Rekisteröidy,

niin voit osallistua keskusteluihin
niin foorumilla kuin IRC-kanavallakin.
Rekisteröidy nyt!

Kirjaudu!

Pysy aina kirjautuneena sisälle

Yleinen keskustelu

05.01.09 - klo:09:43

TheJ Poissa

• Mindfucker
  • Anti-materia.
Computer specsit:

Suoritin: Intel Core 2 Duo, yhden ytimen taajuus 2.33 Ghz.
Näytönohjain: Ati Radeon HD3850, omaa muistia 256 mt (jolla ei tosin ole hirveän väliä).
Emolevy: ASUS P5K SE, ei taida tukea DDR3:sta.. :<
DVD-asema: Samsung Super Writemaster
RAM: 3 GB, DDR2.

Pitäisi melkein neliydin-prossu hommata, videot nimittäin renderöi melko pitkälti prossun tehoilla. :D
Kirjattu
  • ::
  • 05.01.09 - klo:18:39

Kraton Poissa

• Publicly humiliated criminal fugitive with no girlfriend.
      • Nordic Training Journal
    Itsellä meinas poksahtaa näytönohjain mutta ei pohksahtanutkaan. Itsellä on nyt Windows Vista Ultimate 64bit. Kyllä pelit pelittää paremmin nyt  >:O.  Varsinkin kun muistia on ihan liikaa  *pacman*
    Kirjattu
  • 06.01.09 - klo:23:49
    muistia on ihan liikaa  *pacman*
    Voit antaa mulle ylimääräisen :)
    Kirjattu
  • 09.01.09 - klo:07:20
    Nykyisillä muistin hinnoilla muistia ei voi olla liikaa.

Ja pakolliset paahtimen specsit

Prossu: Intel C2Q Q6600 @3,4GHz
    Näyttis: Radeon HD4870 1GB @815/1020MHz
    Emo: Asus P5Q-Pro
    Ram: 4GB OCZ Platinum DDR2 1066MHz
    DVD: joku Samsung
    Kovot: 500GB Samsung T166 + WD Elements 1TB USB
    Virtanen: Chieftec "Super Series" 560W
    Koppa: Antec 300
    « Viimeksi muokattu: 07.06.09 - klo:21:04 kirjoittanut Influ »
    Kirjattu
  • 19.01.09 - klo:13:13

Ruusubokseri Poissa

• Well I'm a mushroom cloud laying mother******.
    Näin tässä sivuhuomautuksena: Muistaako kukaan sellaista peli kuin Medal of Honor: Allied Assault. Pelailin tuossa sunnuntaina kun löysin omasta hyllyst. Voi niitä muistoja! Minä ainakin repeän joka kerta kun natsi ryntää jossain huoneessa kaapista ulos ja rupeaa ammuskelemaan. Tasan tulee Kummeli: Kultakuume mieleen. No entäs sitten ne typerät kaverit ja ylitarkat vihulaiset sitten? Voi pojat että oli hauskaa!
    Kirjattu
  • 19.01.09 - klo:13:22
    Minulla on tuo Allied Assault! Sain sen synttärilahjaksi joku pari vuotta sitten. Aika hauska peli sinänsä, pitäis vaan joskus pelata jonkun tutun porukan kanssa niin voisi olla kivempaa... :)
    "I'll go walking in circles while doubting the very ground beneath me"
    Kirjattu
  • 21.01.09 - klo:15:17

Ruusubokseri Poissa

• Well I'm a mushroom cloud laying mother******.
    Minulla on tuo Allied Assault! Sain sen synttärilahjaksi joku pari vuotta sitten. Aika hauska peli sinänsä, pitäis vaan joskus pelata jonkun tutun porukan kanssa niin voisi olla kivempaa... :)

Minusta kaikista Medal of Honoreista, ja ehkä kaikista toiseen maailmansotaan sijoittuvista FPS-peleistä koomisin. Siis niiden natsien kanssa tulee tilanteita jolloin ei voi kun nauraa. :3
    Kirjattu
  • 26.01.09 - klo:10:14

Sotakoira Poissa

• D-Dog
      • PSN ID: Dracoaeon
      • Steam ID: Sotakoira
     -_-
    Oma koneeni meni ja hajosi...
    Saamme uuden koneen vasta joskus parhaimmillaan ensi kuussa, varmaan myöhemmin, joten en luultavasti pyöri täälläkään kuin pari kertaa viikossa.
    Vika on emolevyssä, joten ajattelin pyytää erästä ystävääni korjaamaan koneeni vaihtamalla emolevyn, mutta siihenkään ei ole nyt rahaa.
    Kirjattu
  • 17.02.09 - klo:21:13
    Tietääkö kukaan jotain hyvää arcade-kaahailua PC:lle? TMUF, ja Burnout Paradise The Ultimeit Box löytyy jo.
    Kirjattu
  • 17.02.09 - klo:21:20

Akasori Poissa

• rollin'
      • PSN ID: Akaesora
    Race Driver GRID on ihan kivaa ajelua, kannattaa kokeilla.

Kusipurkki
    Kirjattu
  • 17.02.09 - klo:21:42
    Aika paskaa itseasiassa. Kolarit näyttää kyllä kivoilta. >_> Richard Burns Rally taas sitten onkin omaa luokkaansa. Ei tässä kohta viiden vuoden aikana ole tullut sen voittanutta rallisimua. Ei itseasiassa tainnut tulla tämän melkein viiden vuoden aikana yhtään rallisimua. :S
    Kirjattu
  • 21.03.09 - klo:11:45
    ....Tietokonepelit...     niitä olisi tosi jees pelata, mutta mun nykyinen läppäri ei oikein pyöritä mitään uudempaa peliä, kun on koko ajan niin tukkossa ja muutenkin aika tehoton.
    Ainoa mikä pelitti sulavasti oli avaruusräiskintä Freelancer, mutta pelattuani sen pari kertaa läpi heivasin sen koneelta kun muisti alkoi loppua.
    Sen lisäksi vain hieman vanhempien pelien demot pyörivät kunnolla, johtunee siitä että mulla ei välimuisti riitä pelejä varten.  Byhyy.

Mutta mutta, onko kukaan muu pelannut Postal 2:sta?  Se on hyvä peli...
    Halusin kokeilla sitä sen takia kun kuulin kaverilta, että siinä pystyy muun muassa tekemään itsemurhan ottamalla kranaatin suuhun, jos siltä tuntuu.  Ja tuo on vasta alkua, Postal 2 oli kyllä ihan kipeä peli..  varsinkin Apocalypse Weekend, joka sisältää huumehouruista taistelua verenhimoisia kääpiöitä ja zombeja vastaan.
    Mut kukaan ei tiedä sitä   :o  Sääli.
    Where's everyone going? Bingo?
    Kirjattu
  • 21.03.09 - klo:15:31
    Mä olen kuullut tarinoita ja en oikeasti tiedä haluanko edes pelata :D
    Kirjattu
  • 21.03.09 - klo:15:48
    No en mä usko että sä haluaisit...     Harva haluaa.

Niin, Postal 2 saattaa olla aika raju kokemus, jos ei ole tottunut peleihin joissa voi esim. pelata jalkapalloa irtonaisella päällä tai katkaista ihmisiä viikatteella kahtia.
    varsinkin ihmisten tappaminen mädäntyneellä lehmänpäällä saattaa hämmentää ensikertalaista
    Pelin tekijöillä tuskin on ollut mitään moraalia. Postalissa on esimerkiksi sellainen tehtävä, jossa pitää kusta päähahmon isän haudalle.

Mutta onhan siinä vähän harmittomampaakin pelattavaa, kuten minipeli jossa pitää posauttaa 100 zombilta päät tai itse kuolee.  Zombit tosin sylkevät epäilyttävän näköisiä verimöykkyjä, ja niiden suusta voi kuulla satunnaisia lennähtelevä lauseita, kuten "Piece of shit" tai jotain vastavaa.
    Harmi että en ehtinyt pelata Apocalypse Weekendiä, se on jo aika hullu..

Jos tarkemmin miettii, Postal 2:sen tekijät taitavat vihaat ihmiskuntaa pahemman kerran.
    Where's everyone going? Bingo?
    Kirjattu
  • 14.04.09 - klo:16:03

Akasori Poissa

• rollin'
    Saan huomenna Braidin.. keh. En malta odottaa. :)

Kusipurkki
    Kirjattu
  • 18.05.09 - klo:18:34

Kaiser Dragon Poissa

• King Of Darkness
      • PSN ID: ShredderDragon
      • Steam ID: RuyBone
    Tuli tänään asennettua siirrettävälle kovalevylle kaksi käyttöjärjestelmää rinnakkain. Sanon vain että Linux on paska käyttöjärjestelmä. Windows XP on parempi.
    Dragons forever!
    Kirjattu
  • 18.05.09 - klo:20:25
    Niimpä niin. Et vain osaa. >_> Linux vaatii vähän enemmän asiantuntemusta, kuin nämä simppelit Windowsit. Jos osaamista löytyy niin Linux on perkeleen kova alusta.
    Kirjattu
  • 18.05.09 - klo:22:27

Riby Poissa

• Anon9746
      • Wii-numero: 1435 9560 2543 3701
      • Xbox Live Gamertag: Ribyli
      • PSN ID: Ribbyli
      • Steam ID: Riby
      • Resetti.net
    Millainen on siirrettävä kovalevy? Mitä eroa sillä on kovalevyyn?

Linux ei ole paska. Nibbles on parasta antia, mitä analogisen elektroniikan tunneilta voi toivoa.
    * Kullanmurut *

<div class="signature">', $message['member']['signature'], '</div>';
    Kirjattu
  • 18.05.09 - klo:22:42
    Luultavasti vain vittuilua, mutta eiköhän Kaiser tarkoittanut tuolla ulkoista kiintolevyä tai jotain muistitikun tapaista.

Tuohan riippuu täysin siitä, minkä Linuxin hän on asentanut siihen. Sama pohja ja rakenne joo, mutta pintapuolelta ihan eri tavaraa eri Linuxit. Jos Kaiser on asentanut esim. DSL:n, ymmärtää hyvin, ettei sitä voi pitää samalla tasolla XP:n kanssa. :p

Mutta toisaalta taas esim. Ubuntu Linux on kyllä hieno käyttöjärjestelmä, mutta kyllä minäkin myönnän, että pidän Windowseista paljon enemmän. Ihan sama osaako vai ei, tietenkin Linuxeista saa enemmän irti jos tuntee sen kernelin paremmin. Esim. uusia ohjelmia on ihana asentaa yhdellä komennolla päätteen kautta. <3 En siis kuitenkaan sanoisi Linuxia paskaksi.
    全力で!
    Kirjattu
  • 19.05.09 - klo:10:35

Kaiser Dragon Poissa

• King Of Darkness
    Luultavasti vain vittuilua, mutta eiköhän Kaiser tarkoittanut tuolla ulkoista kiintolevyä tai jotain muistitikun tapaista.

Tuohan riippuu täysin siitä, minkä Linuxin hän on asentanut siihen. Sama pohja ja rakenne joo, mutta pintapuolelta ihan eri tavaraa eri Linuxit. Jos Kaiser on asentanut esim. DSL:n, ymmärtää hyvin, ettei sitä voi pitää samalla tasolla XP:n kanssa. :p

Mutta toisaalta taas esim. Ubuntu Linux on kyllä hieno käyttöjärjestelmä, mutta kyllä minäkin myönnän, että pidän Windowseista paljon enemmän. Ihan sama osaako vai ei, tietenkin Linuxeista saa enemmän irti jos tuntee sen kernelin paremmin. Esim. uusia ohjelmia on ihana asentaa yhdellä komennolla päätteen kautta. <3 En siis kuitenkaan sanoisi Linuxia paskaksi.
    Ubuntu Linux jos muistan oikein. Tänään pitää laittaa ainakin taustakuva XP:n osastoon ja katsoa laitanko vielä toisen viruksen skannaus ohjelman myös koska niille tulee aina käyttöä.
    Dragons forever!
    Kirjattu
  • 19.05.09 - klo:11:12
    Fail. Ei koskaan yhtä useampaa virustutkaa. Häiritsevät toisiaan ja luulevat parhaassa tapauksessa toisiaan viruksiksi jne.
    Kirjattu
  • 19.05.09 - klo:17:55

Riby Poissa

• Anon9746
      • Resetti.net
    Kaiseri tarkoittanee jotain Spybotin tapaista puhdistusohjelmaa.

Mistäs lähtien sähköasentajat ovat moista tehneet?
    * Kullanmurut *

Kirjattu
  • 19.05.09 - klo:18:59

Kaiser Dragon Poissa

• King Of Darkness
    Kaiseri tarkoittanee jotain Spybotin tapaista puhdistusohjelmaa.

Mistäs lähtien sähköasentajat ovat moista tehneet?
    Elektroniikka asentajan pitää tietää nämä perusasiat jos vaikka on tietokoneen korjausliikkeessä töissä ja sitten asiakas haluaa että hänelle asennetaan korjauksen jälkeen jotakin mukaan kuten virusohjelma.
    Dragons forever!
    Kirjattu
  • 19.05.09 - klo:21:51

Riby Poissa

• Anon9746
      • Resetti.net
    Ahaa, olet siis elektroniikka-asentaja.

Itsekin elektroniikka-asentajana tietokonekorjausliikkeessä työskennellessäni olen  joutunut aika moneen tilanteeseen, mutta viruksia ei ainakaan meillä päin ole koskaan asennettu tarkoituksella koneeseen. Kaikella ne siellä etelässä rahastaakin.
    * Kullanmurut *

Kirjattu
  • 19.05.09 - klo:23:31
    Hervottoman hauskaa.
    Kirjattu
  • 26.05.09 - klo:15:10

Riby Poissa

• Anon9746
      • Resetti.net
    Ei. Voi. Olla. Todellista.
    Vittu onnistuin tyhjentään työpaikan työkoneen kiintolevyn toisiksi viimesenä työpäivänä. :D
    * Kullanmurut *

Kirjattu
  • 20.07.09 - klo:13:03

Nipa Poissa

• ._.
    Päätin juuri että ostan läppärin noilla rippirahoilla, pitää vielä vähän säästää...

Olisiko tuollainen kone mitään:

Acer eMachines E625
    "Tyylikäs ja edullinen kannettava tietokone, joka on varustettu 15,6" aidolla 16:9 Crystal Brite laajakuvanäytöllä jossa värien toisto on huippuluokkaa. Erillinen numeronäppäimistö helpottaa vaikka laskujen maksua. Windows Vista Home Basic käyttöjärjestelmä.
    Tekniset tiedot:

* Prosessori: AMD Athlon64 TF20
        * Keskusmuisti: 4 Gt
        * Muistipaikkojen määrä: 2
        * Kiintolevy: 160 Gt
        * Näytönohjain: ATI Radeon X1200
        * TV-ulostlo: VGA
        * Verkkokortti: 10/100

* WLAN: 802.11b/g Wi-Fi
        * Toistava DVD asema: Kyllä
        * Tallentava DVD asema: Kyllä
        * USB 2.0 : 3
        * Käyttöjärjestelmä: Windows Vista Home Basic
        * Takuu: 1 vuosi
        * Lisätiedot: 15,6" Crystal Brite laajakuvanäyttö"

Satunnaiseen pikkupelailuun ja netissä pyörimiseen tuo tulee, ja uskoisin että tuo on ihan sopiva. Langaton netti löytyy kotona joten onnistuuko tuolla siihen yhdistäminen suoraan? Ja mitä kaikkea kannattaa vanhalta perheen yhteiseltä koneelta siirtää uuteen koneeseen? Kannattaako virustutka ottaa vanhalta koneelta ja asentaa uuteen koneeseen ennen kuin sen yhdistää nettiin?

Olen kyllä ihan pihalla näistä, eka kerta kun konetta ostan *pacman*
    Kirjattu
  • 20.07.09 - klo:14:44
    Mikäli et tarvitse konetta, minkä voi raaha vaikka mökille mukaan, niin suosittelisin ennemmin pöytäkonetta. Tuolla hinnalla (400e + ehkä 100e lisää) saisi jo ihan kiitettävän itse koottavan konepaketin, jolla pyörisi jo keskivertopelitkin täysillä (ei tosin mitään Crysistä täysillä tehoilla, mutta ainakin niin, että ei pätki eikä näytä huonolta). Ja toisekseen suosittelisin XP:tä vistan sijaan tutun käytettävyyten ja muitenkin seikkojen varjolla.

Toisaalta en sitten tiedä, jos et todellakaan, kuten sanoit, tiedä näistä juurikaan, onko itse koottava konepaketti se paras. Enpä kyllä itsekään tiennyt edes mikä on emolevy, kun aloin tätä konetta harkitsemaan, osia valitsemaan ja kokoamaan. Irkissä kyselin apua yhteensopivuuksista, merkeistä, laaduista yms. ja kokoamisoheista. Loppujenlopuksi tietokone on vain pariosainen palapeli.
    Kirjattu
  • 20.07.09 - klo:14:56

Nipa Poissa

• ._.
    Pöytäkone löytyy jo kotona eikä omaan huoneeseen mahdu pöytäkonetta ollenkaan, läppäri kun ei vie tilaa paljon ollenkaan ja se on helppo siirtää pois tieltä jos pöytää tarvitsee muuhun tarkoitukseen.

Koneen kokoamisesta on kyllä hieman kokemuksia, perheen koneeseen uudet usbi-portit ostin ja asensin itse ja uskon että jotenkin onnistuisi tuo koneen kokoaminenkin mutta tähän tilanteeseen haluan oikeasti läppärin.

XP on kyllä paljon parempi kuin vista, sen myönnän, mutta miten se "alaspäin päivittäminen" onnistuu tuossa? Läppäreihin ei kamalasti osia vaihdella?
    Kirjattu
  • 20.07.09 - klo:15:57

Kasuli Poissa

• Piparisensei
      • Porkkanakaupunki
    Kituutat sinne Win7:n julkaisuun asti, saat koneen mukana hyvän käyttiksen ja tokihan tekniikka on taas ottanut joitain loikkia eteenpäin siihen mennessä.
    VAIHTELEEPA SITTENKIN >: (
    Kirjattu
  • 20.07.09 - klo:16:45

Nipa Poissa

• ._.
    Miten pitkä aika siihen on?

Ja suoraan sanottuna tämän 3v-vanhan koneen tasoinen kelpaisi jopa, kunnollisen pelaamisen kun hoidan konsoleilla, koneella pelaan pelkästään soldattia ja TK:ta ja välillä jotain flash-pelejä. Netissä pyörimiseen se kone pääasiassa tulee.
    Kirjattu
  • 20.07.09 - klo:17:11
    Suosittelen kääntymään vaikka käytettyjen vanhojen läppärien puoleen, jos kone ei todellakaan muuhun tule kuin mesettelyyn ja surffaukseen. Parilla kympillä löytyy, tosin ovat totaalisen tehottomia.
    Kirjattu
  • 20.07.09 - klo:18:01

Nipa Poissa

• ._.
    Konsoleiden kohdalla mieluusti ostaisinkin käytetyn, mutta tietokoneiden kohdalla olen vähän ylivarovainen ja suosin uutta konetta.
    Kirjattu
  • 21.07.09 - klo:17:58
    Nipa, kuuntele viisaampaa ja hyväksy, että Mikebox puhuu asiaa.
    Kirjattu
  • 21.07.09 - klo:20:38
    Jotenkin sellainen olo, että mun pitäis vastata tähän jotain, mutten kuitenkaan keksi mitään sanottavaa, joten vastaan tämän viestin ilman mitään sisältöä.
    Kirjattu
  • 16.09.09 - klo:08:13

Relix Poissa

• Defective
    • Wää
    Eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nyt se sitten tapahtui, mese pakottaa päivittämään, kaksi vuotta ehdin pakoilla ,_,
    Kirjattu
  • 16.09.09 - klo:10:52

Maveric Poissa

• Mecha
      • JuuTuuppi
    ^ No en kyllä ole päivittämässä prkl, en ennen kuin aseella uhkaavat.
    Kirjattu
  • 16.09.09 - klo:10:58

Relix Poissa

• Defective
    • Wää
    Ei pystynyt kirjautumaan sisään jos ei päivittänyt, ihan kamala tuo uus, näkyy mainoskin ,_,'
    Kirjattu
  • 16.09.09 - klo:13:11

Kaiser Dragon Poissa

• King Of Darkness
    Minä itse päivitin meseni jo pitkä aika sitten enkä kadu yhtään. Tämä uusi versio on minun mielestäni ihan hyvä eikä ole ongelmia vielä tullut yhtään eteen. Kannattaa päivittää nyt eikä turhaan lykätä sitä tulevaisuuteen.
    Dragons forever!
    Kirjattu
  • 16.09.09 - klo:13:13

Ingoo Poissa

• Ei käy käsityökerhossa, vaan elää mafiassa
      • Nintendo Network ID: Ingoo90
      • Xbox Live Gamertag: Sgt Ingoo
      • PSN ID: Ingoo
      • Steam ID: wille_on_kingi
    Live Messenger on varmaan paskin meseclientti, varsinkin vanillana. Pidgin hoitaa asiat paremmin (ja ilman mainoksia)
    Kirjattu
  • 16.09.09 - klo:14:20

Pallokala Poissa

• PSN ID: omenaaa_
      • Steam ID: _asdfghjkl_
    Itse käytän jotain yli 5 vuotta vanhaa Windows Messengeriä.
    Kirjattu
  • 16.09.09 - klo:17:47
    aMSN - a free open source MSN Messenger clone.

Hihii, tuota käyttelen. Vielä kun vain saisivat päivitettyä, että pystyisi lähettää viestejä, kun näyttäytyy offline-tilassa. Vain sitä ikävöin wintoosan mesestä. Mainoksia? Pft.
    Kirjattu
  • 16.09.09 - klo:19:13

Relix Poissa

• Defective
    • Wää
    Siirsin keskustelun tänne, kun se taas äityi

Minä itse päivitin meseni jo pitkä aika sitten enkä kadu yhtään. Tämä uusi versio on minun mielestäni ihan hyvä eikä ole ongelmia vielä tullut yhtään eteen. Kannattaa päivittää nyt eikä turhaan lykätä sitä tulevaisuuteen.

Vanha mese > uusi mese, myös autojen kohdalla.
    En suosi päivittämistä, koska lähes aina tyytyväisyys soljuu negatiivisen puolelle.

Live Messenger on varmaan paskin meseclientti, varsinkin vanillana. Pidgin hoitaa asiat paremmin (ja ilman mainoksia)

Koitin tuota, en tykännyt, pitää tyytyä vielä tähän.

aMSN - a free open source MSN Messenger clone.

Hihii, tuota käyttelen. Vielä kun vain saisivat päivitettyä, että pystyisi lähettää viestejä, kun näyttäytyy offline-tilassa. Vain sitä ikävöin wintoosan mesestä. Mainoksia? Pft.

Mainokset sain pois, enää kun saisi vaihdettua vanhemman näköiseksi, ei siinä muuta.
    Kirjattu
  • 16.09.09 - klo:19:27

pandem Poissa

• aika lol
    Ircissä käytän bitlbeetä meseclienttinä. Ihan jees ku ei tarvi ylimäärästä ohjelmaa avata.
    Kirjattu
  • 17.09.09 - klo:08:47
    Vanha prossu läks kaverille ja uus tilalla nyt. Nyt Q9550 raksuttelee n.3,8GHz taajuudelle, että ihan tyydyttäviin lukemiin jo päästy. Pikaisten testailujen perusteella tällä kyllä menis vielä aivan vitusti kovempaakin, mutta emosta loppuu kulku kesken. *_*
    Kirjattu
  • 17.09.09 - klo:21:30

Akasori Poissa

• rollin'
    A-Patchilla saa nuo mesen mainokset ja muut turhat härpäkkeet pois.

Kusipurkki
    Kirjattu
  • 18.09.09 - klo:14:03

Riby Poissa

• Anon9746
      • Resetti.net
    Asensin Chromen ja tykkään siitä paljon. En kyllä yhtään osaa päättää, että kumpaa selainta minun kannattaisi käyttää. Firefoxin ainut plussa on lisäosat, mutta en nyt keksinyt mitään akuuttia tarvetta yhdellekkään. Adblock ja Flashblock ovat herkkuja, mutta muita ei sitten olekkaan.

Uusi Mese on huono.
    * Kullanmurut *

Kirjattu
  • 20.09.09 - klo:20:35
    Itse rakastan uusinta Meseä ja olen jopa miettinyt, että kun siirryn Ubuntun tai Kubuntun käyttäjäksi, kunhan uuden koneen ostan, niin käyttäisin Windows Live Messengeriä Winen kautta :D Joo, kaikki ei tykkää, mutta mun mielestä toi uusin on just passeli.
    Kirjattu
  • 20.09.09 - klo:22:11

Kraton Poissa

• Publicly humiliated criminal fugitive with no girlfriend.
      • Nordic Training Journal
    Mikä tuossa uudessa on vikana, kun sen saa kuitenkin säädettyä semmoseks ku se edellinen versio oli...  -_-
    Kirjattu
  • 21.09.09 - klo:11:31

Relix Poissa

• Defective
    • Wää
    En tykännyt edellisestäkään, minulla oli noin kaksi vuotta vanha mese käytössä, silloin ku se ei ollut wannabe vista lookilla.

Mutta kerro miten sen saa edes vähän siedettävämmän näköiseksi.
    Kirjattu