Rekisteröidy,

niin voit osallistua keskusteluihin
niin foorumilla kuin IRC-kanavallakin.
Rekisteröidy nyt!

Kirjaudu!

Pysy aina kirjautuneena sisälle

Dr Pepper

Äänestys

Arvosana

6/5
- 6 (31.6%)
5/5
- 1 (5.3%)
0/5
- 8 (42.1%)
9/11
- 4 (21.1%)

Äänestäjiä yhteensä: 17

26.04.14 - klo:19:27

Ihanaakin ihanampi Tomoko

Tää o hyvää. Paras limpsa.
Kirjattu
  • ::
  • 26.04.14 - klo:20:11

Echo Poissa

• Touhoun ainoa miesbossi
      • Mun profiili
    Hyi haatana.

Enpä ainakaan ole hupiukko.
    Kirjattu
  • 26.04.14 - klo:20:18
    Kirjattu
  • 27.04.14 - klo:00:56

Tube Poissa

• Moi oon Tube.
    Aivan paras juoma. joka tosin vaati aluksi pari kertaa tajuta miten mahtava juoma kyseessä onkaan.
    Kirjattu
  • 27.04.14 - klo:01:16

Tapza Poissa

• Katkeroitunut nörtti
    Kalja on parempaa.
    Lasken pääomaa.
    Kirjattu
  • 27.04.14 - klo:02:10

Ihanaakin ihanampi Tomoko

Aivan paras juoma. joka tosin vaati aluksi pari kertaa tajuta miten mahtava juoma kyseessä onkaan.

Join sitä ensi kertaa joskus yhdeksän vuotta sitten, kun ala-asteen liikuntatunnilla urheiluhallin limukone jostain syystä sekosi sekä alkoi sylkemään ulos näitä tiuhaa tahtia. Ja nimenomaan siis juuri näitä, koska ei ketään urheilijaa koskaan kiinnostanut ostaa "pahaa" Dr Pepperiä, jota jäi aina lojumaan päivän päätteeksi koneeseen. Taisin olla peräti ainoa, joka joi heti ihan tyytyväisenä tätä ja vei kotiin osan muidenkin pulloista, sillä hyvä on aina hyvää ja panttikin oikein kiva lisä.

Henkinen lihavuus ja diabetes ovat parasta maailmassa.
    Kirjattu
  • 27.04.14 - klo:03:23

joulun veli Poissa

• Itseoppinu Navy Seali
    Isä tätä aikanaan tarjosi yhen hörpyn verran yläasteen aikana ja se maistui kamelinpaskalta jo silloin. Nyt useamman vuotta myöhemmin nautin samaa lientä uudestaan ja joo kyl se vaa on sitä joo kyl se joo on se vaa joo sitä kyl joo. Ei ole juotavaksi tarkoitettu vaikka virvoitusjuomapulloon onkin tämmöne kerosiini eksyny.
    Kirjattu
  • 28.04.14 - klo:11:14

Mikkisetä

En tiedä liekö nerokasta itseironiaa vai mitä, mutta ainakin joskus pullon kyljessä luki "Can you handle the taste?" Itse olen niin kova jätkä, että en pelkästään diilaa maun kanssa vaan suorastaan nautin siitä. Harmi, että on todella kallista.
    Kirjattu