. Mikään ei ollut hauskempaa, kuin tankkitaistelu kaverin kanssa.
    Kirjattu
  • 22.01.09 - klo:22:21
    Crash Bash  ja CTR oli vielä niitä pelejä, joita tuli mätettyä siskon kanssa urakalla. Etenkin Crash Bashin story mode oli hauskaa kaksinpelinä. Nykyisellään ei muut perheenjäsenet pelaamisesta mitään perusta. Enkä minä Crash Bashista.
    Kirjattu
  • 22.01.09 - klo:22:39
    Olihan Crash Bash ihan hauska, mutta CTR olikin jumalainen kartting- ja bilepeli. Ylipäätäänsä PS1:sen parhaat pelit olivat ja ovat edelleen Naughty Dogin Crash Bandicootit. Käsittämätöntä nerokkuutta, sanon minä.
    Kirjattu
  • 22.01.09 - klo:22:52

Tapza Poissa

• Katkeroitunut nörtti
    Mulle Crasht ei koskaan sytyttäneet aivan samalla tavalla kuin Spyrot, vaikka hienoja pelejä nekin ovat. CTR on kieltämättä aivan mahtava ja paras koskaan tehty karting/ajopeli ja Crash Bandicoot 2 on noista tasoloikista itselleni se merkittävin ja nostalgisin (Hesburgerissa oli aina pelattavana <3). Kolmatta osaa kuulee sanottavan ehdottomasti sarjan parhaimmaksi, mutta valitettavasti omat kokemukseni siitä rajoittuvat satunnaiseen kaverin luona pelailuun joskus ala-asteikäisenä. Pitäisi kait sekin hommata.
    « Viimeksi muokattu: 22.01.09 - klo:22:54 kirjoittanut Tapza »
    Lasken pääomaa.
    Kirjattu
  • 22.01.09 - klo:23:47
    Itse en ole koskaan pitänyt Crash Bandicoot -"tasoloikista", imo todella tylsiä putkijuoksuja tylsine hahmoineen (CTR onkin sitten eri asia). Sen sijaan Spyroissa viehätti (ja viehättää edelleen) upeat, laajoilta tuntuvat pelimaailmat ja muutenkin suuren seikkailun tuntu. Spyro 2 onkin edelleen yksi parhaimmista pelaamistani peleistä. Spyro 3 tuli aikoinaan hankittua upouutena!
    Kirjattu
  • 23.01.09 - klo:13:35

fazerin sininen

Löysipähän tänään alkuperäisen spyron pyörävarastosta. Meinasi tulla tippa linssiin, kun pelasin ensimmäistä mailmaa siinä.
    Kirjattu