Rekisteröidy,


niin voit osallistua keskusteluihin
niin foorumilla kuin IRC-kanavallakin.
Rekisteröidy nyt!

Kirjaudu!



Pysy aina kirjautuneena sisälle

Zero Escape -sarja

02.10.12 - klo:11:36
day 11111111111111111

*edit* olisi muuten siistiä jos eurooppaankin tulisi Pre Order boonus :)
« Viimeksi muokattu: 02.10.12 - klo:11:48 kirjoittanut coconuut »
Kirjattu
  • ::
  • 08.10.12 - klo:01:58
    Euroversiossa vain japsidubit. Hähhää!  :D
    Kirjattu
  • ::
  • 19.10.12 - klo:21:33
    Kirjattu
  • ::
  • 23.10.12 - klo:21:51
    VLR arvioita:
    GamrReview: 9.0
    GotGame: 4½/5
    GameInformer: 8.75

    Lainaus GI arvostelusta:
    Lainaus
    While the Vita has the graphical superiority, the touchscreen controls don’t function as well for a point-and-click adventure as the 3DS’ stylus, making Nintendo’s handheld the preferred system if you have a choice.
    Kirjattu
  • ::
  • 12.11.12 - klo:18:16
    Kirjattu
  • ::
  • 12.11.12 - klo:18:23
    O_O fpfpfpfpfppfpfpfpfpfpfppf

    Mistä ihmiset aikoo saada tän julkasupäiväks?
    Kirjattu
  • ::
  • 15.11.12 - klo:10:34
    Osta kello ja rahat menee hyväntekeväisyyteen. MUTTA TOIMITTAVAT VAIN JENKKEIHIN ja KANADAAN!  O_O
    Kirjattu
  • ::
  • 15.11.12 - klo:16:34
    VLR tulee näköjään e-shoppiinkin. Kympin kalliimpi kuin sieltä mistä ennakkotilasin, mutta houkutus on suuri. Saisipa pelin ainakin heti julkaisupäivänä.
    Kirjattu
  • ::
  • 15.11.12 - klo:17:04
    Ite aattelino staa eShopista julkasupäivänä. Myöhemmin fyysinen kopio jostain halvalla. :)

    *edit* 5/5 vielä viikko perhjana
    « Viimeksi muokattu: 15.11.12 - klo:18:23 kirjoittanut coconuut »
    Kirjattu
  • ::
  • 15.11.12 - klo:20:16
    Pelasin äskettäin demon läpi, pistän joitain mietteitäni. (Varmuuden vuoksi spoilereissa?)

    (click to show/hide)
    « Viimeksi muokattu: 15.11.12 - klo:20:32 kirjoittanut Dragon »
    Kirjattu
  • ::
  • 15.11.12 - klo:20:47
    (click to show/hide)

    (click to show/hide)

    Kirjattu
  • ::
  • 23.11.12 - klo:15:10
    Jees. Nou sleep for mii.
    Kirjattu
  • ::
  • 23.11.12 - klo:16:30
    Kirjattu
  • ::
  • 24.11.12 - klo:11:57
    No nukuin nyt kumminkin.

    Anyhow, ensimmäisen päivän peliajaksi tuli 3DS:n  mukaan 15 tuntii 50 minuuttia. :D Viimeksi maaliskuussa tapahtu tällaista, Kun Mäsä3 julkaistiin.

    (click to show/hide)

    (click to show/hide)
    « Viimeksi muokattu: 24.11.12 - klo:16:25 kirjoittanut coconuut »
    Kirjattu
  • ::
  • 27.11.12 - klo:00:11
    ohmanbabyohmanbabyohmanbabyohmanbabyohmanbabyohmanbabyohmanbabyohmanbabyohmanbabyohmanbabyohmanbabyohmanbabyohmanbabyohmanbabyohmanbabyohmanbaby

    5/5
    maistuu Funyarinpa


    *edit* aivan juuhjooh, oli tärkeämpääkin asiaa.

    Lapset. Älkää tallentako Escape-osioiden aikana. Ikinä. Ette missään nimessä tallenna, sillä muuten voi tapahtua iso paha seivi bugi. Tämä tarkoittaa, että kaikki daattasi poistuu laitteestasi miljoonan Funyarinpan voimalla.
    « Viimeksi muokattu: 27.11.12 - klo:00:53 kirjoittanut coconuut »
    Kirjattu
  • ::
  • 28.11.12 - klo:15:42
    Olen, kuten tavallista, aikaani pahasti jäljessä

    Jees. Nou sleep for mii.

    EDIT: Tota joo, nuutti halusi spekulaationi ennen viimeisen endin pelaamista (joka tarkoittaa japaniksi sitä, että kaikki vihjeet on annettu small talk -keskustelujen sivulauseissa, ja seuraavat neljä tuntia vietetään niiden takomiseen pelaajan päähän eksponentiaalisesti kasvavilla vasaroilla), joten täältä pesee:

    (click to show/hide)
    « Viimeksi muokattu: 30.11.12 - klo:19:21 kirjoittanut Detonat »
    Kirjattu
  • ::
  • 01.12.12 - klo:18:32
    Eka tallennus korruptoitui yli 20 tunnin pelaamisen jälkeen  O_O Nää Zero Escapet mindfuckaa meikäläistä ihan tahallaan; 999:n jouduin pelaamaan 9 kertaa saadakseni todellisen lopun ja nyt tämä "pettää". No, toivuin järkytyksestä ja nyt on kaikki loput nähty. Spoilia kaikesta:

    (click to show/hide)

    Kiinnostaa tietää tarvitsiko kenenkään vaihtaa missään vaiheessa Easylle? Itse sorruin Treatment Centerissä kun yli tunnin aherruksen jälkeen en saanut vihjetaulun perusteella selville edes perussalasanaa.
    Kirjattu
  • ::
  • 01.12.12 - klo:20:17
    Pelihän meni läpi jo eilen karkeaan 36:55 peliaikaan.

    (click to show/hide)

    En ole ihan varma tuosta vaikeusasteesta. Alkoiko pelin ensimmäinen puzzle automaattisesti easyllä? Jos alkoi, niin sitten en vaihtanut kertaakaan. Jos ei alkanut, niin sitten vaihdoin vahingossa. Jänniä olivat puzzlet joka tapauksessa. Jokseenkin loogisia myös, esimerkiksi Pantryssä en löytänyt vihjeitä puzzleihin ennen kuin olin ratkaissut ne puhtaasti logiikalla ja kokeilemisella, ja silti menivät ihan helposti läpi.
    Kirjattu
  • ::
  • 07.12.12 - klo:09:44
    Itsehän menin tuon mokoman läpi. En tiennyt mitä odottaa 999:n kaltaisen mindfuckfestin jatko-osalta, mutta sanottakoon, että olin erityisen pettynyt. Harmi.

    Mietteeni kun pelasin peliä:
    (click to show/hide)

    Jotenkin tuntuu, että Yahtzeen heittämä Mario Universe-väite pätee hyvin siihen mitä Kotaro Uchikoshi päätti sitten pelillä tehdä. Ensimmäinen varoitusmerkki itselleni oli kuinka Clover on pelissä mukana, mutta sarjaksi se oli kait sitten pakko muuttaa. Harmi.

    Ja yksi juttu missä kaikki eivät välttämättä ole samaa mieltä kanssani: 999 tuntui napakammalta paketilta, koska siinä puzzleosioita ei pakosti laitettu erottamaan juonipaljastuksia toisistaan, vaan antoi pelin tarinan konsepteille asiayhteyksiä tulla esille. Täten vaikka peli siirtyi 'pelimoodiin', niin se onnistui ujuttamaan juonipaljastuksia ja muita juttuja sen kaiken yhteydessä, ja sai ajan sujumaan paremmin puzzlehuoneita pelatessa. VLR:n harvemmat puzzlehuonedialogit ovatkin sitten vain pieniä heittoja esineiden löytämisen yhteydessä tai vihjeitä puzzleihin (pelasin hardilla, joten vihjeitä ei ollut kuitenkaan liikaa), jolloin tahdoin päästä puzzleista mahdollisimman nopeasti eroon että voisin jatkaa tarinan kulkua.

    Lyhyesti voisin sanoa, että 999 vs VLR on 'quality or quantity'-väittely. 999 tarjoaa napakamman paketin + kuusi endingiä ja VLR tarjoaa paljon purtavaksi + 24 engingiä (joista n. kahdeksan on 'X avaa oven'. Hiphiphurraa).

    Jotenkin koen ironiseksi, että kannessa lukee IGN: 9.5 AMAZING. Kertoo paljon pelin laadusta.
    « Viimeksi muokattu: 07.12.12 - klo:10:03 kirjoittanut Fariator »
    Kirjattu
  • ::
  • 03.01.13 - klo:17:05
    Päivitys saatavilla e-shopista. RSG:n sivuilta ei löydy tästä mitään ilmoitusta, joten ei hajuakaan miten vaikuttaa. Kiva jos korjaisi PEC:n epävakauden.
    Kirjattu
  • ::
  • 14.02.13 - klo:15:52
    VLR:n virallisille sivuille on nyt saatu kysymyksiä ja vastauksia osio (löytyy kohdasta Interviews), jossa sarjan pääjehu Kotaro Uchikoshi vastailee fanien mieltä askarruttaneisiin kysymyksiin. Poimin tähän omasta mielestäni kiinnostavimmat jutut; spoilereita kummastakin pelistä ja joitakin vihjailuja siitä, mitä trilogian päätösosalta voi odottaa:

    (click to show/hide)
    Kirjattu
  • ::
  • 24.02.13 - klo:14:52
    Triplaysiä on tullut pelailtua, satunnaisia mietteitä tajunnanvirtana.

    (click to show/hide)
    Kirjattu
  • ::
  • 25.02.13 - klo:13:12
    Onko t-t-tämä... juonireikä? (No ei varsinaisesti, jonkinmoinen aivopieru silti)

    (click to show/hide)

    Sidenote: Akanen kanssa käytävä hassu keskustelu ennen hissiä sai virneen naamalle, tosin en tiedä oliko typerää vai nerokasta venyttää sitä vitsiä niin tajuttoman paljon. :d
    « Viimeksi muokattu: 25.02.13 - klo:15:07 kirjoittanut Cyna »
    Kirjattu
  • ::
  • 25.02.13 - klo:17:00
    (click to show/hide)

    Nonary gamen säännöistä, jotka pelin alussa kerrotaan:

    Lainaus
    Only those who have opened the door may pass through
    Lainaus
    Only 3-5 people can pass through one numbered door

    Kirjattu
  • ::
  • 25.02.13 - klo:17:19

    (click to show/hide)
    Kirjattu
  • ::
  • 27.02.13 - klo:14:39
    999:n oikea loppu saavutettu. Nyt seuraa massiivisia spoilereita tajunnanvirtana.

    (click to show/hide)

    Spoilerivapaa-versio peliä pelaamattomille:
    Ostakaa ihmeessä. Tarina ja dialogi ovat virkistävän "mature" ulkokuorestaan huolimatta, juoni ei sisällä mitään ilmiselviä reikiä ja loppuratkaisu ei kaada koko peliä. Todella kiva pelata välillä peliä, joka on näin loppuun asti mietitty ja eheä kokonaisuus.
    Sanokaas vielä, onko VLR parempi ja missä osa-alueissa? 
    « Viimeksi muokattu: 27.02.13 - klo:14:41 kirjoittanut Cyna »
    Kirjattu
  • ::
  • 27.02.13 - klo:14:54
    Ai niin, ja joku Nuutti kertoili irkissä, että kolmen lopun jälkeen kannattaa kaivaa flowchartti esiin. Hyi miten kurainen ihmispylly. >:F
    Se oli vain ehdotus. Monet jättävät 999:n hyllylle pölyyntymään kun samat lopetukset pamahtavat ruudulle useampaan kertaan.

    Itsehän en mitään karttoja kattele.

    *edit* Kannattaa muuten pysyä pois sieltä Wikistä. VLR sbroilereita joka nurkan takana.
    « Viimeksi muokattu: 27.02.13 - klo:15:37 kirjoittanut Coconuut »
    Kirjattu
  • ::
  • 27.02.13 - klo:15:31
    Sanokaas vielä, onko VLR parempi ja missä osa-alueissa? 

    Puzzlet ja peli-ikä paremmat, eikä flowchartin ansiosta turhauta yhtä pahasti kuin 999, joka oli aina aloitettava alusta. Tarinaltaan jää mielestäni heikommaksi, mutta tämän syy piilee luultavimmin siinä, että toisin kuin 999:lle, VLR:lle oli tiedossa jatkoa jo tekovaiheessa. 999:ssä oli läsnä mukava kauhufiilis, VLR:ssä taas ei niinkään. Pelaamisen arvoinen silti.

    Kirjattu
  • ::
  • 28.03.13 - klo:00:58
    Lainaus
    - third title will take place between Nine Hours, Nine Persons, Nine Doors and Virtue’s Last Reward
    - this info comes from director, Kotaro Uchikoshi

      -Sauc

    (click to show/hide)
    Kirjattu
  • ::
  • 06.12.13 - klo:00:34
    Olin tässä yksi päivä ruokatauolla, kun luin GoNintendon mobiilisaittia. Otsikko Escape Adventure: The Death God's Train of Nightmares - details, screens räjäytti kyrpäni kattoon, mutta laskeutui sekunneissa takaisin siihen viereeni.

    Haluaisin vain voluumi kolmosen.  v_v
    Kirjattu
  • ::
  • 18.12.13 - klo:18:12

    Ihanaakin ihanampi Tomoko

    Olen nyt pelannut Virtue's Last Rewardia 15 tuntia ja tällä hetkellä tämä peli tuntuu lähinnä joltain 999:n tähteiltä. Olen vakavissani kun sanon, että minusta ei ole kovin hyvä asia jos visuaalinovellipelissä on näiden viidentoista tunnin aikana esiintyneet lähinnä ne samat kappaleet, mitkä tulivat tutuiksi jo aikaisemmassa pelissä. Jos jotain uudelleensovituksia vanhoista kappaleista tai peräti täysin uutta musiikkia on pelissä mukana, niin en kyllä ole itse vielä noteerannut kuin ehkä korkeintaan yhden sellaisen.

    (click to show/hide)

    Peliä on jäljellä varmasti toisetkin viisitoista tuntia, joten mitä vain voi vielä tapahtua. Nyt vain näyttää aika heikolta mielestäni.
    Kirjattu
  • ::
  • 18.12.13 - klo:19:11
    En olisi ikinä uskonut kenenkään valittavan VLR:n musiikeista. Pelissähän on noin 35 biisiä, joista ehkä neljä on 999:stä tuttuja, ja nekin soivat vain ikonisuutensa vuoksi. Mitä olisi Zero Escape ilman Morphogenetic Sorrow'ta tai Trepidationia?

    *edit* Kävin soundtrackejä läpi. About 10 biisiä 999:stä. Vähän yli 30 originaalia biisiä.
    « Viimeksi muokattu: 18.12.13 - klo:19:28 kirjoittanut Coconuut »
    Kirjattu
  • ::
  • 18.12.13 - klo:20:08

    Ihanaakin ihanampi Tomoko

    (click to show/hide)

    Nuo mainitsemasi musiikit ovat hyvin emotionaalisia, 999:n kiistatonta parhaimmistoa, mutta korkeintaan pienet uudelleensovitukset niistä olisivat olleet mielestäni tarpeellisia tähän peliin. Mieluiten tietenkin korvaavat kappaleet, jotka pääsisivät tunnelmassaan samalle tasolle edellämainittujen kanssa tai vähintään hyvin lähelle niitä. Minusta tuntuu vain hieman halvalta, että tällaisessa juonivetoisessa pelissä ylipäätänsä on muokkaamattomia kappaleita 999:stä, kun itse ainakin yhdistän ne välittömästi sen pelin henkilökohtaisiin tapahtumiin, hahmoihin sekä kohtauksiin. Ilmeisesti pelintekijät ovat sitten luomassa Morphogenetic Sorrow'sta jonkinlaista sarjan nimikkokappaletta, vaikka minulle se merkitsee lähinnä 999:n tunnelmallisinta kohtausta. Mahdollisissa takaumissa vanhojen kappaleiden soiminen ei olisi lainkaan outoa.

    Pelissä on myös hyvin monta erilaista ääniefektiä, joiden voisin vannoa olevan tismalleen samanlaisia kuin mitä 999:ssä oli. Tämäkin tehostaa minusta sitä tunnetta että Virtue's Last Reward yrittää olla liian riippuvainen 999:stä sen sijaan että se pyrkisi itsenäiseen kokonaisuuteen, vaikka kyseessä toki on edelleen jatko-osa sille pelille. Kuitenkin, eiköhän ajatukseni ole tästä pelistä selkeytyneet viimeistään sitten kun se on kokonaan läpi.

    Recollection on muuten myös aivan upea.
    « Viimeksi muokattu: 18.12.13 - klo:21:06 kirjoittanut Ihanaakin ihanampi Tomoko »
    Kirjattu
  • ::
  • 20.12.13 - klo:21:46

    Ihanaakin ihanampi Tomoko

    Tulin vain päivittämään tilannettani tämän pelin kanssa kertomalla pikaisesti, että...

    (click to show/hide)

    Mutta tämähän on varsin positiivinen asia. Rispektini peliä kohtaan taisivat nousta juuri jonkin verran.
    « Viimeksi muokattu: 20.12.13 - klo:23:48 kirjoittanut Ihanaakin ihanampi Tomoko »
    Kirjattu
  • ::
  • 21.01.14 - klo:01:43

    Tapza Poissa

    • Katkeroitunut nörtti
      • Wii-numero: 7790-9571-7387-3403
      • Xbox Live Gamertag: Tapzaa
      • Steam ID: Thapzaa
    Onpa huono peli tää 999. Sain saman (paskan) lopun kahdesti peräkkäin ja kyllästyin.
    Lasken pääomaa.
    Kirjattu
  • ::
  • 21.01.14 - klo:02:17

    Ihanaakin ihanampi Tomoko

    Jos avaisit kärsivällisesti ne viisi muuta lopetusta ja kokisit pelin kaikessa komeudessaan, saattaisit olla myöhemmin tyytyväinen itseesi. Sitä paitsi peli on sinulla vielä tyystin alkutekijöissään, vaikka sattuukin sisältämään ns. välietappeja jotka liikkuvat nimillä "A Ending", "B Ending, "C Ending" jne. Katso vaikka netistä ne juonireitit, en näe siinä mitään pahaa kun ei peli varsinaisesti edes vihjaile niistä ja "vääristäkin valinnoista" (= väistämätön jo avattu lopetus) rangaistaan pahimmassa tapauksessa laittamalla pelaaja pelaamaan uudestaan niitä samoja puzzlehuoneita sekä skippaamaan dialogia nappi pohjassa. Tätä tosin on luvassa muutenkin, valitettavasti.
    Kirjattu
  • ::
  • 07.02.14 - klo:14:33

    Turjake Poissa

    • Törö
    • Hail to the King, baby!
      • 3DS-ystäväkoodi: 4527-7665-4643
      • Xbox Live Gamertag: Turjace
      • PSN ID: Turjace
      • Steam ID: turjace
      • Törön vuodatus, teh blogi
    VLR on kai ymmärtääkseni alennuksessa eshopissa. En tiedä pelistä mitään, mutta koska kaikki kehuvat sitä niin kiinnostaa. Nyt kysynkin mielipidettänne siitä, kannattaako mokomaa harkita lainkaan vaikkei ole pelannut 999:ää ollenkaan. Ainakin Deto dumasi irkissä ajatuksen heti.
    <+Cyna> Turjake on resetin paras tyyppi, aattelin mainita
    <Tinglemies> välillä en itsekään erota pelaanko personaa vai nussinko törön kaa
    <+mm. Detonat, coconuut, Linkkiro> Törö adminiks


    ANIME ON PASKAA USKOKAA JO SKYWARD SWORD MYÖS JA DC
    Kirjattu
  • ::
  • 07.02.14 - klo:14:49
    Overall 999 > VLR. Sinänsä VLR:n voi kyllä pelata ilman ysiysiysin tuntemusta, mutta se spoilaa 999:n melkolailla kokonaan.
    Kirjattu
  • ::
  • 07.02.14 - klo:15:05
    Kirjattu
  • ::
  • 07.02.14 - klo:15:43

    Ihanaakin ihanampi Tomoko

    Itse suosittelisin kyllä 999:n pelaamista ensin, sillä se on mielestäni DS:n paras juonivetoinen peli heti Ghost Trickin jälkeen. Pelin ei pitäisi myöskään olla kovin hintava nettikaupoissa, joihin sen saatavuus pitkälti rajoittuu.
    Kirjattu
  • ::
  • 13.02.14 - klo:20:01
    Kirjattu
  • ::
  • 10.04.14 - klo:23:41
    Uchikoshi työstää uutta peliä MAGESin kanssa.

    Lainaus
    Rumor: Zero Escape: Virtue's Last Reward director Kotaro Uchikoshi is going to break his silence and announce a new game developed with the company MAGES.

    Details: Asked directly, Uchikoshi stated, "Yes, it's true. I'm working with MAGES. on my latest project. They're currently working on the game system. The scenario is already complete and, personally, I'm very proud of it!"

    Validity: 100% — Please let it be the sequel of Virtue's Last Reward.
    Kirjattu
  • ::
  • 19.02.15 - klo:12:02
    Kirjattu
  • ::
  • 19.02.15 - klo:18:51

    Ihanaakin ihanampi Tomoko

    Tämä sarja kaipaisi kyllä sen kolmannen pelin, joka sulkisi lopulta ympyrän. Kyllähän animekin varmaan olisi parempi kuin ei mitään, mutta toisaalta Zero Escape -sarjan tuntien paras mahdollinen loppu tarinalle olisi nimenomaan edes jonkinlainen visual novel, jossa olisi aikaa yksityiskohdille ja jauhamiselle. Muutenkin, tässä maailmassa ei ole ylipäätänsä turhan montaa peliä, joissa burgeroidaan esimerkiksi jostain kvanttimekaniikan epätäydellisyydestä ja vieläpä jokseenkin järkevästi havainnollistaen sitä. Olen aina antanut pisteet kotiin tällaisesta kerronnasta videopelissä, ja haluaisinkin juuri nähdä lisää tällaista.

    Aivan hirveätähän se minusta olisi, jos ei saataisi lopulta yhtään mitään. Virtue's Last Reward muutti kuitenkin koko homman kulun sellaiseksi, että vaihtoehdoiksi ei jää ilman kolmatta osaa kuin a) unohtaa Virtue's Last Reward ja käsitellä 999:ää omana juttunaan (mitä voi toki tehdä nytkin halutessaan...) tai b) kuvitella itse jonkinlainen tyydyttävä jatko Virtue's Last Rewardin tapahtumille, mikä taas ei toimisi minusta näin juonivetoisessa sarjassa.

    Fakta on kuitenkin se, että Virtue's Last Rewardin loppu jää tarkoituksella avoimeksi ja jättää pelaajan monien kysymysten keskelle ihan avuttomana. Loppu on suoraan sanoen plot twistien jatkuvaa kirjoa jopa 999:n kustannuksella, ja pidin siitä todella paljon. Tämän kaiken täytyy saada edes jonkinlainen lopetus, Virtue's Last Rewardin antamat lähtökohdat kolmannelle osalle kun ovat jopa pelillisesti aika mielenkiintoisen oloiset. Lisäksi näen Virtue's Last Rewardissa jotain sellaista aspektia, että siinä missä se ei ole lähellekään niin itsenäinen peli kuin 999 ja oikeastaan nimenomaan hyödyntää sitä kerronnallisessakin mielessä, niin se tarvitsee myös toisen pelin rinnalleen (eli vol. 3:n) ollakseen täydellinen sarjan keskimmäinen peli. Luultavasti kaikki Virtue's Last Rewardin pelanneet ymmärtävät, mitä tarkoitan.
    « Viimeksi muokattu: 19.02.15 - klo:19:24 kirjoittanut Ihanaakin Ihanampi Tomoko »
    Kirjattu
  • ::
  • 21.03.15 - klo:12:26
    Aksys kiusaa ehkä Zero Escapea. Sivulla http://4infinity.co/ on jonkinlainen laskuri, jossa oli pari päivää sitten 0303 ja tällä hetkellä 0302. NeoGAFista kattavimmat spekulaatiot aiheeseen liittyen.
    Kirjattu
  • ::
  • 21.03.15 - klo:13:16
    VLR:n Euroopassa julkaissut Rising Star Gameskin sanoo tietävänsä asiasta jotakin. Hype.
    Kirjattu
  • ::
  • 06.06.15 - klo:12:01
    Kirjattu
  • ::
  • 03.07.15 - klo:23:49
    Zero Escape 3

    Officially in development

    Kirjattu
  • ::
  • 03.07.15 - klo:23:57
    Mälsää kun striimi kusi, mutta kiva saada varmistus. Toivottavasti ei tämänkään kanssa joudu Euroopan julkaisua odottamaan kovin paljon kauemmin.

    Press release:
    Lainaus
    Many government organizations have dismissed our urgent warnings regarding the upcoming game event called Zero Time Dilemma. Recent intelligence has escalated our plans and we have come to the decision to contact gamers about the dangers directly. Our ultimate goal has always been to protect the public from the horrific consequences we have foreseen, but it appears our mission to prevent it from occurring may have failed. It is imperative that you make every effort to prepare yourselves for the oncoming deadly game, so that you may survive the coming apocalypse.

    An antidote for the game is predicted to be created, but much further down this timeline, and as such there is no defense from its effects. It will be most easily identifiable on Nintendo 3DS™ and PlayStation®Vita handheld entertainment system, though it is transmittable through the air so the spread may increase even more rapidly through the PlayStation®Store and Nintendo eShop.

    Do not be tempted by familiar faces, fully voiced cinematics, multiple endings, or voices in both Japanese and English, as those are signs that the apocalypse is nigh. We suggest that you put extensive effort into improving your puzzle solving skills, as they will be vital to your survival.

    We at Crash Keys beg for your assistance in notifying everyone you can so that no one is left in the dark about this dangerous game. The world will end up in a tumultuous uproar, and ultimate consequences will be unavoidable unless word gets out. Use all the time available to you before the summer of next year to contact your loved ones and prepare; our intelligence hasn’t been able to focus in on an exact date at this time. Do not fear – we are here to protect you and prepare you to our utmost ability so that you may survive. You will survive. We will use all channels available to contact you with updates as soon as we uncover them. You must be ready.
    « Viimeksi muokattu: 04.07.15 - klo:00:23 kirjoittanut Garo »
    Kirjattu
  • ::
  • 04.07.15 - klo:06:32
    <a href="https://www.youtube.com/v/pdg_jkK2Byo" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/pdg_jkK2Byo</a>
    Kirjattu
  • ::