No niin kerrotaans sitten paljon shaittia joka kiinnostaa ainaskin prosenttia täällä olevista. Eli Samirai kyseessä ja NOFista olen varmaan enemmän ihmisille tuttu, tosin pyörähdin YNFissäkin, mutta mitään en kyllä kirjoitellut. Sain ajokortin puoli vuotta sitten, toisin sanoen olen täysi-ikäinen, silmälasit löytyy ja hiustenväri tummanruskea. Strategiset mitat: Normaalipituinen, hiukan isoluinen ja mahanympärys liikaa. Jos kaupungilla törmäät, niin tunnistaa siitä, että olen harvoja ihmisiä, jotka eivät jaksa leikata rumaa leuanaluspartaa pois. Tällä hetkellä asustelen Kokkolassa, ens vuonna muutto opiskelujen perässä joko Vaasaan tahi Ouluun.
Harrastuksina voisi mainita piirtämisen, lukemisen (joka jäänyt vähemmälle opiskelujen takia), sekä syömisen. En siis syö elääkseni, vaan elän syödäkseni. Animehörhöksikin kaverit kutsuvat, vaikka takana on "vain" parikymmentä animesarjaa. En omista tyttöystävää enkä lemmikkiä vaikka kumpikin olisi oikein tervetullut. Nintendo fanipoika ollut 15 vuotta, omistan suunnilleen kaikki Nintendo-konsolit, paitsi 8-bittisen, joka paloi tönön mukana. Myös Wii on jäänyt rahapulan takia ostamatta, mutta asia korjaantuu piakkoin.
Resetistä tuli tieto vähän joka suunnasta yhtäaikaa, joten vaikken YNFissä oikein ollut mukana, niin korjaan asian nyt täällä. Tuttuja tyyppejä tuntuu olevan, vaikka uusiakin nimiä löytyy. Tiedä sitten kuinka suuri osa on vain tuttuja uusilla nimimerkeillä, mutta kuiteski täällä ilonanne ja surunanne tänään Samirai. Kiitos jos jaksoitte lukea ja painukaa sinne ja niin syvälle ettei kädellä ylety, jos tämän viestin skippasitte.