Rekisteröidy,

niin voit osallistua keskusteluihin
niin foorumilla kuin IRC-kanavallakin.
Rekisteröidy nyt!

Kirjaudu!

Pysy aina kirjautuneena sisälle

Unet

29.01.09 - klo:15:02

Kaiser Dragon Poissa

• King Of Darkness
Tuossa Tubelinus vastasi myöntävästi tähän ajatukseen.
Monet uneksivat sellaisista asioista jotka ovat hämyjä tai ne eivät vain tunnu järkeviltä. Tämä ketju on sitä varten että voit kertoa oudoimmat unet mitä olet koskaan nähnyt. Yhdessä voimme miettiä niitä ja keksiä mahdollisen ratkaisun.
Itse näen yleensä unta siitä että elän Final Fantasy maailmassa ja olen suuri lohikäärme soturi joka estää pahuuden vallan.
Unia siis kertomaan kaikki!

Dragons forever!
Kirjattu
  • ::
  • 29.01.09 - klo:15:09
    Yhdessä unessa liikunnan opettaja antoi minulle stipendin ja sanoi, että olen HPK:n keskushyökkääjä ja kova jätkä. Väitteistä ensimmäinen ei ainakaan pidä paikkaansa, eikä mielestäni toinenkaan.
    Oli siinä jotain muutakin, jotain moottoripyörillä sekoilua sun muuta. Ei muista.
    Kirjattu
  • 29.01.09 - klo:15:24

Temathael Poissa

• Mighty Pirate
    Pistetään ny tähän vaikka eräs kumma uni, joka tuli nähtyä pari viikkoa sitten ja on hyvin muistissa:

Näin unta, että naapuritalon eteen tienposkeen oli tuotu iso lastillinen limpparia. Siinä kasassa oli kummallinen pullo, jonka etiketissä luki Nakki-limsa. Otin pullon salaa ja menin juomaan kotipihalle, mutta se maistui ihan paskalta. En kehdannut viedä pulloa takaisin vaan juoksin tienpoikki metsään jonne piilotin pullon. Sitten siirryin siitä jotenkin kummasti johonkin grafiikaltaan Link To The Pastia muistuttavaan videopeliin, joka koostui pelkistä lyhyistä minipeleistä. Pelin sisällä tapasin jossain hiton turnauksessa (tai jotain, en muista, oli aika happoinen uni) jonkun naistaistelijoista kootun joukkueen. Sitten rakastuin yhteen heistä ja "pelin" kuvakulma muuttui 3Deeksi. Ja sitten heräsinkin.

Että sellasta tällä kertaa...
    Olen
    Kirjattu
  • 29.01.09 - klo:17:26

greenjellyfish Poissa

• Boheemi Photoshoppailija
    • Elä ryppyile Linkille
    Näin jokuaika sitten unta, että pelastin papukaijan ja rotan löytöeläintalosta (Papukaija tosin näytti melkoisesti undulaatilta, köh). Noh, tajusin jossainvaiheessa että en ollut hankkinut papukaijalle häkkiin vesi- ja ruokakippoja, joten menin ostamaan ne kaupasta. Kun olin melkein kotona, tajusin etten ollut ostanut sille yhtään ruokaa.

Myöhemmin uni siirtyi niin, että olin vanhan kouluni edessä, ja siellä oli yläasteen henkilökuntaa. Noh, se papukaija syöksyi rehtorimme päähän nokkimaan, ja rotta taas hyökkäsi hissanopen naamaan. Minä siinä sitten päätin suksia pakoon >_> Ihan oikein kyllä rehtorille.

Olen jostakin syystä alkanut nähdä unia, joissa en ruoki eläimiä ja olen muutenkin huono omistaja .____.
    Kirjattu
  • 29.01.09 - klo:18:12

fazerin sininen

Näin kerran unta siitä, että olin Akihabarassa 153000 jenin lahjakortin kanssa.
    Kirjattu
  • 29.01.09 - klo:21:52
    Näin tossa männäviikolla unta, että olin Kampissa, jonka kaikki asiakkaat olivat opettajiani ja he kaikki ostivat minulle belgialaista suklaata ja tarjosivat valkoista teetä. Ei siinä mitään, tykkään molemmista, muttah... On sitä viksumpiakin unia nähty eittämättä.
    Kirjattu
  • 03.02.09 - klo:11:37

Kaiser Dragon Poissa

• King Of Darkness
    Kyllä tuo viime yön uni oli aika jännittävä.
    Uni alkoi sillä että olin tietämättäni ottanut osaa johonkin super marketissa ajettavaan kilpailuun jossa kaikki ajavat MK 2 Dasher autoilla. Luokseni saapui tiedottaja ja kertoi että kilpailun pituus olisi 5kierrosta ja kuoleman riski voi olla suuri.
    Sitä yhtään epäilemättä starttasin kilpailuun. Mutta yhtäkkiä rata muuttui Mariokart radaksi. Alkoi tulla sumua ja edessäni oleva kuljettaja katosi sumuun. En nähnyt mitään kunnes huomasin että rata oli taas siellä super marketissa.
    Olin ihan ihmeissäni ja sitten tuli tiedotus että kilpailu on ohi ja häviäjät kuolevat.
    Kilpailun voittaja lähti ja me muut pakenimme piiloon. Sitten yksi sanoi juuri samat repliikit kuin Big Boo Bowser Kingdom sarjassa. Hän sanoi: Minulla on parempi versio. Tämä on selvästi maailmanloppu. Paholainen on päämme päällä ja hän on lähettänyt joukkonsa hakemaan sielumme. Hän nauroi ja päätti sitten tarinan englanniksi. Now only thing what we can do is pray.... Olimme kaikki hiljaa ja sitten hän sanoi: nah i m just kidding! You all are going to die! Hän katsosi ja menimme kaikki paniikkiin. Sitten alkoi kuulua askelia. Katsoimme ja näimme että meitä kohti tulee zombi. Huomasin että minulla on ase ja ammuin sillä zombia päähän. Sitten niitä alkoi tulla lisää. Nousin ylemmäksi ja muut kaverini muuttuivat myös Zombeiksi. Juuri kun ne olivat saamassa minut niin kuului rysähdys. Huomasin että yksi tarinani lohikäärmeistä oli saapunut paikalle. Se tappoi kaikki zombit ja sanoi: Miss me motherfuckers! Now you know why i m awsome!
    Sitten pakenin sen selässä. Tuon jälkeen heräsin.
    Aika outo uni minun mielestäni.
    Dragons forever!
    Kirjattu
  • 04.02.09 - klo:13:59

greenjellyfish Poissa

• Elä ryppyile Linkille
    Minä näin viimeyönä sellaista unta, että jokaisessa lehdessä ja pelissä oli sama puna-afroinen mangaukkeli, ja kun hän istui unessa eteeni, niin kiljaisin ja heräsin o__o'
    Kirjattu
  • 05.02.09 - klo:14:22

Maveric Poissa

• Mecha
      • JuuTuuppi
    Tässä pari yötä sitten näin jotain ihmeellistä unta jostain zombie-katastrofista. Muistan olleeni aluksi jossain asuntolan kaltaisessa paikassa, jossa päivittelin pelkääväni ja että haluan kuolla ennen kuin zombie käy kimppuuni tjsp. Tämän jälkeen lähdin aseen kanssa jonnekkin suuntaan, jonka lopuksi päädyin junaan. Olin rahtivaunussa ja sieltä sitten jonkun metallilaatan alta ponnahti Ada Wong, jonka kanssa sitten keskustelin tästä katastrofista ja päivittelin taas pelkoani. Tämän jälkeen jo heräsinkin.

Itseäni harmittaa etten muista aina hyviä unia joita minulla on ollut, tai jos muistan jotain niin muistikuvat ovat hämäriä. Parastahan olisi kirjoittaa heti herättyään ylös, mitä unta on nähnyt, mutta kun ei ole lähelläkään mitään kirjoitusvälineitä joihin kirjoittaa, ja vaikka olisikin, ei sitä jaksa alkaa laittaan valoja päälle ja alkaa kirjaileen tokkurassa jotain. Joskus kyllä sitä jaksaa kirjoittaa sellaisia muistisanoja esim. kännykkään, jos uni on ollut erityisen hyvä tai hauska.
    Kirjattu
  • 18.02.09 - klo:21:10

Kaiser Dragon Poissa

• King Of Darkness
    Viime yön uni varmaan yksi kamalimmista.
    Unessa olin hävittäjälentäjä ja koko ryhmäni lensi Raptor nimistä konetta joka minulle oli tuttu Ace Combat pelistä.
    Sain kuulla että joudumme taisteluun kaupungin yllä. Kun sain ammuttua viimeiset niin siipimieheni Garuda joka oli kaverini sanoi: Ongelmia!! Koneeni putoaa!!
    Huusin itse radioon: Garuda!! Käytä heittoistuinta!! Älä anna periksi!! En halua sinun kuolevan!!
    Garuda vastasi: Se ei onnistu. Järjestelmä on rikki.
    Yksi joukosta huusi radioon: Garuda!!
    Minä huusin: Garuda älä anna periksi!!!
    Hän vastasi nauraen: Heh minä tulen ikävöimään tuota ääntä.
    Hänen koneensa syöksyi maahan ja näin kaiken. Huusin hänen nimeään ja itkin. Kaverini putosi koneineen ja sitten sain tiedon. Joukot takaisin tukikohtaan!!
    Minä vastasin: Garuda pitää hakea!!
    Kuulin vastauksen: Garuda on kuollut. Et voi tehdä mitä mitään. Hän on poissa.
    Itkin ja huusin hänen nimeään. Kun laskeuduin tukikohtaan niin menin huoneeseeni ja katsoin kuvaa jossa olimme rinnakkain.
    Itkin hetken ja sitten heräsin huoneessani. Lähdin töihin ja ajattelin: Hän on kuollut.... en näe häntä enää...
    Kun saavuin töihin niin näin kaverini elossa. Menin hänen luokseen ja kysyin: Miten sinä olet siinä??!! Sinä kuolit!!
    Hän vastasi: Mitä?? Oletko seonnut?
    Tajusin sitten että se oli vain unta. Mutta kamala uni oli...
    Dragons forever!
    Kirjattu
  • 21.02.09 - klo:18:29

Echo Poissa

• Touhoun ainoa miesbossi
      • Mun profiili
    Mä näin joskus semmosta anime-unta. Muuten en muista paljoa siitä.

Enpä ainakaan ole hupiukko.
    Kirjattu
  • 23.02.09 - klo:13:11

greenjellyfish Poissa

• Elä ryppyile Linkille
    Viimeyönä (ilmeisesti flunssasta johtuen) näin unta että koulusta tullessani lumikinoksen takaa joku pedofiili yritti ampua minut konekiväärillä. Ei sitten osunut, mutta sen vieressä olevasta keltaiseen mekkoon pukeutuneesta pikkutytöstä en sitten tiedä -_- Olenko todella noin paha ihminen?

Kirjattu
  • 24.02.09 - klo:11:24

Kaiser Dragon Poissa

• King Of Darkness
    Kaiser Dragonin unet... >_> Muistat ne aika yksityiskohtaisesti.
    Jos kuule näet painajaista niin se ei niin helposti unohdu. Huomaat sen itse jos mietit sitä unta mitä juuri näit.
    Dragons forever!
    Kirjattu
  • 24.02.09 - klo:18:22

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    Näkevätkö syntymäsokeat ihmiset unia?
    Kirjattu
  • 24.02.09 - klo:19:16
    Näkevätkö syntymäsokeat ihmiset unia?

Tuskinpa, mutta kuulevat ehkä.
    Kirjattu
  • 24.02.09 - klo:19:19

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    Siis filosofisena kysymyksenä tuota voisi miettiä, kun ei tiedä vastausta, mutta onko jollain jotain faktatietoa?
    Kirjattu
  • 24.02.09 - klo:21:20
    Ei. Jos ihminen ei ole koskaan nähnyt yhtään mitään, ei alitajunta millään voi muodostaa uneen mitään illuusiota näkyvästä maailmasta, kun ei sellaista ole koko ihmisen elämän aikana tallentunut sinne aivonystyröihin.

E: Hmm, faktahan tämä ei ole, mutta en voi kuin yllättyä jos ei pidä paikkansa.
    Kirjattu
  • 25.02.09 - klo:16:07
    No, minä olin kipeänä tuossa puolitoista viikkoa sitten ja näin sitä samaa painajaista kuin aina kuumeisena. Eli jotain mustia isoja ja punaisia pieniä palikoita leijailee valkoisella taustalla. Sitten herään ja ajattelen että olipa perseestä.
     -_-
    En tajua mitä hirveää siinä unessa on, mutta se on sama uni jota olen nähnyt pahassa kuumeessa AINA.  >_>
    Kirjattu
  • 25.02.09 - klo:16:26
    Itsekin näen kipeänä myös jotain samankaltaista outoa unta, joka ei nimellisesti / selitettynä ole mitenkään pelottava (jotain tuollaisia kuvioita, näen että sormien välissäni on joku todella pieni pallo, joka kuitenkin painaa aivan sairaasti) ja nämä "unet" (jotka tuntuvat näkyvän myös valveilla) ovat erittäin ahdistavia ja kauheita muuten. En tiedä mitä kummaa sekin meinaa.
    "I'll go walking in circles while doubting the very ground beneath me"
    Kirjattu
  • 25.02.09 - klo:17:27
    Siis filosofisena kysymyksenä tuota voisi miettiä, kun ei tiedä vastausta, mutta onko jollain jotain faktatietoa?

Mjoo. Jatkokysymyksenä heitän: "Mitä sokeat näkevät?"
    Kirjattu
  • 07.03.09 - klo:00:44

Akasori Poissa

• rollin'
    Pienenä näin painajaisia, joissa isoja perunoita tippui kohti ja yritin tökkiä niitä haarukalla :D

Kusipurkki
    Kirjattu
  • 07.03.09 - klo:18:20
     -_-
    Näin tuossa viime yönä unta, että tanssin kutistuneena ripaskaa 7Up-pullon päällä, joka oli sänkyni vieressä. Sitten tipahdin korkin päältä huoneeni lattialle, pullo kaatui päälleni ja kuolin. Heräsin siihen.
    Se oli aika... Omituista?  *awesome*
    Kirjattu
  • 10.03.09 - klo:14:09

Prime Poissa

• When the wild finn blows.
      • FinZelda, Zeldan asialla
    Tätä unta en taida koskaan unohtaa..
    Olin isovanhempieni "maatilalla", jossa ei tosin ole ollut vuosiin mitään maatilatoimintaa ja menin vanhaan käyttämättömään ulkohuussiin. Huussissa oli outo oranssi valo, ja yhtäkkiä tunsin olevani sen seinän välissä..

Pääsin pois yhtä äkillisesti kuin sinne jouduinkin, avasin huussin oven ja astuin pihalle. Pihalla minua uhkasi aseella kamalasta Tuhkimotarina-telenovelasta tuttu Rogue. Juoksin häntä pakoon vanhaan navettaan, jossa oli Marvelin Ghost Rider leffasta hypänneitä paholaisia. Hyppäsin nurkassa olleen lautakasan alle, ja yritin olla hiljaa. Sitten laudat alkoivat kolista, ja paljastuin. Sitten tuli lyhyt kahakka, josta en juuri mitään muista. Pääsin hengissä ulos, ja aloin juosta pellolle, Rogue kannoillani.. Karistin hänet puolessa välissä peltoa, ja näin edessäni yksinäisen valkoisen ja pienen talon. Yritin päästä sisään, mutta ovi oli lukossa.. Seurakseni ilmestyi kuin tyhjästä eräs luokkatoverini, ja juoksimme pellon toiseen laitaan, jonne oli ilmestynyt Virojoki Virojoelta.. (alun tapahtumat sijoittuivat aivan muualle)

Ylitimme sillan, jollaista ei muuten joella oikeasti ole ja näin edessäni talvisen metsän, hiekkatien ja tien reunassa sähkölaitoksen, joka näytti hylätyltä. Kävelimme vähän matkaa tietä, ja tulimme ulos metsästä. Edessä levittäytyi petoja, joiden välistä kulki tie. Tämä maisema olikin tuttu, ihan kotitalon lähellä :D Lähdimme kävelemään meillepäin, mutta yhtäkkiä hiekkatie muuttui asfaltiksi, ympärillemme tuli puita ja tuli yö. Tien oikealla puolella jökötti kaksikerroksinen paritalo. Kävelimme taas tietä eteenpäin, ja yhtäkkiä kävelinkin koulun käytävää. Tulin kemian luokan eteen, ja ovi oli auki. Luokassa oli aina niin iloinen kemianopettaja parin oppilaan kanssa, ja opettaja tonki laukkuaan ja totesi: "Mulla ei ole Viljon numeroa"
    Heräsin..

Tämäkin uni avautuisi paremmin jos sen itse näkisitte, ja tuntisitte paikat..
    Kirjattu
  • 10.03.09 - klo:15:17

Temathael Poissa

• Mighty Pirate
    Aika eeppistä settiä : D
    Olen
    Kirjattu
  • 29.04.09 - klo:17:59

Prime Poissa

Jokin aika sitten näin tälläistä unta..

Iron Maiden oli tulossa kesällä keikalle kotipihalleni ja minä (miksiköhän..) suunnittelin penkkien yms. sijoittamista. Penkit olivat jostain syystä tulossa kaislikkoon.. (asun näet joen rannalla) Sitten näin jonkinlaisen "näyn" siitä Maidenin konsertista.. Valtava lava oli jotenkin saatu ängettyä portaitten juureen ja yleisö velloi jossain joella.. "Näky" loppui.

No, yhtäkkiä ilmestyinkin takapihalle ja otin maasta puukepin, jolla aloin osoitella maata. Tiesin etsiväni biisejä (siis maasta, keppi alkoi täristä kun biisi löytyi. Siis vähänkuin se taikavarpu jolla etsitään vettä <_______<)
    No, kuljeskelin jonkin aikaa ympäri pihaa, ja viimein tärppäsi: keppi alkoi täristä, ja totesin löytäneeni Rainamakerin. Mitään ei tärinäne lisäksi tapahtunut, mutta tiesin vain näin tapahtuneen. Iloitsin siitä ääneen ja naapurit säätivät samaan aikaan pihallaan jotakin.. Ja sitten taisinkin herätä.
    Absurdia..
    Kirjattu
  • 29.04.09 - klo:22:38
    Jooh, minäkin näin jotain ihmeunta. Kävelin luokkatoverien kanssa korkealla sijaitsevaa linnaa kohti. Kiipesimme linnan päälle ja menimme sen torniin. Muut lähtivät alas pois, itse taasen jäin katsomaan edellä sijaitsevaa valtavaa kukkaketoa joka ylettyi horisonttiin saakka. Kukkien terälehtiä alkoi leijailla tuulen pyörteen eteenpäin siivittäminä ja näkymä oli aivan uskomaton. Rupesin itkemään, kaipa taisin tehdä niin oikeassa elämässäkin, luulisin. Ainakin tuntui siltä.

Kiva uni. :)
    "I'll go walking in circles while doubting the very ground beneath me"
    Kirjattu
  • 29.04.09 - klo:22:52

Temathael Poissa

• Mighty Pirate
    Näin unta, että olin autokoulussa ajotunnilla ja opettajana oli Laura Vanamo. Mulla oli jalassa sandaalit ja ne sotkeutui polkimiin ja failasin kokoajan jokaisen tilanteen. Onneksi Laura lohdutti : >
    Olen
    Kirjattu
  • 14.05.09 - klo:15:28

Prime Poissa

Infinite dreams, I can't deny them

Uneksinpa tässä taas...

Koulu oli juuri loppunut, ja menin koulun parkkipaikalle.. Minulla oli siellä ruskea auto (vaikka olen reilusti ala-ikäinen) ja astuinpa sitten sisään ja kaarsin tyylikkäästi pois. Tien päällä huomasin osien varisevan pois, ja kuin taika-iskusta auto muuttui hopeiseksi/harmaaksi polkupyöräksi, joka koostui lähinnä yhteenhitsatuista putkista. Pyörän hallitseminen oli todella vaikeaa, ja se meinasi heittää nurin joka kaarteessa (ajoin tuttua tietä Virojoen keskustassa, mutta se oli jotenkin pitempi, mutkaisempi ja vauhti oli päätähuimaava), kunnes pääsin kotiin/paikallisen terveyskeskuksen taakse ja ilmestyinkin kuin taikaiskusta paikalliseen S-Markettiin...

Kauppa oli muuttunut oudoksi (en muista tarkkaan millaiseksi) ja kassat olivat täynnä pyöreitä muotoja. Hallitseva väri taisi olla vihreä. Kiertelin kaupassa jonka osastot olivat päin häränpyllyä kun verrataan todellisuuteen, ja sitten olinkin kassalla... Taisin ostaa jotain noloa, mutten tiedä/muista mitä.

Pääsin jotenkin ulos kaupasta, ja löysin pihalta kaverini. Lähdimme kävelemään jonnekkin, ja löysin tien vierestä pesäpallomailan, joka oli ainakin puolitoista metriä pitkä, ja kärjestä ainakin 15cm paksu...

Menimme kaverin kanssa takaisin kaupan edustalle, ja kaveri meni tien toiselle puolelle (grillin eteen) viskomaan kiviä, joita löin sitten kaupan edessä sillä mailalla.. Pari tuntemaani tyttöä ilmestyivät siihen ja ilmeet olivat tyyliä "mitä helvettiä..?".

Parin osuman jälkeen lopetimme "kivi-pesiksen" ja lähdimme bussiasemalle päin. Jalkakäytävällä oli laatikko, jossa oli ainakin 10cm pitkiä karkkeja, joita aloimme lastaamaan pussiin innoissamme kuin pienet lapset :D
    Saimme jostain tietoomme (tiedä sitten oliko siinä joku kyltti tms., en muista) että karkit saa syödä vasta kun on ylittänyt valtatie 7:n, eli ns. seiskatien.. Menimme sitten jalkakäytävää pitkin ed.mainitun tien varrelle, ja suuntasimme alikulkutunneliin, ja uneni päättyi siihen ja mitä ilmeisimmin karkitkin sai syödä...
    Kirjattu
  • 20.05.09 - klo:11:56

Artsi2 Poissa

• Graafikkotaituri
      • blogi
    Näin vasta unta, jossa söin vesimelonia. Heräsin ja oli niin kauhea jano, että piti mennä juomaan :(
    Kirjattu
  • 25.07.09 - klo:11:06

Prime Poissa

Epic :D

Olin isovanhempieni luona kylässä perheeni kanssa. Yhtäkkiä ovelle ilmestyi erään kaverini vahnemmat, ja kaveri itse (he eivät siis ole oiekasti missään tekemisissä isovanhempieni kanssa). Kaverini istui perheineen sohvalle, ja he kertoivat että heidän kotiinsa oli hyökännyt joku älytön rosvo-jengi tms. joka oli pistänyt koko paikan maan tasalle ja vienyt kaverini vaatteet alushousuja lukuunottamatta. Tässä vaiheessa huomasin, ettei kaverillani ollut sinisten kalsareitten lisäksi mitään päällä. Isäni katsoi häntä vieläpä jostain syystä vähän kieroon...

Minä "pakeninen" keittiöön, jossa äitini ehdotti, että voisin lainata kaverille vähän vaatteita. No, kun palasin olohuoneeseen oli kaverini saanutkin jo jostain tavaraa ylleen, ja tilanne ikäänkuin lipui pois, ja yhtäkkiä olinkin (yhä isovanhempieni talossa) yläkerrassa, jossa on vierekkäin kaksi makuuhuonetta (mitä ilmeisimmin vieraita varten). Minun yläkerran käytävällä oleskeli muutama muukin, mutten saanut selvää ketä ne olivat. Yhtäkkiä seitsemänvuotias pikkuveljeni ilmestyi rappukäytävästä, ja minun teki suunnaton halu piilottaa hänet pois näkyvistä, ihan kuin olisin hävennyt häntä. Ohjasin hänet toisen makuuhuoneen (joka paljastui ns. poikien huoneeksi ja toinen makkari tyttöjen huoneeksi, olimme ihan kuin jollain leirillä..) uunin taakse (talossa on vahoja puu-uuneja). Huoneeseen ilmestyi jostain myös jo aiemmin mainitsemani kaveri, ja hän katosi sinne mystisesti... Palasin käytävään, ja portaita tuli ylös kolme henkilöä (joiden lisäksi käytävässä tuntui koko ajan olevan muitakin, vaikken välttämättä mitään nähnytkään): Kaksi tyttöä, joista toinen oli varsin hyväkroppainen ja punatukkainen, ja toinen, joka oli blondi ja vähän tukevampi. Rappuja nousi myös eräs toinen kaverini, joka osaa ilmestymisillään aiheittaa jonkinlaista vaivautuneisuutta... Sen paremmin en osaa selittää.

Sitten tulikin yhtäkkiä yö, ja huomasin hiipiväni ns. tyttöjen huoneeseen. En viitsi kertoa tässä mitä siellä tapahtui...

Sitten olikin taas aamu, ja avasin poikien huoneen oven. Tyttöjen ovella oli koulussani jo legendan maineen saanut biologian opettaja, joka katsoi minua tiukasti ja aloin sössöttää jotain ja höpöttää töihin lähtemisestä, mutta opettaja kysyi että mitä oikein hermoilen ja sönkötän. Kuullostin mukamas siltä, että olisin jäänyt jostain kiinni...

Sitten tajusin, ja opettajakin sanoi niin, että lähdemme selvittämään mitä kaverini perheen talolle oli tapahtunut, kun "gansteri-jengi" oli sinne hyökännyt.

Tapahtumapaikka vaihtui nyt erääseen Virolahden, kotipaikkakuntani metsikköön, josta huomasinkin siirtyväni tielle, joka vei kaverini talon luokse. Saavuinkin talolle varsin pian, ja se oli lähes raunioina. Piha oli kirjaimellisesti revitty auki: multaa jokapuolella ja kiviä siellä sun täällä. Näin maavallin, joka oli jännästi talon takana, muttei kuitenkaan... (itseasiassa koko unen ajan tapahtumapaikat olivat todella surrealistisia) Maavallin takana oli ihmisiä, jotka alkoivat pilkata minua ja lähdin karkuun. He alkoivat heitellä minua ilotulitteilla, jotka räjähtivät maahan osuessaan aika lievästi, ja mikä kummallisinta, oli niihin sidottu rutattuja kaljatölkkejä.

Pääsin karkuun, ja olin yhtäkkiä hiekkatiellä, ja ympärilläni oli kangasmetsää, ja puut olivat valtavia. Joku oli kanssani, mutten tiedä kuka. Meillä oli pyrötät, joilla lähdimmekin ajamaan. Jostain ilmaantui viereemme epätavallisen suuri bussi, jossa istui kuljettajan lisäksi eräs tyttö, jonka tunnen. Kerroimme kuljettajalle oudosta rikollisjengistä kaverini talon raunioilla, ja ajoimme (=ilmestyimme yhtäkkiä) outoon huoneeseen, joka muistutti hieman SW-leffojen Imperiumin alusten käytäviä... Paitsi että huone oli täynnä laatikoita joissa oli vaatteita ja muuta tavaraa. Jotenkin tiesin, että kuuluin nyt johonkin iskuryhmään, jossa oli lisäkseni about 5 ihmistä. Tehtävämme oli tehdä selvää rikollisista. Minä kaivoin itselleni Darth Vaderin kypärän, mustan viitan ja viitan alle hassun vaaleanvihreän rievun, joka muistutti hieman Vaderin haarniskaan rintaosaa. Nappasin itselleni myös kaksi valomiekkaa: punaisen ja sinisen, mutta vaihdoin sinisen miekan vihreään, koska se oli mielestäni hienompi. Miekkojen kahva oli höpsö... Suorakaiteen muotoinen ja muovinen. Kokonaan harmaa, paitsi että nappula, joka sijaitsti lähellä kahvan kärkeä oli punainen ja keskellä kahvaa oli musta tarra. Laitoin miekan (tai sapelin, valosapeliksihan niitä sanotaan) taskuun ja avasimme oven.

Ilmestyimme suuren halliin, jossa oli sininen marmorilattia ja sivuilla suuret ikkunat. Hallin toisessa päässä olivat portaat, joiden luokse kävelimme. Portaat veivät käytävään, joka kääntyi melko äkkiä oikealle. Sen käytävän oikealla puolella oli... Tiski, josta sai ruokaa. Sitä hoiti erään kaverini äiti. Se oli mitä ilmeisimmin tarkoitettu meidän "soturien" ruokkimispaikaksi. Kävelimme käytävän päähän, ja avasimme siellä olevan oven ja päädyimme...

..Paikalliseen baarin, nimeltä Pikku-Hukka. Istuimme pöytään. Olimme pöydässä ihan hiljaa, ja tiskin takana oli mies ja nainen.. Jotka olivat "sen rikollisjengin" jäseniä. Me istuimme vain hiljaa, kunnes punainen valosapelini meni päälle... tai ei päälle, vaan sen kärjestä ponnahti esiin muovinen punainen terä. Nainen tiskin takaa sanoi: "Tuo miekka minulle". No, minäpä marssin tiskin luokse, ja paiskasin miekan tiskiin. Siinä samassa laitoin toisen sapelini päälle, ja huitaisin. Nainen tiskin takaa teki samoin, ja mies alkoi heitellä lautasilla. Hyppäsin taaksepäin lautasten osuessa lattiaan ja lennellessä ympärilläni.. Nainen ilmeisesti tiputti valosapelin, ja se lennähti lattialle. Noukin sen, ja pistin päälle ja aloine torjua lautasia kahdella sapelilla. Tiimitoverini hilluivat taustalla.

Tapahtumapaikka vaihtui taas mystisesti... Taistelu sai laajemmat mittasuhteet, sillä se siirtyi paikallisen ala-asteen pihalle! Tappelijoita hillui siellä täällä, ja näin jalkapallokentän laidalla karvaisen korston. Hyökkäsin hänen kimppuunsa ja sain hänet lähes taltutettua valosapelillani. Yhtäkkiä avukseni juoksi eräs kouluni oppilas, ja yhdessä nitistimme korston lopullisesti. Näin toisenkin rosmon, ja kävin kiinni. Jälleen oli vääntö tiukaa, vaikka käytin valomiekkaa, mutta sitten sain apua.. Henkselihousuja, lierihattua/jotain stetsonin tapaista ja pyöreitä silmälaseja käyttävä jo lähes eläke-ikäinen lukion matikanopettaja juoksi huutaen avukseni, ja korsto kaatui maahan. Taistelu loppui mystisesti siihen. Ja niin unikin.
    Kirjattu
  • 25.07.09 - klo:11:52

Kaiser Dragon Poissa

• King Of Darkness
    Prime näki hienon unen ja varmasti tykkäsit tuosta. Kumpa itsekin näkisin tuollaisen unen joskus :)
    Minullahan outoja sekä selviä unia riittäisi mutta jos 60% on samasta aiheesta niin ei kaikkia viitsi kertoa.
    Laitetaan nyt tähän tuossa pari yötä sitten nähty mukava uni joka oli aika lyhyt.

Olin jossain isossa huoneessa ja tunsin kipua kaikkialla kehossani. Yritin nousta ylös mutta siitä ei tullut mitään kivun takia. Mietin siinä hetken ja sitten yritin uudestaan. Pääsin ylös mutta sitten huomasin että minä en ole ihminen vaan pieni lohikäärme. Kuulin äänen ja yritin etsiä lähdettä mutta sitä ei ensin löytynyt. Lopulta puhuja asteli esiin ja pelko iski minuun koska hän oli paljon isompi lohikäärme kuin minä. Minua kuulemma piestiin koska en liittynyt.

Pitkä tauko että en tajunnut mitään ja makasin maassa taas kerran. Suustani valui verta ja meinasin tukehtua. Pieksäjänä olut lohikäärme nosti minut ylös ja sanoi että nyt on viimeinen mahdollisuus. Minä melkein huusin kivusta ja yritin sanoa kyllä kysymykseen liittyisinkö mutta en pystynyt koska veri suussa ja kuristava ote estivät sitä. Lopulta sylkäisin suorastaan sanat suustani ja sitten koko uni loppui.

Onneksi tuo oli vain unta koska en ikimaailmassa haluaisi joutua moiseen kidutukseen.
    Dragons forever!
    Kirjattu
  • 02.10.09 - klo:15:11

Prime Poissa

Prime näki hienon unen ja varmasti tykkäsit tuosta. Kumpa itsekin näkisin tuollaisen unen joskus :)

Joo. Mielenkiintoisten unien näkemisen jälkeen on paljon helpompi nousta pystyyn ja suunnata kouluun, kun voi samalla muistella hienoa untaan.

Näin jokin aika sitten unen, jossa kaverini ajoi traktorilla kemian opettajan päältä:

Alkoi olla jo ilta, sillä aurinko oli jo laskemassa. Jalkakäytävällä ei liikkunut ketään, eikä oikeastaan tielläkään. Tie kulki koko ajan suoraan, ja yhdessä vaiheessa se menee ala-asteen ja kirjaston ohi. Koulu/kirjasto rakennuksen vieressä on jalkapallokenttä. No, kun tulin ala-asteen kohdalle pysähdyin. Jalkapallokentälle oli ilmaantunut iso traktori, ja kentän laidalla oli muutama tyyppi katselemassa. About kymmenen metrin päässä traktorista hääräsivät pari kaveriani, ja minä kävelin heidän luokseen.

En tarkalleen muista, mitä puhuimme, mutta jokatapauksessa lyhyen keskustelun jälkeen joku kavereista nousi traktoriin. Hän käynnisti sen. Minä jouduin jotenkin traktorin oven ulkopuolelle roikkumaan, ja yritin huutaa jotakin kaverilleni, joka oli ohjaamassa. Vehje ei aluksi liikkunut mihinkään, mutta yhtäkkiä traktorin toiselle puolelle juoksi kemianopettajani, about 57-vuotias nainen. En nähnyt häntä kunnolla traktorin toiselta puolelta, mutta käsin kaveriani pysäyttämään. Valitettavasti kaverini lähti ajamaan, ja opettaja jäi ilmeisesti takapyörän alle. Kentän päädyssä olevalle jalkapallomaalille ajettuaan kaverini viimein pysäytti traktorin. Opettaja oli jotenkin litistynyt, ja luut selvästi murtuneet. Hän kähisi. Realistiselta hän ei kuitenkaan näyttänyt. Ei sillä, että olisin koskaan nähnyt traktorin alle jäänyttä, mutta kuitenkin...

Kentän laidalla olleet ihmiset olivat tässä vaiheessa kadonneet, ja ympärillä olleet kaverit (en oikeastaan ole varma tunsinko heitä ollenkaan vai olivatko he vain jotain satunnaisia henkilöitä, mutta oletan nyt että he olivat tuttujani) hätääntyivät ja menivät opettajan luokse ja alkoivat soittamaan hätänumeroon. Katselin siinä traktorin vieressä, ja yritin vakuuttaa itselleni, ettei se ollut minun syyni. Jostain syystä minusta tuntui unessa siltä, että nyt on piru merrassa, ja olen tappanut opettajan.
    Ja sitten heräsin.
    Kirjattu
  • 13.10.09 - klo:21:19

Jupi Poissa

• Ribyn munkkimiittaaja <3
    Miepä näin viikonloppuna unen, jossa seikkailin itsensä John Lennonin kanssa! Mies tunsi minut ja minä hänet, oli oikein mukavan ja rennon oloinen tyyppi. Seikkailtiin hienoissa fantasiamaailmoissa ja pieksettiin pari mörköä. : )
    And if it makes you happy, then keep on clapping.
    Kirjattu
  • 02.03.10 - klo:13:09

Riby Poissa

• Anon9746
      • Resetti.net
    Näin unta Tinglestä (foorumilaisesta). Se oli iha hullu. :D
    <div class="signature">', $message['member']['signature'], '</div>';
    Kirjattu
  • 02.03.10 - klo:13:11

Tingle Poissa

• Paavo
      • Academic Nintendo Club RY
    Minulla on vain isot luut.

Viestit yhdistetty
    Voi loli. Ribyn jälkeen olen ehtinyt esiintymään jo Kraidin ja Linkkiron unissa. Sinun psyykkeesi onkin sitten tänä iltana vuorossa :E
    « Viimeksi muokattu: 06.03.10 - klo:14:12 kirjoittanut Tube »
    <Tapza> tinglest on kyl vähän hankala ottaa selvää
    <Tapza> se on tollanen saatananmoinen kusipää ja paras tuntemani ihminen, tosi mukava ja aivan perseestä
    <Kraidi> tarvitset vieroitusta epätodellisuudesta
    <JJJANI> vittu ku paavolle ei voi ees vittuilla ilman et menee ite ihan sekasin
    <henuck> olis kyl melkonen auschwitz olla jumissa jossain ovessa/sen takana ja kuunnella ffxiii ja paavon paskalaatikkojuttuja
    <Turjake> VITTU TINGLE NYT TURPA KIINNI
    Kirjattu
  • 06.03.10 - klo:13:06
    En nähnyt vielä unta Tinglesta, mutta näinpähän kuitenkin pitkästä aikaa jotain.
    Olin kaiketi jossain kuulapyssysodassa, mappi oli meidän oma tontti. Selästäni löytyi muovinen leluhaulikko ja pistooli, olo oli hieman painava joten en epäile vaikka lisääkin tavaraa olisi ettimällä löytänyt. Scoreboard näytti kentässä olevan about 20 tyyppiä, mutta itseni lisäksi en nähnyt kuin veljeni. Koko taistelun ajan taustalla soi joku Within Temptationin biisi.

Seuraava uni tapahtui koulussani. Olin menossa matikantunnille, kun huomasin että reppuni on toisessa rakennuksessa. No menin sinne, tulin takaisin, ja huomasin, että reppu on vieläkin toisessa rakennuksessa. Ja sitten tämä sekavuus päättyi.

Viimeisessä unessa hyppäsin bussiin, mutta hyppäsinkin väärään bussiin, ja päädyin Tampereelle mukana yksi kaveri (joka tuntui vaihtuvan 10 minuutin välein). Tampereella menimme yhteen kauppaan, jossa joku mummo huusi jatkuvalla syötöllä "Menkää pois! Menkää pois!". Kaverini otti mummosta niskalenkin ja heitti sen taitavalla judo-liikkeellä, ja sitten lähdimme kotia kohti. Laitoin nappikuulokkeet korviin ja hiihdin kotiin.

...

o_O
    Kirjattu
  • 20.03.10 - klo:10:03

Tingle Poissa

• Paavo
    Koulussa oli kauppa. Ostin sieltä Disgaean kahdellatoista eurolla.
    <Tapza> se on tollanen saatananmoinen kusipää ja paras tuntemani ihminen, tosi mukava ja aivan perseestä
    <henuck> olis kyl melkonen auschwitz olla jumissa jossain ovessa/sen takana ja kuunnella ffxiii ja paavon paskalaatikkojuttuja
    Kirjattu
  • 23.10.10 - klo:10:08

Tingle Poissa

• Paavo
    Näin jotain unta. Siinä olivat Aku Ankan veljenpojat Tupu, Hupu ja Cynaeon. "Ahaa, tästä siis Kynä nimimerkkinsä kopioi", oivalsin.

:S
    Kirjattu
  • 23.10.10 - klo:10:24

Relix Poissa

• Defective
    • Wää
    Itse näin unta, että hyppäsin bussiin, joka olikin luotijuna ja menin sillä kreikkaan, joka oli marsissa.

Tiesin sen uneksi, kun lippu maksoi vain euron.
    Kirjattu
  • 09.11.10 - klo:17:14
    Näin unta että nukuin sängyssäni. Ihan normaalisti vain oleskelin, kunnes huomasin oudon näköisen karvan kädessäni. Se oli paksumpi ja pidempi kuin muut ja näytty jotenkin siihen kuulumattomalta. Kokeilin nypätä sen pois ja se irtosi helposti. Siihen jäin pieni reikä. Sitten huomasin toisen samanlaisen, nyppäsin senkin pois.
    Sitten huomasin vasemmassa jalassani yhden sellaisen, paljon suuremman. Yritin nypätä sen pois ja tunsin, siis oikeasti tunsin kipua.
    Heräsin siihen.

Harvoin muistan unia. Kertaakaan en ole nähny trypophobia unta. Kertaakaan en ole tuntenut kipua unessa. Olenkohan ihan kunnossa?
    Kirjattu
  • 18.11.10 - klo:20:12

Tingle Poissa

• Paavo
    Toissa yönä näin harvinaisen omintakeisen unen :)

Harmikseni muistan siitä vain sen kun menin jääkaappiin nukkumaan :(
    Kirjattu
  • 18.11.10 - klo:20:21
    Näin viime yönä semmosen unen, että menin kavereiden kanssa kotiin, mutta se ei ollutkaan se koti, joka on nyt minun koti vaan se koti, jossa asuin ennen tätä kotia ja sitten me mentiin mun huoneeseen ja siellä Kimitsu istui minun nojatuolissani ja sitten me pelattiin jotain ja sitten Kasuli tuli sinne ja sitten heräsin, mutta se ainakin on varmaa, että en tykkää käyttää pistettä :)
    Kirjattu
  • 19.11.10 - klo:22:20

Raitoningu Poissa

• From Valhalla
    Näin unta, että olin kotona, mutta sitten heräänkin koulussa...w00t
    Kirjattu
  • 19.11.10 - klo:22:26
    Huijaan itseäni unissa. Siis näen unta että näen unta jossa huomaan olevani selkounessa. Eli joo, ensin nipistelen itseäni, ja kun huomaan sen olevan tehotonta, teen jotain odottamatonta, perinteisesti syöksyn ikkunasta ulos ja rupean lentelemään. Monesti tässä kohtaa uni ikäänkuin pysähtyy hetkeksi, ja herään. Mutta viime yönä ehdin lennellä hetken, mutta sitten jotenkin se meni takaisin normaaliksi uneksi tai jotain kummaa.

Kaiken kaikkiaan hyvin ärsyä. >:|

[e]Aijoo, samana yönä näin vielä sellaistakin unta, että menin jonnekin viinakauppaan, iskin rahaa tiskiin, ja pyysin vahvinta mitä löytyy. No sitten siemailin siitä suoraan pullosta (oli muuten aika kuumottavaa kamaa) ja samalla tarkkailin miten se vaikuttaa minuun. Iltani vietin siinä siemaillessa. Adventure ho....
    « Viimeksi muokattu: 19.11.10 - klo:23:50 kirjoittanut Cynaeon »
    Kirjattu
  • 19.11.10 - klo:22:45

Echo Poissa

• Touhoun ainoa miesbossi
      • Mun profiili
    Näin kerran sellaista unta, että olin lukion ryhmäni kanssa kaupungilla. Sitä tuli kierreltyä kaupasta toiseen, mutta se pääpointti: mentiin johonkin harmaaseen, isoon rakennukseen. Siellä oli suihkulähdettä ja kaikkea fiiniä. Sitten siellä oli törkeän iso buffettipöytä, mikä oli kaikenlaista mehukasta ja herkullista ruokaa täynnä. Laitoin ruoista herkuimmat ja mehukkaimmat lautaselleni ja juuri kun olin alkamassa syömään, herätyskello soi.

God damn.

Enpä ainakaan ole hupiukko.
    Kirjattu
  • 23.11.10 - klo:21:11

Samirai Poissa

• JÄÄTELÖAUTOOOOO!!!11
    Näin viimeyönä sellasta unta että Tube oli tääl miun luona käymässä ja sit se riisu kengät pois ja sit siitä tuli mua lyhyempi. SIlloin tajusin et Tube pitää vain paksupohjallisia kenkiä!
    Kirjattu
  • 23.11.10 - klo:21:16

Tapza Poissa

• Katkeroitunut nörtti
    Aika kivat korot.
    Lasken pääomaa.
    Kirjattu
  • 24.11.10 - klo:03:24

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    40cm?

Itselläni oli edellispäiväaamuna kuumehouruissa kivaa, kun heräsin, ja näin ovensuussani seisovan jonkun kaverin, joka vielä vissiin sanoikin jotain. En ole varma olinko siinä vaiheessa vielä unessa, vai olinko jo herännyt, mutta mielestäni aivan saman tien lähdin eteiseeni katsomaan, että onko siellä oikeasti joku. Se ei tuntunut lainkaan unelta, en ollut käyttänyt narkoottisia aineita (vähään aikaan), joten tuntuu pelottavalta ajatella, että olisin nähnyt sen ihan hereillä ollessani. Ehkä se oli jotain unen ja hereillä olon välimaastoa.
    Kirjattu
  • 26.12.10 - klo:21:33
    Hurjaa, näin pelottavan todentuntuista unta Resetistä. Siinä olin foorumille tullessani huomannut että olin vahingossa laittanut joulu ja uusivuosi ketjuun kuuluvan postaukseni anime ja manga -ketjuun. Kaikki oli ihan sillee "mitä vittua Dragon ._.", ja jostain syystä Tube (jolla oli unessa Tinglen avatar) sai kauheen raivarin, koska mun viesti oli loukannut sen lempi animea (unessa Death notea?) ja anto mulle ikuset bännit. Just kun mä olin saanut ekan tarrani, joka liitty jotenki siihen joulukalenteriin. ; ~;
    näppäimisto on rikki enkä osaa kirjottaa
    « Viimeksi muokattu: 26.12.10 - klo:21:37 kirjoittanut Dragon »
    Kirjattu
  • 27.12.10 - klo:16:35
    Näin hyvin mielenkiintoista unta. Se alkoi jossakin pahasti hajonneen kaupungin keskustassa, jossa rakennuksia oli maan tasalla ja joukko ihmisiä paleli kylmää syksyä räsyisissä vaatteissa. Jostakin syystä minun oli johdatettava ihmiset erään talon raunioilta 5 kilometrin päähän (oikeasti 500 metriä) ja jättää raunioille sinistä plasmaa sisältävä pommi. Mittasin matkan televisioni kaukosäätimellä, jossa oli kulmassa pieni näyttö, joka mittasi askeleita. Vein ihmiset erään rakennuksen pihaan, jonka taakse menimme kahden opiskelukaverini kanssa syömään nuudeleita ja juomaan vettä snapsilaseista. Sitten huomasin rakennuksen takana olleen puolimetrinen lumihanki. Minä tarvitsin jostain syystä pumpulipuikkoa, ja unessa tiesin, että niitä olisi rakennuksessa. Avasin takaoven, joka johti ravintolan tai vastaavan keittiöön. (Oli yö joten paikalla ei ollut ketään.) Kun avasin oven ja astuin sisään, alkoi ulkoa kuulua sireeni. Juoksin takaisin kaverieni luo ja katsoin kuinka aseistetut sotilaat täydessä taisteluvarustuksessa ryntäsivät tarkistamaan ovea. Kun sotilaat poistuivat, avasin oven uudestaan, ja laitoin päähäni yönäkölasit, jotka minulla jostain syystä oli. Näin niillä kaksi infrapunasädettä, jotka kulkivat katosta lattiaan, toisella puolella huonetta. Menin seuraavaan huoneeseen.

Huone oli saman tyylinen keittiö, joissa oli lasiovi ulos. hiippailin toiselle ovelle, ja näin kaksi sotilasta nukkumassa penkillä istuen, toinen nojasi pöytään penkin päässä, joten hiivin hänen taakseen ja kuristin. Toinen heräsi, joten vedin taskustani suurehkon kynän muotoisen esineen, jolla ammuin sotilasta kaulaan. Tuin sotilasta selästä, niin että hän tarjosi minulle näkösuojaa ovelta päin. Ovesta tuli uusi sotilas, jota huijasin esittämällä tappamaani miestä. Hyppäsin tukemani ruumiin takaa esille ja ammuin kynällä miehen kuoliaaksi. Nappasin hyllyllä olevasta muovirasiasta pumpulipuikkoja, joiden kanssa samassa rasiassa säilytettiin hammastikkuja. (Niitä en tarvinnut). Juoksin ulos edellisen huoneen lasiovesta, mutta sen avaaminen aiheutti hälytyksen. Kuulin juoksuaskeleita kulman takaa oikealta, joten menin seinää vasten. Kulman takaa juoksi jonossa joukko ihonmyötäisiin lumipukuihin pukeutuneita naiskommandoja. Viiden kommandon jälkeen jonossa oli kuusikymppinen pieni nainen, jonka jälkeen vielä kaksi kommandoa. Kumma kyllä joukko meni ohitse huomaamatta minua, joten lähdin heidän tulosuuntaansa. Ikävä kyllä vastassani oli kaksi kommandoa, ja parikymmentä ninjapukuista, kaapinkokoista, miestä kolmijonossa.

Tämä pieni vanha nainen alkoi puhua minulle japania, johon yritin omalla huonolla japanillani selittää, etten puhu kieltä. Nainen päätyi sitten (japaniksi) kuvittelemaan minua brittiläiseksi, ja kääntyi ottamaan radiopuhelinta. Tässä vaiheessa aika hidastui bullet timeen, ja huomasin kädessäni olevan kuulakärkikynän. Hyppäsin eteenpäin ja survaisi kynän naisen kurkusta läpi. Sitten juoksin karkuun. Rakennuksen etupuolella näinkin täysin kunnossa olevan kaupungin, joten ammuin ranteistani seittiä, ja pakenin kuten Hämähäkkimies ikään. Samaan syssyyn suoritin joitakin salamurhatehtäviä kuten Assassin's Creedissä, mutta homma oli aivan liin helppoa, koska pystyin ampumaan ranteistani seittiä.

En kai ole saanut yliannosta pelaamista? (En ole pelannut mitään Spiderman- tai AC-pelejä viimeaikoina...)
    Kirjattu