Rekisteröidy,

niin voit osallistua keskusteluihin
niin foorumilla kuin IRC-kanavallakin.
Rekisteröidy nyt!

Kirjaudu!

Pysy aina kirjautuneena sisälle

Skins - Liekeissä

19.05.10 - klo:00:25

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
Moi. Olen nyt katsonut Skinssin kaksi ekaa seasonia. Harmittaa, että en ole tutustunut sarjaan aiemmin. Sarja kertoo brittiläisistä täysi-ikäisyyden kieppeillä (?) pyörivästä kaverijoukosta, jotka tekevät kaikkea jännää. Mielenkiintoinen sarja, joka paneutuu tämän ikäisten ongelmiin nostaen ääripäät esiin *_* Teinidraamaa siis.

Toivon erittäin hartaasti, että Chrisiä näytellyt Joseph Dempsie nähdään tulevaisuudessa jossain elokuvissa ja sarjoissa. Miellyin häneen. Ne ilmeet *<3* Michelleä näyttelevä April Pearson on todella hottis, mutta yllättäen silmääni miellytti myös Maxxietä näytellyt Mitch Hewer. Olenkohan sittenkään aivan puhdas hetero? No kai mä olen, ku en kyl munaani haluaisi peppuun työntää, emt *_*
Kirjattu
  • ::
  • 19.05.10 - klo:15:11
    Kavereiden hehkutuksesta huolimatta en ole koskaan ymmärtänyt tämän sarjan viehätystä. Eihän tässä ole edes avaruusaluksia *_*
    Kirjattu
  • 19.05.10 - klo:15:17
    Tuli seurattua toista tuotantokautta vähän säännöllisemmin, mutta loppujen lopuksi teinit vetää lärvit -> paskaa valuu niskaan -kuvio alkoi maistua puulta melko nopeasti. Homma oli kyllä sen verran ylivedettyä, että toisinaan sitä vaan huvittui ja toisinaan sitä vaan pudisteli päätään epäuskosta ja/tai myötähäpeästä.
    Kirjattu