Rekisteröidy,

niin voit osallistua keskusteluihin
niin foorumilla kuin IRC-kanavallakin.
Rekisteröidy nyt!

Kirjaudu!

Pysy aina kirjautuneena sisälle

Ihmissuhteet ja niiden puute

1 2 [3] 4 5 ... 7   Siirry alas
19.02.11 - klo:14:07

Tapza Poissa

• Katkeroitunut nörtti
    • Wii-numero: 7790-9571-7387-3403
    • Xbox Live Gamertag: Tapzaa
    • Steam ID: Thapzaa
Lasken pääomaa.
Kirjattu
  • ::
  • 19.02.11 - klo:14:15

Tingle Poissa

• Paavo
      • 3DS-ystäväkoodi: 1478-3942-1487
      • Xbox Live Gamertag: Tinglemies
      • PSN ID: Tinglemies
      • Steam ID: Paavomies
      • Academic Nintendo Club RY
    Aina kun näen tuon naisen kuvan facebookissa, tekee mieli aloittaa keskustelu, mutten viitsi aina tehdä sitä, koska pelkään väkisin väännetyn keskustelun aiheuttavan enemmänkin ärsytystä ja silleen.
    Aika tyhmä pelko.
    <Tapza> tinglest on kyl vähän hankala ottaa selvää
    <Tapza> se on tollanen saatananmoinen kusipää ja paras tuntemani ihminen, tosi mukava ja aivan perseestä
    <Kraidi> tarvitset vieroitusta epätodellisuudesta
    <JJJANI> vittu ku paavolle ei voi ees vittuilla ilman et menee ite ihan sekasin
    <henuck> olis kyl melkonen auschwitz olla jumissa jossain ovessa/sen takana ja kuunnella ffxiii ja paavon paskalaatikkojuttuja
    <Turjake> VITTU TINGLE NYT TURPA KIINNI
    Kirjattu
  • 19.02.11 - klo:15:40

juzi da man Poissa

• Minä
    • things i say -->
    Aika tyhmä juu, mutta itsellä oli sama "pelko" mutta sitten rupesin vääntämään yhelle tytölle keskustelua ja nyttemmin rohkaistuin pyysin jopa numeron ja mennyt joku 600 viestiä vajaan kuukauteen (hupsista). Mutta enpä kyllä yhtään tiijä mistään mitään, saati sitten että miten pitäs jatkaa  >_>.
    Joskus vaan tuntuu melko vaikeelle tällanen :O
    Kirjattu
  • 19.02.11 - klo:17:03
    Aina kun näen tuon naisen kuvan facebookissa, tekee mieli aloittaa keskustelu, mutten viitsi aina tehdä sitä, koska pelkään väkisin väännetyn keskustelun aiheuttavan enemmänkin ärsytystä ja silleen.

"Moi, mulla olis vapaana se-ja-se päivä, jos vielä kiinnostaa lähtee ajelulle."
    Kirjattu
  • 19.02.11 - klo:17:28

Tingle Poissa

• Paavo
    Kai olet Jussi saanut vastauksia takaisinpäinkin? Muuten käytöksesi vaikuttaa todella ahdistelijamaiselta *pac-man*

Mutta näin vailla mitään yhteyttä todellisuuteen neuvoisin siirtämään keskustelua pikku hiljaa aktuaalisen maailman piiriin. Siellä kaikenlainen pusuttelukin onnistunee helpommin.
    <Tapza> se on tollanen saatananmoinen kusipää ja paras tuntemani ihminen, tosi mukava ja aivan perseestä
    <henuck> olis kyl melkonen auschwitz olla jumissa jossain ovessa/sen takana ja kuunnella ffxiii ja paavon paskalaatikkojuttuja
    Kirjattu
  • 19.02.11 - klo:17:37

juzi da man Poissa

• Minä
    • things i say -->
    Kyllähän se "likka" on laittanut takasinkin päin (ehkä ahkerammin kuin minä). Ainoa haitta tässä jutussa vaan on että hän asuu aivan muualla  :o. Mutta ehkä se tästä suttaantuu :P.
    Kirjattu
  • 19.02.11 - klo:19:21
    Lisäksi tyttö on jo monasti ehdottanut, että tapaisimme vapaa-ajalla autoilun merkeissä (takapenkillä kuhertelu hurrdurr?!)
    Sellainen neuvo, että kannattaa mennä avoautolla tai jollain 50-luvun Cadillacilla. Muuten saattaa tulla ahdasta. En sitten tiedä, olisiko kovakattoinen parempi vaihtoehto näillä keleillä.
    Kirjattu
  • 19.02.11 - klo:19:24
    Mutta enpä kyllä yhtään tiijä mistään mitään, saati sitten että miten pitäs jatkaa  >_>.
    Joskus vaan tuntuu melko vaikeelle tällanen :O
    Juu niin tuntuu, ja kun se tikanpojan luonto veisi todennäköisesti kovempaa tahtia kuin tyttö välttämättä haluaisi. Mut jos se asuu tyyliin eri kaupungissa, niin suosittelen jättämään pelkän ystävyyden tasolle jos ei voi tavata IRL.

Tai siis kaikkihan me irkkaajat -saraa rakastetaan mutta siis...
    Kirjattu
  • 19.02.11 - klo:19:29
    Tuo keskusteluiden väkinäinen aloittaminen voi olla joskus rasittavaakin. Itsellä oli eräs likka perässä, mutta en viitsinyt suoraan sanoa, että ei kiinnosta, ja että se on rasittava, joten voisiko se lopettaa keskustelemisen, niin koitin olla vain mahdollisimman vähäsanainen, ja vastasin todella myöhään kaikkea. Kolme viikkoa meni vissiin, etten kirjoittanut yhtään* yli yhden sanan viestiä, niin se tajusi lopettaa.

Eli siis, jos piiritätte ihastustanne, niin tarkastelkaa miten ko. henkilö vastaa. Pahimmassa tapauksessa tuhlaatte aikaanne ja ärsytätte.

*Pientä liioittelua.
    Kirjattu
  • 19.02.11 - klo:19:42

Tingle Poissa

• Paavo
    Mieluummin sanoisi vaan suoraan niin ei tule ärsytetyksi eikä kummankaan aikaa tuhlata.

Tubet ovat näköjään ämmiä ja huoria.
    Kirjattu
  • 19.02.11 - klo:20:29
    No en mä halua suoraan sanoa "En halua jutella sun kanssa, koska olet ärsyttävä", ettei tule paha mieli kenellekään. Sen sijaan "En ole kiinnostunut" olisi mennyt asioiden edelle, koska ko. naikkonen ei moista koskaan ollut ilmaissutkaan.
    Kirjattu
  • 19.02.11 - klo:20:43

Tingle Poissa

• Paavo
    Jos haluaa viestiä toiselle että ei tykkää hänen kanssaan jutustelemisesta niin asian voi yhtä hyvin ilmaista myös eksplisiittisesti. Turha toisen tunteitten paapominen eskaloi vain tilanteen entistä ikävämmäksi.
    Kirjattu
  • 19.02.11 - klo:21:07
    ^Olisiko antaa käytännön neuvoja?
    Kirjattu
  • 19.02.11 - klo:21:32

Tingle Poissa

• Paavo
    "Sori, mut ei oikein kiinnosta jutella sun kaa" tjsp.
    Kirjattu
  • 21.02.11 - klo:23:53

juzi da man Poissa

• Minä
    • things i say -->
    Ja niin siinä sitten kävi, ei saanu juzi muuta kun kaverin ._., ei se mitään
    Kirjattu
  • 21.02.11 - klo:23:55

Tingle Poissa

• Paavo
    :(

Syvimmät osanottoni ;_;
    Kirjattu
  • 22.02.11 - klo:00:05

juzi da man Poissa

• Minä
    • things i say -->
    Mitä turhaa, naisia tulee uusia (jopa resettiläisille  ;) ). Mutta kyylä se vähän tuntuu joo...
    Kirjattu
  • 03.03.11 - klo:04:19
    [Best Questions For A First Date]

Kannattaa kahlata tuo artikkeli lävitse: todella paljon mielenkiintoisia juttuja, jotka pitävät varmasti melko pitkälle paikkansa. Muitakin Ok Cupidin juttuja on kiva lueskella, koska sieltä aina löytää jotain, missä suuresta määrästä ihmisiä on vedetty joitain johtopäätöksiä ihmisistä yleensä. Sokeastihan näihin ei koskaan voi luottaa, mutta jotain suuntaa-antavia deittailuohjeita ihmisille ;)

Esimerkiksi, jos nainen tykkää oluesta, hän on erittäin paljon todennäköisemmin valmis seksiin ensitreffien jälkeen, kuin jos hän ei pidä oluesta. Uskovaista ei riso kirjoitusvirheet niin usein kuin ateistia. Tarvitsisi enemmänkin noita OK Cupidin juttuja lukea, vaikka ei niistä edes mitään käytännön hyötyä koittaisi puristaa irti. Nuo on vain ihan mielenkiintoisia.
    Kirjattu
  • 02.05.11 - klo:22:18
    http://www.reddit.com/r/AskReddit/comments/ci4px/male_redditors_what_are_so%20me_hints_females_gave/

Kauheaa luettavaa.

Olenkohan itse jossain tilanteessa ollut yhtä jääpää, enkä edes ole tajunnut sitä koskaan? :|
    Kirjattu
  • 02.05.11 - klo:22:39
    Mutta eihän se välttämättä ole sinun vika josset ole jotain tajunnut, vastapuoli vain ei osannut ilmaista asiaansa tarpeeksi. :d
    Kirjattu
  • 02.05.11 - klo:22:40

Sotakoira Poissa

• D-Dog
      • PSN ID: Dracoaeon
      • Steam ID: Sotakoira
    http://www.reddit.com/r/AskReddit/comments/ci4px/male_redditors_what_are_so%20me_hints_females_gave/
    Ei hele, repesin osalle noista ääneen ja meinasin tukehtua muutamaan kommenteista.
    Toisaalta harmillista osapuolille mutta pirun hyvää viihdettä jälkeenpäin. :D

Tälle hajosin totaalisesti. Ownasi naikkosen ja itsensä samalla kertaa.  >_>
    http://gyazo.com/4a322045ba5fbe03ce9273dd685a8841.png
    « Viimeksi muokattu: 02.05.11 - klo:22:42 kirjoittanut Dracoaeon »
    Kirjattu
  • 28.05.11 - klo:00:18

fazerin sininen

No voihan perse. Tuli taas näitä spontaanisia älynväläyksiä, jotka on jostain kumman syystä toteutettava tai muuten ne jäävä päähän pyörimään kunnes se toteutetaan. Tyttö pitäisi pyytää tyttöystäväksi ja minulla ei tod. ole pokkaa siihen. No, ei haittaa. Vaikka se tuntuisi tosi pahalta ja nololta, niin parempi vain "nolata" itsensä, kuin jäädä nuolemaan näppejään.
    Kirjattu
  • 28.05.11 - klo:00:22

Tingle Poissa

• Paavo
    Eikä tuollaista mitään pyytää tarvitse. Senkus hengaatte hetki hetkeltä vaan tiiviimmin ja homma on paketissa. Onnea kuitenkin matkaan jos puheille marssit :)
    « Viimeksi muokattu: 28.05.11 - klo:00:24 kirjoittanut Tingle »
    Kirjattu
  • 28.05.11 - klo:00:30

Nipa Poissa

• ._.
    Jos sitä suoraan menee kysymään niin onnistumismahikset on aika pyöreesti 0%.
    Kirjattu
  • 28.05.11 - klo:00:38

Turjake Poissa

• Törö
    • Hail to the King, baby!
      • 3DS-ystäväkoodi: 4527-7665-4643
      • Xbox Live Gamertag: Turjace
      • PSN ID: Turjace
      • Steam ID: turjace
      • Törön vuodatus, teh blogi
    Sekä Tingle, että Nipa gtfo.

Itse väittäisin, että suoraa kysyminen toimii loistavasti. Okei, tietenkin täytyy jotain kaveri -tai tutustumispohjaa olla alla, ettei ihan sokkona sännätä, mutta mitäs sitä kiertelemäänkään? Itsehän kysyin semisti suoraan kaveritytöltä, kiertelemättä, ja lopputulos onnistui odotettua paremmin, vaikka suhdetta ei saatukaan aikaiseksi. Kuitenkin kaveruus minun ja tytön välillä nousi aivan uudelle tasolle, joten sentään jotain profitia saatiin.

Jännitys tietenkin kuuluu asiaan, mutta eivät ne tytöt siitä kysymyksestä suutu tai loukkaannu. Minua ainakin kehui rohkeudesta. En tiedä, oliko tämä sitten tytön oma mielipide vai joku tyttöjen automaattivastaus treffipyyntöihin, mutta joo.

Ai niin, mitä omalle kohdalleni tulee, en vieläkään saa tätä tyttöä mielestäni. En millään. Miten ikinä voinkaan ryhtyä suhteeseen kenenkään muun kanssa? Aaaarghh! Ei toki sillä, että olisin luovuttanut... :)
    <+Cyna> Turjake on resetin paras tyyppi, aattelin mainita
    <Tinglemies> välillä en itsekään erota pelaanko personaa vai nussinko törön kaa
    <+mm. Detonat, coconuut, Linkkiro> Törö adminiks

ANIME ON PASKAA USKOKAA JO SKYWARD SWORD MYÖS JA DC
    Kirjattu
  • 28.05.11 - klo:00:46

Nipa Poissa

• ._.
    "Sujui odotettua paremmin"=kaveruus syventyi?

Kyllähän ne tytöt varmasti on imarreltuja mutta en usko että tolla pääsee siihen haluttuun lopputulokseen.
    Kirjattu
  • 28.05.11 - klo:00:54

fazerin sininen

No joo, ei nyt ihan ole eka kerta kun puhun kyseiselle tyypille.Ollaan pyöritty kaupungilla muutamaan otteeseen ja ollan me vietetty aikaa 7 kuukauden sisällä parin päivän edestä.
    Kirjattu
  • 28.05.11 - klo:01:05

Nipa Poissa

• ._.
    Mut jooh, ei noita oikeesti kysymällä voi hoitaa. Ei sillä että mäkään kovin kokenut oisin mutta omalla kohalla lähti siitä että jollain tapaamisella tyttö halas mua ihan arvaamatta, ja samalla reissulla lähettiin leffaan, kaupungissa ku oltiin. ~Puolessavälissä siinä sitten ujosti otin hänen kädestä kiinni ja siinä sitten toisten käsiä hiplattiin ~10min, ja jossain vaiheessa tyttö veti mun pään lähemmäs ja siinä sitten tuli mun ensisuudelma... Leffasta lähettiin sitten käsi kädessä ._.

Omalla tavallaan ihan hienoa että sattui tällänen vähän rohkeempi tyttö kohalle, ei tästä ois mitään tullu jos se ois ollu yhtä ujo kun mä... :D
    Kirjattu
  • 28.05.11 - klo:01:08
    Kuulostaa vahvasti siltä ala-asteen "alaks oleen"-lausahdukselta. Kokemuksen syvällä rintaäänellä huomautan, että jos tyttö ei valmiiksi tykkää, niin tulee rukkaset jos suoraan menee kysymään. Friend zone on olemassa, ja sieltä poispääsyyn tarvitaan vähän enemmän kuin kahvit-leffa-souturetki-tanssiaskeleet, mutta myös hienovaraisempi lähestymistapa kuin "minä Tarzan, sinä Jane". Jos joku tietää oikeat vastaukset monivalintoihin, niin kertokoon minullekin.

Fasun tapauksessa pyytäisin suoraan treffeille. Eli käynnistäisin ketjureaktion, joka johtaa parisuhteeseen, sen sijaan että pamauttaisin lopputuloksen heti pöydälle. Vähän niin kuin pokerissa; Ei kannatta mennä all in, ellei tiedä että voittaa.
    Kirjattu
  • 28.05.11 - klo:01:16

fazerin sininen

Fasun tapauksessa pyytäisin suoraan treffeille. Eli käynnistäisin ketjureaktion, joka johtaa parisuhteeseen, sen sijaan että pamauttaisin lopputuloksen heti pöydälle. Vähän niin kuin pokerissa; Ei kannatta mennä all in, ellei tiedä että voittaa.

Joo, tyttö sanoi aikaisemmin keväällä, että mennään jonain päivänä juomaan liemiä. On mukaava huomata, että joku muukin ajattelee tuolla ketjureaktio tavalla, koska itse sanoin aiemmin viikolla, että mennään kesäkuussa, että eiköhän tuo pari siideriä ja koffi päälle ole tarpeeksi treffimäinen tilanne.
    Kirjattu
  • 28.05.11 - klo:01:53
    Ite en kyllä pysty kuvittelemaan, että "pari siideriä ja koffi päälle" olisi treffimäinen tilanne. Ainakaan ensitreffeillä. Mutta minä olenkin minä.
    Kirjattu
  • 28.05.11 - klo:10:31
    ^Ensi"treffit" onkin yleensä kaverimainen tilanne ketjureaktion alkupäästä josta lähdetään syventämään kohti parisuhdetta.

Tai noin se ainakin allekirjoittaneella toimi.
    Kirjattu
  • 28.05.11 - klo:16:24
    Joo ei missään nimessä pidä kysyä: "Haluatko olla mun tyttöystävä?" :P Monet ovat viikkoja tai jopa kuukausia yhdessä ennen kuin ovat mitenkään "virallisesti tyttöystäviä seurustelleet". Ainakin usein olen omien kavereiden kuullut juttelevan, että "Nyt sitten sovittiin, että me ollaan pari", kun ovat jo pidemmän aikaa "olleet yhdessä".

Kyllä naiset kahville lähtee, kun vaan kysyy, että haluaako lähteä kahville/kaljalle. Ei sitä edes tarvitse alkaa motiivejaan selostamaan, kyllä naiset tajuavat. Ei ne tyhmiä ole.
    « Viimeksi muokattu: 28.05.11 - klo:16:58 kirjoittanut Tube »
    Kirjattu
  • 28.05.11 - klo:16:37

Turjake Poissa

• Törö
    Niin siis noin tottakai. En tiedä viestinkö huonosti aiemmin, mutta Tuben ajatusta hain takaa. Ei tietenkään kysytä suoraan seurustelusuhteen aloittamista, vaan kahville tjsp. lähtöä.

Kirjattu
  • 28.05.11 - klo:16:45
    ^Selostit huonosti.
    Kirjattu
  • 28.05.11 - klo:16:48

Turjake Poissa

• Törö
    Ok, olen pahoillani. Tinglen vika.

Kirjattu
  • 28.05.11 - klo:19:09
    Kirjattu
  • 28.05.11 - klo:23:04

Tingle Poissa

• Paavo
    Kirjattu
  • 28.05.11 - klo:23:35

juzi da man Poissa

• Minä
    • things i say -->
    Miten aletaan juttelemaan tytölle, joka on samalla luokalla. Mutta en uskalla, olen oikeasti hirveä nössö näissä asioissa, mutta sitten kun saan alkuun jonkun jutun niin sitten pystyn kyllä puhumaan melko vaivatta :D. Vihaan itseäni aina välillä kun nössöilen piiiiiitkään ennen kun edes rupean ajattelemaan mitään.
    Kirjattu
  • 28.05.11 - klo:23:44
    Yritä löytää jokin yhteinen puheenaihe.
    Kirjattu
  • 29.05.11 - klo:00:19
    Mulla on taas se ongelma, että kyllä keksin keskustelunaloituksen, mutta se varsin pian hyytyy hiljaisuuteen, tai johonkin niin väkisin väännettyyn kommenttiin että facepalmaan itteni kuoliaaksi.
    Kirjattu
  • 29.05.11 - klo:01:02
    Olen miettinyt, olisiko keskustelun vaikeus hyvä keskustelunaihe. En aio kokeilla.
    Kirjattu
  • 29.05.11 - klo:11:31

Tingle Poissa

• Paavo
    Itselläni ovat aika mainiosti nuo vakiokysymykseni toimineet: "Mitä opiskelet?" "Missäpäin asustelet?" ja "Oletko jossain ylioppilaskunnan alayhdistyksissä mukana". Jos takaisin lukioon menisin niin kuulustelisin varmaan jotain mitä aineita kanssaihmiset aikovat kirjoittaa ja öö... mitä mieltä he ovat Pokémoneista. Aika keinotokaista varmaan joo, mutta kunhan kysyy kysymyksiä missä toinen osapuoli pääsee lörpöttelemään kunnolla niin sitä enemmän sieltä jutun seasta voi löytää jotain mielenkiintoisempaa tarttumapintaa josta löpistä sitten pikkutunneille asti.

Cynaeon, anna esimerkkejä miten sinulle on käynyt. Resetin supliikkiklinikka säntää hätiin  B)
    Kirjattu
  • 29.05.11 - klo:11:45

Arctic Fox Poissa

• Vulpes Arctos
      • Nintendo Network ID: VulpesArctos
      • Wii-numero: 3209 8382 1974 7037
      • 3DS-ystäväkoodi: 3737 - 9594 - 1755
      • Xbox Live Gamertag: Vulpes Arctos
      • Steam ID: Vulpes_Arctos
    Kylläpäs ihmiset osaavat nähdä vaivaa joidenkin tyttöjen takia. Huh huh. :D
    Kirjattu
  • 29.05.11 - klo:12:32

pandem Poissa

• aika lol
    Niinpä. Itse ainakin olen aina tyytynyt siihen että juon vain vähän alkoholia.
    Kirjattu
  • 29.05.11 - klo:14:09
    "Mitä opiskelet?" "Missäpäin asustelet?" ja "Oletko jossain ylioppilaskunnan alayhdistyksissä mukana".
    "Millainen on viikko-ohjelmasi? Entä päivisin minuutin tarkkuudella?" ja "Mihin kannattaisi laittaa kamera jotta olisi paras näkymä makuuhuoneeseesi?"

Okei, eiköhän noikin toimi jos ne esittää oikein. Jos kohde on edes etäisesti tuttu, suosisin aluksi jotain matalalentoista "moi, katotko tv-sarjaa X? Ai katot, mitä mieltä sä olit kun hahmo Y teki asian Z?" ja lähtisin siitä pikkuhiljaa etenemään ja muuttamaan puheenaihetta. Huonoa tuossa on toki se, että jos tyttö ei katso sarjaa, niin pitää paikkailla "Okei, millasista ohjelmista sä tykkäät?"

Myös legendaarinen aloitus "mitä aineesta X tuli läksyksi?" toimii myös.
    Kirjattu
  • 30.05.11 - klo:19:30

Kraton Poissa

• Publicly humiliated criminal fugitive with no girlfriend.
      • Nordic Training Journal
    Minusta on jotenkin tullut supersosiaalinen olento nykyään. Kun vertaa sosiaaliseen elämään ennen ennen ikää 18, niin sosiaalinen kanssakäyminen rajoittui lähinnä kouluun. Nyt tulee sosialisoitua joka viikonloppu. Ikävä fakta on vain, että se sosialisointi tapahtuu yleensä joko baarissa/bileissä, joka tarkoittaa suurta rahankulutusta viikottain ^^
    Kirjattu
  • 02.07.11 - klo:16:52

juzi da man Poissa

• Minä
    • things i say -->
    Kävipäs hassusti... Olin tunntustamassa tunteitani yhdelle tytölle, mutta tyttöpä tunnusti tunteensa ensin minulle  :). Aika hyvä fiilis nytte, jonkun viikon kimpassa kuljettua.
    Kirjattu
  • 02.07.11 - klo:17:57
    Tyttöystävä on siitäkin ihana että tulee hoivaamaan kun on kipeä.
    Kirjattu
  • 02.07.11 - klo:19:04

heplo Poissa

• Resetin paskin jätkä
    • I'm back and I'm watching you.
    "Mihinkäs voin keventää lastin?" on aina hyvä vaihtoehto.
    I Päiväkotikerho I
    "Joka reikään banaania."
    Kirjattu