Rekisteröidy,

niin voit osallistua keskusteluihin
niin foorumilla kuin IRC-kanavallakin.
Rekisteröidy nyt!

Kirjaudu!

Pysy aina kirjautuneena sisälle

Left 4 Dead (live-matsit)

25.02.09 - klo:19:48
En aio runoilla kauheasti pelistä. Lyhyesti sanottuna se on pirun hauska co-op. Yhteistyö korostuu herkullisesti, Grafiikka sopii tismalleen pelille, pelimoottori rullaa ihanasti ja pelitilanne on joka kerta erilainen (Versuksessa varsinkin)! Jokainen tietääkin jo, että zombeja tapetaan ja urakalla. Eikä kuolema sillein vituta :).

Ketjun ideana on kannustaa ihmisiä pelaamaan peliä livessä muiden resettiläisten kanssa! Ne joilla on jo peli, ilmoittautukaa, ja ostoa harkitsevat, kertokaa siitä ja OSTAKAA. Omasta mielestäni ehdottomasti paras party-nettipeli boxila tähän mennessä.

Netissä voi vääntää kampanjaa tai versusta. Kampanjassa vedetään co-oppina kenttiä läpi. Versuksessa taas kampanjan chapterit jakautuvat kahteen vuoroon. Ensin neljä pelaajaa ovat selviytyjiä ja toiset neljä tartunnan saaneita spesiaalizombeja. Seuraavaksi osat vaihtuvat, ja näin toimii jokainen Chapter. Toistaiseksi versus-käytössä ovat vain 1. ja 4. kampanja.

Äsken kun pelattiin versusta, tapettiin tartunnan saaneina selviytyjät heti safehousen ulkopuolelle. Että sillä lailla :DD. Matkaa kertyi heille 1%. Yhteishyökkäyksissä on ytyä, ensin vaikka hunter kiinnittää joidenkin huomion, boomer tulee ja oksentaa/räjähtää selviytyjien päälle, ja sitten kaksi hunteria ja smoker hyökkäävät kimppuun samaan aikaan. Asiaa auttaa, jos selviytyjät eivät ole samassa nipussa.
« Viimeksi muokattu: 06.12.12 - klo:03:09 kirjoittanut Osiris »
Kirjattu
  • ::
  • 25.02.09 - klo:20:04
    Oli joo nopea matsi. Ei noi battletkaan kyl toimi jos ei oo ainaki 2 kaverii kenen kanssa voikin chatata samalla..
    Ilmoittaudun siis joo pelailemaan tota ekaa kampanjaa. Katotaa enemmä sitte ku oon pelannukki enemmä.
    Kirjattu
  • 25.02.09 - klo:22:57

Arctic Fox Poissa

• Vulpes Arctos
      • Nintendo Network ID: VulpesArctos
      • Wii-numero: 3209 8382 1974 7037
      • 3DS-ystäväkoodi: 3737 - 9594 - 1755
      • Xbox Live Gamertag: Vulpes Arctos
      • Steam ID: Vulpes_Arctos
    Minulta tosiaan löytyy Left 4 Dead pelihyllystä, mutta en ole vieläkään pelannut sitä kertaakaan. Olisi tietenkin ihan hauskaa pelata sitä vaikkapa resettiläisten kanssa joku kaunis päivä (tai synkkä ja myrskyinen yö). Tällä hetkellä the Orange Box vie kaiken aikani, mutta kyllähän nelinpelattava co-op räiskintä maistuisi hyvässä seurassa.
    Kirjattu
  • 09.03.09 - klo:22:10
    Keskiviikkona klo 17.00--> Left 4 Dead, Campaign: No Mercy, Expertillä.

Kaikki mukaan jotka haluaapi, minä ainakin pidän peliä pystyssä muutaman tunnin eli sen aikana pelaamaan tai mieluiten tietty jo 17:00 maissa.
    Kirjattu
  • 10.03.09 - klo:00:00

Arctic Fox Poissa

• Vulpes Arctos
      • Nintendo Network ID: VulpesArctos
      • Wii-numero: 3209 8382 1974 7037
      • 3DS-ystäväkoodi: 3737 - 9594 - 1755
      • Xbox Live Gamertag: Vulpes Arctos
      • Steam ID: Vulpes_Arctos
    Taidan tulla pelaamaan keskiviikkona, kun viime kerta jäi sen verran lyhyeksi.
    Kirjattu
  • 10.03.09 - klo:16:26

Rottiss Poissa

• Sulava herrasmies
    • "A wild Rottiss appears!"
      • Xbox Live Gamertag: finRatman X3
      • PSN ID: Ratman_Fi
      • YouTube profiilini
    Juu, minun piti saada tämä tossa jokunen päivä sitten, mutta ei oo vielä näkynyt. Jahka tämän saan, niin voisin tulla mukaan pelaileen. :)
    * Kullanmurut *

Kirjattu
  • 10.03.09 - klo:16:27
    Huomenna voin todennäköisesti tulla, riippuu miten kokeisiin lukemiselta kerkeää : ) Tänäänkin tässä ihan kohta peliä?

Xbox 360 | PS3 | DSLite | PC | Sony Bravia 40" FullHD KDL-40W4000
    Kirjattu
  • 10.03.09 - klo:18:35

Kasuli Poissa

• Piparisensei
      • Porkkanakaupunki
    Mielelläni tulen pelailemaan, jos nyt vaan mahtuu.
    VAIHTELEEPA SITTENKIN >: (
    Kirjattu
  • 11.03.09 - klo:19:25
    Eräs kyllästyi expertillä vääntöön :P. Pelattiin sitten Japlen ja Zeppen kanssa vähän versusta, tiimissämme oli myös kuningasjätkä TEXASENERGY.
    Kirjattu
  • 16.03.09 - klo:18:16
    Olisiko Left 4 Dead keskiviikkona 17:00 lähtien mitään? Pelattaisiin joko kampanjaa tai versusta.
    Kirjattu
  • 16.03.09 - klo:18:31

Rottiss Poissa

• Sulava herrasmies
      • YouTube profiilini
    Minä voisin tulla. :)
    * Kullanmurut *

Kirjattu
  • 16.03.09 - klo:18:34

Kasuli Poissa

• Piparisensei
      • Porkkanakaupunki
    Jos kokeilta ehtii, jakson viimeinen viikko.
    VAIHTELEEPA SITTENKIN >: (
    Kirjattu
  • 18.03.09 - klo:17:05

Rottiss Poissa

• Sulava herrasmies
      • YouTube profiilini
    Ei jaksa, massu pipi... :(
    * Kullanmurut *

Kirjattu
  • 18.03.09 - klo:18:29
    Et ole muuten edes lisännyt minua kaverilistallesi, tai kertonut gamertagiasi. Eikä kukaan muukaan kyl tullut :/.
    Kirjattu
  • 18.03.09 - klo:21:27

Rottiss Poissa

• Sulava herrasmies
      • YouTube profiilini
    Ai niin, sori. Mutta nyt en voi lisätä sinua, kun oon kaverin luona, joten lisää sinä minut.

GT: finRatman X3
    * Kullanmurut *

Kirjattu
  • 21.04.09 - klo:21:29
    Left 4 Deadiin tuli tänään päivitys, ilmaista DLC:tä, eli survival-moodi ja kaksi keskimmäistä kampanjaa pelattaviksi versukseen. Jos vaikka saataisiin resettiporukkaa neljä henkeä kokoon, niin huomenna voisi olla klo 17 eteenpäin vähän matsia, joko survivalissa tai versuksessa :). Myös muut päivät toimivat, luonnollisesti.
    Kirjattu
  • 09.06.11 - klo:16:57
    Varovaisesti tiedustelisin josko täältä löytyisi paria ihmistä jolla olisi jonkinlaista halua pelata PC-versiota tässä joskus lähipäivinä. Ongelmani on, että voisin pelata tätä edelleenkin varmaan 12 tuntia vuorokaudessa jos kaverit eivät olisi niin takertuneina sellaisiin opiskeluhömpänpömppeihin, eikä sattumanvaraiset venäläisnuoret netissä olisi niin agressiivista ja epätasaista porukkaa. Ykkönen ja kakkonen löytyy, kumpikin kelpaa.

Versusta tai kampanjaa riippuen siitä kuinka moni jaksaa osallistua.
    Kirjattu
  • 09.06.11 - klo:17:01

Temathael Poissa

• Mighty Pirate
      • Nintendo Network ID: Temathael
      • 3DS-ystäväkoodi: 3737-9533-9532
      • Steam ID: Temathael
    Minä voisin olla varovaisen kiinnostunut. Lopetin aktiivipelaamisen joskus syksyllä, mutta mielelläni palaisin vielä pelin pariinkin jos muita kiinnostuneita löytyy.
    Olen
    Kirjattu
  • 10.06.11 - klo:09:59

Sotakoira Poissa

• D-Dog
      • PSN ID: Dracoaeon
      • Steam ID: Sotakoira
    L4D2 olisi kyllä kiva pelata. En oo vähään aikaan pelannut mutta jos peliporukkaa löytyy niin olisi varmaan hauska palata tämänkin pariin. PC:llä siis kyllä pelailen. Steam on Dracoaeon jos ei sieltä minua vielä löydy. :)
    Kirjattu
  • 10.02.15 - klo:22:03

Ingoo Poissa

• Ei käy käsityökerhossa, vaan elää mafiassa
      • Nintendo Network ID: Ingoo90
      • Xbox Live Gamertag: Sgt Ingoo
      • PSN ID: Ingoo
      • Steam ID: wille_on_kingi
    Nyt on loistava tilaisuus päästä pelaaman mun kanssa L4D2 versusta. Päivää, eikä aikaa ole vielä päätetty, lähinnä kysyisin jengin kiinnostusta.

Pelinä siis L4D2 ja pelimuotona versus, alustana Pc. Valven pelit pyörii nykyaikaisilla leivänpaahtimillakin, joten läppäripelaajat myös mukaan.

Steam: Ingoostöö.
    Kirjattu
  • 11.02.15 - klo:07:46
    Kirjattu