Rekisteröidy,

niin voit osallistua keskusteluihin
niin foorumilla kuin IRC-kanavallakin.
Rekisteröidy nyt!

Kirjaudu!

Pysy aina kirjautuneena sisälle

The Legend of Zelda: Breath of the Wild

02.05.17 - klo:13:32

eebrozgi Poissa

• spoiler: eero
    • Nintendo Network ID: eebrozgi
    • Wii-numero: 3590 5048 9464 7022
    • 3DS-ystäväkoodi: 3952-8077-6581
    • Xbox Live Gamertag: eebrozgi
    • Steam ID: eebrozgi
Pelasin tämän videopelin ja mikään ei ole vielä estänyt kruunaamasta tätä lempizeldakseni. Kiitos Sakurai kiitos Kojima.

Jotkut mainitsivat soundtrackin heikkoudesta, mutta minun mielestä se on niin hyvä ja ehkä parempikin kuin tämän muotoiselta peliltä kehtaisin odottaa, arvostan sitä että peli osaa olla hiljaakin. Niinä hetkinä kun musat sitten oikeasti näyttää kaikki korttinsa olin hunajaputouksessa.
KEEP YOUR COOL!
Kirjattu
  • ::
  • 02.05.17 - klo:14:33

Tingle Poissa

• Paavo
      • 3DS-ystäväkoodi: 1478-3942-1487
      • Xbox Live Gamertag: Tinglemies
      • Steam ID: Paavomies
      • Academic Nintendo Club RY
    Niin hyvä peli, että eerokin hyväksyy B) Soundtrack on minusta hyvä, mutta Hyrule Fieldille joku sarjan tunnusmusiikki blästäämään taustalle 9000 desibelin voimalla olisi tehnyt hyvää sydämelle.

Hard Mode on luetun perusteella pienoinen pettymys. Leijuvat tasanteet ovat odottamaton ja ihan hauska lisä, ja vihujen regeneroituva hela ja havaintokentän laajentaminen tms. saattavat tuoda hiippailuun ja joukkotappeluihin vähän lisää jännitystä. Vihujen "rankin" korottaminen on sieltä laiskimmasta päästä, mitä tulee vaikeustason nostamiseen. Olisi ollut kiinnostavampaa nähdä eri vihollistyyppejä uusissa paikoissa, esim. Oktorokkeja Great Plateaulla tai Lyneleitä aavikolla. Kuvien perusteella vihollisten asettelu on täysin sama kuin normimoodissa. Kuulostaa myös siltä, että peliin lisätään hopeavihujakin vaikeammat kultavihut, mikä on kai ihan jees, vaikka kauhulla odotan kuinka kauan kultaista Lyneliä saa hakata.

Nyt kun on vihollisista puhe, niin täytyy sanoa, että vihollistyyppien vähyys on kyllä yksi pelin heikkouksista. Jos unohdetaan variaatiot, bossit ja minibossit, on erilaisia vihollisia vain viitisentoista. Vertailun vuoksi esim. Twilight Princessissä vihutyyppejä on noin tuplasti enemmän. Missä ovat vaikkapa sellaiset klassikot kuin Dodongot ja Like Liket?
    Itsekin olisin toivonut lisävihuja hard modeen. Like Liket sopisivat pelin mekaniikkoihin täydellisesti. Hopeamoblineja ja sotametallimyrkkybokoblineja vihasin jo valmiiksi. Samanlaisia nyrkkeilysäkkejä, joiden suurin ero on, että hyökkäysnappia pitää takoa viisi kertaa normaalia pidempään. Nyt tästä lystistä pääsee nauttimaan lisää maksullisen DLC:n kautta voi Paavo minkä teitkään.
    <Tapza> tinglest on kyl vähän hankala ottaa selvää
    <Tapza> se on tollanen saatananmoinen kusipää ja paras tuntemani ihminen, tosi mukava ja aivan perseestä
    <Kraidi> tarvitset vieroitusta epätodellisuudesta
    <JJJANI> vittu ku paavolle ei voi ees vittuilla ilman et menee ite ihan sekasin
    <henuck> olis kyl melkonen auschwitz olla jumissa jossain ovessa/sen takana ja kuunnella ffxiii ja paavon paskalaatikkojuttuja
    <Turjake> VITTU TINGLE NYT TURPA KIINNI
    Kirjattu
  • 02.05.17 - klo:14:38
    En itse ole vielä tämän perusteella edes varma haluanko ostaa tuota DLC-passia. Toki mulla on Nintendo-muna niin syvällä kurkussa, että tulee varmasti ostettua, mutta ainakaan vielä en oo ostanut.
    Kirjattu
  • 08.05.17 - klo:14:18

eebrozgi Poissa

• spoiler: eero
      • Nintendo Network ID: eebrozgi
      • Wii-numero: 3590 5048 9464 7022
      • 3DS-ystäväkoodi: 3952-8077-6581
      • Xbox Live Gamertag: eebrozgi
      • Steam ID: eebrozgi
    miettikää jos zelda ois nintendolla :D sit siinä ois ne musat niinku mariossa se, se tidittittidi ti

(tein:  itse)
    KEEP YOUR COOL!
    Kirjattu
  • 08.05.17 - klo:14:55

Tingle Poissa

• Paavo
      • 3DS-ystäväkoodi: 1478-3942-1487
      • Xbox Live Gamertag: Tinglemies
      • Steam ID: Paavomies
      • Academic Nintendo Club RY
    Nyt iski kovat vibat Link's Awakeningista. Oliko shrinemusa alunperinkin remix?
    <Tapza> tinglest on kyl vähän hankala ottaa selvää
    <Tapza> se on tollanen saatananmoinen kusipää ja paras tuntemani ihminen, tosi mukava ja aivan perseestä
    <Kraidi> tarvitset vieroitusta epätodellisuudesta
    <JJJANI> vittu ku paavolle ei voi ees vittuilla ilman et menee ite ihan sekasin
    <henuck> olis kyl melkonen auschwitz olla jumissa jossain ovessa/sen takana ja kuunnella ffxiii ja paavon paskalaatikkojuttuja
    <Turjake> VITTU TINGLE NYT TURPA KIINNI
    Kirjattu
  • 30.06.17 - klo:17:52
    Master Trials DLC:n Trial of the Swordia kokeiltu lyhyesti. Vaikuttaisi pidennetyltä Eventiden Shrine Questilta, mutta tylsemmissä maisemissa (Shrine-seinät). Ihan kivaa kai silti.
    Kirjattu
  • 30.06.17 - klo:19:00
    Uudet kamat löydetty (mitään ei voi päivittää, harmi) ja Trial of the Sword läpäisty. Beginning Trialsit eivät olleet kummoisia, mutta Middle Trialsit kuumottivat jo aika paljon ja kuolin kahdesti. Toinen kuolema oli aika typerä, kannoin vahingossa räjähtävän tynnyrin soihtuun :P Final Trialsit kuumottivat nekin aluksi, mutta siinä puolenvälin jälkeen arsenaali alkoi olla sitä luokkaa, että enempi jännitys alkoi jo haihtua. Olihan tuo kokonaisuutena kiva, vaikka odotinkin vähän haastavampia skenaarioita. Seuraavaksi Master Moden kimppuun; katsotaan kuinka pitkälle sitä jaksaa vääntää. Tahdon ainakin käydä moikkaamassa kultaista Lyneliä.

E: Täällä on jumalauta
    (click to show/hide)
    « Viimeksi muokattu: 01.07.17 - klo:00:04 kirjoittanut Garo »
    Kirjattu
  • 02.07.17 - klo:18:09
    Päätin itse loikata suoraan Master Modeen, koska jos joku päivä karttaruudun alalaidassa tulee komeilemaan luku 100,00%, niin täytyyhän sen tapahtua tosimiesten vaikeustasolla saatana. Vähän jäi tosin kirvelemään peruspelin parissa grindatut armorisetit ja rapiat 400 korokinpaskaa.

Uusia varusteita tai miekkahaastetta en ole vielä päässyt kokemaan, mutta uusi moodi on maistunut yllättävän hyvin. Ehkä (positiivisesti) yllättävin muutos tähän mennessä on ollut vihujen hitaasti palautuva helapalkki, joka käytännössä pakottaa lähestymään viholliskeskittymiä tuoreesta näkökulmasta. Tähystäjien napsiminen jousella ei välttämättä onnistu tuosta vaan ja nyt kun perusvihujen hela-allaskin on yhden väriportaan korkeammalla, vihujen paiskominen rotkoon tai lähimpään jorpakkoon Dekulehdellä on varsin näppärä, resursseja säästelevä taktiikka. Jää/salamanuolia ja -sauvojakin tulee käytettyä enemmän ryhmänhallinnassa.

Näin täysin vaikeustasoon liittymättömänä huomiona en voi kun taas taivastella, miten paljon aikaa ja vaivaa NPC statistien päivittäisiin rytmeihin ja täysin turhanpäiväisiin reaktioihin on käytetty. Hatenossakin piti käydä esittelmässä sinistä liekkiä jokaiselle vastaantulijalle ja samalla tuli törmättyä täysin uusiin tuttavuuksiin, jotka olin missannut tyystin ekan 140 tunnin aikana ai hei kiva farmarityttö mitäs sinulla on minulle ai muna NintenDOOOOOOO.

tl;dr;liikaa sisältöä; BotW on edelleen parasta paskaa vähän aikaan. Pakko tykätä.
    « Viimeksi muokattu: 02.07.17 - klo:18:12 kirjoittanut Jikkyooshaberiparodius »
    Kirjattu
  • 12.07.17 - klo:18:26
    Mestari Miekka hankittu Mestari Moodissa, kurkistetaanpa millaista meno on Trial of The Swordissa.

Floor 1-2:
    (click to show/hide)

Floor 3:
    (click to show/hide)

Floor 4-6:
    (click to show/hide)

Floor 7:
    (click to show/hide)

Floor 8-9:
    (click to show/hide)

Floor 10:
    (click to show/hide)

Taas mennään.
    Kirjattu
  • 12.07.17 - klo:20:07

Tapza Poissa

• Katkeroitunut nörtti
      • Wii-numero: 7790-9571-7387-3403
      • Xbox Live Gamertag: Tapzaa
      • Steam ID: Thapzaa
    Löysin eilen aika monta Shrinea. Harmi että moni niistä oli Combat Trial (näitä tuli oikeesti joku kolme putkeen siis voi vittu) tai Blessing. Sitten kun lopulta törmäsin puzzlepyhättöön, pulma oli sellainen että ota metallipallo ja vie se katkaisijan luo. Ovi avautuu, ja shrine on läpäisty. Mitä vittua nyt taas Mijamodo.

Maanpäänmainio peli edelleen, mutta ajoittain sisällössä on selvästi keskitytty määrään laadun sijasta.
    Lasken pääomaa.
    Kirjattu
  • 13.07.17 - klo:00:55
    Noi blessingit ovat onneksi melkein kaikki sellaisia, että sinne pääseminen on jo itsessään puzzle. Combat trialit taas olisi voinut jättää melkein kaikki vaikka mieluummin pois kuin vetää kopipastella sama juttu monta kertaa.
    Kirjattu
  • 13.07.17 - klo:02:02

Echo Poissa

• Touhoun ainoa miesbossi
      • Nintendo Network ID: EchouR
      • 3DS-ystäväkoodi: 3883-8022-6252
      • Xbox Live Gamertag: EchouFIN
      • PSN ID: EchouFIN
      • Steam ID: FrostByteFIN
      • Mun profiili
    Kytkin Wii U:n pitkästä aikaa päälle. 24 Shrineä jäljellä. Pelaan open world-pelejä tyhmällä tavalla. Minulla on tapana kerätä kaikki tärkeä keräiltävä ja pelata melkein 100% ennen kuin lähden pieksemään pääpahiksen pylyä kuin kunnon täysissä voimissaan oleva sankari.

Master Mode mennään sitten miten mennään.

Enpä ainakaan ole hupiukko.
    Kirjattu
  • 20.07.17 - klo:02:08
    250 Korokia löysin ihan itse, mutta loppuja varten kaivoin esiin Zelda Dungeonin interaktiivisen kartan. Urakka alkoi 8.7. ja päättyi 15.7.. En muuten suinkaan pyhittänyt 50 tuntia ainoastaan Korokien kakoille, vaan multitaskasin samalla tv-sarjan Oz - Kylmä rinki. :)

Kaikkien Switch-omistajien tapaan minäkin olen rakastunut salamannopeaan kuvankaappaukseen, joten tulihan niitä kuvia napsittua aika pirusti. Tässä kuvasatoni, olkaa hyvä (sisältää spoilereita laidasta laitaan).
    « Viimeksi muokattu: 20.07.17 - klo:12:44 kirjoittanut Coconuut »
    Kirjattu
  • 21.07.17 - klo:13:01

Samirai Poissa

• JÄÄTELÖAUTOOOOO!!!11
      • Nintendo Network ID: Samirai
      • 3DS-ystäväkoodi: 0001-3327-0574
    Breath of the Wildista tuli Skyward Swordin jälkeen toinen Zelda jota en jaksa pelata läpi. Siinä missä Skyward Sword kaatui itselleni liian vaikeaan viimeiseen bossitappeluun, niin BotWin tapauksessa kolme divine beastia ja kaikkien ubisoft-tornien metsästys sai minut näkemään pelistä jo tarpeeksi eikä nyt mielenkiinto enää riitä jatkamiseen. Kuten SS:n tapauksessa niin päädyin eilen sitten vilkuilemaan lopputappelun ja ending scenet youtubesta ja se yleensä meinaa sitä etten enää pelin pariin palaa.

Ehkä n. 50h tuli pelikelloon tunteja, eli en voi väittää ettenkö olisi saanut rahoilleni vastinetta, vaikka liian monta tuntia tuosta on kiipeämistä nyppylöille joilla ei ollut edes shrinea vaivanpalkaksi. Tämä ehkä aiheutti lopullisen turhautumiseni peliin sillä WoWin jälkeen ei tosiaan tällaiset äärettömän isot maailmat ole jaksaneet enää innostaa vaan mieluummin tyytyisin tiiviimpään kokonaisuuteen. Noh mutta katsotaanpa taas viiden vuoden päästä millaisen Zeldan saavat seuraavaksi aikaiseksi, toivottavasti ei ihan näin survival-painotteista ja tyhjää täynnä olevaa tapausta. Ja enemmän niitä dunkkuja prkl!
    Kirjattu
  • 21.07.17 - klo:17:07

Riby Poissa

• Anon9746
      • Wii-numero: 1435 9560 2543 3701
      • Xbox Live Gamertag: Ribyli
      • PSN ID: Ribbyli
      • Steam ID: Riby
      • Resetti.net
    BotWin tapauksessa kolme divine beastia ja kaikkien ubisoft-tornien metsästys sai minut näkemään pelistä jo tarpeeksi eikä nyt mielenkiinto enää riitä jatkamiseen.
    Tämä. Minullekin tuli vain yksinkertaisesti ähky kun pelasin. Shrinetkin tuntuivat aluksi ihan kivoilta, mutta kun niitä piti alkaa grindaamaan, niin niistä lähti ilo hyvin nopeasti. Grindaamisentarpeen loputtua olen vain kylmästi jättänyt menemättä shrineihin, vaikka niitä tuleekin vastaan kuin sieniä sateella. Vastoin yleistä konsensusta mielestäni combat trialit ja blessingit ovat parhaita shrinejä, sillä ne eivät keskeytä muuta pelikokemusta liikaa. Myös trialit, jotka tapahtuvat overworldissä ovat suurimmilta osin kivoja.
    Divine Beastit ovat niin tylsiä, että neljättä en enää edes jaksa pelata. Minua ärsyttää myös se, kuinka Divine Beastien sisäänpääsy vaatii joka kerta jonkin alkuhöpöhöpö-questin, jotka noudattavat aina samaa puuduttavaa kaavaa joka pedon kohdalla.
    * Kullanmurut *

<div class="signature">', $message['member']['signature'], '</div>';
    Kirjattu
  • 21.07.17 - klo:18:34

Tapza Poissa

• Katkeroitunut nörtti
    Siis miksi Shrinejä piti ruveta grindaamaan...? Ja miten hauskat ja kevyet puzzleshrinet ovat huonompia kuin kierrätetyt pomo-ottelut ja tyhjät palkintohuoneet nyt en kyllä aivan ymmärrä... Ja miten puzzlet katkaisevat pelaamisen, kun puzzlet ovat oleellinen osa peliä...

Itse olen pelannut peliä nyt jotain 150-160 tunnin luokkaa. Shrinejä on jäljellä vielä jotain 15. Ne kaikki ajattelin ainakin etsiä. Korokin papanoiden kerääminen taas on jotain sellaista mitä en myöskään aivan ymmärrä.

Itse pidän Botwia monin tavoin fiksummin suunniteltuna pelinä kuin monia muita Zeldoja, mutta samaa mieltä olen siitä, että maailma on mielekkääseen sisältöön nähden liian iso. Itse kyllä ensimmäisten kymmenien tuntien jälkeen nautin maailman tutkimisesta ihan vain tutkimisen ilon vuoksi, mutta näin loppuvaiheessa tuntuu hiukan puuduttavalta lähteä samoilemaan, kun vastaan tulee suuren osan ajasta pelkkiä tyhjiä laaksoja ja vihollisleirejä.

Divine Beastit ovat minusta todella hyviä, koska ne tarjoavat sitä, mitä Zelda-luolastoilta kaipaan. Ei pelkkiä erillisiä huoneita ja irrallisia puzzleja, vaan yhtenäisiä alueita joiden navigoimikseksi täytyy osata hahmottaa suuria kokonaisuuksia. Toki pulmanratkonta on edelleen kevyttä, kuten Zeldoissa aina, mutta tyydyttävämpää kuin iänikuinen soihtujen sytyttely.

Muistan lukeneeni, että Miyamoton inspiraatio Zeldaan syntyi hänen lapsuuden aikaisista metsäretkistään. Hän oli eräänä kävelylenkillään löytänyt järven ja ollut haltioissaan, koska ei ollut aiemmin tiennyt, että lähistöllä oli järvi. Jos tällainen löytämisen ilo nähdään yhtenä Zeldojen kantavista teemoista, saavuttaa BotW sen minusta paremmin kuin ainakaan mikään sarjan osa Wind Wakerin jälkeen. Mutta toisaalta ymmärrän, että luolastot ovat joillekin tärkein osa Zeldoja, ja sillä saralla BotW suoriutuu heikommin. Divine Beastien lisäksi maailmassa olisi saanut olla esimerkiksi muutama Hyrule Castlen kaltainen tyrmä. Niitä olisi tutkinut mieluummin kuin keskenään lähes identtisiä laaksoja, joiden koluamisesta palkittiin parilla Korokin paskalla.

En myöskään suuremmin välitä keräilyyn painottuvista sivutehtävistä, joista saa vaivanpalkaksi pelkän mitättömän rahasumman tai muuta turhanpäiväistä. Onneksi niitä ei ole pakko tehdä, toisin kuin Skyward Swordissa.
    Lasken pääomaa.
    Kirjattu
  • 21.07.17 - klo:18:58

Riby Poissa

• Anon9746
      • Wii-numero: 1435 9560 2543 3701
      • Xbox Live Gamertag: Ribyli
      • PSN ID: Ribbyli
      • Steam ID: Riby
      • Resetti.net
    Siis miksi Shrinejä piti ruveta grindaamaan...? Ja miten hauskat ja kevyet puzzleshrinet ovat huonompia kuin kierrätetyt pomo-ottelut ja tyhjät palkintohuoneet nyt en kyllä aivan ymmärrä... Ja miten puzzlet katkaisevat pelaamisen, kun puzzlet ovat oleellinen osa peliä...
    (click to show/hide)
    Minusta nuo kevyet puzzlet vain tuntuivat kovin päälleliimatuilta, eivätkä lainkaan osalta peliä.
    * Kullanmurut *

<div class="signature">', $message['member']['signature'], '</div>';
    Kirjattu
  • 21.07.17 - klo:19:02
    Minusta BotW:n se pääsisältö pelillisesti on juuri nuo puzzle-shrinet, joten minusta on aika hupsua kun joku alkaa niitä skippailemaan kun "keskeyttävät pelikokemuksen". Toki se on jokaisen oma käsitys, millaisina peleinä Zeldoja pitää, itse kun pidän niitä ensisijaisesti juuri puzzle-peleinä. Olisi mielenkiintoista kuulla mitä muut ajattelevat tästä.

Ja siis kyllä näin puzzleihin päin suuntautuneena hieman harmitti isompia luolastojen puute, mutta toisaalta harva Zelda-luolasto oikeasti on todella selkeästi yksi iso palapeli, ne yleensä koostuvat pienemmistä, toisiinsa liittymättömistä puzzleista. Toki jos luolastot olisivat kaikki olleet Stone Towerin tai Ocarinan Water Templen tasoisia niin olisi se sitten ollut parempi. Lisäksi BotW:n lyhyet shrinejen puzzleilut olivat kivointa puzzleilua aikoihin, tykkäsin erityisesti siitä miten vapaamuotoisesti monet puzzlet sai ratkoa (joskus vähän liiankin vapaamuotoisesti).
    Kirjattu
  • 21.07.17 - klo:20:06

Tapza Poissa

• Katkeroitunut nörtti
    Minustakin puzzlet ovat hyvin keskeinen osa Zeldoja. Siksi pidin siitä, miten monipuolisesti BotWissa oli tarjolla pulmia. Shrine-puzzlejen ja Divine Beastien lisäksi mukana oli useita ympäristöön integroituja pulmia, kuten monet Shrine Questit. Minulle tuli niitä ratkoessa sellainen olo kuin olisin Indiana Jones elokuvassa Raiders of the Lost Ark. *_* Sitten kun mukana oli vielä sellaisia tapauksia, joissa ei erikseen alleviivattu, että kyseessä on puzzle. Aijai, tästä minä tykkään ja Nintendomunasta.

En väheksy Ribyn mielipidettä, mutta tässä nähdään taas miten erilaisia pelaajien perspektiivit ovat. Itse kun ratkoin Shrineja vain sen vuoksi, että niitä oli kiva ratkoa, enkä siksi, että halusin saavuttaa jonkin päämäärän. Minua kiinnostaa hyvin vähän se palkinto, jonka jokaisen Shrinen suorittamisesta saa, ja siksi onkin aina masentavaa löytää uusi Shrine ja huomata, että tarjolla ei olekaan kivaa pulmahuonetta vaan pelkkä palkinto tai kierrätetty pomo-ottelu. Blessingit tosin tarjoillaan useimmiten jonkin overworld-puzzlen päätteeksi, mutta joskus tuo puzzle on luokkaa "räjäytä kiviseinä". Toisaalta joskus overworld-puzzlen kautta avattava Shrine ei olekaan Blessing, vaan täysiverinen pulmapyhättö. Sellaiset ovat aina positiivisia yllätyksiä. Pidän siitä, että puzzlen ratkaisemisesta palkitaan uudella puzzlella.

Toivoisin silti, että maailmassa olisi enemmänkin erilaista löydettävää. Shrineihin, Korokeihin ja aarrearkkuihin kyllästyy ennen pitkää. Olisi mukavaa, jos osa löydettävistä asioista ei olisi kategorisoitavissa näihin kolmeen luokkaan. Mukana voisi siis olla vaikka uniikkeja puzzlehuoneita, jotka eivät olisi shrineja, tai enemmän erilaisia rakennuksia ja asutuskeskuksia. Tällä tavalla maailma tuntuisi vähemmän rakennetulta kokonaisuudelta ja enemmän oikealta paikalta josta voi löytyä vaikka mitä hauskaa ja yllättävää.

Edit:

Lainaus käyttäjältä: Riby
    Minua ärsyttää myös se, kuinka Divine Beastien sisäänpääsy vaatii joka kerta jonkin alkuhöpöhöpö-questin, jotka noudattavat aina samaa puuduttavaa kaavaa joka pedon kohdalla.

Tästä muuten myös eri mieltä. Nämä questithan ovat aivan verrattavissa kaikkiin niihin luolastoa edeltäviin palloiluihin, joita aiemmissa Zeldoissa on. Ja nehän ovat enimmäkseen ihan mukavia, paitsi jos kyseessä oleva peli on Skyward Sword. Lisäksi nämä tehtävät esittelevät maailmaa ja hahmoja ja tarjoilevat tarinaa (:DDD). Ja eivät ne edes ole häiritsevän kaavamaisia. Toki jokaisessa tavataan Championin jälkeläinen ja sitten käydään hakkaamassa Divine Beast tainnoksiin, mutta varsinaisissa tehtävissä on ihan mukavasti vaihtelua. Pidin erityisesti aavikon juonitehtävistä. Hiippailu pahisten linnakkeessa oli lystiä, ja tarjottiinpa urakan päätteeksi vielä helppo ja hölmö bossitappelu, joka toi mieleen aiemmat 3D-Zeldat. Rito-Beastia edeltävä tehtävä on kyllä ihmeellisen tynkä ja tylsä.
    « Viimeksi muokattu: 22.07.17 - klo:05:15 kirjoittanut Tapza »
    Lasken pääomaa.
    Kirjattu