Rekisteröidy,

niin voit osallistua keskusteluihin
niin foorumilla kuin IRC-kanavallakin.
Rekisteröidy nyt!

Kirjaudu!

Pysy aina kirjautuneena sisälle

ModNation Racers

22.01.10 - klo:13:28

Raitoningu Poissa

• From Valhalla
    • Xbox Live Gamertag: Jonttutan
    • PSN ID: Jonttutan

ModNation Racers on Sonyn uusin Pelaa, Luo ja Jaa -sarjaan kuuluva peli, jossa ajateen kartingia Crash Team Racing ja Mario Kart tyyliin, mutta lähes kaiken voit luoda itse. (Hahmon, autot ja radat)

Mitä tässä olen nyt betaa pelaillut jotain parisen tuntia, niin viilikset ovat hyvät.
Hahmoeditori toimii, auton luominen on kivaa ja ratojen luonti on jotain niin mahtavaa.
Itse olen luonut jo pari kenttää, joista olen julkaisut jo yhden. (Racing Island (Sunset)
Pelistä voisin vielä haukkua ainakin tämän betan perusteella sen hirveän pitkiä latausaikoja ja auton huonoja kontrolleja. Esim. yhtäkkiä autoni saattaa kääyntyä oikealle vaikken painakkaan mistään. Onko muille, jotka täällä omistavat PS3:n ja kerkesivät lataamaan tämän niin käynyt näin?

Muuten peli vaikuttaa ihan toimivalta, mutten kuitenkaan tiedä onko tästä ihan täydellä hinnalla ostettavaksi peliksi. Betan perusteella itselleni vaikuttaa erittäin kesken eräiseltä tekeleeltä ja jos se pysyy tämmöisenä. Ostan tämän sitten ehkä alelaari, jos muutoksia ei tule. Onneksi tässä on kolme viikkoa aikaa oppia pelaamaan tätäkin HC:sti. Kehua voisin vielä näitä chat-juttuja, koska viestittäminen on helppoa ja pelin aulassa voit ennen kisan alkua keskustella kilpailijoiden kanssa mikitse tai tekstitse.

E: Voit myös ottaa kuvia tähän tyyliin -> (kuvan ottanut minä)

« Viimeksi muokattu: 06.12.12 - klo:02:56 kirjoittanut Osiris »
Kirjattu
  • ::
  • 31.01.10 - klo:21:12

Uberz Poissa

• Evil Master
    Betan ehdin latamaan silloin viikko sitten, ja sitä on tullut pari kertaa testattua. Heti alkuun huomaa, että ruudunpäivitys on todella heikkoa, ja se latistaakin hieman betan muuten hyvää kokonaisuutta.

Ensinnäkin hahmon, auton ja ratojen editointi on monipuolista ja hyvää ajanvietettä. Betassa on luonnollisesti todella paljon asusteita, lavasteita yms. lukittuna, joten todella mielenkiintoista on päästä pelaamaan lopullista versiota, kun jo betassa saa luotua hienoja ratoja. Rataeditorin käyttäminen on myös helppoa ja alle puolessa tunnissa saa tehtyä perushyvän kokonaisuuden.

Ajotuntuma palautti mieleen legendaarisen CTR:n, mikä ei todellakaan ole huono asia. Aseita ei ole tullut paljon käytettyä, mutta ihan toimivia nekin varmaan ovat. Pelihän on myös täysin suomenkielinen, jopa beta-versio. Mielenkiinnolla tulee ModNation Racerssia odotettua betan jälkeen, sillä tässä saattaa olla yksi vuoden yllättäjistä pelirintamalla.

Evil master since 1985.
    Kirjattu
  • 25.04.10 - klo:08:36

Tingle Poissa

• Paavo
      • 3DS-ystäväkoodi: 1478-3942-1487
      • Xbox Live Gamertag: Tinglemies
      • Steam ID: Paavomies
      • Academic Nintendo Club RY
    <Tapza> tinglest on kyl vähän hankala ottaa selvää
    <Tapza> se on tollanen saatananmoinen kusipää ja paras tuntemani ihminen, tosi mukava ja aivan perseestä
    <Kraidi> tarvitset vieroitusta epätodellisuudesta
    <JJJANI> vittu ku paavolle ei voi ees vittuilla ilman et menee ite ihan sekasin
    <henuck> olis kyl melkonen auschwitz olla jumissa jossain ovessa/sen takana ja kuunnella ffxiii ja paavon paskalaatikkojuttuja
    <Turjake> VITTU TINGLE NYT TURPA KIINNI
    Kirjattu
  • 14.06.10 - klo:18:49
    Tämähän on ihan loistava, kuin Mario Kart mutta voit väsätä oman hahmosi, autosi ja ratasi. Perhanan monipuolisesti vieläpä. Eikä ole vielä tuntunut edes kauhealta esineraiskaukselta kuten MK Wii, vaikka yksinpelin haasteet ovatkin joskus melko brutaaleja. Pidän todella paljon kuinka kaikki temput, driftit jne antavat pojoa ja lisää löpöä buustimittariin, josta saa turbon ja suojakilven. Tykkään tämän pelin aseista ja suojautumisjärjestelmästä paljon enemmän kuin Mario Kartin vastaavasta.

Tässä hahmoni Harry ja hänen autonsa: http://adventureislands.deviantart.com/#/d2rsbqh
    « Viimeksi muokattu: 14.06.10 - klo:19:32 kirjoittanut Topias »
    Kirjattu
  • 15.06.10 - klo:02:37

Laatikko Poissa

• Ganonmire Dragdorf
      • Nintendo Network ID: Laatikko
    Tämä kuullostaa liian täydelliseltä, mutta kaupassa kun tuli testattua niin pelattavuus oli vähän mitä oli. Taitaa jäädä kaupan hyllylle, vaikka rataeditori kiinnostaa munasti ._.
    Rusketun kynttiläillallisilla
    Kirjattu
  • 15.06.10 - klo:16:13
    Kyllä sitä alussa tulee seinät tosi tutuiksi, mutta tuohon ohjaukseen tottuu aika nopeasti.
    Kirjattu