Rekisteröidy,

niin voit osallistua keskusteluihin
niin foorumilla kuin IRC-kanavallakin.
Rekisteröidy nyt!

Kirjaudu!

Esittele itsesi

31.07.14 - klo:18:47
Komppaan: Elokuvat ja tv-sarjat > pelit

Sori kaikki vihaajat. Ja tervetuloa The Bee 👯 (tässä pitäisi näkyä ötökkä, mutta copypaste tuottaa neliön...)!
Kirjattu
  • ::
  • 31.07.14 - klo:18:54

Mikkisetä

K-k-kenen multiaccount The Bee on ja miten nimimerkkiin saa tuollaisen kuvan? Anime on kyllä perseestä, ihan paskaa. Oletko minä?
    Kirjattu
  • 31.07.14 - klo:20:02

The Bee 🐝

Kiitos, Osireon. Kuulin että tänne tarvittais lisää jäseniä, joten päätin liittyä.

M-m-mutta kun en oo kenenkään multiaccount. 🐝
    Kirjattu
  • 01.08.14 - klo:03:36
    Jee, kivaa, saadaan oikein kunnolla uusia jäseniä, vaikka ei animesta tykkääkään. (Kyllä me sut vielä käännetetään, kun huomaat miten kivaa kaikilla on animeketjussa.)

Tuntee itsensä tosiaan vanhaksi, kun tajuaa, että tällä vuosituhannella syntyneissä on jo sinun ikäisiäsi, vaikka en vielä ole tottunut pitämään itseäni ikäloppuna. Tervetuloa vaan, toivottavasti viihdyt, vaikka ihan pimeitä ollaankin >)
    « Viimeksi muokattu: 02.08.14 - klo:14:29 kirjoittanut Tube »
    Kirjattu
  • 25.09.14 - klo:05:08
    Ensimmäinen muistisääntö tulokkaille: älkää ottako Tuben höpinöitä sydämmelle täysillä, se on vielä hieman keskenkasvuinen. :D

Ja ei täällä kukaan ole pimeä, ehkä vain vähän eksentrinen yhteisö on tämä. Teretulemast vaan munki puolesta.

You know you've lost when...

My name is Legion, for we are many.
    Kirjattu
  • 25.09.14 - klo:11:37
    >Ole apa
    >Kutsu muita keskenkasvuiseksi

*whistle*

(click to show/hide)

Mutta joo, mähän en koskaan ajatellut kasvaa aikuiseksi. Olen kuin Peter Pan aikuistuvassa kehossa tai jotain. Se ei tarkoita, etteikö mun juttuja kannattaisi ottaa täysin tosissaan.
    Kirjattu
  • 19.10.14 - klo:14:05

Pokatsu Poissa

• Resetin suurin Kraidi-fani :3
    • I'm back!
    Hei vaan kaikille! :)

Olen 21-vuotias mies Tampereelta. Tykkään pelimusiikista ja hevistä/rockista. Nykysin olen kuunnellut pelimusiikkia enemmän. Suosikkibändejäni taas ovat: Led Zeppelin, AC/DC, Rainbow ja Iron Maiden.

Olen kovan luokan Nintendofani. Olen pelannut Nintendoa aina siitä SNES:tä Wii U:hun. Pelaan myös Sonya ja Bungien Haloja. Myös Tales of-pelit ovat lähellä sydäntäni.  Suosikkipelini tietävät kaikki aktiiviset NoF:laiset, mutta tännepä laitan Top5:ni:

1. Xenoblade Chronicles( perusteluja laitan pelin omaan aiheeseen todennäköisesti)
    2. Final Fantasy VII
    3. Legend of Zelda Ocarina of Time
    4. Super Mario Galaxy
    5. Super Smash Bros Melee

Animea katson myös todella aktiivisesti ja mangaakin luen. Suosikkianimejani ovat: Death Note, Code Geass ja Pokemon.

Toivon, että viihdyn tällä foorumilla.
    I'm back!
    Kirjattu
  • 19.10.14 - klo:14:16

Tingle Poissa

• Paavo
      • Academic Nintendo Club RY
    <Tapza> tinglest on kyl vähän hankala ottaa selvää
    <Tapza> se on tollanen saatananmoinen kusipää ja paras tuntemani ihminen, tosi mukava ja aivan perseestä
    <Kraidi> tarvitset vieroitusta epätodellisuudesta
    <JJJANI> vittu ku paavolle ei voi ees vittuilla ilman et menee ite ihan sekasin
    <henuck> olis kyl melkonen auschwitz olla jumissa jossain ovessa/sen takana ja kuunnella ffxiii ja paavon paskalaatikkojuttuja
    <Turjake> VITTU TINGLE NYT TURPA KIINNI
    Kirjattu
  • 19.10.14 - klo:14:21

Tapza Poissa

• Katkeroitunut nörtti
    Jee, tamperelaisvahvistusta. Tervetuloa!

Ainakin tuo suosikkipelien lista kielii siitä, että et voi olla huono tyyppi. Melees nähdään.
    Lasken pääomaa.
    Kirjattu
  • 31.10.14 - klo:19:38

Koivari

Hei kaikki, minä olen Koivari! En olekaan hetkeen täällä foorumilla majaillut: edellisestä vierailusta on viitisen vuotta. Keitä lienevätkään nuo Mikkisetä ja Marko-Tiikeri...?
    « Viimeksi muokattu: 31.10.14 - klo:19:44 kirjoittanut Koivari »
    Kirjattu
  • 22.11.14 - klo:01:50
    Tervehrys vain kaikille!

Täällä kirjoittelee 20-vuotias opiskelija Rovaniemeltä. Videopelit aina olleet lähellä sydäntä, vaikkakin viime aikoina jäänyt vähemmälle varusmiespalveluksen ja yliopisto-opintojen vuoksi. Nykyään pelaan lähinnä 3DS:llä SSB:a (ja pian Omega Rubyä), kun päätin jättää rakkaan Xboxini & co. sekä valtavan pelikokoelmani satojen kilometrien päähän kotikonnuilleni.

Päätin liittyä tänne, kun olen tiennyt foorumin olemassaolosta jo jonkin aikaa, mutta vasta nyt motivoiduin luomaan käyttäjätilin. Toivottavasti kirjoitusaktiivisuuteni jatkuu pitemmälle kuin esittelytekstiin...
    Kun koko ja maku ratkaisee
    Kirjattu
  • 22.11.14 - klo:13:05

Tingle Poissa

• Paavo
      • Academic Nintendo Club RY
    Tervehrys mestari!
    <Tapza> tinglest on kyl vähän hankala ottaa selvää
    <Tapza> se on tollanen saatananmoinen kusipää ja paras tuntemani ihminen, tosi mukava ja aivan perseestä
    <Kraidi> tarvitset vieroitusta epätodellisuudesta
    <JJJANI> vittu ku paavolle ei voi ees vittuilla ilman et menee ite ihan sekasin
    <henuck> olis kyl melkonen auschwitz olla jumissa jossain ovessa/sen takana ja kuunnella ffxiii ja paavon paskalaatikkojuttuja
    <Turjake> VITTU TINGLE NYT TURPA KIINNI
    Kirjattu
  • 22.11.14 - klo:15:57

Ingoo Poissa

• Ei käy käsityökerhossa, vaan elää mafiassa
    Grandiosa Massiivii
    Kirjattu