Rekisteröidy,

niin voit osallistua keskusteluihin
niin foorumilla kuin IRC-kanavallakin.
Rekisteröidy nyt!

Kirjaudu!

Pysy aina kirjautuneena sisälle

Resetti-foorumi ja 2014

18.11.13 - klo:20:20
Webhotellipalveluntarjoajamme Arkku.net on muuttanut käyttöehtojaan siten, että heidän meille jo kuusi vuotta tarjoama ilmaispalvelu ei enää sovellu Resetin käyttötarkoituksiin. Ylläpito on yhteistuumin pohdiskellut vaihtoehtojamme. Koska emme koe asianmukaiseksi maksaa minkäänlaista rahallista hyötyä tuottamattomasta Resetistä n. 50-80e vuodessa, vaihtoehtomme ovat vähäiset.

Palvelusopimuksemme Arkku.netin kanssa päättyy pian Resetin 6-vuotissyntymäpäivän jälkeen, 15.12. Tuon päivän jälkeen Resetin toiminta www-puolella lakkaa (tämä ei luonnollisestikaan vaikuta IRC-kanavaan), mikäli mitään ei tehdä.

Haluaisinkin herättää keskustelua siitä, onko foorumille/www-liittymälle enää todella tarvetta tai kysyntää. Ja mikäli on, onko resettiläisissä kiinnostuneita, jotka haluaisivat kantaa kortensa kekoon esimerkiksi 5 tai 10 euron vastikkeettomalla[1] lahjoituksella? Vihaan rahan kerjäämistä, joten hieman omatuntoani helpottaakseni sanon, että mikäli niikseen tulee, aion luonnollisesti myös itse osallistua kustannuksiin. Myös muita ehdotuksia, ideoita ja toiveita Resetin tulevaisuuden suhteen otetaan mielihyvin vastaan.

Ideoita, ajatuksia, vapaata keskustelua aiheesta - fire away!

[1] lahjoittamalla et saa keskustelualueella erityisoikeuksia, mutta halutessasi saat profiiliisi merkinnän siitä, että olet tehnyt osasi
« Viimeksi muokattu: 18.11.13 - klo:20:24 kirjoittanut Osireon »
Kirjattu
  • ::
  • 18.11.13 - klo:20:22

Turjake Poissa

• Törö
    • Hail to the King, baby!
      • Törön vuodatus, teh blogi
    Minä voin ainaki antaa rahaa.
    <+Cyna> Turjake on resetin paras tyyppi, aattelin mainita
    <Tinglemies> välillä en itsekään erota pelaanko personaa vai nussinko törön kaa
    <+mm. Detonat, coconuut, Linkkiro> Törö adminiks

ANIME ON PASKAA USKOKAA JO
    Kirjattu
  • 18.11.13 - klo:20:23
    50-80€ on kyllä ihan liikaa tästä foorumista ja kaikki keskustelu käydään muutenkin ircissä.
    moi Koivari :D:D
    Kirjattu
  • 18.11.13 - klo:20:34

Tingle Poissa

• Paavo
      • Academic Nintendo Club RY
    Olen ehdottomasti valmis tukemaan Resettiä taloudellisesti. Vaikka koko summalla jos tarve vaatii.
    <Tapza> tinglest on kyl vähän hankala ottaa selvää
    <Tapza> se on tollanen saatananmoinen kusipää ja paras tuntemani ihminen, tosi mukava ja aivan perseestä
    <Kraidi> tarvitset vieroitusta epätodellisuudesta
    <JJJANI> vittu ku paavolle ei voi ees vittuilla ilman et menee ite ihan sekasin
    <henuck> olis kyl melkonen auschwitz olla jumissa jossain ovessa/sen takana ja kuunnella ffxiii ja paavon paskalaatikkojuttuja
    <Turjake> VITTU TINGLE NYT TURPA KIINNI
    Kirjattu
  • 18.11.13 - klo:20:45
    Emme aio missään ottaa vastaan yli 10 euron lahjoituksia yksittäisiltä henkilöiltä. Ensimmäisen vuoden kustannukset näyttäisivät asettuvan alimmillaan noin 50 euroon, eli jo (minun lisäkseni) neljällä 10 euron lahjoittajalla nuo kustannukset katettaisiin.

Mutta haluaisin oikeasti keskustelua siitä, miksi foorumi on rahan ja vaivan arvoinen?
    Kirjattu
  • 18.11.13 - klo:21:40
    Foorumi on minulle se juttu Resetissä, enkä todellakaan haluaisi jäädä pelkän IRC-kanavan varaan.

You have my moneys.
    Kirjattu
  • 18.11.13 - klo:22:03

Ihanaakin ihanampi Tomoko

Mutta haluaisin oikeasti keskustelua siitä, miksi foorumi on rahan ja vaivan arvoinen?

Uskon vakaasti, että Resetti-foorumi on jo siksi "jotain", jos tätä käyttävät myös sellaiset ihmiset jotka eivät vain yksinkertaisesti käy tai halua olla Resetin IRC-kanavalla. Minun lisäkseni on pikaisesti arvioituna vähintään kolme tällaista henkilöä. Se ei ole kovin suuri määrä, mutta kertoo kumminkin jotain tämän paikan tärkeydestä. Ei sillä, että tällä foorumilla olisi itselleni mitään sen suurempaa merkitystä, korkeintaan tyhmä pakko-oireinen häiriö.

Lisäksi täällä puhutaan sentään videopeleistä ja animesta.
    Kirjattu
  • 18.11.13 - klo:23:09
    mu-mutta kympillähän saa jo monta kaljaa
    -
    Kirjattu
  • 19.11.13 - klo:00:02

Mauno Poissa

• Animevammainen
    Uskon vakaasti, että Resetti-foorumi on jo siksi "jotain", jos tätä käyttävät myös sellaiset ihmiset jotka eivät vain yksinkertaisesti käy tai halua olla Resetin IRC-kanavalla. Minun lisäkseni on pikaisesti arvioituna vähintään kolme tällaista henkilöä. Se ei ole kovin suuri määrä, mutta kertoo kumminkin jotain tämän paikan tärkeydestä. Ei sillä, että tällä foorumilla olisi itselleni mitään sen suurempaa merkitystä, korkeintaan tyhmä pakko-oireinen häiriö.

Lisäksi täällä puhutaan sentään videopeleistä ja animesta.
    Allekirjoitan koko sydämestäni. Jätin NoF:n jokin aika takaperin, koska nykyään vuorokauden tunnit ei riitä liikaan koneella istumiseen, ja ainoa tapa lopettaa turha selailu oli estää se.

Resetin valitsin koska näin seesteisellä sivustolla ei tarvitse kuin käväistä pari kertaa päivässä. Lisäksi porukka (niin sisäsiittoista sakkia kuin olettekin) on paljon samanhenkisempää, eli hyvää keskustelua on suhteellisesti paljon enemmän, etenkin juuri animen ja yleisen keskustelun saralla. En ole jälkeenpäin katunut, mutta terveiset sinnekin. :)

En usko vuosimaksusysteemin järkevyyteen pitkällä aikavälillä, mutta totta hemmetissä sijoitan vaikka sitten kympin jotta saadaan jatkoaikaa.

Edit: Olisihan siinäkin toki ideaa että vallattaisiin vaikka Leveli uudeksi Resetiksi. :D
    « Viimeksi muokattu: 19.11.13 - klo:00:05 kirjoittanut Mauno »
    Kirjattu
  • 19.11.13 - klo:01:44

Mikkisetä

Resetti.net-keskustelupalvelun www-liittymä (sanavalinnat 5/5, koska niin virallista) on todellakin turha. Kaikki oleellinen tapahtuu IRC:n puolella. Ainoa hyödylliseksi kokemani asia täällä on miittitopic, jonka avulla myös IRC:ssä offlinessa olleet saavat tiedon mahdollisista miiteistä. Sen saa kyllä hoidettua ilman foorumiakin, eli juuh jooh.

Leveliin siirtymisessäkään en näkisi mitään järkeä. Ihan hieno ajatushan se aikoinaan oli, mutta kömpelösti suunniteltu startti koitui puljun kohtaloksi.
    Kirjattu
  • 19.11.13 - klo:11:42

Tapza Poissa

• /)^ɛ^(\
    • Rappiolla
    Vaikka käynkin täällä usein, olen melko lailla samaa mieltä  henkilön Mikkisetä kanssa. En minä nyt toivo foorumin kaatumista, mutta en itse ainakaan olisi valmis laittamaan rahaa likoon sen säilyttämiseksi. Resetti on kuitenkin yhteisö, ja yhteisö säilyy vaikka yksi keskustelukanava menisikin nurin.
    Gabe is thin. Gabe is thin. Gabe is thin.
    Kirjattu
  • 19.11.13 - klo:16:14

Mauno Poissa

• Animevammainen
    No onhan se ihan sama jos foorumin sisäpiiriä ei kiinnosta. Itse jäisin ikävöimään ainakin jatkosarjiksia ja radio retiisiä, joita ei kätevästi irc-kanavalla saa hoidettua, ei toki sillä että irkkaamaan alkaisin.

Suoraan sanoen Resetti ei kiinnosta pätkääkään "yhteisönä", juurikin koska se on niin käsittämättömän sisäänpäin kasvanut.
    Kirjattu
  • 19.11.13 - klo:16:24

Tapza Poissa

• /)^ɛ^(\
    • Rappiolla
    Aika ilkeästi sanottu. Yhteisöön kuitenkin kuuluvat kaikki foorumin ja irc-kanavan käyttäjät. En oikein ymmärrä miksi täällä edes haluaisi kuluttaa aikaansa jos ihmiset, joiden kanssa käydään keskustelua, eivät kiinnosta.
    Kirjattu
  • 19.11.13 - klo:16:25
    Olen jo jonkin aikaa laskenut suurimman osan aktiiviresteistä kavereiksi, enkä nimimerkeiksi foorumilla (tai irkissä).

Silti olisin sitä mieltä että kyllä meillä pitää foorumi olla. Sillä, onko se oman domain-nimen alla oleva kustomoitu keskustelualue, vai joku ilmaishärpäke ei ole minkäänlaista seksuaalista merkitystä.
    Kirjattu
  • 19.11.13 - klo:17:03

Resetin sisäpiiriä tai vaikka samantien itseään eliittinä pitävää ryhmittymää ei välttämättä kiinnosta yhteisön tulevaisuudesta sinänsä riippumaton keskustelualue, kun kaikki voivat olla niin somasti yhteydessä toisiinsa muillakin tavoin ja jopa vielä tuttavallisemmin kuin täällä, mutta ajatelkaa kuitenkin ennen sitä lopullista päätöstänne mitä saatatte menettää.

Toisaalta taas minusta on aika ilmeistä, että Resetin tulevaisuus tulee todennäköisesti olemaan täällä (ilmoitusasiat) ja IRC-kanavalla.
    Kirjattu
  • 19.11.13 - klo:17:18

Tingle Poissa

• Paavo
    Sivuhuomiona itse kyllä lasken Maunon jo sisimpään runkkupiiriin. Suosittelen kääntymään miitissä niin oppii itsekin kuuluvansa porukkaan :)

Mutta siis asiaan köhköh foorumia ei kyllä voi mitenkään korvata pelkällä irkillä, koska molemmilla on täysin erilaiset funktiot. Hyvänä esimerkkinä aiemmin mainitut jatkosarjikset, radiot ja miitti-sumplinta joita ei kovin luontevasti voi irkissä toteuttaa. Suurimpana erona itse keskusteleminen on täysin erilaista, irkissä hoituu small-talk, mutta argumentaation taso on luokkaa coconuut. Koskaan ei tule sellainen olo, että ilman irkkiä auki jäisi jostain oleellisesta paitsi. Foorumilla saa taas jäsenneltyä asiansa kunnolla, vaikka homma meneekin sitten monologiksi. Vähän niinkuin oma blogi, paitsi että Resetissä joku saattaa ajatuksiani jopa lukea. Ylipäänsä jos haluan sanoa jotain, joka ei kohdistu irkissä sillä hetkellä istuville, on foorumipostaus mielekkäämpi jolloin sen voivat muut voi lukea vaikka vasta seuraavana päivänä aamukahvin ääressä. Ja kyllä noita vuosien takaisiakin keskusteluja selailee ihan hymyssä suin.

Osittaisin vähän syyttävällä sormella myös Resetin (alkuaikojen) foorumipolitiikkaan, jossa suosittiin pitkiä ja hyvin perusteluja viestejä. Se teki foorumille kirjoittamisesta vierasta ja ahdistavaa, jolloin foorumille ehkä paremmin sopivat avautumistarpeet hoidettiinkin irkissä. Itse ainakin lukisin ihan mielelläni Linkkiron "5/5 tosi hyvä pelaamisen klassikkoteos" -viestejä ihan foorumillakin.

Joka päivä selaan Resetin keskustelufoorumin lävitse ja joka päivä minulle tulee mukava olo :)
    <Tapza> se on tollanen saatananmoinen kusipää ja paras tuntemani ihminen, tosi mukava ja aivan perseestä
    <henuck> olis kyl melkonen auschwitz olla jumissa jossain ovessa/sen takana ja kuunnella ffxiii ja paavon paskalaatikkojuttuja
    Kirjattu
  • 19.11.13 - klo:17:30

Tapza Poissa

• /)^ɛ^(\
    • Rappiolla
    Irkki ei korvaa foorumia, siinä olet aivan oikeassa. Kyllä minä ymmärrän, mikä merkitys tällä paikalla on monille jäsenille. Minulle tällainen yhteinen boardi ei vain ole niin tärkeä, että olisin sen säilyttämisestä valmis maksamaan. Minua kiinnostavat ihmiset ja ihmisten kanssa voin jutella muiden kanavien kautta.
    Kirjattu
  • 19.11.13 - klo:17:48

Tingle Poissa

• Paavo
    Ystävät ovat parasta joo. Itse koen luentevimmaksi pitää restiläisiin yhteyttä foorumin kautta.
    Kirjattu
  • 19.11.13 - klo:18:04

Suosittelen kääntymään miitissä niin oppii itsekin kuuluvansa porukkaan :)

Niissähän juodaan nykyään vain kaljaa ja haistaan oksennukselle.
    Kirjattu
  • 19.11.13 - klo:18:23

Ingoo Poissa

• Ei käy käsityökerhossa, vaan elää mafiassa
    Mut kaljan juonti on välillä ihan kivaakin :( En tosin tiedä miten miiteissä kaljan kittaaminen sitten eroaa normitouhusta.

Mutjoo, itse aiheeseen mulla ei oo oikeen antaa juuta eikä jaata. Kyllä minä enemmän foorumilla aikaa vietän kuin ircissä.
    Kirjattu
  • 19.11.13 - klo:18:25

Tapza Poissa

• /)^ɛ^(\
    • Rappiolla
    Pelataan me videopelejäkin. :I
    Kirjattu
  • 19.11.13 - klo:18:59

Samirai Poissa

• JÄÄTELÖAUTOOOOO!!!11
    Itsellenihän Resetti on jonkinlainen henkireikä ollut alusta saakka. Välillä tulee oltua vähemmän tekemissä restiläisten kanssa, mutta kyllä tämän foorumin väki aika läheiseksi on itselle tullut. Edelleenkin tosiaan joka päivä käyn Resetin foorumin lukasemassa läpi ja vaikka postausaktiivisuuteni onkin aika heikko, niin mielelläni luen Tinglen avautumisia Pokemonista, Tuben pohdintoja milloin missäkin ketjussa, Tapzan analysoivia mielipiteitä ja kaikkien yleistä sekoilua Retiisissä jne. Itse olen myös tuolla IRC-kanavan puolella vähemmän aktiivinen koska siellä ei ensinnäkään aina ole puhetta ja välillä sitä on niin paljon etten jaksa keskittyä sen seuraamiseen O_O Siksi tämä foorumi on sellanen hyvä paikka minulle pysytellä edes vähän kartalla siitä mistä porukka oikeasti on kiinnostunu ja mitä yleensä tapahtuu. Eli rahotusta löytyy kyllä minunkin suunnaltani jos tarvitaan ja vaikka sitä liian harvoin tulee sanottua ja pitää itsestäänselvyytenä, niin kyllä Resetti.net on todella hyvin hoidettu foorumi juurikin tälle piirille joka tätä käyttää. Ja Tinglehän sen tuossa jo tiivistikin että Resettiä lukiessa tulee mukava olo ja siinä jos missä on jo syytä tarpeeksi foorumin hengissäpitämiseen :3
    Kirjattu
  • 19.11.13 - klo:19:16

Tingle Poissa

• Paavo

Ne ovat yksi mainio tapa viettää aikaa rakkaiden ystävien kanssa. Kuten videopelit myös. Jos haluat voit koska tahansa tulla miittaamaan kanssani ilman etanolin tippaakaan.

... ja vaikka sitä liian harvoin tulee sanottua ja pitää itsestäänselvyytenä, niin kyllä Resetti.net on todella hyvin hoidettu foorumi juurikin tälle piirille joka tätä käyttää.
    Tämä on kyllä aivan totta. Aika persenaama olen kyllä ollut kun vuosien aikana lähinnä vedin itkua jostain täysin autistin turhista asioista, vaikka oikeasti Resetin ylläpito on tehnyt kyllä hienoa työtä kaiken kaikkiaan :)
    Kirjattu
  • 19.11.13 - klo:19:24

Mikkisetä

Oletko nykyään ollut mukana useinkin todetaksesi tuon?
    Kirjattu
  • 19.11.13 - klo:20:03

Se yksi kerta riitti minulle siellä Saskan kotikolossa kun tajusin, että tämä parvekkeella oleva mattohan haisee aivan ruoankappaleilta ja mahahapoilta. Sisällä taasen haisi kalja ja hiki, mikä on aivan täyttä roskaa sataprosenttisesti. Lisättäköön vielä, että miittiporukka oli muistaakseni edellisenä päivänä lentänyt ulos jostain muualta ja joutunut evakuoitumaan tämän takia toisaalle sekoilemaan ja nauttimaan tyhmästä alkoholistaan.

Enkä muuten edes jaksa luetella niitä kaikkia kuulemiani miittitarinoita, joissa usein oksennus eskaloituu juuri sopivasti jonkun kalliille sohvalle.
    Kirjattu
  • 19.11.13 - klo:21:34
    Olen ollut muutaman kerran Zoinkin minimiiteissä ja niissä on kyllä 100% pelattu videopelejä.
    Kirjattu
  • 19.11.13 - klo:21:40

Tapza Poissa

• /)^ɛ^(\
    • Rappiolla
    Jos ei kalja maistu, voi ehdottaa miittiä, jossa ei juoda kaljaa. Itse osallistun mielelläni sellaisiinkin, ja sellaisia on myös järjestetty.

Lisäksi kuulemasi tarinat ovat kaikesta päätellen vahvasti liioiteltuja.
    Kirjattu
  • 19.11.13 - klo:21:48
    Mielestäni tätä nykyä oletusarvo on, että alkomahoolilla ei läträillä. Kännäysmiitit siis sovitaan etukäteen sellaisiksi, ja normaalisti on hyvä jos miittiseurue saa pari kaljaa vedettyä.
    Kirjattu
  • 19.11.13 - klo:23:00

Mauno Poissa

• Animevammainen
    Baarimiitit ja mökkireissut kavereiden kanssa on parhautta niin kauan kun kellään ei lähde lapasesta. Keskustelu käy paljon mukavammin parin oluen verokkeella. Itse olen samanlailla traumautunut urheilutapahtumista, joten ymmärrän sinällään tuon kaljan ja yrjön hajun mielikuvan.

Mutta kuitenkin säilyttäisin foorumin, enkä antaisi sen kuolla alle kuukauden varoitusajalla, vaikken Kuopion korkeudelta miitteihin eksyisikään. Suomalaisia pelifoorumeita riittää, mutta Resettejä on vain yksi.
    Kirjattu
  • 20.11.13 - klo:14:23
    Jos rahoitusta tarvitaan, olen valmis maksamaan sen 5-10€ vuosi. Olen vähän samoilla linjoilla Samirain kanssa.
    Kirjattu
  • 02.12.13 - klo:20:38
    Resetin ylläpito on päättänyt tukeutua lahjoituksiinne Resetin foorumin jatkon turvaamisessa. Voit halutessasi lahjoittaa suoraan profiilista PayPalin kautta (maksulliset jäsenyydet -valikko) tai normaalilla tilisiirrolla tilille FI73 5741 8420 0124 90. Mikäli maksat tilisiirrolla, laitathan viestikenttään maininnan Resetti. Kyse on henkilökohtaisesta tilistäni. Pyydämme, että ette lahjoittaisi yli 10 euroa henkilöä kohden. Lahjoittajat saavat myös profiiliinsa merkinnän lahjoituksesta, sillä laki kieltää vastikkeettoman rahankeruun. Kaikki rahat käytetään Resetin palvelin- ja domainkustannuksiin. Mikäli vuoden kustannuksia ei kateta, kaikki rahat palautetaan.
    « Viimeksi muokattu: 02.12.13 - klo:21:17 kirjoittanut Osireon »
    Kirjattu
  • 02.12.13 - klo:22:03
    Mihin päivään asti on aikaa maksaa? Tiedät kai, että veronpalautukset saapuvat parin päivän jälkeen.
    全力で!
    Kirjattu
  • 02.12.13 - klo:22:04
    Ajattelin, että tämän viikon ajan.
    Kirjattu
  • 04.12.13 - klo:17:51
    Palvelinkustannukset yhden vuoden ajaksi on nyt katettu, kiitoksia siitä kaikille kuluihin osallistuneille. Mikäli joku haluaa vielä kantaa kortensa kekoon, varat käytetään seuraavan vuoden maksuihin ja se on tietysti jälleen pois seuraavan vuoden rumbasta.
    Kirjattu
  • 04.12.13 - klo:18:33

Mauno Poissa

• Animevammainen
    Jee, harmaat pilvet väistyvät ja Resetin aurinko paistaa jälleen. ^_^
    Kirjattu
  • 04.12.13 - klo:19:46

Ingoo Poissa

• Ei käy käsityökerhossa, vaan elää mafiassa
    This feature is only available to Business and Premier Accounts.

Mun raha ei kelpaa :(

edit. huijasin, nyt toimii.
    Kirjattu
  • 05.12.13 - klo:12:16
    Noin. Tuli vähän huonoon aikaan kun opintotuki tuli vasta, mutta nyt on tämänkin miehen korsi keossa.
    Kirjattu
  • 18.11.14 - klo:13:35
    Viime vuonna palvelinmaksuja ker(j)ättiin kolehtimallisesti yhteensä 95 €. Sillä maksettiin onnistuneesti silloin vuoden 2014 maksut, 66 €. Nyt on jälleen koittanut aika maksaa Resetin palvelin tulevalle vuodelle. Viime vuodelta käytettävissä on siis jo valmiiksi 29 € ylijäämää, eli kaipaamme vain 37 €:n tukea. Kaikki ylimenevä siirtyy luonnollisesti taas seuraavalle vuodelle. Myös ainakin minä itse osallistun kerjäjäisiin.

Viiden euron lahjoituksetkin riittävät, ei tarvii kymppiä välttämättä laittaa *<3*

Ja ohjeethan ovat samat kuin viime vuonna:

Resetin ylläpito on päättänyt tukeutua lahjoituksiinne Resetin foorumin jatkon turvaamisessa. Voit halutessasi lahjoittaa suoraan profiilista PayPalin kautta (maksulliset jäsenyydet -valikko) tai normaalilla tilisiirrolla tilille FI73 5741 8420 0124 90. Mikäli maksat tilisiirrolla, laitathan viestikenttään maininnan Resetti. Kyse on henkilökohtaisesta tilistäni. Pyydämme, että ette lahjoittaisi yli 10 euroa henkilöä kohden. Lahjoittajat saavat myös profiiliinsa merkinnän lahjoituksesta, sillä laki kieltää vastikkeettoman rahankeruun. Kaikki rahat käytetään Resetin palvelin- ja domainkustannuksiin. Mikäli vuoden kustannuksia ei kateta, kaikki rahat palautetaan.
    Kirjattu
  • 18.11.14 - klo:17:05

Koivari

Suosittelisin huomattavasti halvempaa palveluntarjoajaa. 66 euroa vuodessa näin pienen foorumin ylläpitämisestä kuulostaa ylihinnoitellulta.
    Kirjattu
  • 18.11.14 - klo:17:23
    Käytössä oleva palvelu on valittu kolmesta syystä, joiden koetaan palvelevan parhaiten Resetin tarpeita:

1) Palvelu on laadultaan, sisällöltään ja asiakaspalvelultaan hyvinkin kohtuullisen hintainen
    2) Rahat menevät suomalaiseen pienyritystoimintaan
    3) Kokoluokkaa alempi palvelu vaatisi Resetin karsimista (palvelimella on paljon muutakin materiaalia kuin pelkkä foorumi) eikä mahdollistaisi kestävää tulevaisuuden suunnittelemista (kyllä - tulevaisuuttakin varten on suunnitelmia)

Tänä vuonna siis tähän ei muutoksia olla tekemässä, mutta ensi vuonna asiaa voidaan harkita taas uudelleen.
    Kirjattu
  • 19.11.14 - klo:01:56
    Ensi vuotta varten otamme miellämme vastaan ehdotuksia suomalaisista palveluntarjoajista, joista ihmisillä on positiivisia kokemuksia. Tänä vuonna muutoksia ei ainakaan vielä tehdä.
    Kirjattu
  • 28.11.14 - klo:18:00
    Kerjuutavoite on sillä mallilla, että 37 euron tuki saavutettu.
    Kirjattu
  • 28.11.14 - klo:18:30

Tingle Poissa

• Paavo
    Kauan eläköön Resetti!
    Kirjattu
  • 06.12.14 - klo:18:26
    Kiitokseksi Resetin hyvästä seitsenvuotisesta asiakkuudesta Arkun kanssa, Arkku on jatkanut palvelusopimustamme ylimääräisen vuoden verran täysin maksutta.

Siispä kiitos lahjoitustenne, saimmekin vuoden sijasta kaksi vuotta :)

Hyvää itsenäisyyspäivää!

EDIT: Niin ja tämän kunniaksihan peniksenvenytys-kultajäsenyydet jaetaan tuplana... ;)
    « Viimeksi muokattu: 07.12.14 - klo:13:09 kirjoittanut Osireon »
    Kirjattu