Rekisteröidy,

niin voit osallistua keskusteluihin
niin foorumilla kuin IRC-kanavallakin.
Rekisteröidy nyt!

Kirjaudu!

Pysy aina kirjautuneena sisälle

Mättöpelit

11.08.09 - klo:08:45
Emmätiiä, mä oon jotenki rakastunu SC ykköseen. Ei noi muutkaan kyllä mitään kauheita ole.
oon Siegfried.
Kirjattu
  • ::
  • 11.08.09 - klo:11:52

Agutski Poissa

• Beer Baron
      • Xbox Live Gamertag: IKSTUGA
      • PSN ID: Agutski
      • Steam ID: AndersHelFin91
    SC > SCII >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> SCIV
    Oon Nightmare
    Smokin' Sick Style
    Kirjattu
  • 11.08.09 - klo:16:07

fazerin sininen

Tein uuden tilin PSN ja samalla latasin Marvel VS. Capcom 2 demon. Ihanampaa peliä ei ole <3 Minä yllätyin suuresti, kun minä edes osasin jopa tehdä kaikkien eri hahmojen liikkeet (oikeasti, SFIV minä kusen todellakin pahasti).

Koska en ole seurannut eri konsolien tilannetta, niin onko tämä julkaistu jo Arcadessa? Koska PSN sitä ei ole vielä julkaistu.
    Kirjattu
  • 11.08.09 - klo:16:10
    XBLA:han tuli kaksi viikkoa sitten...
    « Viimeksi muokattu: 11.08.09 - klo:16:21 kirjoittanut Linkkiro »
    elämä on paskaa
    Kirjattu
  • 11.08.09 - klo:16:15

fazerin sininen

Perkeleen microsoft.
    Kirjattu
  • 11.08.09 - klo:16:20

eebrozgi Poissa

• spoiler: eero
      • Nintendo Network ID: eebrozgi
      • Wii-numero: 3590 5048 9464 7022
      • 3DS-ystäväkoodi: 3952-8077-6581
      • Xbox Live Gamertag: eebrozgi
      • Steam ID: eebrozgi
    Tiedän että puhutte XBLA:sta, mutta on pakko huomauttaa, että sanokaa mielummin XBLA kuin Arcade. Mättöpelien kohdalla nimittäin Arcade yleensä todellakin tarkoittaa Arcadea. Anteeksi, raiskattu pilkku.
    KEEP YOUR COOL!
    Kirjattu
  • 11.08.09 - klo:16:21
    Juu, sori eebro. :(
    elämä on paskaa
    Kirjattu
  • 11.08.09 - klo:18:23

fazerin sininen

Pitäisi tulla ylihuomenna PSN.
    Kirjattu
  • 13.08.09 - klo:14:22
    Ahh, KoFXII. Sitte ku nettipeli toimii nii o iha loistava <3 Preorderraan varmaan PAL-version Gamestopista pienel xiitillä.
    Niija SD:llä näyttää loistavalta. Paremmalta ku HD:nä.
    Kirjattu
  • 27.09.09 - klo:12:52
    Kirjattu
  • 27.09.09 - klo:13:03
    Kirjattu
  • 27.09.09 - klo:13:36
    Kirjattu
  • 27.09.09 - klo:13:43
    Ui Holy Orders! Kumoaa kaiken!
    Holy Orders???
    Kirjattu
  • 27.09.09 - klo:13:50

Pallokala Poissa

• PSN ID: omenaaa_
      • Steam ID: _asdfghjkl_
    Kirjattu
  • 27.09.09 - klo:19:38

eebrozgi Poissa

(asd Zeppe miks postasit X2-version :x >_> <_<)

Hei minäkin osaan
    « Viimeksi muokattu: 27.09.09 - klo:19:43 kirjoittanut eebrozgi »
    KEEP YOUR COOL!
    Kirjattu
  • 28.09.09 - klo:17:30

Agutski Poissa

• Beer Baron
    Kynä tuli nyt kyllä aika pahasti ownatuksi  :3 but the lack of Theme of Guile saddens me...
    Smokin' Sick Style
    Kirjattu
  • 30.09.09 - klo:14:45
    Ei oikeesti, mitkä hypet tosta Super Street Fighter nelosesta, siis ADON, DUDLEY, GUY JA CODY!
    Ja vielä uus ultra jokaselle ja tasapainnotteluita. <3
    Kirjattu
  • 30.09.09 - klo:18:58

Agutski Poissa

• Beer Baron
    Indeed  :) Kannattaaki hypettää maailman parhaan pelin jatko-osaa  *pacman*
    Smokin' Sick Style
    Kirjattu
  • 17.10.09 - klo:18:24

fazerin sininen

Supah Streettu Faightaa IV tulee maksamaan huimat 40 dollaria (eli täällä pohjolassa 50e?).

Capcom vaatii aika paljon rahaa uusista hahmoista, Ultra-iskuista, tarinasta ja kunnollisesta tunnarista  ._.
    Kirjattu
  • 17.10.09 - klo:22:30

Sotakoira Poissa

• D-Dog
      • PSN ID: Dracoaeon
      • Steam ID: Sotakoira
    40 dollaria (eli täällä pohjolassa 50e?)
    N. 27€
    Se on kyllä silti aika paljon lisäsisällöstä, mutta kustannettava, no?
    Itse kai hankin, jahka saan tuon PS3:n.
    --

Ja tuohon aika vanhaan SC-keskusteluun liittyen näin ihan ohimennen.. Mihin unohditte kaiken alun? Sen legendan? Soul Blade (U.S: Soul Edge) on ihan überpr0 PS1-peliksi.  :>
    « Viimeksi muokattu: 17.10.09 - klo:22:32 kirjoittanut The Raven Wolf »
    Kirjattu
  • 17.10.09 - klo:22:36
    N. 27€

Jos pohjolassa oikealla kurssilla ois noi julkasut nii ois kyllä nannaa juu.
    Kirjattu
  • 17.10.09 - klo:22:42
    No siis voi muna. Kyllähän porukka maksaa sen 70€ mukisematta uudesta Soul Caliburista että pääsee mättämään samoja vanhoja naamoja kourallisella uusia hahmoja. Ja kun palataan SNES:n aikoihin, niin kuinkahan monta Super Hyper Turbo versiota tuosta Street Fighter II:kin tehtiin?
    Kirjattu
  • 17.10.09 - klo:22:45

Sotakoira Poissa

• D-Dog
      • PSN ID: Dracoaeon
      • Steam ID: Sotakoira
    N. 27€
    Jos pohjolassa oikealla kurssilla ois noi julkasut nii ois kyllä nannaa juu.
    En oikeastaan ihmettelisi, vaikka olisi hintana tuo samainen neljäkymppiä mutta vaan euroina.. >_>
    Isojen firmojen hinnoittelupolitiikka meinaan usein on ihan persuksista repäisty.
    Kirjattu
  • 18.10.09 - klo:00:30

Kasuli Poissa

• Piparisensei
      • Porkkanakaupunki
    Taisi olla vähän fasun pointti.

Ja ostan julkaisussa.
    VAIHTELEEPA SITTENKIN >: (
    Kirjattu
  • 13.11.09 - klo:09:33

Pallokala Poissa

FightStick TE saapu eilen. Pakkaus ja itse tikku oli kyl todella upean näköisiä. Napit ja tikku-osa on tuntunu hyvältä. PC:kin tunnisti tikun suoraa. Pääsee sit 3rd Strikeä, DoDonPachia, Raiden 3:sta ja muita vääntämään tällä. Vieläkun toimisi PS2:lla niin ei tarvitsisi koskea enää Mayflashiin.
    « Viimeksi muokattu: 13.11.09 - klo:15:09 kirjoittanut Pallokala »
    Kirjattu
  • 21.11.09 - klo:14:16

Ja ens viikolla kuva näkyy kokonaan.
    Liikeen kaaren perusteella veikkaisin Adonia, mutta kentästä tulee todella mieleen Rolenton kenttä.
    Kirjattu
  • 21.11.09 - klo:15:27

Raitoningu Poissa

• From Valhalla
      • Xbox Live Gamertag: Jonttutan
      • PSN ID: Jonttutan
    Kumminkin tuo on Rose, joka käyttää Focustaan. :3
    Kirjattu
  • 24.11.09 - klo:13:09

Agutski Poissa

• Beer Baron
    Kirjattu
  • 24.11.09 - klo:13:22
    Eivätpä tulleet yllätyksenä kun nuo nimet ovat pyörineet jo kuukausia SF-yhteisön keskuudessa.

Tahdon Doctrine Darkin tai Garudan.  *pacman*
    Viesti saattaa sisältää paloja sarkasmia tai pähkinää.
    Kirjattu
  • 24.11.09 - klo:17:45
    Nyt tuli kyllä kolme loistavaa hahmoa ! Vielä ku ainaki Dudley, Elena ja Rolento ois messissä nii :3:3:3
    Kirjattu
  • 24.11.09 - klo:22:32
    Guy on pyhä.
    Kirjattu
  • 29.11.09 - klo:13:37
    Guy, Cody, and Adon Trailer

Nyt näyttäis hyvältä !

EDIT: Tää on varmaan vaan mun mielipide, mutta Gameplay näyttää jotenki nopeemmalta ja letkeemmältä ku SFIV:ssä.
    « Viimeksi muokattu: 29.11.09 - klo:13:41 kirjoittanut ZeppelinK »
    Kirjattu
  • 29.11.09 - klo:13:51

Agutski Poissa

• Beer Baron
    Silmissäs on vikaa, ihan samalta toi näyttää  ._. Vähän pelottaa vaan, että meneekö nää kusemaan hahmotasapainon, ku on tunkemassa kaikkea ihme krääsä lisää kaikille hahmoille.
    Smokin' Sick Style
    Kirjattu
  • 29.11.09 - klo:13:55
    SFIV:n hahmotasapaino ja pelimekaniikka muutenkin ny oli joo aika hienosti väkerretty :D
    Kirjattu
  • 29.11.09 - klo:14:17

Agutski Poissa

• Beer Baron
    Mitäs tolla meinaat? Paras hahmotasapaino koko sarjassa, pärjää muillaki ku top tierillä korkeella tasolla toisin kuin third strikessa. Pelimekaniikkaki on selkeesti paras koko sarjassa, ei mitää parryilla arvailua tai melkee heti tappavia comboja kuten Super Turbossa. Focus Attack o paras mekaniikka monipuolisuutensa takia. Sitä voi käyttää counterina, combojen jatkeena ja etenemiskeinona tulipalloja vastaan. Ainut juttu mikä ottaa SFIV:ssä pattiin on isot reversal timing windowit, tick throwit ei onnistu enää flowchart kenejä vastaan :(.
     Että zeppe hyvä, opettele pelaamaan peliä ennen kuin menet tuomitsemaan sen.  ;) Itse olen kaikkia noita kolmea mainitsemaani SF:ää aika paljon pelannut ja SFIV:n mekaniikat ja hahmovalikoima iskee vain itseeni eniten. Super Turbo on kyl tosi namu kans  *<3*
    Smokin' Sick Style
    Kirjattu
  • 29.11.09 - klo:16:05
    Pelimekaniikkaki on selkeesti paras koko sarjassa
    selkeesti paras koko sarjassa
    paras koko sarjassa
    (click to show/hide)
    Tjooh, en ny vielä tuhlaa aikaani tähän, ensiks koulujutut pois alta, sitten vasta toho vastaus. :)
    Kirjattu
  • 29.11.09 - klo:17:03

Agutski Poissa

• Beer Baron
    Turha vastata, kantsis tosiaan oikeesti pelata sitä peliä, ku et osaa ilmesesti muuta sanoa SFIV:stä ku lol. Kaikki sun vastaukset on tyyliin LOL SFIV, LOL SFIV, LOL SFIV:n pelimekaniikka ROFL. Minä sentään osaan pelata kaikkia kolmea sen verran hyvin, että voin verrata niitten mekaniikoita hyvin keskenään.
     Loistavia pelejä kaikki, mutta en henkilökohtasesti pidä 3rd Striken hahmovalikoimasta, saatikaan sitten siitä, että parryja ei voi punishata. Anti-air ei toimi, kun aina jump innissä voi vetästä parryn ja jatkaa siitä sitten murjomista, jos poloinen vahingossakin sattuu käyttämään jonkin sortin anti-air liikettä, joka normaalisti Street Fighterissa toimii. Parryt myös poistavat zonetuksen pelistä lähes kokonaan, pelkkää kivi, sakset, paperia koko peli  >_> 3s on Street Fighter sarjan musta lammas. On sitä kyl kasuaalisti ihan hassu kavereitten kanssa pelata, mut en kyl tosissani alkas koskaan opetteleen  :>
    « Viimeksi muokattu: 29.11.09 - klo:17:05 kirjoittanut Anders Helevete »
    Smokin' Sick Style
    Kirjattu
  • 29.11.09 - klo:17:33
    mutta en henkilökohtasesti pidä 3rd Striken hahmovalikoimasta,
    No toi ny on iha sun juttus. Mun mielestä hahmot on iha hienosti tasapainotettu (paitsi Sean) ja ovat tosi monipuolisia. Kuten esim Super Battle Operat o näyttäny, kovan tason pelaamisessaki voi pärjätä Low Tiereillä.
    saatikaan sitten siitä, että parryja ei voi punishata.
    Se juttu vähän onkin siinä, että sä parryyt jos arvaat mitä vihollinen aikoo tehdä ja punishaat häntä huonoista mindgameista. Tämän takia ennalta-arvaamattomat iskut + heitot ovat usein parempia ratkaisuja kuin joku Jump In HK:lla.
    Anti-air ei toimi, kun aina jump innissä voi vetästä parryn ja jatkaa siitä sitten murjomista, jos poloinen vahingossakin sattuu käyttämään jonkin sortin anti-air liikettä, joka normaalisti Street Fighterissa toimii.
    No entäs jos se vihollinen odottaa että pistät Anti-Airia, joten ei tee mitään iskua Jump Innissä ja sitten kuritat sitä kun tulee maahan? Ja en Andi ite kauheen usein nää tyhjiä Jump Innejä, jotka vaan odottaa sun Anti-Airias, kyllä sä aika usein tuut huomaamaan, että jotain potkua sieltä tulee ja Anti-Airillas pääset kurittamaan :)
    Ja toi että ilmassa pystyy parryymään poistaa ihanasti sen perus Turtlauksen ja antaa paljon vaihtoehtoja pelille.
    Parryt myös poistavat zonetuksen pelistä lähes kokonaan, pelkkää kivi, sakset, paperia koko peli
    No luulen että Zonetuksella tarkotetaan tässä samaa kuin muissakin peleissä ja sanonpa vaan, että Zonetus tylsistyttää peliä aivan sairaasti, poistaa erilaisia taktiikoita ja 2/3 Guile-pelaajista netissä istuu siellä nurkassa :)
    3s on Street Fighter sarjan musta lammas.
    (click to show/hide)
    On sitä kyl kasuaalisti ihan hassu kavereitten kanssa pelata, mut en kyl tosissani alkas koskaan opetteleen  :)
    Itse en nyt mikään kauhea 3s-poro ole, mutta kyllä on ollut ihan Friendlyt kaverien kanssa tosi mukavia ja myöskin 2DF-matsit jotain pro-pelaajia vastaankin.
    SFIV:ssä taasen matsit on ollu melkeinpä hauskoja vaan kavereita vastaan. Nettipelissä on 90% matseista tullu jotain Turltaavia Guileja ja Sagatteja vastaan, jolloin on mielessään kironnu sitä että Capcom poisti Parryn.

Pakko vielä loppuun sanoa, että vaikka oot vaan casualeja pelannu 3s, niin aika kovaa tasoa kaverit on, jos noin hyvin parryä osaa hyödyntää *Thumbs Up*
    Kirjattu
  • 29.11.09 - klo:18:19

Agutski Poissa

• Beer Baron
    Jee hieno vastaus  :)! Ilmesesti jopa tiedät jostain jotain, elikkä en piinaa enää enempää. Jotku tykkää omenoista ja jotku appelsiineista.   B) Mut jos kilppareilta ja Sagateilta turpaan saat nettipelissä, ni et kyl ainakaa SFIV:tä kauheen hyvin osaa pelata  :D Mikään ei oo kivempaa ku beitata paska Sagatti whiffaamaan ultrallaan tai Tiger Upercutilla ja sitte punishata joko omalla ultralla tai sit vaan kovalla kombolla.
     Sen kyl myönnän et kilpparit ja Sagatit on aika kovissa asemissa vielä siinä vaiheessa, ku vasta opettelee pelimekaniikkaa ja hahmoja, mut kyllä se siitä. Ja kyllä noita kilppareita ja Sagatteja tulee SSFIV:stäki löytymään ihan yhtä paljon, että jos ei alkuperänen kiinnosta ni turha luulla, että Superi muuttais mitään, sama peli se tulee silti olemaan, mut vaan suuremmalla hahmokastilla ja uudella top tierillä, Sagatti kun luultavasti nerffataan alimpaan helvettiin ;)
    Smokin' Sick Style
    Kirjattu
  • 29.11.09 - klo:18:27
    Mut jos kilppareilta ja Sagateilta turpaan saat nettipelissä, ni et kyl ainakaa SFIV:tä kauheen hyvin osaa pelata  :D
    Siis enhän mä sanonu että niiltä turpaan otan :D Useimmat Kilpparit ja Sagatit kyllä kaatuu mun Genille ja Ryulle, mutta aivan käsittämättömän tylsäähän toi on, kun valtaosa matseista tuntuu menevän niin samalla taktiikalla.
    Friendlyt taas ollu tosi kivoja ku ei ainakaa kukaa mun kaveri mikskää kilppariks oo ruvennu ja näinhän SFIV:stä saa eniten irti. Mun ny tuskin tarvitsee mainita siitä, kuinka 3s netissä on aina niin hauskaa... ;)

jos ei alkuperänen kiinnosta ni turha luulla, että Superi muuttais mitään, sama peli se tulee silti olemaan, mut vaan suuremmalla hahmokastilla ja uudella top tierillä
    Veikkaanpa että ainakin itselle Super Street Fighter IV tulee olemaan mukavampi kokemus, hahmoja tasapainotetaan, Command Listejä laajennetaan ja lisätään jokaselle uusi ultra = luultavasti vaihtoehtoisempaa pelimekaniikkaa. Tähän mennessä paljastetut uudet hahmot myös innostavat pelaamaan, kyllä kilpparien hakkaaminen on hauskempaa Brittiläisellä Herrasmiesnyrkkeilijällä ;)
    Loistavaa on myös että nettikoodia parannetaan, lobby-systeemiä olen kaivannut kauan.
    Jos vain jotenkin tweakattais pelimekaniikkaa niin, että ranked-matsit ei ois aina sitä samaa, vaan näkis eri hahmoja, eri pelityylejä yms. Tästäpä tuli mieleeni eräs toinen mättöpeli... ;)

« Viimeksi muokattu: 29.11.09 - klo:18:39 kirjoittanut ZeppelinK »
    Kirjattu
  • 29.11.09 - klo:21:59

Agutski Poissa

• Beer Baron
    Noniin sainhan mä susta irti kunnon mielipiteitä eikä mitään lollia  :) Tähän on hyvä lopettaa ja vielä huomautuksena sellanen juttu, että siis mähän pidän 3s:stä tosi paljon, mutta kun omaa suosikkia solvataan ni tekee aina mieli dissata vastapuolta vähän kovemmalla kädellä kuin normaalisti  ;) se mun noffiin kirjottama viesti oli vitsi.  :D Ilmottele mesessä, jos haluat pelata 2df:ssä 3s:ää joskus  :)
    Smokin' Sick Style
    Kirjattu
  • 29.11.09 - klo:22:56
    Joo Padin osto on harkinassa, sitten päästään pelailemaan ;)
    Ja onhan mulla SFIV:kin tossa kaapissa :)
    Kirjattu
  • 30.11.09 - klo:23:26

eebrozgi Poissa

Kirjattu
  • 06.01.10 - klo:22:18

Agutski Poissa

• Beer Baron
    Smokin' Sick Style
    Kirjattu
  • 14.01.10 - klo:12:13
    http://www.gametrailers.com/video/ces-10-super-street/60688

Guy kyllä näyttäis olevan tuossakin pelissä lempihahmojani :)
    Kirjattu
  • 10.03.10 - klo:16:59

Agutski Poissa

• Beer Baron
    Kirjattu
  • 25.03.10 - klo:17:29
    Hei onkonhan EVO ja SBO tulossa kesän jälkeen vai milloinkas? Ois kiinnostavaa nähdä millasta vääntöä uudessa Blazbluessa on, jos se noihin turnauksiin ehtis.
    Kirjattu
  • 25.03.10 - klo:17:39

Pallokala Poissa

Evo on ainaskin heinäkuussa. Ei taida kyl continuum shift ehtiä.

EDIT: Continuum Shiftin konsoliversioiden julkaisupäivät:

JP  July 1, 2010
    NA July 20, 2010

Joo tuskin. Taino eipä ole ainakaan paljon aikaa harjoitella uutta peliä :S
    « Viimeksi muokattu: 25.03.10 - klo:17:50 kirjoittanut Pallokala »
    Kirjattu
  • 25.03.10 - klo:18:18
    Mjooh, no 3s ainakin tulee olemaan hauskaa katottavaa ja toivottavasti myöskin Super SFIV-matsit ois jostain kotosin.
    Kirjattu
  • 25.03.10 - klo:18:54

Agutski Poissa

• Beer Baron
    SBO on arcade-turnaus, eli jos SSFIV:stä ei tuu arcade-versioo niin ei tuu näkymään turnauksessa. EVOssa BB ei oo mukana ees CT:n muodossa  :)
    Edit: Niin ja 3s tosiaan pudotettiin EVO:sta ainaki.
    Smokin' Sick Style
    Kirjattu