Rekisteröidy,

niin voit osallistua keskusteluihin
niin foorumilla kuin IRC-kanavallakin.
Rekisteröidy nyt!

Kirjaudu!

Pysy aina kirjautuneena sisälle

Esittele itsesi

10.12.07 - klo:00:14
Yleinen esittelyketju
« Viimeksi muokattu: 13.04.08 - klo:12:58 kirjoittanut Pyttis »
Kirjattu
  • ::
  • 10.12.07 - klo:09:26

Anty Poissa

• Konduktööri
    • Nyapakapow!
      • Nintendo Network ID: Antyes
      • Wii-numero: 0412-9823-2546-3713
      • PSN ID: Antyd
      • Steam ID: Antyes
    Moi oon Kotkan poika ilman siipii. Tänne Resettiin eksyin entisen YNF kautta (siellä nikillä Andytion)
    « Viimeksi muokattu: 22.06.10 - klo:15:59 kirjoittanut Anty »
    Kirjattu
  • 10.12.07 - klo:14:57

Prime Poissa

• When the wild finn blows.
      • FinZelda, Zeldan asialla
    Olen Prime. Ennen olin summerganono nyt siis PRIME. Tämä oli vaan semmonen pätkä. Kirjoitan lisää myöhemmin. Kun on nyt vähän kiireitä
    « Viimeksi muokattu: 11.02.09 - klo:13:34 kirjoittanut Prime »
    Kirjattu
  • 10.12.07 - klo:15:08
    Hei kaikille! Olen Kalajoella asuva nuori 13-vuotias poika, joka on elänyt tietokoneiden ja pelien parissa lähes koko elämänsä. Juuri nyt käyn yläastetta ja luokkani on ihan jees, vaikka kusipäitäkin löytyy.
    En harrasta mitään, mutta jos tietokoneella oleskelun ja pelaamisen voi laskea harrastukseksi, niin sitten. Myös ulkona olen jonkin verran, talvisin yleensä teen kaikenlaista kaverien kanssa ja kesällä taasen pyöräilen ja pompin trampoliinillä. Ensi vuonna olisi tarkoitus hankkia sähkökitara.
    YNF:ssä minut tunnettiin nimimerkillä Tumppa, ja päätin pitää tämän perinteisen nimen, vaikka mielessäni oli kaikenlaisia muitakin.

Mitä tarkoitat, Prime? Jos noita nimimerkkejä, niin yksi niistä oli "Sukkasämpylä" (oikeastaan se oli ainoa järkevä vaihtoehto).
    « Viimeksi muokattu: 10.12.07 - klo:15:33 kirjoittanut Tumppa »
    Kirjattu
  • 10.12.07 - klo:15:30
    Pöö! Olen Linkkiro. Olen 13 vuotias no-life. Pelaan pelejä ja olen tietokoneella. TEH END! Ainiin, syön suklaata.
    moi Koivari :D:D
    Kirjattu
  • 10.12.07 - klo:16:17
    Olen Osiris, ikää 15. Harrastan taekwon-doa, pelaamista ja dataamista 8). En omista silmälaseja, minulla on lyhyet vaaleanruskeat hiukset ja olen noin 160-jotain senttimetriä pitkä (korkea?). Minulla ei varsinaisesti ole lemmikkejä, mutta isosiskollani (joka asuu kotona) on bichon frise -rotuinen kolmevuotias Enni-koira. Asustelen tällä hetkellä Simossa, Oulusta noin 80 kilometriä pohjoiseen. Nintendoa olen fanittanut kolmen ikäisestä asti. Minulla on Nintendon konsoleista seuraavat: Super NES, N64, GC, Wii, DS, DS Lite, GBA SP ja GBC. Toimin tällä hetkellä ylläpitäjänä Koopa.arkussa, Zelda.arkussa, Zapperissa ja täällä Resetissä.
    « Viimeksi muokattu: 10.12.07 - klo:16:41 kirjoittanut Osiris »
    Kirjattu
  • 10.12.07 - klo:16:30
    Olen 13-vuotias poika, joka asusteleee Inkoossa (50 kilometriä Hesasta länteen). Pituutta löytyy 170 senttiä ja painoa n. 54 kiloa. Silmäni ovat siniset ja hiukseni ovat vaaleahkot. Harrastuksiin kuuluu hiihtäminen ja partio, pelaaminen ja foorumeilla sekä mesessä roikkumienen. Nintendot konsoleita löytyy NES, SNES, N64, GBC ja GBASP.

Minut on myös saattanut Nintendo Suomen foorumeilla nähdä samalla nimimerkillä, vaikka olen sielläkin melko uusi.
    « Viimeksi muokattu: 10.12.07 - klo:16:33 kirjoittanut Octorok »
    Makkaralla on kaksi päätä. Siinä se on onnellisemmassa asemmassa kuin me muut.
    Kirjattu
  • 10.12.07 - klo:16:40

Samirai Poissa

• JÄÄTELÖAUTOOOOO!!!11
      • Nintendo Network ID: Samirai
      • 3DS-ystäväkoodi: 0001-3327-0574
    No niin kerrotaans sitten paljon shaittia joka kiinnostaa ainaskin prosenttia täällä olevista. Eli Samirai kyseessä ja NOFista olen varmaan enemmän ihmisille tuttu, tosin pyörähdin YNFissäkin, mutta mitään en kyllä kirjoitellut. Sain ajokortin puoli vuotta sitten, toisin sanoen olen täysi-ikäinen, silmälasit löytyy ja hiustenväri tummanruskea. Strategiset mitat: Normaalipituinen, hiukan isoluinen ja mahanympärys liikaa. Jos kaupungilla törmäät, niin tunnistaa siitä, että olen harvoja ihmisiä, jotka eivät jaksa leikata rumaa leuanaluspartaa pois. Tällä hetkellä asustelen Kokkolassa, ens vuonna muutto opiskelujen perässä joko Vaasaan tahi Ouluun.

Harrastuksina voisi mainita piirtämisen, lukemisen (joka jäänyt vähemmälle opiskelujen takia), sekä syömisen. En siis syö elääkseni, vaan elän syödäkseni. Animehörhöksikin kaverit kutsuvat, vaikka takana on "vain" parikymmentä animesarjaa. En omista tyttöystävää enkä lemmikkiä vaikka kumpikin olisi oikein tervetullut. Nintendo fanipoika ollut 15 vuotta, omistan suunnilleen kaikki Nintendo-konsolit, paitsi 8-bittisen, joka paloi tönön mukana. Myös Wii on jäänyt rahapulan takia ostamatta, mutta asia korjaantuu piakkoin.

Resetistä tuli tieto vähän joka suunnasta yhtäaikaa, joten vaikken YNFissä oikein ollut mukana, niin korjaan asian nyt täällä. Tuttuja tyyppejä tuntuu olevan, vaikka uusiakin nimiä löytyy. Tiedä sitten kuinka suuri osa on vain tuttuja uusilla nimimerkeillä, mutta kuiteski täällä ilonanne ja surunanne tänään Samirai. Kiitos jos jaksoitte lukea ja painukaa sinne ja niin syvälle ettei kädellä ylety, jos tämän viestin skippasitte.
    Kirjattu
  • 10.12.07 - klo:16:49
    Päivää päivää. Täällähän kirjoittelee sellainen yläastetta käyvä tylsä perustyyppi. Harrastuksia ei pahemmin ole  kitaran ja pianon soittamista lukuunottamatta. Nintendo Suomen foorumeilta minut tunnetaan nimellä Peelomestari ja edesmenneeltä YNF-foorumilta nimimerkeillä Odolwa ja Patteri009.

Pelikonsoleita löytyy GC, PS2, GBA, Wii, ja DS, loput ovat rikki/hukassa.

« Viimeksi muokattu: 23.10.08 - klo:17:15 kirjoittanut Odolwa »
    Kirjattu
  • 10.12.07 - klo:16:52
    ^Hyvä nimimerkkivalinta. En yhtään tykännyt edellisestä .__.
    Kirjattu
  • 10.12.07 - klo:16:56

Relix Poissa

• Defective
    • Wää
    Tuskin ketään kiinnostaa, mutta Big Bass pakottaa kirjottamaan jotain:

Asustelen siis tällä hetkellä Kuopiossa, vasten tahtoani. Ensi syksyllä olisi tarkotuis mennä Oulun yliopistoon, välttelemään armeijaa.
    Olen n. 170 cm ja n. 60-70Kg (eli siis tappi). Päästä löytyy kohta metrin mittaiset luonnon mustat hiukset, jonkilaiset amis viikset naamassa ja leuvan alla pientä sänkeä. Ajokortti ollut pari viikkoa, muttei autoa vielä.

Pelaamisen aloitin joskus, liijan kauan aikaa sitten, Wiitä ei löydy vielä, kun säästän autoon, mutte tuokin ongelma korjaantunee kesään mennessä.
    En ole Nintendo fanboy vaikka niin voisi luulla, Nintendolla nyt vain sattuu olemaan ne mukavimmat pelit, vaikka tulee joskus tällä rämä tietokoneellakin pelattua jotain Gta:ta ajankuluksi (tai pakkomielteestä saada 100 %).

Minua ette luultavasti nää missään miitinki höskissäs tms. ellei luvassa ole ilmaista ruokaa ja juomaa, koska olen muuten liijan laiska/kiireinen (köhköh) vääntäytymään sinne.

Riittääkö? Vai pitääkö koko elämänkerta rustata? >>

Edit: Ainiin, minulla on myös kissa.
    « Viimeksi muokattu: 10.12.07 - klo:17:38 kirjoittanut Relix »
    Kirjattu
  • 10.12.07 - klo:17:08

Rottiss Poissa

• Sulava herrasmies
    • "A wild Rottiss appears!"
      • Xbox Live Gamertag: finRatman X3
      • PSN ID: Ratman_Fi
      • YouTube profiilini
    Joo, moro vaan.

Sama vanha Rottamies, eli Ratman täällä, tyyllistetyllä nimellä.
    Mitäs tässä voisi kertoa? Pelaamisen aloitin joskus 4-5 vuotiaana, ja samaa rataa jatketaan. Tykkään rotista ja sun muista jyrsijöistä plus joistain koirista, kuten labbiksista.
    Perheemme omistaa Wiin, N64:n, kaksi Ds:ää, PS2, kaksi X0:ta, PSP:n, PC:n, jonkun Spectra Videon, GBA:n ja vanhoja Game & Watch tsydeemejä.

Olen siis 15-vuotias poika maalta.

Hyvää päivää.
    « Viimeksi muokattu: 10.12.07 - klo:17:16 kirjoittanut ~Ràtmáñ~ »
    * Kullanmurut *

Kirjattu
  • 10.12.07 - klo:17:30

Temathael Poissa

• Mighty Pirate
      • Nintendo Network ID: Temathael
      • 3DS-ystäväkoodi: 3737-9533-9532
      • Steam ID: Temathael
    Mä oon DaNikkiZ.
    Olen 17 vuotias datanomiopiskelija Savosta ja harrastan kaikenlaista.
    Vietän suuren osan vapaa-ajastani pelaten, ja pelaamisen tympiessä selaten foorumeita. Minut voi tavata monilla foorumeilla ja ajattelin tännekin rekisteröityä. kattoo nyt kuinka paljon on asiaa.
    Minuun voi törmätä jossain myös nimimerkillä Temathael ja tavaramerkikseni on muodostunut tuossa tekstin sivussa komeileva jättiläisrapu.

Ainiin ja sukupuoleltani olen mies. Foorumista kuulin joltain msn:n välityksellä.

« Viimeksi muokattu: 10.12.07 - klo:17:32 kirjoittanut DaNikkiZ »
    Kirjattu
  • 10.12.07 - klo:17:37
    Terve, olen Olimar, enkä kuullut foorumista mistään :,(. Tulin vain normitapaan YNF:lle ja sitten en tullutkaan YNF:lle ja luulin tulleeni jonnekin muualla mutta olinkin tullut Resettiin joka on entinen YNF jonne siis luulin tulleeni mutta en tullutkaan.

Tykkään myös silittää koiria. Ja muita karvaisia otuksia, en kaikkia.
    Kirjattu
  • 10.12.07 - klo:17:41

Kyanrute

Grr. Ovela 60 minuuttinen sitten loppui juuri väärällä hetkellä ja söi edellisen viestin. Uudestaan.

Kyanrute, 16, asustelen sopivan matkan päästä Kuopiosta, Karttulassa. Silmälasit omaava kaveri, joka pelleilee erilaista kivaa koneella ja pelaa pelejä. Vakava kiinnostukseni pelejä kohtaan syö pääosin kaiken innostukseni muuta maailmaa kohtaan, lukiota käydään pääosin ajantapon vuoksi. Nipa-mies jo miltei kymmenen vuotta, mutta kyllä ne muutikin masinat kiinnostaa kokoajan vain enemmän.

Jos sitä sitten tänne jaksaisi kirjoitella.
    Kirjattu
  • 10.12.07 - klo:18:14

Pallokala Poissa

• PSN ID: omenaaa_
      • Steam ID: _asdfghjkl_
    Moi!

Olen 15 vuotias ja asun Kokkolassa. Sega on paras ja muut on iha huonoja.

Sfish huomautti että en ollu vielä rekistöröityny tänne, joten päätinpä tehdä sen.
    « Viimeksi muokattu: 21.10.10 - klo:16:03 kirjoittanut Pallokala »
    Kirjattu
  • 10.12.07 - klo:18:20

Kasuli Poissa

• Piparisensei
      • Porkkanakaupunki
    Moi, kassu täällä, eikä itestä oo oikeastaan mitään kerrottavaa. Ne, joita oikeasti kiinnostaa, osaavat varmaan stalkkaamalla ja tonkimalla saada selvää itekkin.
    VAIHTELEEPA SITTENKIN >: (
    Kirjattu
  • 10.12.07 - klo:18:40

Houkka

Hei, olen Houkka ja liityin tälle foorumilla MKDS liigan takia. YNFkin oli melko turha foorumi minulle joten tuskin tulee täälläkään pahemmin asioitua
    Kirjattu
  • 10.12.07 - klo:20:09
    No pöö.

Olen Jikkyooshaberiparodius ja jotkut saattavat muistaa minut myös sellaisilla nimillä kuin eboshidoribupposouuzuramisagotageri, eboshidoribupposouuzura, bakuretsumutekibangaioh, iregatogasimaruzuuosoppubirodihsobe ja ebbo. Olen tällainen punaniska lappalainen, joka nörtittää ja pelittää suhteellisen ahkerasti opiskelun lomassa. Levitän auliisti evankeliumia shmupeista, varsinkin ... Agurakista? Ei, ei se voi olla Aguraki... Hmmm... 

Ja nick(it) pitää osata sitten virheettömästi ulkoa ja minua on ehdottomasti puhuteltava jollain niistä tai hirtän teidät palleistanne kattoon - vaihtoehtoisesti Olimar ampuu teitä ruosteisella valasharppuunallaTM suoraan sinne minne tekee kipiää. Tyttöjä mie en kiusaa.
    « Viimeksi muokattu: 18.12.07 - klo:02:14 kirjoittanut Jikkyooshaberiparodius »
    Kirjattu
  • 10.12.07 - klo:20:19
    Moips olen 12 vuotias Colaa kittaava heppu joka viettää yleensä vapaa aikansa pelatessä tai piirtäessä. Minut muistaa nickeillä miksu3, no ei millään muilla oikein xD. 12 vuotiaaksi minulla on rajaton mielikuvitus josta on vähän haittaakin. Moo?
    Kirjattu
  • 10.12.07 - klo:20:27

Artsi2 Poissa

• Graafikkotaituri
      • blogi
    Täältä löytyy melkein 18-vuotias kuvisopiskelija Rovaniemeltä. Olen aika pätkä. Tykkään kokata, piirtää, pelata ja datailla. Hommasin juuri koiran, koska kissani kuoli syksyllä :< Koira on seefferi ja sen nimi on Rocky the Chopper >:3
    Olen pelannut penskasta asti Nintendoa ja lempipelisarja on Zelda.
    Kirjattu
  • 11.12.07 - klo:01:17
    Topias, 17-vuotias sarjakuvapiirtäjä Tuusulasta, itseoppinut piirtäjä ja nolife.
    Kirjattu
  • 11.12.07 - klo:15:52

jerskale Poissa

• ohmo
      • Xbox Live Gamertag: Jerskaleh
    Moi, olen jerskale ja olin Yhdistyneillä Nintendo Foorumeilla ja rekisteröidyin nyt tännekin. Olen 13 vuotias poika. Minulla aika pitkät mustat (Värjätyt) hiukset. Vaatetukseen kuuluu farkut ja joku paita. Olen sinällään aika rauhallinen, mutta joskus taas saatan olla vähän epärauhallisempi. Harrastuksiin kuuluu pyöräily ja pelaaminen. Pelikoneita taas on: GC, Wii, DS, GBA, PS1, PS2, XBOX, N-GAGE ja öö siinähän ne tais tulla. Sitten pikkuveljellä on toinen PS2, GBMicro ja PSP Slim & Lite. Iso veljellä taas on vielä XBOX 360 ja DS. En tiedä mikä pelaamisessa viehättää, mutta sitä on tultu harrasteltua jo monta vuotta. Ensimmäistä kertaa pelasin Sega Megadrivella joskus vauvana. Kuuntelen myös musiikkia ja musiikkimakuun kuuluu: Megadeth, Pantera ja pari muuta bändiä. Kuuntelen lähinnä jotain heviä, mutta en ole sellainen joka kuuntelee sen takia että kaverit kuuntelee tai jotain sellaista. Täytän ensi kesäkuun 8. päivä 14.
    Kirjattu
  • 11.12.07 - klo:15:58
    Jaa, vai minun viestini poistettiin? *Doooooom' Mur!

No Pöö, kuten täällä on tapana sanoa. olen 13-vuotias no-life, syön suklaata ja silleen. Olen Nintendo fani ja luen varmaan enemmän kuin pelaan.
    Kirjattu
  • 11.12.07 - klo:16:45

Zelach

Greetings and salutations.
    Olen Zelach(duuh...), mutta minut voi löytää myös nimellä 'Zech'. Oikealta nimeltäni olen Joona. Ainii, 16-vuotta, parin kuukauden päästä 17-lasissa tosin. Ja sillee...
    Harrastuksiini kuuluu piirtäminen(ei kyllä mitenkään erityisillä taidoilla), chileily(elikkä chilejä kasvattelen ja popsin(tottakai)) ja pelailu(RPG, FPS, toiminta, seikkailu kuuluvat suosikkigenreihin ja suosikkipeleinä ovatehdottomasti Metal Gear Solidit(etenkin Sons of Liberty)). Pelikoneita on: Wii, DS, PS2, N64, GBA/SP ja Xbox360 on kiikarissa. Tällä hetkellä ei tule huonon pelitarjonnan takia pelattua muuta kuin Battlefield 2:sta. Musiikkimaku pyörii siellä metallissa, suosikkibändeinä Demons & Wizards , Fear Factory, Machinae Supremacy ja Queensrÿche. Iced Earthista on kyllä tulossa viides bändi tuohon joukkoon.

Sellattia..
    « Viimeksi muokattu: 11.12.07 - klo:20:21 kirjoittanut Zelach »
    Kirjattu
  • 11.12.07 - klo:18:03
    Tuntuu kuin jättäisin jotain tärkeää välistä ellen kirjoita tänne mitään, joten:
    Olen Orangevision, 17-vuotias pelaaja Porvoosta (ja YNFin yksi hieman epäaktiivisemmista ylläpitäjistä). No-life -harrastuksiin kuuluu pelaaminen, netin selaaminen, mangan lueskelu ja animen vahtaaminen. Yes-life -harrastuksia on mm. salibandy, tennis ja pianonsoitto. Pelaamiseni keskittyy yleisesti tietokoneeseen ja kaikenlaisiin Nintendon vekottimiin, mutta muutkin konsolit ovat sydäntä lähellä (en vain omista niitä).
    Pitää oikeasti opetella hillitsemään tätä sulkujen liikakäyttöä. Toivon että Resetistä tulee edes puoliksi yhtä sydämenläheinen foorumi kuin YNF, jos näin on niin käyn täällä varmasti suhteellisen aktiivisesti. (Ja tummempaa teemaa odottaessa [D'oh])
    Kirjattu
  • 12.12.07 - klo:08:45
    Olen Orangevision, 17-vuotias pelaaja Porvoosta.
    Oh mi gosh, täällähän pyörii Porvoolaisia! Joojoo, ylempää viestiä ei tarvitse lainata jne.
    Nyt kun päädyin lainaamaan tuonkin tekstin niin voisinpa heittää samaan syssyyn pienen esittelyn:
    Elih, nickinä Zoink (en tiedä yhtään mistä sekin on tullut, kunhan vain jotain pistin aikanaan nimeksi kun Tilttiin rekisteröidyin), ikää löytyy se 15v. Harrastuksista löytyy mm. Basson soittoa, pelaamista, netissä häröilyä ja muuta nörtteilyä. Ja tähän väliin se pakollinen konsolilista: GC, PS1, PS2, N64, DS, PSP, Wii, X0 ja tietenkin Commodore 46 (isän vanha : P). PS3 päätyy luultavasti joskus myös tänne kotiin, kiitos halvan Blu-ray ominaisuutensa. Tällä hetkellä pelittää Mass Effect ja GH2.
    Siinähän alkoi olla sitä tietoa jo ihan tarpeeksi.
    Viesti saattaa sisältää paloja sarkasmia tai pähkinää.
    Kirjattu
  • 12.12.07 - klo:15:43
    Pakko oli tännekkin rekata, jätinhän jonkinlaista perintöä YNF:ään ja nyt toivottavasti tänne. Nimimerkkinä oli siellä suurimman osan aikaa KiKutZu. Jotku varmaan muistavat. :) Jooh olen 16-vuotias poika Pyhtään pitäjästä, Kotkan naapurista. Harrastuksia on taekwondo,salilla käynti,kännäileminen ja kaikenlainen muu mukava. Kaikkea ei tähän jaksa luetella. Opiskelusta sen verran että Etelä-Kymenlaakson ammattiopistossa opiskelen LVI-puolta ensimmäistä vuotta ja lukiota käyn siinä samassa. Btw, Pohjois-Euroopan suurin koulurakennus. Meinasin aluksi etten tänne edes jaksa rekisteröityä, mutta sitte "voi helevetti pakkohan se on". Ja ihan hyvän päätöksen varmaan tein. :)
    Kirjattu
  • 12.12.07 - klo:16:18
    Kirjattu
  • 12.12.07 - klo:20:08

Pete

Pete, Pertus, Perttu, Pena.. miksi ikinä haluattekaan kutsua

Olen helsinkiläinen yläastetta käyvä omituinen friikki joka on omistanut elämänsä sarjakuville. kaiken laiset sarjakuvat menevät ja kokoajan hyllyt kasvavat. uusin ostos taisi olla One Piece nmr. 33 joka tuli tossa viikko, pari sitten.

nyt ei vaa jaksa kirjoittaa tätä enempää. jatkan kun jaksanc :D

lukekaa loppuun sitten tuolloin joskus.
    Kirjattu
  • 13.12.07 - klo:16:23
    Kirjattu
  • 13.12.07 - klo:16:52

Oltzu Poissa

• Why So Serious?
      • PSN ID: Oltzuu
    Moi! Olen Dark ja olen 15 vuotias, 165cm pitkä, painan n.60 kg ja asun Kemijärvellä. Harrastuksiini kuuluu pelaaminen, netissä surffaaminen, telkkarin/elokuvien katselu ja bodaus. Pelikonsoleita omistan 2 ja ne ovat Xbox 360 ja PSP slim & lite. YNF:ssä minut tunnettiin nimimerkillä Dark, mutta Livegamers:ssä minut tunnetaan nimimerkillä Oltzu ja peliplaneetassa nimimerkkini on Nerostein-2. Pidän paljon räiskintä, seikkailu, ajo ja tasohyppelypeleistä.
    « Viimeksi muokattu: 06.01.09 - klo:00:46 kirjoittanut Oltzu »
    Kirjattu
  • 13.12.07 - klo:17:01
    Kirjattu
  • 13.12.07 - klo:23:36

eebrozgi Poissa

• spoiler: eero
      • Nintendo Network ID: eebrozgi
      • Wii-numero: 3590 5048 9464 7022
      • 3DS-ystäväkoodi: 3952-8077-6581
      • Xbox Live Gamertag: eebrozgi
      • Steam ID: eebrozgi
    ...enpä koskaan tehnyt NoFFiin tämmöstä, joten teenpä tänne.

15-vuotias poika Mikkelistä, jonka harrastuksia ovat palokunta, kitaransoitto ja pelit/dataaminen. Pelivalmistajissa olen eniten Nintendon puolella, vaikka en propagandaa lietsova fanipoika olekkaan. Lempipelisarjoihin kuuluvat Kirby ja Super Smash Bros. (Jälkimmäisessä mainitussa vaan kusaisee hieman se, että asun kaukana Mikkelin korvessa, lähin kaveri asuu 10km päässä eikä ketään niistä kavereista edes pahemmin kiinnosta Smashi >_>), ja kyllä niitä muitakin tulee pelattua paljon.
    KEEP YOUR COOL!
    Kirjattu
  • 14.12.07 - klo:08:30
    Moi, mä olen Tubelinus.

Elikkä siis, monet muistavat minut NOF:sta nimimerkillä 2omas.

Moi.
    « Viimeksi muokattu: 22.12.09 - klo:22:26 kirjoittanut Joulu-Tube »
    Kirjattu
  • 14.12.07 - klo:10:22

Shinsugi

Hei, olen Shinsugi. Foorumit, joilla käyn, ovat: Court-records, Nintendo Suomen Foorumi, Crash Manian foorumi, Au Aniki ja tämä. Pidän piirtämisestä, lukemisesta, tv'n katselusta ja varsinkin pelaamisesta. Suosikki pelisarjoihin kuuluvat Super Mario, Pokemon, The Legend of Zelda ja Phoenix Wright. Pidän animesta (varsinkin Sayonara Zetsubou Senseistä) ja mangasta. Kuuntelen joitakin nettiradioita ja käyn virtuaalilemmikkisivuilla. Omistan Gameboy Colorin, Zelda Gameboy Advance SP'n, Nintendo DS Liten ja huoneessani on musta Gamecube.

Siinä se :)
    « Viimeksi muokattu: 12.05.08 - klo:14:14 kirjoittanut Shinsugi »
    Kirjattu
  • 14.12.07 - klo:15:01

ascalon Poissa

• Mosse
    Monet epäonniset ovat varmasti törmänneet viesteihin NoF:in puolella.

Olen siis ascalon, elämättömäksi nörtiksi moneen otteeseen kehuttu 17-vuotias helsinkiläinen lukiolainen, joka on kaiken lisäksi onnistunut keräämään liudan toinen toistaan typerämpiä lempinimiä, joista suurin osa on Typpiksen käsialaa.

Asun siis tosiaan Helsingissä, se on se pikkukaupunki vähän itään Espoosta. Olen pelannut erinäisillä kapineilla niin kauan kuin jaksan muistaa. Nintendo 64 tuli taloon vuonna -97 ja siitä eteenpäin on tullut hankittua jokainen Nintendon kone, DS:ää lukuunottamatta, vaikka hiljattain valtion ilmaisesta täysihoidosta nauttiva isoveli meni sellaisenkin värkin ostamaan. Pelaamisen lisäksi tulee pelattua sulkapalloa pari kertaa viikossa, mikä on ihan lystiä puuhaa. Nyt tänä syksynä olen myös opetellut käyttämään paritonnista tappovehjettä, joka tunnetaan kansankielellä henkilöautona.

Lempipelejä Nintendon puolella ovat ehdottomasti Zeldat, Metroidit sitten hyvänä kakkosena. Muista pelisarjoista pidän erityisesti Final Fantayistä ja Metal Gear Solideista. (Varsinkin Twin Snakes Cubella on liian hyvää ollakseen totta)

Tällaista tällä kertaa.
    [22:22] <+Linkkiro> Miks Mosse tietää kaiken >_>
    [22:23] <+pandem> koska mosse on paras
    Kirjattu
  • 14.12.07 - klo:15:31
    Moi oon Janne, Janttila, jnnw tai ihan miksi vaan haluattekaan sanoa. Tykkään istua kotona ja kuunnella läppärin surinaa. Välillä tulee myös säädettyä jotain konsolien kanssa, nykyään lähinnä Xbox360:n, koska Wiin parhaat palat on tullu pelattua läpi. Käyn tällä hetkellä lukion 2. luokkaa (taino luokaton lukio, mutta kumminkin) ja läksytkin tulee yleensä tehtyä. Kotona pyörii musta kissa, ja jolla on keltaset silmät. Se on tosi kiva. Tykkään syödä suklaata ja varsinkin Pirkan minttusuklaapalleroita, jotka on ihan vitun hyviä. Syön niitä nytkin. Mulla on siisti kinder-joulukalenteri, jonka äiskä osti, ettei mulle tulis paha mieli koska pikkusiskokin sai. Mulla ei oo kovin älyttömästi kavereita, vain muutama vakiotyyppi, joiden kanssa hengailen lähinnä koulussa. Mulla on ruskea tukka, joka on aina jotenkin sekaisin. Tykkään pitsasta. Käyn salilla monta kertaa viikossa. Tykkään pitää jaloissa valkoisia sukkia, koska niistä ei irtoa tumppuja varpaiden väliin, kuten mustista sukista. Välillä on kuitenkin pakko pitää mustia sukkia, koska valkoiset on pesussa. En osaa pelata DS:n Contra 4:sta, enkä yllä sormilla maahan polvet suorina.

Oon tämmöne perusjätkä.
    Hauska tutustua.
    Kirjattu
  • 14.12.07 - klo:16:49

Rindou

Heipä hei ihmisille.

Minä olen siis Rindou, YNF sivuilta Illensia. Olen 14(hoh) vuotias ja asun täällä Kauhavalla.
    Mielipuuhiin kuuluu animen ja mangan ihkuttaminen, laulaminen ja kaikenlainen tietokoneella söhellys. No-life on siis saapunut.
    Meinasi foorumeilla käynti vähän lopahtaa viimeksi, mutta nyt ajattelin käydä taas aktiivisemmin sekä tuhota teidän silmänne tällä kauniilla räikeällä ankallani. Voin myös yrittää puhua järkeviä, jos se onnistuu (se nääs tuntuu olevan todella vaikeaa minulle).

Konsoleita löytyy GBC, NDS ja GC.
    Kirjattu
  • 14.12.07 - klo:18:56

Kaiser Dragon Poissa

• King Of Darkness
      • PSN ID: ShredderDragon
      • Steam ID: RuyBone
    Hei kaikki

Olen normaali 17v tietokoneen käyttäjä Savonlinnasta. Kouluna on nyt menossa ammattikoulu ja ensimmäinen vuosi. Harrastuksena on nintendo
    pelit ja tietokone pelit. Tutkin enimmäkseen mario aiheet koska se pelisarja on hyvä.
    Käytökseltäni olen joskus vähän späm mutta yritän olla tekemättä sitä. Kiitän myös moderaattoreita jotka valvovat foorumia.
    Elämäni on vaiheikasta ja mukavaa. Nintendo on hyvä.

Konsoleita on Nintendo 64 ja Gamecube.

Kauan toivottu joulutarinani: Oli kylmä talvi ilta kun istuin kotona. Oli joulu ja odotin joulupukkia. Kun pukki saapui niin sain ison paketin joka oli isältäni. Avasin sen ja katsoin sisälle. Se oli nintendo 64 konsoli joka oli kauan haluttu. Kun joulupukki lähti niin aloin pelata peliä joka oli Diddy Kong Racing.
    Tarina on lyhyt koska en muista sitä enää oikein hyvin. Olin näet silloin jotain 7v.
    « Viimeksi muokattu: 14.12.07 - klo:20:20 kirjoittanut King Boo »
    Dragons forever!
    Kirjattu
  • 14.12.07 - klo:19:32

Kraton Poissa

• Publicly humiliated criminal fugitive with no girlfriend.
      • Nordic Training Journal
    Olen Kraton. Joensuussa asuva lukiolainen ja ikää löytyy 16v. Harrastan mm. Bujinkan Budo Taijutsu ja olen erittäin kiinnostunut vanhoista aseista ja varsinkin japanilaisista aseista, kun ne on niin siistei. Koulussa olen kai hyvä tai jotain, en oikein osaa sanoa, kun menee laiskotellessa toi aika. Numerot on semmosta 8-10 ja ysiä tulee useitten :\. Yleensä vietän aikani kotona koneen ääressä ja nykyään tasan viikko sitten saamani Wiin kanssa olen viettänyt mukavasti aikaa. Tietokoneella en käytä juuri aikaa lainkaan pelaamisen, vaan hoidan tuon puolen konsoleilla kuten Wii ja DS. Tietokoneella tulee käytettyä kotisivujen tekemiseen, pelien tekemiseen sekä grafiikkaan. Seuraan myös pelimedioita ja stara.fi sivua innokkaasti. Toisinkuin Janne, minä olen hyvä pelaaja Contra 4:ssa ja olen päässyt mm. Easyn ja Normalin läpi sekä yli kaksikymmentä challengea.
    Kirjattu
  • 14.12.07 - klo:20:09

pandem Poissa

• aika lol
    Hei kaikki

Olen normaali 17v tietokoneen käyttäjä Savonlinnasta. Kouluna on nyt menossa ammattikoulu ja ensimmäinen vuosi. Harrastuksena on nintendo
    pelit ja tietokone pelit. Tutkin enimmäkseen mario aiheet koska se pelisarja on hyvä.
    Käytökseltäni olen joskus vähän späm mutta yritän olla tekemättä sitä. Kiitän myös moderaattoreita jotka valvovat foorumia.
    Elämäni on vaiheikasta ja mukavaa. Nintendo on hyvä.

Konsoleita on Nintendo 64 ja Gamecube.
    Kerrotko vielä joulutarinan? Se on niin hyvä. <3

Hei olen Pandem. Tykkään silittää koiria. Olen 14-vuotias datis Tampereelta peruskoulun yhdeksännellä luokalla. Harrastan salibandyä. Käytän samaa niminerkkiä lähes kaikkialla.
    Minulla on pakottava tarve hamstrata kaikkea mahdollista peleistä cd-levyihin. Sen takia en uskalla mennä yksin pelikauppaan. Konsoleista omistan Xbox, GC, GBA ja DS, PS2 on tulossa kohtapuoliin.

Huonostipa sinä Krisse muistat. Tässä on kokonaisena joulutarina:
    On synkä jouluaatto. Olen kotona perheen kanssa ja kaikki odottavat joulupukkia. Kun ovikello soi kaikki odottavat että ovi avataan.
    Se oli pukki joka tuli säkkien kanssa. Itse sain ison paketin ja avasin sen. Se oli uusi Nintendo 64 konsoli ja sen mukana on oli 2 ohjainta.
    Pelinä oli Diddy Kong Racing. Olin innoissani ja kun koitin peliä niin ei onnistunu edes voittaminen. Kun oli kulunut viikko ajoin ensimmäiseen voittoon.
    Kun olimme edenneet wizpiggiä vastaan niin kukaan ei mahtanut sille mitään. Itse kuitenkin harjoittelin ja sitten eräänä talvisena päivänä se voitto tuli. Hurrasin niin että meinasin pudota lattialle sohvalta. Kun lopputekstit pyörivät aloin itkeä ilosta koska kova työ oli tehty.
    Kun oli joulu taas kerran sain Formula 1 world Grand prix pelin.
    « Viimeksi muokattu: 14.12.07 - klo:20:45 kirjoittanut pandem »
    Kirjattu
  • 14.12.07 - klo:20:17

Fatamorgana

Oye. NoF:ssakin Fatamorganana tunnettu henkilö saapuu myös Resettiin *Mighty Pose* Keksi kaikille jotka muistavat minut.

Perusjuttuja: 16v(lähes 17), mies, Turku, lukio, yleisurheilu, dataus, ei tyttöystävää. Riittikö? Jos ei niin: n. 180 cm, 74 kg, selkävaivainen ja kaikinpuolin komea otus.

Pelaamista en harrastukseksi laittanut siitä syystä että se on vähän vähisempää nykyään, silloin kun olin vielä nuori pelaaminen oli ahkerampaa. Mitä nyt Guild Wars edelleen on yksi pelatuimmista peleistäni ja Gamecuben ja DS:nkin omistan.

Resetistä sain kuulla Tubelinuksen (or something like that) kautta, hän puukolla uhaten käski minun liittyä tänne, joten täällä ollaan.

Selvitkää, taistelkaa ja hei ennen kaikkea pitäkää pirun hauskaa Resetissä!
    « Viimeksi muokattu: 14.12.07 - klo:20:19 kirjoittanut Fatamorgana »
    Kirjattu
  • 14.12.07 - klo:21:26

ascalon Poissa

• Mosse
    [22:22] <+Linkkiro> Miks Mosse tietää kaiken >_>
    [22:23] <+pandem> koska mosse on paras
    Kirjattu
  • 14.12.07 - klo:21:44

Kasuli Poissa

• Piparisensei
      • Porkkanakaupunki
    Keksi kaikille jotka muistavat minut.
    *Fatis maksaa postimaksun
    VAIHTELEEPA SITTENKIN >: (
    Kirjattu
  • 15.12.07 - klo:01:27

Liquador

Olen 1990-vuosimallia oleva sekakonsolipelaaja, joka pelaa Nintendon, Microsoftin ja Sonyn konsoleilla. Pelaamisen ohella katson animea ja elokuvia sekä kuuntelen metallimusiikkia. Juuri nyt olen sen verran väsynyt, että päätän esittelyni tähän.
    Kirjattu
  • 15.12.07 - klo:12:53

JoneZi Poissa

• Ammatti kokki
    • Badass
    Nimi on JoneZi
    Asustelen Jämsässä olen 19 vuotias mies.Opiskelen Hotelli- ravintola alaa ja minusta valmistuu Suurtalous- ja Ravintola kokki.
    Harrastan pyöräilyä, Tykkään kirjoitella erilaisia juttuja mitä, nyt sattuu tulemaan mieleen, Nintendon pelaamista.
    En tiedä kuinka monta Nintendon pelaajaa seudultani löytyy tiedän vain yhden itseni lisäksi.
    Pelien osalta tykkään pelata niitä ja myös kerätä niitä tosin kerään vain laatua eli Zeldaa, Mario ja Metroidia .
    Okei se ei välttämättä kaikkien mielestä välttämättä ole laatua, mutta itse pidän näistä. Eniten harrastan yksipelejä ja hyviä moninpelejä kunten Super Smash Bros Melee.

Olen keikka hommissa Himoksen grillillä ja samalla edistän opintotaitojani. Katselen televisiosta Itsevaltiata, Uutisvuotoa, Salattuja Elämiä ja Lostia. Sekä muita satunnaisia ohjelmia, mutta noita pääasiallisesti.
    Koneella on kivaa editoida ja pörräillä netissä.

Mitäs muuta no jos joku haluaa tietää minusta lisää voi kysyä vapaasti.

PS: Joku terävä varmaan hoksaa, että olen NOF-foorumilla nimimerkillä Ganondorf. ;)
    Kyllä, niin se on.
    Kirjattu
  • 15.12.07 - klo:15:08
    tähän asti olen ainakin ollut tällainen melkolailla sisätiloissa viihtyvä nuori, mutta Intiassa vedin Bacardi Breezerin voimin ensimmäiset kännit (50-65 rupiaa/pullo, 1e on noin 56,5 rupiaa) ja kivaahan se oli (vaikkein humalatila kovin vahva ollutkaan).

Hyvää litkua nuo Breezerit kyllä on, itse kittaan yleensä Orangea, jos sattuu porukat käymään Tallinnassa. Suomessa tuppaa olemaan niin pirun kallista.

Ja esittelyyn. Hei olen Influenssa ja jos joku ei nöffiltä minua muista, niin tynnyrissä on täytynyt elää (paitsi jos on käyttänyt vain pokemon/animal alueita). En ole tauti vaikka nickini sellainen onkin. Olen tällainen noin 173 cm pätkä ja noin 58 kiloinen kohtalaisen ujo heppu. Tuttujen seurassa kuitenkin osaa olla rento ja kaikkea idioottimaista tulee usein tehtyä. Tällä hetkellä asustelen Vantaalla, mutta olisi tarkoitus muuttaa ensi vuonna opiskelemaan Savonlinnaan (sieltä päin muuttanut, itse en vain ollut kovin iloinen muutosta). Jos ulkonäkö jotain niin järkyttävästi kiinnostaa, niin Irc-Galleriaan voi suunnistaa katsomaan kuvia jotka löytyy tällä samaisella nickillä. Summauksena kuitenkin erään tyypin sanoin, juuri sen näköinen tyyppi, jota ei muista vaikka olisi edellisen nurkan takana nähnyt.

Harrastuksia nyt ei ole, paitsi pelaamisen lasken itse kyllä harrastukseksi. Sen verran tulee kaiken maailman pelejä tahkottua. Lähimpänä sydäntä on The Legend of Zelda sarja, Ocarina of Time parhaana pelinä ikinä. Hyvänä kakkosena juoksee Metal Gear Solid ja Super Smash Bros. sarja on myös mahtava, parasta moninpeliä ikinä. Pelivehkeet jotka omistan: N64, NDS, Wii ja PS3. Olen myös omistanut NES:in, PS1 ja PS2:en. Myös tietokoneella tulee yleensä pelailtua (Smashia netissä :D), mutta mokoma romulaatikko otti ja hajosi. Onneksi on takuuta vielä jäljellä.

Lisättäköön vielä, että todella tyhmät ihmiset ärsyttävät minua. Ja kaikki fanboyt voivat imeä säkkejään. Tarkemmin sanoen vielä näitä konsoli sotilaita, jotka päätömillä väitteilä tai muuten idiooteilla ilmaisuilla puolustelevat tuotetta X, koska se sattuu heiltä itseltään löytymään.

Nyt päästän pahasta teidät, jotka vaivauduitte oikeasti lukemaan aivosoluja tappavan esittelyni. Kirjepommit on jo matkalla niille, jotka eivät tätä viestiä missään vaiheessa aio lukea.
    Kirjattu
  • 15.12.07 - klo:16:52

Adapt

Mo.

Päätinpä katsastaa tänkin paikan... Asun muuten Lahessa.

EDIT: Huomasinpa tämän viestin kirjoittamisen jälkeen Noffissa Kraidin värväysviestin... Onpas julkeaa. >:-)
    « Viimeksi muokattu: 15.12.07 - klo:16:57 kirjoittanut Adapt »
    Kirjattu
  • 16.12.07 - klo:15:14

Donkey Poissa

• Pihlajakadun talonmies
    • En myönnä enkä kiellä, pikemminkin päinvastoin.
    Laitela, Ism...Siis tuota Donkey on täällä, joten minua ettepäs kyenneet pakenemaan minua kyllin kauas.
    Haistoin teidät.

Rippikouluiässä oleva Nintendoa pelaava ärsyke olen siis. Paras pelisarja mielestäni on Smash Bros, ja Brawl on ostoslistallani ensimmäisenä, kunhan ilmestyy.
    Letkuliitin 'em down! Blast those enemies away. Blast nämä viholliset pois.
    Kirjattu