Rekisteröidy,

niin voit osallistua keskusteluihin
niin foorumilla kuin IRC-kanavallakin.
Rekisteröidy nyt!

Kirjaudu!

Pysy aina kirjautuneena sisälle

Ihmissuhteet ja niiden puute

16.07.16 - klo:20:13

Ingoo Poissa

• Ei käy käsityökerhossa, vaan elää mafiassa
    • Nintendo Network ID: Ingoo90
    • Xbox Live Gamertag: Sgt Ingoo
    • PSN ID: Ingoo
    • Steam ID: wille_on_kingi
Virallisesti tuota vissiin pitäisi nyt nimittää avovaimoksi, mutta aion kyllä tyttöystävä-nimikkeessä pysytellä.
Tuohon ei kyllä totu koskaan. Tässä vielä kuudenkin vuoden jälkeen kuulostaa hassulta.
Kirjattu
  • ::
  • 17.07.16 - klo:22:32
    Nyt tuntuu aika pelottavalta tuo ajatus. Jos ei vielä pariin vuoteen? :D
    Kirjattu
  • 17.07.16 - klo:23:48
    Ei suostunut, koska kuulemma "ei kerkeä".
    Hei, mäki oon kuullu tän!
    Mä oon käyttänyt tätä. Kahdesti... :S

Sain tän vastauksen ite ku viimeks yritin. Siis ees treffeille.

Official Alpha Seal.

Ja tämän laitan uudestaan vaan koska Riby otti tänään kyseisen kuvan puheeksi
    Kirjattu
  • 06.08.16 - klo:10:58

Turjake Poissa

• Törö
    • Hail to the King, baby!
      • 3DS-ystäväkoodi: 4527-7665-4643
      • Xbox Live Gamertag: Turjace
      • PSN ID: Turjace
      • Steam ID: turjace
      • Törön vuodatus, teh blogi
    Kysyin ulos tyttöä, johon olen ollut kusessa jo ihan liian pitkään.

Ei lähtenyt.

On ihan vitun vaikea pukea sanoiksi sitä fiilistä mikä tässä on viimeiset tunnit ollut. Päästyäni kotiin tirautin parit kyyneleet, koska otan nämä aika raskaasti. En koe, että periaatteessa mitään pahaa olisi edes tapahtunut, vaan olo on jotenkin kovan pettymyksen ja helpottuneisuuden välitilassa. Tuntuu kuin jokin helvetin iso taakka olisi pudonnut harteilta, mutta samalla tuntuu kuin olisi kantanut kyseistä taakkaa turhaan ja turhan pitkään.

Harmittaa, koska en saanut edes mahdollisuutta, mutta en halua toisaalta syyttää siitä ketään. Toisaalta, vaikka saattaakin kuulostaa ihan vitun vammaiselta, niin tärkeintä mulle oli se, että tyttö tekee niin kuin tuntee olonsa onnellisimmaksi. Ja juttelumme perusteella näin hän tällä hetkellä tuntee.

Koko homma on tosi monimutkainen. Käytännössähän tyttö erosi pitkäaikaisesta poikaystävästään muutama kuukausi sitten, muttei oikein ole osannut päästää tästä irti. Samalla tyty sanoi, että arvostaa ystäviään (=mua) liikaa eikä halua riskeerata sitä, että jos mahdollisesta parisuhteesta ei tulisikaan mitään niin meidän välinen suhde menisi pilalla. Käytännössä friendzonetettu (tätä sanaa itseasiassa tytykin käytti ja pyysikin sitä vielä anteeksi, mikä huvitti), mutta taustalla on paljon monimutkaisempia asioita, joita en halua lähteä tässä avaamaan.

Harmittaa, että jouduin pitkittämään tätä näin pitkään, koska pettymys on aina sitä raskaampi mitä pidempään odottaa. Tyttö oli huolissaan siitä, miten otan koko homman. Tottakai vannoin hammasta purren, että joo tottakai kaikki on hyvin, vaikka sisällä teki mieli hypätä junan alle. Mulla on kuitenkin sellainen olo, että meidän välit tällä hetkellä on paremmat kuin koskaan, mikä on tietysti voitokasta. Tyttö on aivan ihana edelleenkin ja haluan viettää hänen kanssaan aikaa siitä huolimatta, ettei mitään sen suurempaa välillemme synny toiveistani huolimatta. Tärkeintä on se, että pysymme edelleen hyvinä kavereina ja että tyttö on onnellinen. Omat fantasiani ovat ihan toisarvoisia näihin verrattuna.

Tuli samalla huomattua ystävien tärkeys. Helpotti ihan vitusti avautua koko hommasta yhdelle yhteiselle kaverillemme. Arvostakaa kavereitanne!
    <+Cyna> Turjake on resetin paras tyyppi, aattelin mainita
    <Tinglemies> välillä en itsekään erota pelaanko personaa vai nussinko törön kaa
    <+mm. Detonat, coconuut, Linkkiro> Törö adminiks

ANIME ON PASKAA USKOKAA JO SKYWARD SWORD MYÖS JA DC
    Kirjattu
  • 06.08.16 - klo:12:43

Kraidi

Nämä jutut kyllä ahdistavat joka kerta. Tulee jotenkin paha olo muidenkin puolesta aina kun lukee ihmissuhteista, jotka eivät menekään toivotulla tavalla.
    Kirjattu
  • 07.08.16 - klo:19:16
    Man kan inte vinna om man inte spelar.

Aina ei ikävä kyllä mene niin kuin toivoisi, mutta on hyvä, että sait itsesi kysymään tyttöä ulos. Kokemuksesta (ikävä kyllä) voin sanoa, että ei kannata jäädä roikkumaan ja toivomaan, että tyttö muuttaa mieltään. Ei se muuta. Kannattaa vaan alkaa vilkuilla muidenkin tyttöjen perään (sekä kirjaimellisesti että kuvainnollisesti). Jos se kuitenkin joskus muuttaisi mieltään, niin kyllä se kertoo, ja siinä kohtaa voit sitten tutkia omia tuntemuksia, että kiinnostaako silloin enää.

Kraidi, ei kannata ahdistua. Epäonnistumalla oppii uutta. Mieti että tyttöjen ulos kysyminen on vähän kuin videopelien pelaaminen. Ensin pelaa ja kuolee ja sitten samalla tulee oppineeksi lisää siitä, miten homma toimii, ja oppii, ettei maailma kaadu, vaikka joku sanoisi ei (tai putoaa rotkoon). Mieti jos pelaisit jotain videopeliä ja kuolisit kerran, ja sitten lopettaisit pelin - tai vielä pahempaa: et edes yrittäisi pelata peliä, koska pelkäisit, ettet pääse sitä kuolematta läpi. Videopeleissä tietysti yritetään samaa tasoa aina uudelleen ja uudelleen, naisten kanssa ei tätä vaihtoehtoa oikein ole, mutta noin niin kuin muuten. Tärkeimmät oppitunnit epäonnistumisesta ovat kuitenkin se, että epäonnistumisen jälkeen elämä jatkuu, ja se tuo uutta itsevarmuutta seuraaville kerroille.
    Kirjattu
  • 07.09.17 - klo:01:25

Tapza Poissa

• Katkeroitunut nörtti
      • Wii-numero: 7790-9571-7387-3403
      • Xbox Live Gamertag: Tapzaa
      • Steam ID: Thapzaa
    Kävin tiistaina juhlimassa kavereideni kanssa paikallisessa yökerhoksi itseään kutsuvassa juottolassa, jossa olen vieraillut useasti aiemminkin. Tämä kerta oli kuitenkin poikkeuksellinen sikäli, että kohtasin siellä aivan vitun kuuman tytön. Siis kirjaimellisesti: käsivarteni kosketti hänen käsivarttaan, joka oli aivan helvetin kuuma?! Hyvä etten saanut palo vammoja, sellainen vastoinkäyminen olisi nimittäin saattanut pilata illan.
    Lasken pääomaa.
    Kirjattu
  • 07.09.17 - klo:14:12

Turjake Poissa

• Törö
    • Hail to the King, baby!
      • 3DS-ystäväkoodi: 4527-7665-4643
      • Xbox Live Gamertag: Turjace
      • PSN ID: Turjace
      • Steam ID: turjace
      • Törön vuodatus, teh blogi
    Hänellä saattoi olla

Tiistai-illan kuumetta
    <+Cyna> Turjake on resetin paras tyyppi, aattelin mainita
    <Tinglemies> välillä en itsekään erota pelaanko personaa vai nussinko törön kaa
    <+mm. Detonat, coconuut, Linkkiro> Törö adminiks

ANIME ON PASKAA USKOKAA JO SKYWARD SWORD MYÖS JA DC
    Kirjattu
  • 07.09.17 - klo:17:31

Tapza Poissa

• Katkeroitunut nörtti
      • Wii-numero: 7790-9571-7387-3403
      • Xbox Live Gamertag: Tapzaa
      • Steam ID: Thapzaa
    Minulle sanottiin joskus, että tyttöjä löytyy koulun kirjastosta mutta eipä vielä ole löytynyt. :I

Onnea Maunolle katseiden kohtaamisesta, tuollaiset tapaukset ovat kivoja vaikka niistä ei seuraisikaan mitään :)
    Lasken pääomaa.
    Kirjattu
  • 08.09.17 - klo:01:16
    Toi on kyllä tosi kiva tunne, kun joku tyttö katsoo silmiin ja vielä hymyilee tosi kauniisti. Vahviten tällainen tapaus minulle taisi jäädä mieleen kerran Lidlissä, kun kerran tämän muistan vielä edelleen. Olin hyvällä tuulella siitä vaikka miten kauan.

Vuosi sinkkuiltu, ja vaikka tässä on tapahtunut kaikenmoista, niin nyt tuntuu jo siltä, että voisi olla kiva löytää joku töttö_öttö.
    Kirjattu