Rekisteröidy,

niin voit osallistua keskusteluihin
niin foorumilla kuin IRC-kanavallakin.
Rekisteröidy nyt!

Kirjaudu!

Pysy aina kirjautuneena sisälle

Mario Kart Wii -matsia?

27.09.08 - klo:01:37

Kurathesis

Kaikkien pitää liittyä kun huone on auki.
Kirjattu
  • ::
  • 27.09.08 - klo:09:01
    Kirjattu
  • 27.09.08 - klo:10:32

Spike Poissa

• by Spike
    Ihan mukavat pelithän nuo oli. Ensimmäistä sijaa ei vain Linkkirolta saanut ryöstettyä. : (

Ilmeisesti Koivari ei sitten tiennyt, että pelien aikana peliin ei voi liittyä...

Tiesin, mutta oletin että kaveri voi siirtyä odottamaan ja liittyä automaattisesti seuraavaan Grand Prix -kilpailuun. Muistaakseni näin se meneekin.

Meni kyllä pelit ihan kakasti. Syytän tuuria suurimmaksi osaksi, mutta pari juttua meni kyllä omaankin piikkiin.

Joo, tosiaan. Grandprixin aikana ei voi liittyä. Piti aina odottaa sen loppumista, jolloin en kuitenkaan päässyt peliin...
    Kirjattu
  • 27.09.08 - klo:15:38
    Noniin pitkästä aikaa tännekkin tulin vierailemaan. Kuten toisella foorumilla totesin, hyvät pelit olivat. Pelasin eilen ensimmäistä kertaa 3 kuukauteen ja pari kisaa meni ihan hyvin. Mutta esim Maple Treeway meni ihan persiillee. Tänää uudestaan?
    Kirjattu
  • 27.09.08 - klo:15:40

Spike Poissa

• by Spike
    Tänään kelpaisi, jos vain odotetaan, että pääsisi joinaamaan mukaan.
    Olisiko aikaisemmin yhdeksän kymmenen aikaan hyvä? Pääsisi enemmän porukkaakin ehkä ja töitä harvoilla lauantaisin on...
    Kirjattu
  • 27.09.08 - klo:16:09
    Ihan sama milloin, jos minulta kysytään, pääsen koska vain
    Kirjattu
  • 27.09.08 - klo:18:38

Spike Poissa

• by Spike
    Eli onko joku tekemässä huonetta vaikka puoli kymmenen aikoihin? Voin itsekkin tehdä, jos porukkaa olisi tulossa.

Edit: Gurggu NoFfista lupautui tulla kaverin kanssa, joten joku olisi tulossa.
    « Viimeksi muokattu: 27.09.08 - klo:18:41 kirjoittanut Spike »
    Kirjattu
  • 27.09.08 - klo:22:57
    Pääsen mukaan. Voin kysyä kaverinikin mukaan jos tarvii lisäpelaajia, muutoin pelaan mielummin yksin.
    Kirjattu
  • 27.09.08 - klo:23:38

Spike Poissa

• by Spike
    En taida jaksaa tällä kertaa, kukaties ehtisinkökään. Ensi kertaan sitten.

Hyvät pelit tänään.
    Kirjattu
  • 23.10.08 - klo:21:21
    Okei. Muutkin mukaan.
    全力で!
    Kirjattu
  • 23.10.08 - klo:21:31
    Joo voihan sitä tulla jos tulee porukkaa.
    elämä on paskaa
    Kirjattu
  • 23.10.08 - klo:22:27
    Mukana ollaan myös.
    Kirjattu
  • 24.10.08 - klo:02:09

jerskale Poissa

• ohmo
      • Xbox Live Gamertag: Jerskaleh
    Tulisin mielelläni mukaan.
    Kirjattu
  • 25.10.08 - klo:13:35
    En pääsekkään pelaamaan, pääsisin kyllä aikaisemmin esim 21-23. Kävisikö se Koivari

Edit. Eli jos pelit alkavat vasta 23 (kuten viimeksi), en pääse mukaan, koska siihen mennessä pitää lopettaa jo.
    « Viimeksi muokattu: 25.10.08 - klo:14:40 kirjoittanut NamiNami »
    Kirjattu
  • 25.10.08 - klo:13:39
    Tänä lauvvvvvantaina klo 23 aikoihin peliä?

En pääsekkään pelaamaan, pääsisin kyllä aikaisemmin esim 21-23. Kävisikö se Koivari

?

Jos Naminamin pitää lopettaa pelaaminen viimeistään yhdeltätoista niin hän haluaisi että pelit ovat yhdeksän ja yhdentoista välillä : ).

Huoh, et tainnut huomata, että pistin viestini ennen NamiNamin edittausta.
    « Viimeksi muokattu: 25.10.08 - klo:20:57 kirjoittanut Linkkiro »
    elämä on paskaa
    Kirjattu
  • 25.10.08 - klo:20:11

jerskale Poissa

• ohmo
    Jos Naminamin pitää lopettaa pelaaminen viimeistään yhdeltätoista niin hän haluaisi että pelit ovat yhdeksän ja yhdentoista välillä : ).
    Kirjattu
  • 25.10.08 - klo:23:05
    Koivari, oletko lisännyt minut? Olen lisännyt itse sinut, ollaan jopa pelailtu ennenkin, mutta minun mukaani olet offlinessa. Disconnectasin ja yhdistin uudelleen neljä kertaa, mutta näyt joka kerta olevan offlinessa, joten vika ei ole tässä päässä.

E: Joo ei jaksa odotella turhaan, kun et luultammin lue tätä kuitenkaan kunnes vasta pelien jälkeen. Pelaillaan sitten toiste, kun toimii. :p
    « Viimeksi muokattu: 25.10.08 - klo:23:07 kirjoittanut ColdSkull »
    全力で!
    Kirjattu
  • 25.10.08 - klo:23:22
    Tulkaas nyt mukaan. Yksi GP vasta pelattu. Ihana tämä MKWii, ei tullut viimeisenä mitää hyvää itemiä, ja sitten kun tuli kultanen sieni niin sain punasesta ja vihreästä ja tulin viimeiseksi, jonka takia Koivari voitti pisteellä. :p
    elämä on paskaa
    Kirjattu
  • 25.10.08 - klo:23:31

jerskale Poissa

• ohmo
    No tuossahan jonkuu 20 minuuttia venailin että mukaan pääsisin, mutta kun en päässyt. Nyt veljeni katsoo telkkaria niin en enään pääse.
    Kirjattu
  • 25.10.08 - klo:23:35
    >_>_>_>_>_> Minulla on tuo paha tapa suuttua helposti pelille... Dueli pisti pari punasta ja olin juuri hyppäämässä rotkon yli niin oho tipuin rotkoon, alkoi vituttaa, sammutin Wiin. Joo anteeksi oikeasti, kun discasin pelistä. >_>

EDIT: Tässä sitten 3:n GP:n tulokset. Otin ensimmäisen ja kolmannen GP:iden tuloksista kuvan kännykän kameralla, joten en erottanut kaikkia pistemääriä, kun laatu ei ollut mikään paras. Toisesta GP:stä en oikein voinut ottaa kuvaa kun discasin kesken pelin.

1. GP:

1. Koivari 41p
    2. Linkkiro 40p
    3. Dueli
    4. Kura
    5. Töherrys

2. GP:

1. joku
    2. joku
    3. joku
    4. joku
    5. Linkkiro (discas)

3. GP:
    1. Linkkiro 44p
    2. Kura 35p
    3. Töherrys
    4. Koivari
    5. Dueli

Oli aika harvinaisen huono tuuri näissä peleissä minulla. Noh, muuten oli ihan hauskaa pelata taas.
    « Viimeksi muokattu: 25.10.08 - klo:23:58 kirjoittanut Linkkiro »
    elämä on paskaa
    Kirjattu
  • 26.10.08 - klo:00:05

Kurathesis

Töherrys (vieraani) tuli Duelin kanssa vissiin jaetulle ekalle sijalle 31 pisteellä tossa tokassa setissä kun Linkkiro ei ollu siellä voittamassa. Itse hävisin sen vielä Koivarillekin täyspaskapinnoilla.

Karma ei toimi Mario Kart Wiissä. Kaikilla muilla oli pelin kärkipyöriä alla, minä köröttelin siellä autolla ja heti kun meinasin vahingossa olla ekana esim. Koopa Capessa niin saan väärän, joku heittää punasen enkä voi torjua, ja sitten sininen kilpi ohjautuu minuun sekunnin sen jälkeen kun Linkkiro ja Dueli on porhaltaneet ohi. Välillä tuli savua korvista, mutta ihan kivat pelit. Ehkä pari pelaajaa enemmän ei olis ollu pahitteeksi.
    Kirjattu
  • 26.10.08 - klo:00:57
    Melko vaihtelevin tuloksin pelasin, mutta se oli odotettavissa, kun en peliä muuten Wiissäni hurruuttele. Yllättävän vähän tuli vittumaisia tilanteita, mutta ei tämä silti enää niin loistokasta ole.

Tosiaan, Mach Bike ja Bowser Bike tuntuvat ainakin olevan "tierin" huipulla ajoneuvoissa. Seuraavaan Mario Kartiin vain normaalit kartit pienillä eroilla hahmojen välillä, niin olisin paljon tyytyväisempi.

Voinen ottaa osaa tulevaisuudessakin.
    Kirjattu
  • 26.10.08 - klo:15:51

jerskale Poissa

• ohmo
    Tänään jos yritettäisiin pelata karttia porukalla, illalla johonkin aikaan?
    Kirjattu
  • 26.10.08 - klo:16:10
    No voin sanoa, että ei kiitos. Juuri pelasin nintendo.fi:n turnauksen, jossa mulla oli ihan helvetin paska tuuri.
    elämä on paskaa
    Kirjattu
  • 27.12.08 - klo:21:04
    Nyt nettiin jos joku haluaa. Mennään Faustin kanssa World Wideen.

//Muita ei näkynyt ja mun pelit meni aivan plörinäksi. Todella paskaa munkkia, kenttiä, joista en pidä ja taidan hieman ruosteessakin olla. -400 pistettä tai jotain taisi tulla illan sessiosta. Saatana.
    « Viimeksi muokattu: 27.12.08 - klo:23:28 kirjoittanut Tubelinus »
    Kirjattu
  • 28.12.08 - klo:16:30

Riby Poissa

• Anon9746
      • Wii-numero: 1435 9560 2543 3701
      • Xbox Live Gamertag: Ribyli
      • PSN ID: Ribbyli
      • Steam ID: Riby
      • Resetti.net
    Ajattelin pelata tätä peliä nyt pitkästä aikaa. Kesällä olen viimeksi pelaillut. :D
    Kerkeääkö muut pelailemaan kanssani?
    * Kullanmurut *

<div class="signature">', $message['member']['signature'], '</div>';
    Kirjattu
  • 29.12.08 - klo:17:58
    Ajattelin pelata tätä peliä nyt pitkästä aikaa. Kesällä olen viimeksi pelaillut. :D
    Kerkeääkö muut pelailemaan kanssani?

Noffis pelillä on suurikin faniyhteisö, mene sinne haeskelemaan peliseuraa.
    Kirjattu