Steam näpsähtää Macille 12. päivä tätä kuuta, muistaakseni. Tämän lisäksi vielä pari päivää voimassa oleva
Humble indie bundle josta siis saa laatu indiepelattavaa pay-what-you-want-hinnoittelulla.
Itse olen siis siirtynyt Macin diaboliseen käyttäjäkuntaan, aikaisempi kone tosiaan kosahti ja nyt alla on tuo halvin Mac mini, jossa on joku 2,3 Ghz prosessori ja 160 gigaa muistia, jepa. Tykkään ja vaikka olinkin aiemmin suhteellisen skeptinen tämän Mac-näppäimistön suhteen, tämä onkin yllättävän pätevä. Hiirenä tosin toimii tuollainen Logitechin valkoinen, 10 euroa maksava perus-USB-hiiri; Applen omat hiiret eivät juurikaan kiinnosta.
Boot Campilla saatan joskus Winukkaa koittaa asentaa, mutta kattoo nyt. Steamin tulo Macille pelastaa käytännössä sen harvan pelaamisen mitä tietokoneella tein, mikäli poislasketaan veikeät freeware-pelit, joita minulla oli suht monta jo kokoelmassani. ;(
Tähän mennessä olen suht tyytyväinen koneeseeni ja etenkin näppäin F3 herättää suurta tyydytystä, se nimittäin kokoaa kaikki ikkunat näkyville. *_*
Eiköhän tästä jotain nirskunaa voi joskus multa vielä tulla, mutta se tulkoot sitten joskus. Ja kone on muuten äärettömän hiljainen! Ei sillä ettei aikaisempi koneeni olisi ollut - olihan se kuitenkin optimoitu toimimaan hiljaa (kloonikone) - mutta tätä ei kuule enää ollenkaan ellei kirjaimellisesti pistä korvaa aivan viereen.