Rekisteröidy,

niin voit osallistua keskusteluihin
niin foorumilla kuin IRC-kanavallakin.
Rekisteröidy nyt!

Kirjaudu!

Pysy aina kirjautuneena sisälle

Yleinen keskustelu

1 2 [3] 4 5 ... 8   Siirry alas
21.09.09 - klo:12:16

Ingoo Poissa

• Ei käy käsityökerhossa, vaan elää mafiassa
A-patch
Kaikki turhat kikkareet (mainokset yms.) pois Mikkisoftan Messengeristä.
Kirjattu
  • ::
  • 21.09.09 - klo:12:41

Relix Poissa

• Defective
    • Wää
    No tuon jo latasin, mutta ei sillä saanut muokattua sitä ulkonäköä/asetettua taustaa samalla lailla.
    Kirjattu
  • 21.09.09 - klo:20:57

Levis Poissa

• Kukalie
    • *_*
    Voi hittooo. Iskä osti uuden koneen ja kasas sen. Siinä on SATA-102 väylää oleva kiintolevy. Se sitten ei suostunut pelittämään sillä, kone ei tunnistanut sitä. Vähän aikaa sitten se sai ladattua jonkun ajurin, millä pitäisi saada se toimimaan. Iskä asensi sen, jonka jälkeen käynnistimme koneen uudestaan. Kone päästää työpöydälle, muttei siitä pidemmälle, vain kaatuu. Vikasietotilakaan ei auta. Auttakaas joku. En osannut kyllä selittää   :o Käyttis on XP.
    "Lyhin etäisyys kahden pisteen välillä on suora viiva."
    Kirjattu
  • 23.09.09 - klo:23:56

Sotakoira Poissa

• D-Dog
    -^-
    Jos mielitte ihan varmana toimivan koneen, niin kannatan ihan vaan uuden kiintiksen hankkimista. Itellä on huonoja kokemuksia noiden improvisoitujen ratkasuiden kohdalla.
    Siis kyllähän tuon toimimaan saisi, mutta ei ole kovinkaan järkeä ottaa sitä riskiä, että sitten kaikki katoaa kun ei enää pelitäkään.
    Kirjattu
  • 03.10.09 - klo:16:30

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    Kirjattu
  • 06.10.09 - klo:09:01

Riby Poissa

• Anon9746
      • Resetti.net
    Tällaisen ajattelin itselleni joululahjaksi kyhätä. Ei kellään taida olla kokemusta?
    Ainut ongelma on siinä, että aluksi pitäis löytää jostakin Mac, jollä häksätä tuo asennuslevyusbi. :(
    <div class="signature">', $message['member']['signature'], '</div>';
    Kirjattu
  • 13.10.09 - klo:21:33

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    Lainaus
    Update: This guide has been superceded by a much easier method: Install Snow Leopard on Your Hackintosh PC, No Hacking Required.

//Tuli sitten vihdoin ja viimein ostettua uusi kone :) Zeptolta tilasin tällaisen melko perusläppärin. http://fi.zepto.com/Shop/Notebook.aspx?notebookid=1487

Otin tuon halvemman, mutta konffasin sen aika paljon paremmaksi (parempi prossu ja tuplana muistia), koska en kalliimmassa ei voinut konffata kovalevyä alaspäin. 67 euroa en maksa siitä, että saan 500gb kovon 250gb sijaan, etenkin koska kävin viime viikolla noutamassa Jimm'ssiltä teran ulkoisen kovalevyn. Sinne mahtuu paljon war... por... varmuuskopioita ja valokuvia. Kaveriksi lähti myös Zepton reppu, jossa läppäriä on sitten hyvä kanniskella :)
    « Viimeksi muokattu: 13.10.09 - klo:21:39 kirjoittanut Tube »
    Kirjattu
  • 24.10.09 - klo:18:59

Nipa Poissa

• ._.
    Neuvokaas joku hyvä läppäri, jossa on windows 7, 4gb keskusmuistia, väh. 250gb kovalevy ja kohtalainen prossu. Hintakattona on tuo 500€.

Vistan kanssa saa tuollasia koneita aika useastakin paikasta, mutta en oo seiskan kanssa löytänyt vielä.
    « Viimeksi muokattu: 24.10.09 - klo:20:43 kirjoittanut Osiris »
    Kirjattu
  • 25.10.09 - klo:01:08
    Läppäri, hintahaarukka 0-1000e, prossu 2+GHz ja ainakin dualcore. Muistia vähintään 2GB, jonka nopeus olisi kiva jos pörräisi luokkaa 800MHz. Näytönohjainmuistia ainaskin puoli gigaa. Näyttö olisi kiva laajana 17".

2+GHZ
    2GB, 800MHz
    512MB näyttis
    17" näyttö

Epätoivoista hakua ollut, mutta jos jossain on kussut niin näytöissä, jotka ovat huonoresoluutioisia ja kiiltäviä.

Edit: Kiitos!
    « Viimeksi muokattu: 25.10.09 - klo:10:13 kirjoittanut Mikebox »
    Kirjattu
  • 25.10.09 - klo:02:01

Akasori Poissa

• rollin'
    « Viimeksi muokattu: 25.10.09 - klo:02:03 kirjoittanut Akasori »

Kusipurkki
    Kirjattu
  • 25.10.09 - klo:12:39
    Mikeboxille: Ei Aceria. Eilen hajosi oma Acer-kannettava jopa niin pahasti, ettei edes BIOSiin asti buuttaa. Muutenkin ollut koko ajan kaikenlaisia ongelmia koko tuon läppärin 2,5 vuotisen elinkaaren aikana, kuten ylikuumenemista, herkästi hajoava DVD-asema, huono näyttö jne. Niin, ja hyvin harvoissa läppäreissä on 800mhz muistit eikä sillä ole kovinkaan suurta vaikutusta suorituskykyyn kun ne vievät enemmän virtaakin.
    Kirjattu
  • 25.10.09 - klo:12:44
    Kun hinta alkaa mennä kuudesta sadasta ylopäin, niin ilmeisesti on alkanut muistin nopeuskin nousemaan. Ja läppäri tulee olemaan vain johdossa kiinni koko elämänsä.
    Kirjattu
  • 25.10.09 - klo:13:46
    No sitten kannattaa miettiä onko pöytäkone parempi valinta. Paitsi jos on tarvetta siirrellä tietokonetta ympäri taloa tai vaikka mökille tai vastaavalle.
    Kirjattu
  • 25.10.09 - klo:14:37
    Itse hommaan todennäköisesti ensi vuonna uuden tietokoneen, kun alkaa tämä nykyinen olemaan jo vähän turhan vanha (taitaa olla vuodelta 2002 tms.). Kyllähän tämä nettikoneena toimii ihan hyvin, mutta olisihan se kiva, että olisi hieman nopeampi ja voisi pelata kavereiden kanssa (tämä nuhapumppu kun ei jaksa oikein mitään pyörittää).
    Kirjattu
  • 25.10.09 - klo:16:30
    Eilen hajosi oma Acer-kannettava jopa niin pahasti, ettei edes BIOSiin asti buuttaa. Muutenkin ollut koko ajan kaikenlaisia ongelmia koko tuon läppärin 2,5 vuotisen elinkaaren aikana, kuten ylikuumenemista, herkästi hajoava DVD-asema, huono näyttö jne.

Ei jumalauta. Omani meni viime maanantaina. Oli sellainen miniläppäri, Aspire One. Koko laitos kesti sen 13 kuukautta. Alan vakavasti epäillä, että Acer asentaa tuotteisiinsa tämän kuuluisan "itsetuhosirun", joka tuhoaa vitaaleja komponentteja takuuajan päätyttyä.

Nyt olisi haussa uusi miniläppäri. Tai sen kokoinen ainakin, että kehtaa kuljettaa lentomatkoilla. Vaatimukset:
    Järkevän kokoinen (näyttö<15")
    Monta USB-porttia (Monta >3)
    Jaksaa pyörittää käyttöjärjestelmäänsä sujuvasti ja voi käyttää ohjelmiakin (selaimet soitimet tms.) samaan aikaan.

Olen nimittäin tässä ajassa jo unohtanut suurimman osan suomalaisista liikkeistä. Paikallisen keyboardlayoutin kanssa en tahdo pelleillä yhtään enempää. Ei tule pelikäyttöön, koska konsolit ja pöytäkone löytyy. Kovalevyn ei tarvitse olla tilava, ulkoinen löytyy. Samoin langattomat hiiret ja näppikset ja ulkoinen, polttava DVD-asema. Ja piuhalla saa telkkarin näytöksi.

Varoja olisi käytössä n. 500€.
    Kirjattu
  • 25.10.09 - klo:20:55
    http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=40770

Tuo lienee fiksuin valinta noilla kriteereillä. Omia käyttökokemuksia ei ole mutta muiden puhukoot puolestaan.
    Kirjattu
  • 25.10.09 - klo:21:12

juzi da man Poissa

• Minä
    • things i say -->
    Osta kunnon läppäri, ei noissa miniläppäreissä oo mitään järkee.
    Kirjattu
  • 25.10.09 - klo:22:52
    On niissä oikeastaan. Raahaa itse tällaista kolmen kilon laitosta luennolta toiselle. Ja onnea muuten akun kanssa, kun sen pitää perhana kestää seitsemän tai mielellään yhdeksänkin tuntia.
    Kirjattu
  • 26.10.09 - klo:00:51

Sotakoira Poissa

• D-Dog
    Osta kunnon läppäri, ei noissa miniläppäreissä oo mitään järkee.
    Hey, onhan niissä.
    Mulla on tää vielä suhteellisen pienikokoinen läppäri, muttei kuitenkaan mini, ja tääkin on melko huono kuljettaa mukana jos pitää kantaa paljon. Kyllähän tää auton penkillä tai paksissa, lentokoneessakin, mutta ei mukana laukussa oikein huvita.
    Akkukin kestää sen kuutisen tuntia, mutta se on silti aivan liian vähän jos kone on aktiivikäytössä muualla kuin kotona.

Siis pelikäyttöön miniläppäri = FAIL
    Nettiin ja muuhun pikkuhommaan = pr0
    Kirjattu
  • 28.10.09 - klo:16:31

juzi da man Poissa

• Minä
    • things i say -->
    kuus tuntii! siistii! mun koulunlta saaman läppärin maksimi on 2 tuntii ja sittenkin heikolla teholla sun muuta plaa plaa.
    Kirjattu
  • 29.10.09 - klo:01:48
    No mitä vittua sää nyt selität?
    Kirjattu
  • 29.10.09 - klo:08:41

Kaiser Dragon Poissa

• King Of Darkness
    Kyllä minä kohta tuon ikivanhan kannettavan tietokoneen kiskaisen menemään roskakoriin koska alkaa olla niin vanha ja hidas masiina. Kuva kyseisestä entisestä kannettavasta koneesta: http://cynderfan35.deviantart.com/art/My-computer-pic-1-140248645

Läppäri on toinen kone joka taloomme on aikoinaan ostettu ja kyllähän tämä on monta vuotta palvellut hyvin mutta nyt alkaa vain sen aika loppua. Kuten kuvan selostuksessa sanotaan niin koneesta hajosi oikea näyttö joulukuussa 2008 ja vasta joskus kesällä sain tähän irrallisen näytön. Näppämistö on ihan surkeassa kunnossa jo monta vuotta puhumattakaan hiirestä jota ei äitini suostunut käyttämään vaan piti hommata irrallinen hiiri.
    Suunnitelmissa olisi siis heittää tämä vanha helvettiin ja ostaa tilalle joku vuoden 2006 tai 2007 tietokone omilla rahoilla. Miksi omilla rahoilla? Koska ei minun vanhemmat minulle ikinä konetta ostaisi. Millainen kone olisi suunnitelmissa? Todennäköisesti uusi läppäri koska en ole innostunut mitään muutakaan ostamaan. Ja raha on se joka ratkaisee! hinta haarukkaa asetetaan 300-500euroa varmaankin mutta katsotaan nyt.
    Mihin tarkoitukseen konetta olisi tarkoitus käyttää? (muutamia kerrottuna)
    Netissä pyörimiseen, videoiden editoimiseen hyvällä editointi ohjelmalla (Pinnacle Studio ver 12 Ultimate), piirämiseen GIMP ohjelman kanssa, mahdollisesti joitakin hyviä tietokone pelejä, kirjoittamiseen, kuvien muokkaamiseen jne...
    Tälläisiä suunnitelmia siis tällä hetkellä tulossa ja tämä uusi kone olisi tarkoitus ostaa vuosien 2009-2010 välisenä aikana jollei suunnitelma rahan takia kaadu ennen aikojaan. Itse lähtisin veikkaamaan että menee ensi vuoden puolelle.
    Dragons forever!
    Kirjattu
  • 29.10.09 - klo:09:58
    Miksi ihmeessä vuoden 2006 tai 2007 läppäri?
    Kirjattu
  • 29.10.09 - klo:15:24
    Suunnitelmissa olisi siis heittää tämä vanha helvettiin ja ostaa tilalle joku vuoden 2006 tai 2007 tietokone omilla rahoilla.
    *
    Todennäköisesti uusi läppäri koska en ole innostunut mitään muutakaan ostamaan. Ja raha on se joka ratkaisee! hinta haarukkaa asetetaan 300-500euroa varmaankin mutta katsotaan nyt.
    *
    Mihin tarkoitukseen konetta olisi tarkoitus käyttää? (muutamia kerrottuna)
    Netissä pyörimiseen, videoiden editoimiseen hyvällä editointi ohjelmalla (Pinnacle Studio ver 12 Ultimate), piirämiseen GIMP ohjelman kanssa, mahdollisesti joitakin hyviä tietokone pelejä, kirjoittamiseen, kuvien muokkaamiseen jne...

Että tuollaista... No, vuodella ei ole paljoakaan väliä. Sen sijaan hintahaarukkasi on tuohon käyttöön hiukan liian pieni. Itse kertoisin sen viidellä. Pöytäkoneen saa ehkä nipin napin tuohon ylärajaasi, mutta läppäriä ei saa edes käytettynäkään.

Itse päädyin tuohon Samsungin nc10:een. Irtoaa johonkin 400€.
    Kirjattu
  • 29.10.09 - klo:16:27
    Kyllä sillä läppärin vuosimallilla on jos ei nyt paljoa, niin jonkin verran väliä ainakin. Prossuista, näyttiksistä ja joskus piirisarjoistakin julkistetaan vuoden välien uudet mallit jotka tarjoavat pienemmän virrankulutuksen ja isomman suorituskyvyn per euro. Itse en menisi ikinä ostamaan käytettyä läppäriä, sillä ne vanhenevat nopeasti ja kaikenlaista vikaa alkaa ilmaantua vuosien varrella mallissa kuin mallissa.

Ja Kaiserille teen selväksi vielä toistamiseen että tuosta haarukasta vähän vielä ylöspäin niin sillä saa jo siihen hintaan aika paljon tietokonetta pöytäkoneen muodossa (Ainakin tilaustyönä teetettynä/itse kasattuna), mutta läppärinä ei ikimaailmassa.
    Kirjattu
  • 29.10.09 - klo:17:14

juzi da man Poissa

• Minä
    • things i say -->
    No mitä vittua sää nyt selität?
    Sitä että mun läppärin akku kestää vaan 2 tuntii, sitä vittua jos siksi sitä haluaa nimittää.
    Kirjattu
  • 29.10.09 - klo:17:26
    Oman virtasyöpön läppärini akku kestää noin tunnin pelikäytössä. Kaverilla on luentoja sun muita varten miniläppäri, ja se toimii yhdellä latauksella kahdeksan tuntia. Sanoisin ihan näppäräksi laitteeksi.
    Kirjattu
  • 29.10.09 - klo:17:51

Sotakoira Poissa

• D-Dog
    koulunlta saaman läppärin maksimi on 2 tuntii
    Yllätys.  :P
    Koulun koneet on mitä on.
    --

Luistonesto w0t? Miten ihmeessä se niin lyhyt on? Tää munkin oma on aika perus setti ja tässä kestää ihan kunnon pelaamista (siis CoD4, MassEfx, NFSCarbon jne.) sellaset vähintään 3½, yleensä vähän päälle 4h.
    Err.. Vuosimalli?
    Kirjattu
  • 29.10.09 - klo:18:15

Nipa Poissa

• ._.
    Noh, kaverin luota joskus lähettiin meille ja saatiin päähämme että otetaan niitten läppäri autoon ja pelattais koko matka. Täysissä akuissa kesti 20-30 minuuttia >_>

Sen siitä saa kun pitää läppäriään AINA johdon päässä.
    Kirjattu
  • 29.10.09 - klo:19:46
    Luistonesto w0t? Miten ihmeessä se niin lyhyt on? Tää munkin oma on aika perus setti ja tässä kestää ihan kunnon pelaamista (siis CoD4, MassEfx, NFSCarbon jne.) sellaset vähintään 3½, yleensä vähän päälle 4h.
    Err.. Vuosimalli?
    Reilu kaksi vuotta vanha 17-tuumainen HP. Tunnissa kuluu 80% akusta.
    Kirjattu
  • 29.10.09 - klo:20:33

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    Noi akut kulahtavat aivan sairaan nopeasti mitä ma oon kuullut. Aluksi voi olla useaa tuntia, mutta jo vuoden päästä akkukesto voi olla puolen tunnin luokkaa.
    Kirjattu
  • 29.10.09 - klo:21:07

Riby Poissa

• Anon9746
      • Resetti.net
    Oman, 2005-vuoden heinäkuussa ostetun Fujitsu Siemens Lifebookini akunkestohan on VLC mediaplayer päällä n. 1min. :D
    <div class="signature">', $message['member']['signature'], '</div>';
    Kirjattu
  • 30.10.09 - klo:08:25

Kaiser Dragon Poissa

• King Of Darkness
    Kyllä sillä läppärin vuosimallilla on jos ei nyt paljoa, niin jonkin verran väliä ainakin. Prossuista, näyttiksistä ja joskus piirisarjoistakin julkistetaan vuoden välien uudet mallit jotka tarjoavat pienemmän virrankulutuksen ja isomman suorituskyvyn per euro. Itse en menisi ikinä ostamaan käytettyä läppäriä, sillä ne vanhenevat nopeasti ja kaikenlaista vikaa alkaa ilmaantua vuosien varrella mallissa kuin mallissa.

Ja Kaiserille teen selväksi vielä toistamiseen että tuosta haarukasta vähän vielä ylöspäin niin sillä saa jo siihen hintaan aika paljon tietokonetta pöytäkoneen muodossa (Ainakin tilaustyönä teetettynä/itse kasattuna), mutta läppärinä ei ikimaailmassa.
    Muistetaan että mä joudun koneen varmaan itse ostamaan enkä mitään hirmuista tehokonetta tarvitse koska tuskin ikinä tulee niin paljon kaikenlaista työtä. Ja tuo hinta haarukka on tällä hetkellä arvio koska jos tämän kuukauden työstä tulee hyvä palkka niin eiköhän sitä nosteta jonkin verran.
    Miksi ihmeessä 2006-2007?
    Koska nämä uusimmat maksaa perkele 1000e jopa! Perkele siinä menee 50 vuotta ennen kuin saa rahat kasaan ja tarviin uuden koneen viimeistään ensi vuoden loppuun mennessä....
    Dragons forever!
    Kirjattu
  • 30.10.09 - klo:10:00

Relix Poissa

• Defective
    • Wää
    Eipä ole Boo tainnut mainoksia katella, gigantissa (lol) esim. 399 € joku ja varmasti muuallakin saa samalla hintaluokalla parempia.
    Kirjattu
  • 30.10.09 - klo:13:20

Nipa Poissa

• ._.
    Jooh, kyllä tolla 400-500€ saa jo oikeesti ihan kohtalaisen koneen.
    Kirjattu
  • 30.10.09 - klo:13:29

Kaiser Dragon Poissa

• King Of Darkness
    Eipä ole Boo tainnut mainoksia katella, gigantissa (lol) esim. 399 € joku ja varmasti muuallakin saa samalla hintaluokalla parempia.
    Toki ja enhän mä ole päättänyt mistä koneen sitten joskus ostan...
    Dragons forever!
    Kirjattu
  • 09.11.09 - klo:18:28

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    Vihje: Kun ostatte tietokoneita, varmistakaa, että niissä on mahdollisimman paljon USB-portteja. Kolme porttia tuli nyt ensimmäistä kertaa liian pieniksi, kun pitäisi samaan aikaan olla kiinni ulkoinen kovo, hiiri, bluetooth-juttu ja latauspiuha. En edes käytä usb-muisteja, joten... :D

Ei muuten mitään muuta pahaa sanottavaa tästä mun uudesta koneesta tähän mennessä ja Ubuntukin tuntuu paljon mukavammalta kuin Windows. Windowsin pariin en ole kevein perustein palaamassa.
    Kirjattu
  • 09.11.09 - klo:19:05
    USB-hubit ovat ystäviäsi.
    Kirjattu
  • 09.11.09 - klo:19:26

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    Joo, toki semmoisetkin toimii, mutta se on aina ylimäärästä krääsää, joka ainakin matkan päällä on ikävää. Matkan päällä ei ulkoista kovoa varmaankaan ole mukana, mutta tilalla saattaa olla juuri muistitikku.
    Kirjattu
  • 09.11.09 - klo:20:37

StalkR Poissa

• Yön pimeydessä...
    Tube, mielummin kannattaa ostaessa varmistaa, että koneessa on 'bluetooth-juttu' sisäänrakennettuna. Ja yleensä laturin johdolle on oma paikkansa.  ._.
    Juu, mutta kyllähän nuo ylimääräiset USB-portit ovat aina hyviä varalla.

Argh, eilen tietokonepöydästä hajosi jalka ja pöytäkone mäjähti aika lahjakkaasti sököksi lattialle, joten taidanpa tyytyä tähän kannettavaan vähäksi aikaa.

Ei tosin mitään valittamista tästä kannettavasta. Varsin mukava pelihän tämä on.  :D
    Specs, klicka här.
    Kirjattu
  • 09.11.09 - klo:23:56

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    En tietenkään meinannut läppärin laturia, vaan laitteen laturia, joka ottaa virtansa USB:stä. Ja joo, jo ostovaiheessa toi BT hieman mietitytti, mutta kun noita palikoita saa alle 2e posteineen DealExtremestä, niin ajattelin, että kun muuten on erittäin passeli kone, niin tilaan erikseen.
    Kirjattu
  • 10.11.09 - klo:01:35

StalkR Poissa

• Yön pimeydessä...
    En tietenkään meinannut läppärin laturia, vaan laitteen laturia, joka ottaa virtansa USB:stä.
    Ahaa, no siinä tapauksessa..!

Oho, noinko halvalla niitä sinihammastotteröitä saa? Uuh, olisi pitänyt varmaan itsekin ostaa sellainen. Omassa koneessani maksoi periaatteessa aivan halvatusti tuo ominaisuus. (Olikohan jotain 60€..  >_>)
    Kirjattu
  • 10.11.09 - klo:22:08

Sotakoira Poissa

• D-Dog
    Ei tosin mitään valittamista tästä kannettavasta. Varsin mukava pelihän tämä on.  :D
    Specs, klicka här.
    >_> >_> >_>

Mit..?
    Kuinka monta tuhatta tuo maksoi..?  ._.
    Kirjattu
  • 13.11.09 - klo:18:19

StalkR Poissa

• Yön pimeydessä...
    Korppihukka, taisi olla noin 3800€. Eli toisin sanoen todella, todella halpa, ottaen huomioon kaikki nuo komponentit jotka maksaisivat varmaan yli tuon vaikka kokoaisi itse. Ja läppäriähän nyt olisi muutenkin aika hankala koota yksinään. >_>
    Kirjattu
  • 15.11.09 - klo:14:15

Akasori Poissa

• rollin'
    ...aika huono.

Kusipurkki
    Kirjattu
  • 15.11.09 - klo:16:38
    Haluaako joku valaista minua mikä järki on ostaa 4000e läppäri? En itse keksi yhtään syytä hommata tuon teho- ja hintaluokan kannettavaa.
    Kirjattu
  • 15.11.09 - klo:20:42

Kasuli Poissa

• Piparisensei
      • Porkkanakaupunki
    Jos on ihan vitusti liikaa rahaa?
    VAIHTELEEPA SITTENKIN >: (
    Kirjattu
  • 16.11.09 - klo:05:26

StalkR Poissa

• Yön pimeydessä...
    Juuri niin.

Lävähti kesän lopuilla 10,000€ arpavoitto jolla ostin asuntooni HDTV:n, autooni 'ralliraidat' ja tuon tietokoneen. Jäi vielä n. 4000€ säästöön.
    Eipähän ainakaan tarvitse huolehtia, ettäkö ei pelit toimisi.
    Kirjattu
  • 16.11.09 - klo:07:45

Nipa Poissa

• ._.
    Pakko sanoa että oisit voinu rahas järkevämminkin käyttää ._.
    Kirjattu
  • 16.11.09 - klo:16:20
    No en minä juuri tähdellisempää käyttöä olisi keksinyt, paitsi tietenkin periaate "pöytäkone > kannettava" -menetelmällä olisin ollut liikenteessä.
    Kirjattu