NGC - Super Smash Bros. Melee

• 103 Vastauksia
  • 18183 Lukukerrat
NGC - Super Smash Bros. Melee
« : 03.01.08 - klo:14:36 »

Tube vähän vihjaisi että tällaista kaivataan. :p

Eli 2004 Eurooppaan tullut Smash Bros. -sarjan toinen osa. Suositut Nintendo-hahmot mätkivät toisiaan tutuissa maisemissa, peli oli menestys bla bla blaa. Jos ei oikeasti tätä peliä tiedä niin Wikipediasta sana Google ja Googleen SSBM ja klikkaat linkkiä Wikipediaan.

Mutta nyt olisikin tarkoitus kertoa mielipiteitään tästä pelistä. Lempihahmot, favoriitti kenttä, suosikkimusat ja silleen. Onko pelannut pelin jotakuinkin läpi, pelaako normaalisti ns. Advanced Taktiikoilla, ja mitä tässä olisi voitu tehdä paremmin.

Minun mielipide on se, että ilman kaveriporukkaa tämä peli ei ole juuri mitään. Moninpelinä huippujen huippu. Kivasti unlockattavaa tavaraa, en vieläkään ole saanut kaikkia Trophyjä. Pelaan pääasiassa Marthilla tai Sheikillä, mutta myös Ice Climbers ja Samus ovat oiva valinta 1vs1-matseihin. Kenttänä toimivat yleensä Final Destination, Fountain of Dreams ja Dreamland 64. Isolla porukalla sitten vähän niitä näitä kenttiä. En itse ole jaksanut opetella näitä master-kikkoja, missä tehdään Short Hoppeja, Fast Falleja, ja se kamalin, eli Wavedash on jotain niin pakkopullaa.
Noh, loistavimmat musiikit mielestäni ovat Fire Emblem, Dream Land 64 ja Mute City. Muuten en oikein tämän pelin musiikeista piittaa (Brawl korjaa, Brawl korjaa).
Enköhän minä löpissyt jo tarpeeksi, voitte jatkaa tästä.

Muokkasin vähän. Kun näin Super Mario Sunshine -ketjussa siistin kuvan, olo oli että mäki haluun!!
« Viimeksi muokattu: 06.12.12 - klo:03:23 kirjoittanut Osiris »

Vs: GC - Super Smash Bros. Melee
« Vastaus #1 : 03.01.08 - klo:14:49 »
Noo, vihjasin ja vihjasin :)

Tämä peli on iteltä jäänyt kokematta ja jos joku haluaisi sen vaihtaa erittäin hyväkuntoiseen (Player's Choise) F-Zero GX:ään, niin YV:tä tulemaan.

Pelistä en ole kuullut kuin pelkkää hyvää, joten kyseessä on oltava aivan mahtava peli. Ja minä barbaari en ole edes pelannut tätä o_O

*

Poissa heplo

• Resetin paskin jätkä
« Vastaus #2 : 03.01.08 - klo:16:06 »
Olen pelannut peliä hieman yli puolitoista vuotta, käynyt neljässä turnauksessa ja käynyt vieläpä muuten vaan vierailulla Smashia pelaamassa. Peliä tulee pelattua edelleenkin säännöllisesti veljiä tai sitten tietokonetta vastaan, eikä suurempia pelitaukoja pääse syntymään. Kaikki alkoi sumuisena kesäpäivänä, kun TK:n innostuttumana hommasin Meleen sekä Smashin. Mielessä oli heti alusta alkaen kilpailullinen pelaaminen, eihän tätä peliä voi kenellekään terveelle ihmiselle casual-mielessä edes suositella - ei sitten kirveelläkään. ;)

Ensimmäiseen turnaukseen menin puolen vuoden harjoittelun jälkeen. Pärjäsin erittäin hyvin - olin kahdeksas ja se onkin edelleen minun paras sijoitukseni. Turnauksia on ollut eri puolilla Suomea ja niissä on mukava käydä, turnauksissa on aina paras meininki, parhaat jutut ja tasokas peliseura. Aina on niitä "huippupelaajia", jotka luulevat pärjäävänsä, kunnes tulevat turnauksiin ja näkevät, miten asian laita on.

Pärjäämiseen ei riitä, että on kuullut tai osaa tehdä näitä "pro-kikkoja", vaan pitää osata myös käyttää ja soveltaa niitä itse pelissä. Lisäksi pelin lukeminen on paljon tärkeämpää kuin tämä; Olen yksi Suomen teknisimmistä pelaajista, hallitsen Advanced tecniquesit, liikkeet sujuvat lähes virheettömistä ja sitä rataa. Kokemukseni ihmispelaajia vastaan on tosin vielä alhainen, että tekniset taidot eivät pääse omiin oikeuksiinsa. Tästä johtuen reilusti minua teknisesti huonompiakin pelaajia vastaan saattaa olla ihan tiukkoja matseja. Tosin, ilman teknistä osaamistakaan ei voi pärjätä.

Pelailen pääasiassa Falcolla, mutta myös muilla hahmoilla olen alkanut hiljattain pelaamaan - tosin ei niin tosimielessä. Kaikki turnauksissa olevat ns. neutraalit kentät käyvät, mutta ehdoton suosikki on Final Destination. Miksikö? Falco on lähes poikkeuksetta niskan päällä tässä kentässä, kiitos mahtavien lasereiden.
I Päiväkotikerho I
"Joka reikään banaania."

« Vastaus #3 : 03.01.08 - klo:16:31 »
Peliä on tullut pelattua enemmän tai vähemmän aktiivisesti sellaiset viitisen vuotta. Meinasin jo kyllästyminen iskeä kunnes hoksasin miten paljon syvyyttää Meleeseen kätkeytyykään. Niin sanotusti "vakavissani" olen peliä pelaillut alle vuoden, kokemusta turnauksista löytyy yhden Kajaanin pikavisiitin ja Oulun smash-miitin muodossa, enkä siis menisi itseäni miksikään proksi tässä vaiheessa nimittelemään - teknistä taitoa löytyy välttävästi enkä mindgameillä pahemmin pysty kehuskelemaan. Treeniä olisi hyvä olla enemmän, mutta kun Ikarugaa nyt pääasiallisesti pelailen, niin tahtoo jäädä Melee aina silloin tällöin vähemmälle. Muttah, eiköhän tämäkin asia korjaannu ajan myötä ja jahka tästä kehityn niin voin tosissani aloittaa kaveripiirin tutustuttamisen Meleen saloihin, vaikka serkkua ja tyttökaveria on jo jonkin aikaa tullut koulutettua tavoille.

Hahmovalikoimasta löytyy kaikenlaista sekasotkua. Turneissa rankaisua tulee jaettua pääosin C. Falconin, Samuksen, Marthin tai Marion puikoissa. Mewtwollakin on tullut pelattua ihan mielenkiinnosta, sen verta jekku altavastaaja on kyseessä.

*

Poissa eebrozgi

• spoiler: eero
« Vastaus #4 : 04.01.08 - klo:21:10 »
Reilu puolitoista vuotta olen pelaillut ja porokikkojen alkeet suht hyvin hallussa. Täällä WoW/ET/CS-pelaajien luokalla sitä on saanut mättää kyllä enimmäkseen yksin, mutta ei se mitään, intoa riittää ja yhden kaverin olen jo saanut ostamaan Cuben ja Meleen. Jo pitkään olen halunnut turnauksissa käydä, ja tulevaan Toivakan turnaukseen olen menossa ja kaveriakin houkuttelen mukaan.
Maini on Kirby. Harmi vaan kun eivät kiireessä ehtineet hahmoja tasapainottaa kunnolla, niin olen ottanut rinnalle Falcon ja Mariokaksikon. Final Destination ja DreamLand64 ovat lempparikentät tästä pelistä.
« Viimeksi muokattu: 04.01.08 - klo:21:11 kirjoittanut eebrozgi »
KEEP YOUR COOL!

« Vastaus #5 : 04.01.08 - klo:21:13 »
Voi juma. Nyt tuli Melee-villitys. Must get. Tietääkö kukaan, että mistä tämän mahtaisi saada halvalla? GC-ohjain maistuisi myös.

*

Poissa eebrozgi

« Vastaus #6 : 04.01.08 - klo:21:14 »
Viimeksi kun tilasin kaverilleni Huutonetistä, pyöri siellä varmaan 2-3 Meleetä. Eli sinne vaan.
KEEP YOUR COOL!

« Vastaus #7 : 04.01.08 - klo:21:46 »
Ööh.. äsken kun katsoin koko huutonetin läpi, niin siellä ei ollut yhtäkään Meleetä erikseen, mutta nyt siellä yllättäen olikin. Mahtavaa.

E: Heh, olet hassu mies.
« Viimeksi muokattu: 04.01.08 - klo:21:59 kirjoittanut Poni-T »

« Vastaus #8 : 04.01.08 - klo:21:58 »
Aika kova jätkä, katoit koko huutonetin läpi :o

« Vastaus #9 : 04.01.08 - klo:22:42 »
Tuossa kesällä tuli hankittua (vähän myöhässä, mutta kun ei ole Cubea vaan hankin Wiin viime jouluna) Melee, 2 Cube-ohjainta (kaupan vikat ja kaiken lisäksi hopeiset JPN-versiot!) sekä muistikortti...kaikki uutena, meni päälle sadan euron...mutta kyllä se sen arvoista on. On tuota tullut jonkin verran hakattua...wavedashi onnistuu ja parhaiten sitä osaan hyödyntää totta kai Luigilla, jota tosin muutenkin käytän päähahmonani. Fastfall onnistuu, L-cancelista en ole ihan varma. Tuntuu että olisin saanut SHFFLinkin onnistumaan mutten tosiaan ole ihan varma. Edgehoppi onnistuu, -hoggi kai kanssa. : D

Pidän Final Destinationista vaikken sitä ole vielä jaksanutkaan hankkia...: /

Kaverin kanssa ollaan myös toteutettu Black Hole Glitch joka tosiaan on aika muikea, vaikka lagittaakin konsolia. : P

E: "Muikea: 1. hapan, hapahko, (happamen) kirpeä

2. vars. kuv. makoisa, makea; imelä, makeileva"

Et sillei. Jos olisi joku sana minkä itse olisit keksinyt niin silloin se on matkimista, wanksta'.

E2: Muut ihmiset käyttivät sitä ennen kuin olit sanonut ensimmäisen kerran "olen wanksta" >_>
« Viimeksi muokattu: 08.01.08 - klo:22:14 kirjoittanut Tzibo »
"I'll go walking in circles while doubting the very ground beneath me"

« Vastaus #10 : 08.01.08 - klo:20:50 »
^UMBO JÄBÄ. Miksi kaikki matkii minun "muikea"-sanontaani?! Noo, olenhan minä kyllä aika gangsta ja silleen..

Mutta. Ei aikaakaan, kun Melee tupsahtaa kotiini. Ainakin käy Brawlin odotus huomattavasti helpommaksi.

E: Kuulepas nyt. Heti kun sanoin ensimmäisen kerran NoF:ssa "vallan muikea", niin kaikki muutkin ovat ruvenneet käyttämään sitä sanontaa.
« Viimeksi muokattu: 08.01.08 - klo:20:57 kirjoittanut Poni-T »

*

Poissa heplo

• Resetin paskin jätkä
I Päiväkotikerho I
"Joka reikään banaania."

*

Poissa eebrozgi

« Vastaus #12 : 08.01.08 - klo:21:39 »
E: Kuulepas nyt. Heti kun sanoin ensimmäisen kerran NoF:ssa "vallan muikea", niin kaikki muutkin ovat ruvenneet käyttämään sitä sanontaa.
Käytin sitä ennenkuin olin kuullutkaan mistään NoFFista.

E: En, ainakin muikeaa käytin.
« Viimeksi muokattu: 08.01.08 - klo:23:11 kirjoittanut eebrozgi »
KEEP YOUR COOL!

« Vastaus #13 : 08.01.08 - klo:22:17 »
^Joo nyt kyl huijaat.

« Vastaus #14 : 09.01.08 - klo:08:57 »
Hauska peli. Suosikkeja ja erityisesti Event Match 51 The Showdown. Kehittelin tähän omia event matcheja ja niitä voi pyytää. Omia haasteita löytyy n. 50 ja niiden vaikeusaste on 1-64. Jos halautte kokeilla niin kysykää.
Dragons forever!

*

Poissa heplo

• Resetin paskin jätkä
« Vastaus #15 : 16.01.08 - klo:14:59 »
Ainutlaatuinen mahdollisuus nähdä Vehvi Oulun Smash-turnauksessa helmikuun alussa. Sinne poraamaan kaikki.
I Päiväkotikerho I
"Joka reikään banaania."

*

Cebbo

« Vastaus #16 : 04.02.08 - klo:16:05 »
Viitisen vuotta itsekin pelaillu Smashiä. Onhan tässä välissä tosin ehtinyt Metroidejakin metsästää, mutta Smashin pariin palataan aina. Trophyja löytyy tai siis löytyi 282 (tai 283) ennen kuin Jabi eräässä peli-illassa kopioi oman muistinsa minun Smashi muistin päälle. >_> Classic, Adventure ja All Star menty läpi kaikilla hahmoilla, ennen kuin päläbläbt. HRC:ssä, BTT:ssa ja Multi-Man Meleessä on menty vain läpi, muttei ole kiinnostanut parantaa. Meleetä hakkaan 1lvl cpu:ta tai pelitoveria vastaan.

En muista tarkkaa aikaa, mutta 1-2 vuotta on harjoiteltu ja tekniikka on keskiverto kunnossa, mutta ajattelussa on aina parannettavaa. Oulussa käyty pelailemassa Raikun ja Pekin luona, kaikissa triweeklyissä sekä Turanuksessa. Orvahdin pahasti viimeisimmässä triweeklyssä, mutta se kuitattiin turneessa.

Ajan mittaan on pelattu sillä sun tällä, mutta nyt hihasta löytyy Mart, Muigi, Muikku, Pichu ja Fox. Mathilla turnauksissa.
----
No eipä...Mutta low tier tiimeissä aika hauskaa.
« Viimeksi muokattu: 04.02.08 - klo:19:09 kirjoittanut Cebbo »

*

Poissa heplo

• Resetin paskin jätkä
« Vastaus #17 : 04.02.08 - klo:18:52 »
Näin sinut turneessa, muttei tullut pahemmin juteltua.
I Päiväkotikerho I
"Joka reikään banaania."

*

Poissa Agutski

• Beer Baron
« Vastaus #18 : 06.02.08 - klo:21:14 »
Olen pelaillut meleetä 3 päivää ennen EU-julkasusta asti :) elikkä parin kuukauden päästä tulee 6 vuotta täyteen :D Aivan käsittämättömän mahtava peli, johon ei vaan ikinä ole oikeen tullut kyllästyttyä. Kaiken mahdolliseen olen pelissä saanut ja ja öö... pelaan Falcolla, Sheikillä ja Samuksella :) Falcolla oon kuiteskin paras. Sanoisin itseäni keskiverto hyväksi, tosin jään kyllä Heplon videoiden perusteella ainakin vähän hänen taakseen ;)
Smokin' Sick Style

*

Melo

« Vastaus #19 : 10.02.08 - klo:14:21 »
Mainio peli tämä SSBM. Harmi vain ettei täällä Loviisassa löydy juurikaan peliseuraa, enkä ole hyvä pelaamaan. Löytyy jo aika monta thophya ja hahmoista puuttuu enää Ganondorf, Mr Gay&Kello, ja Pichu.

Voisiko joku heittää vinkkiä miten tota L-cancellia voisi harjotella, tai miten sen voisi tehdä helposti. Ku ei tahdo onnistua vaikka kuinka yritän. >.< Ja olen kattonut AHTP-videot.

« Vastaus #20 : 10.02.08 - klo:14:25 »
Ganondorfin saa kun teet event matchin jonka nimi oli muitaakseni Triforce Gathering. Mr Game and Watch tulee sitten kun kaikki muut hahmoilla on tehty target testit.
Dragons forever!

« Vastaus #21 : 10.02.08 - klo:14:37 »
Voisiko joku heittää vinkkiä miten tota L-cancellia voisi harjotella, tai miten sen voisi tehdä helposti. Ku ei tahdo onnistua vaikka kuinka yritän. >.< Ja olen kattonut AHTP-videot.

Linkillä down aerialia. Et voi olla huomaamatta onnistumista.

ediits: Jigglyhän on kova hahmo. Taas yksi hahmo lisää jolla pelaan aktiivisesti.
« Viimeksi muokattu: 11.02.08 - klo:14:01 kirjoittanut Influenssa »

*

Poissa heplo

• Resetin paskin jätkä
« Vastaus #22 : 01.03.08 - klo:17:57 »
Vanha, mutta eipä kiinnosta.
I Päiväkotikerho I
"Joka reikään banaania."

« Vastaus #23 : 02.03.08 - klo:00:23 »
Joo vittu vähänkö oon gangsta HC pro. Voittaisin teiät kaikki vaikka oisitte yhtäaikaa mua vastas

Suomen mestaruuskisois tavataa
« Viimeksi muokattu: 02.03.08 - klo:00:26 kirjoittanut Poni-T »

« Vastaus #24 : 02.03.08 - klo:00:24 »
Naputi nap nap.

*

Poissa eebrozgi

« Vastaus #25 : 02.03.08 - klo:14:32 »
Vanha, mutta eipä kiinnosta.
On tuo kyllä täydellinen kuva.
KEEP YOUR COOL!

« Vastaus #26 : 20.03.08 - klo:17:29 »
WARNING! Challenger approaching!

Tube joins the melee.

...

Fatamorgana tuossa kysäsi kun käveltiin koulusta kotiin, josko haluaisin ostaa Meleen. Kysyin hintaa ja vastaukseksi sain: "15e." Nyt olen sitten viittätoista euroa köyhempi, mutta Meleen verran rikkaampi. (Player's Choise se tosin on.)

Easyllä tuossa pelailin Classiccia Cpn. Falconilla, jolla muuten oli kohtuullisen helppoa, mutta Master Hand ei tuntunut kaatuvan sitten millään, perkele. Käytyin varmaan joku 5 continuea.

Show yer boobs!

*

Poissa Rottiss

• Sulava herrasmies
    • YouTube profiilini
« Vastaus #27 : 20.03.08 - klo:20:35 »
Sainpas kaverilta tämän lainaan piiitkästä aikaan. Sain jopa kuusi kertaa tapettua 5 lvl botin kahen minuutin matsissa. Ysi tasosille en vielä pärjee.
* Kullanmurut *

*

Cebbo

« Vastaus #28 : 24.03.08 - klo:11:09 »
Oiskohan Ijuka.
Lainaus
Koska niiltä [9lvl cpu] saa huonoja tapoja, hyvänkään pelaajan ei kannattaisi harjoitella lvl 9 tietokoneita vastaan. Lvl 1 tietokoneita vastaan on paljon parempi harjoitella, sillä ne eivät häiritse, vaan niitä voi rauhassa hakata Tietokoneita vastaan ei kehitetä mindgameja vaan tekniikkaa. Ja vielä se, että jos ei pelaa ihmisiä vastaan koskaan, ei voi olla hyvä, koska ei tiedä miten ihmiset ajattelevat.

*

Poissa eebrozgi

« Vastaus #29 : 24.03.08 - klo:13:31 »
Juu, älkää treenatko ysilevelisiä vastaan missään tapauksessa.
KEEP YOUR COOL!

*

Poissa Rottiss

• Sulava herrasmies
    • YouTube profiilini
« Vastaus #30 : 24.03.08 - klo:20:24 »
Miksi?
* Kullanmurut *

*

Cebbo

« Vastaus #31 : 24.03.08 - klo:20:49 »
Oiskohan Ijuka.
Lainaus
Koska niiltä [9lvl cpu] saa huonoja tapoja, hyvänkään pelaajan ei kannattaisi harjoitella lvl 9 tietokoneita vastaan. Lvl 1 tietokoneita vastaan on paljon parempi harjoitella, sillä ne eivät häiritse, vaan niitä voi rauhassa hakata Tietokoneita vastaan ei kehitetä mindgameja vaan tekniikkaa. Ja vielä se, että jos ei pelaa ihmisiä vastaan koskaan, ei voi olla hyvä, koska ei tiedä miten ihmiset ajattelevat.

Jotenkin koko peli tuntuu vain parin napin armottomalta rämpyttämiseltä. Ei jaksa kiinnostaa.
What the Falcon?
« Viimeksi muokattu: 24.03.08 - klo:21:04 kirjoittanut Cebbo »

*

Poissa Pulppu

• Konstaapeli
« Vastaus #32 : 24.03.08 - klo:20:56 »
Kaveri anto tämän lainaan. Käski harjottelemaan kovasti, että sais musta pelikaverin. Noh nyt olen pari päivää kokeillut ja täytyy sanoa etten saa sitten millään tähän peliin minkäänlaista otetta. Jotenkin koko peli tuntuu vain parin napin armottomalta rämpyttämiseltä. Ei jaksa kiinnostaa.

*

Kurathesis

« Vastaus #33 : 24.03.08 - klo:21:08 »
Diagnoosi: et osaa pelata. Mutta ei se mitään, rakastetaan sua silti oikein kovasti.

« Vastaus #34 : 24.03.08 - klo:21:28 »
Otan muute Kura sua vastaa Smashia ens kerral ku mennää kassulle.

*

Poissa Pulppu

• Konstaapeli
« Vastaus #35 : 24.03.08 - klo:21:36 »
Diagnoosi: et osaa pelata.

Vois auttaa jos sais tietää miten tehdään jonkinlaisia komboja ym. Kaveri löi vaan pelin käteen sanomatta sanaakaan. Eikä siinä ole edes ohjekirjaa. Nyyh ; (

« Vastaus #36 : 24.03.08 - klo:21:37 »
Eikä siinä ole edes ohjekirjaa.
Q_Q

« Vastaus #37 : 24.03.08 - klo:21:38 »
Diagnoosi: et osaa pelata.

Vois auttaa jos sais tietää miten tehdään jonkinlaisia komboja ym. Kaveri löi vaan pelin käteen sanomatta sanaakaan. Eikä siinä ole edes ohjekirjaa. Nyyh ; (

Siis tiedätkö yhtään mitään tästä pelistä? Jos ihan noobi oot, niin katso tuo "How To Play" Data-valikosta. xP

*

Poissa Pulppu

• Konstaapeli
« Vastaus #38 : 24.03.08 - klo:21:40 »
^Jaa onkos siellä semmonenkin.. Pitää katsoa seuraavalla kerralla.

Niinjooja kuten sanoin; kaveri löi tämän käteen ja käski harjotella.

« Vastaus #39 : 25.03.08 - klo:13:51 »
Joo en tosissaan kyllä harjottelis mitään 9 lvl comppeja vastaan. Siinähän opettelet hakkaamaan niitä ja otat kybällä turpiin joltain pelaajalta, joka on pelannut muitakin, kuin comppeja vastaan. Helpommilla cpu vastustajilla on parempi harjotella jotain comboja ja muuta shittiä.

Tämä peli kyllä joutuu nyt ikävästi pölyttymään, kun ei Brawlin takia tämän pariin ole kiinnostusta palata.

*

Cebbo

« Vastaus #40 : 25.03.08 - klo:13:55 »
No ekana kastot (<ei kirotusvirhe) sen How to Playn. Sitten myöhemmin myös Advanced HTP:n, Yuutuub/Google Vid.

Ja Smash on juuri siksi paras, että kombot ei synny siten, että painetaan vain nappeja tietyssä järjestyksessä. Vaan itse pitää yhdistellä eri liikkeitä tai katella muiden pelaajien videoista mallia. Hankala selittää, mutta kun katsoo vaikkapa Soul Calibur 2:n ohjekirjaa, löytää näppäinsarjoja miten tehdä komboja. Smashissä on vain tietyt liikkeet eivätkä näppäimien merkitys muutu hiventäkään "komboissa".
Esim. C.Falcon: "Dash, shuffletan (< lyhyesti sanottuna hyppään) Dairin (down air/aerial=painetaan ilmassa A+alas/C-alas), shield/väistö, Raptor Boost=<B> (B sivulle), shffl Nair (neutral air/aerial) (<- toistetaan tarvittaessa) ja VOIMAPOLVI!! siis Fair (forward).

King Boo: ok
« Viimeksi muokattu: 25.03.08 - klo:18:26 kirjoittanut Cebbo »

*

Poissa heplo

• Resetin paskin jätkä
« Vastaus #41 : 25.03.08 - klo:16:03 »
Jotenkin koko peli tuntuu vain parin napin armottomalta rämpyttämiseltä.

Kunpa tietäisit..
I Päiväkotikerho I
"Joka reikään banaania."

« Vastaus #42 : 25.03.08 - klo:16:07 »
Tein eilen uudet ennätyspisteet. Millään muulla hahmolla ei ollut parempia: Adventure Normal tasolla ja pisteitä jotain 1.4mil.
Dragons forever!

« Vastaus #43 : 26.03.08 - klo:19:26 »
Myydäänkö Meleetä enään missään nettikaupasta? Itse en ole löytänyt mistään meleetä. Olisiko missään suomalaisessa nettikaupassa meleetä myynnissä? Voisihan sitä Huutonetistä huutaa, mutta en jaksa :D

*

Poissa eebrozgi

« Vastaus #44 : 26.03.08 - klo:20:12 »
Myydäänkö Meleetä enään missään nettikaupasta? Itse en ole löytänyt mistään meleetä. Olisiko missään suomalaisessa nettikaupassa meleetä myynnissä? Voisihan sitä Huutonetistä huutaa, mutta en jaksa :D
Mitenniin et jaksa? Se on paras vaihtoehto, mutta ei ole pakko.
KEEP YOUR COOL!

« Vastaus #45 : 27.03.08 - klo:12:38 »
Vasta kolme hahmoa auki: Jigglypuff, Falco ja uusimpana Luigi. Aion ehkä mainata Falcon, tuntuu hyvältä hahmolta.

Kun Brawl ilmestyy myyn Meleen kai pois jos joku silloin sitä vielä haluaa.

*

Poissa Pulppu

• Konstaapeli
« Vastaus #46 : 27.03.08 - klo:14:49 »
Voisihan sitä Huutonetistä huutaa, mutta en jaksa :D

Rekisteröidy-->Valitse tuote-->Huuda.

*

Poissa eebrozgi

« Vastaus #47 : 27.03.08 - klo:19:57 »
Kun Brawl ilmestyy myyn Meleen kai pois jos joku silloin sitä vielä haluaa.
Elä ihmeessä, ihan erilaisia ja todella hienoja pelejä molemmat.
KEEP YOUR COOL!

« Vastaus #48 : 27.03.08 - klo:21:33 »
Mutta ei ole kyllä tarvetta palata enää Meleen pariin... En silti kuitenkaan halua myydä sitä. >_>

« Vastaus #49 : 27.03.08 - klo:22:17 »
Melee odottaa tuossa pöydällä seuraavaa lomaa. Kyllä harmittaa se että en voi pelata sitä. Ruostuu taidot ja menee parhaat temput pois muistista.
Dragons forever!