Itse ainakin olen monilla saiteilla joilla olen jäsenenä ollut todennut tämän klassisen avatari+sälä sivussa ja allekirjoitus viestin alla -systeemin toimivaksi.
Jos joka viestin yläpuolella on avatari + sälää ja vielä alapuolella allekirjoitus, niin viestien selauksesta tulee tosi rikkonaista ja lyhyetkin viestit
tuntuvat vievän paljon tilaa.
//Lisäys: Niin ja tuo palkki josta jotkut tuntuvat valittavan, ei kyllä ainakaan itseäni haittaa. Eihän sitä edes näe kuin etusivulla eli selaamista ei
haittaa, ja tykkään miltä se näyttää uusine viesteineen jne. Ainiin, itselläni tämä teema vähän bugittelee, tässä kuva:
http://gyazo.com/c055cfa270c40277d9f4a39d84df97c4.pngEli siis tuo teksinsyöttökenttä on jotenkin liian iso tai jotain, ja jatkuu vielä oikealle aika pitkään ennen kuin vaihtaa uudelle riville. (Jos siis
viestini näyttää hiukan hassusti rivitetyltä, johtuu se siitä että manuaalisesti järjestelin ettei veny tuonne näkymättömiin.)
Tuossa alhaalla taasen näkyy miten nuo yhteenveto-kentän tilanjakajat ovat viestien lähetysaikojen päällä, ja lainauksen pikku kuva tunkee
tilanjakajan päälle. (Tuo viiva on siis jokaisessa viestissä yhteenvedossa väärässä paikassa, ei vain ensimmäisessä.)
Ja sitten vielä nuo "lähetä" ja "esikatselu"-napit tuntuvat olevan liian sivussa. Se voi olla tarkoituksellista, en tiedä eikä se minua haittaa,
mutta se tuntuu liittyvän ylipitkään tekstinsyöttökenttään.
Resoluutioni on muuten 1280x960 (4:3), jos sillä on vaikutusta. (Jos sivu on suunniteltu 16:9-näytöllä tms.)