Rekisteröidy,

niin voit osallistua keskusteluihin
niin foorumilla kuin IRC-kanavallakin.
Rekisteröidy nyt!

Kirjaudu!

Pysy aina kirjautuneena sisälle

Resetti uudistui!

Äänestys

Haluatko, että avatarin alla näkyy palkinnot ja FB ynnä muut tunnukset?

Haluan, että kaikki näkyvät
Haluan, että palkinnot näkyvät
Haluan, että vain FB ja muut tunnukset näkyvät
En halua, että niitä näkyy ollenkaan (ehdota uutta paikkaa)

24.10.09 - klo:18:27

Nipa Poissa

• ._.
Jooh, mahtavaa.

Joku pelikeskustelu pois ja sen tilalle muu pelikeskustelu :3
Kirjattu
  • ::
  • 25.10.09 - klo:22:13

Kraton Poissa

• Publicly humiliated criminal fugitive with no girlfriend.
      • Nordic Training Journal
    Voiko joku kertoa minne hittoon 2/3 mun viesteistä tai enempi on kadonnut? Mitä mulla on enää jäljellä? 400 viestiä ja risat. Mua arvostettiin ja pidettiin ruhtinaana mun TOP1 viestimäärän takia, nyt ei oo enää mitään jäljellä  ._.
    Kirjattu
  • 25.10.09 - klo:22:23

Riby Poissa

• Anon9746
      • Resetti.net
    Arkistoihin varmaan. On valitettavaa, että virtuaalipeniksesi pieneni. Resetin ylläpito ottaa osaa menetykseesi.

//Tarkistin ja kyllä Arkistojen viestit lasketaan. En osaa vastata kysymykseesi, mutta otan yhä osaa.
    « Viimeksi muokattu: 25.10.09 - klo:22:25 kirjoittanut Riby »
    * Kullanmurut *

<div class="signature">', $message['member']['signature'], '</div>';
    Kirjattu
  • 25.10.09 - klo:23:00

eebrozgi Poissa

• spoiler: eero
    Siitä puheenollen, miksei käyttäjälistassa näy viestilaskuria? :(
    KEEP YOUR COOL!
    Kirjattu
  • 25.10.09 - klo:23:16

Riby Poissa

• Anon9746
      • Resetti.net
    Viestilaskuri on pois päältä ja ilmeisesti foorumisoftan päivitys toi ominaisuuden sulkea se myös jäsenlistasta.
    * Kullanmurut *

Kirjattu
  • 26.10.09 - klo:17:28

Kraton Poissa

• Publicly humiliated criminal fugitive with no girlfriend.
      • Nordic Training Journal
    Eipä olekaan niin paha... ku näköjään aiemmin kakkosena ollut Tube on edelleen kakkonen  *pacman* 400 viestin paikeilla. Lähinnä ärsyttää tuo, että Osiris on itelleen huijannut ihan älyttömät pistefhds viestimäärät.
    Kirjattu
  • 26.10.09 - klo:17:49
    Vieläkö kiristää?
    Kirjattu
  • 26.10.09 - klo:18:01

Tingle Poissa

• Paavo
      • Academic Nintendo Club RY
    Just olin päässy top viiteentoista :(

Toivottavasti noista viesteistä saadaan jotain väliaikatilastoja aina silloin tällöin, ovathan ne ihan mielenkiintoista nippelitietoa vaikkei kukaan niistä mitenkään välitä ja kukaan ei pelkästään virtuaalipeniksensä vuoksi foorumille spämmi, ei ainakaan Tapza.
    <Tapza> tinglest on kyl vähän hankala ottaa selvää
    <Tapza> se on tollanen saatananmoinen kusipää ja paras tuntemani ihminen, tosi mukava ja aivan perseestä
    <Kraidi> tarvitset vieroitusta epätodellisuudesta
    <JJJANI> vittu ku paavolle ei voi ees vittuilla ilman et menee ite ihan sekasin
    <henuck> olis kyl melkonen auschwitz olla jumissa jossain ovessa/sen takana ja kuunnella ffxiii ja paavon paskalaatikkojuttuja
    <Turjake> VITTU TINGLE NYT TURPA KIINNI
    Kirjattu
  • 27.10.09 - klo:18:56

Tingle Poissa

• Paavo
    Tuli niinkin loistava idea, että jos viestejä kirjoittaessa saisi jostain sanalaskurin esille. Kun tulee taas jonkun tekstiseinän kirjoittaneeksi voisi sadatella, kuinka moneksi kouluaineeksi olisi asiaa ollut  *pacman*
    <Tapza> se on tollanen saatananmoinen kusipää ja paras tuntemani ihminen, tosi mukava ja aivan perseestä
    <henuck> olis kyl melkonen auschwitz olla jumissa jossain ovessa/sen takana ja kuunnella ffxiii ja paavon paskalaatikkojuttuja
    Kirjattu
  • 13.11.09 - klo:11:04

Tingle Poissa

• Paavo
    Hmm, mitäs Mafiapeli arkistoihin jo heitettiin? Itselläni ainakin jäi vielä asioita kertoilematta ._.

Ja siis oikeesti, mitä helvettiä te olette noille aiheitten nimille menneet tekemään? Jos ketju on ennen kulkenut nimellä "The Behemoth - They make games", on se nykyään ihan vaan The Behemoth. Siis mitä vittua. Mitä fucking vittua? Ikäänkuin aiheitten tekoon olisi jotkin tietyt säännöt joista ei saisi poiketa. Ettekö te muka tiedä että taiteessa ei ole sääntöjä!!!

Resetti on kiva foorumi, varmaan kivoin foorumi jolla olen koskaan spämmännyt. Kuitenkin samaan aikaan metallikourat tekevät kaikkensa repiäkseen sen sydäntä irti ruumiistaan ja se ei ole mielestäni kovin kodikasta :(
    Kirjattu
  • 13.11.09 - klo:12:24
    Ei kai se nyt noin voi olla. Tässä on tapahtunut varmasti jokin väärinkäsitys.

Vai onko?
    Kirjattu
  • 13.11.09 - klo:13:26

Riby Poissa

• Anon9746
      • Resetti.net
    Ei kai..?
    Täytynee jutella tuosta muiden kanssa - kyllä ainakin minun mielestäni jokainen saa nimetä ketjunsa ihan miten haluaa (kunhan ei aivan hävyttömän huonosti nimeä).
    * Kullanmurut *

Kirjattu
  • 14.11.09 - klo:13:32
    Hmm, mitäs Mafiapeli arkistoihin jo heitettiin? Itselläni ainakin jäi vielä asioita kertoilematta ._.
    Ketju on taas Peleissä ja leikeissä. Toimi.

Lainaus
    Ja siis oikeesti, mitä helvettiä te olette noille aiheitten nimille menneet tekemään? Jos ketju on ennen kulkenut nimellä "The Behemoth - They make games", on se nykyään ihan vaan The Behemoth. Siis mitä vittua. Mitä fucking vittua? Ikäänkuin aiheitten tekoon olisi jotkin tietyt säännöt joista ei saisi poiketa. Ettekö te muka tiedä että taiteessa ei ole sääntöjä!!!
    Asian saa toki esittää nätistikin, jos haluaa nätin vastauksen. Itse en tosin vastausta tiedä.
    Kirjattu
  • 14.11.09 - klo:23:02
    Mä menin sitä helvettiä tekemään yhdenmukaisuuden nimissä, että käyttäjät löytävät helpommin etsimänsä. Siis sitä vittua. Sitä fucking vittua. Tiedä sitten onko se kaikkien mielestä hyvä juttu, mutta mun mielestä noi thread-nimet pitäisi pitää mahdollisimman informatiivisina ja itse viesteihin sitten laittaa se persoonallisuus. Etkö muka tiedä, että käytännöllisyys on kaiken a ja o?

Tiedä sitten mikä on oikeasti paras vaihtoehto. Oli pakko laittaa vähän samanlainen viesti ku Tinglellä, mutta kursiivissa olevia ei sitten tartte ottaa niin tosissaan.
    Kirjattu
  • 14.11.09 - klo:23:39
    Tiedä sitten mitä muutakin on muutettu, mutta tuossa Tinglen esimerkissä oli siis napattu alaotsikko pois. Kysyn, miksi helvetissä? Ei käsittääkseni vaikuta hakuihin mitenkään. Se siis lähinnä yhdenmukaistaa, karkeasti sanottuna pakottaa muottiin.

Täten jäljelle jää informatiivisenä pitäminen. Tahtoisin tietää, ketä muuta haittaa tuollainen lisäys otsikon perään? Okei, käsitän, että jos ketjun otsikkona on 'Pasi ja Anssi yhtyvät' kun puhutaan Pasianssista, ei sitä välttämättä osaa ihan heti hakea. (Lue: koskaan) Tai jos vampyyri-aiheisessa ketjussa olisi otsikkona jotain tyyliin 'Pirun verenimijät', olisi siitä käytännöliisyden kannalta haittaa. Mutta tuossa esimerkissä ei mielestäni ole tasan tarkkaan mitään vikaa informaatiosisällön kannalta.

Vedän seuraavat johtopäätökset: Resetissä ei saa Tuben mukaan nimetä ketjuja "persoonallisesti", vaan aiheen on oltava pelkästään lyhyt ja informatiivinen otsikko, jossa ei saa olla mitään muuta kuin ketjun määre ja aihe tyyliin. '[Aihe x] -ketju', "Yleistä keskustelua [aiheesta x]", tai [Aihe x]. Olenko erehtynyt? Eikös niin, että tuohon kysymykseen on vastaus 'kyllä' ja sitten jotain mutku-selittelyä, joka on ristiriidassa tapahtuneiden muutosten kanssa.
    Kirjattu
  • 15.11.09 - klo:01:09
    Tiedä sitten.
    Kirjattu
  • 15.11.09 - klo:09:59
    Emmänytiiä, ite oon tottunu lukemaan noita GAFfin otsikoita, joissa aluks laitetaan pelin nimi ja sitten jotain muuta (Super Street Fighter 4 Announcement Thread of Waiting for Dudley, Makoto, and Ibuki)
    Kai toi ny menee jos Tube haluaa, että Threadien nimissä ei mitään muuta ole, mutta ite kyllä pidin enemän Behemoth-ketjun alkuperäisestä otsikosta.
    Kirjattu
  • 15.11.09 - klo:11:59
    Vedän seuraavat johtopäätökset: Resetissä ei saa Tuben mukaan nimetä ketjuja "persoonallisesti", vaan aiheen on oltava pelkästään lyhyt ja informatiivinen otsikko, jossa ei saa olla mitään muuta kuin ketjun määre ja aihe tyyliin. '[Aihe x] -ketju', "Yleistä keskustelua [aiheesta x]", tai [Aihe x]. Olenko erehtynyt?
    Et. Mutta asioita voi muuttaa. Yksi asia mikä SMF:ssä on erittäin epäkätevä verrattuna esimerkiksi IPB:n foorumisoftaan on alaotsikkomahdollisuuden puute. Se nimittäin sopisi juuri tuohon tarkoitukseen oikein hyvin.  Minä myös hyväksyisin vähän persoonallisemmatkin otsikot, mutta jättäisin kaikki turhat erikoismerkit pois.

~ Pasianssi~ketju ~
    Oº°‘¨  Vam pyyri pelit  ¨‘°ºO

Näitä nyt ei Resetissä montaa ole nähty, mutta muutamia kuitenkin...
    « Viimeksi muokattu: 15.11.09 - klo:12:05 kirjoittanut Osiris »
    Kirjattu
  • 15.11.09 - klo:13:01

Pulppu Poissa

• Konstaapeli
    • Hyvää jouluu kaikille.
    *Vakiokävijä*: "Vois tehdä kivan ketjun jossa voi jutella mistä tahansa. Hmm.. Umpimähkäinen!"
    *Ylläpitäjä*: "Eihän tuosta otsikosta selviä mikä ketjun idea on.. Vaihdampa ketjun nimeksi Yleistä keskustelua."

Ei kaiken tarvitse olla niin saatanan virallista..
    Kirjattu
  • 15.11.09 - klo:13:16
    Hyvä pointti muuten, mutta esimerkki ontuu ja pahasti. Eikä kaikesta edes yritetä tehdä virallista.
    Kirjattu
  • 15.11.09 - klo:13:36
    ~ Pasianssi~ketju ~
    Oº°‘¨  Vam pyyri pelit  ¨‘°ºO

Näitä nyt ei Resetissä montaa ole nähty, mutta muutamia kuitenkin...

Joo, noihan menee siinä mielessä ohi, että ovat mm. ihan hirveän näköiset lukea ja kattella listoissa, mutta pointti tuli perille.

Olen kanssasi samaa mieltä, että tuollaiset erikoismerkkisekasikiöt ja muut idioottimaisuudet, kuten "eSimErkk1 -KETJu" sietäisi viedä pikaisesti saunan taakse. Mutta hyvän maun rajoissa kulkevat, epävirallisemmat kelpaa ihan hyvin.
    Kirjattu
  • 15.11.09 - klo:16:45
    Kirjattu
  • 15.11.09 - klo:22:06
    Ei voi muuta ku ihmetellä miksi ihmisillä on noin hirveä rage päällä :D Olisi hieman vakavastiotettavampaa, jos palaute tulisi sellaisessa muodossa, että sen voisi olettaa olevan palautetta, eikä shown pystyyn nostamista.

Tiedä sitten mikä on oikeasti paras vaihtoehto.
    Kirjattu
  • 21.11.09 - klo:16:33

Tingle Poissa

• Paavo
    Ei voi muuta ku ihmetellä miksi ihmisillä on noin hirveä rage päällä :D Olisi hieman vakavastiotettavampaa, jos palaute tulisi sellaisessa muodossa, että sen voisi olettaa olevan palautetta, eikä shown pystyyn nostamista.
    Vastapuoli sanoi vittu, minun ei tarvitse noteerata koko viestiä xD Genitaalisanastolla halusin korostaa nimenomaan hämmästystäni, en niinkään haukkua ylläpitoa tyhmyksi. Toivottavasti Tuben mieli ei nyt kamalasti järkkynyt :(

Logiikkasi kapsahtaa katajaan, kahdestakin seikasta. Ensinnäkin otsikkojen yhdenmukaistaminen ei lisää käytännöllisyyttä mitenkään. Toiseksi taasen käytännöllisyys kyllä helpottaa elämistä, mutta taide on se syy miksi sitä elossa ollaan. Taide > materia.

Tiedä sitten mikä on oikeasti paras vaihtoehto.
    Minä tiedän. Olen täydellinen ihminen.
    « Viimeksi muokattu: 21.11.09 - klo:16:35 kirjoittanut Tingle »
    Kirjattu
  • 21.11.09 - klo:17:03
    Esimerkiksi yleisen alueen ja pelien ja leikkien ketjujen nimeämisessä olen ehdottomasti vapaamman nimeämisen kannalla, koska ketjut vaan ovat sen oloisia. Muutoin olen henkilökohtaisesti edelleen eri mieltä.
    Kirjattu