Rekisteröidy,

niin voit osallistua keskusteluihin
niin foorumilla kuin IRC-kanavallakin.
Rekisteröidy nyt!

Kirjaudu!

Pysy aina kirjautuneena sisälle

TST - Täällä spämmäämme töistä

26.04.12 - klo:09:48
Vertaistukiryhmä markkinavoimien armoilla ajelehtiville resettiläisille.

Laskut on perseestä jo nyt ja päivää jäljellä vielä kuusi tuntia :(
-
Kirjattu
  • ::
  • 26.04.12 - klo:09:52

Agutski Poissa

• Beer Baron
      • Xbox Live Gamertag: IKSTUGA
      • PSN ID: Agutski
      • Steam ID: AndersHelFin91
    Mustaa kahvia ja paperihommia aaaaallll daaaaaay looooooong
    Smokin' Sick Style
    Kirjattu
  • 26.04.12 - klo:10:04

Tuntsa Poissa

• EXTERMINATE!
      • 3DS-ystäväkoodi: 1032-2272-3257
    Voisipa kassalla dataa Restissä. :(
    Kirjattu
  • 26.04.12 - klo:10:06

Agutski Poissa

• Beer Baron
    Smokin' Sick Style
    Kirjattu
  • 26.04.12 - klo:10:34

Arctic Fox Poissa

• Vulpes Arctos
      • Nintendo Network ID: VulpesArctos
      • Wii-numero: 3209 8382 1974 7037
      • 3DS-ystäväkoodi: 3737 - 9594 - 1755
      • Xbox Live Gamertag: Vulpes Arctos
      • Steam ID: Vulpes_Arctos
    On tämä kouluavustajan duuni rankkaa. Kopiokoneesta oli paperi lopussa, joten jouduin kertaalleen tänä aamuna nousemaan tästä koneen äärestä! Onneksi sentään työt loppuvat jo kahdelta.
    Kirjattu
  • 26.04.12 - klo:14:47

Sotakoira Poissa

• D-Dog
      • PSN ID: Dracoaeon
      • Steam ID: Sotakoira
    Ite tänään töistä kotona koska ilmeisesti jonkinasteinen vatsatauti päällä. :/
    Mukava tuo miun duuni kyllä, saa istua koneella ja suunnitella kuvia yms. ja siitä vielä maksetaan jotain.  :3
    Kirjattu
  • 26.04.12 - klo:21:06

Turjake Poissa

• Törö
    • Hail to the King, baby!
      • 3DS-ystäväkoodi: 4527-7665-4643
      • Xbox Live Gamertag: Turjace
      • PSN ID: Turjace
      • Steam ID: turjace
      • Törön vuodatus, teh blogi
    Mä oon saanu jo vittu aivan tarpeekseni tst:stä ja nyt sille on viel oma ketju ei vittu Joonas mun fanta maistuu kolalle
    <+Cyna> Turjake on resetin paras tyyppi, aattelin mainita
    <Tinglemies> välillä en itsekään erota pelaanko personaa vai nussinko törön kaa
    <+mm. Detonat, coconuut, Linkkiro> Törö adminiks

ANIME ON PASKAA USKOKAA JO SKYWARD SWORD MYÖS JA DC
    Kirjattu
  • 27.04.12 - klo:00:05

heplo Poissa

• Resetin paskin jätkä
    • I'm back and I'm watching you.
    Ite tänään töistä kotona koska ilmeisesti jonkinasteinen vatsatauti päällä. :/
    Mukava tuo miun duuni kyllä, saa istua koneella ja suunnitella kuvia yms. ja siitä vielä maksetaan jotain.  :3

Missäs olet töissä?
    I Päiväkotikerho I
    "Joka reikään banaania."
    Kirjattu
  • 27.04.12 - klo:09:24

Agutski Poissa

• Beer Baron
    Perjantai on tullut taas, huuhdotaan siis arjen murheet keitolla poies.
    Smokin' Sick Style
    Kirjattu
  • 27.04.12 - klo:09:34
    Olen irkissä yksin, ahdistusmittari hälyttävällä tasolla :(

Onneksi sentään säbäturnaus ja siihen luonnollisesti kuuluva saunailta häämöttävät jo, enää 5,5h laskunumeroita ja viitteitä.
    -
    Kirjattu
  • 27.04.12 - klo:13:02

Sotakoira Poissa

• D-Dog
    Missäs olet töissä?
    Paikallisessa teippaus/printtifirmassa, hoidan PC-puolen hommia ja teen vähän sitä mitä milloinkin tarvitaan.
    Kirjattu
  • 27.04.12 - klo:14:32
    NELJÄN PÄIVÄN LOMA JO HELVETIN LÄHELLÄ.

Ooh mikä keli, tänään NIIN kännissä äijä
    -
    Kirjattu
  • 02.05.12 - klo:14:37
    Harvinaisen rattoisa työpäivä (missä forkan peukkuhymiö)
    -
    Kirjattu
  • 10.05.12 - klo:12:23
    Koko viikko ollut aivan perseestä. Palkkaankin vielä melkein kolme viikkoa.
    -
    Kirjattu
  • 10.05.12 - klo:12:26

Arctic Fox Poissa

• Vulpes Arctos
      • Nintendo Network ID: VulpesArctos
      • Wii-numero: 3209 8382 1974 7037
      • 3DS-ystäväkoodi: 3737 - 9594 - 1755
      • Xbox Live Gamertag: Vulpes Arctos
      • Steam ID: Vulpes_Arctos
    Voisin olla tänään ja huomenna töissä pidempään, niin ei tarvitse ensi viikon perjantaina tulla tänne möllöttämään. Neljän päivän viikonloppu tekisi höpöä.
    Kirjattu
  • 14.05.12 - klo:08:16
    Kirjattu
  • 14.05.12 - klo:17:30

Kasuli Poissa

• Piparisensei
      • Porkkanakaupunki
    Unohdin kuivata moran perjantaina ja alkoi viikonloppuna kerätä ruostetta :( okei maksavat kaks euroa mutta olen kiintynyt tuohon
    VAIHTELEEPA SITTENKIN >: (
    Kirjattu
  • 28.05.12 - klo:07:26
    Harvinaisen paha maanantaifiilis, päättäreitä odotellessa.
    -
    Kirjattu
  • 28.05.12 - klo:22:58

Kasuli Poissa

• Piparisensei
      • Porkkanakaupunki
    Helvetin hyvä maanantai, kerrankin oli koko päiväksi järkevää tekemistä. Jäin mielelläni pariksi tunniksi ylitöihinkin.
    VAIHTELEEPA SITTENKIN >: (
    Kirjattu
  • 29.05.12 - klo:15:41

Sotakoira Poissa

• D-Dog
    Jaaha, taas vaihteeksi tällanen päivä. Aamulla töihin, ei väsytä pätkääkään joten käyn hommiin. Kello 12:30 olen tehnyt kaikki keskeneräiset duunit ja sitten vedän lonkkaa koska ei saa poistua ennen puoli neljää. Pomo valittaa jatkuvasti etten tee taas mitään. >_>

No jaa, eiköhän tuokin huomenna tajua että jonkun ne kaikki työmääräimet on täytynyt käydä läpi ja tehdä.
    Kirjattu
  • 01.06.12 - klo:07:29
    Tästä lähtee. Veikauksia kauanko kestää hajoamiseen?
    Kirjattu
  • 01.06.12 - klo:09:41
    Oulun yliopistolla oon ite kesätöissä ollut nyt muutaman viikon. Kohta pitäisi mennä osastoinfoon esittelemään työntekijöille englanniksi mitä oon saanut aikaseksi. Kuumottaaaaa....

Unelmatyötä tämä. Saa tulla ja mennä omaan tahtiin ja tehdä töitä milloin huvittaa. Omassa toimistohuoneessa saa istua, eikä ketään kiinnosta mitä teen, kunhan jotain tulee valmiiksi.
    Kirjattu
  • 08.06.12 - klo:18:03
    Koska mun työsopimus ilmaisee varsin selväsanaisesti, että (salassapidettävistä) duuniasioista ei puhuta kolmansille osapuolille, kerron teille täysin hypoteettisen tilanteen, joka mahdollisesti sattui täysin hypoteettiselle henkilölle, jota kutsutaan vaikka tanoteDiksi.

Ko. henkilön piti lisätä Active Directoryssä ryhmän A jäsenet myös ryhmään B ja päinvastoin. Hän päätti, että n. 200 jäsentä on turhan työlästä siirtää käsipelillä. tanoteD nestasi A:n B:hen ja B:n A:han. Ilmeisesti tämän seurauksen kukaan peruskäyttäjä ei päässyt kirjautamaan verkkoon. Onneksi tämä tapahtui perjantaina noin klo. 15:45, eli kauhean monelle ei onglemia aiheutunut. Asia ratkaistiin vartissa.

Asiaan mitenkään liittymättä: Miten mä saisin lisättyä yhden AD-groupista kaikki jäsenet toiseen, jos osa niistä on jo valmiiksi siinä. Dsmod failaa. Purkkaratkaisut on hyvin ei-toivottuja, enkä oo luomassa uutta ryhmää samoilla oikeuksilla, ja siirrä kaikkia siihen, ellei ole aivan pakko.
    Kirjattu
  • 09.06.12 - klo:09:07

Relix Poissa

• Defective
    • Wää
    Selitätkö saman vielä suomeksi?
    Ylikuormitit verkon vai mitä tuossa siis kävi?

Tuli tuosta muuten mieleen, minulle ei edes taidettu tehdä työsopimusta viime kesänä.
    Kirjattu
  • 09.06.12 - klo:11:08

Tingle Poissa

• Paavo
      • 3DS-ystäväkoodi: 1478-3942-1487
      • Xbox Live Gamertag: Tinglemies
      • PSN ID: Tinglemies
      • Steam ID: Paavomies
      • Academic Nintendo Club RY
    Veronkiertäjä. Ilmiannan sinut poliisille.
    <Tapza> tinglest on kyl vähän hankala ottaa selvää
    <Tapza> se on tollanen saatananmoinen kusipää ja paras tuntemani ihminen, tosi mukava ja aivan perseestä
    <Kraidi> tarvitset vieroitusta epätodellisuudesta
    <JJJANI> vittu ku paavolle ei voi ees vittuilla ilman et menee ite ihan sekasin
    <henuck> olis kyl melkonen auschwitz olla jumissa jossain ovessa/sen takana ja kuunnella ffxiii ja paavon paskalaatikkojuttuja
    <Turjake> VITTU TINGLE NYT TURPA KIINNI
    Kirjattu
  • 09.06.12 - klo:15:24

Relix Poissa

• Defective
    • Wää
    Veronkiertäjä. Ilmiannan sinut poliisille.

Maksoin kyllä verot ja sain lopussa työtodistuksen.
    Kirjattu
  • 16.06.12 - klo:14:29
    Kirjastossa varsinainen virkailija tauolla
    Kirjattu
  • 22.06.12 - klo:19:35

Artsi2 Poissa

• Graafikkotaituri
      • blogi
    Tylsää :( Iltavuoro+juhannus, ei siinä vielä mitään. Saan lisää tekemistä vasta puolen tunnin kuluttua.
    Kirjattu
  • 27.06.12 - klo:17:06
    Kiva työpäivä, tappouhkaus joltain random piripäältä :>
    Kirjattu
  • 27.06.12 - klo:17:16

Tingle Poissa

• Paavo
    Olen niin pahoillani.

Huomenna työhaastatteluun.
    <Tapza> se on tollanen saatananmoinen kusipää ja paras tuntemani ihminen, tosi mukava ja aivan perseestä
    <henuck> olis kyl melkonen auschwitz olla jumissa jossain ovessa/sen takana ja kuunnella ffxiii ja paavon paskalaatikkojuttuja
    Kirjattu
  • 29.06.12 - klo:15:59
    Ruokatauolla vähän muutakin kuin syödään.
    Kirjattu
  • 29.06.12 - klo:18:09
    Itse vedän pöperöt naamaan kymmenessä minuutissa ja luen loppuajan lehteä.

Kaikki jää lomalle. Ajattelin ottaa maanantaina kirjan mukaan.
    Kirjattu
  • 02.07.12 - klo:15:36

Tingle Poissa

• Paavo
    Ensimmäinen päivä puhelinmyyntiä takana. Mummot olivat mukavia ja samaa kiittivät takaisin ne kaksi joille 13kk Kodin Kuvalehteä postiin lykkäsin. Vertailukohtana toinen samassa puljussa aloittanut ei saanut tänään yhtään kauppaa tehtyä ja tänään viisi ostosta vetäneeltä menivät kaksi ensimmäistä viikkoa ilman kaupan kauppaa.
    Kirjattu
  • 03.07.12 - klo:00:21

heplo Poissa

• Resetin paskin jätkä
    Ensimmäinen päivä puhelinmyyntiä takana. Mummot olivat mukavia ja samaa kiittivät takaisin ne kaksi joille 13kk Kodin Kuvalehteä postiin lykkäsin. Vertailukohtana toinen samassa puljussa aloittanut ei saanut tänään yhtään kauppaa tehtyä ja tänään viisi ostosta vetäneeltä menivät kaksi ensimmäistä viikkoa ilman kaupan kauppaa.

Puhelinmyynti on kyllä loistava työpaikka. Eihän sitä kovin kauan jaksa tehdä, mutta siinä kyllä oppii, jos siellä on asiansa osaavia tyyppejä sua neuvomassa ja olet luonnostasi supliikkimies. Viime kesänä olin viisi viikkoa myymässä puhelinliittymiä puhelimessa ja vitutti viimesinä päivinä töihin lähteminen yhtä paljon kuin pari vuotta sitten aivan paskahommiin ryhtyminen. Siellä oli kuitenkin huippukouluttajia, jotka ties mistä puhu ja opin siellä enemmän kuin mistään koulukirjoista tai töistä ikinä.

Nykyään myyn liittymiä ihan tiskin takana. Puhelinmyynnissä kyllä lähti kaikki häpeän tunteet pois. Se cloussaaminen ja hienovarainen aggressiivisuus on sen asian ydin, varsinkin puhelinmyynnissä. Ei kauppoja kysytä "Hei, otatko nyt tämän lehden?" vaan ennemminkin "Oliko se katuosoite xxx niin laitan tulemaan" tai "Nyt tehdään sillä tavalla, että minä laitan sinulle 2 kuukautta ilmaiseksi tulemaan niin voit aivan rauhassa tutustua tähän." Sitä ei edes aluksi tajua kuinka tärkeää pikkujutut on ja varsinkin että osaat cloussata kaupat oikein. En minä kysy kertaakaan, että haluatko tämän tuotteen vaan sanon, että nyt tehdään näin. Jäis moni kauppa sivu suun.

Olin muuten heti ekana täytenä kuukautena alueen paras liittymämyyjä.
    I Päiväkotikerho I
    "Joka reikään banaania."
    Kirjattu
  • 03.07.12 - klo:09:13
    "Heti alko toimimaan ku sä tulit."
    Rakastan työtäni.
    Kirjattu
  • 03.07.12 - klo:16:10

Tingle Poissa

• Paavo
    Oppinut olen jo kahdessa päivässä vaikka mitä, koulutus ja vinkit ovat olleet kullanarvoisia. Kyllä tästä varmasta hyötyä tulee olemaan jollei sitten markkinoinnissa, niin vaikka naistensaannissa ja elämässä yleensä. Ja ei pieni pala retoriikkaa ole filosofille koskaan pahitteeksi :)

Tälle hetkellä olen edelleen liian kiltti vaikka kohentanut olenkin. Edelleen tulee niitä mummoja vastaan joille olen selittänyt ummet ja lammet ja jokaiseen vastaväitteeseen vastaansanonut (alkuun tietysti vähän myönnytellen) ja jotka kyllä kehuvat miten loistava tarjous on mutta joita en silti saa saatettua kaupoille asti. Noh, harjoittelu onkin vasta alkamaisillaan.
    Kirjattu
  • 03.07.12 - klo:16:53
    Ruokatauko, josta söin ehkä 5 min.
    Kirjattu
  • 03.07.12 - klo:19:52

Tingle Poissa

• Paavo
    Kiltit pojat ei saa naista.
    Kirjattu
  • 04.07.12 - klo:14:05
    Irkkiin ei pääse, hajottaa. Miten mä kestän vielä kuukauden tätä, jos ei kerran saa ees spämmätä restilässä?

Tarkennukseksi mainittakoon: Duunia on elokuun loppuun, mutta pahimpaan lomakauteen täällä ei tapahdu mitään.
    Kirjattu
  • 06.07.12 - klo:11:21

Temathael Poissa

• Mighty Pirate
      • Nintendo Network ID: Temathael
      • 3DS-ystäväkoodi: 3737-9533-9532
      • Steam ID: Temathael
    Istun toimistolla ja myyn lämpöpumppuja. Tai myisin, jos kesällä kävisi joku.

Viikon ajan ollut ja yhden käden sormilla asiakkaat laskettavissa. Eilen ainoa kävijä oli mummeli joka kävi vain nauramassa kun istun kesällä toimistossa.  Ainakin on lepiä hommaa!

Ja juuri kun pääsee sanomaan, niin sillä aikaa kun kirjoitin tätä kerkesi käydä kaksi asiakasta kyselemässä asioita. :D
    Olen
    Kirjattu
  • 09.07.12 - klo:18:35

heplo Poissa

• Resetin paskin jätkä
    Oppinut olen jo kahdessa päivässä vaikka mitä, koulutus ja vinkit ovat olleet kullanarvoisia. Kyllä tästä varmasta hyötyä tulee olemaan jollei sitten markkinoinnissa, niin vaikka naistensaannissa ja elämässä yleensä. Ja ei pieni pala retoriikkaa ole filosofille koskaan pahitteeksi :)

Tälle hetkellä olen edelleen liian kiltti vaikka kohentanut olenkin. Edelleen tulee niitä mummoja vastaan joille olen selittänyt ummet ja lammet ja jokaiseen vastaväitteeseen vastaansanonut (alkuun tietysti vähän myönnytellen) ja jotka kyllä kehuvat miten loistava tarjous on mutta joita en silti saa saatettua kaupoille asti. Noh, harjoittelu onkin vasta alkamaisillaan.

- Ei varmaan haittaa, että saat rauhassa tutustua näihin lehtiin?
    - No ei
    - Oliko se osote edelleen xxx niin laitan tulemaan?

Eli:
    1. Kysy kysymyksiä johon saat haluamasi vastauksia. "Ei varmaan haittaa/et varmaan pistä pahaksesi" jne.
    2. Aggressiivinen cloussaus. Ei mitään "Haluatko nyt kokeilla?" -tyylistä sontaa vaan heti, kun asiakas sanoo ettei olis huonoa asia niin kysytään osotetta tai henkilötunnusta.
    3. Jos asiakas sanoo ei, niin sitten vasta aloitetaan myyminen. Kerrataan, että "hei, varmasti ihastut tähän lehteen kun tätä luet, tämä on juuri sinunlaisille tyylitietoisille naisille suunniteltu jne. Ilmaiseksi saat sen kaksi kuukautta kokeilla, että ethän sinä mitään tuossa menetä. Oliko se osote vielä xxx niin ei mene lehdet naapurin laatikkoon?" Paras tapa on cloussata osoitteella. "Joo, onhan se mutta en..." "Ja sitten vielä tarttisin henkilötunnuksen niin homma selvä!"

Helvetin yksinkertasta hommaa mutta eihän näitä suurinosa hallitse. Mulukut poikki sellasilta jätkiltä, jotka ei näillä neuvoilla kauppaa tee. Ei vaineskaa :)

P.S. Keep it simple! Jos joudut hirveen monimutkasesti asiakkaalle juttuja selvittämään, niin olet kusessa.
    « Viimeksi muokattu: 09.07.12 - klo:18:40 kirjoittanut heplo »
    I Päiväkotikerho I
    "Joka reikään banaania."
    Kirjattu
  • 09.07.12 - klo:18:39
    Ja juuri tämän takia myyjälle pitää lyödä luuri korvaan ennen sitä aloitusreplaa.
    Kirjattu
  • 09.07.12 - klo:23:07

Tingle Poissa

• Paavo
    Soittavat vaan uudestaan takaisin etkä saa koskaan unta.

Heplon vinkeistä kiitos vaikka läpikäytyjä ne vähän olivatkin mutta
    Ilmaiseksi saat sen kaksi kuukautta kokeilla, että ethän sinä mitään tuossa menetä.
    En tiedä onko teillä eri käytännöt, mutta meillä myydään vuoden lehtiä puolen hinnalla, eikä niinkään kokeilujaksolla vaikka käytännössä ne pari kuukautta kaupan päälle saakin. Tai sitten tarkoitit juuri sitä.
    Kirjattu
  • 09.07.12 - klo:23:23
    Seuraavaksi vuorossa kaksi päivää vapautta. Viimeksi pääsin relaamaan kaksi viikkoa sitten. :D
    Kirjattu
  • 10.07.12 - klo:22:01

heplo Poissa

• Resetin paskin jätkä
    Soittavat vaan uudestaan takaisin etkä saa koskaan unta.

Heplon vinkeistä kiitos vaikka läpikäytyjä ne vähän olivatkin mutta
    Ilmaiseksi saat sen kaksi kuukautta kokeilla, että ethän sinä mitään tuossa menetä.
    En tiedä onko teillä eri käytännöt, mutta meillä myydään vuoden lehtiä puolen hinnalla, eikä niinkään kokeilujaksolla vaikka käytännössä ne pari kuukautta kaupan päälle saakin. Tai sitten tarkoitit juuri sitä.

En oo siis ikinä lehtiä myynyt, tuo kokeilujakso nyt oli vaan päästä heitetty esimerkki, kun en tiedä teidän tarjouksia. Itsestäänselviä nämä jutut monesti ovatkin, mutta käytännössä niiden hallitseminen erottaa sitten huippumyyjän tavallisesta myyjästä. Eli rohkeutta, oikenajoitettua aggressiivisuutta ja pilkettä silmäkulmaan!
    I Päiväkotikerho I
    "Joka reikään banaania."
    Kirjattu
  • 10.07.12 - klo:22:02

heplo Poissa

• Resetin paskin jätkä
    Tuosta tuli mieleen, että yksi päivä soitti niin paska puhelinmyyjä ettei toista. Ei osannut muuta kuin sen ulkoaopetellun spiikin ja kun kysyin tai sanoin ihan mitä tahansa niin se jatkoi vaan siitä mihin jäi. :D

I Päiväkotikerho I
    "Joka reikään banaania."
    Kirjattu
  • 11.07.12 - klo:16:01

Tingle Poissa

• Paavo
    Oli eilen kyllä yksi mielenkiintoisimmasta puheluista. Asiakas päätti minulle avautua ja kysäisi: "Sulta mä uskallan kysyä kun tuntematon kerran olet. Eli onko tuo Vesa-Matti Loiri nyt ihan oikeasti kuollut?"
    Kirjattu
  • 12.07.12 - klo:10:25

Artsi2 Poissa

• Graafikkotaituri
      • blogi
    Itselleni soitti joskus lukioaikoina joku mies, joka teki kuulemma kyselytutkimusta. Vastailin kiltisti kysymyksiin, mutta yhtäkkiä ne muuttuivat erittäin henkilökohtaisiksi. Esim. Oletko käyttänyt seksikkäitä alusvaatteita miellyttääksesi vastakkaista sukupuolta? tms. Ovikellokin taisi soida taustalla jossain vaiheessa. Tyhmintä oli se, etten lyönyt luuria korvaan  :/
    Kirjattu
  • 12.07.12 - klo:18:36

Tingle Poissa

• Paavo
    Jäin siis kiinni :(

Kyllä huomaa miten puhelinmyynnissä oma mieliala vaikuttaa myyntiin. Hyvällä tuulella olin koko ajan kun vuoro alkoi vasta puolilta päivin ja maitoa riitti kahvissa niin tuli vedettyä oikein neljän tilauksen päivä. Piti oikein juhlistaa ja käydä kaupan kautta ostamassa purkki maitoa :3
    Kirjattu
  • 16.07.12 - klo:00:20
    Kävin noutamasssa paketin henkilölle nimeltään Koi Iivari.
    Kirjattu