Rekisteröidy,


niin voit osallistua keskusteluihin
niin foorumilla kuin IRC-kanavallakin.
Rekisteröidy nyt!

Kirjaudu!





Super Mario 3D World

07.12.13 - klo:23:39
Aikaraja ärsytti välillä

Nintendo nyt stna kasvata pallit ja luovu jo 80-luvun lisäelämäsysteemeistä ja aikarajoituksista. Ota mallia uusista Raymaneista. Siis oikeasti, mitä lisäelämät ja aikarajoitukset tuovat tuohon peliin, miksi ne ovat niin välttämättömiä muuta kuin nostalgialerssin heiluttelemiseen?
Kirjattu
  • ::
  • 07.12.13 - klo:23:49
    Jooh. Täytyy kuitenkin sanoa, että vedettiin tuhat elämää W1-2:ssa ja siinä kesti noin viisi minuuttia, joten eipä tuo häirinnyt. Aikaraja tosin häiritsee kyllä jos yrittää löytää kaikki kentän etsittävät mutta ei vaan millään meinaa löytää, ja aika sitten loppuu.
    全力で!
    Kirjattu
  • ::
  • 08.12.13 - klo:03:06
    Niin tuosta Marion atleettisuudesta, olihan se kiva kun SM64:ssa oli miljoona erilaista liikettä ja speed runnitkin näyttävät lähinnä parkourilta, mutta kyllähän 3D Worldissäkin on paljon kaikenlaisia liikkeitä, ja huomionarvoista on että peli ei niitä opeta missään vaiheessa, ne pitää joko tietää tai selvittää itse. Ja kentät lienee suunniteltu siten, että ne läpäisee kun osaa juosta ja hypätä ja se riittää.
    Kirjattu
  • ::
  • 08.12.13 - klo:15:22
    le duble post

    Nintendo nyt stna kasvata pallit ja luovu jo 80-luvun lisäelämäsysteemeistä ja aikarajoituksista.

    Näiden lisäksi vielä ne maailman skippaavat salareitit. Kertokaa joku miksi kukaan haluaisi niitä käyttää muuta kuin speed runeissa? Pelaaja skippaa kenttiä, eli käytännössä oleellisia osia peleistä, ja se on olevinaan joku palkinto salareitin löytämisestä? Tuota peliä pelataan että pääsee pelaamaan kaikki kivat kentät, tuollaiset skipit eivät käy järkeen.
    Kirjattu
  • ::
  • 25.12.13 - klo:14:20

    Turjake Poissa

    • Törö
    • Hail to the King, baby!
      • Törön vuodatus, teh blogi
    Kissapuvun tai kameran vihaamista en kyllä allekirjoita tai edes ymmärrä. Mario-peleissä on aina ennenkin ollut kaikkea "hölmöä" kuten tanuuki- tai sammakkopukua, joten mikä tuossa uudessa muka on sen pahempaa? Mielestäni se on yksiä parhaita poweruppejä sarjassa, se tuo paljon uusia etenemismahdollisuuksia ja kissasyöksyt ovat vaan siistejä. Haukuit juuri sitä ettei Mario pysty tekemään siistejä juttuja, mutta kokeiles vähän erilaisia lähestymistapoja tuon puvun kanssa.

    Minusta Mario-pelien oikeasti hyvät powerupit on laskettavissa tyyliin yhden käden sormilla. Sammakkopukuhan on vieteri-Marion ohella koko sarjan pohjanoteeraus, tosin siihenkään ei käytännössä törmää kuin muutaman kerran koko pelin aikana. Kissapuku ei tuo minkäänlaista riemua pelaamiseen. Jos vertaa vaikka kolmosen vasarapukuun tai 64:n metallilakkiin niin kyllä tässä jäädään rannalle. Kissapuvun ainoa funktio oli kokeiluhetkeni perusteella se, että sillä saa tehtyä jotain syöksyliikkeitä tai sitten kiipeiltyä seiniä pitkin. Tavallaan seiniä pitkin kiipeily on ihan siistiä, mutta tutkimisfiiliksen pilaa pelin aikaraja tai moninpelin kohellus. Samaten aika mahtiosa kaikista vihreistä tähdistä oli piilotettu samalla tavalla jonnekin korkealle, hohhoijjaa. Ei sillä, kissapuku ei ole mielestäni ihan hirveän merkittävä osa pelikokemusta, mutta tulipahan sanottua.

    Kameran kanssa myöskään minulla ei ollut koskaan mitään ongelmaa (yksinpelissä). Kerran pelin aikana en nähnyt hahmoani, mutta silloinkin seinän edessä näkyi varjo siitä, missä hahmoni sijaitsee. Miten se muka voisi olla tuon parempi? Tuo on juuri se yksi asia mikä on selkeästi vaan parantunut näissä peleissä vuosien varrella. Vasta muutama päivä sitten tajusin, että kameraa voi jopa liikuttaa hieman oman tahdon mukaan, mutta ei sitä kuitenkaan tarvitse koskaan tehdä. Itse en kuollut kertaakaan kameran takia, eikä tullut kertaakaan ongelmia hahmottamisessa.

    Good for you. Minä kuolin kameran takia. Mielestäni tämä on jo tarpeeksi sanottu, mutta avataan vielä. Syvyysvaikutelma on oikeasti todella huono. Tavallaan tulee mieleen joku ensimmäinen Crash Bandicoot, kun esineiden ja jalustojen sijainteja on niin vaikeaa hahmottaa. En tiedä, missä vika on, koska minulla on täysin sama ongelma 3D Landia pelatessa.

    Preferoin kyllä Coldin tavoin että tutustuisit peliin yksinpelin kautta muutaman tunnin ajan yksin. Silloin saa pelata omassa rauhassa ilman älytöntä taustahälinää ja muiden tarpeetonta kommentointia.

    Pelasin peliä noin tunnin ajan täysin itsekseni uppoutuneena Gamepadin äärelle. Keskustelin pelin ominaisuuksista samalla Koivarin kanssa. Joten koettu on. Jos moninpeli on sisäänrakennettu osa kokemusta (ja tässä ei edes erillisenä moodina yksinpelistä) niin miksi moninpelin huonous sivuutetaan yleisesti niin herkästi. Sama ongelma vaivaa toki muitakin pelejä, vaikka jotain uutta Bäfäriä tai CoDia, joiden moninpeli on rautaa ja yksinpeli perseestä ja silti arvostelut kieppuu siellä arvosteluasteikon korkeimmassa viidenneksessä. Muiden "tarpeeton hälinä" on just sitä itseään. Miitissä pelattiin myös erinomaista Silent Hill 2:ta koko köörin voimin ja jumalauta että se oli hienoa, vaikka tällainen peli kuuluisikin ehkä joidenkin mukaan pelata nimenomaan yksin pimeässä huoneessa. Toisin sanoin pelin parissa viihtyminen ei ole seurasta tai elinympäristöstä kiinni.

    Suoraan ilmaistuna annoin mielestäni ymmärtää että Töröllä on ympyrähärön kaverina ehkä etäisyyshärö, mutta siitä voi todennäköisesti parantua pelaamalla peliä enemmän ja oppimalla sen tavoille.

    Kuten yllä sanoin, olen pelannut 3D Landia varmaan jonkun 20 tuntia ja siinä pelissä on ihan sama ongelma. Luulisi 20h jälkeen tottuneen. "Oppiminen pelin tavoille" ei saisi olla kiinni niinkin yksinkertaisesta asiasta kuin kamerakulmasta. On ihan eri asia oppia oikeasti pelaamaan esimerkiksi jotain Guitar Heroa tai Devil May Cryta, jossa pelin oppiminen on rakennettu kiinteäksi osaksi pelimekaniikkaa. Jos Mariossa on paska syvyysvaikutelma, en voi sille käytännössä pelaajana yhtään mitään.
    <+Cyna> Turjake on resetin paras tyyppi, aattelin mainita
    <Tinglemies> välillä en itsekään erota pelaanko personaa vai nussinko törön kaa
    <+mm. Detonat, coconuut, Linkkiro> Törö adminiks


    ANIME ON PASKAA USKOKAA JO SKYWARD SWORD MYÖS JA DC
    Kirjattu
  • ::
  • 25.12.13 - klo:16:39

    Ihanaakin ihanampi Tomoko

    Toisin sanoin pelin parissa viihtyminen ei ole seurasta tai elinympäristöstä kiinni.

    Kyllä ne minusta vaikuttavat pelikokemukseen, niin hyvässä kuin pahassa. Esimerkiksi jotkut saattavat jo valmiiksi asennoitua päänsä tai ryhmän sisällä niin, että pelin on oltava jollain tapaa heikko (lievä esimerkki: "tämä peli vaikuttaa yliarvostetulta, en todellakaan usko sen olevan 'vuoden paras peli' -materiaalia itselleni") tai sitten jokin peli on vain niin paljon laajemman mittakaavan teos, ettei pelkkä miitti riitä yksinkertaisesti arvioimaan sitä kuin korkeintaan murto-osan verran, jos sitäkään. Myöskin ne klassiset häiriötekijät, kuten juopuneet ihmiset ja melu, eivät ainakaan omaan pelikokemukseeni vaikuta kovin positiivisella tavalla.

    Hirveimmät normalfagit tietenkin tarvitsevat sen syövän nauttiaakseen ylipäätänsä yhtään mistään, mutta minun kaltaiseni tyhmä introvertti kokee parhaimmaksi pelaamisympäristöksi ja -seuraksi oman kodin ja itsensä tai korkeintaan toisen hyvin samanhenkisen ihmisen.

    Jos Mariossa on paska syvyysvaikutelma, en voi sille käytännössä pelaajana yhtään mitään.

    En vieläkään huomaa itse erityisen surkeaa syvyysvaikutelmaa tai sitten aivoni osaavat jotenkin valmiiksi arvata erilaisia etäisyyksiä videopeleissä. Luulen, että tätäkin "kykyä" itsessä voi kehittää pelaamalla paljon samantyyppisiä pelejä tai harjoitella 3D Worldissa vaikka Tanooki Marion avulla. Kyseinen power-up mahdollistaa paljon riskittömämmän pelaamisen monessa kentässä.
    Kirjattu
  • ::
  • 25.12.13 - klo:18:14
    Tämä Mystery House Marathon on aika vaikea kenttä. Vielä pitäisi viimeiset 10 tähteä saada.  :P
    Kirjattu
  • ::
  • 25.12.13 - klo:20:23

    Turjake Poissa

    • Törö
    • Hail to the King, baby!
      • Törön vuodatus, teh blogi
    Toisin sanoin pelin parissa viihtyminen ei ole seurasta tai elinympäristöstä kiinni.

    Kyllä ne minusta vaikuttavat pelikokemukseen, niin hyvässä kuin pahassa. Esimerkiksi jotkut saattavat jo valmiiksi asennoitua päänsä tai ryhmän sisällä niin, että pelin on oltava jollain tapaa heikko (lievä esimerkki: "tämä peli vaikuttaa yliarvostetulta, en todellakaan usko sen olevan 'vuoden paras peli' -materiaalia itselleni") tai sitten jokin peli on vain niin paljon laajemman mittakaavan teos, ettei pelkkä miitti riitä yksinkertaisesti arvioimaan sitä kuin korkeintaan murto-osan verran, jos sitäkään.

    No tää nyt ei liittynyt millään niihin mainitsemiini seuraan tai ympäristöön vaan ainoastaan joihinkin päänsisäisiin juttuihin ja ennakkoasenteisiin. Jos peli ei viihdytä parin tunnin kokeilun perusteella niin turhaanko sitä itseään on kiduttamaan 20 lisätunnin puitteissa. Ihan sama miten kauan videopeliä pelaa, sen täytyy olla hauskaa alkutekijöistä lähtien.

    Myöskin ne klassiset häiriötekijät, kuten juopuneet ihmiset ja melu, eivät ainakaan omaan pelikokemukseeni vaikuta kovin positiivisella tavalla.

    Vihjaatko jotain.

    Jos Mariossa on paska syvyysvaikutelma, en voi sille käytännössä pelaajana yhtään mitään.

    En vieläkään huomaa itse erityisen surkeaa syvyysvaikutelmaa tai sitten aivoni osaavat jotenkin valmiiksi arvata erilaisia etäisyyksiä videopeleissä. Luulen, että tätäkin "kykyä" itsessä voi kehittää pelaamalla paljon samantyyppisiä pelejä tai harjoitella 3D Worldissa vaikka Tanooki Marion avulla. Kyseinen power-up mahdollistaa paljon riskittömämmän pelaamisen monessa kentässä.

    Pelata samantyyppisiä pelejä? Yritä edes. Olen pelannut kolmiuloitteisia tasoloikkia niin kauan kuin jaksan muistaa ja Super Mario 3D-sarja menee etäisyyksien hahmottamisessa ihan väärään ääripäähän. Harjoittele? Voi hohhoijjaa. Kuka jaksaa "harjoitella" jotain peliä ylipäätänsä, ja varsinkin kun kyseessä on joku aikarajoitettu tasoloikka jollaisia - kuten edellä sanoin - olen hakannut ihan tarpeeksi. Kuten edellä sanoin: jos peli ei tunnu hyvältä, miksi sitä kannattaisi pelata yhtään sen enempää. Varsinkaan jossain grindaus / "opettelu"-mielessä.

    En ole todellakaan yksin tämän ongelman kanssa. Ihan Neogafissa asti jengi valittaa siitä miten hypyt jäävät helposti vajaiksi tai etäisyyksiä on vaikea hahmottaa. Jos sinulla ei ole sen suhteen ongelmaa niin good for you, omaa ongelmaani se ei ratkaise. Lopetan viestini erinomaiseen kommenttiin, jonka Zoink heitti tänään Resetin kanavalla. Ei ehkä liity mihinkään, ehkä liittyy, mutta joka tapauksessa pointti on mielestäni mainio, varsinkin kun itse tykkään kiinnittää huomiota tällaisiin suunnitteluseikkoihin.

    <Zoink> mä itse asias luulen et tos pelis noi laatikot on sijotettu aina seinän viereen just siitä syystä et noi tekijät on tienny et se syvyysvaikutelma on huono
    <+Cyna> Turjake on resetin paras tyyppi, aattelin mainita
    <Tinglemies> välillä en itsekään erota pelaanko personaa vai nussinko törön kaa
    <+mm. Detonat, coconuut, Linkkiro> Törö adminiks


    ANIME ON PASKAA USKOKAA JO SKYWARD SWORD MYÖS JA DC
    Kirjattu
  • ::
  • 25.12.13 - klo:22:22

    Ihanaakin ihanampi Tomoko

    Ihan sama miten kauan videopeliä pelaa, sen täytyy olla hauskaa alkutekijöistä lähtien.

    Super Mario 3D Worldin kohdalla ymmärrän tämän varsin hyvin, mutta kaikkiin videopeleihin se ei kuitenkaan päde ihan täysin. Ainakin itse voin sanoa, että esimerkiksi Ōkami muuttuu mielestäni tylsähkön alun jälkeen paremmaksi koko ajan ja Persona 4:ssä on hieman turhan verkkainen alku, kun pelihahmoa pääsee kunnolla ohjastamaan vasta tuntien jälkeen ja ensimmäiseen luolastoonkin taitaa päästä ~10 tunnin jälkeen. Paljosta olisin jäänyt paitsi, jos näiden juttujen takia olisin jättänyt molemmat pelit kesken.

    Harjoittele? Voi hohhoijjaa. Kuka jaksaa "harjoitella" jotain peliä ylipäätänsä...

    Monet speedrun-pelaajat oikeasti harjoittelevat (ilman lainausmerkkejä) pelaamista vai väheksytkö nyt jotenkin sitä vakavana harrastusmuotona? Minäkin kehityn edelleen From Softwaren Souls-sarjassa, vaikka olen pelannut heidän molempia pelejään 400-500 tuntia. Kaikki videopelit eivät ole pelkkää "hupia", vaan niissä voi myös kehittyä ja niistä voi oppia. Todistettu fakta se on, etkä voi edes itse sitä kiistää koska NES- ja SNES-aikoina jokainen joutui opettelemaan pelin tavoille, kukaan ei pääse vaikeimpia shoot 'em up -pelejä läpi ensimmäisellä yrittämällä (ellei ole sen genren intohimoinen ja pitkäikäinen harrastaja) ja joissain maissa jopa maksetaan pelaamisesta:

    Lainaus käyttäjältä: Wikipedia
    StarCraft lisäosineen on saavuttanut suunnattoman suosion maailmalla, erityisesti Etelä-Koreassa. Pelin suosiosta kertoo jotain se, että Etelä-Korean uutisissa luetaan kansainvälisen StarCraft-liigan tuloksia ja se, että kuuluisimmat pelaajat saavat palkkaa noin 150 000 € vuodessa. StarCraftilla on yhä, 11 vuotta julkaisunsa jälkeen, satojatuhansia faneja maailmalla, ja erilaisia StarCraft-turnauksia järjestetäänkin ympäri maailmaa lähes kuukausittain.

    Kai tuo sitten vain oli jokin tilapäinen häiriö sinulta, sillä olisihan tämä ensimmäinen kerta ikinä millään videopelifoorumilla kun törmään henkilöön, joka omistaa yli 400 peliä, mutta suhtautuu kuitenkin pelaamiseen harrastusmuotona kuin kuka tahansa aiheesta tietämätön ihminen, jonka kokemukset rajoittuvat johonkin NHL- ja FIFA-sarjaan.

    Enkä yritä saada sinua pitämään 3D Worldista, koska kukaan ei voi. Yritin vain antaa ystävällisesti neuvoja, joita voisit hyödyntää mikäli vielä palaat näiden pelien pariin. Ajanhukkaahan se toki on pelata mitä tahansa peliä, josta ei oikeasti pidä.
    Kirjattu
  • ::
  • 25.12.13 - klo:23:24

    Turjake Poissa

    • Törö
    • Hail to the King, baby!
      • Törön vuodatus, teh blogi
    Ihan sama miten kauan videopeliä pelaa, sen täytyy olla hauskaa alkutekijöistä lähtien.

    Super Mario 3D Worldin kohdalla ymmärrän tämän varsin hyvin, mutta kaikkiin videopeleihin se ei kuitenkaan päde ihan täysin. Ainakin itse voin sanoa, että esimerkiksi Ōkami muuttuu mielestäni tylsähkön alun jälkeen paremmaksi koko ajan ja Persona 4:ssä on hieman turhan verkkainen alku, kun pelihahmoa pääsee kunnolla ohjastamaan vasta tuntien jälkeen ja ensimmäiseen luolastoonkin taitaa päästä ~10 tunnin jälkeen. Paljosta olisin jäänyt paitsi, jos näiden juttujen takia olisin jättänyt molemmat pelit kesken.

    Kivat sulle. Hyvä loppupeli ei vain tee paskasta alusta yhtään parempaa.

    Plääplääplääplää

    Missasit pointin ihan totaalisesti. Speedrunnaus ja kilpapelaaminen on ihan eri asia kuin videopelin pelaaminen ensimmäistä kertaa. Siitä tässä oli kyse. Näit kuitenkin kivasti vaivaa googletukseen. Propsit siitä.

    Yritin vain antaa ystävällisesti neuvoja, joita voisit hyödyntää mikäli vielä palaat näiden pelien pariin.

    En ole koskaan lopettanut "näiden" pelien pelaamista. Mariot eivät vain ole tarjonneet allekirjoittaneelle kovin pitkään aikaan samanlaista riemua kuin joskus kauan sitten. Nintendo kyllä jatkaa edelleen hyvien pelien tekemistä, ei siitä ole kyse.
    <+Cyna> Turjake on resetin paras tyyppi, aattelin mainita
    <Tinglemies> välillä en itsekään erota pelaanko personaa vai nussinko törön kaa
    <+mm. Detonat, coconuut, Linkkiro> Törö adminiks


    ANIME ON PASKAA USKOKAA JO SKYWARD SWORD MYÖS JA DC
    Kirjattu
  • ::
  • 25.12.13 - klo:23:53

    Ihanaakin ihanampi Tomoko

    Missasit pointin ihan totaalisesti. Speedrunnaus ja kilpapelaaminen on ihan eri asia kuin videopelin pelaaminen ensimmäistä kertaa. Siitä tässä oli kyse.

    Siinä tapauksessa tekstisi ulosannissa oli jotain pahasti vialla, koska kun sanot

    Kuka jaksaa "harjoitella" jotain peliä ylipäätänsä...

    niin oletan että puhut ikään kuin kaikista peleistä. Ne pointit tulisi osata selittää selkeästi muille, jotta kenenkään ei tarvitse sitten tuhlata aikaansa mihinkään hölmöilyihin.
    Kirjattu
  • ::
  • 26.12.13 - klo:00:18

    Turjake Poissa

    • Törö
    • Hail to the King, baby!
      • Törön vuodatus, teh blogi
    Voihan kauhistuksen kanahäkki. Aika hienosti tartuttu provoavaan yksityiskohtaan jolla ei ollut edes käytännössä mitään tekemistä Super Mario-keskustelun kanssa. Ok, jatketaan.

    Ja joo, ei mun mielestä pelaamisen "harjoittelemisessa" ole mitään ideaa tai mitään hauskaa. En voi kuvitellakaan itseäni hakkaamassa jotain Street Fighterin harjoittelumoodia. Se nyt on kuitenkin aiheena ihan toinen, josta voidaan toki vääntää kättä. Palaan vielä aiheeseen Super Mario toteamalla, etten myöskään voi kuvitella itseäni "harjoittelemassa 3D Worldissa vaikka Tanooki Marion avulla" hyppimistä (varsinkin kun - kuten aiemmin sanoin - kyseessä on aikarajoitettu tasoloikkapeli). Eikö me tästä alun perin keskusteltu? Jotenkin uskomatonta ajatella, että pelaajalta pitäisi vaatia jotain ekstra ajankäyttöä ja paneutumista, jotta peli maistuisi paremmalta.

    Ja etten taas tuottaisi jollekin pahaa mieltä, niin sanon vielä, ettei speedrun-skenessä tai kilpapelaamisessa ole mitään vikaa. Kaikki kunnia vaan heille. Itselleni se ei sovi.
    <+Cyna> Turjake on resetin paras tyyppi, aattelin mainita
    <Tinglemies> välillä en itsekään erota pelaanko personaa vai nussinko törön kaa
    <+mm. Detonat, coconuut, Linkkiro> Törö adminiks


    ANIME ON PASKAA USKOKAA JO SKYWARD SWORD MYÖS JA DC
    Kirjattu
  • ::
  • 26.12.13 - klo:00:32

    Ihanaakin ihanampi Tomoko

    Tässä pelissä harjoittelulla tarkoitin lähinnä ihan vain normaalia pelaamista Tanooki Marion voimin, sillä monesti se saattaa pelastaa täpäriltä tilanteilta ja erilaisten tasojen päälle pääsee myös huomattavasti vaivattomammin kuin tavallisella Mariolla. Se on mielestäni aika hyödyllinen ja kiva power-up tässä pelisarjassa.

    Eiköhän nuo uusimmat selvennyksesi kuitenkin ole ihan tarpeeksi hyviä minulle tältä erää.
    Kirjattu
  • ::
  • 07.06.15 - klo:15:54
    Jiihaa, viimeinkin tämä peli on :B: . Pakko myöntää, että vaikka pelin kenttäsuunnittelu on paikoin erittäinkin kekseliästä, niin etäisyyksien arviointi tässä pelissä on hirmu vaikeaa ja sen takia tuli monia kertoja kuoltua "turhaan". Mutta kaikki pelit eivät voi olla timanttia tai mikään peli ei olisi timanttia. Wii U:n sitä Marioa odotellessa...
    Kirjattu
  • ::
  • 30.07.17 - klo:21:21

    Tapza Poissa

    • Katkeroitunut nörtti
    Etäisyyksien hahmottaminen toden totta on häiritsevän hankalaa. Kuolin jopa eräässä vauvvabossissa kun luulin hyppääväni vihollisen päälle mutta en sitten hypännytkään. Samalla tavalla kuolin kentän ekaan (tai tokaan) goombaan siis voiiisss eisssss. Crash Bandicooteja on kritisoitu hankalien hyppyjen takia, mutta Super Mario 3D Worldissa olen turhautunut tämän genren ominaisuuden takia huomattavasti enemmän kuin yhdessäkään Crashissa.

    Kenttäsuunnittelu ei ainakaan vielä ole ollut huimaavan kekseliästä, mutta kuitenkin aika hauskaa. Neljän maailman jälkeen luonnehtisin peliä ihan mukiinmeneväksi tasoloikkakokemukseksi. Mukavaa, että koko pelin voi vetää haluamallaan hahmolla. Tajuttuani tämän vaihdoin Marion oitis Peachiin.
    Lasken pääomaa.
    Kirjattu
  • ::
  • 30.07.17 - klo:21:32

    Ingoo Poissa

    • Ei käy käsityökerhossa, vaan elää mafiassa
    Parhaat kentät on modernien Marjopelien tyyliin piilotettu pelin loppupäähän ja erikoismaailmoihin.

    Kirjattu
  • ::