Rekisteröidy,

niin voit osallistua keskusteluihin
niin foorumilla kuin IRC-kanavallakin.
Rekisteröidy nyt!

Kirjaudu!

Pysy aina kirjautuneena sisälle

Mario Kart Wii -matsia?

12.06.08 - klo:22:16

Riby Poissa

• Anon9746
    • Wii-numero: 1435 9560 2543 3701
    • Xbox Live Gamertag: Ribyli
    • PSN ID: Ribbyli
    • Steam ID: Riby
    • Resetti.net
Tulipa taas huomattua, miksi Nintendo on paska, mitä nettipeleihin tulee.
Oikeasti, tänä iltana takkusi jotenkin uskomattoman paljon. Tyhjästä ilmestyviä ajajia, autojen warppailua ja lagia. Saattaa olla Sonerassakin vikaa, mutta säälittävää silti. Näittekös muuten sitä mun outoa heilumista Maple Woodsissa? :D Oikeasti. Ajan ihan normaalisti ja laitan tähden päälle. Yhtäkkiä ruutu alkaa pyöriä käännöksessä hervottomasti ylösalas ja löydän itseni ajamasta rataa väärään suuntaan. :D

Huomasi muuten, että ei ollut ajanut vähään aikaan. Pikkukämmejä tuli kokoajan (omaan kilpeen pahki ajamista, plus muita pikkukikkoja, joita pitäisi osata välttää peliä hieman pelattuaan). Nyt hirveä treeni päälle, että saisi jotain tasoa. Toivottavasti huomenna ei ole yhtä paska nettipeli.

Ootte te hyviä : P
* Kullanmurut *

<div class="signature">', $message['member']['signature'], '</div>';
Kirjattu
  • ::
  • 12.06.08 - klo:22:27
    Joo-o, pelaajia lensi ulos ja samalla ne ilmestyivätkin takaisin radalle. >_> No eipä tuo silleen haitannut, lopputulos joka tapauksessa sama. Hyvät pelit joo, mukavasti porukkaa. Näitä lisää.

Ja eihän se taida Nintendon vika olla, suurimmaksi osaksi nimenomaan pelaajien omien yhteyksien.
    Kirjattu
  • 12.06.08 - klo:22:32
    Netti pelitti kyllä hyvin, mutta ajotuntuma olikin sitten kateissa...

Kyllä sitä vähän häpeää, kun rating on 9999 ja kolme tähteäkin löytyy, mutta silti ei pysy listan kärkipäässä. Mainehan siinä menee. Syytän Okamia & Mass Effectiä.

Mutta huomenna parempi onni.
    1,323,425 people bought Ikaruga only to find out that they suck at video games.

I found out that I kick ass.
    Kirjattu
  • 13.06.08 - klo:01:36

Kurathesis

Jaa, minulla kun näytti tällä kertaa harvinaisen sulavalta kaikki. Warppailua ei ollut juuri lainkaan eikä kukaan ajanut vihreistä kilvistä läpi. No, hienot pelit, tulkaa huomennakin!

Haluaisin itse ajaa kaavalla pari grand prixtä, battle, pari grand prixtä jne. Voisitte kertoa hyvissä ajoin mitä te haluatte, koska MK-chat nyt on mitä on. Jos minä nyt sitten teen sen huoneen jatkossakin, niin ulkopuolisiksi jäävät nykiköön hihasta. Sysään sitten jotain heploja pois sieltä listalta, kun ei vaikuta koko peli kiinnostavan...
    Kirjattu
  • 13.06.08 - klo:01:55
    Tajusin yhdentoista aikaan, että "ainiin, ysin pelit :D". Oli kaveri käymässä niin pääsi unohtumaan :s
    Kirjattu
  • 13.06.08 - klo:02:36
    pari grand prixtä, battle, pari grand prixtä jne.
    Joo toi kaava sopii hyvin.
    elämä on paskaa
    Kirjattu
  • 13.06.08 - klo:12:10

Riby Poissa

• Anon9746
      • Wii-numero: 1435 9560 2543 3701
      • Xbox Live Gamertag: Ribyli
      • PSN ID: Ribbyli
      • Steam ID: Riby
      • Resetti.net
    Otetaan Coin Runnersejakin!
    Minun mielestäni hyvä kaava menisi näin:
    Pari grand prixtä, battle, grand prix (tässä välissä alkaa porukkaa poistua, joten voi pelata "vähemmän vakavasti"), team grand prix, coin runners jne..
    * Kullanmurut *

<div class="signature">', $message['member']['signature'], '</div>';
    Kirjattu
  • 13.06.08 - klo:12:19
    Oli kyllä hyvät pelit, vaikka olin ihan häntäpäässä vähän väliä. Joku ihan varmasti tarkoituksella törkkäsi minut ulos kentältä. :D
    Kirjattu
  • 13.06.08 - klo:12:26

PetskuZ Poissa

• Äijä
    Voisin kyllä koittaa tänään ilmestyä paikalle, mutta ehdin pelata vain ~30 minuuttia. Sitten alkaa taas seuraava fudismatsi.

Pitäähän teillä jotain voitettavaa siellä olla. ;)
    Mario Kart Wii: 3566-1753-9788
    Guitar Hero World Tour: 3051-1642-7447
    Kirjattu
  • 13.06.08 - klo:18:59

Eagle Poissa

• San Jose Sharks fanclub!!
      • Nyt pelityksessä.
    Tänään mestoilla. Tosiaan 21.45 loppuu pelitys osaltani, Hollanti-Ranska. ^
    PS2/GBA SP/DS/Wii rulettaa!! SJ Sharks <3 TPS <3 Kanada <3
    Presidents' Trophy Winners 2009, conference 2. place 2010 B)
    Resetti = nintendo fanit + minä.
    http://sharks.nhl.com <-- teh best team, ever!! ;)
    Super Smash Bros, Metroid, Zelda = paskaa.
    Kirjattu
  • 13.06.08 - klo:20:28
    Toivottavasti saadaan joku 12 porukka. Olisi mukava jos ainakin 8 tyyppiä pelaisi n. 2h.
    elämä on paskaa
    Kirjattu
  • 13.06.08 - klo:20:37

Kurathesis

Jos ihmisiä tulee nyt paikalle, otetaan tällä kertaa lämmittelykierros ennen varsinaista porukan tuloa. Eilinen odottaminen raastoi hermoja. Teretulemast
    Kirjattu
  • 13.06.08 - klo:20:57
    Joo älkää sitten ihmetelkö (eli siis Kura, Samirai, Eagle ja Coldi) kun katoilin salaperäisesti. Kävin välillä poistamassa koodeja että saan uusia tyypejä tilalle.

EDIT: Kolmas peli Team Grand Prix ja tyyppejä 9 >_> Ette oikeesti viittis ottaa mitää Balloon Battlee tai Teamii parittomal määrällä. >_>
    « Viimeksi muokattu: 13.06.08 - klo:22:07 kirjoittanut Linkkiro »
    elämä on paskaa
    Kirjattu
  • 13.06.08 - klo:21:44

Samirai Poissa

• JÄÄTELÖAUTOOOOO!!!11
      • Nintendo Network ID: Samirai
      • 3DS-ystäväkoodi: 0001-3327-0574
    Kivakiva... HUOKAUS! Oli kyl maar kaikkein surkuhupaisin Mario Kart tuokio omassa elämässä >_> Alussa pistin taidon piikkiin, kun ollu pelaamatta parisen viikkoa, mutta kyllä sitä sitten alko hermostumaan kun ykköspaikka lähtee sekunnissa alta ja lopussa ollaanki kaheksantena. Ja aina kun olin kakkosena ykköstä kirittämässä, ni eiköhän sieltä tule se... himputin salamapilvi, joka päättyy just sopivasti aina rotkon kohdalla. Kaiken huipuksi teevee sai jotenki sammutettua itsensä (!) Rainbow Roadilla. Onneks se rata meni jo muutenkin päin persettä ni ei haitannu x) Ja sitten kun tuota kolmatta peliä oltiin alottamassa, ni eiköhän netti the ihanuus päätäkin disconnectata -_- Saa nähä saatan tulla viel takasin jos pelaatte kauankin, mutta nyt pitää vähän tuulettaa hermoja ^^'
    Kirjattu
  • 13.06.08 - klo:21:49

Kurathesis

Nyt näemmä otettiin. Kuulkaa, minun yhteyteni pelaa mainiosti, mutta onpa tänään takkuista

Syyttävä sormeni osoittaa Zeppeä, koska en ole vieläkään koskaan onnistunut aloittamaan mitään peliä hänen kanssaan, ja hän katosi nytkin ennen kuin pääsimme aloittamaan. Pahoittelen kakkaista peliä.
    Kirjattu
  • 13.06.08 - klo:21:52
    Jos Kura katsot tätä, käyn saunassa tässä välillä. Tulen pian takaisin. :)
    全力で!
    Kirjattu
  • 13.06.08 - klo:21:54
    Syyttävä sormeni osoittaa Zeppeä, koska en ole vieläkään koskaan onnistunut aloittamaan mitään peliä hänen kanssaan, ja hän katosi nytkin ennen kuin pääsimme aloittamaan. Pahoittelen kakkaista peliä.
    :)
    Juu ens viikolla tulee Wippiesin Wlani tähän huusholliin niin pelit paranevat ;) En ollu kyl syy siihe ekaan pätkäsyyn, sitä ihmettelin itekki :s
    Kirjattu
  • 13.06.08 - klo:21:58

Kurathesis

No joo, tyhmähän sitä on alkaa syyttelemään ketään nollaperustein. Pelataan lisää nyt. ->
    Kirjattu
  • 13.06.08 - klo:22:00
    No perkele. Coin runners 5:llä henkilöllä. >_> En oikeasti ala kohta tulemaan ysin peleihin jos pelataan Team pelejä parittomalla määrällä.

EDIT: Sori discin. Alko mennä hermot kun pelataan parittomalla määrällä Coin Runnersia ja sitten meni viellä paskasti, joten sammutin Wiin. >_> Tulen sitten seuraavaan kunhan ei pelata Tiimi pelejä parittomalla määrällä.
    « Viimeksi muokattu: 13.06.08 - klo:22:03 kirjoittanut Linkkiro »
    elämä on paskaa
    Kirjattu
  • 13.06.08 - klo:22:09

Kurathesis

Te olitte enemmistöllä häviöllä kun lähdit -_______- Miksi edes pelata Mario Kartia jos ei tuollaista siedä? No, joka tapauksessa, minun mielestäni pelit olivat laimeita vain koska pelaajia oli liian vähän. Epätasaisuudella ei ole mitään merkitystä.

Tänään oli heikohkot pelit, toivottavasti toiste paremmin. Minun puolestani Team Grand Prixit voidaan jättää kokonaan väliin: jos tarvitaan tiimipelleilyä, pelataan Battlea.
    « Viimeksi muokattu: 13.06.08 - klo:22:34 kirjoittanut Kurathesis »
    Kirjattu
  • 13.06.08 - klo:22:23
    Joo tiiän. Ammuttii eka punasella ja sit tipuin vetee = menetin 3/4 osa kolikoista ja discasin. Siis nää pelit meni ihan päin persettä. Eka peli ja toka peli suju vaa hyvin ja ne oli hauskoi. Sen jälkee meni päin persettä eikä ollu enää ollenkaa hauskaa ku suurin osa lähti menee. >_>
    elämä on paskaa
    Kirjattu
  • 13.06.08 - klo:22:27
    En pääse Kuran peliin. Disconnectaa koko Wi-Fistä. Persiist.
    全力で!
    Kirjattu
  • 13.06.08 - klo:22:35
    Siinä vaiheessa kun aloittelimme ekaa Team GP:tä, jostain syystä peli jämähti siihen kentänvalintaan. Sitten sammutin koko Wiin. Ja todellakin, ei tiimi-pelejä parittomalla määrällä pelaajia!!!

Tiimipeleihin lasketaan myös Battlet. Niitäkään never parittomalla määrällä!
    « Viimeksi muokattu: 13.06.08 - klo:22:39 kirjoittanut Mastermind »
    Kirjattu
  • 13.06.08 - klo:22:38

Kurathesis

Miksette vaan voi syödä päätänne, sinisiä kilpiä sieltä tulee joka tapauksessa, olivat tiimit tasoissa tai eivät. Huomatkaa myös muokkaukseni edellisen sivun viestiin, koska olin niin tyhmä, etten huomannut edes uuden sivun alkamista: Team Grand Prixit voitaisiin mielestäni jättää melkein kokonaan pois, onko vastustusta?

M: Niin, ja yhden tiimipelin piti alkaa tasatiimeillä, mutta joku muljautti itsensä huoneeseen sen jälkeen kun olin jo laittanut pelin alkamaan. :P
    « Viimeksi muokattu: 13.06.08 - klo:22:44 kirjoittanut Kurathesis »
    Kirjattu
  • 13.06.08 - klo:22:39
    Ei todellakaan. Paljon hauskempaa pelata kaikkia vastaan.
    全力で!
    Kirjattu
  • 14.06.08 - klo:00:01

PetskuZ Poissa

• Äijä
    Olisin tullut, mutta netti jostain syystä takkuili. Pääsin online 21:01 ja siellä olikin jo grand prix käynnissä (1/4). Arvatkaa, oliko motivaatiota jäädä odottelemaan?

Huomenna paremmalla tuurilla.. =/
    Kirjattu
  • 14.06.08 - klo:00:03
    Arvatkaa, oliko motivaatiota jäädä odottelemaan?

No minulle kävi samoin, ja ajan kuluksi pelasin kerran Continentalin ja sitten Time Trialia kahdesti. Sitten olikin jo huone auki.
    Kirjattu
  • 14.06.08 - klo:16:35

heplo Poissa

• Resetin paskin jätkä
    • I'm back and I'm watching you.
    Kivakiva... HUOKAUS! Oli kyl maar kaikkein surkuhupaisin Mario Kart tuokio omassa elämässä >_> Alussa pistin taidon piikkiin, kun ollu pelaamatta parisen viikkoa, mutta kyllä sitä sitten alko hermostumaan kun ykköspaikka lähtee sekunnissa alta ja lopussa ollaanki kaheksantena. Ja aina kun olin kakkosena ykköstä kirittämässä, ni eiköhän sieltä tule se... himputin salamapilvi, joka päättyy just sopivasti aina rotkon kohdalla. Kaiken huipuksi teevee sai jotenki sammutettua itsensä (!) Rainbow Roadilla. Onneks se rata meni jo muutenkin päin persettä ni ei haitannu x) Ja sitten kun tuota kolmatta peliä oltiin alottamassa, ni eiköhän netti the ihanuus päätäkin disconnectata -_- Saa nähä saatan tulla viel takasin jos pelaatte kauankin, mutta nyt pitää vähän tuulettaa hermoja ^^'

Tuurilla ei ole mitään tekemistä tämän kanssa, et vaan osaa ajaa. ;) Ihan normaalilta Kartin peluulta kuulostaa.
    I Päiväkotikerho I
    "Joka reikään banaania."
    Kirjattu
  • 14.06.08 - klo:18:47

Kurathesis

Haista nyt jo paska, heplo. Ja jos vituttaa että saan sanoa tämän vaikka olen ISO JA VALLAKAS MODERAATTORI (jolla on luonnollisestikin väliä), niin heittäkää sitten ne oikeuteni pois.
    Kirjattu
  • 14.06.08 - klo:19:25

heplo Poissa

• Resetin paskin jätkä
    Kierrellään asioita ympäri ja sitten kun joku sanoo puoliläpällä, miten asiat oikeasti ovat, niin suututaan. Viestistäsi en ainakaan huomannut, että sinulla olisi mitään vastaväitteitä. Taisi silti ottaa syvältä, kun argumentointi muuttui haistatteluksi.

Älä ole ruttunaama.
    I Päiväkotikerho I
    "Joka reikään banaania."
    Kirjattu
  • 14.06.08 - klo:19:48

Kurathesis

Kukaan ei koskaan ole tosissaan väittänyt, että Kartissa ei olisi lainkaan tuuria - sinä ja muut kaltaisesi jatkuvasti jaksatte toitottaa siitä tuurin määrästä, ja Mario Kart DS:n aikaan taisin jopa kuulla, ettei taidolla olisi MITÄÄN sijaa, kun ei sneikata. Voit yhtä hyvin mielestäni haistaa paskan, jos sinulla ei ole muuta tekemistä kuin tulla joka välissä TOSI HASSULLA HUUMORILLA huomauttamaan, kuinka epätaitopeli MKWii on.

Muok: Tämän päivän pelit ovat (ja ainakin minun osaltani olivat) Worldwidessa. Eipä tuossa ollut muuta vikaa kuin se, etten voinut vaihtaa ajokkia muulloin kuin yhteyden brakatessa, ja näinhän se teki kolmesti. -_- Ajo oli sulavan näköistä, mutta silti yhteys päätti vain välillä katkaista itsensä.
    « Viimeksi muokattu: 14.06.08 - klo:21:50 kirjoittanut Kurathesis »
    Kirjattu
  • 14.06.08 - klo:21:46
    Hm, hetki sitten DK's Snowboard Crossissa peli pätkäisi heti ekan tykkilennon jälkeen. Ruutuun tuli teksti "Results have determinated" (tjsp.) ja voittotunnari soi. Sit siinä näky muka kisan tulokset, sain pisteitä jne. Ja sitten "You've been disconnected from other players". Ja sitten menenkin katsomaan futista. ->
    Kirjattu
  • 14.06.08 - klo:21:58

PetskuZ Poissa

• Äijä
    Kivat matsit oli, mutta sitten ilmeisesti kaikki lensivät pihalle? Ei ainakaan listassa ollut juuri ketään online.

Ärsyttää nuo viimeisen kierroksen esineryppäät, jotka tiputtavat sijoitusta mukavasti. Sitten vielä joku Kura tulee ja tönäisee tuleen ja joku muu foorumilainen ajaa tähdellä vielä päältä. Kivakiva.

Ja kyllä tuossa taidolla pärjää. Mastermind johti jossain Bowserin radassa todella ylivoimaisesti, eikä muut päässeet edes lähelle, vaikka sinistä kilpeäkin lensi.
    Kirjattu
  • 14.06.08 - klo:22:12

heplo Poissa

• Resetin paskin jätkä
    Kukaan ei koskaan ole tosissaan väittänyt, että Kartissa ei olisi lainkaan tuuria - sinä ja muut kaltaisesi jatkuvasti jaksatte toitottaa siitä tuurin määrästä

Kerroin vain miten asiat ovat, kun jatkuvasti näkee viestejä, missä porukkaa itkee noista esineistä. Taas lähdetään näköjään siitä lähtökohdasta, että sun mielipiteesi on oikeassa ja mun ja muiden kaltaisten väärässä. Ja toisaalta, toitotathan sinäkin siitä, kuinka pieni osuus tuurilla on pelissä.

ja Mario Kart DS:n aikaan taisin jopa kuulla, ettei taidolla olisi MITÄÄN sijaa, kun ei sneikata.

No eipä siinä oikeen ole, esineiden merkitys vaan korostuu entistä enemmän. Kuka tahansa pystyy helposti oppimaan ja automatisoimaan tuollaisen pelitavan.

Voit yhtä hyvin mielestäni haistaa paskan, jos sinulla ei ole muuta tekemistä kuin tulla joka välissä TOSI HASSULLA HUUMORILLA huomauttamaan, kuinka epätaitopeli MKWii on.

Mun mielestä sä voit olla ruttunaama, jos yrität parhaasi mukaan mollata toisia. Lisäksi viestisi keskittyy enemmän minun mollaamiseeni ja oman asemasi korostamiseen kuin itse väittelyyn.

Lisäksi paskanhaistatuksesi ovat laimeinta, mitä olen kuullut.

Ja kyllä tuossa taidolla pärjää. Mastermind johti jossain Bowserin radassa todella ylivoimaisesti, eikä muut päässeet edes lähelle, vaikka sinistä kilpeäkin lensi.

Juu, kyllähän siinä pärjää, mutta pitää sitten olla reippaasti parempi kuin muut. Muussa tapauksessa peli aiheuttaa vain ylimääräistä turhautumista.

E: Ensimmäiselle minun viestien kritisoijille kehoitan miettimään, onko vika minun viesteissäni tai väittelymetodeissani vai minun mielipiteessäni, joka ei suinkaan sovi samaan muottiin sinun mielipiteesi kanssa. Minä en sentään haistattele täällä avoimesti toisia.
    « Viimeksi muokattu: 14.06.08 - klo:22:17 kirjoittanut heplo »
    I Päiväkotikerho I
    "Joka reikään banaania."
    Kirjattu
  • 14.06.08 - klo:22:19

Kurathesis

En kerta kaikkiaan jaksa idiotismiasi. Kukaan ei ole kieltänyt etteikö tuurilla olisi pelissä iso osa, mutta aina sinun täytyy tulla se meille tyhmille ja tietämättömille kasuaalihomoille kertomaan OI-NIIN-HAUSKAAN SARKASTISEEN tyyliisi.

Sinun kanssasi täytyy vaan aina olla pyhä sota, eikö täydykin?

M: Voisit myös opetella lukemaan silmilläsi etkä riidanhalullasi, jos väität minun koskaan sanoneen tuurin osuutta Mario Kartissa pieneksi. Joo joo, paraskin puhumaan riidanhalusta, mutta sinä käyttäydyt ihan tahallasi noin provosoivasti, niin aika turha loukkaantua kun en jaksa ainaista PUOLIÄPPÄÄSI enää.

M: Jos myöskin mielestäsi "korostin omaa asemaani", joko sarkasmidetektorisi tai muistisi on hieman rikki.
    « Viimeksi muokattu: 14.06.08 - klo:22:25 kirjoittanut Kurathesis »
    Kirjattu
  • 14.06.08 - klo:22:25

heplo Poissa

• Resetin paskin jätkä
    En tykkää tyylistäsi mollata toisia mielipiteiden perusteella asiassa kuin asiassa. Muutenkin bättre folk -asenteesi näkyy - ja kauas.

Edittiin: Eli haistatteletko sinä minua sen takia, koska kerron vain jo tiedetyt faktat uudelleen, etkä kestä sitä?
    I Päiväkotikerho I
    "Joka reikään banaania."
    Kirjattu
  • 14.06.08 - klo:22:27

Kurathesis

Mun ei tarvi vastata sulle enää mihinkään. Lueskele vaikka noita mun edellisen viestin edittejä niin kauan kunnes haluat tajuta, mitä sanoin jo aikoja sitten - haluamisesta se on kiinni kumminkin.

Ja jos vaikka vielä kelaat sinne, mistä taas lähdettiin, niin sinähän se tulit provosoimaan totuutena esittämälläsi yliampuvalla mielipiteellä.

Blaah, tämä ainainen paska on paskaa. SINÄ, HEPLO, VOITAT AUTOMAATTISESTI TÄSTÄ LÄHTIEN KAIKKI VÄITTELYMME. Oon paska ja häviän heti niin ei tarvi kattoa panetteluas ja provotkin voin hammasta purren ehkä jättää väliin. Hävisin.
    « Viimeksi muokattu: 14.06.08 - klo:22:42 kirjoittanut Kurathesis »
    Kirjattu
  • 14.06.08 - klo:22:49

heplo Poissa

• Resetin paskin jätkä
    Ei mua kiinnosta mitkään väittelyt, jos sulle on yhtä tärkeää haukkua toinen osapuoli siinä samalla. Esim. Kratonin kanssa on kiva väitellä, koska hän ei haistata paskaa ja vieritä kaikkea minun syykseni.
    I Päiväkotikerho I
    "Joka reikään banaania."
    Kirjattu
  • 14.06.08 - klo:22:54

Kurathesis

Pyydän anteeksi. En pysty hallitsemaan tunteitani, sillä en suostu ymmärtämään kaltaisiasi, vaikka pyrinkin suvaitsevaisuuteen.

Viime aikojen Smasharien mietteet siitä, että Brawlista ei saisi nyt tykätä kukaan tervejärkinen, sekoittivat pääni. Puoliläppäsi oli harvinaisen läppää, eikä se ollut vihamielistä eikä varmaan edes provosoivaksi tarkoitettua. Olen pahoillani, että poimin sinut vihani kohteeksi.

Tulkaapa taas huomenna Ysin noppapeleihin. -_-
    Kirjattu
  • 14.06.08 - klo:22:56

heplo Poissa

• Resetin paskin jätkä
    Mikä temppu tämä nyt on?

E: Ei ole mitään tekemistä Zepen kommentin kanssa.
    « Viimeksi muokattu: 14.06.08 - klo:23:30 kirjoittanut heplo »
    I Päiväkotikerho I
    "Joka reikään banaania."
    Kirjattu
  • 14.06.08 - klo:22:57
    Se ei oo enää moderaattori vaan normaali, heplo!
    Kirjattu
  • 14.06.08 - klo:23:26

PetskuZ Poissa

• Äijä
    Tulkaapa taas huomenna Ysin noppapeleihin. -_-
    Jos teet roomin, niin sitten. Muuten en jaksaisi ihan normaalia nettipelaamista. Välillä jotain tiimipelejä ja battlea - siksi kuran täytyy tehdä huone.
    Kirjattu
  • 15.06.08 - klo:00:24

Kurathesis

No minä teen, jos sillä saan jonkun pelaamaan. Olin tänäänkin menossa jo tekemään, mutta koska kaikki rynnivät sinne Worldwideen (olinpa myöhässäkin), annoin olla.
    Kirjattu
  • 15.06.08 - klo:21:02
    Tulkaas ysin peleihin, Kura on tehny huoneen.
    elämä on paskaa
    Kirjattu
  • 15.06.08 - klo:22:21

Kurathesis

Eivät juuri tulleet. :(
    Kirjattu
  • 15.06.08 - klo:23:21
    Ei viikonloppuisin jaksa. Huomenna kaikki katsovat Braveheartia ja siksi ei huomennakaan ehdi. Saattaisi olla muutenkin fiksumpaa vaihtaa pelit niin, että pelataan joka toinen tai kolmas päivä. Tällöin olisi enemmän porukkaa paikalla.
    1,323,425 people bought Ikaruga only to find out that they suck at video games.

I found out that I kick ass.
    Kirjattu
  • 16.06.08 - klo:13:42

Kurathesis

No joo. Worldwidea aion itse pelailla lähes joka päivä (tästä Brawliin -_-) yhdeksältä, koska se vain on ysin pelien henki, mutta voisi tosiaan olla ihan asiaa sopia jotkin tietyt pelipäivät, jos sillä saataisiin porukkoa. Ehdotelkaa.
    Kirjattu
  • 16.06.08 - klo:15:23

Eagle Poissa

• San Jose Sharks fanclub!!
      • Nyt pelityksessä.
    WorldWideä muutaman (3-5) foorumilaisen kanssa on se paras, imo.
    PS2/GBA SP/DS/Wii rulettaa!! SJ Sharks <3 TPS <3 Kanada <3
    Presidents' Trophy Winners 2009, conference 2. place 2010 B)
    Resetti = nintendo fanit + minä.
    http://sharks.nhl.com <-- teh best team, ever!! ;)
    Super Smash Bros, Metroid, Zelda = paskaa.
    Kirjattu
  • 16.06.08 - klo:16:18
    Eagle, mielestäni viime viikon maanantaina oli paras, kun oli foorumilaisia (1 oli n.fi:stä) jotain 8. Silloin oli todella hauskaa, eikä haitannut yhtään jos pisteitä meni.
    elämä on paskaa
    Kirjattu
  • 16.06.08 - klo:17:19

PetskuZ Poissa

• Äijä
    Kyllä se tosiaan on parempi vetää worldwidessä (tai mikse continentalissa?), jos ei ole varmuutta, että paljon porukkaa tulee. Eilen oli vähän tuskaista neljällä pelaajalla ja mulla vielä disconnectas kerran.

Tänään voisin tulla hieman aikaisemminkin pelaamaan, kun joudun taas puolelta (21:30) lopettelemaan. Kura, mennäänkö 20:30?

Eikö continentalissa olisi vähän pienempi disconnectausriski?

E: Menen n. 20:30 continentaliin!
    « Viimeksi muokattu: 16.06.08 - klo:19:58 kirjoittanut PetskuZ »
    Kirjattu