Rekisteröidy,

niin voit osallistua keskusteluihin
niin foorumilla kuin IRC-kanavallakin.
Rekisteröidy nyt!

Kirjaudu!

Pysy aina kirjautuneena sisälle

Ongelmakeskus

1 2 [3] 4 5 ... 8   Siirry alas
16.06.08 - klo:12:49

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
Otat ton risuaidan pois kato..
Se risuaita periaatteessa on "pakko" olla siinä. Jotkut klientit vain osaavat lisätä sen, mikäli käyttäjä ei itse osaa.

Ei kai palomuuri blokkaa Mircciä?
Kirjattu
  • ::
  • 16.06.08 - klo:13:36
    ^Ei kai, käytän Windowsin palomuuria ja mIRC on "sallittujen ohjelmien" listalla.

Coldi auttoi minua. <3
    « Viimeksi muokattu: 16.06.08 - klo:16:27 kirjoittanut Tumppa »
    Kirjattu
  • 16.06.08 - klo:14:16

Tuntsa Poissa

• EXTERMINATE!
    Tarttesin apua Wi-Fi Maxin kanssa. Yritän saada Wiin nettiin (jee, hankin tänään!), mutta en millään onnistu. Auttakaa Wi-Fi -velhot!
    Kirjattu
  • 16.06.08 - klo:15:11
    ^Sano nyt vähän tarkemmin, että mitä erorria se heittää. Löytääkö se ylipäätänsä teidän nettiyhteyttä vai mitä hä?

Xbox 360 | PS3 | DSLite | PC | Sony Bravia 40" FullHD KDL-40W4000
    Kirjattu
  • 16.06.08 - klo:17:08

Tuntsa Poissa

• EXTERMINATE!
    Ei siis löydä nettiyhteyttä.
    Kirjattu
  • 19.06.08 - klo:13:24

juzi da man Poissa

• Minä
    • things i say -->
    kaverillani on Wii ja hänellä oli ongelma F-Securen ja Wiin netti yhteyden kanssa. Sitten hän sääti palomuuri asetuksia. Ja hyvä tuli ;D
    Kirjattu
  • 19.06.08 - klo:23:00

Echo Poissa

• Touhoun ainoa miesbossi
      • Mun profiili
    Mistä saisi N64:n SSB? Ja mahdollisimman halvalla.

Enpä ainakaan ole hupiukko.
    Kirjattu
  • 19.06.08 - klo:23:24
    Ebay.

Jos et pysty tuolta ostamaan, ei tule oikein muutakaan mieleen. Tutki Huuto.nettiä ja pistele ostoilmoituksia useille eri foorumeille.
    全力で!
    Kirjattu
  • 01.07.08 - klo:11:53
    Kone ei lataa windowsia, pyytaa kaynnistamaan drive h;lta (usb). En paase boot menuun tai minnekkaan. Yritin myos kaynnistaa USBista linuxin, mutta ei toimi.
    Apua nopeasti!
    Kirjattu
  • 02.07.08 - klo:13:01
    Nyt oon vanhalla koneella, Windows 2000...
    Plz help.
    Kirjattu
  • 02.07.08 - klo:15:16
    Case Closed, nollasin BIOSit ottamalla BIOS-patterin pois ja takaisin.
    Kirjattu
  • 17.07.08 - klo:21:22

jerskale Poissa

• ohmo
    Minun tietokoneesta (läppäri) on hajonnut näytön taustavalo, joten minun on liitettävä läppäri näyttöön. Se on toiminut niin monta monta kuukautta, mutta nyt ei enää. Kun liitän sen näyttöön niin se toimii Windows Xp aloitus ruutuun asti, mutta sitten näytön käynnistys nappula muuttuu oranssiksi. Painan sen päälle ja sen jälkeen siinä lukee "No Signal Connection". Olen yrittänyt miljoonat kerrat tehdä asialle jotain, mutta en vain jaksa ymmärtää mikä tässä mättää. Jos joku osaa auttaa niin olen hänelle velkaa elämän :).
    Kirjattu
  • 17.07.08 - klo:21:45

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    No läppäri vaan lakkaa syöttämästä signaalia sen jälkeen kun XP:n logo katoaa. Voi johtua vaikka mistä, I suppose.
    Kirjattu
  • 17.07.08 - klo:21:47

jerskale Poissa

• ohmo
    Se on ennen toiminu sillä näytöllä hyvin, mutta yhtäkkiä ei vaa toiminu?!?
    Kirjattu
  • 17.07.08 - klo:21:49
    Koitappa vaikka toista näyttöä, niin tietää onko vika siinä. Samoin kokeile pääsetkö vikasietotilassa Windowsiin. Jos ei toimi niin seuraavaksi varmaan kannattaa formatointia testailla, mikäli sen pystyy suorittamaan. Jos ei vieläkään pelitä, niin luulis olevan huollon paikka.
    Kirjattu
  • 07.08.08 - klo:17:23

Maveric Poissa

• Mecha
      • JuuTuuppi
    Nyt on piru merrassa. Menin jotakin säheltämään läppärillä erään kansion käyttöoikeuksien kanssa, eikä siihen enää ole kellään minkäänlaisia oikeuksia. Miten minä saisin tämän kansion takaisin, kun sitä ei voi poistaa, kopioida, siirtää, eikä tiedostoja katsella? Apua ja äkkiä!
    Kirjattu
  • 09.08.08 - klo:16:02
    Admineilla on aina oikeus muuttaa käyttöoikeuksia, vaikka he olisivat ottaneet sen pois. Laitat vain oikeudet itsellesi takaisin, mehehe:

1. Valitse kansio
    2. Oikea hiirennappi -> Ominaisuudet
    3. Valitse Suojaus
    4. Etsi admin/oma tunnuksesi mikäli se on admin, klikkaa sitä ja paina "Muokkaa..."
    5. Pistä "Täydet oikeudet" kohtaan rasti.

Pitäisi toimia... Ellei tämä sitten tullut liian myöhään. :D
    全力で!
    Kirjattu
  • 09.08.08 - klo:16:43

Maveric Poissa

• Mecha
      • JuuTuuppi
    Itse asiassa kokeilin tuota, mutta kuten jo sanoin, ei KENELLÄKÄÄN ole kansioon oikeuksia. Tai siis ollut. Sain ongelman ratkaistua seuraavasti:
    Avasin oman tietokoneen, klikkasin asemaa D: oikealla hiirennapilla ja ominaisuudet, ja sieltä sitten pistin itseni omistajaksi (otin siis koko aseman haltuuni :P). Nyt kun ajattelee, ongelman olisi varmaan voinut ratkaista sillä, etten olisi ottanut asemaa haltuun, vaan sen kansion, jonka sisällä ongelmallinen kansio oli.
    Kiitos kumminkin.
    Kirjattu
  • 09.08.08 - klo:17:34
    Vaikka kenelläkään ei olisi kansioon oikeuksia, admin voi laittaa itselleen oikeudet, vaikka joku muu olisi ne pois ottanut adminilta. Joko sinulla ei ollut täysiä oikeuksia Windowsiin, tai teit aiemmin jotain väärin.

Kävimme nämä asiat viime vuonna melko tarkasti läpi, ja tiedän kyllä mitä puhun. Hyvä kuitenkin, että sait sen toimimaan noinkin. Q_Q
    全力で!
    Kirjattu
  • 10.08.08 - klo:16:35

Donkey Poissa

• Pihlajakadun talonmies
    • En myönnä enkä kiellä, pikemminkin päinvastoin.
    Elikkäs semmonen "ongelma" olisi, että:
     Tuli kauhee himo pelata Simpuistoa koneella, eikä sitä meinaa kaupoista löytyä, elikkäs, jos joku viitsii, niin voisi kertoa mistä kyeseisen pelin voi ladata. Latausohjelmia ei lasketa, en jaksa ladata semmoista yhden pelin takia. Tattis jo etukäteen.
    Letkuliitin 'em down! Blast those enemies away. Blast nämä viholliset pois.
    Kirjattu
  • 10.08.08 - klo:16:40
    Waretusta ei tueta.

Mutta, jos et jaksa etsiä latausohjelmaa, et jaksa pelata sitten koko peliäkään. Eipä noita paljoa muulla keinoin kuin P2P:llä nykyään kannata jaella, ja kukaan ei ole niin tyhmä, että jakaisi tuollaisia pelejä yleisesti.

µTorrent ja sitten etsit torrentin jostain Googlella, jos oikeasti et kehtaa maksaa muutamaa kymmentä euroa siitä. PC-pelit ovat sentään vielä halpoja. <_<
    全力で!
    Kirjattu
  • 10.08.08 - klo:17:53

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    Coldi:
    eikä sitä meinaa kaupoista löytyä

Tässä esim. syy sille, että olen kolme ekaa Monkey Islandia warettanut. MI4:sen ostin mielelläni, kun sen vain löysin. Hinta (alle 7 euroa) ei todellakaan ollut liian suuri sijoitus.

//Ja niin, Monkey Islandeja en enää useampaan vuoteen ole edes etsinyt, enkä ikinä niitä netistä katsellut.
    « Viimeksi muokattu: 10.08.08 - klo:19:28 kirjoittanut Tubelinus »
    Kirjattu
  • 10.08.08 - klo:18:48
    Mitä, minulla taitaakin olla lukihäiriö. >_>

Totta, eipä tuota oikein ole missään...
    全力で!
    Kirjattu
  • 01.10.08 - klo:22:55

Laasospappa Poissa

• Mestari+Mestaaja=Mestariaaja
    • Jajj
    ... muutamaa kymmentä euroa...
    Puhut hulluja, poikaseni.
    -Niko-
    Kirjattu
  • 09.10.08 - klo:18:24
    Kuinka kauan System Recoveryssä menee aikaa?
    Kirjattu
  • 15.10.08 - klo:20:10
    Mistä saisi tilattua Conker: Live & Reloadedin (XBOX) kohtuuhinnalla? PAL-versio, ja ihan uutena. Yhden suomalaisen nettikaupan löysin, joka pyytää siitä 60 €:a. Ei kiitos! Saa olla ulkomaalainenkin kauppa, kävin ebayt/amazonit/play.comit yms. läpi, mutta en löytänyt kohtuuhintaista&uutta. Käytetty ei siksi kelpaa, koska levyssä ei saisi olla naarmun naarmua (edes pintanaarmuja). Huuto.netistäkään ei tärpännyt...

En uskalla laittaa hammastahnalla korjattua levyäni boxiin.

E: Nesretroon ilmoitus, ja saan 20 €:lla avaamattoman Conkerin 10min päästä ketjun avauksen jälkeen. Q_Q gg
    « Viimeksi muokattu: 24.10.08 - klo:21:45 kirjoittanut ColdSkull »
    全力で!
    Kirjattu
  • 25.10.08 - klo:17:46
    Nesretro FTW.
    Kirjattu
  • 15.11.08 - klo:20:49

Rottiss Poissa

• Sulava herrasmies
    • "A wild Rottiss appears!"
      • YouTube profiilini
    Toi Mibbit on ihan kikkelistä. En pääse juuri koskaan irkkaamaan. Aina kun en pääse, niin se sanoo jotain: "Your host is trying to (re)connect too fast."
    Miksi se niin sanoo, ku en oo sille mittään tehny?

:(
    * Kullanmurut *

Kirjattu
  • 15.11.08 - klo:20:56

Jeftano Poissa

• Jeftano
      • YO TUBE!
    .                                                                                                   .

.                                                                                                   .
    Kirjattu
  • 15.11.08 - klo:20:58

Rottiss Poissa

• Sulava herrasmies
    • "A wild Rottiss appears!"
      • YouTube profiilini
    Aika velmu toi Jeesus kyl...

E: Noniin, nyt pääsin irkkaamaan. In your face, Jösses!
    « Viimeksi muokattu: 15.11.08 - klo:21:01 kirjoittanut ~Ràtmáñ~ »
    * Kullanmurut *

Kirjattu
  • 15.11.08 - klo:22:05
    Toi Mibbit on ihan kikkelistä. En pääse juuri koskaan irkkaamaan. Aina kun en pääse, niin se sanoo jotain: "Your host is trying to (re)connect too fast."
    Miksi se niin sanoo, ku en oo sille mittään tehny?

:(
    Itsekkin kärsin melkoisen pitkään tuon umpisurkean mibbitin kanssa ja olin koko ajan harmistunut kun se ei toiminut. Lataa ihmeessä vaikka mirc, johon itse ainakin olen tyytyväinen.
    Makkaralla on kaksi päätä. Siinä se on onnellisemmassa asemmassa kuin me muut.
    Kirjattu
  • 16.11.08 - klo:01:06

Akasori Poissa

• rollin'
    XChat on hassu.

Kusipurkki
    Kirjattu
  • 16.11.08 - klo:20:24

Tingle Poissa

• Paavo
      • Academic Nintendo Club RY
    Tekisi mieli pelata FF7 läpitte joskus hamassa tulevaisuudessa, muttei ole kuin kaksi ekaa levyä.

Se on ihan kikkelistä.
    <Tapza> tinglest on kyl vähän hankala ottaa selvää
    <Tapza> se on tollanen saatananmoinen kusipää ja paras tuntemani ihminen, tosi mukava ja aivan perseestä
    <Kraidi> tarvitset vieroitusta epätodellisuudesta
    <JJJANI> vittu ku paavolle ei voi ees vittuilla ilman et menee ite ihan sekasin
    <henuck> olis kyl melkonen auschwitz olla jumissa jossain ovessa/sen takana ja kuunnella ffxiii ja paavon paskalaatikkojuttuja
    <Turjake> VITTU TINGLE NYT TURPA KIINNI
    Kirjattu
  • 17.11.08 - klo:07:59

Riby Poissa

• Anon9746
      • Resetti.net
    Tekisi mieli pelata FF7 läpitte joskus hamassa tulevaisuudessa, muttei ole kuin kaksi ekaa levyä.

Se on ihan kikkelistä.
    Ja ongelma, jossa voimme auttaa on mikä?
    <div class="signature">', $message['member']['signature'], '</div>';
    Kirjattu
  • 21.11.08 - klo:19:33

Tingle Poissa

• Paavo
      • Academic Nintendo Club RY
    Siis hankinko kokonaan uuden pelin, poltan sen puuttuvan levun, menen pimeään koppiin viiltelemään itseäni suolakurkuilla vai mitä?
    <Tapza> tinglest on kyl vähän hankala ottaa selvää
    <Tapza> se on tollanen saatananmoinen kusipää ja paras tuntemani ihminen, tosi mukava ja aivan perseestä
    <Kraidi> tarvitset vieroitusta epätodellisuudesta
    <JJJANI> vittu ku paavolle ei voi ees vittuilla ilman et menee ite ihan sekasin
    <henuck> olis kyl melkonen auschwitz olla jumissa jossain ovessa/sen takana ja kuunnella ffxiii ja paavon paskalaatikkojuttuja
    <Turjake> VITTU TINGLE NYT TURPA KIINNI
    Kirjattu
  • 21.11.08 - klo:20:14
    Vedin juuri Ad-Awarella skannin läpi ja yksi kriittinen objekti löytyi: Windows. Wtf? :D:D

Huooh, voisiko tämä olla viirus salanimellä? Nimittäin kone ei rakasta minua enää, olen hyvin hyvin surullinen ja kaikesta ylimääräisestä paskasta pitäisi päästä kiiresti eroon. Epäilen kuitenkin, ettei Windowsin poistaminen auta asiaa!? Viiruksen poistaminen taas voisi auttaa!? Apu olisi olisi tarpeen, ennen kuin suoritan arpomisen. -__-

e: Kukaan ei osaa auttaa. ;(
    « Viimeksi muokattu: 28.11.08 - klo:12:03 kirjoittanut Orhyanos »
    Kirjattu
  • 08.12.08 - klo:22:18
    Katso, missä "virus" sijaitsee.
    Kirjattu
  • 10.12.08 - klo:16:56
    Duppel-post

Miten saan otettua CD/DVD-levystä levykuvan?

v thx
    « Viimeksi muokattu: 10.12.08 - klo:20:32 kirjoittanut Mikebox »
    Kirjattu
  • 10.12.08 - klo:18:30
    Ainakin omalla poltto-ohjelmallani "ImgBurn", freewarea, saa.
    Kirjattu
  • 10.02.09 - klo:15:18

fazerin sininen

Toimiiko Jenkkilandiasta ostetut DVD tietokoneella?
    Kirjattu
  • 10.02.09 - klo:15:45

Temathael Poissa

• Mighty Pirate
    Toimivat.
    Windowsissa on kuitenkin usein tapana olla sellainen spede systeemi, ettei eri alueilta ostettujen dvd-levyjen välillä voi vaihtaa kuin tietyn määrän kertoja (tyyliin "voit vaihtaa toistoaluetta 5 kertaa").

Esim. jos katsot jenkkilevyn, sitten eurolevyn ja toistat pari kertaa, niin voi käydä että tietokone lukkiutuu toiseen noista alueista etkä voi enää katsoa muiden alueiden levyjä : <

Tämän voi kiertää lataamalta netistä vaikkapa tämän ilmaisen softan joka mahdollistaa kaikkien regioneiden levyjen katselemisen loputtomasti.
    Olen
    Kirjattu
  • 24.02.09 - klo:16:27

Kurathesis

Ongelma: Kukaan ei jaksa päivittää aloitusviestiä sen kerran pudottua ongelmien tahdista.

Ei päivitys kai ole tarpeellista, mutta se oli söpöä niin kauan kuin sitä kesti.
    Kirjattu
  • 24.02.09 - klo:20:48

eebrozgi Poissa

• spoiler: eero
    Eräs ääniefekti ois hakusessa. En meinaa löytää sitä millään, mutta monissa peleissä tämä ainakin esiintyy. Tässä videossa sen voi kuulla kohdissa 1:36, 3:30, 5:35 ja 7:41.
    Kalastelua...
    KEEP YOUR COOL!
    Kirjattu
  • 30.03.09 - klo:18:24
    ARGH. Seuraava ongelma on vaivannut minua jo kuukausia. Minulla on kaksi tiliä luotuna Windows Vista koneelleni. Toinen on "Valvoja 1.0", järjestelmänvalvoja ja toinen on "Yleinen", se tili, jota käytän normaalikäytössä. Aluksi homma luisti ihan hyvin. Aina tarvittaessa näpyttelin salasanan, niin pääsin asentamaan tiedoston. Nooh sitten yritin mennä Järjestelmävalvoja tilille ja kone alkoi lataamaan jotain "Työpöytää valmistellaan" -tekstiä ja kun viimein tilille pääsen, säikähdän lopputuloksesta:

Ongelma

Toinen kummalinen asia. C: kovalevyn Käyttäjät -kansiossa minulta löytyy KOLME käyttäjää + julkinen. Vaikka minulla on olemassa vain kaksi käyttäjää (Yleinen ja Valvoja 1.0). Ja muutenkin kansioiden nimet ovat täysin väärät.

Japle
    Valvoja
    Valvoja 1.0

Löysin netistä joskus joulun alla vastaavaa ongelmaa sekä "ratkaisua". Rekisteriin menin koskemaan ja poistelin ne käyttäjät, jotka halusinkin poissa sieltä, mutta kaikki ei menneet aivan nappiin ja jouduin palauttelemaan koneen. Joka sekään ei jostain syystä onnistunut 100% ja kaikki s-postit, osa kuvista yms. katosivat... damn. Sen jälkeen en ole rekisteriin uskaltanu koskea.

Kolmas asia samaiseen viitaten. Koitan asentaa jotain C: levylle, niin edes järjestelmänvalvojana minulla ei kuulemma ole oikeuksia? Voiko olla viruksen aikaansaannoksia.

Xbox 360 | PS3 | DSLite | PC | Sony Bravia 40" FullHD KDL-40W4000
    Kirjattu
  • 30.03.09 - klo:19:04
    Miksi ihmeessä kaksi käyttäjätiliä? Pelkkää harmia noista.
    Kirjattu
  • 30.03.09 - klo:21:59

Riby Poissa

• Anon9746
      • Resetti.net
    Tietoturvasyistä. Vistalla pitää säätää, kun se homma on kustu.
    Kirjattu
  • 01.04.09 - klo:16:58

fazerin sininen

Nyt, kun käväisi suomen gamespotin nettisivuilla, huomasin sen olevan eräs surkeimmista pelikaupan nettisivuista. Eli ongelma(t) ovat: Siis siellä on tarjous, jonka avulla saa 3 käytettyä peliä 2 hinnalla? ja sinne saa myytyä käytettyjä pelejä? Kuinkakohan paljon he antavat erinomaisessa kunnossa olevasta PS3 pelistä?
    Kirjattu
  • 01.04.09 - klo:17:23

Kasuli Poissa

• Piparisensei
      • Porkkanakaupunki
    Joo, PS3-peli on vähän laaja käsite. Vaihtoarvot pelikohtaisia, kunnolla ei väliä (jos levy on yhtenä kappaleena).
    VAIHTELEEPA SITTENKIN >: (
    Kirjattu
  • 01.04.09 - klo:17:26

fazerin sininen

.....Ja vaihtoarvo liikkuu Xe-Xe? Että jos 5e kappale, vien mielusti jonnekkin muualle ja menen gamestoppiin ostamaan käytetyt pelit.
    Kirjattu
  • 01.04.09 - klo:18:56

Riby Poissa

• Anon9746
      • Resetti.net
    Peliparkissa ei pelin kunnolla ole mitään väliä. Ne vain katsovat viivakoodista ko.-pelille annetun ostohinnan. Itse suosittelisin myymään jossain muualla sen, koska erittäin hyväkuntoisia pelejä myytäessä tulee aina häviötä, jos myy ne Gamestoppiin.
    Kirjattu