Rekisteröidy,

niin voit osallistua keskusteluihin
niin foorumilla kuin IRC-kanavallakin.
Rekisteröidy nyt!

Kirjaudu!

Pysy aina kirjautuneena sisälle

The Legend of Zelda: Breath of the Wild

1 ... 3 4 [5] 6 7 8   Siirry alas
26.02.17 - klo:00:08
Pettyminenhän on ihan omista odotuksista kiinni. *_*
Kirjattu
  • ::
  • 26.02.17 - klo:00:37

Tapza Poissa

• Katkeroitunut nörtti
    Pettymys on kyllä taattu jos Nintendo-pelin juonelta odottaa jotakin.
    Lasken pääomaa.
    Kirjattu
  • 26.02.17 - klo:00:57

Tingle Poissa

• Paavo
      • Academic Nintendo Club RY
    Itse tykkään eniten sellaisesta Nintendojuonesta, jota ei ole :)
    <Tapza> tinglest on kyl vähän hankala ottaa selvää
    <Tapza> se on tollanen saatananmoinen kusipää ja paras tuntemani ihminen, tosi mukava ja aivan perseestä
    <Kraidi> tarvitset vieroitusta epätodellisuudesta
    <JJJANI> vittu ku paavolle ei voi ees vittuilla ilman et menee ite ihan sekasin
    <henuck> olis kyl melkonen auschwitz olla jumissa jossain ovessa/sen takana ja kuunnella ffxiii ja paavon paskalaatikkojuttuja
    <Turjake> VITTU TINGLE NYT TURPA KIINNI
    Kirjattu
  • 26.02.17 - klo:13:06

Riby Poissa

• Anon9746
      • Resetti.net
    Pettymys on kyllä taattu jos Nintendo-pelin juonelta odottaa jotakin.
    Juoni oli ehkä huono sanavalinta. Tarina olisi parempi.

Pettyminenhän on ihan omista odotuksista kiinni. *_*
    Sehän tässä oli pointtinakin. Odotukset ovat lähteneet nousemaan nyt hurjaa vauhtia hypen myötä ja se hirvittää.

<div class="signature">', $message['member']['signature'], '</div>';
    Kirjattu
  • 26.02.17 - klo:14:41

Echo Poissa

• Touhoun ainoa miesbossi
      • Mun profiili
    Pitää kai itekin käydä varaamassa tuo peli kun Nipan pelejä on niin perseestä metästää. Pelaan kuitenkin pienillä panoksilla ja varaan WiiU:lle.

Enpä ainakaan ole hupiukko.
    Kirjattu
  • 26.02.17 - klo:14:56
    Voin kuvitella et Wii U-versiota tulee kauppoihin joku 4kpl , joten ennakkotilaaminen on sen version kohdalla fiksua.

Jos siis tahtoo fyysisen version.
    Kirjattu
  • 26.02.17 - klo:22:04
    Voin kuvitella et Wii U-versiota tulee kauppoihin joku 4kpl , joten ennakkotilaaminen on sen version kohdalla fiksua.

Hmm noinkohan. Toisaalta ostajiakaan ei varmaan ole hirveästi xd. Suunnitelmissa oli tosiaan marssia lähimpään Prismaan heti perjantai-aamusta. Jostain syystä ei käynyt edes mielessä että ne voisivat loppua hyllyillä mutta nyt kyllä hymy hyytyi...
    Kirjattu
  • 27.02.17 - klo:07:22
    Ainakin mun lähiPrismassa on Wii U:lle pyhitetty niin pieni tila, et saa nähdä tuleeko Zeldaa hyllyyn ollenkaan.

Ja jos tulee, niin kappalemäärät eivät voi olla hirveän suuria.
    Kirjattu
  • 27.02.17 - klo:21:30
    Wii U -versio ja day 1 patchi leakkasivat.
    Kirjattu
  • 02.03.17 - klo:12:34
    Puol tuntia niin hymy hyytyy. Revikat ulos siis puolen tunnin päästä.
    Kirjattu
  • 02.03.17 - klo:12:59

Temathael Poissa

• Mighty Pirate
    Veikkaan Metacritic-keskiarvon nousevan yli 93.

Edit:

Hyvä startti.

(click to show/hide)
    « Viimeksi muokattu: 02.03.17 - klo:13:48 kirjoittanut Temathael »
    Olen
    Kirjattu
  • 02.03.17 - klo:14:12
    Kirjattu
  • 03.03.17 - klo:08:32

Riby Poissa

• Anon9746
      • Resetti.net
    Wii U -versiossa on välissä aika pahojakin ongelmia frameraten kanssa ja button layout on tosi hassu. Myös Wii U -gamepädissä vilkkuva "press here to switch gameplay to Wii U gamepad" tjsp. -viesti häiritsee etenkin pimeässä pelatessa ja muistuttaa ikävästi siitä, että tässä olisi voinut olla  kartta ja inventory mutta ei ole, koska Switch.

Pelinä BotW on ihan täyttä kultaa. Pääsin juuri Great plateaulta pois. :)
    Kirjattu
  • 03.03.17 - klo:09:25

Tapza Poissa

• Katkeroitunut nörtti
    Myös Wii U -gamepädissä vilkkuva "press here to switch gameplay to Wii U gamepad" tjsp. -viesti häiritsee etenkin pimeässä pelatessa ja muistuttaa ikävästi siitä, että tässä olisi voinut olla  kartta ja inventory mutta ei ole, koska Switch.

Tää on kyl next level paskaa.
    Lasken pääomaa.
    Kirjattu
  • 03.03.17 - klo:12:49

Turjake Poissa

• Törö
    • Hail to the King, baby!
      • Törön vuodatus, teh blogi
    Voiko tota pelaa classic controllerilla?
    <+Cyna> Turjake on resetin paras tyyppi, aattelin mainita
    <Tinglemies> välillä en itsekään erota pelaanko personaa vai nussinko törön kaa
    <+mm. Detonat, coconuut, Linkkiro> Törö adminiks

ANIME ON PASKAA USKOKAA JO SKYWARD SWORD MYÖS JA DC
    Kirjattu
  • 03.03.17 - klo:13:37
    Classic Controllerilla, ei. Pro Controllerilla, kyllä.

Muistan kun Coconuut vitsaili aiemmin että Wii U -versiossa ei olekaan mitään käyttötarkoitusta Gamepadin näytölle, että siellä lukee vaan "look at tv" rikkinäisellä englannilla. Totuus ei ollutkaan hirveän kaukana...
    « Viimeksi muokattu: 03.03.17 - klo:13:44 kirjoittanut Cyna »
    Kirjattu
  • 03.03.17 - klo:14:00
    Piti poistaa kaikki uniikit ominaisuudet ettei Switchillä pelaaville tule paha mieli.
    Kirjattu
  • 03.03.17 - klo:14:39
    Mutta Switch-omistajat eivät saaneet HD Rumblea, jottei Wii U -pelaajille tule paha mieli! :D

Sain muuten juuri Paragliderin. Aika poistua Great Plateaulta!

(click to show/hide)
    « Viimeksi muokattu: 03.03.17 - klo:14:43 kirjoittanut Coconuut »
    Kirjattu
  • 03.03.17 - klo:14:46

Riby Poissa

• Anon9746
      • Resetti.net
    (click to show/hide)
    (click to show/hide)

Huomasin muuten juuri, että olen kuollut varmaan tässä ihan pelin alussa jo useamman kerran kuin koko Skyward Swordin aikana.
    Kirjattu
  • 03.03.17 - klo:14:54

Tingle Poissa

• Paavo
    Kuolin Skyward Swordissa todella monta kertaa, mm. niihin hämähäkkeihin joka kerta. Kyllä hymy hyytyi ja kontrollithan ovat täydelliset!
    <Tapza> se on tollanen saatananmoinen kusipää ja paras tuntemani ihminen, tosi mukava ja aivan perseestä
    <henuck> olis kyl melkonen auschwitz olla jumissa jossain ovessa/sen takana ja kuunnella ffxiii ja paavon paskalaatikkojuttuja
    Kirjattu
  • 03.03.17 - klo:14:55

Turjake Poissa

• Törö
    Classic Controllerilla, ei. Pro Controllerilla, kyllä.

Vooooiiiii viiiitttuuuuuu. Noh, Switchille se sitten on ostettava tai hymy hyytyy.

Kirjattu
  • 03.03.17 - klo:14:57

Tapza Poissa

• Katkeroitunut nörtti
    Itse taisin kuolla Skyward Swordissa viidesti, ainakin sellainen luku on jäänyt päähän. Oiskohan 2 tai 3 noista ollut niihin vitun sähkömiekkailijoihin.
    Lasken pääomaa.
    Kirjattu
  • 03.03.17 - klo:15:01

Echo Poissa

• Mun profiili
    Tähän mennessä olen kuollut kerran. Putosin tornista :D

Kirjattu
  • 03.03.17 - klo:16:51

Riby Poissa

• Anon9746
      • Resetti.net
    kontrollithan ovat täydelliset!
    Kyllä minä niin mieleni pahoitin, kun juoksu- ja hyppynappia ei voi painaa samalla sormella.
    Kirjattu
  • 03.03.17 - klo:16:54
    Vaihda asetuksista hyppynapin paikka B:hen.

(Siellä on vain yksi asetus missä voi vaihtaa kahden napin toiminallisuuden keskenään, mitään täyttä remappaus optionia ei ole)
    Kirjattu
  • 03.03.17 - klo:17:54

Echo Poissa

• Mun profiili
    Hiivin suoraan linnaan. Jännittää.

Kirjattu
  • 03.03.17 - klo:18:47

Riby Poissa

• Anon9746
      • Resetti.net
    Minä lähdin etsimään maastosta vinkkejä aikajanasijoituksesta. :3 Tästä tulee ensimmäisen Zeldan lisäksi mieleen Gameboyn ja GBC:n Zeldat, mikä on aivan mahtavaa!

Vinkkinä kannattaa muuten kokeilla pelata peliä simppelimmällä hudilla. Minimäppiä ja lämpötilamittareita ei loppupeleissä juurikaan edes tarvi. :)
    Kirjattu
  • 03.03.17 - klo:19:47

Tingle Poissa

• Paavo
    Kyllä hymy hyytyi. Olen kyllä pettynyt pelin alkuun. Zelda höpöttää koko ajan ja pelaaminen on vain välivideosta toiseen kävelyä. Avoin maailma on tosi kivaa, mutta toistaiseksi sen tutkimiseen ei ole tarvittu ongelmanratkontaa tai tasohyppelyä, ja mörötkin voi suosiolla skipata. Taistelu noin yleensä on täyttä paskaa, kuten 3D-Zeldojen perinteet vaativat. Yhtään siistiä salaisuuttakaan en Hyrulesta ole vielä löytänyt, mutta ehkä ne onkin piilotettu tavallista paremmin??? Zelda 1 on pelin selvä esikuva, mutta siitä tuntuu mukana olevan vain yksi perspektiivi.

Ensimmäisen alttarin jo läpäisin ja se oli lyhyydestään huolimatta muikea. Fysiikkaan pohjautuvat puzzlet on Zoink jo nähnytkin, mutta niistä tuli heti olo että ratkaisuja on olemassa vähintään kaksi. Lisäksi magneettikuutioiden ilmaveivaus oli itsessään niin hauskaa, että taidan suosia sitä taistelussa jatkossakin :3
    Kirjattu
  • 03.03.17 - klo:21:01

Tingle Poissa

• Paavo
    Huh peli alkoikin sitten välittömästi ensimmäisen alttarin jälkeen ja on kyllä 5/5 kautta viis siitä viis Ympäristö itsessään on mainio puzzle tästä minä tykkään ja guardianeista jotka ahdistavat eivätkä anna nuuskia rauhassa.
    Kirjattu
  • 04.03.17 - klo:08:48
    (click to show/hide)
    Kovasti olen tykännyt. Ainoa pieni nillityksen aihe on, että eläimet katoavat jonkin ajan päästä sännättyään pakoon, mikä vähän rikkoo immersiota. Toisaalta tuo on kyllä ihan ymmärrettävä ratkaisu, koska rankaisee pelaajaa huonosta metsästämisestä.

Olen tähän asti kuullut kolmen hahmon ääninäyttelyä. "Ihan ok" -tasoa.
    Kirjattu
  • 04.03.17 - klo:18:03

Echo Poissa

• Mun profiili
    Jos tämä olisi pc peli niin unbindaisin tuon aseenheittonapin. Piti ampua vesihirviötä jousipyssyllä mutta sen sijaan heitin harvinaisen sähkömiekan mereen.

Saatanaperkelevittu

Kirjattu
  • 04.03.17 - klo:20:11
    Uusin Zelda vaikuttaa päivän pelailun jälkeen erittäin onnistuneelta jännäkakkasimulaattorilta, sen verran useaan otteeseen peli on onnistunut vetämään maton pois jalkojen alta. Garon mainitseman
    (click to show/hide)

Tällä hetkellä isoin ongelmani on sama kuin Dragon's Dogman kanssa: parannusesineitä mahtuu kerralla mukaan reilusti ja niitä pystyy huoletta napsimaan kesken tiukimman väännön mikä vähän imee taisteluiden parasta jännitettä. Toivon mukaan lupailtu Hard mode DLC tekee asialle jotain, vaikka toki nytkin kaikkein lujatahtoisimmat voivat vaan kieltäytyä buffetista kesken matsin.

Tätä lisää.
    « Viimeksi muokattu: 04.03.17 - klo:20:16 kirjoittanut Jikkyooshaberiparodius »
    Kirjattu
  • 04.03.17 - klo:20:21

Riby Poissa

• Anon9746
      • Resetti.net
    Nyt kun olen jonkun aikaa pelaillut, niin pakko sanoa, että en ole vieläkään varma mitä mieltä olen varusteiden rikkoutumisesta. En millään raaskisi käyttää hienoimpia aseita, kun en halua että ne menee rikki.

Miten muuten aloititte pelin Great Plateaun jälkeen?
    (click to show/hide)
    Kirjattu
  • 04.03.17 - klo:20:41

Echo Poissa

• Mun profiili
    Kävin kurkkimassa Hyrulen linnaa mutta käännyin huipulla takaisin koska halusin pelata pelin ensin :X

Kirjattu
  • 04.03.17 - klo:21:46

Echo Poissa

• Mun profiili
    RIP Nopsa, hevosista nopein. Bokoblinit yllätti ja piiritti sen. Kuoli taistellen :<

Nopsa II kostaa kuolemasi.

Kirjattu
  • 04.03.17 - klo:21:58
    Ai ne voi kuolla?!??!

Olen myös aika varma että äsken taistellessani kahta möpöä vastaan kävi niin, että kun pieksin toisen ja sen ase lenti sen kädestä, toinen möpö nappasi sen tyylikkäästi ilmasta ja jatkoi swag-comboaan hyppyiskulla. Ilmeeni oli kirjaimellisesti .
    « Viimeksi muokattu: 04.03.17 - klo:22:03 kirjoittanut Cyna »
    Kirjattu
  • 04.03.17 - klo:21:59

Echo Poissa

• Mun profiili

Kirjattu
  • 04.03.17 - klo:22:48

Riby Poissa

• Anon9746
      • Resetti.net
    Kai otit sentään lihat talteen? :D
    Kirjattu
  • 04.03.17 - klo:23:31

Tingle Poissa

• Paavo
    Ihan ensimmäiseksi haluan kiittää Nintendoa ensimmäisestä onnistuneesta jatko-osasta miesmuistiin. Link to the Pastista lähtien sarja on pörrännyt paikallaan ja autistit internetistä kiistelleet vain aikarajoista ja lisäelämistä. Breath of the Wild on aivan erilainen kuin mikään muu Zelda, vaikka repiikin ideoita läpi sarjan historian, jopa Skyward Swordin hyvät puolet ovat mahtuneet mukaan. Pelisarjan sielu on vahvasti mukana mitä tahansa teetkin, mutta mikään pelielementti ei ole mukana vain siksi että lol-Zelda.

(click to show/hide)

Mieleni räjähti, kun joka miekalla ja tupella olikin täysin uniikki hyökkäysanimaatio. Tuhoutuvat aseet vielä pakottavat kokeilemaan kaikkea kättä pidempää sorttia. Kaikki kerätään, kaikki kerätään!

(click to show/hide)
    Voin mennä minne haluan. Ja joka puolella minua odottaa hauskaa puuhaa.

Jopa tarina on ihan hyvä, vaikka ennakkoon epälineaarisuuden uhattiin rikkovan sen. Juoni ei tuhlaa pelaajan aikaa liikaa, se liittyy suoraan pelaajan tekimisiin ja maailmaan, sekä on aidosti mielenkiintoinen ja jopa koskettava
    (click to show/hide)
    . Voi kuulostaa itsestäänselvyydeltä, mutta uusimman Pokémonpelin jälkeen se on minulle kaikkea muuta.

Hymyni on jäätynyt umpeen. Tällä haavaa Breath of the Wild on Nintendon paras peli koskaan.
    Kirjattu
  • 05.03.17 - klo:15:01
    (click to show/hide)
    Kirjattu
  • 05.03.17 - klo:16:05

Riby Poissa

• Anon9746
      • Resetti.net
    (click to show/hide)
    Kirjattu
  • 05.03.17 - klo:16:37
    (click to show/hide)
    Kirjattu
  • 05.03.17 - klo:17:33

Echo Poissa

• Mun profiili
    (click to show/hide)
    (click to show/hide)

Kirjattu
  • 05.03.17 - klo:17:48

Echo Poissa

• Mun profiili
    Lisää nippelitietoa hevosista: niitä voi ruokkia. Annoin yhdelle porkkanan ja se sai lisää turbobuusteja väliaikaisesti. Ei helkkari, tässä pelissä on kaikkea kivaa. :D

Kirjattu
  • 05.03.17 - klo:18:19
    (click to show/hide)
    (click to show/hide)

Muista vihollisista mieleen ovat jääneet alkupäästä myös
    (click to show/hide)

Olen muuten moneen otteeseen ihmetellyt miten hyviä NPC-persoonallisuuksia tästä pelistä löytyy
    (click to show/hide)
    Vielä vaikuttavampaa kun hahmoilta löytyy omat päivärytmit ja säähänkin reagoidaan luonnollisesti.
    Kirjattu
  • 05.03.17 - klo:18:54

Tingle Poissa

• Paavo
    (click to show/hide)
    Molemmista on traumat mutten tajunnutkaan ennen yhdistää näitä toisiinsa. Hyi helvetti  O_O

Pahoitin mieleni kun internetin vääräleu'at sanoivat ettei pelissä ole luolastoja Ganonin linnan lisäksi. Noh, ei tämä peli niitä välttämättä tarvitsekaan mietin lievästi pettyneenä.
    (click to show/hide)
    Kirjattu
  • 05.03.17 - klo:19:08

Turjake Poissa

• Törö
    Mukava lukea teidän kommentteja ja todeta että hymyt ovat hyytyneet(!?!?!). Keep 'em coming.

Kirjattu
  • 05.03.17 - klo:19:21

Tingle Poissa

• Paavo
    (click to show/hide)
    Kirjattu
  • 05.03.17 - klo:19:58

Riby Poissa

• Anon9746
      • Resetti.net
    Nyt parin päivän jälkeen on pakko todeta että nuo vesisateella liukkaat kuupeilypinnat ovat ihan anaalista. Tosi tympeää jäädä vain odottamaan vesisateen loppua.
    Kirjattu
  • 05.03.17 - klo:21:01

Tingle Poissa

• Paavo
    Itse olen aina löytänyt vaihtoehtoisen reitin.
    Kirjattu