Rekisteröidy,

niin voit osallistua keskusteluihin
niin foorumilla kuin IRC-kanavallakin.
Rekisteröidy nyt!

Kirjaudu!

Pysy aina kirjautuneena sisälle

Sairaudet ja muut vaivat

15.12.10 - klo:22:05
Kaksi kertaa ollut tämän syksyn aikana kurkku kipeänä, mutta muuten en ole ollut lainkaan sairaana, joka on hieman outoa. Hampaissa on tällä hetkellä tosin jotain vikana... Ientulehdus iski ~kuukausi sitten ja kun se ei suostunut parantumaan, kävin hammaslääkärissä ja määräsivät siellä jotain töhnää. Sekään ei ole auttanut ja viikon päästä on tarkistus, ties mihin tutkimuksiin joudun. Ja vielä joulun alla! Yhyy.
Kirjattu
  • ::
  • 04.02.11 - klo:15:20

Tingle Poissa

• Paavo
      • Academic Nintendo Club RY
    Toissailtana sain kavereiden kanssa Smash Brossia pelatessa epileptisen kohtauksen kun en meinannut saada selvää mitä kuvaruudulla tapahtui, jonka aikana mm. hakkasin päätäni lattiaan. Noh, mitään vakavaa ei onneksi tainnut olla ja vaikka pari päivää jouduin sairaalassa kärvistelemään niin ainakin eräs hoitsu repi jalastani housut pois paljastaen mitättömän miehuuteni *<3*
    <Tapza> tinglest on kyl vähän hankala ottaa selvää
    <Tapza> se on tollanen saatananmoinen kusipää ja paras tuntemani ihminen, tosi mukava ja aivan perseestä
    <Kraidi> tarvitset vieroitusta epätodellisuudesta
    <JJJANI> vittu ku paavolle ei voi ees vittuilla ilman et menee ite ihan sekasin
    <henuck> olis kyl melkonen auschwitz olla jumissa jossain ovessa/sen takana ja kuunnella ffxiii ja paavon paskalaatikkojuttuja
    <Turjake> VITTU TINGLE NYT TURPA KIINNI
    Kirjattu
  • 04.02.11 - klo:17:41

Laatikko Poissa

• Ganonmire Dragdorf
    Hassua, meillä oli samanlainen tilanne viimeisimmässä Tampereen turnauksessa, jossa eräs nimeltämainitsematon henkilö luhistui yöllä turhan pitkän pelisession jälkeen maahan kohtauksen jälkeen ja soitettiin sitten ambulanssi paikalle. Kuulemma Meleessä Kirbyn värien vaihtaminen liian nopeaan tahtiin laukaisi reaktion *_* Itse olin unten mailla, mutta aamulla olikin sitten päivittelyn aika. Hän selvisi säikähdyksellä ja pääsi jo seuraavana päivänä kotiin.
    Rusketun kynttiläillallisilla
    Kirjattu
  • 04.02.11 - klo:18:29

Riby Poissa

• Anon9746
      • Resetti.net
    Lainaus käyttäjältä: Tingle
    Noh, mitään vakavaa ei onneksi tainnut olla ja vaikka pari päivää jouduin sairaalassa kärvistelemään niin ainakin eräs hoitsu repi jalastani housut pois paljastaen mitättömän miehuuteni *<3*
    Tästä haluan kuulla lisää.

No mutta vakavasti otettuna aika ikävä juttu. :/ Onneksi et kuitenkaan loukkaantunut pahemmin. Oliko muuten eka kerta?
    * Kullanmurut *

<div class="signature">', $message['member']['signature'], '</div>';
    Kirjattu
  • 04.02.11 - klo:18:46

Tingle Poissa

• Paavo
    Kerran 11-kesäisenä Meleetä pelatessa hetken Adventure-moodin aloittamisen jälkeen ihmettelin minne oikein hyppäsinkään ja siitä seuraava muistikuva onkin aluesairaalan puolelta.

Ja siis hoitsu kysyi laitetaanko myös alushousut vaihtoon sairaalavaatteita varten ja minähän suostuin. Itsehän en siihen siinä kunnossa vielä pystynyt kun huippasi niin vietävästi.
    <Tapza> se on tollanen saatananmoinen kusipää ja paras tuntemani ihminen, tosi mukava ja aivan perseestä
    <henuck> olis kyl melkonen auschwitz olla jumissa jossain ovessa/sen takana ja kuunnella ffxiii ja paavon paskalaatikkojuttuja
    Kirjattu
  • 04.02.11 - klo:18:59
    hakkasin päätäni lattiaan.
    Kai ihmiset tajusivat sentään pistää jotain pehmikettä pääsi alle? Aivotärähdys nääs ei oo mikään kiva juttu. D:
    Makkaralla on kaksi päätä. Siinä se on onnellisemmassa asemmassa kuin me muut.
    Kirjattu
  • 04.02.11 - klo:19:00

Tingle Poissa

• Paavo
    Ei siihen ehtinyt tulla kuin pieni kuhmu ja verta sikinsokin naamalle. No worries.
    Kirjattu
  • 04.02.11 - klo:19:27
    Smash Bros., kaiken paha alku ja juuri.
    Kirjattu
  • 04.02.11 - klo:19:45

Turjake Poissa

• Törö
    • Hail to the King, baby!
      • Törön vuodatus, teh blogi
    Ai tämän takia Brawlista tehtiin Meleetä hitaampi...
    <+Cyna> Turjake on resetin paras tyyppi, aattelin mainita
    <Tinglemies> välillä en itsekään erota pelaanko personaa vai nussinko törön kaa
    <+mm. Detonat, coconuut, Linkkiro> Törö adminiks

ANIME ON PASKAA USKOKAA JO
    Kirjattu
  • 04.02.11 - klo:19:58

Laatikko Poissa

• Ganonmire Dragdorf
    Rusketun kynttiläillallisilla
    Kirjattu
  • 04.02.11 - klo:20:06

Tingle Poissa

• Paavo
    Katsoin hetken, tajusin etten ala nyt uhkapelaamaan hengelläni :(
    Kirjattu
  • 12.02.11 - klo:10:46
    Yrjö- *blaaaaaaaaarg* tauti.
    Kirjattu
  • 03.03.11 - klo:12:13

Pulppu Poissa

• Konstaapeli
    • Hyvää jouluu kaikille.
    Rintaan sattuu hengittäessä. Maatessa ei pysty hengittämään. Eilen illalla kävin päivystyksessä, mutta passittivat kotiin. Koitin selittää että kipu on tosiaan ihan helvetillinen eikä nukkumaankaan pysty. Eipä auttanut... Nyt 0 tunnin yöunilla oon koittanut saada lääkäriaikaa tuloksetta. Huomenna pitäs soittaa heti aamukaheksalta niin vois saada perjantaille ajan. Herääminen ei tuu olemaan ongelma kun ei tosiaan pysty nukkumaan..
    Kirjattu
  • 03.03.11 - klo:13:41
    Kirjattu
  • 03.03.11 - klo:15:12

fazerin sininen

Mitäs helvettiä? Ajattelin punnita itseni pitkästä aikaa (about vuoteen) ja odotin jotain 80 kiloa, koska olen ehkä syönyt (eli ihan törkeän paljon kaikkea mussutettavaa), enkä harrasta mitään urheilua. Puntari sitten näytti 60 kiloa, eli olen laihtunut vuodessa 10 kiloa tekemättä yhtikäs mitään.

Mikäköhän voisi vaivata :/ Joudun varmaan teho-osastolle, jos tätä vauhtia jatketaan.
    Kirjattu
  • 03.03.11 - klo:16:29

Cheint Poissa

• Elävä kuollut
    Luepa nuo fazu.

http://www.poliklinikka.fi/?id=4435370&page=5973965
    http://fi.wikipedia.org/wiki/Kilpirauhasen_liikatoiminta

Ota huomioon, että tämä on vain yksi monista vaihtoehdoista ja varsinaiseen diagnoosiin tarvitsee asianmukaiset testit ja ammattilaisen analyysin. Älä jää pohtimaan asiaa yksin, vaan hakeudu lääkärin vastaanotolle piakkoin, jotta tilanne selviää.
    "It’s because you’re so friggin’ honest that you’re easy to fool!"
    Kirjattu
  • 03.03.11 - klo:18:26

fazerin sininen

No, minullahan on Diabetes, joten sairaalakäynneiltä en välty, mutta ainakin tähän mennessä minua on vain syytetty huonosta Diabeteksen hoitamisesta jne tai epäsäännöllisistä ja ei niin terveellisistä ruuistani, joita olen vedellyt viimeiset 4 vuotta.
    Kirjattu
  • 03.03.11 - klo:18:44

Tingle Poissa

• Paavo
    Kasvuikäsi alkaa olla ohi.
    Kirjattu
  • 03.03.11 - klo:19:31
    No, minullahan on Diabetes, joten sairaalakäynneiltä en välty, mutta ainakin tähän mennessä minua on vain syytetty huonosta Diabeteksen hoitamisesta jne tai epäsäännöllisistä ja ei niin terveellisistä ruuistani, joita olen vedellyt viimeiset 4 vuotta.

Korkea verensokeri aiheuttaa laihtumista, ja nopeaa sellaista. Mikäli sokerit on >15 arvoilla ollut pitkään, en yhtään ihmettele tuota. Mutta ei se tervettä, eikä järkevääkään ole.
    全力で!
    Kirjattu
  • 03.03.11 - klo:21:11

fazerin sininen

Kyllähän verensokerini siellä pyörii ja minulla periaate, että muu elämä>Diabeteksen kontrolloiminen, mutta en minä sen siellä anna vapaasti tuhota minun kehoani.

Oikeastaan ennen laihtumisen alkamista meni paskemmin arvojen kanssa, koska edellinen insuliinpumppu alkoi olla aikasta kärsinyt ja osat alkoi olla vanhentuneita.
    Kirjattu
  • 04.03.11 - klo:12:39

Pulppu Poissa

• Konstaapeli
    • Hyvää jouluu kaikille.
    Rintaan sattuu hengittäessä. Maatessa ei pysty hengittämään.jne. jne.

Eilen sitten tutkittiin kunnolla. Jotain flunssan jälkitautia, ei mitään vakavaa. Särkylääkkeitä naamaan rankasti että pystyy nukkumaan. Käskivät myös mikepoksin vaginan hiekanpoistoleikkaukseen.
    Kirjattu
  • 14.04.11 - klo:12:44
    Käväisin tänään terveysasemalla. Täti sanoi että takykardia, muttei tiedä miksi. Jee jee jatkotutkimuksiin sitten pääsiäisen jälkeen.
    Kirjattu
  • 17.04.11 - klo:00:35

TheJ Poissa

• Mindfucker
    • Anti-materia.
    Mjooh, maanantaina sitten diagnosoitiin korvatulehdus. Varsin vittumaista oli vielä viikolla, kun vasen korva aivan tukossa eikä sillä kuullut kunnolla.
    Onneksi antibiootit tehoavat, eikä tarvi puhkaista tärykalvoa. :))
    Kirjattu
  • 24.04.11 - klo:19:40

fazerin sininen

Mun peuq putuu ilkeästi ja alkaa kramppaamaan aika nopeasti. Huomasin vaivan Ouendissa, mutta koska kyseessä on peli, niin ketä välittää? Viikonlopun aikana huomasin, tyttöjen tyydyttäminen on yllättävän vaikeata, kun peukut alka kramppaamaan 5 minuutin jälkeen.

Oisko neuvoja, joilla peukut saisia parempaan kuntoon, jolloin ouendani ja tyttöjen tyydytäminen helpottuisi.
    Kirjattu
  • 28.04.11 - klo:20:51

Arctic Fox Poissa

• Vulpes Arctos
    Tein eilen koko päivän sellaista duunia, jossa jouduin olemaan kyykistyneenä. Illalla sitten huomasin, että en pysty nostamaan vasenta jalkaterääni ylös, vaan se oli ihan veltto. Tämän takia onnun kävellessäni, kun jalka ikään kuin lässähtää maahan. Jalkapöydässä on tunto tallella eikä siinä ole kipua, mutta en vain saa nilkkaa toimimaan kunnolla.

Kun vaiva ei ollut lähtenyt itsestään aamuun mennessä, menin lääkärille. Ilmeisesti rasittava työasentoni oli painanut pohkeeni hermoa ja aiheuttanut halvauksen. Paranemiseen menee kuulemma muutama kuukausi. Todella vittumaista, etenkin kun menen armeijaan jo kesällä. Enhän voi edes kunnolla juosta tämän jalan kanssa.  >:O
    Kirjattu
  • 28.04.11 - klo:21:06
    C-/E-lappuset sanovat moi.
    Kirjattu
  • 29.04.11 - klo:17:46

Arctic Fox Poissa

• Vulpes Arctos
    Kyllähän tämä on voinut heinäkuuhun mennessä jo parantua.

Sinänsä tämä vaiva ei ole edes niin paha, kun jalkaani ei satu ontumisesta huolimatta. Pitkä paranemisaika vain ottaa pattiin. Juosta kyllä haluaisin.
    Kirjattu
  • 07.08.11 - klo:12:12

juzi da man Poissa

• Minä
    • things i say -->
    kolmatta päivää melkein 40 astetta kuumetta, pitäis varmaa lääkäriin...
    Kirjattu
  • 08.09.11 - klo:08:49

Relix Poissa

• Defective
    • Wää
    Mun polvi leikattiin, wää.

(click to show/hide)
    Kirjattu
  • 08.09.11 - klo:08:53

juzi da man Poissa

• Minä
    • things i say -->
    mikäs polvessa :/?
    Kirjattu
  • 08.09.11 - klo:12:43

Relix Poissa

• Defective
    • Wää
    Ruston pehmentymä, mitä ikinä se sitten tarkoittaakaan.
    Kirjattu
  • 08.12.11 - klo:11:35

Sotakoira Poissa

• D-Dog
    Kävin hammaslääkärissä koska etuhampaissa 2 reikää joista toinen niin iso että lähti hampaasta melkein puolet irti. ASAP aika hammaslääkärille => 30min myöhemmin naama puutunut ja tyhmä olo mutta hammas kuin uusi. On tuo moderni lääketiede hieno juttu.

Ottaa vaan päähän kun tuo on aina sellaista vihlovaa tuskaa enemmän tai vähemmän, että sinne ei ikinä yksi käynti riitä. :x
    Kaks uusinta-aikaa tuli tälläkin kertaa.
    Kirjattu
  • 10.12.11 - klo:14:22

juzi da man Poissa

• Minä
    • things i say -->
    Aloinpas harrastamaan kehonkulttuuria ja kuinka ollakkaan selän vanha nitkahtama, joka tuli joskus kun ajeltiin metsään atutolla, ilmoitti olemassa olostaan. Paskamaista kun ei tiedä milloin se keksii juilia. Eilen tein 3x30 selkää ja viimeisen sarjan 2 viimeistä vetoa muljauttu niin paljon että meinasi tajulähteä. Sitä ennen tämä "vamma" toissaviikolla ilmoitti olemasta olossaan kun tein vatsalihaksia. Sitä ennen parivuotta sitten se löi niin pahasti lukkoon että oli pakko käydä selälleen makaamaan korkean tyynypinonpäälle että se selkä lähti väkipakolla auki.
         Lääkäriin olen ajatellut mennä, mutta tuntuu turhalle. Herra/Rouva lääkäri sanoo että syö Buranaa ja vuode lepoa + 200€ kiitos. Turhauttavaa, mutta pakko vähentää treenin määrä jotka kohdistuvat selkään. Eli melkeinpä kaikki -.-.
    Kirjattu
  • 10.12.11 - klo:15:58
    Eiköhän vakuutus korvanne sen lääkärikäynnin.
    Kirjattu
  • 10.12.11 - klo:23:17

juzi da man Poissa

• Minä
    • things i say -->
    Saattaisi se hirveellä väännöllä vuosien takaisen jutun pohjalta korvatakkin. Katsellaan mihin jamaan tämä tästä etenee, sitten voisi harkita jotain tekeväni. Voisi odotella kesää ja katsoa miten se reagoi intin tuomiin tehtäviin ja ottaa vaikka saikkua... :D
    Kirjattu
  • 11.12.11 - klo:00:23
    En suosittele lähtemään inttiin periaatteella "kokeillaan miten kestää". Pahimmassa tapauksessa joudut keskeyttämään palveluksen E-papereilla vain palataksesi 2-3 vuoden päästä uudelleen. Ei kivaa. Jos kyse on lievemmästä vammasta, Puolustusvoimat toki maksavat hoitokustannukset, mutta ei selkeästi itseaiheutetuissa tapauksissa.
    Kirjattu
  • 11.12.11 - klo:16:53

juzi da man Poissa

• Minä
    • things i say -->
    Samaa mieltä kanssasi tässä. Uskon että aloitin liian varomattomasti treenaaman noita liikkeitä mitkä kohdistuvat selkään, joka sitten ilmoitti itsestään. Luulempa että tämä on ohimenevää. Toki noin 10 kilon ylipaino auttaa asiaa varmasti...
    Kirjattu
  • 26.01.12 - klo:11:22
    Oikeanpuoleiset viisaudenhampaat veks. Puudutuksen häviämistä odotellessa...
    Kirjattu
  • 26.01.12 - klo:16:40

juzi da man Poissa

• Minä
    • things i say -->
    Itsellä alkoi viisaudenhampaat tulemaan viikkotakaperin ikenistä läpi. Vielä ei ole mitään ongelmaa ollut, toivotaan ettei tulekkaan.
    Kirjattu
  • 26.01.12 - klo:20:14

Kaiser Dragon Poissa

• King Of Darkness
    piru vieköön kun on jo toista päivää tämä ärsyttävä nuha ja päänsärky. on ihan tarpeeksi murheita ilmankin näitä talven vakituisia vaivoja. Minulla taas ei viisauden hampaat pitäisi mitään ongelmaa aiheuttaa kun tuossa pari kolme kuukautta sitten tuli käytyä hammaslääkärissä (vastentahtoa).
    Dragons forever!
    Kirjattu
  • 26.01.12 - klo:20:42

Pulppu Poissa

• Konstaapeli
    • Hyvää jouluu kaikille.
    Sama homma täällä. Olin jo pari kolme viikkoa sitten juhlimassa miten puolen vuoden räkätauti oli loppumassa, mutta eikös nyt pukkaa päällä mainio flunssa. Vittu kun ei saa enään kunnon kuumettakaan päälle vaan lämpötila heittelee puolelta toisella. Eilen oli 35,6. Töitten jälkeen oli 37,4. Parin tunnin jälkeen 35,9 ja nyt kun mittasin näytti normaalia 36,6. Perkeles. Tekstari pomolle, iltapalaks valkosipulileipää ja nukkumaan villasukat viinasta märkinä. Huomennahan en töihin mene. Enkä muuten vaivaudu polkemaan 20km että valkotakki pääsee vittuilemaan. Varmana mittari näyttää tuota 36,6 kun pääsen lekurin puheille. Saa huominen mennä henk. kohtaseks lomapäiväks.
    « Viimeksi muokattu: 26.01.12 - klo:20:43 kirjoittanut Pulppu »
    Kirjattu
  • 05.04.12 - klo:16:23
    Heräsin tänä aamuna ja ihan ekana huomasin et kurkku tosi kipee. Nyt olo on aika paskana.

E voi olla totta. xD
    Kirjattu
  • 07.04.12 - klo:17:09

juzi da man Poissa

• Minä
    • things i say -->
    Minulla on ongelma. Tai niskallani on ongelma. Olen nyt aktiivisesti käynyt salilla 5 kuukautta ja nyt ilmenee seuraavan lainen vaiva. Vaikka lämmittelen ja venyttelen hyvin, niin jossakin toisen tai kolmannen sarjan kohdalla niskan vasen puoli lyö lukkoon ja se sattuu kovaa, minulla on suht kova kipukynnys. Niin ja missä liikkeessä? Vaikka ja missä, sillä ei oikeastaan ole merkitystä mikä liike on kyseessä, jos jännitän toistoa varten niin se lyö itsensä niin junttuuraan että. Esim. penkissä, kyykyissä, hauiskääntö, ristikäsitalja, jalanojentaja/supistaja. Eli vaikka liike ei suoranaisesti rasittaisikaan niskaa. Pitäisikö huolestua?
    Kirjattu
  • 09.04.12 - klo:20:31

scira Poissa

• Derp
    • Ultramegasilenceseal
    Edellinen sänky hajos, nyt ollu käytössä tollanen 90cmx2m paska joustinrunkosänky, ja täytyy sanoo et alaselkä on niin jumissa ku olla ja voi välillä. Joutuu kävelemään ko joku saatanan reumavaivainen aina välistä. Iskiasvaivoja kulkee suvussa ja viime elokuussa oli aika vmäiset kivut kun vasemman raajan hermoihin säteli alaselästä kipua ja löi sitten lukkoon jalan. Itketti kenkien laittaminen jalkaan yms.

Vasen nilkka murtu vappuaattona '10 ja onnistuin ryssimään sen uusiksi, joten leikattiin sitten uusiksi helmikuun puolessavälissä ja nyt aika turvonnut ja vähän arka kävellessä. Kipsi lähtee virallisesti hieman yli viikonpäästä helvettiin, ja semisti pelottaa kun vasen puoli on pieneltä alueelta tunnoton, toivottavasti hermot ei ole jumissa.

Verikokeita tiedossa ensi viikon tiistaina, koska verenvuotosairautta halutaan tutkia vähän lisää, ottavat näytteitä aamulla ja lähettävät Italiaan jollekin klinikalle. Meikällä on tosiaan verihiutalearvot ~1-10 luokkaa, kun normi-ihmisillä ne on aina jotain about 150+, mustelmia siis tulee, ja paljon. Kaikenlisäksi samainen geenivirhepaska joka aiheuttaa tämän verisairauden aiheuttaa myös kuulonalenemaa, joka löytyy multakin. Onneksi sentään kolmatta vaivaa, eli munuaisten huono toiminta, ei löydy. Noh, joo.
    (@SuAside) you're a postercase for why most women should be fed valium on a regular basis, scirata
    Kirjattu
  • 16.04.12 - klo:21:35

Kasuli Poissa

• Piparisensei
      • Porkkanakaupunki
    Minulla on ongelma. Tai niskallani on ongelma. Olen nyt aktiivisesti käynyt salilla 5 kuukautta ja nyt ilmenee seuraavan lainen vaiva. Vaikka lämmittelen ja venyttelen hyvin, niin jossakin toisen tai kolmannen sarjan kohdalla niskan vasen puoli lyö lukkoon ja se sattuu kovaa, minulla on suht kova kipukynnys. Niin ja missä liikkeessä? Vaikka ja missä, sillä ei oikeastaan ole merkitystä mikä liike on kyseessä, jos jännitän toistoa varten niin se lyö itsensä niin junttuuraan että. Esim. penkissä, kyykyissä, hauiskääntö, ristikäsitalja, jalanojentaja/supistaja. Eli vaikka liike ei suoranaisesti rasittaisikaan niskaa. Pitäisikö huolestua?
    Koitat vielä muutaman salikerran kunnon venyttelyllä ja jos ei lähde niin urheiluhierojalle käymään, kun lihaksessa kipu on (oletettavasti ainakin, jos tosiaan on vain vasemmalla puolella).
    VAIHTELEEPA SITTENKIN >: (
    Kirjattu
  • 17.04.12 - klo:20:14

juzi da man Poissa

• Minä
    • things i say -->
    Nyt niska pelaa taas, kevensin treeniä hivenen, ja venyttelin joka päivä vaikka en käynytkään salilla.
    Kirjattu
  • 28.04.12 - klo:15:41

Turjake Poissa

• Törö
    Torstaina kassulla herätyksen jälkeen käskettiin taistelijoita siirtymään heti paririviin ennen aamutoimia. Nousin siinä normaalisti ylös punkasta ja aloitin jämäkän jäpityksen jakkaralla. Yhtäkkiä silmissä alkoi sumentua ja näkökentässä heilui jotain valkoisia kuvioita. Kelasin, että okei tää on perseestä mut menee kai ohi. No mentiin sitten muotoon aikanaan ja silmät olivat aivan moskan peitossa ja olo oli samalla mitä hirvein. Teki mieli oksentaa ja räjähtää. Sain itseni ängettyä paririviin, jossa kerkesin olla noin viisi sekuntia ennen kuin oli aivan pakko juosta tupaan istumaan punkalle. Istahdettuani huomasin olevani aivan hiestä märkä. Otsalta valui kirjaimellisesti litroja vettä ja koko ylävartalo oli soijan peitossa. Tämän jälkeen vielä kädet alkoivat puutua ja olo oli sanalla sanoen perseestä. Vartin päästä olin ookoo enkä lähtenyt edes veksiin.

Kysyn vaan, mitä vittua. Joku nestehukkako?

Kirjattu
  • 28.04.12 - klo:22:55

ascalon Poissa

• Mosse
    [22:22] <+Linkkiro> Miks Mosse tietää kaiken >_>
    [22:23] <+pandem> koska mosse on paras
    Kirjattu
  • 28.04.12 - klo:23:58

Turjake Poissa

• Törö
    Epäilin itsekin tuota aluksi, mutta toisaalta minkäänlaista pääkipua ei sitten tullut lainkaan eikä meikäläisellä migreenin oireiluun kuulu tuo ylitsevuotava hikoileminen. Emmä tiiä.

Kirjattu
  • 18.05.12 - klo:10:20
    Kuumetta, päänsärkyä, yleistä voimattomuutta. Ja kävinhän minä kerran yön aikana laattaamassa. Loistava päiivä viettää 10h matkustaessa.
    Kirjattu