Rekisteröidy,

niin voit osallistua keskusteluihin
niin foorumilla kuin IRC-kanavallakin.
Rekisteröidy nyt!

Kirjaudu!

Pysy aina kirjautuneena sisälle

Esittele itsesi

16.12.07 - klo:23:47

´Smuguu

no ooge meitsi on ´Smuguu. mulla on xbox 360 eikä midää nintendo juduja. olen 17 vuotias poika :O tykkään viinasta ja naisista aivan niin kuin tuo Typpis niminen herra. niin ja vihaan kaikkea. enkä jaksa shiftiä painella usein...
Kirjattu
  • ::
  • 17.12.07 - klo:17:11
    enkä jaksa shiftiä painella usein...
    Vaihdappas asennetta, kiitos. Jos asenne on suoraan tollainen, niin ei sua kauaa jaksa katella.

E: No parempi pohjassa ku ei ollenkaan, jos nyt ihan totta puhutaan. Tosin silloin kaikilla pitäisi olla shifti pohjassa, mutta jos nyt vain oltaisiin kilttejä poikia ja tyttöjä ja kirjoitettaisiin ihan suomen kieliopin mukaan parhaan taitomme ja erehtymättömyytemme mukaan, niin joulupukki tuo sitten paljon lahjoja ja opettaja isoja todistusnumeroita.
    « Viimeksi muokattu: 17.12.07 - klo:18:07 kirjoittanut Tubelinus »
    Kirjattu
  • 17.12.07 - klo:21:18

´Smuguu

Saako täällä bannit jos ei käytä shiftiä? Ja miksi kaikki heti tiuskivat minulle :( Minä tulin tänne etsimään uusia ystäviä ja heti minua aletaan kiusaamaan :(
    Kirjattu
  • 17.12.07 - klo:21:26

Kasuli Poissa

• Piparisensei
      • Porkkanakaupunki
    Ja miksiköhän haluaisit kiusata seitsenvuotiasta, joka ei osaa käyttää tietokonetta?
    VAIHTELEEPA SITTENKIN >: (
    Kirjattu
  • 17.12.07 - klo:21:28

´Smuguu

Good point :D Ja vanha kunnon Mikebox :D
    Kirjattu
  • 17.12.07 - klo:21:33

Kasuli Poissa

• Piparisensei
      • Porkkanakaupunki
    VAIHTELEEPA SITTENKIN >: (
    Kirjattu
  • 17.12.07 - klo:21:36

´Smuguu

Juu, mutta nyt tällä kertaa olen tosi super duper kiltti ja rakastan kaikkia <3
    Kirjattu
  • 17.12.07 - klo:21:37
    Makaroni, Timo<3Wii, ja vaikka mitä muita... Omg...

E: Justtiinsa sieltä Travianista. Kiusasit minua foorumilla ;_;
    « Viimeksi muokattu: 17.12.07 - klo:21:41 kirjoittanut Mikebox »
    Kirjattu
  • 17.12.07 - klo:21:38

´Smuguu

Makaroni, Timo<3Wii, ja vaikka mitä muita... Omg...
    Makaroni... Mistäs sinä sen tiedät... En tietääkseni ole käyttänyt sitä NOFissa...
    Kirjattu
  • 17.12.07 - klo:21:38
    Good point :D Ja vanha kunnon Mikebox :D
    Ja tunnenko sinut?
    (Kurkista Xbox 360 -gamertag-ketjuun.) ...Jahas, kerkesitte ensin :/

΄Smuguu, ei siitä bannata, mutta sitten jos ei naama miellytä niin annetaan vaikka 365 päivän banaanit jostain turhasta, esim. kiroilufiltterin kiertämisestä.

E: Makaroni oli Travianissa.
    Kirjattu
  • 17.12.07 - klo:21:41

´Smuguu

Dododooh, älkääs nyt heti aloittako. Antakaa minulle edes mahdollisuus, olen todella parantanut tapani. En ole enää paha.

Ja Kem1kaali4nkkahan voi olla kenen tahansa gamertagi... :/
    Kirjattu
  • 17.12.07 - klo:21:45
    Oolraits, sovitaan, että olet joku never-heard 40-vuotias kalju suomenruotsalainen Hyvinkäältä. Eli siis: kukaan ei muista, että Kemmari oli joskus armoton trolli.

PS. Typä ilahtuu sun paluusta.
    Kirjattu
  • 17.12.07 - klo:21:50

´Smuguu

Eheenpä nyt sanoisi, että olisin ikinä sinua Mikebox kiusannut. Muutaman kerran ehkä ollaan vähän väitelty. Eheenkä ihan uskoisi Typän ilahtuvan jos nyt Typpistä tarkoitatte :D Nihiin enkä minä nyt mikään hirmuinen trolli ole tainnut olla...
    « Viimeksi muokattu: 17.12.07 - klo:21:53 kirjoittanut ´Smuguu »
    Kirjattu
  • 18.12.07 - klo:15:52
    Mtäh? Kuningas on palannut! :D Pahoitteluni siitä yksityisviestistä, anna anteeksi

*palvoo*
    Kirjattu
  • 18.12.07 - klo:16:02

TheJ Poissa

• Mindfucker
    • Anti-materia.
    Njaah, mitäköhän kerrottavaa itsestäni löytäisin?

Olen 13-vuotias Rovaniemellä asuva poika joka pitää Nintendosta, musiikista ja musisoimisesta (kitaralla ja pianolla), koneella olemisesta yms. Minullahan ei sitten ole yhtään Nintendon konsolia tai konsolia ylipäätänsä, joten aihetta syrjimiseen on. Mutta tehän ette minua syrji, ettehän...? Tietokoneen parissa olen elänyt n. 5-vuotiaasta, mutta täysin no-life en ole. En ole edes ylipainoinen tai mitään ja olen n. 167 cm pitkä.
    Kirjattu
  • 18.12.07 - klo:17:13
    ZeppelinK, hämärä hyyppä, joka musisoi ja pelaa :) Ja NOFissahan olen Rock Lee. Lyhyestä virsi kaunis.

Ookkos Makaroonipoju uudella Speedillä?
    Kirjattu
  • 19.12.07 - klo:01:39

Kurathesis

Moi, olen Kurathesis.
    Kirjattu
  • 19.12.07 - klo:02:19
    Omg, olen myöhässä. Peräti zomg, nicki vaihtui!

Niin, olen siis vesinokkaeläin, kuten avatarista huikeasti voi päätellä, ja minulla meni jo kauan aikaa sitten hermo randomi palikoihin jotka pitivät samaa nickiä ympäri nettiä. Piti saada uniikki nicki, ja olisikin kiva, jos joko ylistäisitte sen ylivertaista nerokkuutta tai haukkuisitte sen alimpaan helvettiin. Päivitetytty versio on lyhenne mystisestä sanasta ornithorhynchus anatinus, paljastettakoon sen verran uteliaille. Mysteeri tosin katoaa minuutin googlauksella, joten jos haluatte säilyttää mysteerin, älkää herranen aika käyttäkö Googlea!

Faktaa, jonka kaikki tietävät, ja joka kuuluu yleissivistykseen:

- Olen 17 vuotias urospuolinen vesinokkaeläin, asuinpaikkani selviää profiilista.
    - Fanitan Nintendoa, Nintendon pelejä sekä muita hyviä pelejä, ja vaikka olen ollut kuvioissa mukana puna-Tiltin ajoista, Nintendon kanssa naimisiin menin vasta myöhemmin.
    - NOF:ssa pyörin, ja jos bongaat ylipitkän ja sekavan viestin, se on yleensä minun.
    - YNF:ssä en käynyt, olin banneissa vaikken sinne ollut rekisteröitynytkään. Bannit otettiin pois --> kirjoitin yhden viestin.
    - Pelasin Ninja Gaidenin läpi sadassa tunnissa (true story).
    - Useimpien allekirjoitusteni alkuperä on edelleen mysteeri.
    - Zelda fanipelissä olen mukana muusikkona, tosin lähes kaikki saavutukseni ovat vasta paperilla ajan puutteen takia. Joululoma avittaa. \O/
    - Olen aina tosissani.

Ja ainiin tosiaan, foorumi heitti minut pihalle, koska viestiin meni liikaa aikaa. Säädin asetuksia, ja yritin kirjautua sisään vanhalla nickillä. Itkin.

Edit: Maailmanloppu, typotin!
    « Viimeksi muokattu: 19.12.07 - klo:21:35 kirjoittanut Orhyanos »
    Kirjattu
  • 19.12.07 - klo:20:52

Fatamorgana

Piti saada uniikki nicki, ja olisikin kiva, jos joko ylistäisitte sen ylivertaista nerokkuutta tai haukkuisitte sen alimpaan helvettiin.

- Fanitan Nintendoa ja muita hyviä pelejä
    - Pelasin Ninja Gaidenin läpi sadassa tunnissa (true story).

Nickisi on ehdottomasti liian vaikea lausua selvinpäin ja lähes mahdoton jos on muutamat "neuvoa antavat" ottanut, surkea siis. Ei toki hienosti keksitty.

Tästä saa käsityksen, että Nintendo on peli. Uusi tieto minulle kyllä.

Surullinen tarina.

Have fun in Resetti! *Mighty Pose*
    Kirjattu
  • 19.12.07 - klo:22:19
    Kirjattu
  • 20.12.07 - klo:12:03

Meta-Ridley

juu tuttu aikasemmasta foorumista
    resident evil ja metroid fani
    ja heavy metal musiikin ystävä
    Kirjattu
  • 20.12.07 - klo:12:06
    No tervetuloa vaan takaisin. Harkitse siekin sitä shiftin käyttöä ennen kuin Tube kiehahtaa.
    Kirjattu
  • 20.12.07 - klo:13:12

´Smuguu

Ookkos Makaroonipoju uudella Speedillä?
    Jos minua meinaat, niin lopetin Travianin peluun kun Ruotsin speedi loppui. Mainio peli, mutta sitä pitäisi pelata ihan liikaa jos haluaisi pärjätä.
    Kirjattu
  • 20.12.07 - klo:15:46
    No tervetuloa vaan takaisin. Harkitse siekin sitä shiftin käyttöä ennen kuin Tube kiehahtaa.
    En mä kiehahda. Vasta sitten kun naama ei miellytä. Smuguu heitti alussa (läpällä tosin), ettei jaksa painella shiftiä, joten siihen vain totesin, että vaihda edes asennetta.

Mutta tosiaan, Meta-Ridley, olisi meidän kaikkien kannalta enemmän kuin suotavaa ja iloista ja mukavaa ja hauskaa ja upeaa ja ... jos vain suinkin voisit edes yrittää käyttää isoja kirjaimia ja välimerkkejä viesteissäsi. Muuten, tervetuloa Resettiin.

...Koita sitten edes?
    « Viimeksi muokattu: 22.12.09 - klo:22:31 kirjoittanut Joulu-Tube »
    Kirjattu
  • 20.12.07 - klo:21:18
    smugun pitää vaihtaa asennettaan yhtä paljon kuin kaikkien maailman punaisien ferrareiden muuttua vihreiksi.
    Kirjattu
  • 20.12.07 - klo:22:50
    Olen Espoossa asuva 14v poika, pääharrastuksena kaikenlainen jopa epäterveellisyyksiin asti menevä pelaaminen ja tietokoneella olo. En kuitenkaan ole muodoiltani mikään läski, vaikka lihakset eivät juuri vaa'alla paina... ulkonäkö ei ole koskaan kehuja liiemmin kerännyt. Ja... hmnh.
    Siinä se taisi olla. Perinteinen nööördi siis.
    Pitää mennä nukkumaan, kun tämänlaatuisia viestejä alan kirjoittelemaan >_>.
    Kirjattu
  • 20.12.07 - klo:23:03

Agutski Poissa

• Beer Baron
    Nimeni on Anteri Helevetti ja asun kokkolassa. Ikää on 16 ja aloitin pelaamisen kahden vuoden iässä Super Mario Bros:sta. Omistan kaikki nintendon kotimasiinat ja jotain päälle. Kuuntelen metallia ja omistan heviletin. vihaan microsoftia ja räppiä. Rakastan cokista perjantaisin. Toivoisin, että PS3 ohittais x-lootan myynneissä. Aion ostaa PS3:n varmaankin ensi kesänä, jos rahat riittävät ja ainakin 3 peliä löytyy hyllystä mitkä kiinnostaa. Pidän japanista erittäin paljon ja USA:sta paljon vähemmän. Parhaat pelit tulevat Japanista, joka on kylläkin myös monen muunkin mielestä totta. Kirjoitin tämän tahallaan näin epasuorasti ja kakasti. Hyvää päivänjatkoa toivottaa Anteri Heviletillä.
    PS. Hyvää joulua kaikille paitsi bill GAYtesille ja george pushille ;D jaa terroristi rättipäillekkään en toivo hyvää joulua.
    Smokin' Sick Style
    Kirjattu
  • 21.12.07 - klo:16:30

S

Aa pee see dee ee äf kee, hoo ii jii koo äl äm än, oo pee kuu är S tee uu, vee wee äks tseta oo ää öö.

Kuka muu osaa aakkoset?

Koska perinteisesti otan aina eri foorumeille eri nimimerkin, hylkäsin tylsän ja tavallisen Faultin, ja valitsin salaperäisyyttä huokuvan kirjaimen, joka häviää vain himpun verran Q:n loistolle, ässän. S on Supermanin merkki ja monen korttipelin paras kortti on ässä. S on latinalaisten aakkosten 19. kirjain. S-kirjain lausutaan suomen kielessä äs. Morseaakkosissa S merkitään: ...
     Radioaakkosissa S on suomalaisen standardin mukaan Sakari ja NATO-standardin mukaan Sierra. S voi myös merkitä summaa tai kaaren pituutta.

Kraid sanoo:
    Onko toi "S" sun käyttäjätunnus Resetissä?
    S sanoo:
    Jooh, äsken tein
    S sanoo:
    >_>
    Kraid sanoo:
    Tosi tyhmä nimimerkki.
    Kraid sanoo:
    Vaihda.
    S sanoo:
    "Kraid"
    S sanoo:
    Tosi tyhmä nimimerkki.
    S sanoo:
    Vaihda.
    Kraid sanoo:
    ó_o

Ketään tuskin kenenkään IRL kiinnostaa, joten jätin sen tavallisen paskan kokonaan pois.
    End of the presentación
    Kirjattu
  • 22.12.07 - klo:18:47

Turjake Poissa

• Törö
    • Hail to the King, baby!
      • Törön vuodatus, teh blogi
    Hei.

Olen Turjake, 15 -vuotias kaikkien rakastama ja palvoma ylipainoinen kikkarapää. Harrastan kitaransoittoa sekä sitä, mistä ei puhuta. Olen pelaillut Nin10doh'lla sellaiset kymmenen vuotta ja silleen.
    <+Cyna> Turjake on resetin paras tyyppi, aattelin mainita
    <Tinglemies> välillä en itsekään erota pelaanko personaa vai nussinko törön kaa
    <+mm. Detonat, coconuut, Linkkiro> Törö adminiks

ANIME ON PASKAA USKOKAA JO
    Kirjattu
  • 22.12.07 - klo:18:53

Kraid

sfish, sillä taisi olla tietokone hajalla.
    « Viimeksi muokattu: 08.02.08 - klo:19:29 kirjoittanut Kraid »
    Kirjattu
  • 22.12.07 - klo:19:09

Turjake Poissa

• Törö
    Mulla on kone ollut hajalla ja on se edelleenkin. Joudun käyttämään tällaista 90 -luvulla siitettyä myllyä, jossa sattuu olemaan huima neligigainen kovalevy ja Windows 2000 Professional. Että tällä ei paljoo mesetellä eikä katella aikuisviihdettä.

Ja nyt vasta satuin eksymään tänne. :P

Kirjattu
  • 22.12.07 - klo:20:31

Fault

Moi kaikki! Taas. Uskoin (kerrankin) Kraidia ja vaihdoin nimimerkkiä. Mälsää.

Törö, mulla on ollut aina sellainen mielikuva, että sä ja Typpis puhutte siitä paljon. Jännää.
    Kirjattu
  • 22.12.07 - klo:20:39
    Siitä puhe mistä puute.
    Kirjattu
  • 22.12.07 - klo:21:33
    Hei, olen Tzibo, 32-vuotias pelaajaveteraani Pohjanmaalta. Omistan Commodore 64:n ja sitä myös tykkään pelailla aika paljon, nykyajan konsoleja ei ole oikein mahdollista hankkia hintansa takia, mutta eipä se haittaa, kyllä tuo Commodore viihdyttää ja voinhan minä kaverilla pelata näitä uusiakin konsoleita. Ulkonäöstä sen verran...olen ~1.7 metriä pitkä, eli aika pätkä olen, mutta ei voi mitään. Partaa olen kasvattanut tässä koko ikäni joten kyllähän tuota leukakarvaa on jo aika paljon, voisin jopa sanoa että aika paljon enemmän kuin suurimmalla osalla tämän foorumin käyttäjäkunnasta. Vaatteilla ei niin paljoa väliä ole, harmaa T-paita ja verkkarit ovat mukava arkiasu. Juhlallisemmissa tilaisuuksissa tulee toki käytettyä hienoa (ulkomailta ostettua!) pukuani sekä Tintti-kravattia. Pelien lisäksi suuri intohimoni ovat juuri Tintti- sekä Asterix-sarjakuvat, jokin siinä ranskalaisessa tuotannossa vain houkuttaa, tiedä sitten mikä...toki myös muut sarjakuvat kelpaavat mutta nuo nyt ovat ne parhaat, mielestäni. Elokuvista en liiemmin välitä mutta välillä television ollessa auki niin kyllähän niitä sivusilmällä tulee välillä katsottua.
    « Viimeksi muokattu: 31.01.08 - klo:16:27 kirjoittanut Tzibo »
    "I'll go walking in circles while doubting the very ground beneath me"
    Kirjattu
  • 22.12.07 - klo:21:41

Samirai Poissa

• JÄÄTELÖAUTOOOOO!!!11
    Hei, olen Tzibo, 32-vuotias pelaajaveteraani Pohjanmaalta.
    -Koulussa menee kohtuuhyvin

Repesin. On se kumma kun lukiotakaan eivät ihmiset saa enään kolmessa tahi neljässä vuodessa suoritettua ^^
    Kirjattu
  • 22.12.07 - klo:21:44
    Hei, olen Tzibo, 32-vuotias pelaajaveteraani Pohjanmaalta.
    -Koulussa menee kohtuuhyvin

Repesin. On se kumma kun lukiotakaan eivät ihmiset saa enään kolmessa tahi neljässä vuodessa suoritettua ^^

Se viiva oli vähän niinkuin erottaakseen nuo kaksi osiota, mutta voi siinä noinkin ilmeisesti käydä. : D
    "I'll go walking in circles while doubting the very ground beneath me"
    Kirjattu
  • 24.12.07 - klo:02:14

PetskuZ Poissa

• Äijä
    Vai Kemmari on pelannut.. noh, tervetuloa vaan.

Enpä osannut yhdistää sinua siihen makaroonipoikaan, jolle tuli Travianissa naurettua, pilkattua, kiusattua ja ties mitä. Annathan anteeksi? :D
    Mario Kart Wii: 3566-1753-9788
    Guitar Hero World Tour: 3051-1642-7447
    Kirjattu
  • 24.12.07 - klo:18:42

´Smuguu

En kyllä muista kenenkään kiusanneen minua Travianissa :D
    Kirjattu
  • 26.12.07 - klo:14:13

NoFair Poissa

• Horoperse
    Terve vaan kaikille! Mä oon 15v poika Piippolasta. Strategiset mittani ovat 168 ja 61 eli en mikään tikku mutta ei mua palloksikaan voi sanoa. Harrastan... no enpä erityisemmin mitään. Nintendon konsoleita en omista muita kuin Wiin ja kokemukset muista konsoleista ovat vajavaisia mitä nyt Osiriksella pelaillut cubella, DSllä ja muilla(+ vähän emulaattoreihin tutustunut). Tietoni Nintendosta ja sen konsoleista ovat suhteellisen huonot eli saatan puhua ihan täyttä bullshittia välillä(koetan välttää) ja toivon että korjaatte väärät tietoni jos mahdollista. Tämän paikan löysin Osiriksen "avulla" kun hänellä luki mesessä tää osoite. Siinäpä se aikalailla on. Lisään jos tulee muuta juttua.

Edit: Fanitan muuten One Piecea ihan kybällä. Sekä mangaa että animea.
    « Viimeksi muokattu: 26.12.07 - klo:14:18 kirjoittanut NoFair »
    Kirjattu
  • 28.12.07 - klo:17:42
    Moro moro kaikille.
    -unski- nimimerkillä liikuskelen pitkin nettiä ja sama se täälläkin. Tällainen 14 vuotias pojankloppi Espoosta olen ja harrastuksiin kuuluu rumpujen soitto ja pelaaminen. Ei kai siinä sitten muuta...ai niin , roolipelaaminen tietenkin (low-life olen).
    Hyvää uutta vuotta tässä samalla voisi resetin porukoille toivotta
    Älkää kännätk....ampuko liikaa raketteja, katsos ilmastonmuutos pukkaa päälle :) Kiinnostaa kun kasa kiviä, mutta kivethän ovat maukkaita...eh?
    Kirjattu
  • 28.12.07 - klo:18:57

Cebbo

Hei hei.
    14-vuotias poikapa olen Suomen pohjoiselta puolelta, Oulun läheltä (matkaa 34km). Cebbona minut tunnetaan netissä ja kavereiden keskuudessa. Harrastuksiani ja kiinnostuksen aiheita on Super Smash Bros. Meleen pelaaminen kuten myös Metroidien ja Zeldojen, mutta muitakin pelejä tulee pelailtua. Pyöräilen melko paljon varsinkin kavereiden kanssa, lähinnä maastossa. Muu urheilu on myös lähellä sydäntä kuten jalkapallo ja uinti. Viimekin kesänä pelasimme kavereiden kanssa pari tuntia jalkapalloa ja sitten lähdimme uimaan 9km päähän. Tietokoneella myös vietän aikaa varsinkin kun sain eilen uuden tehokkaan MacBookin Mac OS X Leopardilla. Videoiden kuvaileminen videokameralla ja editoiminen iMoviella on mukavaa, joten voi olla, että SSBM videoita tulee lähiaikoina kuvailtua. Tykkään paljon musiikin kuuntelusta koneella ja iPod nanolla, vaikka pitäisi ostaa uudet kuulokkeet piakkoin.
    -------------
    Heh. Mukavaa, kun joku luulee vanhemmaksi. :) Hei, minä olen Cebbo.
    -------------
    Zapperin kautta tänne tulin, kun YNF:lla on myös vierailtu.
    -------------
    Pakko manita vielä pelikonsoli ja laitteistö kokoelmani; NES, SNES, N64, Cube, Wii ja DS. Sain vielä tänään TV-tason mihin sain nuo kaikki näytille. Lisäksi löytyy MacBook ja 4Gt iPod nano 2G.
    « Viimeksi muokattu: 28.12.07 - klo:21:52 kirjoittanut Cebbo »
    Kirjattu
  • 28.12.07 - klo:19:02

Kraid

Cebbo, kuvittelin sinut aina 16-17-vuotiaaksi.
    Hei, minä olen Kraid.
    « Viimeksi muokattu: 28.12.07 - klo:19:28 kirjoittanut Kraid »
    Kirjattu
  • 28.12.07 - klo:19:41
    Moro! Mun nimi on Will3z oon kotosin salosta ja oon 12-vuotias pelifriikki.
    Tykkään kaikenlaisista videopeleistä. Harrastan squashia.

PS.Mut tunnettiin YNF:ässä nimellä viltsu
    « Viimeksi muokattu: 14.01.08 - klo:18:01 kirjoittanut Will3z »
    Kirjattu
  • 28.12.07 - klo:20:20
    Hei, olen kaakki. Asun Helsingin Pikku Huopalahdessa, saa morjestaa jos tulee vastaan.

Olen 13 vuotta, elikkä synnyin 1994. Harrastuksiin lukeutuu parkour, pelaaminen sekä erinäinen koneella nörtteily. Varsinkin kun nyt sain uuden koneen (itse kokosin tietysti) 22" näytöllä. (näyttöä en siis koonnut ._.). Kirjoitin ennen YNF:llä, nykyään kirjoittelen täällä vielä harvemmin. Tykkään kesästä ja ulkonaolosta, talvisin en taas pidä siitä juurikaan. Lisäksi pidän suklaasta, Juissista, tietokoneista, ruoasta, syömisestä, juomasta, juomisesta, nukkumisesta, Nintendosta ja kaikesta muusta jännästä. Omistan PC:n, Wiin, GC:n, DS:n ja GBA:n. Näistä käytän tällä hetkellä lähinnä PC:tä ja Wiitä. DS tosin on verraton ajanviete kaikilla matkoilla, kotona sitä ei jaksa hirveästi pelata. Kirjoitan sekavia viestejä, koska ajatukseni poukkoilevat kaiken aikaa puolelta toiselle.

Hauskat kotivideot -->
    Kirjattu
  • 28.12.07 - klo:20:35

Travi

Terse, juuri sinulle joka luet tätä.
    Ai mitä? Pitäskö tähän kirjottaa jotain minusta itsestäni. Hmm... No pistänpäs sitten tulemaan.
    Joo olen tällainen 15-vuotias no-life, ja korvessa asun. Kylän nimi on elimäki. Elämää en omista, koska elämäni on datailla koneella. Pelata N64:sta ja Gameboyta, sekä Gamecubea, niin ja Final Fantasyt on erittäin suuri osa elämääni. Kuten myös Zeldat ja Mariot. Wiinkin ajattelin ostaa tässä joskus, onhan se pakko joskus ostaa. Katsoo nyt millon mutsi suostuu, se vaan valittaa mun pelaamisesta.
    "Mitä? Taasko pitäs joku konsoli ostaa? Sähän pelaat muutenki liikaa." - Mutsini.
    Pidän erittäin paljon Mario ja Zelda peleistä, Nintendon peleistä kärjessä on myös, Fire Emblemit, Super Smash Brossit sekä tietenkin Metroidit.
    Kiitos jos luit tämän, ja toivottavasti ette saa minusta kovinkaan huonoa kuvaa, vaikko onkin ihan v*tun sekava esittely.
    Kirjattu
  • 29.12.07 - klo:12:22

Atte666

Hyvää iltapäiväätä kaikille, Atte666 is in da house
    Kyseessä siis 16-vuotias vakuutusmassien perässä juokseva kitarapummi metsän keskeltä. Harrastuksiin kuuluu mm. kaikki tarpeeton sähellys pelaamisesta paskalla käymiseen. Kaikilla muillakin voorumeilla olen pyörinyt tällä nickillä ja osa varmaan suureksi harmikseen sen huomaa ;)

Myyn muutes teidät kaikki suolakaivokseen ja saan ihan ***** hyvät vakuutusmassit!
    Kirjattu
  • 30.12.07 - klo:00:18

Turjake Poissa

• Törö
    Molen 14-vuotias poika Mäntsälästä. Nähty aiempina vuosia NFF:ssä ja YNF:ssä, mutta kirjoittaminen on käynyt vuosi vuodelta rasittavammaksi. Pelailen salibandya, aloittelen tässä kitaran soittoa ja pelailen pelejä harrastuksina. Tällä hetkellä pelityksessä Guitar Hero III

Tsöhö, tuttuja! Terve vaan.

Kirjattu
  • 30.12.07 - klo:00:21

ascalon Poissa

• Mosse
    Molen 14-vuotias poika Mäntsälästä. Nähty aiempina vuosia NFF:ssä ja YNF:ssä, mutta kirjoittaminen on käynyt vuosi vuodelta rasittavammaksi. Pelailen salibandya, aloittelen tässä kitaran soittoa ja pelailen pelejä harrastuksina. Tällä hetkellä pelityksessä Guitar Hero III

Tsöhö, tuttuja! Terve vaan.

Ava on ainakin edelleen parhautta.
    [22:22] <+Linkkiro> Miks Mosse tietää kaiken >_>
    [22:23] <+pandem> koska mosse on paras
    Kirjattu
  • 30.12.07 - klo:00:31
    Oho Henukki vihdoinkin rekisteröityi tänne.
    moi Koivari :D:D
    Kirjattu
  • 30.12.07 - klo:01:18

pandem Poissa

• aika lol
    Pelaatko MäntU:ssa? Samassa sarjassa kun mun joukkue.
    Kirjattu