Rekisteröidy,

niin voit osallistua keskusteluihin
niin foorumilla kuin IRC-kanavallakin.
Rekisteröidy nyt!

Kirjaudu!

Pysy aina kirjautuneena sisälle

Aukot pelisivistyksessä

28.07.12 - klo:01:00
Jokaisella on varmasti pelihistoriassa jokin positiivisessa tai negatiivisessa mielessä merkittävä peli, joka on jäänyt kokematta. Mikä se sinulla on?

Itselläni tulee ensimmäisenä mieleen GameCuben julkaisupeli, Luigi's Mansion.

Olen kuullut pelistä paljon sekä negatiivista että positiivista, mutta koskaan en ole päässyt peliä edes näkemään pelattavan livenä, saatika sitten itse pelaamaan. Jos joltakulta tämä peli löytyy niin olisin erittäin halukas ottamaan sen jossain vaiheessa lainaan. Tarjokkaat voivat ilmoittautua tänne, jos sellaisia löytyy... :)

Tuoreemmista peleistä minulla on kokematta vielä muun muassa Wiin niin sanottu Rainfall-kolmikko, eli Pandora's Tower, The Last Story ja Xenoblade Chronicles... Mutta niiden suhteen toivoa lienee ehkä vielä hieman enemmän.
« Viimeksi muokattu: 11.12.12 - klo:06:07 kirjoittanut Tube »
Kirjattu
  • ::
  • 28.07.12 - klo:01:02

Tingle Poissa

• Paavo
      • Academic Nintendo Club RY
    kaikki pelit miinus ne jotka olen pelannut
    <Tapza> tinglest on kyl vähän hankala ottaa selvää
    <Tapza> se on tollanen saatananmoinen kusipää ja paras tuntemani ihminen, tosi mukava ja aivan perseestä
    <Kraidi> tarvitset vieroitusta epätodellisuudesta
    <JJJANI> vittu ku paavolle ei voi ees vittuilla ilman et menee ite ihan sekasin
    <henuck> olis kyl melkonen auschwitz olla jumissa jossain ovessa/sen takana ja kuunnella ffxiii ja paavon paskalaatikkojuttuja
    <Turjake> VITTU TINGLE NYT TURPA KIINNI
    Kirjattu
  • 28.07.12 - klo:01:16
    Minusta tuntuu, ettet nyt ihan sisäistänyt ketjun ajatusta.
    Kirjattu
  • 28.07.12 - klo:01:17

Tingle Poissa

• Paavo
    en niin

En ole pelannut vielä kaikki maailman megatenejä koska en ole ehtinyt. Harmittaa tosi paljon.
    <Tapza> se on tollanen saatananmoinen kusipää ja paras tuntemani ihminen, tosi mukava ja aivan perseestä
    <henuck> olis kyl melkonen auschwitz olla jumissa jossain ovessa/sen takana ja kuunnella ffxiii ja paavon paskalaatikkojuttuja
    Kirjattu
  • 28.07.12 - klo:01:41

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    Donkey Kong Countryt.

Raren pelejä. Arvostettuja tasoloikkia. SNES-ajan parhaimmistoa. Aloitin pelaajanurani toden teolla vasta N64-aikaan: Megadrivelle oli aikoinaan vissiin kolme peliä. Tästä syystä SNES-pelit ovat aika pitkälti kokematta.
    Kirjattu
  • 28.07.12 - klo:04:08

Echo Poissa

• Touhoun ainoa miesbossi
      • Mun profiili
    MGS, Talesit ja MegaTen.

Enpä ainakaan ole hupiukko.
    Kirjattu
  • 28.07.12 - klo:10:45
    Kirjattu
  • 28.07.12 - klo:11:54
    Ensimmäisenä tulee mieleen Banjot, läjä shmuppeja ja Final Fantasyt 6-10. Plus ihan liikaa muita j-ropeja joita en jaksa pelata kun ne oon niin saakelin pitkiä.

Ja miljoona peliä backlogissa.
    Kirjattu
  • 18.02.18 - klo:18:03

Tingle Poissa

• Paavo
    Kun nyt on melkein kaikki Nintendopelit pelattu voisin harkita tajunnan laajentamista.

Resident Evilit. Omistan ykkösen Gamecubelle ja nelosen Wiille. Molempia kokeilin vartin ja lopetin kun ei ollut hauskaa :P Samaan syssyyn menevät Devil May Cry ja Silent Hill. Arvostettuja sarjoja Capcomilta ja Konamilta, joten lupa olisi odottaa hyvää :)

Kaikki länkkäriropet ovat oikeastaan tuntematonta maaperää. Planescape Tormentin ja kaksi ensimmäistä Fallouttia omistan muistaakseni gogista, muttei ole tullut pelattua. Ehkä jonain päivänä hankin Skyrimin Switchille ja kannettavuus ominaisuuden ansiosta pääsen viimein uppoutumaan genreen.

Isot strategiapelit kiinnostavat, mutta niissä on hankala hahmottaa johtavatko valinnat voittoon vai eivät. Kevytstrategiassa pääsee suoraan asiaan, hankkii vaan itselleen enemmän pelimerkkejä ja vyöryy päälle :P
    Kirjattu
  • 19.02.18 - klo:13:24
    Isot strategiapelit kiinnostavat, mutta niissä on hankala hahmottaa johtavatko valinnat voittoon vai eivät. Kevytstrategiassa pääsee suoraan asiaan, hankkii vaan itselleen enemmän pelimerkkejä ja vyöryy päälle :P
    Moottorin rakentamista nämäkin oikeasti vain ovat. Vähän useampia suuntia mitä voi ottaa ja tavoitteen määrität lähinnä ihan itse. Jos määritellyn objektiivin tarvitsee kannattaa jättää suosiolla väliin. RTS-puoli sitten toki erikseen.
    -
    Kirjattu