Rekisteröidy,

niin voit osallistua keskusteluihin
niin foorumilla kuin IRC-kanavallakin.
Rekisteröidy nyt!

Kirjaudu!

Pysy aina kirjautuneena sisälle

Maahanmuuttajat

07.12.09 - klo:19:41
Ihan mielenkiinnosta kysyn - millaisia rahahuolia sinulla on? Ja eläisit siis 3 kk 900 eurolla ihan helposti ilman mitään asuin-, ruoka- yms. tukia vanhemmilta?
"I'll go walking in circles while doubting the very ground beneath me"
Kirjattu
  • ::
  • 07.12.09 - klo:19:45

juzi da man Poissa

• Minä
    • things i say -->
    Käyttöraha on niinku kaput, tyylii vajaa sata eukkoa JA niist kaikki paitsi kybä pankis. Ja jos Mulla olis 900€ ja olisin afkaani niin mä asuisin valtion kustantamassa talossa/asuntolassa ja löhöäisin levitellen rahaa ympärilleni. Suomen Sossulle lappu luukulle jossa lukee:" vain suomen kansalaisille". Eli miksi suomi kustantaa maahanmuuttajien elämän? Miksei niitä laiteta suoraan rajalta rekkaan ja rekankontti avataan seuravan kariniemen, atrian, valion, hk etc. Tehtaan portilla.
    Kirjattu
  • 07.12.09 - klo:20:38

Pulppu Poissa

• Konstaapeli
    • Hyvää jouluu kaikille.
    Voivoi.. Piristi taas päivää kummasti..  ^^
    Jussi: "vittukunää afkaanit saa 300euoo kuus ku mää saa vaa kuukausirahaa vanhemmilt 100euroo!1 ihaepäreiluu ja mää oon sentää suomilainen"

Koitappa jussi ihan piruuttas elää se kolme kuukautta 900€urolla. Niinjooja voisit samalla kertoa mistä tälläisiä valtion kustantamia taloja saa?
    Kirjattu
  • 08.12.09 - klo:08:16

juzi da man Poissa

• Minä
    • things i say -->
    En saa porukoilta viikko enkä kuukausi rahaa. Nuo sata euroo on isospalkioo viimeleirilta. Porukoilta saan rahaa tyyliin välipaloihin ja kavereriden kanssa pitsalla käymiseen. Jos joku teistämaksaa mulle 3kk ajan 300€ niin kyllä kokeilen elää niillä sen. Voidaan tehä reality tv sarja nimeltä, Voinko elää kuin afkaani.
    Kirjattu
  • 08.12.09 - klo:08:25

Riby Poissa

• Anon9746
      • Resetti.net
    Suomen kielen taitosi on ainakin jo valmiiksi afgaanin tasolla.

Voisi tosiaan Jussi vähän miettiä, että mitä kirjoittaa, kun ei tuollaista sontaa jaksa/viitsi kukaan lukea. Jos sinulla ei ole mitään fiksua sanottavaa, niin älä sitten sano mitään.
    <div class="signature">', $message['member']['signature'], '</div>';
    Kirjattu
  • 08.12.09 - klo:11:38

Tingle Poissa

• Paavo
      • Academic Nintendo Club RY
    Kolmella sadalla kuussa ei maksa edes vuokraa >_>
    <Tapza> tinglest on kyl vähän hankala ottaa selvää
    <Tapza> se on tollanen saatananmoinen kusipää ja paras tuntemani ihminen, tosi mukava ja aivan perseestä
    <Kraidi> tarvitset vieroitusta epätodellisuudesta
    <JJJANI> vittu ku paavolle ei voi ees vittuilla ilman et menee ite ihan sekasin
    <henuck> olis kyl melkonen auschwitz olla jumissa jossain ovessa/sen takana ja kuunnella ffxiii ja paavon paskalaatikkojuttuja
    <Turjake> VITTU TINGLE NYT TURPA KIINNI
    Kirjattu
  • 08.12.09 - klo:15:51

Nipa Poissa

• ._.
    Heitetään tähän väliin, että tietääkseni nuo noissa vastaanottokeskuksissa tms. asuvat, ja että ruoat yms saavat sieltä ja tuo 300€ on "karkkirahaa".

Saatan väärässäkin tuossa olla, en oo asiaan kummemmin perehtyny.
    Kirjattu
  • 08.12.09 - klo:16:16
    Luulenpa, että Suomessa annetaan noin paljon pakolaisille, koska YK on määrännyt jonkin minimibudjetin, ja kun suomen pakolaiskiintiö on erittäin alhainen, joudutaan kullekin antamaan enemmän. Eli jos pakolaisia otettaisiin enemmän, he eivät saisi yhtä paljon rahaa. Tämä on siis vain minun luulotteluani, ei tietoa.
    Kirjattu
  • 09.12.09 - klo:11:09

juzi da man Poissa

• Minä
    • things i say -->
    Suomen kielen taitosi on ainakin jo valmiiksi afgaanin tasolla.

Voisi tosiaan Jussi vähän miettiä, että mitä kirjoittaa, kun ei tuollaista sontaa jaksa/viitsi kukaan lukea. Jos sinulla ei ole mitään fiksua sanottavaa, niin älä sitten sano mitään.
    Sisältö sontaa vai ulkoasu sontaa? Sinun kommenteissakaan ei ole selvyyttä... Kuten on todettu parissa privaviestissäkin, jos valitat niin perustele ja anna esimerkkejä! ps. minkäs teet kun näppis lagaa..
    « Viimeksi muokattu: 09.12.09 - klo:11:12 kirjoittanut juzi da man »
    Kirjattu
  • 09.12.09 - klo:18:12

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    Kirjattu
  • 09.12.09 - klo:18:36

Pulppu Poissa

• Konstaapeli
    • Hyvää jouluu kaikille.
    Jos joku teistämaksaa mulle 3kk ajan 300€ niin kyllä kokeilen elää niillä sen. Voidaan tehä reality tv sarja nimeltä, Voinko elää kuin afkaani.

Asia kuitti. Elikkäs tuolla rahalla sun pitää maksaa vuokra, ruoka, ym. kulut (laskut jne.). Vai kuvittelitko että sulle maksettaisiin 300€uroa siitä että asut porukoilla ja syöt äiteen tekemiä lihapullia?
    Kirjattu
  • 09.12.09 - klo:21:03

juzi da man Poissa

• Minä
    • things i say -->
    Afkaanit elää valtion/sossun kustantamassa asuntolassa. Syömisistä en tiedä. Toki en yleistä afkaaneja. Sanotaan vaikka... Maahanmuuttajat tekevät noin.

PS. antaakaa palautetta vaan kirjoitustaidostani, se on paska.
    Kirjattu
  • 09.12.09 - klo:21:19
    Yksikään tuntemani ranskalainen, saksalainen, espanjalainen, italialainen, protugalilainen, britti, amerikkalainen, somali, kiinalainen, japanilainen, uusiseelantilainen, aussi, afgaani, iranilainen, turkkilainen, thaimaalainen, intialainen, ruotsalainen, norjalainen, sveitsiläinen tai venäläinen ei asu valtion/sossun kustantamassa asuntolassa. Vähän on paha yleistää kaikkiin maahanmuuttajiinkaan.
    Kirjattu
  • 10.12.09 - klo:19:27

juzi da man Poissa

• Minä
    • things i say -->
    Näemmä juu. Mutta löytyy noita suomen varoillakin elävii. Niitä vastaan olen halveksuva, mutta ei siinä sitten jos käytyössä ja ansaitsee elantonsa. Ja käyttäytyy suomalaisten lakien ja normien mukaan.
    Kirjattu
  • 10.12.09 - klo:22:28

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    Niin! Afkaanit tulee tänne ja elää sosiaali turvan avulla ja vie meidän työ paikat.
    Kirjattu
  • 10.12.09 - klo:22:29
    -tun afkaanit..!
    Kirjattu
  • 10.12.09 - klo:22:58
    Menis Marsiin, maapallo SUOMELLE.
    Kirjattu
  • 11.12.09 - klo:00:46
    Marsissakin ne pääsis helpommalla, siellä on alhaisempi painovoima!
    Kirjattu
  • 11.12.09 - klo:06:35

Pulppu Poissa

• Konstaapeli
    • Hyvää jouluu kaikille.
    Niin! Afkaanit tulee tänne ja elää sosiaali turvan avulla ja vie meidän työ paikat.

http://www.youtube.com/watch?v=KLni3wbndls
    Kirjattu
  • 29.12.09 - klo:20:29

Nipa Poissa

• ._.
    Kirjattu
  • 31.12.09 - klo:18:58
    Pakko oli tulla tähän topicciin jotain sanomaan, kun en ole näin vielä tehnyt. Itse todella luulen, että vielä tulevaisuudessa Islam on useiden Euroopan maiden valtauskonto. Tämä tilanne taas hirvittää, sillä Islamilaiset nyt ei tunnetusti ole kovin suopeita "Vääräuskoisia" kohtaan.
    Mielestäni maahanmuuttoa pitäisi tiukentaa Suomessa. Ainahan Suomen maahanmuuttopolitiikassa kommentoidaan sitä, kuinka vähän Suomessa on maahanmuuttajia, verrattuna Suomeen, mutta mitäs sitten.

Saksassa
    Ruotsissa
    Kirjattu
  • 02.01.10 - klo:17:18
    + - kanta minulla. Toisaalta toimiva monikulttuurisuus on hieno asia mutta toisaalta se aiheuttaa aina ongelmia.
    Siirtyessä uuteen kouluun tuli tutustuttua puoli-Venäläisiin, Somaleihin nje ja mukaviahan nuo on vaikka huomaakin näitä hienoisia eroja ( minun 5min on hänen 15min, säännöt suuntaa antavia nje ).
    Ongelmat ovat pääasiassa miten tulkitsemme asioita. Jos pidät jalkaa polvella itäisissä maissa saatat herjata ihmisiä tietämättä ja jos saatat naista se merkitsee automaattisesti seksiä ( ulkomaalaisten tekemät raiskaukset ) joten näihin pitäisi kiinnittää huomiota.

Mielummin miljoona somaliaan kun miljoonalla ihmisiä somaliasta.
    Se koira älähtää, joka katajaan kapsahtaa
    Kirjattu
  • 02.01.10 - klo:17:48

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    Mielummin miljoona somaliaan kun miljoonalla ihmisiä somaliasta.
    Nimenomaan. Humanitaarinen maahanmuutto on erittäin kustannustehotonta. Sillä hinnalla kun yhtä neekeriä pidetään Suomessa vuoden ja hänelle tarjotaan koulutus ja niin edelleen, saadaan aika helvetin monta ihmistä koulutettua, ruokittua ja lääkittyä Afrikassa. Ja jos ylipäätään on tarkoitus nostaa Afrikan maita jaloilleen, ei Afrikan maista Eurooppaan muuttaneista neekereistä ole kovinkaan kummoista hyötyä ko. maille. Humanitarismi on siis erittäin paska peruste maahanmuutolle.

Kannatan kyllä maahanmuuttoa, mutta en työvoimapulan ratkaisijaksi, en humanitarismin vuoksi, vaan ihan vain nimenomaan monikultturismin vuoksi. Suomenkin katukuvaan tarvitaan neekereitä ja somaleita ja ryssiä, jotka puhuvat hyvää suomea ja jotka täten myös lieventävät ennakkoluuloja ulkomaalaisia kohtaan ja toimivat keskusteluväylänämme muihin maihin. Maahanmuuttajien kulttuurieroa suomalaisiin nähden on kavennettava, jotta ei tule liian suuria ongelmia, mutta heidän on kuitenkin annettava säilyttää osa alkuperäisestä kulttuuristaan.

Huolestuttavin asia mielestäni on se, että maahanmuuttajat eivät opi kieltämme. Työttömyys, tappelut kaduilla ja kaikki muut poikivat jossain määrin juuri kielitaidottomuudesta ja sen aiheuttamista ongelmatilanteista. Kielen oppimisen kautta maahanmuuttajat tulevat muutoinkin lähemmäs kulttuuriamme ja oppivat miten hommat täällä toimivat. Kaikkein huolestuttavinta on se, että lähes koko ikänsä Suomessa asuneet maahanmuuttajat eivät kaikki osaa sujuvaa suomea.

Tämä on kyllä niin monipiippuinen juttu, että asiaa voi tarkastella niin monelta kannalta. Ainut varma asia on se, että Suomen nykyinen maahanmuuttopolitiikka ei toimi.
    Kirjattu
  • 02.01.10 - klo:22:46

Nipa Poissa

• ._.
    Neljän somalin pitäminen suomessa vuoden (57k kipale) vs kouluvuosi ~5000 nepalilaiselle, kumpaa kannatatte?

Oon laiska, en jaksa lähdettä heittää vielä ._.
    Kirjattu
  • 03.01.10 - klo:19:38

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    Jiri Kerosella on joitain erittäin hyviä mielipiteitä.

http://keronen.blogspot.com/2010/01/sellossa-tapettiin-ihmisia-koska.html

Tuossa on tiukkaa asiaa.

(Lyhennettynä: Sellossa kuoli ihmisiä, koska paskasti käyttäytyviä ulkomaalaisia ei karkoiteta Suomesta kuten laki vaatisi. Jos paskasti käyttäytyvät ulkomaalaiset karkotettaisiin Suomesta, ei pienien vähemmistöjen maine kärsisi muutaman mädän omenan vuoksi.)
    Kirjattu
  • 03.01.10 - klo:19:42

juzi da man Poissa

• Minä
    • things i say -->
    Tuo on niin totta! Suomalaiset päättäjät ovat rähmällään liikaa brysseliin.
    Kirjattu
  • 03.01.10 - klo:20:40
    Samalla voitaisiin ottaa tilalle rikostaustaiset suomalaiset ulkomailta. Käy minulle.
    Kirjattu
  • 03.01.10 - klo:21:12

Tuossa on tiukkaa asiaa.

(Lyhennettynä: Sellossa kuoli ihmisiä, koska paskasti käyttäytyviä ulkomaalaisia ei karkoiteta Suomesta kuten laki vaatisi. Jos paskasti käyttäytyvät ulkomaalaiset karkotettaisiin Suomesta, ei pienien vähemmistöjen maine kärsisi muutaman mädän omenan vuoksi.)
    Mahtavaa tekstiä en voi muuta sanoa. Olen täysin samaa mieltä mutta tuon takia minutkin on tuomittu rasistiksi.

" Rasismi tuo nykyajan perkele " - Sika-Harri Radio Rock Korporaatio
    Se koira älähtää, joka katajaan kapsahtaa
    Kirjattu
  • 03.01.10 - klo:21:48

Nipa Poissa

• ._.
    Samalla voitaisiin ottaa tilalle rikostaustaiset suomalaiset ulkomailta. Käy minulle.
    Suomi ei tietääkseni oo noita ottamisia vastustamassakaan...? .___.
    Kirjattu
  • 03.01.10 - klo:22:24
    Sanoinko niin?
    Kirjattu
  • 07.01.10 - klo:23:03

Tuossa on tiukkaa asiaa.

Itsehän olen tällaista maailman ja sen ihmiset "valtioiden" kautta eri luokkiin jakavaa systeemiä vastaan ihan tyystin, mutta jos nyt katsellaan vain tätä hetkeä ja mietitään järkeviä tapoja toimia nykytilanteessa (jota en siis pidä missään nimessä ihanteellisena), niin tuohan oli vallan hienoa tekstiä Jiriltä.
    Kirjattu