Rekisteröidy,

niin voit osallistua keskusteluihin
niin foorumilla kuin IRC-kanavallakin.
Rekisteröidy nyt!

Kirjaudu!

Pysy aina kirjautuneena sisälle

Ihmissuhteet ja niiden puute

14.10.10 - klo:15:26

Tingle Poissa

• Paavo
    • 3DS-ystäväkoodi: 1478-3942-1487
    • Xbox Live Gamertag: Tinglemies
    • PSN ID: Tinglemies
    • Steam ID: Paavomies
    • Academic Nintendo Club RY
En vieläkään ihan käsitä miten näin pääsi käymään, mutta tulin kumminkin pyytäneeksi maailman kauneinta, fiksuinta, hauskinta yms. tyttöä kanssani kahville. Ihan kaverimielessä toki vaikken tätä erikseen maininnutkaan.

Suostui.

Mitä helvettiä minä nyt teen ;___________;
<Tapza> tinglest on kyl vähän hankala ottaa selvää
<Tapza> se on tollanen saatananmoinen kusipää ja paras tuntemani ihminen, tosi mukava ja aivan perseestä
<Kraidi> tarvitset vieroitusta epätodellisuudesta
<JJJANI> vittu ku paavolle ei voi ees vittuilla ilman et menee ite ihan sekasin
<henuck> olis kyl melkonen auschwitz olla jumissa jossain ovessa/sen takana ja kuunnella ffxiii ja paavon paskalaatikkojuttuja
<Turjake> VITTU TINGLE NYT TURPA KIINNI
Kirjattu
  • ::
  • 14.10.10 - klo:15:30
    Ei vitsi kun oon ylpee susta. :) Hieno mies, hieno tingle.
    Kirjattu
  • 14.10.10 - klo:15:41
    Menet ja juttelet. Ei sitä sen kummemmin tarvitse miettiä.
    Kirjattu
  • 14.10.10 - klo:15:53

Turjake Poissa

• Törö
    • Hail to the King, baby!
      • 3DS-ystäväkoodi: 4527-7665-4643
      • Xbox Live Gamertag: Turjace
      • PSN ID: Turjace
      • Steam ID: turjace
      • Törön vuodatus, teh blogi
    Mutta Tingle. Tuohan tapahtui jo viime Turkumiitin yhteydessä ja vasta nyt sinä kerrot suhteestamme!

Eiku mit, onnea! :)
    <+Cyna> Turjake on resetin paras tyyppi, aattelin mainita
    <Tinglemies> välillä en itsekään erota pelaanko personaa vai nussinko törön kaa
    <+mm. Detonat, coconuut, Linkkiro> Törö adminiks

ANIME ON PASKAA USKOKAA JO SKYWARD SWORD MYÖS JA DC
    Kirjattu
  • 14.10.10 - klo:16:05
    Kirjattu
  • 14.10.10 - klo:16:23
    Viestisi sisältää vastauksen: menet kahville.

E: Cosmiciin. Sinne ainakin itse menisin.
    « Viimeksi muokattu: 14.10.10 - klo:16:32 kirjoittanut Luistonesto »
    Kirjattu
  • 14.10.10 - klo:16:35
    Käy itsessäsi ja ole oma suihkusi. eiku
    elämä on paskaa
    Kirjattu
  • 14.10.10 - klo:16:35

Tingle Poissa

• Paavo
    Misä/mikä on Cosmic?
    « Viimeksi muokattu: 14.10.10 - klo:16:37 kirjoittanut Tingle »
    <Tapza> se on tollanen saatananmoinen kusipää ja paras tuntemani ihminen, tosi mukava ja aivan perseestä
    <henuck> olis kyl melkonen auschwitz olla jumissa jossain ovessa/sen takana ja kuunnella ffxiii ja paavon paskalaatikkojuttuja
    Kirjattu
  • 14.10.10 - klo:16:58
    http://www.cosmic.fi/

Iltapäivällä kahvila, illalla juottola. Meikäläisen voi bongata tuolta aina joskus, mielestäni Turun parhaimpia kuppiloita.
    Kirjattu
  • 14.10.10 - klo:16:59

Relix Poissa

• Defective
    • Wää
    Veikkaisin kahvilaksi.

Itse osun taas otsikon jälkimmäiseen haaraan, wää.
    Kirjattu
  • 14.10.10 - klo:17:09

Tingle Poissa

• Paavo
    Sarjakuvakahvila.

Joo taidan olla tylsä ja suorittaa kahvittelun jossain kampuksen syöttölöistä ;/
    Kirjattu
  • 14.10.10 - klo:17:13
    Ei niistä sarjakuvista kannata välittää. Itse käyn siellä ilmapiirin (ja olutvalikoiman) takia, en lukemiston.

Muttajoo, mikäs siinä jos Myssy riittää.
    Kirjattu
  • 14.10.10 - klo:17:21
    Okei, Deto-setä neuvoo.

Mene ajoissa (tai nouda tyttö kotoaan), larppaa herrasmiestä, kuuntele kun neito puhuu ja kommentoi lyhyesti mutta asiantuntevasti, ellei ole sinun vuorosi puhua. Tyypillisesti tytöt tykkäävät kuunnella omaa ääntään. (mutteivat liikaa) Jos mielitiettysi ei ole pahemman luokan femakko, eikä selvästi friend zonettanut sinua, tarjoudu maksamaan. Kun neiti väittää vastaan, ole jyrkkä. Jos tytön on silti saatava maksaa, myönny. (Jos paikassa pitää maksaa tilauksen yhteydessä, ota itse neidin tilaus ja maksa opiskelijakukkarosi tyhjäksi.) Kahvien päätteeksi kerro että sinulla oli kivaa ja ehdota, että voisitte esim. mennä leffaan myöhemmällä päivämäärällä.

Oma itsensä voi olla vaikka noudattaakin kaavaa.
    Kirjattu
  • 14.10.10 - klo:18:20

Riby Poissa

• Anon9746
      • Wii-numero: 1435 9560 2543 3701
      • Xbox Live Gamertag: Ribyli
      • PSN ID: Ribbyli
      • Steam ID: Riby
      • Resetti.net
    ^Huoh. Hiiteen kaavat!

Ole oma itsesi ja tarjoa herkut. Jos sinua hermostuttaa, niin mitä sitä peitellä. Useimmat tytöt tykkäävät enemmän aidoista ja lämpimistä tyypeistä, kuin viileistä herrasmiehistä. Varsinkin jos tyttö on jo sinun kanssa suostunut lähtemään jonnekkin. Pahimmillaan tyttö voi luulla tehneensä virhearvion ja jättää treffit viimeisiksi. Coffee House on mukavan neutraali, mutta kuitenkin siisti kuppila.
    Sitten kaikista tärkein ja ainut oikea neuvo, jonka olen itsekin todennut toimivaksi: Sovi aina seuraavat treffit jo ensimmäisten lopussa.
    « Viimeksi muokattu: 14.10.10 - klo:18:22 kirjoittanut Riby »
    * Kullanmurut *

<div class="signature">', $message['member']['signature'], '</div>';
    Kirjattu
  • 14.10.10 - klo:20:21

Pulppu Poissa

• Konstaapeli
    • Hyvää jouluu kaikille.
      • 3DS-ystäväkoodi: 1418-6952-6260
      • Xbox Live Gamertag: Pylppy
    En vieläkään ihan käsitä miten näin pääsi käymään, mutta tulin kumminkin pyytäneeksi maailman kauneinta, fiksuinta, hauskinta yms. tyttöä kanssani kahville. Ihan kaverimielessä toki vaikken tätä erikseen maininnutkaan.

Suostui.

Ainakin joudut poistamaan tunnuksesi, koska et kuulu enää resetin masentuneiden kroonisten vemputtajien seuraan.
    Kirjattu
  • 14.10.10 - klo:20:36
    Kirjattu
  • 14.10.10 - klo:20:44

Ainakin joudut poistamaan tunnuksesi, koska et kuulu enää resetin masentuneiden kroonisten vemputtajien seuraan.

Enhän minäkään sitten tänne kuuluisi ja silti olen täällä enkä lähde kulumallakaan pois. >:(

Sen sijaan Tingle voisi ottaa chillisti ja olla kahvilla sitten kutakuinkin muiden sietämä itsensä; juttele niitä näitä, mutta tuskin kannattaa mainita ainakaan heti plänäriin että pelaat. :'D

You know you've lost when...

My name is Legion, for we are many.
    Kirjattu
  • 15.10.10 - klo:13:11
    Apa can do no humour :(

Tinglelle onnea. Ole oma itsesi. Cosmic Comic Cafe on oikeasti todella kiva paikka, ja sinne kyllä uskaltaa neitokaisia viedä. Käy vaikka tarkistamassa itse etukäteen. Muutoinkin joku keskustan kaffela kuten Robert's Cafe, Coffee House, Fontana, Brahen kahvila, Aschanin kahvila jne ovat ihan kivoja valintoja. Voihan olla, että joku opiskelijaravintola on ihan hyvä myös, mutta itse en semmoseen menisi *_*

Mulla itelläni on nyt viimeisen kuukauden ollut ihan ihme tilanne, kun ainakin kaksi muijaa juossut perässä, ja itseä ei ole niin hirveästi kiinnostanut *_* Toinen niistä on ihan kiva, mutta kattellaan...
    Kirjattu
  • 17.10.10 - klo:17:02

Tingle Poissa

• Paavo
    Kun nyt kerran menin turhan suuren haloon tästä tekemään, niin kai pitää loppuratkaisukin ilmoittaa. Tyttö siis tuli järkiinsä ja perui kaiken, eipähän tätäkään dilemmaa tarvitse enää sen kummemmin pohtia :)
    Kirjattu
  • 17.10.10 - klo:17:20
    Kirjattu
  • 17.10.10 - klo:17:33

Nipa Poissa

• ._.
    Tingle siis pysyy joukossa iloisessa  ^_^
    Kirjattu
  • 17.10.10 - klo:17:49
    Ehkä tytteli törmäsi tähän ketjuusi *pacman*
    Kirjattu
  • 17.10.10 - klo:18:40
    Antoiko edes mitään syytä?
    Kirjattu
  • 17.10.10 - klo:20:49

eebrozgi Poissa

• spoiler: eero
      • Nintendo Network ID: eebrozgi
      • Wii-numero: 3590 5048 9464 7022
      • 3DS-ystäväkoodi: 3952-8077-6581
      • Xbox Live Gamertag: eebrozgi
      • Steam ID: eebrozgi
    Olin ihan jännän äärellä lukiessani tätä ketjua mutta sitten Tingle tuli ja pilasi kaiken. >:I
    KEEP YOUR COOL!
    Kirjattu
  • 17.10.10 - klo:20:54
    Tämä kävi mielessä itelläki.
    Kirjattu
  • 18.10.10 - klo:20:24

Tingle Poissa

• Paavo
    Antoiko edes mitään syytä?
    Yksinkertaisesti häntä ei sittenkään kiinnostanut yhtään lähteä kanssani kahveelle.

Tämä kävi mielessä itelläki.
    Olettapa ilkeitä :(
    Kirjattu
  • 19.10.10 - klo:02:07

Raitoningu Poissa

• From Valhalla
      • Xbox Live Gamertag: Jonttutan
      • PSN ID: Jonttutan
    Kirjattu
  • 19.10.10 - klo:05:16
    Usein, mitä olen juttuja kuunnellut, niin monet ujommat kaverit luulevat (itse luulin myös näin vielä pari vuotta sitten), että kun tyttöä kysyy kahville, niin sitten se ei lähdekään, ja sitten on noloa ja sitten maailma kaatuu. Oikeasti suurempi ongelma tuntuu oikeasti olevan juuri se, että naiset eivät osaa viattomaan kahvipyyntöön sanoa: "Ei." Itselleni on tullut vastaan varmaan useammin tilanne, jossa tyttö ensin suostuu lähtemään, mutta syystä tai toisesta ei sitten lähdekään, kuin tilanne, jossa kieltäytyy suoraan lähtemästä kaffelle.

Ehkei ne vaan kehtaa sanoa päin naamaa: "Hyi oot ruma, en tule", tai sitten on kyse jostain aivan muusta, mikä ei vain miehen päähän mahdu, mutta nyt kun tosiaan mietin, niin ei tuo mitenkään harvinaista ole. Voihan se tietty olla, että tilanne tulee vähän arvaamatta ja "joo, tulenhan mä" on vain nopein, helpoin ja vähiten kiusallinen tie ulos tilanteesta. Tai jotain.
    Kirjattu
  • 21.12.10 - klo:06:01

Tingle Poissa

• Paavo
    Oltiin Tuben ja Koivarin kanssa baarissa naisia pokaamassa:

"Moi"
    "Moi"
    "Saanko kysyä sinulta erittäin henkilökohtaisen kysymyksen?"
    "Siitä vaan"
    "Mitä mieltä olet Pokémoneista?"
    Jäätävä hiljaisuus.
    "Joo sori, mä nyt lähtisin tästä vittuun."

Toinen typykkä
    "Moi"
    "Moi"
    "Mä opiskelen filosofiaa."
    "Mä kävin yhden kurssin filosofiaa, oli aika turhaa."
    Turhanpäiväistä paskanjauhantaa

Kolmas likka
    "Moi"
    "Moi"
    "Saanko kysyä sinulta erittäin henkilökohtaisen kysymyksen?"
    "Siitä vaan"
    "Mitä mieltä olet Pokémoneista?"
    "On ne ihan OK"
    Melkein jotain keskustelun tynkää useamman lauseen verran.
    "Anteeksi että sanon näin suoraan, mutta olet kauhean kaunis ja söpö. Lähdetkö tanssimaan kanssani?"
    "Sori mut oon varattu"

D::::::::

Tube ja Koivari muuten sanoivat vihaavansa minua nykyään. Älkäätte siis puhuko heille enää milloinkaan, mikäli tiedätte kenen joukoissa seisotte.

En siis päässyt Tuomaan luokse yöksi pelaamaan Pokémonia. Jouduin kävelemään koko matkan keskusta kämpille. Alkohollisen kaljan poistuessa ruumistaani kassini jäätyivät ;_;
    Kirjattu
  • 21.12.10 - klo:11:29
    Voisin skriivata tähän lyhyesti oman menestystarinani. Ehkä Tingle oppii siitä asian tai kaksi, tosin löisin vetoa että ei (tapauksen irrationaalisuuden takia siis, ei siksi että Tingle ei tajuaisi mistään mitään. Tosin onhan sekin mahdollista).

24.7.2009. Karmarock, Harjavalta.
    Karmarockin sääennuste on helppo laatia; parittomina vuosina sataa, parillisina ei. Sataa kaatamalla. Olen pukeutunut totaalisen mauttomiin vaatteisiin, joita katsomalla jokainen näkee, että olen tullut paikalle alkoholin ja musiikin takia, en naisten. Turha varmaan sanoakaan, että sellaiset kamat eivät vaadi sadetakkia tai sateenvarjoa suojakseen.
    Illalla haemme kahden kaverin kanssa suojaa olutteltasta, maksoi mitä maksoi. Ostamme juotavaa ja jäämme norkoilemaan anniskelupisteen läheisyyteen. Puhumme niitä näitä tuoppien hitaasti tyhjentyessä. Meidän käsketään ostaa lisää tai tehdä täyteen katokseen tilaa, joten otamme toiset ja siirrymme kauemmas. Olutteltta on täynnä, joten sen viimeisen (n. kahden neliömetrin) kohdan löytäminen on hankalaa. Paikkamme löytyy juuri ja juuri katoksen reunojen sisäpuolelta.
    Maj Karma aloittaa viiden minuutin päästä, kaverit lähtevät katsomaan ja kuuntelemaan, jättävät tuoppinsa matkan varrella jonnekin pöydälle. Oma tuoppiparkkini löytyy selän takaa. Kysyn kahdelta naiselta, haittaako heitä. Käskevät istumaan alas.
    Olen armottomassa kännissä, mutta ilmeisesti se ei (vielä) näy ulospäin kovin pahasti. Naiset esittäytyvät, ovat alkujaan Satakunnasta. Niin minäkin, mutta opiskelupaikka Turussa varmistui hiljattain. Toinen neideistä on asunut siellä jo muutaman vuoden. Kerron, että syksyllä tulee olemaan kiirettä perusopintojen kanssa, tammikuussa odottaa armeija. Tämä ei lannista Turussa asuvaa daamia sen enempää kuin humalainen olemukseni tai vaatteeni. Ilmeisesti 49-senttisillä hiuksilla on jotain tekemistä asian kanssa.
    Limusiinini saapuu, autonkuljettaja soittaa. Antaa kymmenen minuuttia aikaa. Joudun jättämään höpinäni. En mainitse Pokémoneja kertaakaan. Ilta jatkuu Nakkilan paikallisessa.

25.7.2009. Krapularock.
    Herään lievässä krapulassa kaverin puhelinsoittoon. Oli kuullut kavereilta, että olin löytänyt uusia ystäviä eilen. Kyseli näiden ulkonäöstä ja olemuksesta. En muista loppuillasta ensin yhtään mitään, muisti selkenee kun vähitellen herään. Istahdan tietokoneen ääreen kahvikupin kanssa ja puhun kaverin kanssa niitä näitä. Avaan Facebookin ja huomaan, että minulle on tullut kaveripyyntö. En tunnista henkilöä epäselvän profiilikuvan saati nimen perusteella. Hämärtynyt muistini ei auta. Hyväksyn silti, koska kykenen logiikkaan.

26.7.2009 - 31.12.2009
    Kuten epäilinkin, ensimmäisenä vuonna pitää kiirettä uusiin opiskelutovereihin tutustuessa. Kaikki kurssit tulee silti suoritettua kohtuullisin arvosanoin.
    Karmassa tapaamani nainen on Facebookissa yllättävänkin hiljaa. Jossain kohtaa antaa ymmärtää, että haluaisi tietää miten minut saa pokattua. En osaa antaa vastausta, koska tähän mennessä onnettomat räpellykseni ovat pitkälti liittyneet lukiotovereihin, jotka ovat tottuneet pitämään minua kaverina niin pitkään, että eivät varmaan osaa kuvitella seurustelevansa kanssani.
    Rohkaisen joka tapauksessa yrittämään sitten kun tentit ja muut paskat antavat myöten. Toivotan onnea.

10.1.2010
    I/10 ilmoittautuu palvelukseen. Lomat ovat aluksi harvassa, ja nekin vähät kestävät niin vähän aikaa etten vaivaudu Turkuun asti. Nainen kysyy, onko mahdollista tavata joskus. Lupaan varata ensimmäisestä HL + VLV:stä aikaa.

6.2.2010 -
    Näemme ensimmäisen kerran Karmarockin jälkeen. Tapaamme aina kun pääsen pidemmille lomille, palveluksen alussa siis kerran/pari kuussa, loppua kohden useammin. Jossain kohtaa tapaamiset muuttuvat vaivihkaa seurusteluksi; kukaan ei osaa määrittää tarkkaa ajankohtaa.

Tästä opimme selvästi sen, että jos haluaa seuraa, kannattaa juoda aivan saatanasti viinaa. Kiitos.
    Kirjattu
  • 21.12.10 - klo:12:17

Ingoo Poissa

• Ei käy käsityökerhossa, vaan elää mafiassa
      • Nintendo Network ID: Ingoo90
      • Xbox Live Gamertag: Sgt Ingoo
      • PSN ID: Ingoo
      • Steam ID: wille_on_kingi
    Voin allekirjoittaa tuon juo saatanasti viinaa kohdan.

Oma menestystarinani kun alkoi kaksi vuotta sitten umpijurrissa "opintomatkalla" Egyptissä.
    Nyt päälle pari vuotta seurustelleena voi matkaa pitää ihan onnistuneena.
    Halpaa viinaa (100e koko viikko ja niin paljon sai kitata kun kurkusta alas meni) ja tyttöystävä reissun päälle.
    Kirjattu
  • 21.12.10 - klo:13:28

Tingle Poissa

• Paavo
    Viinanjuonti on jo hallussa :) Pokémonilla taasen lähinnä testailin tyttösten huumorintajua jota ei ainakaan ensimmäiseltä ilmeen perusteella löytynyt yhtään :D Ja jos saisi pidemmänkin keskustelun naishenkilön kanssa taskuhirviöistä aikaan niin sen varmempaa merkkiä "siitä oikeasta" tuskin onkaan B)
    Kirjattu
  • 21.12.10 - klo:13:48
    Tube ja Koivari muuten sanoivat vihaavansa minua nykyään.
    Ei sanottu. Sä keksit sen itse. Me ei vain oikein pidetty sun käytöksestä. Jos kaveri leikkii vajaan kilometrin kävelyn ajan koko matkan lentokonetta, niin...
    Kirjattu
  • 21.12.10 - klo:13:56

Kasuli Poissa

• Piparisensei
      • Porkkanakaupunki
    Oot vaan kade ku ittelläs ei oo pokkaa.
    VAIHTELEEPA SITTENKIN >: (
    Kirjattu
  • 21.12.10 - klo:13:57

Tingle Poissa

• Paavo
    vrum vrum vrum

vrumvru vrum vrum
    Kirjattu
  • 21.12.10 - klo:14:07

eebrozgi Poissa

• spoiler: eero
      • Nintendo Network ID: eebrozgi
      • Wii-numero: 3590 5048 9464 7022
      • 3DS-ystäväkoodi: 3952-8077-6581
      • Xbox Live Gamertag: eebrozgi
      • Steam ID: eebrozgi
    Paavo on hieno mies.
    KEEP YOUR COOL!
    Kirjattu
  • 21.12.10 - klo:15:42
    Paavo on kiva internetissä, mutta en kestä sitä IRL ainakaan humalassa.
    Kirjattu
  • 21.12.10 - klo:17:47
    Sovitaanko Tingle niin että me ei sitten ikinä ryypätä yhdessä?

E: Nii ja itsekin kyl toteaisin aika hätäseen olevani varattu jos joku nainen tulee kysymään Pokémoneista. Syyntakeeton ämmä selvästi.
    « Viimeksi muokattu: 21.12.10 - klo:17:52 kirjoittanut Luistonesto »
    Kirjattu
  • 21.12.10 - klo:17:55

Tingle Poissa

• Paavo
    Kirjattu
  • 21.12.10 - klo:18:00
    Pohdin että pitäiskö tää vaan editoida edelliseen viestiin. Tinglen väliviestin takia päätin että ei.

Ja jos saisi pidemmänkin keskustelun naishenkilön kanssa taskuhirviöistä aikaan niin sen varmempaa merkkiä "siitä oikeasta" tuskin onkaan B)
    Sitten vaan odotat kymmenen vuotta ettei ole enää sakkolihaa. Helppoa kuin mikä!
    Kirjattu
  • 21.12.10 - klo:18:15
    Eräs päivä tyttö stalkkasi itkien minua kotimatkalla koulusta. Silloin kun huomasin hänet, niin pysähdyttiin läheiselle mäelle juttelemaan niitä ja näitä samalla kun lohduttelin tyttöä. Samaa tehtiin useampaan otteeseen ja tapailtiin koulun ulkopuolella.

Vuosi vierähti.

Autokolari vei tytön mennessään.

Toinen tapaus oli, kun myöhemmin tapasin YouTuben kautta erään tytön Amerikasta, joka muistutti tätä autokolarissa menehtynyttä. Sen kanssa vuosi jos toinenkin vierähti mesessä ja skypessä jutellessa, ja se alkoi osoittaa rakkautta minua kohtaan. En osannut vastata, ja syyllisen tuntoisena sanoin aluksi kyllä. Riidaksi meni kuitenkin pian sen jälkeen, ja myöhemmin tyttö ryhtyi olemaan erään resettiläisen kanssa. Tuli kuitenkin se tyttö tavattua tuossa pari kesää sitten kun tyttö oli käymässä edellä mainitun luona kylässä.
    Kirjattu
  • 21.12.10 - klo:18:20

Tingle Poissa

• Paavo
    Fariatorin tarina sykähdyttää joka kerralla ;_;
    Kirjattu
  • 21.12.10 - klo:18:39

Nipa Poissa

• ._.
    Paavo on aika sonni.
    Kirjattu
  • 22.12.10 - klo:09:41

Kraton Poissa

• Publicly humiliated criminal fugitive with no girlfriend.
      • Nordic Training Journal
    Toi Tinglen toiminta ei ole edes millään tasolla enää huvittavaa, vaan ihan helvetin tyhmää  >:O

Itse oikeastaan nykyään juon ja lähden baariin vain ja ainoastaan naisten perään. Välillä tulee kavereiden kanssa ihan vain niiden takia lähdettyä, mutta sillonkin stalkkaan vain eukkoja. Intissä näkee naisia sen verta vähän ja he harvoin ovat viehkeimillään, että parin gineksen olemisen jälkeen nainen näyttää niin kauniilta että ei sille mitään mahda, että hormoonit hyrrää jokaisen vastaantulijan kohdalla.

Saa nähdä sit 198 aamun jälkeen miten sitä innostuu ku pääsee biitsille ja siihen mennessä pitäs olla oikeesti hyvässä rantakunnossa :D
    Kirjattu
  • 21.01.11 - klo:17:32

Turjake Poissa

• Törö
    Kuten jotkut varmaan tietävät, olen kuumeisesti ihastunut erääseen tyttöön. Ja olen ollut jo kauan. Siis tosi kauan. Tänään sitten rohkaisin itseni ja kysyin häntä treffeille. Kehui hymyillen sitä, että kehtasin kysyä. Sanoi sitten, että hänellä on jo poikaystävä.

Ihan kuin draamasarjasta. Forever alone.

Kirjattu
  • 21.01.11 - klo:18:18

Echo Poissa

• Touhoun ainoa miesbossi
      • Nintendo Network ID: EchouR
      • 3DS-ystäväkoodi: 3883-8022-6252
      • Xbox Live Gamertag: EchouFIN
      • PSN ID: EchouFIN
      • Steam ID: FrostByteFIN
      • Mun profiili
    Hajottaa kun ajattelen Tingleä leikkimässä lentokonetta baarissa. Hieno mies.

Enpä ainakaan ole hupiukko.
    Kirjattu
  • 23.01.11 - klo:19:42
    Mutta huomaa, että maailma ei kaatunut, vaikka kysyitkin eikä tyttönen lähtenyt kahville. Helpoin vaihe naistenkaatajan uralla on siis kohdallasi ohi. Nyt on sitten helppoa kysyä tyttöjä muutenkin kaffettelemaan, kun tiedät, etteivät ne sua elävältä syö, vaikka eivät lähtisikään kahville :)

Itseä tällä hetkellä hieman vituttaa ihmissuhdejuttuni, mutta jätän tarinoinnin toiseen kertaan. Haluan ensin nähdä mitä tästä oikein loppupeleissä tulee.
    Kirjattu
  • 23.01.11 - klo:21:15

Turjake Poissa

• Törö
    Tyttö on pyörinyt päässäni jatkuvasti koko viikonlopun ajan. Olen huomannut, kuinka tapauksen johdosta olemme tulleet läheisimmiksi. Normaalisti puhuimme vain silloin tällöin sattumoisin nähdessämme, mutta eilen ja perjantaina pidimme facebookissa useita tunteja kestäviä keskusteluja. Perjantaina toki puhuimme treffipyynnöstäni ja tulevaisuudestamme ja plaaplaa, mutta eilen tyttö toimi jopa keskustelun aloittajana ja pälpätimme vaikka mistä. Mitä hittoa. Sinänsä ihan profit, koska pelkäsin reaktion treffipyyntöön olevan enemmänkin "painu vittuun mun elämästä ällö" -tasoinen sielunmurskaaja.

Tyttö sanoi perjantaina, että hänen seurustelunsa on jotenkin epämääräisellä pohjalla ja lisäsi vielä ovelasti, ettei kukaan voi tietää, mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Ja vielä silmäniskuhymiön kera, voi luoja! Olen hukuttaunut ajatuksiin siitä, kuinka vain niin haluaisin, että tyttö lopettaisi suhteensa ja alkaisi treffailemaan minua. Tyttö vielä selvästi ilmaisi haluavansa olla kanssani useammin tekemisissä. Ajatukset eivät lähde pois päästäni, vaan tunnen olevani hullu ja pakkomielteinen ääliö.

Kirjattu
  • 23.01.11 - klo:21:47
    Noinhan käy vain elokuvissa ja rölleissä.
    Kirjattu
  • 23.01.11 - klo:21:48
    Kirjattu