Rekisteröidy,


niin voit osallistua keskusteluihin
niin foorumilla kuin IRC-kanavallakin.
Rekisteröidy nyt!

Kirjaudu!



Pysy aina kirjautuneena sisälle

The Legend of Zelda: Breath of the Wild

11.06.14 - klo:09:58
^Ehkäpä. Magitekmöröt kyllä iski allekirjoittaneen FFVI- fanipoikaan aika voimalla.
Kirjattu
  • ::
  • 11.06.14 - klo:11:19

    Anty Poissa

    • Konduktööri
    • Nyapakapow!
      • Nintendo Network ID: Antyes
      • Wii-numero: 0412-9823-2546-3713
      • PSN ID: Antyd
      • Steam ID: Antyes
    Ei se ole Link. Ampuu väärältä puolelta (nuoli oikeassa kädessä).
    Kirjattu
  • ::
  • 11.06.14 - klo:11:55
    No joo. Arvailu on halpaa, mutta esitetäänpä tässä kohtaa veikkaus:

    Toi on Zelda, se on pelattava hahmo, peli tulee olemaan täysi spin-off kaiken muun puoleta, paitsi sen että siihen tullaan suhtautumaan pääsarjan pelinä.

    Ja tämä onnistuu koska sukupuoli.
    Kirjattu
  • ::
  • 11.06.14 - klo:12:01
    Perus prettyboy-androgyyni-japsimeininkiä. Ei mielestäni näytä yhtään naisellisemmalta kuin aiemmat Linkit keskimäärin. Mutta jos on muija niin ok.

    Oon samaa mieltä. Enemmän minusta tuosta tulee nättipoika mieleen kuin tyttö. En jotenkaan itse saa tuosta naamasta mitenkään tyttöä, muusta kehosta voisin saada laudan.

    Mutta eihän siitä voi koskaan olla satavarma. Zeldakin on aina käyttänyt mieluummin jousipyssyä kuin miekkaa, mikä pistää minut hieman uskomaan tuohon toiseenkin puoleen.
    全力で!
    Kirjattu
  • ::
  • 11.06.14 - klo:12:21

    Tingle Poissa

    • Paavo
      • 3DS-ystäväkoodi: 1478-3942-1487
      • Xbox Live Gamertag: Tinglemies
      • PSN ID: Tinglemies
      • Steam ID: Paavomies
      • Academic Nintendo Club RY
    Ilmeeni kun pelihahmolla ei ole defaulttina nimeä ja saadaan mysteeriin selvitys vasta pelin loppuratkaisussa B)
    <Tapza> tinglest on kyl vähän hankala ottaa selvää
    <Tapza> se on tollanen saatananmoinen kusipää ja paras tuntemani ihminen, tosi mukava ja aivan perseestä
    <Kraidi> tarvitset vieroitusta epätodellisuudesta
    <JJJANI> vittu ku paavolle ei voi ees vittuilla ilman et menee ite ihan sekasin
    <henuck> olis kyl melkonen auschwitz olla jumissa jossain ovessa/sen takana ja kuunnella ffxiii ja paavon paskalaatikkojuttuja
    <Turjake> VITTU TINGLE NYT TURPA KIINNI
    Kirjattu
  • ::
  • 11.06.14 - klo:12:33
    (click to show/hide)
    Tuo voi kyllä mennä kumpaan suuntaan tahansa. Joko se on tselda tai sitten "Link" on tyttö, tai "Link" on vaan nättipoika. Voisin varovaisena arviona väittää, että jos kyseessä on nättipoika, niin ulkonäköä muutetaan vivahteellisesti karskimpaan suuntaan (ei tietenkään liikaa, juuri ja juuri että muutosta ei huomaa ilman vierettäisvertailua).
    Kirjattu
  • ::
  • 11.06.14 - klo:12:37
    Paitsi että toi vanha idea on jotain mitä fanit on mankuneet aika pitkään.
    Kirjattu
  • ::
  • 12.06.14 - klo:10:32
    Kirjattu
  • ::
  • 12.06.14 - klo:18:24
    « Viimeksi muokattu: 12.06.14 - klo:19:17 kirjoittanut Roykka »
    Kirjattu
  • ::
  • 12.06.14 - klo:18:57
    No no no no no no no.

    Mutta kun kerran Aonuma on noin tietoinen tuosta ihmisten reaktiosta Linkin ulkonäölle, en olisi ollenkaan ihmeissäni jos seuraavan kerran se olisi hieman vähemmän naismainen. Loppujen lopuksi kuitenkin ihan sama, Skywardin Link näytti minusta aluksi drag queenilta mutta kyllä niihin tottuu.
    Kirjattu
  • ::
  • 12.06.14 - klo:19:08

    Echo Poissa

    • Touhoun ainoa miesbossi
      • Nintendo Network ID: EchouR
      • 3DS-ystäväkoodi: 3883-8022-6252
      • Xbox Live Gamertag: EchouFIN
      • PSN ID: EchouFIN
      • Steam ID: FrostByteFIN
      • Mun profiili
    Linkille parta.

    Enpä ainakaan ole hupiukko.
    Kirjattu
  • ::
  • 12.06.14 - klo:19:22
    Veikkaisin että riittäisi jos artstylessä siirryttäisiin vähemmän animeen suuntaan.

    En tosin näe muita syitä siihen, joten en oikeastaan toivo sitä. Ehkä hiukan jykevämpi leuka riittäisi.
    Kirjattu
  • ::
  • 19.11.14 - klo:16:33

    Ihanaakin ihanampi Tomoko

    Tämä menisi melkein aidosta Hyrule Field -musiikista.
    Kirjattu
  • ::
  • 06.12.14 - klo:06:51
    Game Awardsien pätkä... noh, ei vielä vakuuttanut. Ajan hidastus oli ihan siistiä. :)
    Kirjattu
  • ::
  • 06.12.14 - klo:11:40

    Tingle Poissa

    • Paavo
      • 3DS-ystäväkoodi: 1478-3942-1487
      • Xbox Live Gamertag: Tinglemies
      • PSN ID: Tinglemies
      • Steam ID: Paavomies
      • Academic Nintendo Club RY
    Ihanan näköinen. Voi vain mennä ja mennä eikä tiesulkuja missään *<3*

    Toivottavasti maailma on myös täynnä hauskoja salaisuuksia :)
    <Tapza> tinglest on kyl vähän hankala ottaa selvää
    <Tapza> se on tollanen saatananmoinen kusipää ja paras tuntemani ihminen, tosi mukava ja aivan perseestä
    <Kraidi> tarvitset vieroitusta epätodellisuudesta
    <JJJANI> vittu ku paavolle ei voi ees vittuilla ilman et menee ite ihan sekasin
    <henuck> olis kyl melkonen auschwitz olla jumissa jossain ovessa/sen takana ja kuunnella ffxiii ja paavon paskalaatikkojuttuja
    <Turjake> VITTU TINGLE NYT TURPA KIINNI
    Kirjattu
  • ::
  • 06.12.14 - klo:11:41
    Oisitte nyt samalla linkittäneet (pun not intended), kun kerran juttelette :|

    Tämä vai?

    https://www.youtube.com/watch?v=bsk9uUmyXL4

    Maailma on kivan näköinen. Gamepadillä askarteleminen näyttää kömpelöltä kuten kaikissa peleissä, toivottavasti sen voi korvata muilla ohjausvaihtoehdoilla.
    Kirjattu
  • ::
  • 06.12.14 - klo:12:22

    Turjake Poissa

    • Törö
    • Hail to the King, baby!
      • 3DS-ystäväkoodi: 4527-7665-4643
      • Xbox Live Gamertag: Turjace
      • PSN ID: Turjace
      • Steam ID: turjace
      • Törön vuodatus, teh blogi
    Näytti kyllä tylsältä. Sai vähän sellaisen vaikutelman, että Nintendo on Skyward Swordin kritiikin jälkeen vaan vääntänyt overworldin jäätävän överiksi. Ongelma on tietenkin siinä, että maailma on iso koska se on iso eikä siksi että siellä olisi hauska seikkailla tai löytää jotain tekemistä.

    Gamepadin liikkeentunnistus mikälie oli kamalaa.

    En ole innoissani.
    <+Cyna> Turjake on resetin paras tyyppi, aattelin mainita
    <Tinglemies> välillä en itsekään erota pelaanko personaa vai nussinko törön kaa
    <+mm. Detonat, coconuut, Linkkiro> Törö adminiks


    ANIME ON PASKAA USKOKAA JO SKYWARD SWORD MYÖS JA DC
    Kirjattu
  • ::
  • 06.12.14 - klo:14:20

    Koivari

    Unohtakaa jo gamepad ja typerät gimmickit. Toivottavasti uutta Zelda voi pelata niin, ettei gamepadia tarvitsisi välttämättä ollenkaan. Vähän huolestuttavaa, kun uudesta Star Foxistakin mainittiin tuossa yhteydessä, kuinka gamepad-ohjaus alkaa tuntua hyvältä.

    En ole innoissani.
    Kirjattu
  • ::
  • 06.12.14 - klo:14:21
    Sai vähän sellaisen vaikutelman, että Nintendo on Skyward Swordin kritiikin jälkeen vaan vääntänyt overworldin jäätävän överiksi.
    Tämä minullakin. Onneksi näin varhaisesta pätkästä ei kannata huolestua vielä tosissaan, mutta jos sama linja jatkuu vielä E3:lla, niin sitten joo.
    Kirjattu
  • ::
  • 06.12.14 - klo:15:12

    Tapza Poissa

    • Katkeroitunut nörtti
      • Wii-numero: 7790-9571-7387-3403
      • Xbox Live Gamertag: Tapzaa
      • Steam ID: Thapzaa
    Näytti ihan vitun hyvältä.

    Olen innoissani. Mitäs siihen sanotte, Resetin internet-badassit?

    Ongelma on tietenkin siinä, että maailma on iso koska se on iso eikä siksi että siellä olisi hauska seikkailla tai löytää jotain tekemistä.

    Vitun hyvä sanoa muutaman minuutin pätkän perusteella. Muun muassa RDR:n maailma näyttäisi tuollaisessa otannassa aivan yhtä tylsältä.
    « Viimeksi muokattu: 06.12.14 - klo:15:18 kirjoittanut Tapza »
    Lasken pääomaa.
    Kirjattu
  • ::
  • 06.12.14 - klo:15:32

    http://a.pomf.se/zaxmyd.gif
    http://a.pomf.se/kejygc.gif

    Oh man, en malta odottaa, että pääsemme näkemään meren. O_O
    « Viimeksi muokattu: 06.12.14 - klo:16:11 kirjoittanut Coconuut »
    Kirjattu
  • ::
  • 06.12.14 - klo:15:35

    Turjake Poissa

    • Törö
    • Hail to the King, baby!
      • 3DS-ystäväkoodi: 4527-7665-4643
      • Xbox Live Gamertag: Turjace
      • PSN ID: Turjace
      • Steam ID: turjace
      • Törön vuodatus, teh blogi
    Niin, tuosta muutaman minuutin pätkästä tässä keskusteltiinkin ja sen aiheuttamista fiiliksistä. Lauseeni muotoilu oli huono ja tottakai peli tulee vielä muuttumaan, mutta first impression on sellainen, ettei maailmassa ole välttämättä juurikaan tekemistä. En ymmärrä, miksei jostain pikkupätkistäkin saisi heittää negatiivista kommenttia, olisi ne minkämoisia tahansa. Pelistä näytettiin pätkää, Nintendolla oli tsäänssi saada allekirjoittanut kiinnostumaan ja se ei onnistunut siinä.
    <+Cyna> Turjake on resetin paras tyyppi, aattelin mainita
    <Tinglemies> välillä en itsekään erota pelaanko personaa vai nussinko törön kaa
    <+mm. Detonat, coconuut, Linkkiro> Törö adminiks


    ANIME ON PASKAA USKOKAA JO SKYWARD SWORD MYÖS JA DC
    Kirjattu
  • ::
  • 06.12.14 - klo:15:54

    Tapza Poissa

    • Katkeroitunut nörtti
      • Wii-numero: 7790-9571-7387-3403
      • Xbox Live Gamertag: Tapzaa
      • Steam ID: Thapzaa
    Toki saa. Oletin kuitenkin, että tuon pätkän tarkoituksena oli esitellä pelimaailman laajuutta ja joitain uusia pelillisiä ominaisuuksia. Oletettavasti maailmasta löytyy jos jonkinmoista sidequestia, mutta niitä on aika hankala demonstroida tiivistetysti. Siihen tarvittaisiin huomattavasti laajempi esittely.

    Pointtini oli, että tuo ei minusta näyttänyt sen tylsemmältä kuin mikään laaja avoimen maailman peli. Olen toki sitä mieltä, että jos ympäristöstä ei oikeasti löydy mitään muuta kuin satunnaisia mörköjä, on peli aika epäonnistunut. En kuitenkaan usko, että asian laita on tämä.

    Kaiken lisäksi maailma näytti minusta ihan siistiltä. Lähtisin mielelläni itse tutkiskelemaan tuota.
    Lasken pääomaa.
    Kirjattu
  • ::
  • 06.12.14 - klo:15:59
    Hyi stna minkä kokoisia gifejä, ihmettelin miksen pysty tätä edellistä sivua selaamaan alaspäin mutta se tapahtuikin n. miljoonan vuoden viiveellä.

    Ja siis ei tuo tosiaan mikään hirveän myyvä katsaus ollut, maailma näytti tyhjältä ja tyyliltään perus autiolta indie-peliltä. Vanhaparrat ulisee liikkeentunnistusohjauksesta mutta jos se toimii niin mikä jottei, etenkin tuo että hevonen on autopilotilla ja samalla voi pädillä tutkiskella karttaa ja varmaan paljon muitakin juttuja on ihan jepa ja avoimen maailman seikkailupelille oikein käypä. Että todellakin käytetään sitä geimpädiä jos se on konsoleiden mukana kaikille annettu.

    En ole vielä innoissani mutta ihan sama ostan julkaisussa oli tilanne mikä tahansa koska zeruda.

    Pointtini oli, että tuo ei minusta näyttänyt sen tylsemmältä kuin mikään laaja avoimen maailman peli.

    Ongelma voi myöskin olla että epäinnostusjäbillä ei ole mitään positiivisia kokemuksia avoimen maailman peleistä noin yleensä, itsekin yleisesti preferoin lineaarisempia pelejä, esimerkiksi Arkham Asylum on paaljon parempi kuin Arkham City.
    « Viimeksi muokattu: 06.12.14 - klo:16:03 kirjoittanut Cyna »
    Kirjattu
  • ::
  • 06.12.14 - klo:16:24

    Tingle Poissa

    • Paavo
      • 3DS-ystäväkoodi: 1478-3942-1487
      • Xbox Live Gamertag: Tinglemies
      • PSN ID: Tinglemies
      • Steam ID: Paavomies
      • Academic Nintendo Club RY
    Ongelma voi myöskin olla että epäinnostusjäbillä ei ole mitään positiivisia kokemuksia avoimen maailman peleistä noin yleensä
    Ai niinkuin Zeldoista? Selittäisi ulinan.
    <Tapza> tinglest on kyl vähän hankala ottaa selvää
    <Tapza> se on tollanen saatananmoinen kusipää ja paras tuntemani ihminen, tosi mukava ja aivan perseestä
    <Kraidi> tarvitset vieroitusta epätodellisuudesta
    <JJJANI> vittu ku paavolle ei voi ees vittuilla ilman et menee ite ihan sekasin
    <henuck> olis kyl melkonen auschwitz olla jumissa jossain ovessa/sen takana ja kuunnella ffxiii ja paavon paskalaatikkojuttuja
    <Turjake> VITTU TINGLE NYT TURPA KIINNI
    Kirjattu
  • ::
  • 06.12.14 - klo:18:11
    En oikein tajua tätä "mahdollisimman iso maailma" -buumia, joka nyt on peleissä. Onhan se kiva, että on paljon lääniä, mutta jos se on vain iso kenttä tyyliin TP, haluaisin mieluummin pienemmän alueen, jolla on sama määrä tekemistä. Jos pelialueella käytetään liian vähän aikaa (muuhun kuin sen läpi liikkumiseen) pinta-alaa kohden, menee homma jo läskiksi. Oikeastaan ainut Zelda, jossa "liian suuri" maailma ei häirinnyt oli TWW, koska siinä näki sokea Reettakin otsallaan, mihin paikkoihin se tekeminen suuressa maailmassa oltiin keskitetty. Olen toiveikas, että Nintendo osaa täyttää ison maailman tekemisellä tai ainakin eläimillä ja muilla NPC-hahmoilla, jotta maailma tuntuu eloisalta, vaikka tekemistä sinänsä olisikin vähemmän pinta-alaa kohden. TP:n niityt tuntuvat enemmän kuolleelta kuin OoT:n aikuisjakson Hyrule Town.
    Kirjattu
  • ::
  • 06.12.14 - klo:18:25
    Graafinen tyyli vakuutti, vaikka esim. tekstuureissa on tietysti vielä hiottavaa. Maailma näytti ainakin karttanäkymän perusteella omaavan ihan mukavan vaihtelevanlaista maastoa. Toivottavasti vain tekemistä löytyy; miniluolastoja, sidequesteja, aarrearkkuja ja muuta kivaa.
    Kirjattu
  • ::
  • 06.12.14 - klo:19:30
    Olen Tuben kanssa samoilla linjoilla. Aina vaan halutaan suurentaa alueita, mutta ei tehdä niistä yhtään parempia. Sama ongelma on melkein joka ikisessä pelissä jossa on jättimäinen maailma; Olisin esim. GTA5:nkin ottanut mieluummin vaikka viisi kertaa pienempänä, jos olisin voinut tutkia enemmän maailman sisätiloja ja vastaavia. Näissä ongelmaksi tulee se, että maailma ei tule koskaan yhtään tutuksi, sen tutkiminen tuntuu todella raskaalta, eikä mikään alue oikeastaan jää edes mieleen millään tavalla.

    Minuakaan tuo traileri ei kyllä innostanut juurikaan. Se näytti kyllä todella kauniilta (vaikka haluaisin nähdä samat ihan kaapattuna enkä offscreeninä), mutta pelottavan tyhjältä ja suurelta se kyllä näytti. Kun he puhuvat, että peli on varmasti ensi vuonna tulossa, niin en jotenkaan usko näkeväni radikaaleja muutoksia enää tässä vaiheessa kehitystä, varsinkaan kohdista jotka meille erityisesti esitetään.

    Kyllähän tuo tulee satavarmasti hankittua julkaisupäivänä ja toivon että tulen ihastumaan tähän peliin, mutta tuo uusin traileri jätti valitettavasti kovin kylmäksi. :<
    全力で!
    Kirjattu
  • ::
  • 06.12.14 - klo:19:58
    Luulenpa, että kohdat, jotka meille erityisesti esitettiin oli tehty nimenomaan mahdollisimman spoilerivapaiksi. Tarkoitus kun ei ollut kaiketi esitellä itse pelin sisältöä vaan gameplay-ominaisuuksia.
    « Viimeksi muokattu: 06.12.14 - klo:20:09 kirjoittanut Osireon »
    Kirjattu
  • ::
  • 06.12.14 - klo:20:09

    Ihanaakin ihanampi Tomoko

    Näytti minusta aivan jumalaiselta, mutta taidankin olla tällainen ikuinen Zelda-fanaatikko. Eniten silmiini pisti se, että hevonen muistuttaa vähän liikkeiltään Shadow of the Colossuksen Agroa ja meininki on edelleen kuin suoraan Princess Mononoke -elokuvasta, tai ainakin melkein.
    Kirjattu
  • ::
  • 07.12.14 - klo:14:08


    Olikohan tarkoituksella?
    Kirjattu
  • ::
  • 08.12.14 - klo:00:13
    Fanipoika minussa sanoo kyllä.

    Kyynikko minussa kuitenkin sanoo "Luultavasti kuitenkaan ei, Zeldafaneilla on vähän taipumuksia etsiä hypemateriaaleista satunnaisia yksityiskohtia ja analysoida niitä."

    Mind you, en sano että kyse on ylianalysoimisesta. Luulen kuitenkin että vuorenhuipu- ja auringonlasku miljö oli valittu jotta saadaan kivan näköinen alku, ja sitten kiva wievpointti overworldiin. Official Artti kuitenkin antaa (oletettavan) Death Mountainin selkeäksi määränpääksi, kun taas pelikuvassa vuoristo on liikaa oikealle mahtukseen ruudule, tai toimiakseen fokuksena. Vaihtoehtoisesti olisi kameraa voitu kääntää vasemmalle, jolloin olisi satu auringon edessä näkyvä yksinäinen vuori kivasti auringon ja Linkin väliin.

    Olenko innoissani? Kyllä ja ei. Jäi hieman samat fiilikset kuin töröllä, mutta toisaalta olen Ossen kanssa samaa mieltä, että näytetty materiaali oli pitkälti spoileritonta. Toisaalta Skyrimin pelikellossa n tuntia (jossa n on saatanan iso luku) olen sitä mieltä, että ottaisin mielummin pienen, mutta hyvin täytetyn, kuin ison ja tyhjän maailman.

    Hmm... Kartassa ei näkynyt mitään, mitä äkkiväärää veikkaisin olevan kylä. Olisiko mahdollista, että saamme viimeinkin NPC- vapaan Zeldan?
    Kirjattu
  • ::
  • 10.12.14 - klo:00:23
    Kirjattu
  • ::
  • 10.12.14 - klo:02:50
    Lainaus
    Taking into consideration the map, the screenshot and fact that Zelda Wii U will also be an “open world”, could the upcoming title be an expanded HD homage to the very first Legend of Zelda?

    Ehkä, mutta eivätköhän he onnistu pilaamaan tämänkin kliseisellä, epäloogisella ja cut-scenejä täynnä olevalla tarinalla, kädestäpitävällä apuri-NPC:llä ja yleisellä fokuksen puutteella.

    t. cyynikko
    Kirjattu
  • ::
  • 10.12.14 - klo:04:45

    Temathael Poissa

    • Mighty Pirate
      • Nintendo Network ID: Temathael
      • 3DS-ystäväkoodi: 3737-9533-9532
      • Steam ID: Temathael
    Peli vaikuttaa todella mielenkiintoiselta, joskaan videomatksu ei nyt vielä mitenkään isompia himoja herätellyt ja jätti vähän kylmäksi. Katsotaan mitä tulee, todennäköisesti oikein hyvä peli.
    Olen
    Kirjattu
  • ::
  • 10.12.14 - klo:05:03

    Ihanaakin ihanampi Tomoko

    Kunnianosoitus on ihan okei, mutta mikään remake tuo ei voi mitenkään olla. Tälläkin Zeldalla on selvästi taas oma teemansa (jonkinlainen jännä "taikateknologia") ja uuden Linkin ulkonäkö sekä tyyli poikkeavat täysin NES:in Zeldan Linkistä. Jo tuollaisten juttujen takia on soveliaampaa olettaa, että kyseessä on ihan eri peli. Mutta jos leikittelisimme tällaisella ajatuksella, niin potkaisisin kyllä seinää mikäli tässäkin pelissä luolastot olisivat oikeasti vain täynnä vihollisia olevia tyrmiä vailla pulmanratkontaa ja pelin maailmalla olisi mukamas oikeus olla "tyhjä elämästä" siksi, koska se oli sitä hyvin pitkälti ensimmäisessäkin Zeldassa. Ja tällä painotan siis nimenomaan maailman asutusta, minusta pelkästään jossain luolissaan kykkivät tietäjäukot ja -akat eivät sovi enää nykyaikaiseen Zeldaan. Ei tommosia pls, jopa Metroid: Zero Missionin tasoinen remake Zelda kakkosesta 3DS:lle olisi fiksumpi idea.

    Ja mitään tällaista ei siis todellisuudessa voi käydä. Jos kävisi, niin ostaisin Sonic Boomin ja pelaisin sitä koko loppuelämäni pehmustetussa huoneessa.
    « Viimeksi muokattu: 10.12.14 - klo:05:05 kirjoittanut Ihanaakin Ihanampi Tomoko »
    Kirjattu
  • ::
  • 11.12.14 - klo:00:41
    Valitan, tomoko, mutta olen kanssasi jokseenkin eri mieltä. Jos tämä sarja jotain tarvitsee, niin NPC:iden roolin pienentäistä, ja paljon. En todellakaan sulattaisi puzzletomia dunskuja, muta NPC:t Zeldassa on aina olleet sarjan suurin temaattinen heikkous, ja pelien turhinta toimintaa. Mummon puolesta ostoksilla juokseminen ei ole sellaista toimintaa, johon katsoisin maailmaa pelastavalla sankarilla olevan aikaa, semminkin kun tämän luulisi olevan se suurin piirtein viimeinen kaveri jota pyydettäisiin tätä tekemään. Koska ko. sankarilla pitäisi olla liian kiire.
    « Viimeksi muokattu: 11.12.14 - klo:11:11 kirjoittanut Roykka »
    Kirjattu
  • ::
  • 11.12.14 - klo:07:25
    Itse taas tykkään sen luomasta kiireettömyyden tunnelmasta ja tarjoamasta mahdollisuudesta sukeltaa syvemmälle pelimaailmaan NPC-hahmojen kautta. TWW on suosikki-Zeldani eikä kenties vähiten siksi, että siinä on kiinnitetty NPC-hahmoihin eniten huomiota. Jokaisella pelimaailman hahmolla on syy olla siellä, missä he ovat. Jokaisella on tarina taustallaan.
    Kirjattu
  • ::
  • 11.12.14 - klo:11:23
    ^TWW:n NPC:t oli tosiaan poikkeuksellisen hyvin tehdyt. Ja kuitenkin TWW:n saarista suurin osa on täysin asumattomia, ilman että se olennaisesti heikensi etsimisen ja tutkimisen tuntua. Melkein kaikista saarista löytyi jotain triviatietoa. Olisiko sittenkin niin, että TWW.n maailma on poikkeuksellisen hyvin tehty ja mietitty, ja NPC:t vain yksi työkalu muiden joukossa?
    Kirjattu
  • ::
  • 11.12.14 - klo:19:12
    Ei nyt sankarilla välttämättä mikään tappokiire tarvitsisi olla, ei normi-Zeldaan välttämättä sovi sellainen että peli painostaa ratkaisemaan maailman ongelmat, vaan pikemminkin juuri päinvastainen, tässä on kiva fantasiamaailma tee mitä tykkäät, saa niitä mummojakin auttaa jos siltä tuntuu. Suuri poikkeus tietenkin Majora jossa painostavuus oli pointti.
    Kirjattu
  • ::
  • 11.12.14 - klo:21:48
    ^Koska tämähän selittää sen, että MM oli sarjan NPC-rikkain peli, joka oikeasti oletti pelaajan piittaavan paskaakaan randomheebojen onnellisuudesta kun kuu tippuu niskaan.

    Joo, en sano että tarttis olla tappokiire. Väittäisin kuitenkin, että pelin painottaminen maailman tutkimiseen ei NPC:itä pahemmin kaipaa (Metroid Prime ja tavallaan Dark Soulskin much?) ja korostuisi luultavasti paremmin, jos NPC:itten tilalla olisi joitain maailman tilaan oikeasti liittyvää tavaraa tai tutkittavaa (Stay Fairyjä, Skultulloita, kuvia ja/tai kirjoituksia Dunskun tms struktuurin seinillä jotka antaa ymmärtää että tee näin niin jotain tapahtuu) jonka selvittely vaatisi maailmassa ympäriinsä juoksentelemista. Esim. MM:n Stray Fairyt on oikeastaan aika hyvä idea.
    Kirjattu
  • ::
  • 12.12.14 - klo:04:28
    Jos voi leikkiä ajalla, voi vaikka käydä paskalla ja siirtää ajan taaksepäin. MM on siksi vähän epäkelpo vertailukohta verrattuna muihin osiin.
    Kirjattu
  • ::
  • 28.03.15 - klo:00:14
    Kirjattu
  • ::
  • 28.03.15 - klo:00:21

    Tingle Poissa

    • Paavo
      • 3DS-ystäväkoodi: 1478-3942-1487
      • Xbox Live Gamertag: Tinglemies
      • PSN ID: Tinglemies
      • Steam ID: Paavomies
      • Academic Nintendo Club RY
    eipähän tarvii tänä vuonna WiiU:a.
    <Tapza> tinglest on kyl vähän hankala ottaa selvää
    <Tapza> se on tollanen saatananmoinen kusipää ja paras tuntemani ihminen, tosi mukava ja aivan perseestä
    <Kraidi> tarvitset vieroitusta epätodellisuudesta
    <JJJANI> vittu ku paavolle ei voi ees vittuilla ilman et menee ite ihan sekasin
    <henuck> olis kyl melkonen auschwitz olla jumissa jossain ovessa/sen takana ja kuunnella ffxiii ja paavon paskalaatikkojuttuja
    <Turjake> VITTU TINGLE NYT TURPA KIINNI
    Kirjattu
  • ::
  • 28.03.15 - klo:00:25
    Olisin kyllä mieluusti nähnyt E3-trailerin, mutta viivästyminen voi lopulta olla ihan jees. Tuskin pidempi kehitysaika peliä ainakaan huonontaa (ja jääpähän enemmän aikaa Xenoblade X:lle).
    Kirjattu
  • ::
  • 28.03.15 - klo:00:28

    Ingoo Poissa

    • Ei käy käsityökerhossa, vaan elää mafiassa
      • Nintendo Network ID: Ingoo90
      • Xbox Live Gamertag: Sgt Ingoo
      • PSN ID: Ingoo
      • Steam ID: wille_on_kingi
    Yllättyneitä = 0
    Kirjattu
  • ::
  • 28.03.15 - klo:01:24
    Eli voimme odottaa laatupeliä siis hmm!

    Arvostan kyllä hyvin paljon että reippaasti etukäteen tiedottivat ettei kannata e3:lla mitään odotella, eikä sillee että tilaisuus pidetään ja ollaan kuin Zeldaa ei olisi olemassakaan.
    Kirjattu
  • ::
  • 28.03.15 - klo:08:36

    Riby Poissa

    • Anon9746
      • Wii-numero: 1435 9560 2543 3701
      • Xbox Live Gamertag: Ribyli
      • PSN ID: Ribbyli
      • Steam ID: Riby
      • Resetti.net
    Minulle tuli heti ensimmäisenä mieleen Törö ja se kuinka varma hän oli siitä, että Zelda U tulee siirtymään seuraavalle konsolille. :'( Nyt ahdistaa.
    Tosin ainahan nämä Zeldat ovat myöhästyneet...
    * Kullanmurut *


     <div class="signature">', $message['member']['signature'], '</div>';
    Kirjattu
  • ::
  • 27.04.16 - klo:12:53

    Tingle Poissa

    • Paavo
      • 3DS-ystäväkoodi: 1478-3942-1487
      • Xbox Live Gamertag: Tinglemies
      • PSN ID: Tinglemies
      • Steam ID: Paavomies
      • Academic Nintendo Club RY
    <Tapza> tinglest on kyl vähän hankala ottaa selvää
    <Tapza> se on tollanen saatananmoinen kusipää ja paras tuntemani ihminen, tosi mukava ja aivan perseestä
    <Kraidi> tarvitset vieroitusta epätodellisuudesta
    <JJJANI> vittu ku paavolle ei voi ees vittuilla ilman et menee ite ihan sekasin
    <henuck> olis kyl melkonen auschwitz olla jumissa jossain ovessa/sen takana ja kuunnella ffxiii ja paavon paskalaatikkojuttuja
    <Turjake> VITTU TINGLE NYT TURPA KIINNI
    Kirjattu
  • ::
  • 27.04.16 - klo:13:04
    Kirjattu
  • ::