Rekisteröidy,

niin voit osallistua keskusteluihin
niin foorumilla kuin IRC-kanavallakin.
Rekisteröidy nyt!

Kirjaudu!

Pysy aina kirjautuneena sisälle

Unet

27.12.10 - klo:21:02
MGS meets Matrix meets Bond meets AC meets Spiderman..?

Mitä sä söit iltapalaksi, tahdon samaa >_>
Kirjattu
  • ::
  • 09.01.11 - klo:11:50
    Näin unta, että Fishu tuli irkkiin kertomaan jostain Dragonball -mangan kannesta, jossa oli joku epäloogisuus.
    Kirjattu
  • 28.03.11 - klo:15:24

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    Näin painajaista, että Turun oikikseen tarvitsisi 8,95:n keskiarvon lukion päättötodistuksessa, että sinne voi edes hakea. Mietin unessani jo, että miten voin nostaa lukion päättötodistukseni keskiarvoa tai että lähden Rovaniemelle.

Huomenna ilmestyvät pääsykoekirjat. Luku-urakka alkaa.
    Kirjattu
  • 28.03.11 - klo:15:30
    Näin unta, että minun koira-Pokémonini muuttui tavalliseksi koiraksi :(
    Kirjattu
  • 28.03.11 - klo:15:41

Tapza Poissa

• Katkeroitunut nörtti
    Näin unta, että suunnittelin masturboivani luokkahuoneessa. Yhtäkkiä kaikki kuitenkin alkoivat lähteä, joten aloin pakkailla mukanani tuomia ruokia reppuuni ja random-ostoskassiin. Sitten juoksin kiireellä ruotsintunnille, jossa yläasteaikainen ruotsinopettajani valitteli hevosensa Hillanooran (tjsp.) karkaamista. Vieressäni istuva oppilas osoitti ovensuussa seisovaa ihmistyttöä ja sanoi, ettei tämän nimi oikeasti ollut Hillanoora vaan Siiri. Yhtäkkiä huoneeseen ilmestyi muita abeja jotka repivät minut irti pulpetista ja löivät käteen kaksi YO-lakkia. Annoin toisen Koivarille, minkä jälkeen marssimme ulos luokasta ihmistäyteiseen käytävätilaan jossa lauloimme jotain helvetin ärsyttävää ja tarttuvaa biisiä, jonka sanoissa ("Salmiakki meille toi, salmiakki toi") ei ollut sen enempää järkeä kuin muussa unessakaan. Sitten heräsin ja kello oli jo melkein kolme iltapäivällä.

Tämä oli ihan ok-luokkaa pitkästä aikaa. Harmi, että tunnun nykyään muistavan näkemäni unet niin harvoin.
    Lasken pääomaa.
    Kirjattu
  • 28.03.11 - klo:22:18

TheJ Poissa

• Mindfucker
    • Anti-materia.
    Näin painajaista, että Turun oikikseen tarvitsisi 8,95:n keskiarvon lukion päättötodistuksessa, että sinne voi edes hakea. Mietin unessani jo, että miten voin nostaa lukion päättötodistukseni keskiarvoa tai että lähden Rovaniemelle.

Huomenna ilmestyvät pääsykoekirjat. Luku-urakka alkaa.

I see your point there.
    Kirjattu
  • 21.05.11 - klo:11:25

Kurathesis

Pakko jakaa kun vielä muistan:

Menin viemään roskia erään vuosientakaisen asuinpaikkani roskakatokseen. Avasin katoksen oven ja pamautin saman tien perässäni kiinni, mutta kuvakulma jäi jumiin hökkelin ulkopuolelle koska videopelit. Ajattelin ettei tästä hyvä seuraa ja tulin ulos, tietysti sulkien oven taas heti. Siirryin silmiini ja katselin katoksen ja oven laudanraoista sisään (kääntelin päätäni paikallani seisten). Katoksen takana oleva metsänreuna oli täynnä karhuja jotka pelästyivät ja lyllersivät metsään sitä mukaa kun bongasin ne.
    « Viimeksi muokattu: 04.09.11 - klo:01:45 kirjoittanut Kurathesis »
    Kirjattu
  • 24.12.11 - klo:11:01
    Olipahan uni. Juoksin tietä pitkin pari kilometriä viistäen samalla etusormeani lumessa, johon jostain syystä jäi punainen vana (tätä ennenkin tapahtui jotain, mutta en muista kunnolla). Sen jälkeen menin kauppaan, jossa oli myynnissä Ikaruga arcade-masiina, hinta 999 markkaa. Olivat pistäneet sen esille pölynimurien viereen ja jostain syystä ylösalaisin. Kaiken lisäksi vyöni oli niin tiukalla etten saanut hosuja nostettua vaikka puoli persettä näkyi  :o Enkä ruvennut sitä siellä kaupassa löysyttämään, koska ihmiset luulisivat minua pervoksi tai jtn. Myöhemmin kävin keskustelun TP:n Zeldan kanssa ja tapasin pikkuveljeni, joka oli ostanut keilapallon.
    Kirjattu
  • 24.12.11 - klo:12:17
    Näin unta, että vietimme tyttöystäväni kanssa hääjuhlia. Aika jännää sinänsä, että paikalla oli pappi, YUP kokonaisuudessaan sekä Marko Annala.

Pappi kummastuttaa, sillä en kuulu kirkkoon ja olen vannoutunut ateisti.

YUP kummastuttaa, sillä he ovat pitkäaikaisella tauolla.

Ja Annala kummastuttaa, sillä hän ei usein ota osaa alkoholipitoisiin juhliin. :o

Oli hassu olo kun heräsin.

//Kyseessä siis oli MINUN häät, jos se jäi epäselväksi. :o
    « Viimeksi muokattu: 24.12.11 - klo:21:03 kirjoittanut apathy »

You know you've lost when...

My name is Legion, for we are many.
    Kirjattu
  • 24.12.11 - klo:19:12

Tingle Poissa

• Paavo
      • Academic Nintendo Club RY
    Denise Milani yritti viekoitella minua. Ei kuitenkaan onnistunut, sillä Gamestopissa tukikohtaansa pitävä Illuminati lähetti Metal Gearinsa perääni ja minun piti lentää vaihtamaan Pokémoneja ennen kuolemaani.

Gamestop ihmetyttää, koska siellä on video pelejä.
    <Tapza> tinglest on kyl vähän hankala ottaa selvää
    <Tapza> se on tollanen saatananmoinen kusipää ja paras tuntemani ihminen, tosi mukava ja aivan perseestä
    <Kraidi> tarvitset vieroitusta epätodellisuudesta
    <JJJANI> vittu ku paavolle ei voi ees vittuilla ilman et menee ite ihan sekasin
    <henuck> olis kyl melkonen auschwitz olla jumissa jossain ovessa/sen takana ja kuunnella ffxiii ja paavon paskalaatikkojuttuja
    <Turjake> VITTU TINGLE NYT TURPA KIINNI
    Kirjattu
  • 06.03.12 - klo:09:10
    Käväisin viimeöisessä unessani katsomassa kaksi tuntista Hollywood-sovitusta jostain maailmalla suosiota saaneesta suomalaisesta fantasiakirjasarjasta. Sovituksen nimi oli "Katie, you are my Gateway", kirjasarjan tai kirjojen nimestä en tiedä/tiennyt. (Paitsi nimen Katie tilalla taisi olla joku toinen tytön, tai ehkä jopa pojan nimi?)

Se oli saanut todella keskinkertaisia arvosanoja, kun oli yrittänyt puristaa kolmiosaisen kirjasarjan yhteen elokuvaan joka kesti vain vähän alle kaksi tuntia, jonka tuloksena elokuva oli todella sekava ja jätti paljon asioita selittämättä, mutta visuaalisesti erittäin miellyttävä ja kai ihan hyvä soundtrackiltään.   

Siinä oli joku blondi nainen, joka näytti ihan siltä Resident Evil-leffojen päätypsyltä, ja sen adoptoitu tytär nimeltä Katie joka oli sekin blondi, ja ne päätyi jonkinnäköiseen fantasiamaailmaan Gateway nimisten portaalien kautta. Kyseiset portaalit muistuttivat aika häpeämättömän paljon eräitä toisia oransseja portaaleja, mitä nyt olivat hiukan neliskulmaisia ja ikäänkuin sivulle käännettyjä, ja miksi puhun monikossa kun niitä taisi olla vain yksi koko elokuvan aikana? Jokatapauksessa ainoa asia jonka unesta muistan elävästi oli elokuvan lopetus. Siinä oli sellainen 'kamera zoomautuu kiemurrellen poispäin' systeemi menossa, hyvin samanlainen kuin tämän videon lopussa, paitsi lopussa kamera tuleekin läpi viimeisestä jäljellä olevasta Gatewaysta, ja yleisö jätetään tuijottamaan sitä. Tämän aikana kuulu päähenkilö naisen voiceover joka sanoo "Katie, you are my Gateway", enkä yhtään tiedä mitä se tarkoittaa mutta unen aikana se oli mun mielestä paras lopetus ikinä

en osaa kirjoittaa koska heräsin ihan äsken korjaan tän sit koulun jälkeen ok
    ok
    Kirjattu
  • 16.03.12 - klo:15:44
    Katsoin puoli tuntia ennen kuin menin nukkumaan Alcatrazin kahdeksannen jakson, jossa esiintyi mm. 4400-sarjasta tuttu Mahershala Ali.

Kävelin jonkun kaverin kanssa Prismassa kun huomasin keskellä käytävää jonkun tyypin parturoimassa jotakuta. Parturi oli Mahershala Ali. Kävellessämme sen ohi kysyin siltä et "etkös sä ollukki neljätuhatneljässadas?". Ali huikkasi siihen hymyllä että what. Sanoin asiani englanniksi ja jotain muuta pikku talkkia oli kunnes herätyskello soi.

Pitkästä aikaa muistin uneni. X_X
    Kirjattu
  • 21.03.12 - klo:10:56
    Olin viimeöisessä unessani #Resetti.netillä. Siis fyysisesti.

Vieroitusoireita?
    Kirjattu
  • 21.03.12 - klo:15:09
    Voi pojat kuvailes millainen paikka se oli.
    Kirjattu
  • 21.03.12 - klo:16:31
    En muista. Jotenkin hatara mielikuva on siitä, että se olisi ollut ihan kuin client-ikkuna, eli mustaa tekstiä valkoisella pohjalla. Minä olin nickini, siis se teksti.
    Kirjattu
  • 21.03.12 - klo:16:40

fazerin sininen

Teroitin kynää ja tyhjensin teroittimen.

helvetin jänniä unia minulla. Myönnettäköön, olin häkeltynyt koulussa, kun teroitin olikin täynnä.
    Kirjattu
  • 15.04.12 - klo:10:34

Artsi2 Poissa

• Graafikkotaituri
      • blogi
    Olin unessani lomalla jossakin ulkomailla. Uin meressä, ja meduusa hyökkäsi kimppuuni. Meduusoilla ei käsittääkseni ole hampaita, mutta uneni meduusa puri ja raateli jalkaani. Jalkaan jäi yksi iso reikä ja useita hampaanjälkiä. Mitähän kettua.  :(
    Kirjattu
  • 28.04.12 - klo:16:09

Tingle Poissa

• Paavo
      • Academic Nintendo Club RY
    Kotitilan taakse rakennettiin taidepyramidi mutta sitten heplo muuttui jättiläistiikeriksi ja söi minut ja jouduin autoradalle jossa oli varmaan 18 eritasoista kaistaa ja äiti ajoi kaikki liikenteenjakajia päin ja lopussa oli aina ulottuvuusportaali alkuun ettei päästy minnekään ja sitten tyhmä äiti kun ei osaa ajaa niin kolaroi kaiken ja tokaisin "tämähän on kuin F-Zeroa" ja sitten se oli F-Zeroa nimittäin Green Plant Spiral mutta vastustajani saavat lisänopeutta nussimalla huoria ja jään kolmanneksi.
    <Tapza> tinglest on kyl vähän hankala ottaa selvää
    <Tapza> se on tollanen saatananmoinen kusipää ja paras tuntemani ihminen, tosi mukava ja aivan perseestä
    <Kraidi> tarvitset vieroitusta epätodellisuudesta
    <JJJANI> vittu ku paavolle ei voi ees vittuilla ilman et menee ite ihan sekasin
    <henuck> olis kyl melkonen auschwitz olla jumissa jossain ovessa/sen takana ja kuunnella ffxiii ja paavon paskalaatikkojuttuja
    <Turjake> VITTU TINGLE NYT TURPA KIINNI
    Kirjattu
  • 30.04.12 - klo:19:01

Tapza Poissa

• Katkeroitunut nörtti
    Olin pyöräilemässä ja vastaan tuli Kirka, niinikään pyörän selässä. Jarrutimme molemmat ja pysähdyimme toistemme eteen. Sanoin "Pahoittelen" kuten kunnon sotilaan kuuluu ja lähistöllä seisoskelevat inttikaverini alkoivat nauraa ja osoitella minua. Suutuin ja vedin yliluutnanttia turpaan, mistä seurasi esitutkintaa. Sitten lähdin ko. miekkosen kanssa kävelylle, jonka päätteeksi hän heitti hirvittävät, kaaressa lentävät ripulipaskat minun ja muutaman muun mukana roikkuneen sattumanvaraisen henkilön päälle.

Se on aina mukavaa kun muistaa unensa, mutta en oikein tiedä pitäisikö minun olla huolissani alitajunnastani.
    Lasken pääomaa.
    Kirjattu
  • 30.06.12 - klo:12:39

Tapza Poissa

• Katkeroitunut nörtti
    Näin unta että Tube oli armeijassa ja sil oli matala ääni.
    Lasken pääomaa.
    Kirjattu
  • 11.04.13 - klo:11:23
    Olin meidän mökillä aamupalalla. Luin jotain random lehteä ja siellä luki jotain, että Baten Kaitos II olisi tulossa Nintendo DS:lle. :D
    Kirjattu
  • 05.04.14 - klo:15:19

Turjake Poissa

• Törö
    • Hail to the King, baby!
      • Törön vuodatus, teh blogi
    Näin unta, että Nintendo julkisti Super Mario Sunshine 2:n.

Olin innoissani ja menin Resetin irc-kanavalle tuulettelamaan ja fiilistelemään hyvän näköisiä videopätkiä kuin vimmattu fanipoika.

Pettymyksekseni muut dissasivat Super Mario Sunshine 2:ta, koska "Nintendo tekee nykyisin pelkkii jatko-osii".

Ilmeeni aamulla oli korvaamaton.
    <+Cyna> Turjake on resetin paras tyyppi, aattelin mainita
    <Tinglemies> välillä en itsekään erota pelaanko personaa vai nussinko törön kaa
    <+mm. Detonat, coconuut, Linkkiro> Törö adminiks

ANIME ON PASKAA USKOKAA JO SKYWARD SWORD MYÖS JA DC
    Kirjattu
  • 02.05.14 - klo:11:31
    Näin unta, että Garo lähetti minulle yksityisviestin.
    Kirjattu
  • 18.01.15 - klo:01:49

Tapza Poissa

• Katkeroitunut nörtti
    Näin unta, että olin ihastunut johonkin tyttöön. Kävi ilmi, että myös tyttö saattaisi olla ihastunut minuun. Päätin nukkua yön yli ja mennä juttelemaan hänelle aamun valjettua.

Sitten heräsin.

Elämä on paskaa.
    Lasken pääomaa.
    Kirjattu
  • 25.03.18 - klo:17:10

Tapza Poissa

• Katkeroitunut nörtti
    Näin unta, että Tampereella pidettiin miitti, johon Cyna saapui. Hän oli potra poika jolla oli päässä lippalakki. Kun puhuimme koulukiusaamisesta, hän sanoi, että häntä ei ole ikinä kiusattu ja että hän on vähän tyhmä eikä hallitse muita asioita kuin kuvanveiston ja keramiikan.
    Lasken pääomaa.
    Kirjattu