Rekisteröidy,

niin voit osallistua keskusteluihin
niin foorumilla kuin IRC-kanavallakin.
Rekisteröidy nyt!

Kirjaudu!

Pysy aina kirjautuneena sisälle

Kickstarter ja crowdsourcing -pelit

05.09.13 - klo:01:44
Okei, elikkäs Ghost Song tarvitsee enää 10 000 dollaria lisää Wii U -versioon. Haasteelliseksi homman tekee se, että rahoitus on käynnissä enää kolme tuntia. Itse pistin 33 dorraria projektille, niin pääsen antaa kavereillekin koodeja.
Kirjattu
  • ::
  • 02.10.13 - klo:01:42

eebrozgi Poissa

• spoiler: eero
    Mighty No. 9 menee ihan pähkinöiksi näillä viimeisillä tunneilla ja minuuteilla, stretch goalit poksahtelee kuin popkornit. Viime hetken tunnelmien streamikin on pystytetty. Haluaisko joku hypejunailla kanssani?

Haluan kans mainita WayForwardin Shantae-Kickstarterin joka on jäänyt jonkin verran varjoon Mighty No. 9:n jyllätessä maailmaa. Toivottavasti viimeisinä tunteina jylläis sielläkin samantapaiset voimat kuin Mightyllä kun eivät ole samaan aikaankaan enää.
    « Viimeksi muokattu: 02.10.13 - klo:01:53 kirjoittanut eebrozgi »
    KEEP YOUR COOL!
    Kirjattu
  • 02.10.13 - klo:03:44
    "Sorruin" näin loppumetreillä itsekin tukemaan kumpaakin projektia. Mighty No. 9:stä näyttäisi kaikkine stretch goaleineen tulevan varsin muhkea paketti ja osallistuminen design-päätöksiin on kiva plussa.

Half-Genie Herokin tulee varmasti olemaan hyvä, mutta harmittaa vain kun osa stretch goaleista kuulostaa niin mahtavilta, mutta niitä tuskin saavutetaan. Toivottavasti Wayforward saisi pelin tuotoilla ympättyä myöhemmin ainakin nuo bonusluvut mukaan.
    « Viimeksi muokattu: 02.10.13 - klo:03:48 kirjoittanut Garo »
    Kirjattu
  • 03.10.13 - klo:00:18

eebrozgi Poissa

Ja heti Mightyn hellittäessä Shantae rikko toisen stretch goalinsa. Nää viimeset kaksi päivää kehkeytyy varmaan vielä kovin lennokkaiksi B)
    KEEP YOUR COOL!
    Kirjattu
  • 03.10.13 - klo:03:49

Tapza Poissa

• Katkeroitunut nörtti
    Shantae on qma joten vois tukee.
    Lasken pääomaa.
    Kirjattu
  • 04.10.13 - klo:14:51

eebrozgi Poissa

Kolmaskin meni, Officer Wagonin puku toteutuu ja olen onnellinen. Vielä viisi tuntia!
    KEEP YOUR COOL!
    Kirjattu
  • 07.03.14 - klo:11:24

Temathael Poissa

• Mighty Pirate
    Ketjua ylös!

Viime vuoden puolella ikävästi liian vähälle huomiolle jäänyt Festival of Magic -ropeilu on startattu juuri uudelleen kickstarterissa. Näyttävät oppineet jotain edellisestä yrityksestä ja tällä kertaa mukana on todella kattavasti infoa ja muuta matskua. Näyttää juuri sellaiselta peliltä, josta tykkään kovasti : ))

Ja peli olisi siis tulossa PC:lle ja Wii U/XBone/PS4:lle.
    https://www.kickstarter.com/projects/171497873/earthlock-festival-of-magic

Ja mainitaan nyt tässä samaan syssyyn tämä, lolleros.
    http://www.indiegogo.com/projects/shaq-fu-a-legend-reborn
    Olen
    Kirjattu
  • 26.03.14 - klo:08:08

Mauno

Facebook osti Oculus VR Incin.

<a href="http://www.youtube.com/v/DnzCzV9Dnvs?version=3&amp;amp;hl=fi_FI" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/DnzCzV9Dnvs?version=3&amp;amp;hl=fi_FI</a>
    Kirjattu
  • 26.03.14 - klo:18:55
    Facebook päätti että hauskuus ei ole sallittu.

En oikein ymmärrä mitä Facebook voisi virtuaalitodellisuudella tekemään. Joku virtuaalinen Facebook-maailma kuulostaa lähinnä lopun alulta.
    Kirjattu
  • 26.03.14 - klo:19:11

Turjake Poissa

• Törö
    • Hail to the King, baby!
      • Törön vuodatus, teh blogi
    "Hei, sinä siellä! Oletko koskaan halunnut päästä stalkkaamaasi tytyä lähemmäksi? Oletko halunnut toteuttaa pitkäaikaisen fantasiasi? Nyt se onnistuu! Etsi kohteesi kuvista mieluinen ja laite Oculus Rift pyörimään! Enää et tarvitsekaan kuin rullan talouspaperia ja liukasteita ja päiväsi on pelastettu!"
    <+Cyna> Turjake on resetin paras tyyppi, aattelin mainita
    <Tinglemies> välillä en itsekään erota pelaanko personaa vai nussinko törön kaa
    <+mm. Detonat, coconuut, Linkkiro> Törö adminiks

ANIME ON PASKAA USKOKAA JO SKYWARD SWORD MYÖS JA DC
    Kirjattu
  • 16.04.14 - klo:12:08

Temathael Poissa

• Mighty Pirate
    https://www.kickstarter.com/projects/1184202489/heart-forth-alicia

Tällänen tällä kertaa. Heitin rahaa menemään, näyttää taivaalliselta.

Olen
    Kirjattu
  • 29.04.14 - klo:18:59

Temathael Poissa

• Mighty Pirate
    Ghost Songista monta minuuttia work in progress -pelikuvaa.

Huikea peli tulossa : )

<a href="http://www.youtube.com/v/Nr7EKA3owvg" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/Nr7EKA3owvg</a>
    Olen
    Kirjattu
  • 29.04.14 - klo:19:39
    Haluaisin vain uuden 2D Metroidin noin tyylikkäällä ulkoasulla. *<3*

Näytti upealta. *<3*
    Kirjattu
  • 18.08.14 - klo:19:38

Temathael Poissa

• Mighty Pirate
    Ghost Song näyttää tällä hetkellä tältä.

https://www.youtube.com/watch?v=4z--HxpK_-4&list=UUaBsGH6hhWw4q_OOI6D9p_g

Eli aika kivalta, mutta vielä on tekemistä.
    Olen
    Kirjattu
  • 26.10.14 - klo:17:30
    Kirjattu
  • 26.06.18 - klo:14:25

Temathael Poissa

• Mighty Pirate
    Olipas kiva muistaa, että tällaisen ketjun joskus tein, ja nyt olen itse osallisena moista touhua. Enpä olisi uskonut 6 vuotta sitten.

Niin, joo elikkäs tämmöistä peliä ollaan tekemässä:
    Kickstarter-linkki

Yritetään kerätä vähän lisärahoitusta kehitykseen, vaikka vähän hitaasti pari ekaa päivää lähti kampanjalta liikkeelle. Mikäli kiinnostaa, niin auttakaa köyhää devaajaa mäessä ja vipatkaa vaikka viitonen. Lupaan, että kova peli tulossa, ja että se on oikeasti tulossa. Mikäli rahan suoltaminen näin vain pelkkien lupauksien perusteella tuntuu kohtuuttomalta, niin voitte tukea myös pelaamalla julkaisemaamme jonnekin pelin keskiosiin sijoittuvaa pre-alfa-demoa. Demosta kerätty palaute käytetään ihan oikeasti pelin hiomiseen jne.
    Steam-linkki. - Game Jolt -linkki. Palaute olisi kivaa.

Discord-kanavallekin saa liittyä, jos haluaa osallistua kehitykseen tarkemmin. (Tajusin juuri, etten ole Resettin discordissa, sellainen ilmeisesti on olemassa? Vääryys on oikaistava!)

Kiitos kaikille, vastailen kysymyksiin jos on kysyttävää!  *whistle*

Ja jokainen joka kertoo tästä myös kavereilleen on erittäin huikea tyyppi;)
    « Viimeksi muokattu: 26.06.18 - klo:14:27 kirjoittanut Temathael »
    Olen
    Kirjattu
  • 26.06.18 - klo:15:13

Tingle Poissa

• Paavo
      • Academic Nintendo Club RY
    Ennakkovarattu'd ja facebook jaettu'd.

Kokeilen demoa myöhemmin :)
    <Tapza> tinglest on kyl vähän hankala ottaa selvää
    <Tapza> se on tollanen saatananmoinen kusipää ja paras tuntemani ihminen, tosi mukava ja aivan perseestä
    <Kraidi> tarvitset vieroitusta epätodellisuudesta
    <JJJANI> vittu ku paavolle ei voi ees vittuilla ilman et menee ite ihan sekasin
    <henuck> olis kyl melkonen auschwitz olla jumissa jossain ovessa/sen takana ja kuunnella ffxiii ja paavon paskalaatikkojuttuja
    <Turjake> VITTU TINGLE NYT TURPA KIINNI
    Kirjattu
  • 26.06.18 - klo:15:36

Temathael Poissa

• Mighty Pirate
    Kirjattu
  • 27.06.18 - klo:17:01

Tingle Poissa

• Paavo
      • Academic Nintendo Club RY
    Päihitin ekan pomon, vaikuttaa oikein hyvältä peliltä :) Hyppyssä on hyvä raskauden tunto. Miekkailu tuntuu tosi hyvältä, hyvä rytmi ja painava fiilis. Välillä vähän tahmea meno seinien lähellä. Mutta pyssyssä ei ole munaa laisinkaan. Hölmöä seistä sekuntitolkulla paikallaan ampumassa. Ilmeisesti heikolla aseella on tarkoitus ladata mittareita, mutta mihin lasten tasohyppely moista säätämistä tarvitsee? Mieluummin vaan liu'un ja miekkailen koko ajan kuten Mega Man Zerossa.

Tasohyppely alkaa ihan hyvin. Leijuvia palikoita joiden päällä Metroidit ryömivät. Hauskaa. Nopeasti touhu kuitenkin muuttuu aneemiseksi käytäväjuoksuksi. Vihollissolttu tapetaan vaakasuoran lattian päällä, sitten täysin sama tilanne toistuu kerta toisensa jälkeen. Käyttäkää enemmän korkeuseroja, enemmän kuiluja. Kenties ilmassa leijuva palikka torjuu pelaajan luodit on jo keksittävä uusi lähestymistapa, kenties vihollinen on vinon portaikon päässä. Huono tasohyppely on minulle Metroidvanioissa suurin murheenkryyni, ja syy sille miksi Mega Man 2 on parempi kuin Mega Man X. Ja Super Metroid on parempi kuin Symphony of the Night.

Tutkimisen puolest en osaa peliä juuri tässä vaiheessa analysoida. Aikamoinen cocktease löytää joku poweruppi, mutta sitä ei saanutkaan vielä hakea. Olen keskittymiskyvytön milleniaali ja haluan palkintoni välittömästi sen löydettyäni. Toivottavasti lopullisessa pelissä löydettävää on myös keskellä kenttää, eikä vain käytävien päissä. Noin yleisesti toivoisin Metroidvanioilta avoimempaa otetta. Uusill esineillä saa avata uusia paikkoja joo, mutta olisi mainiota jos pelaajalla olisi vaihtoehtoja missä järjestyksessä edetä, ja päämäärätön harhailukin edistäisi pelin läpäisyä. Backtracking on myös syytä pitää kurissa, vaikka se oleellinen genren ominaisuus onkin.

Tunnelma, musat ja krokotiilit toimivat >) Mutta miksi taustalla on tikkaita, joita ei voi kiivetä? Hämmentävää.
    <Tapza> tinglest on kyl vähän hankala ottaa selvää
    <Tapza> se on tollanen saatananmoinen kusipää ja paras tuntemani ihminen, tosi mukava ja aivan perseestä
    <Kraidi> tarvitset vieroitusta epätodellisuudesta
    <JJJANI> vittu ku paavolle ei voi ees vittuilla ilman et menee ite ihan sekasin
    <henuck> olis kyl melkonen auschwitz olla jumissa jossain ovessa/sen takana ja kuunnella ffxiii ja paavon paskalaatikkojuttuja
    <Turjake> VITTU TINGLE NYT TURPA KIINNI
    Kirjattu
  • 27.06.18 - klo:18:14

Temathael Poissa

• Mighty Pirate
    Kiitos hyvästä palautteesta!  ^_^

Demon kartta on sellainen semi-lineaarinen, mutta se tulee siitä laajentumaan ja haaroittumaan ja kaikkea muuta jännää. Minä olen siis vastuussa kenttäsuunnittelusta, että nämä kaikki kritiikit ja palautteet menee suoraan oikeaan osoitteeseen täällä.
    Olen
    Kirjattu