Kukaan ei koskaan ole tosissaan väittänyt, että Kartissa ei olisi lainkaan tuuria - sinä ja muut kaltaisesi jatkuvasti jaksatte toitottaa siitä tuurin määrästä
Kerroin vain miten asiat ovat, kun jatkuvasti näkee viestejä, missä porukkaa itkee noista esineistä. Taas lähdetään näköjään siitä lähtökohdasta, että sun mielipiteesi on oikeassa ja mun ja muiden kaltaisten väärässä. Ja toisaalta, toitotathan sinäkin siitä, kuinka pieni osuus tuurilla on pelissä.
ja Mario Kart DS:n aikaan taisin jopa kuulla, ettei taidolla olisi MITÄÄN sijaa, kun ei sneikata.
No eipä siinä oikeen ole, esineiden merkitys vaan korostuu entistä enemmän. Kuka tahansa pystyy helposti oppimaan ja automatisoimaan tuollaisen pelitavan.
Voit yhtä hyvin mielestäni haistaa paskan, jos sinulla ei ole muuta tekemistä kuin tulla joka välissä TOSI HASSULLA HUUMORILLA huomauttamaan, kuinka epätaitopeli MKWii on.
Mun mielestä sä voit olla ruttunaama, jos
yrität parhaasi mukaan mollata toisia. Lisäksi viestisi keskittyy enemmän minun mollaamiseeni ja oman asemasi korostamiseen kuin itse väittelyyn.
Lisäksi paskanhaistatuksesi ovat laimeinta, mitä olen kuullut.
Ja kyllä tuossa taidolla pärjää. Mastermind johti jossain Bowserin radassa todella ylivoimaisesti, eikä muut päässeet edes lähelle, vaikka sinistä kilpeäkin lensi.
Juu, kyllähän siinä pärjää, mutta pitää sitten olla
reippaasti parempi kuin muut. Muussa tapauksessa peli aiheuttaa vain ylimääräistä turhautumista.
E: Ensimmäiselle minun viestien kritisoijille kehoitan miettimään, onko vika minun viesteissäni tai väittelymetodeissani vai minun mielipiteessäni, joka ei suinkaan sovi samaan muottiin sinun mielipiteesi kanssa. Minä en sentään haistattele täällä avoimesti toisia.