Rekisteröidy,

niin voit osallistua keskusteluihin
niin foorumilla kuin IRC-kanavallakin.
Rekisteröidy nyt!

Kirjaudu!

Pysy aina kirjautuneena sisälle

Miitit

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

• Megamiitti Turussa: 27.03.10
  • Pääsiäismiitti Turjakkeen luona: 06.04.12
  • Syys-Turku-miitti: 05.10.12 - 07.10.12
  • Välilihapäivämiitti 2012 @ Hervanta: 28.12.12 - 30.12.12
  • Turku-miitti pitkästä aikaa kalenteriin merkattuna: 07.11.14 - 09.11.14
  • Turkumiitin pojan veljen paluu: Tapzan syntymisjuhla: 03.07.15 - 05.07.15
  • Video peli alkoholi juoma miitti Anders Helveten tykönä Tampe reella: 04.09.15 - 06.09.15
  • Akateemista Nintendoa ja muuta hauskaa @ Turku: 06.11.15 - 08.11.15
  • Resetin 10-vuotisbailut @ Turku: 08.12.17 - 10.12.17
  • Miitti Turussa: 01.08.18 - 03.08.18
1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 43   Siirry alas
25.01.16 - klo:10:28

Turjake Poissa

• Törö
  • Hail to the King, baby!
    • Törön vuodatus, teh blogi
Eeppistä.
<+Cyna> Turjake on resetin paras tyyppi, aattelin mainita
<Tinglemies> välillä en itsekään erota pelaanko personaa vai nussinko törön kaa
<+mm. Detonat, coconuut, Linkkiro> Törö adminiks

ANIME ON PASKAA USKOKAA JO SKYWARD SWORD MYÖS JA DC
Kirjattu
  • ::
  • 29.01.16 - klo:10:26

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    Pelataan Cubee ja nessii eikä huolta, ei stressii, juodaan kaljaa ja viinaa, eikä huolet ne piinaa.

Puolen tunnin päästä lähtee Onnibus kohti Helsinkiä, matkustajinaan Tingletonttu, minä ynnä muut ihmiset.

EDIT: Ketä kaikkii meitä on siis tulossa?

EDIT: Maalaispoika (yrittää) matkustaa suureen kaupunkiin...

« Viimeksi muokattu: 29.01.16 - klo:11:26 kirjoittanut Tube »
    Kirjattu
  • 29.01.16 - klo:11:26

Tingle Poissa

• Paavo
      • Academic Nintendo Club RY
    Ebin tuun seuraavalla.
    <Tapza> tinglest on kyl vähän hankala ottaa selvää
    <Tapza> se on tollanen saatananmoinen kusipää ja paras tuntemani ihminen, tosi mukava ja aivan perseestä
    <Kraidi> tarvitset vieroitusta epätodellisuudesta
    <JJJANI> vittu ku paavolle ei voi ees vittuilla ilman et menee ite ihan sekasin
    <henuck> olis kyl melkonen auschwitz olla jumissa jossain ovessa/sen takana ja kuunnella ffxiii ja paavon paskalaatikkojuttuja
    <Turjake> VITTU TINGLE NYT TURPA KIINNI
    Kirjattu
  • 29.01.16 - klo:16:23

Tapza Poissa

• Katkeroitunut nörtti
    Heräsin just. Pitääpä kattoo juna-aikataulut.
    Lasken pääomaa.
    Kirjattu
  • 29.01.16 - klo:17:00

Turjake Poissa

• Törö
    Onko sullakin ebola tai krapula?

Kirjattu
  • 29.01.16 - klo:17:05

Tapza Poissa

• Katkeroitunut nörtti
    Eilen oli aika lievä krapula, joka kuitenkin kusaisi unirytmini.
    Lasken pääomaa.
    Kirjattu
  • 29.01.16 - klo:21:01

Riby Poissa

• Anon9746
      • Resetti.net
    Otanko mukaan Wii U:n ja Smashin? :) Muitakin pelejä voin toki ottaa.
    Monelta paikalle kannattaa ilmestyä?
    <div class="signature">', $message['member']['signature'], '</div>';
    Kirjattu
  • 30.01.16 - klo:07:17

Turjake Poissa

• Törö
    Sori, tulee vähän myöhässä tää vastaus. Olen himassa atm mutta en ainakaan muista nähneeni WiiU:ta miittipaikalla eli jos jaksat tuoda niin voisi olla kova veto. Sankarit heräilevät perinteisesti tuossa puolen päivän nurkilla eli joskus 12 jälkeen sopivaa varmaan ilmoitella saapumisestaan.

Kirjattu
  • 31.01.16 - klo:23:17

Tingle Poissa

• Paavo
    Erinomainen miitti, kiitokset Henukille isännöinnistä. Hienoa päästä tapaamaan Riby, Kraidi ja mosse, joita muuten pääsee näkemään aivan liian harvoin.
    <Tapza> se on tollanen saatananmoinen kusipää ja paras tuntemani ihminen, tosi mukava ja aivan perseestä
    <henuck> olis kyl melkonen auschwitz olla jumissa jossain ovessa/sen takana ja kuunnella ffxiii ja paavon paskalaatikkojuttuja
    Kirjattu
  • 31.01.16 - klo:23:29

Tapza Poissa

• Katkeroitunut nörtti
    Oli kyllä mukava miitti eli kiitokset vaan kaikille osallisille. Kiva oli varsinkin nähdä juuri näitä vähemmän tuttuja naamoja. Helsingissä miittailisin mielelläni toistamiseenkin, eli ilmoitelkaa vaan kun jotain isompaa on taas suunnitteilla.
    Lasken pääomaa.
    Kirjattu
  • 01.02.16 - klo:00:25

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    Joo kyllä, jos nuo pääkaupunkiseudulla järjestetyt miitit imevät kerran sakkia, niin kyllä sinne tulee uudelleenkin mieluusti :) Oli kivaa miittiä. :)
    Kirjattu
  • 01.02.16 - klo:13:59
    Joo elikkäs kämppä jäi yllättävän inhimilliseen kondikseen. Ihan kiva miittenings.

Riby sun sensorbaris on noudettavissa 26.2 asti samoilta hoodeilta tai voin ottaa messiin duunipaikalle Kalliioportaankadulle jos on helpompi rundi.
    -
    Kirjattu
  • 20.03.16 - klo:14:10

Tingle Poissa

• Paavo
    Oisko pääsiäisenä miitintynkää pk-seudulla? Kiinnostaisi sunnuntaina korttipeliturnaus Pasilassa.
    Kirjattu
  • 30.03.16 - klo:04:18

Tapza Poissa

• Katkeroitunut nörtti
    Tullaan Turkuun kaverin kaa täs kohta. MIITTI :D.
    Lasken pääomaa.
    Kirjattu
  • 30.03.16 - klo:04:53

Tapza Poissa

• Katkeroitunut nörtti
    Olen pahoillani Paavo se oli kaverini Timo...
    Lasken pääomaa.
    Kirjattu
  • 30.03.16 - klo:05:16

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    Kirjattu
  • 30.03.16 - klo:14:04

Tingle Poissa

• Paavo
    Mitä helvettiä?
    Kirjattu
  • 23.04.16 - klo:17:11

Tapza Poissa

• Katkeroitunut nörtti
    Koska miitti? Olen työllistetty vasta heinäkuusta eteenpäin ja koulu loppuu ihan just, joten pari seuraavaa kuukautta olen melko vapaa osallistumaan.
    Lasken pääomaa.
    Kirjattu
  • 24.04.16 - klo:07:14

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    Joo no vois olla aika jees jossain välissä miitata vaikka Turussakin, juteltiin meinaan Paavon kanssa juuri, että pitäisiköhän järkätä taas miitti. Koetan kysellä jos pystyn varaamaan sen kerhohuoneen koko viikonlopuksi johonkin väliin kesäkuussa. Heitelkää muutkin toki ideoita siitä, että missä ja milloin miitattaisiin, jos en vaikka saa tuota tai Turku osoittautuu paskaksi vaihtoehdoksi.
    Kirjattu
  • 24.04.16 - klo:10:52

Temathael Poissa

• Mighty Pirate
    Minä oisin varmaan kesäkuun alkupuolella lentämässä taas Turusta Puolaan, joten jos napsahtaa sopivasti kohdalle niin liityn mukaan.
    Olen
    Kirjattu
  • 24.04.16 - klo:17:55

Temathael Poissa

• Mighty Pirate
    Mullekin varmaan sopis arkiviikko ennen 11. päivää parhaiten tai jotenki
    Olen
    Kirjattu
  • 26.04.16 - klo:03:13

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    Miltä kuulostaisi pidennetyn vikonlopun miitti 9.-12.6.? Tai kenties jopa 8.-12.6.? Kerhisvastaava lomailee kesällä, eli tuo koko höskä on tasan niiden käytettävissä, joilla on avain oveen.
    Kirjattu
  • 02.05.16 - klo:11:44
    Shiet mang, oon taas ollu tällases resti-horrokses. Tällä kertaa jos miittaillaan tääl Turkkuses, varmistan sen, että pääsen paikalle. Jos päivät saadaan sovittua, niin teen tarvittavat vaatimukset työvuorolistoihin.

You know you've lost when...

My name is Legion, for we are many.
    Kirjattu
  • 02.05.16 - klo:15:43

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    Vissiin irkissä joku Zoink huuteli, että joo, mutta olisi kiva, että muutkin vielä kertoisivat, miltä noi päivämäärät kuulostavat, että voidaan vetää päivämäärä lukkoon. Itelle seuraava sopiva vkl olisi 1.-3. päivä. Eritoten olisi kiva kuulla porukan mielipidettä siitä, onko kolme- tai nelipäiväinenöinen miitti liian pitkä.
    « Viimeksi muokattu: 02.05.16 - klo:19:32 kirjoittanut Tube »
    Kirjattu
  • 02.05.16 - klo:16:12
    Kannattaa varmaan puhua öistä. Ensimmäinen "päivä" kun on yleensä oikeasti vaan ilta kun porukkaa tulee tipoittain ja viimeinen päivä menee vastaavasti poistumiseen. Monelle se yöpyminen taitaa olla ratkaiseva tekijä, kun

Allekirjoittaneelle sopii näillä näkymin kesäkuussa oikeastaan mikä vain viikonloppu ja todennäköisesti siitä saa vielä pitkänkin viikonlopun säädettyä.
    Tosin pitänee huomauttaa, että tällaisena vanhana äijänä, joka ei myöskään elämäntapajuopottelua harrasta, suhtaudun koko miitin mittaisiin ryyppyputkiinkin nykyään hiukan varauksella, etenkin jos sellaista pidempää järkkäillään.
    Kirjattu
  • 02.05.16 - klo:18:15

Tapza Poissa

• Katkeroitunut nörtti
    Mulle käy näillä näkymin melkein kaikki viikonloput tästä päivämäärästä alkaen aina kesäkuun loppuun asti. Yksi kysymysmerkki on 20.-22.5, jolloin on ehkä pirskeet kaverin luona. Myös 17.-19.6 taitaa olla pois laskuista, koska lauantaina 18. päivä on sukulaisen synttärit.
    Lasken pääomaa.
    Kirjattu
  • 03.05.16 - klo:12:30
    Vaikkakin alkoholi on ollut suhteellisen oleellinen osa (ainakin minun osallistumis-kokemuksella) miittejä, ei myöskään tällainen kehäraakki ehkä jaksa kuin sen yhden illan kaljottelut. Silti miitti-kasuaalisia video_pelejä olisi ihan kiva pelailla muutoinkin kuin autistisena yksin kotona niitä maksimaali-tryhardauspaskeita tieto_koneella.
    Ei sillä, ettenkö nappaisi pari keskiketterää muidenkin päivien aikana tai vastaavaa, mutta jumalattomia änkyröitä tuskin vedän.

//E: Ai niin, varmaan kannattaisi jotain älistä majoittamisestakin. Tosiaan viimeksi kun osallistuin Turku-miittiin, asuin vielä keskustassa yksin. Nyt asun lähes toisella puolella koko kaupunkia, joten tänne kulkeminen saattaisi olla lievästi kipu hanurissa, niinkuin jotkun sanovat. Myöskään en asiasta yksin päättäisi, joten passaan majoittamisen tällä kertaa.
    « Viimeksi muokattu: 03.05.16 - klo:12:35 kirjoittanut apathy »

You know you've lost when...

My name is Legion, for we are many.
    Kirjattu
  • 03.05.16 - klo:23:13

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    OK miitti 8.-12.6. eli keskiviikosta sunnuntaihin. Voi juku. Kalja on jees, mutta mun mielestä kivempi juoda kuusi kaljaa joka ilta Mario Partyn seurana kuin vetää kolme koppaa kaljaa ekana iltana ja viettää krapulaa loppumiitti.

Majoitus onnistuu kyllä, kunhan otatte jonkun patjan tapaisen + makuupussin/muun peitteen mukaan. Omaan ilmapatjaani tuli reikä (Temathael voi kertoa tästä lisää), joten minulta ikävä kyllä puuttuu vieraspatja. Koetan muistaa varata saunavuoroja tuolle viikonlopulle, kunhan päivämäärä tulee vähän likemmäksi, ja jos Paavo tekisi saman, niin se olisi kiva :) Ettei siis tartte haistella hikisiä nörttejä koko aikaa.
    Kirjattu
  • 03.05.16 - klo:23:42

Temathael Poissa

• Mighty Pirate
    Näillä näkymin kerkeisin 8. päivä paikalle! Ja oivoi, se ilmapatja oli kyllä surullinen tapaus  ._.
    Olen
    Kirjattu
  • 12.05.16 - klo:23:09

Tingle Poissa

• Paavo
    Miitti täällä Nipan ja sen tytyn kaa kaikki messiin viina virtaa ja pelit paukkuu11121!!!!! party likes it 1989 again
    Kirjattu
  • 24.05.16 - klo:15:12

Tingle Poissa

• Paavo
    Juu niin mit mitä miitti joo. Olen kyllä sitä mieltä että neljässä päivässä on melkeinpä kaksi liikaa. Lauantaina karkaan päivällä sedän synttärikakkua ahmimaan mutta palaan sitten illalla lastem pelien pariin.
    Kirjattu
  • 27.05.16 - klo:22:57

joulun veli Poissa

• Itseoppinu Navy Seali
    Voisin ehkä tulla pärskimään jos ette hakkaa mua
    Kirjattu
  • 28.05.16 - klo:00:36

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    Kirjattu
  • 31.05.16 - klo:13:02

Temathael Poissa

• Mighty Pirate
    Lippu hankittu tohon 8. päiväksi. Toivottavasti Turussa on ihmisiä!
    9. päivä heti aamusta katoan, mutta kahdeksantena kerkeää rällätä hyvin.
    Olen
    Kirjattu
  • 31.05.16 - klo:13:07

Tapza Poissa

• Katkeroitunut nörtti
    Kaipa sitä voisi jo 8. päivä vääntäytyä paikalle.
    Lasken pääomaa.
    Kirjattu
  • 02.06.16 - klo:00:37

Tapza Poissa

• Katkeroitunut nörtti
    Koska olis hyvä aika saapua paikalle tollon keskiviikkona? Kattelen tässä lippuja jo, että pääsisin halvalla.
    Lasken pääomaa.
    Kirjattu
  • 02.06.16 - klo:09:25

Temathael Poissa

• Mighty Pirate
    Mulla taitaa olla jo klo 15 Turussa Onnibussi
    Olen
    Kirjattu
  • 02.06.16 - klo:14:14

Tapza Poissa

• Katkeroitunut nörtti
    Hyvä, otinpa minäkin lipun tuommoseen 14:55 perille saapuvaan.
    Lasken pääomaa.
    Kirjattu
  • 02.06.16 - klo:16:18

Tingle Poissa

• Paavo
    Millä menopelillä tulet?
    Kirjattu
  • 02.06.16 - klo:17:43

Tapza Poissa

• Katkeroitunut nörtti
    Onnibus.
    Lasken pääomaa.
    Kirjattu
  • 02.06.16 - klo:20:35

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    Mulla on menoa kahteen asti, mutta olen Yo-kylässä varmaan jo 14:10, eli sen jälkeen olen valmis rellestämään.
    Kirjattu
  • 02.06.16 - klo:21:24
    Olen yo-kylässä keskiviikkona 16.45. :--3
    Viesti saattaa sisältää paloja sarkasmia tai pähkinää.
    Kirjattu
  • 02.06.16 - klo:21:44

Tingle Poissa

• Paavo
    Hmm. Saataisiinkohan ihmiset pakotettua pelaamaan Tuomaksen Innistrad-cubea keskiviikkona?

Tämän viestin jälkeen kaikki saapuvat vasta torstaina ;)
    Kirjattu
  • 02.06.16 - klo:21:53

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    No ei kyl jaksa pakottaa, mutta jos intoa on, niin oishan se kivaa. :)
    Kirjattu
  • 12.06.16 - klo:17:05

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    Kirjattu
  • 23.06.16 - klo:14:34
    Miitti tarvis varmaan addiktina järkätä reissun jälkeen, elokuun viikonlopuista toiveita?
    -
    Kirjattu
  • 29.06.16 - klo:23:49

Tingle Poissa

• Paavo
    Miten ois Yyterimiittiä Porissa heinä-elokuussa? Varataan mökki, hintaa tulisi joku 20e/naama.

http://yytericamping.sportum.info/stable/Tuotteet?teema_id=1386
    http://www.yyteribeach.fi/varaus/
    Kirjattu
  • 30.06.16 - klo:06:41

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    Kaksi päivää niin päästäisiinkö noin halvalla? Ainakin noi kuusi naamaa vetävät ovat jo vähän kalliimpia moni. *_* Ihan hauska idea, mutta jotenkin on sellainen kutina, että jonkun resettiläisen luona järkätty videopelimiitti olisi hauskempi. Toisaalta jos saatte vaikka neljäkin naamaa kasaan, niin mikäs siinä :)
    Kirjattu
  • 30.06.16 - klo:11:31

Tapza Poissa

• Katkeroitunut nörtti
    Hauska idea joo. Olen kuitenkin heinä- ja elokuun Kotkassa, enkä välttämättä jaksa sieltä vääntäytyä länsirannikolle.

Himskatti kun pitää ajautua näihin syrjäkyliin töihin, olis meinaan ihan ok miittikämppäkin tällä kertaa.
    Lasken pääomaa.
    Kirjattu
  • 30.06.16 - klo:21:23

Tapza Poissa

• Katkeroitunut nörtti
    Miitti tarvis varmaan addiktina järkätä reissun jälkeen, elokuun viikonlopuista toiveita?

Hups piti joskus vastata tähän mutta unohdin. En tiedä omia työvuorojani vielä, mutta juu kiinnostais joo. Tietty jos järkätään 14.8 jälkeen niin sitten en enää töissä edes ole.
    Lasken pääomaa.
    Kirjattu
  • 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 43   Siirry ylös