Rekisteröidy,


niin voit osallistua keskusteluihin
niin foorumilla kuin IRC-kanavallakin.
Rekisteröidy nyt!

Kirjaudu!



Pysy aina kirjautuneena sisälle

FINALBOSS

27.11.09 - klo:22:46
Nyt kaiken maailman MW kakkoset ja muut pullamössöpelit voi suosiolla heittää kaapin perukoille, sille kaikkien tosimiesten peli on vihdoin täällä.
Tai ainakin demo, mutta mitäpä me pienistä.

FINALBOSS

Finalboss pähkinänkuoressa: Pystysuoraan vierivä kaksiulotteinen shoot'em up, tuttavallisemmin shmup, joka on allekirjoittaneen ja eebrozgin hedelmällisen yhteistyön tulosta. Perinteitä kunnioittaen pelissä räiskitään, väistellään luoteja ja kuollaan lukemattomia kertoja yrittäen samalla epätoivoisesti parantaa sitä edellistä high score lukemaa.

Kaikenlainen rakentava kritiikki otetaan vastaan hyvillä mielin.

Projekti alkoi jo hyvän aikaa sitten, kun lähestyin eebrozgia lyhyellä yv:llä, että josko häntä kiinnostaisi pienimuotoinen shoot'em up projekti, miehellä kun vaikutti olevan mukavasti kokemusta Game Makerin parissa.

No, aikaa on vierähtänyt niistä päivistä ja tämä "pikku" projektimme on paisunut miltei hälyttäviin mittasuhteisiin. Aluksi emme suunnitelleet peliin mitään hienoja yksityiskohtia, kaikki musiikit ja ääniefektit oli pöllitty muista lähteistä... Mutta pikku hiljaa alkoivat muutoksen tuulet puhaltaa, kun eebrozgi rupesi säveltämään musiikkia peliin. Ääniefektit korvattiin uusilla ja itse päivittelin myös paljon graafista puolta. Lisäsimme jatkuvasti enemmän tai vähemmän turhia yksityiskohtia ja touh(o)u paisui kuin pullataikina... Mutta uskon, että kaikki vaivannäkömme on ollut sen arvoista. Finalbossia on hiottu rakkaudella ja taidolla, jolla syntyy myös Pauligin juhlamokka.

Toivotamme mukavia pelihetkiä!
« Viimeksi muokattu: 01.09.17 - klo:14:54 kirjoittanut Jikkyooshaberiparodius »
Kirjattu
  • ::
  • 27.11.09 - klo:22:59
    Lookin' good, Ameriikan malliin.

    Harmi, ettei tuo toimi Winellä :(

    //Ja niin semmosta joo, että kai värimaailma sitten vähän monipuolistuu myöhemmissä kentissä? ;)
    Kirjattu
  • ::
  • 27.11.09 - klo:23:01
    Älyttömän upea. Erityisen vaikutuksen teki ekan kentän musa. *_* Aivan tajuton. Bossin räjähtäminen oli myös eeppinen. Skilliä ei tosin tarpeeksi ollut ihan läpipääsemiseen asti. :E
    Ai niin, värimaailma oli ainakin siinä alkuanimaatiossa upea, mutta itse pelissä asteen tylsempi. Enkä aina erottanu alustani taustasta.
    Kirjattu
  • ::
  • 27.11.09 - klo:23:53
    Harmi, ettei tuo toimi Winellä :(

    Saatika CrossOverilla/Winellä Macilla. Eli jäänpä minäkin siihen porukkaan joka ei pääse testaamaan.

    Mutta hyvältä näyttää, vaikka moittisin myöskin tuosta väriskaalan hienohkosta ankeudesta: turkoosin vihreä ja keltainen eivät tunnu sopivan yhteen IMO.
    « Viimeksi muokattu: 27.11.09 - klo:23:55 kirjoittanut Shadowii2 »
    Kirjattu
  • ::
  • 28.11.09 - klo:01:14

    eebrozgi Poissa

    • spoiler: eero
      • Nintendo Network ID: eebrozgi
      • Wii-numero: 3590 5048 9464 7022
      • 3DS-ystäväkoodi: 3952-8077-6581
      • Xbox Live Gamertag: eebrozgi
      • Steam ID: eebrozgi
    http://www.mediafire.com/?0i3oj4jknno

    Uusi latauslinkki! Parempi yhteensopivuus, ainakin Vistaongelma ratkesi.
    KEEP YOUR COOL!
    Kirjattu
  • ::
  • 28.11.09 - klo:10:36
    //Ja niin semmosta joo, että kai värimaailma sitten vähän monipuolistuu myöhemmissä kentissä? ;)
    Ei.

    Ai niin, värimaailma oli ainakin siinä alkuanimaatiossa upea, mutta itse pelissä asteen tylsempi. Enkä aina erottanu alustani taustasta.
    Joo.

    Mutta hyvältä näyttää, vaikka moittisin myöskin tuosta väriskaalan hienohkosta ankeudesta: turkoosin vihreä ja keltainen eivät tunnu sopivan yhteen IMO.
    Ehkä.

    Sitten vakavasti ottaen: Pelin värimaailma mitä luultavimmin pysyy sellaisena kuin se onkin. Aluksen erottaminen taustasta saattaa aluksi tuottaa hankaluuksia, mutta onhan se hytti mukavasti kirkkaan oranssi, jolloin osuma-alueen erottaminen helpottuu. Saatan toki itse olla hieman sokea tälle "ongelmalle", mutta kaikkeen tottuu paitsi jääpuikkoon persauksessa.
    Kirjattu
  • ::
  • 28.11.09 - klo:10:47

    Relix Poissa

    • Defective
    • Wää
    Tämän takia syrjin Game Makeria, kuten monet muutkin:
    Muistinhallinta sun muu on tiessään ja mitä uudempi versio GM:stä, sitä enemmän peli syö resursseja.

    Oma antiikki koneeni ei jaksa pyöritellä uusimpia GM pelejä, joten jää sitten tämänki sinne "kunhan saan uuden koneen" vaiheelle.

    Muuten varmaan ihan hyvää työtä tuossa.
    Kirjattu
  • ::
  • 28.11.09 - klo:12:08
    DEMO v2 toimii myös Win7:lla näemmä. Otin häikäilemättömästi vapauden päivittää sen palvelimelle.
    Kirjattu
  • ::
  • 28.11.09 - klo:15:47

    eebrozgi Poissa

    • spoiler: eero
      • Nintendo Network ID: eebrozgi
      • Wii-numero: 3590 5048 9464 7022
      • 3DS-ystäväkoodi: 3952-8077-6581
      • Xbox Live Gamertag: eebrozgi
      • Steam ID: eebrozgi
    Tämän takia syrjin Game Makeria, kuten monet muutkin:
    Muistinhallinta sun muu on tiessään ja mitä uudempi versio GM:stä, sitä enemmän peli syö resursseja.
    Tiedän tämän, siksi tämä onkin viimeinen iso projektini Game Makerilla, niinkuin olen jo moneen kertaan maininnut. Itseasiassa käytin GM6, mikä ei ole uusin, mutta aivan liian raskas silti...

    Osse: Kiitän.
    KEEP YOUR COOL!
    Kirjattu
  • ::
  • 28.11.09 - klo:16:52
    Loistavalta vaikuttaa, vaikka otankin turpaan. Mutta mut, jos jotain parannusehdotuksia saa heittää, niin olisiko mahdollista saada aluksen vilkkumista spawnatessa jotenkin huomiota enemmän herättäväksi? Tuntuu nykyisellään välkkyessä jotenkin hukkuvan taustaan liikaa (erotan sen kyllä muuten), josta seuraa massiivisia turpaan oton komboja. Vaihtoehtoisesti voin olla myös sokea.

    Erittäin jees tämä on kyllä muuten. Ammuksia on ilo väistellä ja musiikit rokkaa edelleen!
    Kirjattu
  • ::
  • 29.12.09 - klo:23:59

    eebrozgi Poissa

    • spoiler: eero
      • Nintendo Network ID: eebrozgi
      • Wii-numero: 3590 5048 9464 7022
      • 3DS-ystäväkoodi: 3952-8077-6581
      • Xbox Live Gamertag: eebrozgi
      • Steam ID: eebrozgi
    http://resetti.net/index.php?topic=3671.0

    Jos jotkut ovat missanneet. Final Boss -turpauksen loppumiseen on vielä hieman reilu viikko, kaikki mukaan vaan *_*
    KEEP YOUR COOL!
    Kirjattu
  • ::
  • 09.03.10 - klo:21:11

    eebrozgi Poissa

    • spoiler: eero
      • Nintendo Network ID: eebrozgi
      • Wii-numero: 3590 5048 9464 7022
      • 3DS-ystäväkoodi: 3952-8077-6581
      • Xbox Live Gamertag: eebrozgi
      • Steam ID: eebrozgi
    Kirjattu
  • ::
  • 27.03.10 - klo:11:31
    Ohops, tulee kommentti ehkä vähän myöhässä kun en täällä tietokoneet-alueella kauheasti tilannetta seuraile. Mutta tosiaan, tilannepäivitys näyttää varsin namulta. Yksi asia kuitenkin pistää yhä silmään: 1:23 noiden vihumechojen kudit piiloutuvat tekstiin yhä.

    Mutta joo gj vaan, täältä löytyy ainakin yksi poraaja jos/kun pelin valmiiksi saatte.  ^^
    Viesti saattaa sisältää paloja sarkasmia tai pähkinää.
    Kirjattu
  • ::
  • 17.04.10 - klo:19:32

    Nipa Poissa

    • ._.
    Saisitte jonkinlaisen "easy moden" laittaa peliin, vaikka loputtomilla elämillä. Kaverin kanssa tuota on mukava pelata, mutta kun meistä kumpikaan ei oo mikään kovin lahjakas pelaajan niin kuollaan aina ton ekan kentän bossiin... ._.
    Kirjattu
  • ::
  • 17.04.10 - klo:21:24
    Nykyisessä WIP versiossa on jo mukana Easy moden raakile: vihollisammukset voi tuhota niitä ampumalla ja takaapäin hyökkivät möllit on poistettu. Tuo viimeisin julkaistu demo on vaikeustasoltaan hieman yläkantissa ihan tarkoituksella, mutta tuleviin demoihin pyrimme hieman höllentämään kiristysruuvia jotta vaikeustaso kohoaisi sopivaa tahtia myös myöhemmissä tasoissa.

    Jatkuvaa kuolemista voi huhupuheiden mukaan vähentää myös treenillä *pacman*

    (click to show/hide)
    « Viimeksi muokattu: 17.04.10 - klo:21:30 kirjoittanut Jikkyooshaberiparodius »
    Kirjattu
  • ::
  • 17.09.10 - klo:23:36

    Echo Poissa

    • Touhoun ainoa miesbossi
      • Nintendo Network ID: EchouR
      • 3DS-ystäväkoodi: 3883-8022-6252
      • Xbox Live Gamertag: EchouFIN
      • PSN ID: EchouFIN
      • Steam ID: FrostByteFIN
      • Mun profiili
    Kirjattu
  • ::
  • 17.09.10 - klo:23:58

    eebrozgi Poissa

    • spoiler: eero
      • Nintendo Network ID: eebrozgi
      • Wii-numero: 3590 5048 9464 7022
      • 3DS-ystäväkoodi: 3952-8077-6581
      • Xbox Live Gamertag: eebrozgi
      • Steam ID: eebrozgi
    Ei ykkönenkään ole vielä valmis... Mutta uutisesta, oon confus <_>

    Nyt kerta kun aihe heräsi syvästä horroksesta niin laitetaan ihmeessä kyytipojaksi uusi screenshot.

    « Viimeksi muokattu: 18.09.10 - klo:00:17 kirjoittanut eebrozgi »
    KEEP YOUR COOL!
    Kirjattu
  • ::
  • 18.09.10 - klo:00:23
    Oih, mikä onkaan tämä kaunistus? Unohdin Radiant Silverguninkin saman tien- EIKU!
    Kirjattu
  • ::
  • 18.09.10 - klo:10:44
    Missäs vaiheessa tämä projekti nyt on? Olisi ihan mukava päästä porailemaan uutta demoa (ja antamaan rakentavaa palautetta köh). >)
    Viesti saattaa sisältää paloja sarkasmia tai pähkinää.
    Kirjattu
  • ::
  • 18.09.10 - klo:11:16
    Voitaneen sanoa, että FB on jo tovin elänyt murrosvaihetta. Vaikka tuosta uusimmasta kuvakaappauksesta sitä ei tietenkään juuri huomaa, suurimmat muutokset ovat tapahtuneet pinnan alla. Spoilaan nyt sen verran, että pistejärjestelmä on kokenut täydellisen muodomuutoksen, ollen huomattavasti viihdyttävämpi ja järkevämpi kuin aikaisempi viritelmä.

    Uutta demoa pukkaa jahka kasa ryppyjä saadaan siloteltua ja kolmas taso valmistuu jonkinmoiseen kuosiin. Oikeastaan jo alun perin projektia vaivannut suuruudenhulluutemme on pääsyy sille, miksi projekti viivästyy viivästymistään: kaikkea kun tekisi mieli säätää ja parantaa vielä vähän lisää ja siinä samalla pää täyttyy ideoista, jotka on tietenkin aivan pakko saada mukaan.

    Mutta saatiinhan se Duke Nukemikin viimein pihalle (vai saatiinko sittenkään...?) niin ei me kai voida jäädä pekkaa pahemmiksi...
    Kirjattu
  • ::
  • 20.05.11 - klo:17:03

    eebrozgi Poissa

    • spoiler: eero
      • Nintendo Network ID: eebrozgi
      • Wii-numero: 3590 5048 9464 7022
      • 3DS-ystäväkoodi: 3952-8077-6581
      • Xbox Live Gamertag: eebrozgi
      • Steam ID: eebrozgi
    KEEP YOUR COOL!
    Kirjattu
  • ::
  • 20.05.11 - klo:17:31
    Emmä muusta osaa sanoo, mutta kun et tuo ekana soiva biisi on ihan eri luokassa muiden kanssa. Huomaa että ensivaikutelmaan panostettu asianmukaisesti.
    Kirjattu
  • ::
  • 20.05.11 - klo:17:43
    Tykkäsin kun Gradius-musiikki pärähti Vic Viperissa.
    Kirjattu
  • ::
  • 20.05.11 - klo:19:21

    Laatikko Poissa

    • Ganonmire Dragdorf
      • Nintendo Network ID: Laatikko
    Muuten vaarallisen uhkeaa menoa, mutta välibossin teema ei mielestäni sopinut tuonne ollenkaan.
    Rusketun kynttiläillallisilla
    Kirjattu
  • ::
  • 20.05.11 - klo:19:28
    Välibossin teemalla on pyhät juuret, ei morkata.
    Kirjattu
  • ::
  • 20.05.11 - klo:19:32

    eebrozgi Poissa

    • spoiler: eero
      • Nintendo Network ID: eebrozgi
      • Wii-numero: 3590 5048 9464 7022
      • 3DS-ystäväkoodi: 3952-8077-6581
      • Xbox Live Gamertag: eebrozgi
      • Steam ID: eebrozgi
    Vaikka tuo biisi onkin tärkeä Vic Viper -bossille, niin ymmärrän kyllä, että tuollainen karkkimusiikki puun takaa hämmentää jos Gradius ei ole tuttu.

    Mutta hater's will hate'ses <)
    KEEP YOUR COOL!
    Kirjattu
  • ::
  • 10.12.11 - klo:00:53

    Nipa Poissa

    • ._.
    Onnistuuko?
    Kirjattu
  • ::
  • 10.12.11 - klo:00:58
    Asioita tapahtuu.
    Kirjattu
  • ::
  • 09.01.12 - klo:02:51

    eebrozgi Poissa

    • spoiler: eero
      • Nintendo Network ID: eebrozgi
      • Wii-numero: 3590 5048 9464 7022
      • 3DS-ystäväkoodi: 3952-8077-6581
      • Xbox Live Gamertag: eebrozgi
      • Steam ID: eebrozgi
    KEEP YOUR COOL!
    Kirjattu
  • ::
  • 09.01.12 - klo:15:15
    Kirjattu
  • ::
  • 09.01.12 - klo:15:47
    Vautsi. Todella upealta alkaa tuntumaan. Taustassa vilahtaa aina välillä vihulaisia kaukaisuudesta, jotka vähän häiritsee, mutta se lienee tarkoituskin.

    Myönnän eerolle makeat unet sinne metikköön. :)
    Kirjattu
  • ::
  • 09.01.12 - klo:16:13

    Tingle Poissa

    • Paavo
      • 3DS-ystäväkoodi: 1478-3942-1487
      • Xbox Live Gamertag: Tinglemies
      • PSN ID: Tinglemies
      • Steam ID: Paavomies
      • Academic Nintendo Club RY
    Niin hyvää paskaa. Olen maksanut huonommasta. Viime muistikuvista spritet tuntuvat olevan aiempaa ilmeikkäämpiä ja vihollispanosten patternit mielekkäämpiä. Vaikka parannusta on tapahtunut, en edelleenkään oikein tajua mihin suuntaan luodit nyt oikein ovat menossa, tai että nyt tuossa on palikka joka aikoo hypätä päälleni. Antti piti tästä videosta, suosittelen katsomaan uudelleen.

    Jos ilkeät pelintekijät eivät olisi jättäneet loputtomat jatkot jonnekin piiloon, olisi kaltaiseni kasualpaska voinut kommentoida sitä kolmoskenttääkin.
    « Viimeksi muokattu: 09.01.12 - klo:17:08 kirjoittanut Tingle »
    <Tapza> tinglest on kyl vähän hankala ottaa selvää
    <Tapza> se on tollanen saatananmoinen kusipää ja paras tuntemani ihminen, tosi mukava ja aivan perseestä
    <Kraidi> tarvitset vieroitusta epätodellisuudesta
    <JJJANI> vittu ku paavolle ei voi ees vittuilla ilman et menee ite ihan sekasin
    <henuck> olis kyl melkonen auschwitz olla jumissa jossain ovessa/sen takana ja kuunnella ffxiii ja paavon paskalaatikkojuttuja
    <Turjake> VITTU TINGLE NYT TURPA KIINNI
    Kirjattu
  • ::
  • 09.01.12 - klo:16:28
    Vaikka parannusta on tapahtunut, en edelleenkään oikein tajua mihin suuntaan luodit nyt oikein ovat menostta, tai että nyt tuossa on palikka joka aikoo hypätä päälleni. Antti piti tästä videosta, suosittelen katsomaan uudelleen.

    Yleisesti ottaen viholliset tahtovat tappaa sinut ja siksi usein tähtäävät luodit kohti pelaajaa. Ei löytyisi vähän selvempää esimerkkiä tällaisesta "Mihin vittuun nuo luodit ovat menossa?" kohdasta?
    Palikassa on ilkeä pääkallo ja piikit pohjassa. Jos ei nyt ihan paavosyndroomasta kärsi niin luulisi hälytyskellojen soivan.

    Aina voit myös yrittää Easy vaikeustasoa ; )
    Kirjattu
  • ::
  • 09.01.12 - klo:16:36

    Nipa Poissa

    • ._.
    Touhouta harrastavalle kaverilleni esittelin pelin (vanhan version) ja sano että "tausta on niin epäselvä että ei tota voi pelata, eihän tossa voi nopeella silmäyksellä nähhä että mikä on alus, mikä luoti ja mikä vihu".
    Kirjattu
  • ::
  • 09.01.12 - klo:16:50
    Vanha versio nyt on aivan roska, joten en ihmettele. Tosin kummastuttaa miksei oranssia luotia voisi erottaa vihreästä taustasta, mutta minä pelaankin Battle Gareggaa ja muita paskapelejä joten olen käytännössä sokea ongelmalle. Pyydä ihmeessä kaveriasi kokeilemaan uutta versiota, jos nyt nyt ehtii pelata tällaisia bugisia lasten pelejä toehoeltaan.
    Kirjattu
  • ::
  • 09.01.12 - klo:17:04

    Tingle Poissa

    • Paavo
      • 3DS-ystäväkoodi: 1478-3942-1487
      • Xbox Live Gamertag: Tinglemies
      • PSN ID: Tinglemies
      • Steam ID: Paavomies
      • Academic Nintendo Club RY
    Yleisesti ottaen viholliset tahtovat tappaa sinut ja siksi usein tähtäävät luodit kohti pelaajaa. Ei löytyisi vähän selvempää esimerkkiä tällaisesta "Mihin vittuun nuo luodit ovat menossa?" kohdasta?
    Palikassa on ilkeä pääkallo ja piikit pohjassa. Jos ei nyt ihan paavosyndroomasta kärsi niin luulisi hälytyskellojen soivan.
    Joo, mutta siinä on eroa onko luodin kulku määrätty etukäteen vai tähtääkö se minuun. Ekan kentän bossissa en kerennyt erottelua tekemään ennen kuin alukseni oli säpäleinä.

    Palikka on ilkeä joo, mutta ei sitä juuri taustasta erota ennen lyhtyjen syttymistä. Silloinkin on hankala tietää meinaako se ampua, räjähtää vaiko sitten tupsahtaa niskaani. Jos esimerkiksi palikan liikettä demonstroitaisiin jo ennen kuin sen tielle on mitään mahdollisuutta astua niin paavosyndroomainenkin saattaisi tajuta asian ennen kuin on liian myöhäistä.
    <Tapza> tinglest on kyl vähän hankala ottaa selvää
    <Tapza> se on tollanen saatananmoinen kusipää ja paras tuntemani ihminen, tosi mukava ja aivan perseestä
    <Kraidi> tarvitset vieroitusta epätodellisuudesta
    <JJJANI> vittu ku paavolle ei voi ees vittuilla ilman et menee ite ihan sekasin
    <henuck> olis kyl melkonen auschwitz olla jumissa jossain ovessa/sen takana ja kuunnella ffxiii ja paavon paskalaatikkojuttuja
    <Turjake> VITTU TINGLE NYT TURPA KIINNI
    Kirjattu
  • ::
  • 09.01.12 - klo:17:38
    Joo, mutta siinä on eroa onko luodin kulku määrätty etukäteen vai tähtääkö se minuun. Ekan kentän bossissa en kerennyt erottelua tekemään ennen kuin alukseni oli säpäleinä.
    Sitten ei auta kuin treenata ja opetella kuvioiden jekut. Ikävämpi homma jos ei ole aikaa tai kiinnostusta siihen, mutta IMO bossit on tehty testaamaan pelaajan taitotasoa. Jos et pärjää, et luultavasti ole valmis kohtaamaan seuraavan kentän hirveyksiä. Ja jos haaste on liian kädestä pitelevää, peli muuttuu auttamatta pelaajan taitotason kasvaessa turhauttavan helpoksi jyystöksi, mikä etenkin pisteitä metsästäessä alkaa ottaa pattiin.

    Tuosta palikasta nyt sen verran, että pistän sen muistiin jos saisin parannettua näkyvyyttä tai esim. pidentämällä reagointiaikaa sen hyökkäykseen. Ja vaikka allekirjoitan egomiehen videon täysin, joskus pelaajan on hyvä pudota edes kerran sinne pohjattomaan kuiluun, että kerralla oppii vaikka sitten kantapään kautta minkälaisten sääntöjen puitteissa peli toimii. 
    Kirjattu
  • ::
  • 09.01.12 - klo:19:30

    Relix Poissa

    • Defective
    • Wää
    En taida kuulua kohdeyleisöön, pääsin hikiseen tokaan kenttään easyllä.
    Tosin minulla ei kyllä ollut ongelmia erottuu luoteja ja alusta, en vaan osannut. Tosin parissa kohtaa se pääkallolaatikko iski tyhjästä, tosin ehkä tuokin oma vika koska lentelin ruudun yläpäässä.

    Jatkakaa ihmeessä, jos minä en keksi mitään huonoa sanottavaa niin on hyvät pullat uunissa.
    Kirjattu
  • ::
  • 10.01.12 - klo:22:23

    eebrozgi Poissa

    • spoiler: eero
      • Nintendo Network ID: eebrozgi
      • Wii-numero: 3590 5048 9464 7022
      • 3DS-ystäväkoodi: 3952-8077-6581
      • Xbox Live Gamertag: eebrozgi
      • Steam ID: eebrozgi
    Taisin muuten tosiaan unohtaa hidastaa sen kallolaatikon 50->60fps siirtyessä, tuli mieleen kun yhtäkkiä näin paljon valituksia :S. Phail3d kyllä mainitsi siitä mutta olin vaa hurr durr ilmeisesti.

    P.S. Kännykällä.
    KEEP YOUR COOL!
    Kirjattu
  • ::
  • 11.01.12 - klo:12:00
    Jebun woo, tuli vihdoin päästyä kolmaskin kenttä läpi. Highscore pyörii toistaiseksi tuolla hieman 30k:n paremmalla puolella, mutta eiköhän sinne toiselle kierrokselle päästä kohtapuoliin ilman yhtäkään continuea. Edellisen demon peluusta on jo sen verran paljon aikaa, etten ole ihan kärryillä mikä kaikki on muuttunut paria spriteä, kolmatta kenttää (hyvä musa btw) ja pistesysteemiä lukuunottamatta. Hyvä peli se vieläkin on. :3

       Itseäni ei tuo pääkallolaatikko ole haitannut kyllä yhtään, muuten kuin kerran ensimmäiseen laatikkoon kuoltuani ja uudelleen spawnattuani menin vahingossa vasemmalle, jolloin ruutukin oli scrollannut jo niin paljon että vaihtoehtoina oli joko scrollauksen tai toisen laatikon takia kuoleminen.

       Parannusehdotuksina lähinnä youtubenkin kommenteissa mainittu vaikeusaste highscoreihin. En myöskään näe oikein mitään hyötyä valita ensimmäisen bossin jälkeen vasemmanpuoleista power-uppia oikeanpuoleisen ollessa niin kätevä. Pientä buffia kenties?

    Ja missä ovat ensimmäisen kentän ekstrapojolaatikot? >:I
    Viesti saattaa sisältää paloja sarkasmia tai pähkinää.
    Kirjattu
  • ::
  • 11.01.12 - klo:18:24
    Mjooh, mitä enemmän nyt tuota palikkarumbaa kelailen, niin täytyy myöntää, että on turhan yritys-erehdys kaavamaisilta ne tuntuvat. Kirveelle töitä siis.

    High scoret eri vaikeustasoille ovat olleet suunnitelmissa, niiden toteutus vaan jäi tällä kertaa työmäärän ja kiireen vuoksi pois. Tuo takatykki ei ole sinänsä huono pyssy, tasosuunnittelu vaan tuppaa suosimaan liiaksi sivutykkiä, mitä toivon mukaan saamme rukattua myöhemmissä kentissä lisää.

    Ykköskentän Se!-bobusikonit ovat  vähän jekkuja. Toisin kuin kakkostasossa, niitä ei ole suinkaan piilotettu tyhjään ilmaan, vaan ne vaativat hieman taitoakin ilmestyäkseen. Spoilaan nyt ne jos ei jaksa etsiä liikaa:

    (click to show/hide)
    Kirjattu
  • ::
  • 12.01.12 - klo:09:00
    Kirjattu
  • ::
  • 12.01.12 - klo:16:22
    Ihmettelinkin kun railerin katsojamäärä pomppasi jostain paristasadasta lähemmäs yhdeksääsataa noin päivässä.

    Lainaus käyttäjältä: IndieGames.com
    placeholder elements (the borrowed soundtrack included)
    Jos tuolla meinaavat Vicin ja Ärrävian teemoja, niin ovat tulleet jäädäkseen ja lainattu ihan tosi tarkoituksella sarjan peleistä (eebron sovittamina toki). Taisi uutisen kirjoittaja vain hämääntyä shmups.comin ketjun aloitusviestistä, jossa mainitsimme musiikin olleen lainattua aivan projektin alkutekijöillä.

    Joka tapauksessa, viileä juttu.
    Kirjattu
  • ::
  • 12.01.12 - klo:18:54

    eebrozgi Poissa

    • spoiler: eero
      • Nintendo Network ID: eebrozgi
      • Wii-numero: 3590 5048 9464 7022
      • 3DS-ystäväkoodi: 3952-8077-6581
      • Xbox Live Gamertag: eebrozgi
      • Steam ID: eebrozgi
    Joo, vähän muitakin hassuja töhöjä tuossa artikkelissa, mutta muuten eri hieno juttu! :)
    KEEP YOUR COOL!
    Kirjattu
  • ::
  • 12.01.12 - klo:22:53
    Jatkakaa ihmeessä, jos minä en keksi mitään huonoa sanottavaa niin on hyvät pullat uunissa.
    Tässä on muuten ihan oikeasti asia, joka pitää paikkaansa. Relix on äärimmäisen hyvä haukkumaan muiden luomuksia.
    Kirjattu
  • ::
  • 14.01.12 - klo:18:29

    Tingle Poissa

    • Paavo
      • 3DS-ystäväkoodi: 1478-3942-1487
      • Xbox Live Gamertag: Tinglemies
      • PSN ID: Tinglemies
      • Steam ID: Paavomies
      • Academic Nintendo Club RY
    Pääsin kolmoskenttään. Jäätävästä hidasteli siinä. Vaikeusasteen vaikutusta en kyllä kertamulgasulla huomannut.

    Pojoja atm. 11 114
    <Tapza> tinglest on kyl vähän hankala ottaa selvää
    <Tapza> se on tollanen saatananmoinen kusipää ja paras tuntemani ihminen, tosi mukava ja aivan perseestä
    <Kraidi> tarvitset vieroitusta epätodellisuudesta
    <JJJANI> vittu ku paavolle ei voi ees vittuilla ilman et menee ite ihan sekasin
    <henuck> olis kyl melkonen auschwitz olla jumissa jossain ovessa/sen takana ja kuunnella ffxiii ja paavon paskalaatikkojuttuja
    <Turjake> VITTU TINGLE NYT TURPA KIINNI
    Kirjattu
  • ::
  • 14.01.12 - klo:23:19
    Easylla vihuja tulee takaapäin harvemmin, osa luodeista muuttuu tuhottaviksi ja murkulaa lentää yleisesti ottaen niskaan vähemmän suurella vimmalla. Myöskään toiselle loopille ei ole asiaa koska hermanni.

    Pisteitä atm. 208 154 - keksiä sille joka pistää paremmaksi.
    Kirjattu
  • ::
  • 20.01.12 - klo:00:35

    Samirai Poissa

    • JÄÄTELÖAUTOOOOO!!!11
      • Nintendo Network ID: Samirai
      • 3DS-ystäväkoodi: 0001-3327-0574
    Pisteitä 6500, pääsin iisillä melkein tokan kentän loppuun (luulisin). Kiva peli on ^_^ Pitää vaan löytää taas jostain aikaa hiukan speelailla ni saa edes vähän takasin niitä osaamisen rippeitä mitä tällasista peleistä on joskus tullu omattua...
    Kirjattu
  • ::
  • 04.02.12 - klo:23:35

    eebrozgi Poissa

    • spoiler: eero
      • Nintendo Network ID: eebrozgi
      • Wii-numero: 3590 5048 9464 7022
      • 3DS-ystäväkoodi: 3952-8077-6581
      • Xbox Live Gamertag: eebrozgi
      • Steam ID: eebrozgi
    Laastaroin vähän.

    Final Boss Demo (päivitetty 5.2.2012)

    Fiksauksiin kuuluu muunmuassa kallopalikan hidastaminen oikeaan nopeuteen sun muiden kiirerikkinäisyyksien ja graafisten kämmien paikkailu sieltä täältä. Ja menut sykkii. B)
    Lätkäiskää tämä vaan viime kuun demon päälle, kaikki tallennukset toimii ja minä saan mielenrauhan.

    *edit* Ok, yhden vihun kuolemistapa rikkoi pelin totaalisesti... ELI VIELÄ KERRAN. :)
    « Viimeksi muokattu: 05.02.12 - klo:19:50 kirjoittanut eebrozgi »
    KEEP YOUR COOL!
    Kirjattu
  • ::
  • 21.12.12 - klo:02:53

    eebrozgi Poissa

    • spoiler: eero
      • Nintendo Network ID: eebrozgi
      • Wii-numero: 3590 5048 9464 7022
      • 3DS-ystäväkoodi: 3952-8077-6581
      • Xbox Live Gamertag: eebrozgi
      • Steam ID: eebrozgi
    Loppu on lähellä. Siis tänään. Kerettiin silti rutistamaan video jälkipolville ihailtavaksi juuri ajoissa.

    FINAL BOSS - Holiday Preview

    like comment subscribe donate
    KEEP YOUR COOL!
    Kirjattu
  • ::