Rekisteröidy,

niin voit osallistua keskusteluihin
niin foorumilla kuin IRC-kanavallakin.
Rekisteröidy nyt!

Kirjaudu!

Pysy aina kirjautuneena sisälle

Castle

03.05.10 - klo:22:17

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
Katsoin juuri porukoiden luona digiboksilta Castle-nimisen sarjan ensimmäisen jakson. Sarja kertoo hyvänäköisestä rikospoliisista, jonka kimppaan lyöttäytyy Richard Castle -niminen kirjailija tutkimaan juttuja *taitoa* (Tai no vissiin se kertoo "pääasiassa" siitä kirjailijasta, koska sarjakin on nimetty sen mukaan.)

(click to show/hide)

Tilasin juuri dvd:nä (>)) sarjan kaksi ensimmäistä tuotantokautta, koska minulla ei ole tapana katsella televisiota (eihän minulla edes virittimellä varustettua televisiota olekaan, ainakaan jos lupatarkastaja kyselee).

Ovatkos muut resettiläiset katselleet sarjaa? Mitäs mieltä muut ovat tästä naispuolisesta rikospoliisista? :3 (Wikipedian mukaan roolihahmon nimi on Kate Keckket ja häntä esittää Stana Katic.)
(click to show/hide)
« Viimeksi muokattu: 27.02.11 - klo:19:45 kirjoittanut Tube »
Kirjattu
  • ::
  • 06.05.10 - klo:22:18
    En ole katsonut sarjaa, mutta Nathan Fillion veti ihan tyylillä Fireflyssa. Vois joskus kattoa tämänkin.
    Kirjattu
  • 27.02.11 - klo:19:44

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    Sain myöhään yöllä ensimmäisen kauden päätökseen.
    (click to show/hide)

Toivon, että kaikkia kliseitä, joihin sarjalla on mahdollisuus tarttua, ei oikeasti viedä loppuun asti. Olin esimerkiksi aivan varma, että
    (click to show/hide)
    Onneksi ei ainakaan vielä paljastunut moiseksi, eli tämä on jätetty rauhaan. Toivottavasti näin jatkuu jatkossakin, ettei kaikkia hahmoja tarvitse sotkea keskeisiin tapahtumiin.

Nyt jo hieman harmittaa, että
    (click to show/hide)
    Mutta kai sitä jotain pidempääkin tarinaa on pakko kehitellä, ettei sarja vaan jumita paikallaan ja kaikkia keissejä ratkaista samassa jaksossa, jossa ne esitellään.

Mielestäni kuitenkin ihan mielenkiintoista dekkarimeininkiä, joten jos on yleensä jotkut dekkarit kiukuttaneet, mutta CSI:n sateliittikuvasta zoomatut murhaajan kotiasunnon sohvan pölypunkit rasittavat yliampuvuudellaan, mutta silti jotain vähän tuoreemman oloista olisi kiva saada, niin suosittelen.

Osaisiko joku muuten suositella jotain brittiläistä dekkarisarjaa, joka olisi kohtuullisen uusi ja tuore? Life on Marssia katselin jonkun verran sen tullessa televisiosta, mutta tarkoitus olisi vielä katsoa se ja Ashes to Ashes kokonaan jossain vaiheessa, joten niiden lisäksi saa heittää jotain ehdotuksia. Briteissä noita dekkarisarjoja vissiin perinteisesti on aika paljon tehty, ja brittienglanti > jenkkienglanti.
    « Viimeksi muokattu: 27.02.11 - klo:20:45 kirjoittanut Tube »
    Kirjattu
  • 27.02.11 - klo:20:42
    Minä oon viimeisimmän kommenttini jälkeen kattonu sarjan kaikki jaksot ja seurannut jenkkitahtiin. Ihana sarja, ja mukavasti popkulttuuriviittauksia. Kolmoskausi on hieman yli puolen välin nyt ja juuri tässä jännäilen loppupuolikasta kauden tuplajaksolle... Tiistaina se tulee! :)
    Kirjattu
  • 08.03.11 - klo:07:33

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    Nyt sain itsekin jenkkitahdin kiinni.

Aivan loistava sarja. Tai no, ei ehkä mikään aivan loistava, mutta kyllä tämä ainakin CSI:t hakkaa minun mielestäni. CSI:n jutut ovat lähempänä scifiä kuin poliisisarjaa, joten tämä on paljon enempi minun makuuni. Jotenkin maanläheisempää touhua. Lisäksi hahmot ovat mielestäni paljon mielenkiintoisimpia kuin yhdessäkään CSI:ssä.

(Ei sillä, etteivätkö scifi-jutut on ihan kivoja, mutta en tykkää siitä, miten jutut esitetään aivan liikaa liioiteltuina CSI:ssä, vaikka periaatteessa sarja voisikin olla ihan mielenkiintoinen.)

Viimeisimmissä jaksoissa tosin hieman ihmetytti, että miksi
    (click to show/hide)

//Byyh, miksi tämä on tauolla :| Ensi viikolla vissiin palailee, mutta odottamisen tuska on ikävä.
    « Viimeksi muokattu: 16.03.11 - klo:08:38 kirjoittanut Tube »
    Kirjattu
  • 07.04.12 - klo:20:38
    Castle on pitänyt itsensä mielenkiintoisena läpi neljännenkin kauden (miksei viidettä ole jo tilattu?!), mutta yksi asia alkaa kyrsiä ihan mallikkaasti:

(click to show/hide)

Jospa asia nyt kuitenkin kauden päätökseen korjautuisi, kun siihen malliin on vihjailtu...
    Kirjattu