Rekisteröidy,

niin voit osallistua keskusteluihin
niin foorumilla kuin IRC-kanavallakin.
Rekisteröidy nyt!

Kirjaudu!

Pysy aina kirjautuneena sisälle

inFamous

06.03.09 - klo:23:34

Raitoningu Poissa

• From Valhalla

Esittely:

Infamouksen tekijöinä ovat Sly Racoon -sarjasta muistettava Sucker Punch. Pelin päähahmon nimi on Dylan ja hänen kotikaupungissaan sattuneen räjähdyksen jälkeen, hän huomaa saaneensa erikoisvoimia. InFamouks antaa pelaajalle mahdollisuuden valita kuinka hän pelaa; agressiivisesti, taktisesti tai hiiviskellen. Oikeastaan voit vaikka sekoittaa noita kaikkia tyylejä. Tekemisesi vaikuttavat muiden hahmojen kantaan ja reakointiin, sekä ympäristön reaktioihin.  Pelin tapahtumat etenevät pelaajan tekemisien perusteella. InFamous ilmestyy kesäkuussa maailmanlaajuisesti ja Playstationin Blogissa kerrottiin, että demo ilmestyy pian!

Itsestäni tuo idea on aika kiintoisa, koska kaiken mitä päätät tehdä vaikuttaa se jokaiseen asiaan pelissä. Kuten uusimassa trailerissa mainittiin, voit olla kaupungin pelastaja tai kaupungin loppu. Itse varmaan pelaan aika sekamenetelmällä, jos niin pystyy, eli tilanteen mukaan.

<a href="http://www.youtube.com/v/GUzJ8I2dOfk&amp;hl=en&amp;fs=1" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/GUzJ8I2dOfk&amp;hl=en&amp;fs=1</a>
« Viimeksi muokattu: 06.12.12 - klo:02:57 kirjoittanut Osiris »
Kirjattu
  • ::
  • 07.03.09 - klo:18:11

Sotakoira Poissa

• D-Dog
    Tuo vaikuttaa kyllä hyvinkin kiinnostavalta peliltä. Jos se joskus suvaitsee 360:lle ilmestyä, niin varmaankin hankin sen. Tuo pelimekaniikka on mieleeni. Tulee mieleen hieman Fallout 3:n pelityyli.
    Kirjattu
  • 07.03.09 - klo:18:15

Raitoningu Poissa

• From Valhalla
    Näet kai, että kannessa lukee "Only on Playstation" ; ) Luulen, että Tikkari Punch on Sonyn omistuksessa?
    Kirjattu
  • 07.03.09 - klo:18:23

Sotakoira Poissa

• D-Dog
    Näet kai, että kannessa lukee "Only on Playstation" ; ) Luulen, että Tikkari Punch on Sonyn omistuksessa?
    Mahdollista.
    Mutta lukeehan Gears of Warinkin kannessa, että 'only on xbox360', ja se on mm. tietokoneelle.  ._.
    Kirjattu
  • 07.03.09 - klo:18:30

Akasori Poissa

• rollin'
    Mutta lukeehan Gears of Warinkin kannessa, että 'only on xbox360', ja se on myös tietokoneelle.  ._.

Jos Geears of War tuli PC:lle, se ei tarkoita sitä, että inFamous tulisi myös Xbox 360:lle. >_>

Kusipurkki
    Kirjattu
  • 07.03.09 - klo:18:37

Sotakoira Poissa

• D-Dog
    Jos Geears of War tuli PC:lle, se ei tarkoita sitä, että inFamous tulisi myös Xbox 360:lle. >_>
    Ja väitinkö minä niin?  -_-
    "Jos se joskus suvaitsee 360:lle ilmestyä", taisinpa sanoa.

Joo, mutta tosiaan hyvältä vaikuttaa, ja jos joskus saan ostettua itselleni PS3:n, niin saattaa tuo olla pelinhankintalistalla melko korkealla.
    Kirjattu
  • 08.03.09 - klo:00:08
    Sly Raccoonit olivat kyllä hyviä, mitä niitä kerkesi nuorempana naapurissa pelaamaan, joten paljon voi myös tältä odottaa : ) Ja kun pelin takana on täysi Sonyn tuki, ei pelin kehittäminen jää rahasta kiinni. Toivottavasti sähköllä kikkailuun saadaan kunnolla syvyyttä (ja comboakin?) ja matkan varrella opitaan uusia kikkoja. Kunhan ei mennä liikaa roolipelailuun. (Olen yksinkertainen mieskö)

E: Haha, ensin toivon peliin syvyyttä seuraavassa julistan vaalivani yksinkertaisuutta, GG :p

Xbox 360 | PS3 | DSLite | PC | Sony Bravia 40" FullHD KDL-40W4000
    Kirjattu
  • 08.03.09 - klo:02:30

Raitoningu Poissa

• From Valhalla
    Eli heidän pitäisi tehdä yksinkertaisesti syvällinen yksinkertainen peli : )
    Jooh tuo siun kombo ideas ja se että oppii uusia taitoja on hyvä. Voisipa ympäristöään hyödyntää heinommmin eli, jos on silta sen voi romahduttaa ta italon tuhota. Saisi tehdä omia kompoja ja uusia iskuja olisi 100 erinlaisia. Siinä vasta olisikin jotain. Voisivat kaikki ei hahmot olla erinäköisiä saataisiin pelimaailmaan, maailman elämää.
    Kirjattu
  • 08.03.09 - klo:13:17

TheJ Poissa

• Mindfucker
    • Anti-materia.
    Onhan inFamous ollut kehityksessä pitkälti vuodesta 2006, joten mistään nopeasti hutaistusta pelistä ei pitäisi olla kyse. Muttah, mielenkiintoiselta vaikuttaa...
    « Viimeksi muokattu: 08.03.09 - klo:13:19 kirjoittanut TheJ »
    Kirjattu
  • 08.03.09 - klo:13:32

Raitoningu Poissa

• From Valhalla
    Aijaa >_>

Itselleni tuo peli on pistänyt nyt vasta kunnolla silmään. Onkohan alkanut trailereita sun muista juttuja ilmestymään paljon?  Olen kummiskin aika harras Sony-fani (asd) ja yrittänyt uutisia seurata, no ei aina voi huomata kaikkea : )

E: vaihdoin tuon traileriksi, koska se oli HD: )
    « Viimeksi muokattu: 09.03.09 - klo:20:24 kirjoittanut Jonttu »
    Kirjattu
  • 09.03.09 - klo:19:22
    Kirjattu
  • 13.03.09 - klo:19:17

Kirjattu
  • 13.03.09 - klo:23:32

Echo Poissa

• Touhoun ainoa miesbossi
      • Mun profiili

Enpä ainakaan ole hupiukko.
    Kirjattu
  • 13.04.09 - klo:22:24

Kirjattu
  • 25.04.09 - klo:22:09

Raitoningu Poissa

• From Valhalla
    Sony on kertonut julkistavan jotain sähköistä ensi tiistaina!

Huhuja on jo leviämässä siitä, että kaikki jotka tilaavat InFamouksen ennakkoon saavat betakoodin Uncharted 2 moninpeliin! Kumminkin tämä jää vain amerikan herkuksi. Ei meitä eurooppalaisia tuote missään. Ei edes PS-Pointeilla! :D
    Kirjattu
  • 25.04.09 - klo:22:28

fazerin sininen

En kyllä yhtään ihmettele, miksi Jenkit saa aina kaiken hauskan. Tuotetta kannattaa myydä siellä, missä kuluttajia löytää eniten. Myös, Jenkkien sana painaa enemmän, kuin fransmannie, brittien, swedupellejen+muiden yhteensä-
    Kirjattu
  • 06.05.09 - klo:21:36

Raitoningu Poissa

• From Valhalla

Informaatiota

-Peli ilmestyy 26.5 Euroopassa
    -Demo ilmestyy 21.5 Storeen
    -Uncharted 2:n moninpeli beta tulee eurooppalaisille Infamousken mukana
    -Infamous sai joltain lehdeltä 9/10 arvosanan. (En nyt muista nimeä)

Tuollainen nopea päivitys tietoisku.

Ei kaikki suinkaan tähän lopu. Pelaaja-lehti ja KonsoliFin jakavat koodeja ihmisille, että he pääsevät testaamaan InFamousta ennakkoon jo perjantaina tai no KonsoliFin jakaa koodeja perjantaina. Pelaaja-lehdellä on taas omat suunniltelmansa. En ole varma jakaako Gamereactor koodeja LBP:n se kuitenkin jakoi. Lähetin kysymyksen asiasta GR:lle katotaan miten he vastaavat. Tuleeko demo koodeja vai ei.

Niin, se joka saa kaksi koodi antaa minulle toisen jos minulla ei ole. Se olisi tosi kivasti tehty :)
    Kirjattu
  • 08.05.09 - klo:17:32

Raitoningu Poissa

• From Valhalla
    Tänään pelasin tuota etukäteen saatua demoa ja ekalla läpipeluu kerralla pelaaminen kesti yhden tunnin ja vähän yli! Kerrankin kunnollinen demo, jossa on haastetta ja pituutta. Mahtava oli meno, vaikka grafiikka olikin näitä nykypelejä huonompi joidenkin mielestä, minusta tuo on eräänlainen grafiikallinen tyyli joka on pelissä. Mutta jos demon läpi peluussa kästää ekalla yrityksellä yksi tunti, niin kauan kestää pelin läpäisemisessä?

Suosittelen kaikkia testaamaan tuota demoa joilla on PS3, koska se on PSN ehkä paras demo, ei paras se on! Toisaalta en tiedä onko se PSN:ään tuleva demo yhtä pitkä. Niin ja demo tulee 21 päivä storeen :)
    Kirjattu
  • 10.05.09 - klo:17:29
    Jaa että tuommostaki ois ollu tarjolla. Popemon vei suuremman huomion internetsin saloista notta meni ihan ohi nuo koodit. >_>
    Kirjattu
  • 10.05.09 - klo:17:36

Akasori Poissa

• rollin'
    Demo ei oikein vakuuttanut minua. Idea kiinnosti, mutta lyhyen pelailun jälkeen ei oikein jaksanut enää.

Kusipurkki
    Kirjattu
  • 24.07.09 - klo:21:25
    ...
    Peli on julkaistu aikoja sitten, mietin vaan, onkohan kukaan täällä pelannut sitä läpi?
    Itse olen harkinnut hankkimista, koska pidän Sucker Punchin peleistä, ja inFamousia on kehuttu.
    Tosin videoiden perusteella inFamous on kuin synkkä Sly ihmishahmoin ja isommille pelaajille.
    Tiedä sitten onko se hyvä vai huono juttu.
    Where's everyone going? Bingo?
    Kirjattu
  • 25.07.09 - klo:15:36
    Onhan tämä läpäisty jo aikaa sitten. Kaikin puolin hyvä ja kiinnostava peli. Helposti PS3:n parhaimmistoa. Sly pelit jäänyt välistä, etten niihin voi pahemmin vertailla. Mutta pelattavuus, tarina ja fiilis kohdillaan alusta loppuun, ite tykkäsin kovasti.
    Kirjattu
  • 14.08.09 - klo:18:35
    Ai se on hyvä. No sehän on mukavaa. Harmi että on niin paljon töitä ettei ehdo edes ajatella pelaamista, mutta eiköhän tämänkin jossain vaiheessa hanki.

Ai parempi kuin Slyt?   Ei voi olla.
    Where's everyone going? Bingo?
    Kirjattu