Rekisteröidy,

niin voit osallistua keskusteluihin
niin foorumilla kuin IRC-kanavallakin.
Rekisteröidy nyt!

Kirjaudu!

Pysy aina kirjautuneena sisälle

Portal

27.05.11 - klo:22:57
Jep, läpi meni kakkosen yksinpelikampanja.

*_*

Aika uskomaton ja heittämällä parempi kuin ensimmäinen Portal, jonka arvo liittyi etenkin innovatiivisuuteen, joskin pelattavuus ynnä muutkin olivat kyllä loppuun asti hiottuja. Tästä huolimatta Portal 2 veti kaikkea vähän pidemmälle - juoni ja hahmot olivat kiinnostavampia, pelimekaniikassa oli uusia koukkuja ja huumorikin oli hersyvämpää kuin edeltäjässään. Tämän lisäksi musiikit olivat mitä mainioimpia, ja loppucreditsien mukaan kenties co-opin tai jonkun muun puolella olisi tulossa vielä lisää laatua...

(click to show/hide)

"I'll go walking in circles while doubting the very ground beneath me"
Kirjattu
  • ::
  • 28.05.11 - klo:10:41

Tapza Poissa

• Katkeroitunut nörtti
    Mielestäni tuo uutinen ei todellakaan ollut järkevä tai neutraali, vaan näin kärjistettynä voisin ihan surutta todeta, että jälleen kerran ärsyttävää amerikkalaista idiotismia, vaikkei ehkä pahimmillaan. Lähinnä nuo uutisankkurit tässä pistivät vihaksi, koska jaksoivat kerta toisensa jälkeen väittää peliä "lasten opetuspeliksi", vaikka sitä ei ole yhtään missään millään tavalla koskaan sellaiseksi mainostettu. Portal on niin tunnettu mustasta ja pääosin aikuisiin vetoavasta huumoristaan, että yhdestä vitsistä valittaminen tuntuu vain niin äärimmäisen tyhmältä ja... tyhmältä. Vähän sama kuin Monty Python olisi viety oikeuteen, kun joku koki jonkun poppoon vitseistä loukkaavaksi. Pelistä löytyy sitä paitsi vastaavanlaista kieroutunutta juttua vaikka minkä verran, ja on aika uskomatonta, että tähän yhteen kohtaan takerrutaan siksi, että se koskettaa perhettä henkilökohtaisella tasolla. Ihan niinkuin tällaisista asioista ei saisi tehdä pilaa siksi, että heillä nyt sattuu olemaan adoptoitu tytär. Sitä paitsi minusta vielä tuntui, että kaikki uutiseen liittyvät henkilöt olivat vielä tajunneet koko jutun väärin, mutta en oikeasti jaksa kirjoittaa näin kauttaaltaan idioottimaisesta ja turhasta jutusta yhtään enempää. Videon lopussa esiintynyt täydellinen tietämättömyys ja jälleen kerran TYHMYYS ("They're passing the buck...") sai viimeistään sapen kiehumaan sen verran, että voi jumalauta nyt oikeasti ihmiskunta.

Kannattaa muuten tosiaan pelata se co-op läpi, mielellään kaverin (siis jonkun jonka oikeasti tunnet) kanssa. Puzzleiltaan kehtaisin väittää yksinpeliä paremmaksi. Juoni jää kyllä selvästi taka-alalle, mutta GLaDOSin loistavasti kirjoitettua monologia on onneksi edelleen tarjolla mielin määrin. Ainoa ongelma tuossa on, että loisteliaasta pelisuunnittelusta huolimatta koko valtavaa potentiaalia ei keritä täysin hyödyntämään loppujen lopuksi melko lyhyenlännän seikkailun aikana. DLC-lisäkammiot ovat enemmän kuin tervetulleita.
    Lasken pääomaa.
    Kirjattu
  • 28.05.11 - klo:23:00
    Kieltämättä uutinen voi olla hämmentävä - miksi tarttua yhteen kohtaan ja niin edelleen. Tästä huolimatta on melko radikaalia kärjistämistä kutsua uutisen olevan "jälleen kerran ärsyttävää amerikkalaista idiotismia", edes mainitsemasi sivuhuomautuksen kera. Toki väärinkäsityksiä kävi - peli ei tosiaan ole mikään "children's educational game", eikä "E-10" tarkoita "E for everyone", mutta turha niistä on mielestäni hernettä nenään vetää. Ja "They're passing the buck..."-kohta oli seminaurettava tosiaan, siitä olen samaa mieltä. Pysyn kannassani, koska uutinen edusti mielestäni jenkkipeliuutisoinnissa sitä skaalan parempaa päätä, mutta joo. Hankala on tajuta, miten tuo uutinen voi herättää mitään maksimaalista kyrpiintymistä yhtään kenessäkään. Mene ja tiedä.
    "I'll go walking in circles while doubting the very ground beneath me"
    Kirjattu
  • 29.05.11 - klo:14:13

Tapza Poissa

• Katkeroitunut nörtti
    Myönnetään, että hieman tuli ylireagoitua. Ja onhan tuosta turha mitään herneitä vetää nenään, kun pelin maine tuskin kärsii sen kohdeyleisön silmissä millään lailla tuon uutisen seurauksena. Tuskin tästä sentään Mass Effectin kaltaista farssia on tulossa. Kaikesta huolimatta pakosti hieman suututtaa tällainen, varsinkin kun pikkutyttöä itseään ei vaikuttanut heitto pahemmin haittaavan.
    Lasken pääomaa.
    Kirjattu
  • 29.05.11 - klo:15:21

Turjake Poissa

• Törö
    • Hail to the King, baby!
      • Törön vuodatus, teh blogi
    Tuskin tästä sentään Mass Effectin kaltaista farssia on tulossa.

Irroitin asiayhteydestä ja olin jo valmis käymään pommikaupassa.
    <+Cyna> Turjake on resetin paras tyyppi, aattelin mainita
    <Tinglemies> välillä en itsekään erota pelaanko personaa vai nussinko törön kaa
    <+mm. Detonat, coconuut, Linkkiro> Törö adminiks

ANIME ON PASKAA USKOKAA JO SKYWARD SWORD MYÖS JA DC
    Kirjattu
  • 22.07.11 - klo:14:28
    Portal 2 meni läpi, satunnaisia mietteitä. En halua rumentaa tätä spoileri-bokseilla joten sanon tässä että spoilereita.

(click to show/hide)

Mä nyt olin vailla esteettistä silmää, ja laitoin koko viestin silti spoiler-tageihin. Ne on olemassa ihan syystä. -Tube

Ihan tietoisesti noin tein, rumennusargumentti oli lähinnä vitsi. Eihän tuossa viestissä oikeasti ole mitään perus peliarvostelua spoilaavampaa, ja siksi en kokenut tarpeelliseksi ihan virallisten tagien käyttöä. Pienen nootin laitoin niitä varten, ketkä eivät halua tästä pelistä tietää yhtään mitään, mikä näin jälkeenpäin katsottuna on vähän tyhmästi ajateltu, koska tällainen henkilö tuskin eksyy tähän ketjuun.
    « Viimeksi muokattu: 23.07.11 - klo:01:38 kirjoittanut Cynaeon »
    Kirjattu
  • 25.07.11 - klo:10:37

Tapza Poissa

• Katkeroitunut nörtti
    Monessa paikassa kuulin sanottavan, että portaalit saa vain tiettyihin paikkoihin ja sen tekemällä onkin jo ratkaissut puzzlen. Mielestäni tämä pitää kyllä paikkansa. :/ Puzzleissa ei oikein ole sitä että pitäisi miettiä portaalien paikat, koska portaalit saa vain niihin tiettyihin kohtiin. Monesti seinä on täysin tumma ja yksi valkoinen laatta keskellä, hmm. Tarkoitan siis, että tässä ei aina pysty epäonnistumaan portaaleita sijoitellessaan, ellei se ole itse puzzle (kuten siinä kolmen laaserin tehtävässä alkupuolella). Aina kun huomaa valkoisen kohdan, tietää välittömästi, että sillä on joku tarkoitus olla siinä. Tällainen oli erityisen totta seikkaillessa testihuoneiden ulkopuolella, jossa ongelmana oli yksinomaan löytää isosta alueesta se ainoa kohta mihin portaalin saa, jotta pääsee etenemään.

Tottahan tuo on, mutta mielestäni se ei välttämättä ole huono asia. Muistan ykkösestä ainakin yhden kohdan, missä oli todella hankala hahmottaa mihin toinen portaali kuuluisi laittaa niin, että tippuisi kiinteälle tasanteelle eikä sen ohi kuolettavaan mömmöön. Homma meni aika pian trial & erroriksi, mikä on harvoin kivaa. Mielestäni peli ei olisi ollut yhtään huonompi, jos katossa olisi ollut vain yksi portaalipintainen ruutu.

Siitä en kyllä ole ihan samaa mieltä, että pulma on ratkaistu saman tien kun ampuu portaalit oikeisiin kohtiin. Aika monissa puzzleissa jutut täytyy kuitenkin tehdä oikeassa järjestyksessä, esimerkiksi heittää jotain mömmöä tasanteelle ennen kuin lähtee itse ilmalentoon. En vieläkään ymmärrä väitettä, jonka mukaan Portal 2 olisi merkittävästi helpompi kuin ensimmäinen Portal. Kukaties ykkönen tuntui aikanaan tuoreemmalta ja haastavammalta kun portaali-idea oli uusi ja kaikki perusjututkin vieraita, mutta pulmat itsessään ovat huomattavasti lyhyempiä ja simppelimpiä kuin jatko-osan vastaavat. Tiedän tämän, sillä pelasin ykkösen uusiksi kun olin kakkosen vetänyt pariin otteeseen.

Kakkosen designi on erilaista kuin ykkösen, mutta mielestäni pulmat kokonaisuudessaan eivät ole yhtään huonommin suunniteltuja. Vaikeita ne eivät kummassakaan pelissä ole, mutta kommenttiraidasta päätellen Valve ei ole edes halunnut lähteä tekemään erityisen haastavaa peliä. Portalit tarjoavat ainakin minulle sen kivan oivaltamisen tunteen, tuntumatta silti missään vaiheessa turhauttavilta.
    Lasken pääomaa.
    Kirjattu
  • 25.07.11 - klo:11:23
    Äkkiseltään toki kuulostaa kivalta, että niitä portaaleita saisi lätkiä hieman vapaammin. Jos portaaleja saa lätkiä lähes minne huvittaa, niin helposti puzzleihin tulee useita eri ratkaisua ja näin ollen ne on helpompi ratkaista. Onko se sitten loppujen lopuksi yhtään parempi, kun peli on vain eri tavalla helppo? Ja tosiaan kakkosessa oli kikkailua silloilla, mömmöillä yms. eikä ollut puhtaasti lätki portaalit ja profit menoa. Näiden kanssa etenkin kovin vapaa portaalien asettelu olisi hankala saada toimimaan pitäen pelissä edes jotain haastetta mukana.
    Kirjattu
  • 18.08.11 - klo:21:46
    Whippii, tuli Portal 2:n yksinpelikampanja pelattua läpi ja tässä mietteitä:
    (click to show/hide)

Seuraavaksi olisi tarkoitus löytää joku kaveri, joka ei Co-opia vielä ole läpäissyt, jotta pääseen todistajan katsoessa näyttämään miten hitaasti minulla joskus leikkaa. :3
    Makkaralla on kaksi päätä. Siinä se on onnellisemmassa asemmassa kuin me muut.
    Kirjattu
  • 16.09.11 - klo:14:55
    Te kaksi ketkä että vielä jostain tekosyystä omista ensimmäistä Portalia, niin nyt sen saa rajoitetun ajan ilmaiseksi.

http://store.steampowered.com/app/400/
    Kirjattu
  • 19.09.11 - klo:23:36

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    On tuo Portal (Still Alive) sitten kiva peli. Pelasin taas läpi ja sain yhden achin taas huorattua (Is anyone there?). Jossain kohtaa kuitenkin menin munaamaan Out of bluen saamisen, vaikka en mielestäni missään kohtaa peliä mennyt sisään sinisestä portalista, vaan aina oranssista. Noh, ehkä joskus pelaan vielä uudelleen, ja huoraan nuo loputkin achit (Rat's tale, Out of blue ja Tests like chicken sekä Vanilla Crazy Cake noista advanced chambereista).

Achit on muuten kivoja, kun ne houkuttelevat pelaamaan peliä vähän eri tavalla kuin normaalisti. Arvostan. Portalistakin saa paljon enemmän irti noiden achien metsästämisen ohessa. Toisaalta joissain peleissä nuo ovat todella rasittaviakin, ja jätän suosiolla puolet acheista keräämättä.

Portal 2 on nyt postissa, tilasin lauantaina, kun mietin, että olisi kiva ostaa joku co-op-peli, jota voi pelata samalla konsolilla. Toisaalta Portal 2 tarjoaa jotain muutakin, ja onhan se nyt pakko jossain vaiheessa ostaa, koska eka Portal on niin hieno peli kuin onkin. Hintaa kertyi Zavvista £23,85 + postit, joka on paljon kohtuullisempi hinta kuin alussa vaadittu 60e, jonka koin olevan liikaa tämän mittaisesta pelistä.
    Kirjattu
  • 20.09.11 - klo:11:40
    En näe pelin pituutta rahallisen vastineen perusteena. Vähän sama asia kuin ei pystyisi maksamaan täyden pelin hintaan 2D-pelistä kotikonsolille. Sitä paitsi, Portal 2 on todella pitkäikäinen, varsinkin jos acheja tykkäät huorailla ja co-opinkin aiot mennä.
    Kirjattu
  • 20.09.11 - klo:12:23

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    Mielestäni 60 euroa muutaman tunnin pelistä on liikaa. Tulee vähän korkea tuntihinta pelille. Okei, laatu on paljon ratkaisevampi tekijä, ja jos pelillä on oikeasti todella suuri jälleenpeluuarvo, ei ongelmaa ole, mutta sitähän ei voi tietää ennen kuin pelaa. Tietysti kivempi pelata viisi tuntia vaihtelevia puzzleja kuin kaksikymmentä tuntia ja jokainen puzzle käytännössä neljään kertaan, mutta mielestäni kymmenen-viisitoista tuntia laadukasta peliaikaa 60 euron vastineeksi ei ole liikaa pyydetty. Tuollainen alle 30 euroa on sitten jo paljon käyvempi hinta vähän lyhyemmästäkin pelistä.

Toisaalta ostan muutenkin aika harvoin täysihintaisia pelejä, jos hinta ei ole alun alkaenkin jo sopivan matalalla tasolla.
    Kirjattu
  • 20.09.11 - klo:15:31
    Vaikka olisi kuinka hyvä peli, niin 60€ pelistä on vaan aivan hiton paljon liikaa. Olen kerran elämässäni maksanut täyden hinnan pelistä (Midnight Club 3: DUB Edition, 79€. Sain sen ennen julkaisua postissa.), ja se oli PS2:lle joskus nelisen vuotta sitten.

Omasta mielestäni pelien hinnat ovat noin yleensä ottaen aivan liian korkealla. Joku 40€ olisi paljon ymmärrettävämpi hinta.
    Kirjattu
  • 20.09.11 - klo:15:39

Tapza Poissa

• Katkeroitunut nörtti
    Ostin Portal 2:n 70 eurolla, ei ole kaduttanut. En kyllä itsekään yleensä täydellä hinnalla ostele, mutta ei Portal 2 mielestäni ole yhtään vähempää noiden rahojen arvoinen kuin jokin vähän pidempi nykyajan peli. Tuntimäärällä ei ole niin paljon väliä kuin niiden tuntien laadulla.
    Lasken pääomaa.
    Kirjattu
  • 20.09.11 - klo:15:42
    Kun olen siirtynyt lähes kokonaan Brittikauppoihin, käsitykseni "täysihintaisesta" pelistä on juurikin tuo 40 euroa.  Siitäkin huolimatta hyvin harvoin heti julkaisussa ostan pelejä. Ostin Portal 2:n 20 eurolla, mutta hyvillä mielin voin sanoa sen olevan myös tuon 40 euron veroinen. Jotenkin nyt kun olen "halvempaan hintaluokkaa" siirtynyt niin yli 50 euron maksaminen pelistä on täysi painajainen, enkä usko että voisin ikinä pitää peliä moisen rahamäärän veroisena. :/ Ellei kyseessä ole joku lisälaitteita vaativa peli, Rock Band tai DJ Hero.
    Kirjattu
  • 20.09.11 - klo:15:50

Tingle Paikalla

• Paavo
      • Academic Nintendo Club RY
    Päälle vuoden aikana muistan ostaneeni kolme peliä yli viidelläkympillä: Sin & Punishment 2, Shin Megami Tensei 3: Lucifer's Call ja Pokémon Black. Suurilta osin siitä syystä että nuo oli yksinkertaisesti aivan pakko saada ja mahdollisimman nopeasti (+ Pokémonin arvo ei putoa, Treasurelle on kiva antaa rahaa ja SMT3 on jokseenkin harvinainen).
    <Tapza> tinglest on kyl vähän hankala ottaa selvää
    <Tapza> se on tollanen saatananmoinen kusipää ja paras tuntemani ihminen, tosi mukava ja aivan perseestä
    <Kraidi> tarvitset vieroitusta epätodellisuudesta
    <JJJANI> vittu ku paavolle ei voi ees vittuilla ilman et menee ite ihan sekasin
    <henuck> olis kyl melkonen auschwitz olla jumissa jossain ovessa/sen takana ja kuunnella ffxiii ja paavon paskalaatikkojuttuja
    <Turjake> VITTU TINGLE NYT TURPA KIINNI
    Kirjattu
  • 20.09.11 - klo:15:57

Tapza Poissa

• Katkeroitunut nörtti
    Enpä tiedä, minusta pelit voivat hyvinkin olla vielä suuremman rahamäärän veroisia kuin tuo päälle 50 euroa. Raha on kuitenkin vain rahaa, siitä ei ole mitään iloa ellei sitä käytä johonkin, ja jos pelit ovat lähellä sydäntä eikä rahatilanne mitenkään tolkuttoman huono, niin en henkilökohtaisesti ymmärrä miksei jostain todella hienosta pelikokemuksesta voisi maksaa vähän isommankin summan. Ainakin minulle se hyvistä peleistä saatu riemu on paljon arvokkaampaa kuin jotkin numerot pankkitilillä tai paperilappuset lompakossa.
    Lasken pääomaa.
    Kirjattu
  • 20.09.11 - klo:16:02
    Mielelläni käytän 100€ viiteen peliin kuin yhteen peliin (+ jää jäljelle 30e). Mutta totta kai Day 1 pitää ostaa suomesta silla hinnalla nyyh. :(
    Kirjattu
  • 20.09.11 - klo:16:27
    Enpä tiedä, minusta pelit voivat hyvinkin olla vielä suuremman rahamäärän veroisia kuin tuo päälle 50 euroa.
    Ovathan ne, mutta kaikilla ei yksinkertaisesti ole varaa. Itse ainakaan en maksa yhdestä pelistä lähes koko rahavarantoani. Ja jos joku haluaa piraatiksi haukkua, niin riittäneepi yksi vilkaisu Steamin pelilistaani, että kyllä meikäläinenkin ne pelini ostaa mutta odotan mielummin tarjouksia kuin maksan täyttä hintaa. Jos oikein laskin, niin omistan Steamissa noin 70 peliä, ja jos olisin maksanut kaikista täyden hinnan (40-60€) niin minulla olisi siellä suurin piirtein 10 peliä.
    Kirjattu
  • 20.09.11 - klo:16:59

Nipa Poissa

• ._.
    Itse en edes muista minkä pelin olisin ostanut viimeksi täysihintaisena. Taitaa olla brawli julkaisupäivänä.

Loput on sitten waretettu, ostettu steamin alesta (ainut minkä sieltäkin oon ostanu on L4D2 5€, oli muuten aika paska) tai ostettu käytettynä.
    Kirjattu
  • 23.09.11 - klo:23:13

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    Äsh, posti oli liian hidas. Tilasin Portal 2:n jo viime viikonloppuna ja olen koko viikon poraillut ekaa Portalia. Tulipa sitten otettua viimeinenkin achi tuosta XBLA:n tekeleestä, ja nyt viimeinen läpipeluukerta meni 54 minuuttiin. Ei paha aika mielestäni.

Nuo vaikeammat test chamberit ovat ehdottomasti pelaamisen arvoisia. Mukavan haastavia. Etenkin nuo vaikeutetut versiot pelin omista test chambereista ovat herkkua. En ole kuin muutamasta onnistunut saamaan kultamitallin, vaikka rehellisyyden nimissä on sanottava, etten  ole niitä paljoa koittanutkaan.

*edit*
    (click to show/hide)
    « Viimeksi muokattu: 30.09.11 - klo:01:12 kirjoittanut Tube »
    Kirjattu
  • 02.10.11 - klo:18:01

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    Oli muuten hyvä peli. Lopussa hymyilytti, kun
    (click to show/hide)

Co-oppia koitettiin vähän Törön kanssa miitissä, mutta eipä tuota vielä ole tullut pelattua juurikaan. Katsoo nyt,  jos siskon tai jonkun kanssa tulisi pelattua co-opit.

Oli muuten iloinen yllätys, että ne
    (click to show/hide)
    « Viimeksi muokattu: 02.10.11 - klo:18:02 kirjoittanut Tube »
    Kirjattu
  • 22.11.11 - klo:00:00

Tingle Paikalla

• Paavo
      • Academic Nintendo Club RY
    Konsepti on jännä, mutta puzzlet oli tosi köyhiä. Siistin stoorin ja lyhyenläntäisyyden vuoksi tuli kuitenkin pelattua putkeen läpi. Kakkosen voisi varmaan joskus ja moi.

Alkoi muuten ahdistaa ihan saatanasti kun tätä ketjua selatessani aloin lukea Tuben viestejä miehen omalla äänellä >_>
    <Tapza> tinglest on kyl vähän hankala ottaa selvää
    <Tapza> se on tollanen saatananmoinen kusipää ja paras tuntemani ihminen, tosi mukava ja aivan perseestä
    <Kraidi> tarvitset vieroitusta epätodellisuudesta
    <JJJANI> vittu ku paavolle ei voi ees vittuilla ilman et menee ite ihan sekasin
    <henuck> olis kyl melkonen auschwitz olla jumissa jossain ovessa/sen takana ja kuunnella ffxiii ja paavon paskalaatikkojuttuja
    <Turjake> VITTU TINGLE NYT TURPA KIINNI
    Kirjattu
  • 22.11.11 - klo:00:21

Tapza Poissa

• Katkeroitunut nörtti
    Alkoi muuten ahdistaa ihan saatanasti kun tätä ketjua selatessani aloin lukea Tuben viestejä miehen omalla äänellä >_>

Oh fuck.
    Lasken pääomaa.
    Kirjattu
  • 22.11.11 - klo:15:20

Good God! What did you DO?!?!?!

You know you've lost when...

My name is Legion, for we are many.
    Kirjattu
  • 24.03.12 - klo:16:05

fazerin sininen

Olisikohan ketään kiinnostunut Co-opin pelaamista? Mieluiten semmoinen henkilö, joka ei ole pelannut cooppia läpi, niin molemmat miettisi sitä puzzlea, eikä vain kertoisi suoraan mitä tekisi. Ja skype/steamin kautta pitäisi höpötellä, niin on mukavampaa.
    Kirjattu
  • 22.09.12 - klo:09:59

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    www.youtube.com/watch?v=LvZhRUsKNG4

There you are.

//Ja ai niin: nyt kun olen jo vähän ehkä unohtanut noita Portal 2:n puzzleja, olisi lystiä pelata co-op jonkun kanssa uudelleen läpi. Halukkaita?
    « Viimeksi muokattu: 22.09.12 - klo:12:49 kirjoittanut Tube »
    Kirjattu
  • 15.02.16 - klo:21:29

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    Voi juku. Pelasin Steamissa ekan Portalin läpi. Steamin kieliasetus on suomi, joten peli sitten kääntää muun muassa valikot suomeksi, vaikka puheet ym. ovatkin englanniksi. Portal 2:ssa saa jopa suomenkieliset tekstitykset! Noh, kun sain pelin loppuun, oli riemu rajaton, kun huomasin, että Still Alive on tekstitetty suomeksi.

En jaksanut ottaa koko kappaleen sanoituksista sanoja, mutta tästä saanee käsityksen mistä on kyse :D
    « Viimeksi muokattu: 15.02.16 - klo:21:31 kirjoittanut Tube »
    Kirjattu
  • 07.12.17 - klo:00:50

Tube Poissa

• Moi oon Tube.

Bridge Constructor Portal :D

Kaipa tuota tulee pelattua.
    Kirjattu
  • 26.12.17 - klo:13:15

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    On ihan kiva peli. Ei mitenkään erikoinen, mutta Gladosta kuuntelee miellään ja pulmat ovat olleet tähän asti ihan kivoja, vaikkakin alussa pikkasen turhan helppoja. Toivottavasti vaikeutuvat loppua kohden.
    Kirjattu
  • 28.12.17 - klo:16:02

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    Joo, tulihan sieltä niitä vaativampiakin tehtäviä jo melkein heti tuon kirjoitettuani. Eivät ne vieläkään ole olleet supervaikeita, mutta vaikeustaso tuntuu kuitenkin olevan nousujohdanteinen.
    Kirjattu