Rekisteröidy,

niin voit osallistua keskusteluihin
niin foorumilla kuin IRC-kanavallakin.
Rekisteröidy nyt!

Kirjaudu!

Pysy aina kirjautuneena sisälle

Esittele itsesi

30.12.07 - klo:13:54

Jaffis

Morjens!

Olen Jaffis, 15-vuotias tyyppi Vantaalta. NoFissa on tunnettu nimimerkillä Jaffariini, vaikken tosin ole laiskuuttani jaksanut uudemmilla foorumeilla kirjoittaa lähellekään niin montaa viestiä kuin vanhoilla. Harrastan salibandyä, videopelien pelaamista ja nörtteilyä tietokoneella. Lisäksi pidän muutamista anime- ja mangasarjoista. Mainittakoon vielä, että suosikkipelisarjani ovat Mariot, Zeldat ja Metroidit.

Ei mulla muuta, nähdään keskusteluissa!
Kirjattu
  • ::
  • 02.01.08 - klo:19:36
    Petin kaikki ja palasin. En kylläkään täysin vapaaehtoisesti.

Pelaan pelejä. Asun Suomessa. Meillä on neljä koiraa. Iän voi katsoa profiilista. Minulla on hiukset. Ne ovat lyhyet. En pidä pitkistä hiuksista. Käytän vaatteita. Olen paljon tietokoneella. Piirrän joskus. Istun usein. Katsoin lähes joka jakson The Joulukalenterista. Tilasin sen myös DVD:nä. Katson siitä ohittamani jaksot. En katsele TV:tä miltei lainkaan. Minulla on yleensä saman parin sukat jalassa. Käytän usein bussia. En harrasta liikuntaa. Se voisi nimittäin olla terveellistä. Hengitän. Öisin on tapana nukkua. Koijaan. Se on mukavaa. Varsinkin kun onnistuu täydellisti. En vihjaa mitään. Kuuntelen musiikkia koneella. Siihen käytän foobar 2000 -ohjelmaa. Se on paras. Se on kevyt. Aamuisin syön aamupalaa. Leivän päälle laitan juustoa. Lauantaimakkarakin on hyvää. Vadelmamarmeladi sopii hyvin lauantaimakkaran kanssa. Kokeile vaikka. En pidä makuupusseista. Niissä on kurja nukkua. Mariot on parhaita. Tasoloikat on parhaita. Advance Wars ykkönen on loistopeli. En käytä MP3-soitinta. Napit hiertää korvia. Tuntuu inhottavalta. Käytän hammaslankaa. Pesen hampaat kaksi kertaa päivässä. Kävelen. Minulla on polkupyörä. Osaan käyttää pilkkua. En käytä kaulaliinaa. Pulkkamäessä on kivaa.

The first and the last. Haha.
    « Viimeksi muokattu: 07.01.08 - klo:17:03 kirjoittanut Liuhuparta »
    Kirjattu
  • 04.01.08 - klo:09:21

Hero Poissa

• Internet-ritari
    • Välillä sattuu päähän kuinka hyvä olen.
      • Wii-numero: 5729 1146 3684 8771
      • 3DS-ystäväkoodi: 1633-4171-0541
      • PSN ID: Herra_Heroiini
      • Steam ID: Bumerangi_Hero
    Mä oon niiin läski ;___;
    Hei olen Hero! Olen sininen!
    Whiscash on läpin juttu ikinä (kerron joskus jos huvittaa).
    Te vihaatte väriäni sorry!
    Kirjattu
  • 04.01.08 - klo:12:29
    Hero, tykkäämme väristäsi ja sen kunniaksi omistimme sinulle tällä sateenkaariviikolla oikein oman päivän. Onneksi olet uskaltautunut rekisteröitymään myös Resettiin. Toivottavasti annat palautetta keskustelupalstasta, jotta voimme kehittää sitä kävijöiden mieleiseksi.
    Kirjattu
  • 08.01.08 - klo:16:18

cuckaracha

Sama vanha cuckaracha edelliseltä foorumilta, jonka useampi tunsi/toivoo pois päiväjärjestyksestään. Ajattelin ihan piruuttani tulla tännekin jakamaan ristiriitaisia ajatuksia mielipiteitäni uskonnosta ja musiikista.
    Kirjattu
  • 12.01.08 - klo:00:36
    Olen Tonipoika. Minulla on paras pelimaku ja tämän foorumin paras Wii-pelikokoelma. Muiden pelit on paskoja. Olen 15-vuotias. Nörtit urppivat minulle foorumeilla. Käyn salilla 3 kertaa viikossa. Olen menossa lukioon. Minulla on tiukka perse. Olen tyylikäs mies.
    Kirjattu
  • 12.01.08 - klo:13:03
    Tuplaveeanha

vedänksturpaasitäpaitsiseonosirislippis
    Kirjattu
  • 12.01.08 - klo:13:05
    Tuplaveeanha

Niin, Digiexpostahan on jo ~2 kuukautta! -.-
    "I'll go walking in circles while doubting the very ground beneath me"
    Kirjattu
  • 12.01.08 - klo:13:12
    Tuplaveeanha
    Toi kuva ei koskaan vanhene

*Team permbanned*
    « Viimeksi muokattu: 12.01.08 - klo:13:33 kirjoittanut Typpis »
    Kirjattu
  • 12.01.08 - klo:13:28
    Tuplaveeanha

Mutta kun juuri about viikko sen jälkeen muuntaunnuin kuten Transforma konsanaan.
    Kirjattu
  • 12.01.08 - klo:13:32
    Tuplaveeanha

Mutta kun juuri about viikko sen jälkeen muuntaunnuin kuten Transforma konsanaan.

Niin niin.
    Kirjattu
  • 12.01.08 - klo:14:56
    Kirjattu
  • 12.01.08 - klo:19:46
    Seuraavasta tähän aiheeseen tulevasta viestistä, jossa haukutaan jonkun toisen käyttäjän ulkonäköä tai muuta olemusta perusteettomasti, on tiedossa suoraan kaksi varoitusta kyseisen viestin kirjoittajalle. :)
    Kirjattu
  • 19.01.08 - klo:13:35
    Hei vain!

Olen siis FeltHed, sama nick NOFfis. 14 vuotias poika Ilmajoelta, täältä Etelä-Pohjanmaan ihanuudesta (jos keliä ei lasketa). Täytän 15 marraskuussa, siis. Eli 93 syntynyt. Pelailen useimmiten NDS:ää tai PC:llä surffailen, kämpääni = valtakuntani, ja alistun istumaan sielä 12/7 ajastani. Ja Resetin onnellinen 150. jäsen. Niin, eli FPS pelaaja, vain PC:llä.

Resettiin löysin Tubelinuksen profiilin kautta.
    « Viimeksi muokattu: 24.01.08 - klo:21:08 kirjoittanut FeltHed »
    Kirjattu
  • 24.01.08 - klo:20:56

Laasospappa Poissa

• Mestari+Mestaaja=Mestariaaja
    • Jajj
    Päivää taloon/koloon,

Veikkaan, että vain yksi henkilö täältä tuntee minut, joten
    pieni esittely lie paikallaan...
    Olen 15-vuotias miehen alku Mikkelin alueelta.
    Harrastuksiini kuuluu pelaaminen, tylsistyminen ja
    nauraminen omille jutuilleni.
    Pelailen FPS pelejä kompuutterillani,
    mutta myös jotain simppeliä tasohyppelyä konsoleilla.
    (Minulla on koira joka syö sinut) Harrastan nyrkkeilyä kehitysvammaista
    pikkuveljeäni vastaan...
    No ei, huono vitsi, on tylsää en keksi mittään.
    Heippäti Hei Katto Kassinen!
    -Niko-
    Kirjattu
  • 24.01.08 - klo:20:58

eebrozgi Poissa

• spoiler: eero
      • Nintendo Network ID: eebrozgi
      • Wii-numero: 3590 5048 9464 7022
      • 3DS-ystäväkoodi: 3952-8077-6581
      • Xbox Live Gamertag: eebrozgi
      • Steam ID: eebrozgi
    nauraminen omille jutuilleni.
    Tuohon hajosin.
    Tervetuloa matalaan majaamme.
    KEEP YOUR COOL!
    Kirjattu
  • 24.01.08 - klo:20:59
    Hajosin koko viestiin, varmaan eri tavalla >_>.
    Kirjattu
  • 24.01.08 - klo:21:01
    Tulee muuten välillä itsekin naurettua omille jutuille. Tai kertoessa jotain hauskaa juttua yleensäkin.
    Kirjattu
  • 24.01.08 - klo:21:05

Laasospappa Poissa

• Mestari+Mestaaja=Mestariaaja
    • Jajj
    Ugh! Me olemme samaa verta...
    Kiva Kiva!
    -Niko-
    Kirjattu
  • 24.01.08 - klo:21:08
    Pelailen FPS pelejä kompuutterillani.

Tervetuloa majaamme.
    Kirjattu
  • 29.01.08 - klo:22:00
    Hei, olen Jaska. Nofi rupesi vituttamaan joten rekkasin tänne. Soitan kitaraa ja bassoa, sekä lenkkeilen + pidän peruslihaskuntoa yllä punttarilla ja pururadalla. Tykkään pelailla Wiillä ja pikkuisen PC:llä. Nyt pelailen BF1942:sta ja Metroid Prime 3:sta.

Musiikki on lähellä sydäntä, lempibändi on Offspring!
    Kirjattu
  • 30.01.08 - klo:16:52
    Moi, mä oon Supermegahottismauno ja kaikki lovettaa mua. <3
    Kirjattu
  • 30.01.08 - klo:17:39

NintenDoctor

NintenDoctor nimeni on , upea ja vallaton
    Juu , Nintendo Suomen VIRALLISILLA foorumeilla sama nickki . Muuta en keksi
    Kirjattu
  • 30.01.08 - klo:17:42

Kraid

Juu , Nintendo Suomen VIRALLISILLA foorumeilla sama nickki .

Todella virallinen ja hieno foorumi onkin.
    Kirjattu
  • 30.01.08 - klo:17:50
    Todella virallinen ja hieno foorumi onkin.
    PAL-versiokin vielä.
    Kirjattu
  • 30.01.08 - klo:18:48
    Jaskan jälkeenhän tänne tuli koko NOF-tiimi.
    Kirjattu
  • 30.01.08 - klo:19:57
    Hä?

Anteeksi Toni.
    « Viimeksi muokattu: 30.01.08 - klo:20:06 kirjoittanut Jaska »
    Kirjattu
  • 30.01.08 - klo:19:59
    ...

Tuli sun jälkeen NintenDoctor, ja kuka se toinen nyt olikaa... Tuli yhtäkkiä 3 ihmistä lisää?

Andöständ?
    Kirjattu
  • 30.01.08 - klo:20:01

pandem Poissa

• aika lol
    Jaskan jälkeenhän tänne tuli koko NOF-tiimi.
    Taitaa olla enemmän Jikkyn sarjiksen takia.
    Kirjattu
  • 30.01.08 - klo:20:03

´Smuguu

Hä?

Se sanotaan : Sun jälkeen tuli. Tykkään vittuilla sulle, älä ota ittees.
    Ihme pelle oot meneppäs takasin sinne NoFiin..
    Kirjattu
  • 30.01.08 - klo:20:12

Pulppu Poissa

• Konstaapeli
    • Hyvää jouluu kaikille.
      • 3DS-ystäväkoodi: 1418-6952-6260
      • Xbox Live Gamertag: Pylppy
    Harrastan nyrkkeilyä kehitysvammaista pikkuveljeäni vastaan...

Nauroin tätä varmaan vartin..
    Kirjattu
  • 30.01.08 - klo:20:17

Ai että kun pääset uuteen foorumiin, katsot käyttäjälistaa, ja napsit kaikki joille haluat vittuilla? "Tykkään vittuilla sulle." Hyvä ku ees tiedän et oot joku Jaska, tai sä tiedät et mä oon joku Klovnikala, ja tykkäät heit vittuilla vaikka et mulle mitään oo sanonutkaan?

Dorkaa, pakko myöntää.
    Kirjattu
  • 30.01.08 - klo:20:36

Ai että kun pääset uuteen foorumiin, katsot käyttäjälistaa, ja napsit kaikki joille haluat vittuilla? "Tykkään vittuilla sulle." Hyvä ku ees tiedän et oot joku Jaska, tai sä tiedät et mä oon joku Klovnikala, ja tykkäät heit vittuilla vaikka et mulle mitään oo sanonutkaan?

Dorkaa, pakko myöntää.

....minun piti lukea tämä viesti kahteen kertaan että tajusin tuosta yhtään mitään....ihan käsittämätöntä tekstiä. -.-;
    Kirjattu
  • 30.01.08 - klo:21:05
    Joo, uskon. Ei oikeen oo mun homma selittää tuota helposti.
    Kirjattu
  • 30.01.08 - klo:21:42

Kekripulla

Moi olen Kekripulla. Olen 11-vuotias nintendo fani ja tykkään kaikista nintendo peleistä ja minulla on wii. Löysin tänne nintendo foorumien kautta. Lempipelini on varmaan mariot ja zeldat. Lempiruokani on pizza. Lempijuomani on kokis. Ja lempibändini on Lordi.
    « Viimeksi muokattu: 30.01.08 - klo:21:46 kirjoittanut Kekripulla »
    Kirjattu
  • 30.01.08 - klo:22:03
    Muistanko nyt aivan väärin, kun muistaisin, että tänne rekisteröityviltä vaaditaan vähintään 13 vuoden ikää?
    Kirjattu
  • 30.01.08 - klo:22:11
    Nimenomaan. Ylläpito validoi käsin kaikki, jotka tunnustavat olevansa nuorempia. Mä nyt validoin tällä sekunnilla Kekripullan ja ihan vain siksi, että osasi käyttää välimerkkejä oikein, se on harvinaista nykyään ;)
    Kirjattu
  • 01.02.08 - klo:16:32

Keksi

Maxipollo on täällä taas, kiusaamassa teitä!

Yrittäkää kestää.

Eli minua saa kutsua, apolloksi, Maxipolloksi, Pollomaxiksi, maximukseksi(0100), Krasiciksi, Tomukseksi, ja ilman muuta Keksiksi. (en maistu hyvälle, olen varmaan joku halpismerkki)

Pelailen Nintedoilla, ja kaikella mahdollisella. Jalkapallo on ykkäsharrastukseni no-lifetyksen ulkopuolella.

-Keksi
    Kirjattu
  • 09.02.08 - klo:19:13

Stancist

Noh, aloitetaanpas.

Olen siis Stancist, 16-vuotias basisti, joka opiskelee kaksoistutkinnossa Kajaanissa (graafinen viestintä).
    Vapaa-ajalla soitan Kulttuuriteko-nimisessä progeyhtyeessä, irkkaan, pelaan ja hengailen kaverien kanssa.

Pelaamista tullut harjoitettua rajattomasti ja tuttuja - hyllystä löytyviä - laitteita on melkeinpä kaikki MSX:stä Sega-Nintendo-Sony -akseliin.

Ja jos olisin pelihahmo, olisin Naked Snake :)

Kirjattu
  • 16.02.08 - klo:04:13
    Näin:

Nimi on Faust, olen turkulainen (toistaiseksi) työtön peluri. Aika kuluu (DOH!) pelatessa PC:llä, XBoxilla ja N64:llä ja tiedän hyvin paljon peleistä joita pelaan. Harrastuksiini luen pyöräilyn ja "lenkkikävelyn", mutta etenkin urheiluista jaloimman; penkkiurheilun.

Foorumilta tuntemiani henkilöitä on toistaiseksi yksi; Tube (jonka luona satun nyt olemaan <äksdee>)

Ilta tässä kului 007 GoldenEye 64:ää pelatessa ja varmaan tullaan vielä pelaamaankin muita N64:n klassikoita (tai ehkä ei, EVT).

Muuta tässä sitten keksikkään.

You know you've lost when...

My name is Legion, for we are many.
    Kirjattu
  • 18.02.08 - klo:15:47
    Jag heter Chilly^. Päädyin tänne Andersin kautta ja osa täältä tunteekin jo meikän. Ikää 14v (kohta 15, yay) eli kasiluokalla mennään. En pelaa pelejä enää nykyään kovin paljon kun tuo laitteistokin alkaa olla jo aika vanhaa ('90s games <3) joten keskityn täällä enemmänkin näihin yleisiin keskusteluihin ja tietenkin perjantai-illan massiksiin. Saa sitten nähdä josko jossakin vaiheessa kehtais jonkun uudemman konsolin ostaa, mutta seuraavaksi ostoslistalla on ainakin uusi peli-PC, koska pc:n pelit kiinnostavat enemmän. Nykyisellä läppärillä kun kehtaa pelata lähinnä vain emulaattorilla. Hyllystä löytyy seuraavat konsolit: N64, PS1, GC (joskin hajonnut), PS2 ja DS. Viimeksi mainitulla pelailu on jäänyt vähäiseksi, mutta ostan ehkä liten jossakin vaiheessa. Pleikkarilla pelaan harvoin yksin.

Musiikkimaku sijoittuu myös sinne 2000-luvun toiselle puolelle. Eniten maistuu thrash- ja power metalli ja tuon ajan rock. Esimerkkibändeinä Metallica, Megadeth, AC/DC, Led Zeppelin, The Who, Helloween ja muu tilutus. Kasaripoppi menee myös: Michael Jackson, Wham!, Phil Collins (duh) sun muita kuuntelen myös mutta en niin paljon kuin ensiksi mainittuja.

Muita harrastuksia on datailu ja han moo do (joo se on sellanen itämainen päät-irti-laji, ei siitä enempää). 
    Kirjattu
  • 20.02.08 - klo:16:06

Tapza Poissa

• Katkeroitunut nörtti
      • Wii-numero: 7790-9571-7387-3403
      • Xbox Live Gamertag: Tapzaa
      • Steam ID: Thapzaa
    Jos nyt alottaisi vaikka sanomalla ihan vaan, että terve.

Tapza (NOF:ssa Thapza ja muissa paikoissa joku ihan muu) on nimi(merkki), Vaasassa asuva ja yhdeksättä luokkaa käyvä peruskoululainen. Ikää löytyy about 15,6 (?) vuotta ja sosiaalista elämää ei senkään vertaa. Harrastuksikseni luen pelit ja elokuvat, mutta mihinkään kerhoon tai yhteisöön en ole ala-asteen ensimmäisten luokkien jälkeen muistaakseni kuulunut. Konsoleita löytyy kotoa viitisen kappaletta; Nipan uusimmat (DS & Wii), melkein-legenda PS2, Zeldojen ja Marioiden takia hankittu GameCube ja tietenkin originaali PlayStation aka paras koskaan tehty pelikonsoli. Tällä hetkellä DS ja Wii ovat kovimmassa käytössä; DS:ää voi pelata melkein missä vain ja Wiillä on hauska pelailla GC:n pelejä (Kuutio löytyy omasta huoneesta, enkä sitä sieltä saa siirrettyä. Laite on kytketty pieneen telkkariin eikä sellaiselta ruudulta saa läheskään kaikkea irti peleistä). Jos nyt jotain lempipelejä pitäisi mainita, niin Zeldat, MGS:t, Super Mariot ja Final Fantasyt nostaisin ehkä korkeimmille korokkeille.

Pelien lisäksi olen tosiaan elokuvistakin melko kiinnostunut. Uutta formaattisoitinta ei kämpästä löydy, vaan perus-DVD:llä mennään. Leffakokoelma on melko mittava, mikä johtunee siitä etten suinkaan ole ainoa elokuvaharrastaja tässä taloudessa. Itse ostamat DVD:t ovat sekoittuneet muiden hankkimien levyjen kanssa ja kaikenkaikkiaan leffoja löytyy hyllystä helposti monta sataa. Suosikkielokuvia monia, tärkeimpinä Kummisetä (Godfather), Kubrickin Hohto (The Shining) ja vaikkapa Blade Runner (mikä tahansa versio).

Eipä tässä muuta, toivottavasti viihdyn ja muutkin foorumin käyttäjät viihtyvät saitilla vielä tämänkin jälkeen. Näin ensivilkauksen perusteella uskallan väittää aika hienoksi keskustelupalstaksi, mikä onkin mukavaa vaihtelua esim. Tiltin uusimman bugikokoelman jälkeen.
    Lasken pääomaa.
    Kirjattu
  • 28.02.08 - klo:17:23

Maveric Poissa

• Mecha
      • JuuTuuppi
    Jaa-a, täältähän tämän keskustelualueen käytön voisi aloittaa.

Elikkäs Maveric, tunnettu NoFista ynnä muualta, YouTubessa PhantomMaveric ja Photobuckettissa Aqua_Lander. Lapin perukoilla on tullut 15-vuotta, marraskuussa 16-vuotta, asuttua. Koulussa olen sellainen kahdeksikon oppilas. Pelaamisen ensikosketus oli tietenkin NES, mutta varsinaiseksi "Nintendoistiksi" käännyin vasta 2004 GBA SP:n ja Metroid: Zero Missionin kautta, eli teoriassa olen aika uusi tällä saralla. Sitä ennen meillä on ollut Pleikkari. Vuonna 2006 kesällä meille tuli PeliKuutio ja nyt 2007 kesällä Wii. Suosikki pelisarjoihini kuuluvat Metroid, Fire Emblem ja The Legend of Zelda, suosikkigenrejä taas en osaa sanoa, sillä olen melko kaikkiruokainen.

Mitä muuta minä harrastan kuin pelaamista? Noh, harrastuksethan minulla voi tiivistää seuraavasti: dataava Nintendoisti otaku. Anime ja manga ovat menossa olleet mukana siitä lähtien, kun aloitin yläkoulun. Ensimmäinen sarja oli melko luonnollisesti Dragonball (Z).
     Lisäksi musiikkia kuuntelen, mutta en mitenkään "ammattimaisesti". Samoin kuin peleissä, minulle ei genrellä ole väliä. Suosikkikappaleita ovat mm. Flow - Days, L'arc~En~Ciel - Daybreak's Bell, The Brilliant Green - Ash-Like Snow, Dragonforce - Through the Fire and Flames, SUM41 - Open Your Eyes jne. jne.

Tiivistettynä: 15-vuotias Lapista kotoisin oleva (epäsosiaalinen) otakupoika, joka pitää pelaamisesta ja tietokoneen kanssa värkkäämisestä.
    Kirjattu
  • 14.03.08 - klo:18:30

joulun veli Poissa

• Itseoppinu Navy Seali
    Morjens. Sinisalo on elokuussa 15-vuotias poju Länsi-Suomesta (kuulemma). Noffissa ja vähän kaikkialla muuallakin pyöriskelen nimellä Soppakanuuna, mutta vaihtelu virkistää. Harrastuksiini kuuluvat saksofonin soitto, musiikin kuuntelu, television katselu ja koneella roikkuminen, eli yleinen laiskottelu. Sen sijaan videopelejä en ole pelannut moneen kuukauteen enkä usko että enää innostun. Saa nähdä jaksanko edes Brawliin investoida.

Toivottavasti mukaan mahtuu vielä <3
    Kirjattu
  • 14.03.08 - klo:18:33
    Vasta pari päivää sitten sanoit, että tuskin ikinä rekisteröidyt Resettiin. ;)
    Makkaralla on kaksi päätä. Siinä se on onnellisemmassa asemmassa kuin me muut.
    Kirjattu
  • 14.03.08 - klo:18:41
    Sen sijaan videopelejä en ole pelannut moneen kuukauteen enkä usko että enää innostun.
    Hah! Monen suusta kuultu useasti, omastanikin.
    Toivottavasti mukaan mahtuu vielä <3
    Toki :)
    Kirjattu
  • 14.03.08 - klo:18:47

joulun veli Poissa

• Itseoppinu Navy Seali
    Vasta pari päivää sitten sanoit, että tuskin ikinä rekisteröidyt Resettiin. ;)

Missähän olet todistanut tällaista? Olen sanonut, mutta kyl siitä on kauemmin. :0
    Kirjattu
  • 18.03.08 - klo:08:03

Ingoo

Morjens. Huhtikuussa 18v Inkoolainen täällä. Samalla nimellä kirjoittelen juttua Noffisakin ja päätin sitten tännekkin rekisteröityä.
    Perusharrastuksiin kuuluu lähinnä koneella istuminen,Noffilaisille (pahimmat fanipojat yms.) nauraminen ja musiikin kuunteleminen. Ei tässä kummempia, jatketaan.
    Kirjattu
  • 18.03.08 - klo:14:55
    Harrastuksiini kuuluvat saksofonin soitto, musiikin kuuntelu, television katselu ja koneella roikkuminen, eli yleinen laiskottelu.

Aika mukavat harrastukset. : ) Tervetuloa.
    Kirjattu
  • 18.03.08 - klo:21:10
    Harrastuksiini kuuluvat saksofonin soitto, musiikin kuuntelu, television katselu ja koneella roikkuminen, eli yleinen laiskottelu.

Aika mukavat harrastukset. : ) Tervetuloa.

Agree. o7

E: Ja tervetuloa myös minultakin. : D

You know you've lost when...

My name is Legion, for we are many.
    Kirjattu