Rekisteröidy,

niin voit osallistua keskusteluihin
niin foorumilla kuin IRC-kanavallakin.
Rekisteröidy nyt!

Kirjaudu!

Pysy aina kirjautuneena sisälle

Foorumin palauteketju ja ylläpidon tiedotukset

06.12.12 - klo:00:21
Testailen niitä nyt ensalkuun tuolla Nintendo-alueella ja mietin sitten jatkoa, jos näyttää sopivalta =)
Kirjattu
  • ::
  • 06.12.12 - klo:13:37

Pulppu Poissa

• Konstaapeli
    • Hyvää jouluu kaikille.
    Ikonit oli tosi hyvä päivitys. Hyvä pojaaat!
    Kirjattu
  • 20.12.12 - klo:17:26

Tingle Poissa

• Paavo
      • Academic Nintendo Club RY
    Resetti tarvitsee Jack Frost -hymiön.
    <Tapza> tinglest on kyl vähän hankala ottaa selvää
    <Tapza> se on tollanen saatananmoinen kusipää ja paras tuntemani ihminen, tosi mukava ja aivan perseestä
    <Kraidi> tarvitset vieroitusta epätodellisuudesta
    <JJJANI> vittu ku paavolle ei voi ees vittuilla ilman et menee ite ihan sekasin
    <henuck> olis kyl melkonen auschwitz olla jumissa jossain ovessa/sen takana ja kuunnella ffxiii ja paavon paskalaatikkojuttuja
    <Turjake> VITTU TINGLE NYT TURPA KIINNI
    Kirjattu
  • 25.04.13 - klo:21:25
    Miiverse-verkkosivuston julkaisun myötä hoksasin, että konsolitunnuskuvakkeet voi laittaa linkittämään verkkoprofiileihin.

Jos tiedätte virallisten PSN-, Live- ja Steam-profiilien URL:t niin kertokaa tähän, olettaen että niihin voi ohjata käyttäjänimen mukaan.

esim:
    Miiverse: https://miiverse.nintendo.net/users/{INPUT}

{INPUT} = käyttäjänimi

*edit*

Korjatkaa jos paremmin tietävien mielestä osoitteet ovat väärässä

Xbox Live: https://live.xbox.com/fi-FI/Profile?gamertag={INPUT}
    « Viimeksi muokattu: 25.04.13 - klo:21:35 kirjoittanut Osireon »
    Kirjattu
  • 26.04.13 - klo:14:15

Tingle Poissa

• Paavo
      • Academic Nintendo Club RY
    Hahmoni kuolivat Fire Emblemissä
    Spoileritagit... -Osiris
    Eli Duken tunnari.
    ...Megadethin...
    Lisää kappaleen nimi viestiin mahdollisten tulevaisuuden YouTube-poistumien vuoksi. -Osiris
    Luetun ymmärrys 0/5. Salsainen liikehdintä kaipaisi perusasioiden hallintaa tuekseen. Vino jälkimaku.
    <Tapza> tinglest on kyl vähän hankala ottaa selvää
    <Tapza> se on tollanen saatananmoinen kusipää ja paras tuntemani ihminen, tosi mukava ja aivan perseestä
    <Kraidi> tarvitset vieroitusta epätodellisuudesta
    <JJJANI> vittu ku paavolle ei voi ees vittuilla ilman et menee ite ihan sekasin
    <henuck> olis kyl melkonen auschwitz olla jumissa jossain ovessa/sen takana ja kuunnella ffxiii ja paavon paskalaatikkojuttuja
    <Turjake> VITTU TINGLE NYT TURPA KIINNI
    Kirjattu
  • 26.04.13 - klo:14:28
    Hahmoni kuolivat Fire Emblemissä
    Spoileritagit... -Osiris
    Eli Duken tunnari.
    ...Megadethin...
    Lisää kappaleen nimi viestiin mahdollisten tulevaisuuden YouTube-poistumien vuoksi. -Osiris
    Luetun ymmärrys 0/5. Salsainen liikehdintä kaipaisi perusasioiden hallintaa tuekseen. Vino jälkimaku.

Jälkimmäinen oli minun pahani, muokkasin näköjään kännykällä vahingossa väärää viestiä :D Ensimmäisen tapahtumista en ymmärrä, mutta niihin tuli käyttäjältä pyyntö lisätä spoilertagit. Olettaakseni kyseinen käyttäjä tietää, mistä puhuu, ja oman päättelykykyni mukaankin viestissä oli muutama (pieni?) spoiler chapter 11:n sisällöstä.

Mutta kiitos palautteesta, mielipiteesi on huomioitu.
    « Viimeksi muokattu: 26.04.13 - klo:14:35 kirjoittanut Osireon »
    Kirjattu
  • 26.04.13 - klo:17:33
    Paitsi että ei ole (nimenomaan) Chapter 11 spoilaavaa materiaalia. Nimittäin normaalisti kun purkaudutaan noin, viitataan omiin hahmoihin ja siihen miten permadeath vituttaa. Hahmot kun voivat kuolla missä välissä tahansa. Ainoa minkä tuossa voisi laskea spoileriksi on nimien mainitseminen. Ja nimi ei sano mitään, jos ei ole hahmoon jo törmännyt.

Sua on nyt trollattu.
    Kirjattu
  • 26.04.13 - klo:20:08

eebrozgi Poissa

• spoiler: eero
    Älkää enempi hiillostako Ossea, kun minä menin luulemaan niitä tapahtumia pelin juoneksi ja pyysin tagia siihen. Anteesk :(
    KEEP YOUR COOL!
    Kirjattu
  • 26.04.13 - klo:20:39

Turjake Poissa

• Törö
    • Hail to the King, baby!
      • Törön vuodatus, teh blogi
    Kaikki oli taas Törön syytä.
    <+Cyna> Turjake on resetin paras tyyppi, aattelin mainita
    <Tinglemies> välillä en itsekään erota pelaanko personaa vai nussinko törön kaa
    <+mm. Detonat, coconuut, Linkkiro> Törö adminiks

ANIME ON PASKAA USKOKAA JO SKYWARD SWORD MYÖS JA DC
    Kirjattu
  • 28.04.13 - klo:22:37

Hero Poissa

• Internet-ritari
    • Välillä sattuu päähän kuinka hyvä olen.
    Ehdotan Törölle bannia nojaten spoilaus-lakipykälään.
    Kirjattu
  • 28.04.13 - klo:23:18

Turjake Poissa

• Törö
    Röyhee äijä.

Kirjattu
  • 29.04.13 - klo:01:44

Pallokala Poissa

Miiverse-verkkosivuston julkaisun myötä hoksasin, että konsolitunnuskuvakkeet voi laittaa linkittämään verkkoprofiileihin.

Jos tiedätte virallisten PSN-, Live- ja Steam-profiilien URL:t niin kertokaa tähän, olettaen että niihin voi ohjata käyttäjänimen mukaan.

esim:
    Miiverse: https://miiverse.nintendo.net/users/{INPUT}

{INPUT} = käyttäjänimi

*edit*

Korjatkaa jos paremmin tietävien mielestä osoitteet ovat väärässä

Xbox Live: https://live.xbox.com/fi-FI/Profile?gamertag={INPUT}

http://us.playstation.com/publictrophy/index.htm?onlinename={INPUT}
    Kirjattu
  • 22.05.13 - klo:22:59
    I present to you:

Xbox One & PlayStation 4

Sekä päivitetyt versiot:

Xbox Live & Xbox 360
    Kirjattu
  • 12.06.13 - klo:16:01
    Foorumin softa päivitetty 2.0.2. -> 2.0.3. -> 2.0.4.

Ei vaikuta toiminnallisuuteen.
    Kirjattu
  • 14.08.13 - klo:14:25
    SMF 2.0.4 -> 2.0.5.

Ei vaikuta toiminnallisuuteen.
    Kirjattu
  • 15.12.13 - klo:13:37
    Teknisistä syistä (palvelin- ja domainsiirtohömpötykset) foorumilla saattaa olla edessä 1-3 päivän mittainen katkos maanantaista 16.12.2013 alkaen. IRC-kanava palvelee normaalisti.

Siirto saadaankin näillä näkymin hoidettua ilman katkoa, koska Arkun ystävälliset työntekijät vastaavat viesteihin myös sunnuntaina!  ^_^
    « Viimeksi muokattu: 15.12.13 - klo:20:38 kirjoittanut Osireon »
    Kirjattu
  • 06.01.14 - klo:02:51
    Toistaiseksi mystisestä syystä johtuen Resetin varsinainen ulkoasu lakkasi toimimasta yhtäkkisesti. Arkun ystävällisten työntekijöiden sunnuntaityöllä (jälleen kerran) homma alkaa viimein selvitä. Tutkitaan ja hutkitaan.
    Kirjattu
  • 21.01.14 - klo:14:35
    Resetin palvelimilla jälleen jotain hämmennystä, joten http://osiris.resetti.net toimii toistaiseksi varafoorumina. Avatarit etc. palaavat toimintaan normaalisti, kun pääsemme takaisin oikean osoitteen alle, joten niistä ei kannata huolehtia.
    Kirjattu
  • 23.01.14 - klo:20:24

Samirai Poissa

• JÄÄTELÖAUTOOOOO!!!11
    Kirjottelin viestiä turhan kauan ja painoin lähetä niin pyysikin uudelleenkirjautumaan. Samalla hävis viestikin kun en mitään tietoja selaimessa pidä... Onko tuo automaattinen uloskirjaus ihan tarkotuksella? Joskus koitin sitä muunnella mutta tää selain varmaan poistaa sitten senkin tiedon >_>
    Kirjattu
  • 27.01.14 - klo:14:35

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    Kirjautumistiedot tallennetaan evästeisiin. Tuollahan voi kirjautua "ikuiseksi ajaksi". Jos ei laita rastia ruutuun, oletuspituus istunnolle on yksi tunti.
    Kirjattu
  • 03.03.14 - klo:01:32

Turjake Poissa

• Törö
    Jep. Hitaammalta kuin WiiU-pelien julkaisutahti.

Kirjattu
  • 03.03.14 - klo:18:07
    Tämä on tosiaan huomattu, mutta syytä ei ole löydetty.
    Kirjattu
  • 07.03.14 - klo:17:32

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    Saisiko tuosta jotain tarkempaa diagnostiikkaa, jos on saatavilla. Asia on kuitenkin pakko selvittää, vaikka mulla ei ainakaan mitään moista herjaa.
    Kirjattu
  • 07.03.14 - klo:18:21
    Oma Avastini ei hälytä mitään. Maksettu lisenssi.
    Kirjattu
  • 07.03.14 - klo:19:20
    Löysin virheellisen koodinpätkän, jonka uskon aiheuttaneen ongelmaa. Korjasin tilanteen.
    Kirjattu
  • 07.03.14 - klo:20:29

Turjake Poissa

• Törö
    Meikäläisellä valittelee avasti vieläkin.

Kirjattu
  • 07.03.14 - klo:23:08
    Tuleeko virheilmoitus jostain tietystä tiedostosta etusivulla? Kuten tuossa aiemmin portal.js.
    Kirjattu
  • 07.03.14 - klo:23:09

Turjake Poissa

• Törö
    Mulla ei tule enää mitään. Koko iltapäivän kyllä herjas tota siitä lähtien kun etusivulle pätkähti Dark Souls 2.

Kirjattu
  • 09.03.14 - klo:14:28

Sotakoira Poissa

• D-Dog
    /countdown.js ilmeisesti aiheuttaa tuon ilmoituksen. Itsellänikin ilmoittaa tuosta aina kun avaan etusivun.

Ja tuon Dark Souls kakkosen julkaisulaskuri on mielenkiintoisen näköinen.
    Kirjattu
  • 09.03.14 - klo:14:46
    No siis se laskuri ei näy sen takia, että sun Avast on estänyt sen countdown-tiedoston. Mutta nyt on sitäkin hieman muokattu, eikä pitäis tarttua enää Avastin hampaisiin.
    Kirjattu
  • 27.03.14 - klo:10:10
    Joo, nyt minullakin herjaa Avast. :S
    Kirjattu
  • 21.04.14 - klo:19:57
    Viimeisetkin javascript-reiät pitäis olla nyt tukittu, eli jos vielä herjailee niin ilmoitelkaapa heti.
    Kirjattu
  • 12.08.14 - klo:22:45
    Minulla on avatarini 140 x 150.
    Kirjattu
  • 12.08.14 - klo:22:48

Marko-Tiikeri

Ohjaan keskustelun oikeaan ketjuun, koska olen fiksu poika.
    EDIT: Miksi minun täydellisessä nelikulmioavatarissani on scrolli hnnngghhh
    Koska Osse keksi, että on ok sallia 200x200-kokoiset avatarit muuttamatta ulkoasuteemaa siten, että siihen mahtuu 200x200-kokoiset avatarit. ;)

M-m-mutta entä jos avatar onkin kokoa 150x150? Minulla on sama ongelma. Lisäksi: Tube, katsoisitko yksityisviestisi. Minulla oli asiaa.
    N-n-niin sitä vaan että kai ihmiset osaa skaalata avatarinsa kokoon 138x150 ilman mitään rajoituksiakin.. -_-

En nyt aivan oivaltanut pointtiasi.

Oma avarttini on 146 pikseliä leveä, eli jopa 4 pikseliä alle rajoituksen. Liekö edes vaikea juttu joko muokata tilaa, jossa avatar on, tai piilottaa skrollaus siinä. Pieni muutos css-tiedostoon tekee tehtävän, vaikka kyllähän te kai tiedättekin.
    Kirjattu
  • 12.08.14 - klo:22:57

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    Laitoin nyt softan rajoittamaan avatarien koot 142x200 px:ään, minkä pitäisi riittää kaikille ja olla yhteensopiva nykyisen leiskan kanssa ilman muutoksia. Jos joku jaksaa muuttaa nykyistä leiskaa, niin katsellaan sitten suurempia avatareja uudelleen.
    Kirjattu
  • 12.08.14 - klo:23:13

Turjake Poissa

• Törö
    Foorumi on aktivoitunut viime päivinä todella mukavasti. Muutoksen tuulia? Tykkään tästä. :)

Kirjattu
  • 12.08.14 - klo:23:16
    Joo. :) Vaikka 90% viesteistä olikin animea.
    Kirjattu
  • 12.08.14 - klo:23:17

Marko-Tiikeri

Minusta tuntuu vähän siltä, että muutos on väliaikainen. Porukka yrittää talkoovoimin keskustella "väkisin", mutta kyllä se pian taas unohtuu.
    Kirjattu
  • 12.08.14 - klo:23:45

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    Jotenkin pelkään, että Marko-tikru on oikeassa, mutta toisaalta toivoisin, että ihmiset ovat sisäistäneet, että mikäli keskustelua ei ole, foorumi kuihtuu, ja toisaalta olisi kiva, jos ihmiset olisivat tajunneet, ettei niiden postauksien niin kovin laadukkaita tarvitse olla, että lähetänappulaa voi painaa :)
    Kirjattu
  • 05.10.14 - klo:14:58
    :U: :B: :C: :M:

Koodia: [Valitse]
    :U: :B: :C: :M:
    Courtesy of backloggery
    Kirjattu
  • 19.10.14 - klo:02:18

pandem Poissa

• aika lol
    Tänään tuli taas paha mieli. Voisko tube ruveta käyttäytyy
    Kirjattu
  • 19.10.14 - klo:15:01

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    Kiukutteleville irkkaajille jouduin antamaan porttikieltoa. Ihan kaikenlaista kielenkäyttöä ei kuitenkaan suvaita. :( Minullekin tuli paha mieli, kun ihmiset eivät osaa käyttäytyä, vaikka ollaan tunnettu varmaan (melkein?) jonkun kymmenen vuotta.

EDIT: Henkilöt, jotka suhtautuvat vihamielisesti niihin, jotka puhuvat jostain muustakin kuin omista lempiaiheista, saavat mielestäni pysyäkin poissa. Resettiin mahtuu keskustelu LoLista, ryyppäämisestä, pillusta ja animesta ihan siinä missä mistä tahansa muustakin (conditions may apply). Sen sijaan "mee vittuun" ja "vittu sä oot perseest" -toivotukset saavat mielestäni jäädä muille kanaville.
    « Viimeksi muokattu: 19.10.14 - klo:15:29 kirjoittanut Tube »
    Kirjattu
  • 19.10.14 - klo:18:21

Ihanaakin ihanampi Tomoko

Juu, kyllä minustakin pitäisi saada puhua animesta. Sama juttu Dotan ja muidenkin aiheiden suhteen, vaikka olen itsekin joskus vitsaillut siitä sanomalla #resetti.netiä Dota-kanavaksi.
    Kirjattu
  • 30.10.14 - klo:13:34
    Kirjattu
  • 30.10.14 - klo:13:40
    elämä on paskaa
    Kirjattu
  • 30.10.14 - klo:13:52

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    Kirjattu
  • 30.10.14 - klo:14:01

Marko-Tiikeri

En haluaisi lukea Pate-Mies:n viestejä, joten miksi esto-ominaisuus näyttää ensin ilmoituksen hänen olemisestaan hylkäyslistallani ja sitten kuitenkin viestin kokonaisuudessaan? Maken järki on vahva.
    Kirjattu
  • 30.10.14 - klo:15:07

Ei liity tähän aiheeseen hirveästi, mutta Koivarin IRC-käyttäytymiselle pitäisi tehdä jotain kun nykyään sieltä tulee vähän turhan paljon tuota muiden haukkumista ja turhaa hilightaamista. Sori kaveri, en ihmettele yhtään miksi Tube on laittanut sinulle välillä bannit. Harva tuollaista kiukuttelua jaksaa.

Sanonpahan VOON. Ignorelle 5/5, silti kysytään "mitä se taas sano" ja säksätetään perään jotain vittuilua, hmh. Harmittaa mut ei harmita ONNEKS. Nih.
    Kirjattu
  • 30.10.14 - klo:16:18

Relaa ja korkkaa bisse - ota tämä ignore vastaan kuin mies. Käyttäytymiseni on mielestäni ollut ennallaan, mutta vasta nyt kun laitettuani sinut ignoreen olen loukannut sinua syvällisesti, vaadit tekemään IRC-käyttäytymiselleni jotain. Uskon, että mm. samojen linkkien linkittämisesi ja niiloilusi ärsyttävät lopulta monta ihmistä enemmän kuin minun tekemiseni.

Sitä paitsi olen lähinnä todennut, että taas se Kraidi varmaan kyselee tyhmiä. Enpä ole muistaakseni kertaakaan pyytänyt toimittamaan yhtäkään sanomaasi riviä. Turhaan hilightaamiseen en myönnä syyllistyväni ja voi että sitä hilightin määrää, kun et vielä ollut ignoressa. "söisitkö tätä koivari" "mitä syöt nyt koivari mitä olet tänään syönyt koivari" "ei vittu koivari kato tätä neekerikuvaa" "hyi vittu koivari kato"

Samojen linkkien postaaminen ja niilon videoiden fanittaminen ovat aivan eri kalibeeria lapsellisuudessaan kuin tyhmät haistapaskattelut. Kertaakaan en ole kuitenkaan itse sanonut "vittu sä oot perseestä" tai muuta vastaavaa. Olet myös jo kerran saanut Coldin ja eebrozgin lähtemään kanavalta (tai ainakin ollut osallisena tähän). Itse en ole huomannut että kukaan olisi poistunut muutaman harmittoman niilovideon takia, eiväthän ne edes loukkaa ketään.

Kyllä kysyit Linkkirolta "mitä se taas sanoi, nyt saa postaa" tai jotain, kun vastasin vähän tulistuneena pelitapani kritisoimiseen ja todella ärsyttävään ragequittailuun uudessa Smashissa. Kyseessä on ainoa kerta sitä paitsi, jolloin olen vähän jopa vihastunut tuohon touhuusi. Pelihengelle vaikka 2/5 eikä mikään 9/11. Ei oo mun juttu tollanen perseily nettipelissä, kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta! Tommosesta pelihengestä pitää päästä eroon, mä en tommosella riesalla tee yhtään mitään, se on niin birusti perseestä kuin olla ja voi, nih!

Itse asiassa kun tarkemmin ajattelen, niin sinä toistat itseäsi myös aika paljon. Olet esimerkiksi valittanut jo vähintään vuoden verran naapureistasi. niilo22-fanitus sentään on vielä aika tuore ilmiö omalla kohdallani, totuus mikä totuus. Paskan elämän ja hiustenkasvattelun hokeminen sekä Tubelle vittuilu ovat myös ihan sallittua ja suotavaa, mutta samoin sinno ei? Mitä mää ny sanoisin... 3.5/5 koska onhan se aika koomista, että vain Koivarin hyväksymiä asioita saa hokea ja vihaamat asiat, kuten anime ja Bayonetta herättävät silmitöntä närästystä. Huhhuh! Nyt meni kyllä maha kuralle, näihin kuviin ja näihin tunnelmiin täältä tähän!

EDIT: Koivari tai joku poisti viestin, mutta sain talteen.
    EDIT: enkä ole ainoa henkilö, kenet Koivari on ignorettanut. Mutta asia olkoon loppuunkäsitelty ja koko keissille 1/5, menettelee justiinsa, nih.
    « Viimeksi muokattu: 30.10.14 - klo:16:56 kirjoittanut Pate-Mies »
    Kirjattu
  • 30.10.14 - klo:16:32

Marko-Tiikeri

Sanon vain, että poistin viestini, koska:

1) tämä keskustelu ei kuulu tähän aiheeseen
    2) tämä on aivan naurettavaa.

Muulla tavalla en enää tähän asiaan puutu enkä vaivaudu lukemaan viestiäsi. Tosiaan sitä ignoren toimivuutta odotellessa.
    Kirjattu